PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Verbrand koran op 11 september'



OsmanliTurk
27-07-10, 12:01
'Verbrand Koran op 11 september'



Uitgegeven: 27 juli 2010 11:59

Laatst gewijzigd: 27 juli 2010 12:54



AMSTERDAM – Een Amerikaanse kerk is van plan een ‘Internationale Verbrand een Koran Dag’ te houden, precies negen jaar na de aanslagen in New York op 11 september 2001.



© AFPDit melden diverse Amerikaanse media.



De kerk in Florida heeft een bord met de tekst ‘Islam is van de duivel’ in de voortuin staan. Hier kreeg de kerk veel woedende reacties over.







De pastor, Terry Jones, heeft nu opgeroepen massaal de Koran te verbranden. Hij beweert dat de Bijbelse teksten hem hiertoe gebieden.





Feestdag



De datum waarop de verbranding gepland staat is naast de herdenkingsdag voor de aanslagen voor de islam ook een heilige dag. Dit jaar vindt op 11 september de islamitische feestdag ter afsluiting van de Ramadan plaats.



Jones zegt dat het niet gaat om haat, maar om de waarheid van het christendom, en om moslims bekeren. “We houden van de moslims en hopen dat ze tot de ware verlossing komen. We vallen de islam aan, het geloof, en de islamitische wet, de sharia.”



'Verbrand Koran op 11 september' | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/buitenland/2300762/verbrand-koran-11-september.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

OsmanliTurk
27-07-10, 12:04
Iedereen is bezig met de race: ''hoe kunnen we de moslims het beste irriteren''.

Soera 2. (Bakara)

120. En de Joden en de Christenen zullen u nooit welgezind zijn, tenzij gij hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, Allah's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien gij hun wensen volgt, nadat de kennis tot u is gekomen, zult gij aan Allah Vriend noch Helper hebben.



Soera 9 (Tauwbah)

31. Zij hebben naast Allah hun geleerde mannen en hun monniken tot Heren genomen. En ook de Messias, de zoon van Maria, hoewel hun was bevolen slechts de ene God te aanbidden. Er is geen God naast Hem. Hij is verheven boven hetgeen zij met Hem vereenzelvigen.

32. Zij wensen het licht van Allah door hun mond te doven, maar Allah belet dit. Hij zal Zijn licht vervolmaken, zelfs al mogen de ongelovigen er een afkeer van hebben.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Soldim
27-07-10, 12:13
Een Amerikaanse kerk is van plan een ‘Internationale Verbrand een Koran Dag’ t

Gestoorde Amerikanen.



Zij wensen het licht van Allah door hun mond te doven, maar Allah belet dit. Hij zal Zijn licht vervolmaken, zelfs al mogen de ongelovigen er een afkeer van hebben.


Gestoorde moslims.

mark61
27-07-10, 12:43
Gestoorde moslims.

Nou ja dat weet ik niet. Wat moet ik me bij dat licht vervolmaken voorstellen?

ronald
27-07-10, 12:58
Iedereen is bezig met de race: ''hoe kunnen we de moslims het beste irriteren''.

Soera 2. (Bakara)

120. En de Joden en de Christenen zullen u nooit welgezind zijn, tenzij gij hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, Allah's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien gij hun wensen volgt, nadat de kennis tot u is gekomen, zult gij aan Allah Vriend noch Helper hebben.
[/URL]

Dit is een klinkklare leugen. Joden en het Jodendom willen helemaal niet dat Moslims joods worden. Zij willen dat elk geloof universalistisch is en hieruit blijkt dat juist de Islam exclusivistisch is.

mark61
27-07-10, 13:19
Dit is een klinkklare leugen. Joden en het Jodendom willen helemaal niet dat Moslims joods worden. Zij willen dat elk geloof universalistisch is en hieruit blijkt dat juist de Islam exclusivistisch is.

Dan ken je die evangelisten nog niet :ego:

Soldim
27-07-10, 13:19
Dan ken je die evangelisten nog niet :ego:

:hihi:

Noortje84
27-07-10, 13:26
Wat ze ook proberen, de Islam zal alleen maar groeien dus tja........energieverspilling that's all mate!

