PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders feliciteert Nederland



HUISBAAS
20-07-10, 19:16
DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders is blij dat de onderhandelingen over een paars-pluskabinet zijn mislukt. „Nederland gefeliciteerd! Drama paars-plus blijft ons gelukkig bespaard”, stelde hij dinsdag in een eerste reactie. „Grandioos goed nieuws dus.”

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00735/wilders_735293d.jpg

Wilders hoopt dat CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen nu over zijn schaduw heenspringt en tegelijk met de VVD en de PVV wil onderhandelen over de vorming van een coalitie. „Zo'n kabinet zou echt het allerbeste zijn voor Nederland”, aldus de PVV-leider.

Telegraaf
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ghuraba.
20-07-10, 19:23
Wat een klootzak.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Turkse27
20-07-10, 19:25
Wat een klootzak.







Hihi dat nog zacht uitgedrukt :kwaad:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ghuraba.
20-07-10, 19:26
Hihi dat nog zacht uitgedrukt :kwaad:



Jij moet je niet anders voor doen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu Bakr
20-07-10, 19:28
Zolang de pvv maar niet zal regeren.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

wiert
20-07-10, 19:47
Hoe lang zal een kabinet met Wilders er in het volhouden denk je?

John2
20-07-10, 19:48
Buikkrampen :hihi:

Niet geregistreerd
20-07-10, 20:59
Zelf met lege handen staan is zeker een felicitatie waard. Dacht dat iemand uit de PVV onlangs zei dat het doel van de PVV was "vooral iedereen daar gek te maken?" Dankzij steun van even bekrompen geesten is dat doel in ieder geval bereikt.

malikah4
20-07-10, 21:10
Inderdaad en zo gebeurd er niets in Nederland....
Omdat men niet meer aan het werk gaat.

De perfecte oplossing is de shariah dan zal alle wetten al duidelijk geen gekibbel en gedoe meer.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
20-07-10, 21:11
De perfecte oplossing is de shariah dan zal alle wetten al duidelijk geen gekibbel en gedoe meer.



U zegt?

John2
20-07-10, 21:26
De perfecte oplossing is de shariah dan zal alle wetten al duidelijk geen gekibbel en gedoe meer.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Dan was jij nu al in vieren gedeeld opgehangen, gestenigd en onthoofd.
Juist door de shariah te wensen krijgen gekken als Wilders de kans om zo groot te worden. :fpotver:

malikah4
20-07-10, 21:56
Waarom mzou de Schepper niet de beste kennis hebben over de wetten?

Aangezien Hij zelf ons allemaal heeft geschapen de aarde de hemelen de lucht de zon de maan enz enz.

Hij weet dus ook wat goed voor ons is en welke wetten goed zijn om bij te leven.


Ik opgehangen gestenigd en onthoofd?

Nee dan zouden pedofielen geen kans meer krijgen geen berovingen meer,ieder kan ruztig leven onder de shariah ook de christenen ze leefden vroeger ook rustig onder d emoslims hadden hun kerken enz maar daar is men onwetend over....

Netwerk gezien vandaag?

Welkom in moslim nederland met 12.000 moslims en inshaAllah komen er nog meer inshaAllah.
En zullen de moslims grote delen van de wereld krijgen net als vroeger van spanje tot bde schiereilanden en arabische landen maar toen kwamen de ongelovigen en splitsten de moslims dmv vlaggen en grenzen en talen.

Maar kijk naar 10 jaar terug toen was er bijna geen djihaad maar nu Afghanistan Iraq Grote delen van Somalie zijn ze bezig met de shariah.

Dit zijn de gouden tijden word moslim voel je vrij en krijg je licht in je hart en op je gezicht!

