PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl 1.0



Orakel
24-07-10, 16:28
Euhm....beheer?

Heb 17 keer moeten inloggen, site zegt da'k ingelogd ben maar da was nie zo en na iedere reply moek F5-en om de site te updeeten.

Ligt dat aan windoos 7, aan me flashplayer of zit er tegenswoordigs een leeftijdsfilter op deze site? En zo ja, waar zijn dan de grazige Elyseesse velden voor de nestorianen onder ons?

BlackBox
24-07-10, 16:39
Euhm....beheer?

Heb 17 keer moeten inloggen, site zegt da'k ingelogd ben maar da was nie zo en na iedere reply moek F5-en om de site te updeeten.

Ligt dat aan windoos 7, aan me flashplayer of zit er tegenswoordigs een leeftijdsfilter op deze site? En zo ja, waar zijn dan de grazige Elyseesse velden voor de nestorianen onder ons?

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=305648

(ik heb geen probleem met 7, flash; cookies blijven 3 dagen goed)

Orakel
24-07-10, 16:48
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=305648

(ik heb geen probleem met 7, flash; cookies blijven 3 dagen goed)

Thnx mate. Zal es kijken hoe het zit. Heb niet opgelet hoe het kwam da'k er nu wel inzit, zal morgen es kijken welke handelingen precies vereist zijn om in te loggen en waarom het scherm zich niet automatisch ververst.

Wide-O
24-07-10, 17:30
Thnx mate. Zal es kijken hoe het zit. Heb niet opgelet hoe het kwam da'k er nu wel inzit, zal morgen es kijken welke handelingen precies vereist zijn om in te loggen en waarom het scherm zich niet automatisch ververst.

Weer zo'n domme allochtoon die niet met pjuters overweg kan. :D :stomp:

Lang geleden Or! :belgie: Had het eergisteren nog over je, hier.

PS: je lamp staat hier nog steeds. Met het originele peertje. Kejje nagaan. :)

mark61
24-07-10, 18:03
Wat is dit? Reünie, bejaardensoos?

Welkom terug verloren grootvader :lole:

Joesoef
24-07-10, 18:08
Bedorven koekjes, weggooien.

Orakel
24-07-10, 18:24
Weer zo'n domme allochtoon die niet met pjuters overweg kan. :D :stomp:

Lang geleden Or! :belgie: Had het eergisteren nog over je, hier.

PS: je lamp staat hier nog steeds. Met het originele peertje. Kejje nagaan. :)

Heeeey Wijd ! Daīs lang gelee doed.
Kompjoeters zijn ondingen, nooit voor nuttig of noodzakelijk gehouden me te verdiepen in de schimmige werking ervan. Heb betaald voor het kreng, i own itīs butt, dus moet ut gewoon doen.

Ach memory lane.....zucht....was toen de bedoeling een handel op te zetten in die dingen, maar van dat idee ging al gauw het licht uit.
Enniewees, was enorum gezellig toen zeg! Hoest met die mocro-pinguin eigenlijk die er toen ook was (ff ze nick vergeten)?

Orakel
24-07-10, 18:26
Wat is dit? Reünie, bejaardensoos?

Welkom terug verloren grootvader :lole:

Allemaal onbegeleid verlof. Wazup granpa, allesh goet?
Lukt nog een beetje om al die maatschappelijke 'prutsers en knoeiers' bij de les te houden hier?

mark61
24-07-10, 18:31
Allemaal onbegeleid verlof. Wazup granpa, allesh goet?
Lukt nog een beetje om al die maatschappelijke 'prutsers en knoeiers' bij de les te houden hier?

Nee broedert ik trek het niet meer, dringend bijstand nodig van jou en Widy.

Voor de rest gaat allesj got.

Tomas
24-07-10, 18:48
Got, alle bejaarden komen weer terug via die ansnaar link.

Wide-O
24-07-10, 18:58
Heb betaald voor het kreng, i own itīs butt, dus moet ut gewoon doen.


Dacht ik ook toen ik mevrouw Wijd kocht. :corcky:


Ach memory lane.....zucht....was toen de bedoeling een handel op te zetten in die dingen, maar van dat idee ging al gauw het licht uit.


Jammer dat te horen. Vin ut nog steeds een mooi ding. Dus je transporteert nog steeds draaideurcriminelen vanuit Charleroi naar het hoge Noorden? ;)



Enniewees, was enorum gezellig toen zeg! Hoest met die mocro-pinguin eigenlijk die er toen ook was (ff ze nick vergeten)?

Ondanks mijn delirum tremens, denk ik dat ie Delier heette (nou ja, Delirious dan)

Was hier ook nog een paar weken geleden.

En jullie maar mensen uitschelden in't Marrokaans onder mijn nick. :hihi:

mark61
24-07-10, 19:03
Got, alle bejaarden komen weer terug via die ansnaar link.

Doos van pandora :vreemd:

H.P.Pas
24-07-10, 19:23
of zit er tegenswoordigs een leeftijdsfilter op deze site?

:fpetaf:

Nee.
Wel een kukelstop is mijn indruk.