Joesoef
27-07-10, 13:29
Eigenlijk totaal niet boeiend. Boeken branden niet en behalve een handje vol mensen die kijken naar smeulend papier is er niets aan de hand. Die symboolwaarde is maar voor een enkele idioot.

ronald
27-07-10, 13:37
Dan ken je die evangelisten nog niet :ego:

Jawel. Ik wacht totdat een evangelist hier eenzelfde oproep om zich te bekeren gaat zitten posten. Denk trouwens niet dat ze de Bijbel gaan zitten verbranden. Zelfs niet het OT. Misschien de Talmoed dan zoals het in het verleden wel eens is gebeurd..

Moslimaa88
27-07-10, 13:42
Moge Allah de ongelovigen op het juiste pad leiden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
27-07-10, 14:59
'Verbrand Koran op 11 september'



Uitgegeven: 27 juli 2010 11:59

Laatst gewijzigd: 27 juli 2010 12:54



AMSTERDAM – Een Amerikaanse kerk is van plan een ‘Internationale Verbrand een Koran Dag’ te houden, precies negen jaar na de aanslagen in New York op 11 september 2001.



© AFPDit melden diverse Amerikaanse media.



De kerk in Florida heeft een bord met de tekst ‘Islam is van de duivel’ in de voortuin staan. Hier kreeg de kerk veel woedende reacties over.







De pastor, Terry Jones, heeft nu opgeroepen massaal de Koran te verbranden. Hij beweert dat de Bijbelse teksten hem hiertoe gebieden.





Feestdag



De datum waarop de verbranding gepland staat is naast de herdenkingsdag voor de aanslagen voor de islam ook een heilige dag. Dit jaar vindt op 11 september de islamitische feestdag ter afsluiting van de Ramadan plaats.



Jones zegt dat het niet gaat om haat, maar om de waarheid van het christendom, en om moslims bekeren. “We houden van de moslims en hopen dat ze tot de ware verlossing komen. We vallen de islam aan, het geloof, en de islamitische wet, de sharia.”



'Verbrand Koran op 11 september' | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/buitenland/2300762/verbrand-koran-11-september.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

prachtig geloof het gristendom.. zo tolerant, zo vreedzaam..

Bofko
27-07-10, 15:10
prachtig geloof het gristendom.. zo tolerant, zo vreedzaam..

Ho ho. 99,99999% van de kerken doet daar niet aan mee.

H.P.Pas
27-07-10, 15:13
Moge Allah de ongelovigen op het juiste pad leiden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Waarom alleen de ongelovigen ?

Aït Ayt
27-07-10, 15:22
Ho ho. 99,99999% van de kerken doet daar niet aan mee.

ja dat is waar..

Moslimaa88
27-07-10, 15:27
Waarom alleen de ongelovigen ?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Je hebt gelijk. Moge Allah ons allemaal leiden op het rechte pad!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
27-07-10, 15:42
prachtig geloof het gristendom.. zo tolerant, zo vreedzaam..
Blij dat je er zo over denkt Aït want het gebeurd iedere dag in de Islamitische landen nu zelfs in het tolerante Marokko en dan gaan de Islamisten een stapje verder, ze zetten de burgers uit of veroordelen ze tot zweepslagen, steniging of ophanging.
ja dan inderdaad zoals jij zei: Prachtig geloof het Is-la-mietje iets minder tolerant, iets minder vreedzaam.

Slinger
27-07-10, 15:49
prachtig geloof het gristendom.. zo tolerant, zo vreedzaam..

Het valt natuurlijk wel volledig in het niet bij wat er allemaal met christenen gebeurt in islamitische landen.

almira1
27-07-10, 16:01
zot :stoned::eek:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
27-07-10, 16:03
Het valt natuurlijk wel volledig in het niet bij wat er allemaal met christenen gebeurt in islamitische landen.

dat is uit lijfsbehoud van de moslims.. ze hebben daar ervaring met de geweldadigheid en intolerantie van gristenen.. moslims weten door schade en schande dat je maar beter de gristelijke sekte zoveel mogelijk onder de duim moet houden omdat het anders fout afloopt.. de gristelijke geschiedenis is doordrenkt met het bloed van andersgelovigen.. de les die we hieruit leren is dat je deze dwaalleer in de marge moet houden..

een geloofsleer dat als centrale rol een met bloed doordrenkte, doodgemartelde god aan een kruis laat hangen kan alleen maar voortbestemd zijn om ellende voor te brengen en dat laat de afgelopen 2000 jaar dan ook pijnlijk duidelijk zien.. logisch dat ze in moslimlanden alert zijn om het gristendom niet veel ruimte te geven..