Dan kan je straks in elk geval zeggen ik was 1 van de eersten cool toch >>>:)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aya_inO
20-07-10, 22:15
dank u van of th new
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
20-07-10, 22:35
=malikah4;4400900]Waarom mzou de Schepper niet de beste kennis hebben over de wetten?
Inderdaad de schepper zou de beste kennis hebben over en voor de wetten, hand in hand lopende met de schepper zouden we niet eens wetten nodig hebben.
Maar jij spreekt over de shariah, wetten die worden gemaakt door een stel mannen naar hun eigen goeddunken toegepast op de burgers in deze landen, wetten die je het recht geven mensen van het leven te beroven, door de meest gruwelijke manieren, deze wetten kan nooit door de schepper zijn gemaakt, want hij is vredig, zacht, oprecht en edelmoedig.


Aangezien Hij zelf ons allemaal heeft geschapen de aarde de hemelen de lucht de zon de maan enz enz.
Hij weet dus ook wat goed voor ons is en welke wetten goed zijn om bij te leven.
En daarom gaf hij de mens verstand en kracht om beslissingen te nemen.



Ik opgehangen gestenigd en onthoofd?
Nee dan zouden pedofielen geen kans meer krijgen geen berovingen meer,ieder kan ruztig leven onder de shariah ook de christenen ze leefden vroeger ook rustig onder d emoslims hadden hun kerken enz maar daar is men onwetend over....

Kijk eens waar de meeste berovingen voor komen waar de meeste pedofilie wordt bedreven.


Netwerk gezien vandaag?neen.


Welkom in moslim nederland met 12.000 moslims en inshaAllah komen er nog meer inshaAllah.
En zullen de moslims grote delen van de wereld krijgen net als vroeger van spanje tot bde schiereilanden en arabische landen maar toen kwamen de ongelovigen en splitsten de moslims dmv vlaggen en grenzen en talen.
Nog even en we richten de kruisridders weer op. :hihi:


Maar kijk naar 10 jaar terug toen was er bijna geen djihaad maar nu Afghanistan Iraq Grote delen van Somalie zijn ze bezig met de shariah.
Ja en wat een puinhoop.


Dit zijn de gouden tijden word moslim voel je vrij en krijg je licht in je hart en op je gezicht!
Nee dank je, misschien ooit als de Islam kan bewijzen dat wat ze vertellen de waarheid is en geen geloof meer.


Dan kan je straks in elk geval zeggen ik was 1 van de eersten cool toch >>>:)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Nee dank je, dan liever de laatste Christenen.

SlavinVanAllah
21-07-10, 00:15
Gebakken poffertjes met slootwater, hmm heerlijk
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
21-07-10, 05:06
Waarom mzou de Schepper niet de beste kennis hebben over de wetten?

Aangezien Hij zelf ons allemaal heeft geschapen de aarde de hemelen de lucht de zon de maan enz enz.

Hij weet dus ook wat goed voor ons is en welke wetten goed zijn om bij te leven.


Ik opgehangen gestenigd en onthoofd?

Nee dan zouden pedofielen geen kans meer krijgen geen berovingen meer,ieder kan ruztig leven onder de shariah ook de christenen ze leefden vroeger ook rustig onder d emoslims hadden hun kerken enz maar daar is men onwetend over....

Netwerk gezien vandaag?

Welkom in moslim nederland met 12.000 moslims en inshaAllah komen er nog meer inshaAllah.
En zullen de moslims grote delen van de wereld krijgen net als vroeger van spanje tot bde schiereilanden en arabische landen maar toen kwamen de ongelovigen en splitsten de moslims dmv vlaggen en grenzen en talen.

Maar kijk naar 10 jaar terug toen was er bijna geen djihaad maar nu Afghanistan Iraq Grote delen van Somalie zijn ze bezig met de shariah.

Dit zijn de gouden tijden word moslim voel je vrij en krijg je licht in je hart en op je gezicht!

Dan kan je straks in elk geval zeggen ik was 1 van de eersten cool toch >>>:)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)


Waarom verhuis je niet naar zo een dictatuur?

Soldim
21-07-10, 06:53
Waarom mzou de Schepper niet de beste kennis hebben over de wetten?


Ik, en met mij een heleboel anderen, geloof niet in die schepper van jou. In mijn opinie zijn die regeltjes bedacht door een stelletje stamoudsten van een groep woestijn bewoners. Ik zie niet in waarom ik me aan dat soort regeltjes zou onderwerpen, en met mij een heleboel anderen.