H.P.Pas
27-07-10, 16:09
Dan ken je die evangelisten nog niet :ego:

Begin jij nou ook al..
Evangelisten daar hebben we er vier van.
Evangelicalen; die hebben iets van sprinkhanen.

ibntashafin2009
27-07-10, 16:13
dat is uit lijfsbehoud van de moslims.. ze hebben daar ervaring met de geweldadigheid en intolerantie van gristenen.. moslims weten door schade en schande dat je maar beter de gristelijke sekte zoveel mogelijk onder de duim moet houden omdat het anders fout afloopt.. de gristelijke geschiedenis is doordrenkt met het bloed van andersgelovigen.. de les die we hieruit leren is dat je deze dwaalleer in de marge moet houden..

een geloofsleer dat als centrale rol een met bloed doordrenkte, doodgemartelde god aan een kruis laat hangen kan alleen maar voortbestemd zijn om ellende voor te brengen en dat laat de afgelopen 2000 jaar dan ook pijnlijk duidelijk zien.. logisch dat ze in moslimlanden alert zijn om het gristendom niet veel ruimte te geven..

ik ben volledig mee akkoord. marokko heeft geen plaats voor sektes!

laat ze maar de koran branden. en laat ze maar lijden van hun eigen haat tegenover de islam.

in alle gevallen dat doet ons niks...

ISLAM zal overwinnen

reallife
27-07-10, 16:19
Eigenlijk totaal niet boeiend. Boeken branden niet en behalve een handje vol mensen die kijken naar smeulend papier is er niets aan de hand. Die symboolwaarde is maar voor een enkele idioot.

Nope, het heeft te maken met respect, of het afwezig zijn van...

Joesoef
27-07-10, 16:25
Nope, het heeft te maken met respect, of het afwezig zijn van...

En dan dit:


Als dat gebeurd, hoop ik dat Bin Laden precies hetzelfde doet als een aantal jaar geleden. :)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl/)

Slinger
27-07-10, 16:42
we hoeven niks te weten van je lijstje. we willen beelden en echte bewijzen zien van wat je beweert.

ik kan je ook een lijstje geven van de pastoren die de kinderen onderdrukken en nadien verkrachten.

en bovendien, kijk hoeveel christenen in jordanië,syrië, lebanon en palastina leven sinds de vervloekte kruistochten tot de dag van vandaag en vergelijk dit met hoeveel moslims overgebleven zijn in andalousië ( geen 1). weet je waarom? omdat jullie kerken hen levend in brand staken.

stop met jullie onzin aub

Ja, sluit je ogen maar voor de waarheid, dat is veel beter voor je gemoedsrust, maar bedenk wel dat het allemaal bewezen en gedocumenteerde gevallen zijn.

En wat die kruistochten en die reconquista betreft, je wilt me toch niet vertellen dat je niet weet dat het hier om reacties op islamitisch imperialisme gaat.

Eke
27-07-10, 16:46
Moge Allah de ongelovigen op het juiste pad leiden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Moslimaa88, is het goed dat ik in jouw wens er nog iets tussenzet ?

"Moge Allah/God de ongelovigen EN DE GELOVIGEN op het juiste pad leiden..."

Vind jij die predikant geen mafkees dan ? Die noemt zich gelovige. Nou ja, ik weet niet waarvan. Het lijkt me in ieder geval een NEP-christen.

En dat juiste pad telt wat mij betreft voor iedere mafkees.(halve gare ;) )



Gelukkig ontving hij veel woedende reakties. Dus z'n omgeving spoort wel :)



Toegevoegd :
SORRY...ik had beter eerst het hele topic door moeten lezen. HP Pas heeft al iets dergelijks opgemerkt en Moslimaa88 heeft daar al instemmend op gereageerd ...We zijn het eens.

Slinger
27-07-10, 16:50
ik ben volledig mee akkoord. marokko heeft geen plaats voor sektes!

laat ze maar de koran branden. en laat ze maar lijden van hun eigen haat tegenover de islam.

in alle gevallen dat doet ons niks...

ISLAM zal overwinnen

Ja, en ik begrijp dat die daar een handje mee geholpen moet worden.

Slinger
27-07-10, 16:53
dat is uit lijfsbehoud van de moslims.. ze hebben daar ervaring met de geweldadigheid en intolerantie van gristenen.. moslims weten door schade en schande dat je maar beter de gristelijke sekte zoveel mogelijk onder de duim moet houden omdat het anders fout afloopt.. de gristelijke geschiedenis is doordrenkt met het bloed van andersgelovigen.. de les die we hieruit leren is dat je deze dwaalleer in de marge moet houden..

een geloofsleer dat als centrale rol een met bloed doordrenkte, doodgemartelde god aan een kruis laat hangen kan alleen maar voortbestemd zijn om ellende voor te brengen en dat laat de afgelopen 2000 jaar dan ook pijnlijk duidelijk zien.. logisch dat ze in moslimlanden alert zijn om het gristendom niet veel ruimte te geven..

Mijn reactie op dit bericht is door een middeleeuwer gewist. Als je eens wist wat een woeste en gevatte reply het was!

ibntashafin2009
27-07-10, 17:00
Ja, sluit je ogen maar voor de waarheid, dat is veel beter voor je gemoedsrust, maar bedenk wel dat het allemaal bewezen en gedocumenteerde gevallen zijn.

En wat die kruistochten en die reconquista betreft, je wilt me toch niet vertellen dat je niet weet dat het hier om reacties op islamitisch imperialisme gaat.

ik sluit mn ogen niet voor de realiteit. ik zeg als je feiten en beelden hebt laat ze maar tonen . Je lijstje hoeven we niet,nogmaals.

als je de tegengestelde kan bewijzen van wat er met de moslims gebeurd is in andalousië laat dan eens zien. we konden dechristenen in de islamitische gebieden allang bekeren moesten we zo vijandig zijn als de kerk.

kom kom kom

Slinger
27-07-10, 17:03
ik sluit mn hogen niet voor de realiteit. ik zeg als je feiten en beelden hebt laat ze maar tonen . Je lijstje hoeven we niet,nogmaals.

als je de tegengestelde kan bewijzen van wat er met de moslims gebeurd is in andalousië geef ze maar. we konden de arabische christenen allang bekeren moesten we zo vijandig zijn als de kerk.

kom kom kom

Geloof je beweringen alleen maar als er beelden van zijn? Dat lijkt me nou niets voor een moslim.

Vertel eens wat die moslims in Andalusië te zoeken hadden?

Moslimaa88
27-07-10, 17:06
Moslimaa88, is het goed dat ik in jouw wens er nog iets tussenzet ?

"Moge Allah/God de ongelovigen EN DE GELOVIGEN op het juiste pad leiden..."

Vind jij die predikant geen mafkees dan ? Die noemt zich gelovige. Nou ja, ik weet niet waarvan. Het lijkt me in ieder geval een NEP-christen.

En dat juiste pad telt wat mij betreft voor iedere mafkees.(halve gare ;) )
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Ik heb ook later mijn dua veranderd, lees even verder. Moge Allah ons allemaal leiden!
Tja die predikant, wat ik van hem vind? Mafkees is nog zacht uitgedrukt..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
27-07-10, 17:09
Het valt natuurlijk wel volledig in het niet bij wat er allemaal met christenen gebeurt in islamitische landen.

Slinger, daar ben je weer :)

Weetje, waarom wil je in een topic over een geflipte prediker ergens uit het conservatieve Florida meteen weer wijzen naar de misstanden in Islamitische landen.
Ieder land kent misstanden.

Maar dit topic gaat over een engerd die zich Christen noemt en een gemeente om zich heen heeft verzameld.
Maak je je daar niet boos over dat hij zich Christen (navolger van Christus) noemt, terwijl het een charlatan is.????

Terecht merkt Bofko op dat het in 99,99999 Christelijke gemeentes niet gebeurt : andermans Heilige Boeken verbranden.
Ik heb zelf minder vertrouwen in de mens en denk dat 99,99998,5 gemeenschappen nooi zoiets absurds zullen doen.