Aangezien Hij zelf ons allemaal heeft geschapen de aarde de hemelen de lucht de zon de maan enz enz.


:zozo:



Nee dan zouden pedofielen geen kans meer krijgen geen berovingen meer,


Want?



ieder kan ruztig leven onder de shariah ook de christenen ze leefden vroeger ook rustig onder d emoslims hadden hun kerken enz maar daar is men onwetend over....


Je mag rustig doen wat je wilt, zolang je de moslims maar niet in de weg loopt en je aan de moslim regeltjes houdt?



Netwerk gezien vandaag?


Nee.



Welkom in moslim nederland met 12.000 moslims en inshaAllah komen er nog meer inshaAllah.


12.000 -- dat lijkt me een onderschatting. Ligt eraan waar je de grens trekt natuurlijk.... Wat is voor jou de definitie van moslim?



En zullen de moslims grote delen van de wereld krijgen net als vroeger van spanje tot bde schiereilanden en arabische landen maar toen kwamen de ongelovigen en splitsten de moslims dmv vlaggen en grenzen en talen.


Geschiedenis in een enigszins verkorte vorm :zozo:



Maar kijk naar 10 jaar terug toen was er bijna geen djihaad maar nu Afghanistan Iraq Grote delen van Somalie zijn ze bezig met de shariah.

Dit zijn de gouden tijden


Inderdaad, Afghanistan en Somalie als voorbeelden van succesvolle samenlevingen :hihi:



word moslim voel je vrij


Ik voel me vrij, hoef ik geen moslim voor te worden, dank je.



Dan kan je straks in elk geval zeggen ik was 1 van de eersten cool toch >>>:)


Och, als dat alles is wat ik er voor terugkrijg.....

mark61
21-07-10, 08:22
Waarom mzou de Schepper niet de beste kennis hebben over de wetten?

Vraag even aan Allah Ta`ala:

1) Moet de A4 nu eindelijk worden afgebouwd?

2) Moet er 10, 15, of 20 miljard worden bezuinigd?

3) Moet de hypotheekrenteaftrek worden afgeschaft?

4) Moet de huurmarkt worden geliberaliseerd?


Echt, dat pubergebral slaat helemaal nergens op.

Soldim
21-07-10, 08:51
3) Moet de hypotheekrente worden afgeschaft?


Het staat mij, met m'n zeer beperkte kennis van enig geloof, bij dat de sharia daar een soort van richtlijn voor heeft :hihi:

mark61
21-07-10, 09:00
Het staat mij, met m'n zeer beperkte kennis van enig geloof, bij dat de sharia daar een soort van richtlijn voor heeft :hihi:

:hihi: Nou ja, het ging om de aftrek, excuus. Ik weet niet wat de shari`a over aftrek en huurwaardeforfait en schijven zegt.

Mja je verandert het woord 'rente' in wat halaals en hoplakee, probleem verandert niet.

Joesoef
21-07-10, 09:40
Daar moeten dan fatwa's over komen denk ik. Geleerden als ministers. Meritocratie.


Waarbij meteen het eerste probleem zich voordoet, de geleerde gaat God proberen te interpreteren.

mark61
21-07-10, 09:56
Daar moeten dan fatwa's over komen denk ik. Geleerden als ministers. Meritocratie.

Zelfs in Iran laten ze planologische en financiële beslissingen toch liever aan de regering over, dacht ik. Ik geloof niet dat er geleerden zijn die goddelijke wijsheid over het wegennet kunnen laten schijnen. Ik betwijfel ook of het god echt kan boeien.

Maar we wachten af. Misschien is er ook wel een islamitische belastingstelsel met echte boxen enzo.

mark61
21-07-10, 10:00
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_7111_0c064ceb0c6fc8d4f4c65df2e64b24474 3dcbd11.gif

John2
21-07-10, 11:26
Waarbij meteen het eerste probleem zich voordoet, de geleerde gaat God proberen te interpreteren.
Vandaar dat er zoveel geleerden doordraaien en worden opgesloten in een inrichting, het is de straf van God...........................allemachtig!!!