Maar ik HOOP dat het weer 100% wordt.

John2
27-07-10, 17:14
dat is uit lijfsbehoud van de moslims.. ze hebben daar ervaring met de geweldadigheid en intolerantie van gristenen.. moslims weten door schade en schande dat je maar beter de gristelijke sekte zoveel mogelijk onder de duim moet houden omdat het anders fout afloopt.. de gristelijke geschiedenis is doordrenkt met het bloed van andersgelovigen.. de les die we hieruit leren is dat je deze dwaalleer in de marge moet houden..

een geloofsleer dat als centrale rol een met bloed doordrenkte, doodgemartelde god aan een kruis laat hangen kan alleen maar voortbestemd zijn om ellende voor te brengen en dat laat de afgelopen 2000 jaar dan ook pijnlijk duidelijk zien.. logisch dat ze in moslimlanden alert zijn om het gristendom niet veel ruimte te geven..
En nog meer ruimte wordt door een gewelddadig geloof als de Islam wel geëist in het vrije westen???

reallife
27-07-10, 17:16
En dan dit:

Als iedereen eerst wacht met respect tot een ander het doet... :ego:

Joesoef
27-07-10, 17:17
Als iedereen eerst wacht met respect tot een ander het doet... :ego:


Agressie management, niets van aantrekken laat ze hun gang maar gaan. This maar papier.

Eke
27-07-10, 17:20
Ik heb ook later mijn dua veranderd, lees even verder. Moge Allah ons allemaal leiden!
Tja die predikant, wat ik van hem vind? Mafkees is nog zacht uitgedrukt..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

:) Yep.

Die predikant kan zich niet openstellen als z'n hart zo vervuld wordt door wraak.Dan is er geen ruimte voor vrede.Geen ruimte voor liefde. Die man is een arme ziel.


Het is heel pijnlijk geweest om wanhopige mensen uit de TwinTowers te zien springen/vallen en het is heel pijnlijk geweest dat dat in de naam van Allah/God is gedaan.
Het was politiek.

Die dominee kan dat gewoon weten.Zo moeilijk is dat niet.
Als een klein deel van een verzameling mensen haatdragend bezig is betekent dat niet dat ALLE mensen zo zijn.En nou doet hij precies hetzelfde. Haatdragend bezig zijn.....

Aït Ayt
27-07-10, 17:21
ik ben volledig mee akkoord. marokko heeft geen plaats voor sektes!

laat ze maar de koran branden. en laat ze maar lijden van hun eigen haat tegenover de islam.

in alle gevallen dat doet ons niks...

ISLAM zal overwinnen

precies.. die lui hebben alleen maar zichzelf ermee als ze de qur'aan gaan verbranden.. ze zijn slachtoffer van hun eigen haat..

reallife
27-07-10, 17:21
Agressie management, niets van aantrekken laat ze hun gang maar gaan. This maar papier.

Kan ik niet. Plaatsvervangende schaamte ofzo. :o

't is voor sommige mensen meer dan papier. Symbolische waarde vind ik niet zo gek hoor.

Aït Ayt
27-07-10, 17:26
Mijn reactie op dit bericht is door een middeleeuwer gewist. Als je eens wist wat een woeste en gevatte reply het was!

kortom, je kon geen inhoudelijke reactie geven en begon natuurlijk weer met het schuim op de mond te schreeuwen over de profeet mohammed صلى الله عليه و سلم.. dat doe je immers wel vaker als je rood voor de ogen ziet en dat zul je nu ook wel weer gedaan hebben.. het beheer blijft bezig met jou..

Slinger
27-07-10, 17:29
Slinger, daar ben je weer :)

Weetje, waarom wil je in een topic over een geflipte prediker ergens uit het conservatieve Florida meteen weer wijzen naar de misstanden in Islamitische landen.
Ieder land kent misstanden.

Maar dit topic gaat over een engerd die zich Christen noemt en een gemeente om zich heen heeft verzameld.
Maak je je daar niet boos over dat hij zich Christen (navolger van Christus) noemt, terwijl het een charlatan is.????

Terecht merkt Bofko op dat het in 99,99999 Christelijke gemeentes niet gebeurt : andermans Heilige Boeken verbranden.
Ik heb zelf minder vertrouwen in de mens en denk dat 99,99998,5 gemeenschappen nooi zoiets absurds zullen doen.

Maar ik HOOP dat het weer 100% wordt.

Hallo Eke,

Omdat Ait deze houding als exemplarisch voor het christelijke wereld voorstelde.

The_Grand_Wazoo
27-07-10, 17:35
Hallo Eke,

Omdat Ait deze houding als exemplarisch voor het christelijke wereld voorstelde.

Nee domoor, dat dit hij niet. Hij maakte gebruik van het stijlfiguur sarcasme. Toegegeven hij heeft de schijn tegen, maar je pavlov-reactie is een beetje treurigmakend.

Eke
27-07-10, 17:35
Nou ja dat weet ik niet. Wat moet ik me bij dat licht vervolmaken voorstellen?

Goeie opmerking van je, Mark. Ik hoop dat een van de aanwezige moslim-moslima-prikkers hierop doorborduurt....

Slinger
27-07-10, 17:38
kortom, je kon geen inhoudelijke reactie geven en begon natuurlijk weer met het schuim op de mond te schreeuwen over de profeet mohammed صلى الله عليه و سلم.. dat doe je immers wel vaker als je rood voor de ogen ziet en dat zul je nu ook wel weer gedaan hebben.. het beheer blijft bezig met jou..

Mijn reactie bestond uit twee delen. Ik refereerde inderdaad aan het voorbeeld dat Mohammed tijdens zijn leven gaf en het verbaasde me niet dat die volgelingen een nogal gewelddadige inslag ontwikkelden. Dat was een logische reactie op jouw misbruik van de naam van Jezus, vind je niet?

Ten tweede gaf ik, gedocumenteerd, een lijst van landen waar christenen vervolgd werden. Het viel op dat daarop geen enkel moslimland ontbrak.

Vind je het niet verbazingwekkend dat op gesubsidieerd, Nederlands forum het christelijk geloof wel mag belasterd worden, terwijl kritiek op de profeet meteen gecensureerd wordt?

En dat er blijkbaar geen islamitische landen mogen worden opgenoemd waar christenen vervolgd worden?

Slinger
27-07-10, 17:43
Nee domoor, dat dit hij niet. Hij maakte gebruik van het stijlfiguur sarcasme. Toegegeven hij heeft de schijn tegen, maar je pavlov-reactie is een beetje treurigmakend.[/I]


Mijn reactie was in dezelfde stijl als de zijne. Maar als het om de profeet gaat, zie jij blijkbaar helemaal geen stijlfiguur.

Wie is er nu dom?

Eke
27-07-10, 17:49
Nee domoor, dat dit hij niet. Hij maakte gebruik van het stijlfiguur sarcasme. Toegegeven hij heeft de schijn tegen, maar je pavlov-reactie is een beetje treurigmakend.


Jouw interpretatie.


Ait : Prachtig geloof het gristendom. Zo tolerant, zo vreedzaam.


Dit is dus sarcasme, GW


Als een bok op de haverkist, zo springt Slinger hier bovenop :

"Het valt natuurlijk wel volledig in het niet bij wat er allemaal met christenen gebeurt in islamitische landen."

Dat zou IK een Pavlovreaktie van Slinger willen noemen, maar i.t.t. jou voel ik er niets treurigmakends bij...

Wil je dus ook geen domoor noemen. Je slaat alleen maar deze keer de plank mis. :p

*Mohammed
27-07-10, 17:52
Op ieder forum heb je een paar idioten rondlopen.



Binnen de religie is het niet anders.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
27-07-10, 17:55
Jouw interpretatie.


Ait : Prachtig geloof het gristendom. Zo tolerant, zo vreedzaam.


Dit is dus sarcasme, GW


Als een bok op de haverkist, zo springt Slinger hier bovenop :

"Het valt natuurlijk wel volledig in het niet bij wat er allemaal met christenen gebeurt in islamitische landen."

Dat zou IK een Pavlovreaktie van Slinger willen noemen, maar i.t.t. jou voel ik er niets treurigmakends bij...

Wil je dus ook geen domoor noemen. Je slaat alleen maar deze keer de plank mis. :p

:love:

John2
27-07-10, 18:02
precies.. die lui hebben alleen maar zichzelf ermee als ze de qur'aan gaan verbranden.. ze zijn slachtoffer van hun eigen haat..
Ja daar heb je weer gelijk in, want dan moeten we als Christenen een boek aanschaffen waar we niets aan hebben en waarvan achteraf blijkt dat het kreng ook niet wil branden...... :fplet:

Eke
27-07-10, 18:04
:love:


:hihi: Slinger !





GW...IK heb jou verkeerd begrepen.. Dacht dat ik de domoor was...

ik zal niet meer nadenken ! Beloofd is beloofd.



O ja, Slinger is natuurlijk geen domoor, in feite. Hij heeft alleen af en toe een zetje in de goeie richting nodig, he, Slinger ? :)
Net als wij allemaal trouwens :p

Laily
27-07-10, 18:06
'Verbrand Koran op 11 september'



Uitgegeven: 27 juli 2010 11:59

Laatst gewijzigd: 27 juli 2010 12:54



AMSTERDAM – Een Amerikaanse kerk is van plan een ‘Internationale Verbrand een Koran Dag’ te houden, precies negen jaar na de aanslagen in New York op 11 september 2001.



© AFPDit melden diverse Amerikaanse media.



De kerk in Florida heeft een bord met de tekst ‘Islam is van de duivel’ in de voortuin staan. Hier kreeg de kerk veel woedende reacties over.







De pastor, Terry Jones, heeft nu opgeroepen massaal de Koran te verbranden. Hij beweert dat de Bijbelse teksten hem hiertoe gebieden.





Feestdag



De datum waarop de verbranding gepland staat is naast de herdenkingsdag voor de aanslagen voor de islam ook een heilige dag. Dit jaar vindt op 11 september de islamitische feestdag ter afsluiting van de Ramadan plaats.



Jones zegt dat het niet gaat om haat, maar om de waarheid van het christendom, en om moslims bekeren. “We houden van de moslims en hopen dat ze tot de ware verlossing komen. We vallen de islam aan, het geloof, en de islamitische wet, de sharia.”



'Verbrand Koran op 11 september' | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/buitenland/2300762/verbrand-koran-11-september.html)



Wat is er de laatste tijd aan de hand met de christenen?

iedereen voor Duivel uitmaken.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
27-07-10, 18:14
*Wat is er de laatste tijd aan de hand met de christenen?

**iedereen voor Duivel uitmaken.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hoi Laily !

*Ja, wat zou er met ze aan de hand zijn ? Wie bedoel je eigenlijk ?

Die ontspoorde prediker uit Miami, toch ? En een plukje lieden om hem heen...

** Hij is een pyromaan en pakt het boek van de concurrent ...Weten wij veel wat er allemaal speelt ???

Gelukkig dat er zoveel woedende reakties uit de buurt zijn gekomen (zie topicartikel)

Oem_Inaya
27-07-10, 18:24
La hawla Wa La Quwwata Illah Billah..

Moge Allah Subhana Wa Ta'ala de dwalende leiden insh'Allah. Amien



Asalaam alaikoem warahmatoe lahie wabarakatoeh
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

*Mohammed
27-07-10, 18:26
The Book | Islam Is Of the Devil (http://www.islamisofthedevil.com/)

De Islam is kwaad. Ik vertel je er alles over.

Maar dan moet je wel (eerst) mijn boek kopen.

(also available on the homeshopping net)


:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
27-07-10, 18:33
Begin jij nou ook al..
Evangelisten daar hebben we er vier van.
Evangelicalen; die hebben iets van sprinkhanen.

Ik ben er één en spreek me niet tegen :ego:

Eke
27-07-10, 18:45
La hawla Wa La Quwwata Illah Billah..

Moge Allah Subhana Wa Ta'ala de dwalende leiden insh'Allah. Amien



Asalaam alaikoem warahmatoe lahie wabarakatoeh
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hoi prikker Oem !

Eerlijk gezegd versta ik maar 5 woorden van je. Das niet zoveel,he :)
Zou je zo vriendelijk willen zijn een vertaling erbij te zetten ?

Ik wil weten wat je schrijft...Kun je mij overigens wel begrijpen ???

:zwaai:

PaRiSCaSa
27-07-10, 18:50
What's the point of burning a Holy Book and offending for no reason more than a billion people worldwide?

Desperate intolerant frustrated Christians.

In the same way, I would have no compassion for a Muslim burning a Bible...

ibntashafin2009
27-07-10, 18:51
Geloof je beweringen alleen maar als er beelden van zijn? Dat lijkt me nou niets voor een moslim.

Vertel eens wat die moslims in Andalusië te zoeken hadden?

ik zei FEITEN of beelden. en geen BLA BLA BLA

maar je hebt niks om te tonen daarom. en komt niet weer af met je lijstje eh

Slinger
27-07-10, 19:42
ik zei FEITEN of beelden. en geen BLA BLA BLA

maar je hebt niks om te tonen daarom. en komt niet weer af met je lijstje eh

Waarom niet? Het was een goed lijstje, en uitstekend gedocumenteerd. Allemaal feiten dus.

Slinger
27-07-10, 19:44
What's the point of burning a Holy Book and offending for no reason more than a billion people worldwide?

Desperate intolerant frustrated Christians.

In the same way, I would have no compassion for a Muslim burning a Bible...

En wat vind je van de wanhopige, intolerante, gefrustreerde (your words!) moslims die wereldwijd moordaanslagen plegen?

PaRiSCaSa
27-07-10, 20:04
En wat vind je van de wanhopige, intolerante, gefrustreerde (your words!) moslims die wereldwijd moordaanslagen plegen?

The same as all those Christians who sexually abuse children.

Ghaniangirl
27-07-10, 22:03
Inshallah!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
27-07-10, 22:07
The same as all those Christians who sexually abuse children.

Wat dacht je: de grond wordt me te heet onder de voeten, ik vlucht maar eens naar een nieuw onderwerp?

ibntashafin2009
27-07-10, 22:23
Waarom niet? Het was een goed lijstje, en uitstekend gedocumenteerd. Allemaal feiten dus.

het is een goed lijstje voor u als islam-hater. en dus voor is alles wat uw haat meer zou bevestigen is welkom.maar de realiteit is andersom. wie zegt dat deze informatie juist is, qua onafhankelijkheid van de bronnen. als de VN niet onafhankelijk is in haar beslissingen moet ik nu jou lijstje als een geldige bewijs gaan beschouwen.tjonge jonge

...nee jonge, een zwakke poging is het.

maak je een nieuwe lijstje op?

dan zien we wel. ok?
veel succes ermee

ibntashafin2009
27-07-10, 22:30
The same as all those Christians who sexually abuse children.

hahahahahahaha

3tihhhhhhhh

:love:

Slinger
27-07-10, 22:35
het is een goed lijstje voor u als islam-hater. en dus voor is alles wat uw haat meer zou bevestigen is welkom.maar de realiteit is andersom. wie zegt dat deze informatie juist is, qua onafhankelijkheid van de bronnen. als de VN niet onafhankelijk is in haar beslissingen moet ik nu jou lijstje als een geldige bewijs gaan beschouwen.tjonge jonge

...nee jonge, een zwakke poging is het.

maak je een nieuwe lijstje op?

dan zien we wel. ok?
veel succes ermee


Nee, ik maak geen nieuw lijstje op, want jij wilt de waarheid niet weten. Ik stel voor dat je zelf maar eens wat zoekwerk verricht. Kijk bijvoorbeeld eens op de site van Amnesty International, daar worden dezelfde landen genoemd.

John2
27-07-10, 22:53
The Book | Islam Is Of the Devil (http://www.islamisofthedevil.com/)

De Islam is kwaad. Ik vertel je er alles over.

Maar dan moet je wel (eerst) mijn boek kopen.

(also available on the homeshopping net)


:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Alleen als die goedkoop is en beter brand als de Koran :hihi:

Wide-O
27-07-10, 22:56
Ik ben er één en spreek me niet tegen :ego:

Ik ben tenminste ordained, jij niet. :ego:

(100% waarheid. :) )

super ick
27-07-10, 22:58
Kan ik niet. Plaatsvervangende schaamte ofzo. :o

't is voor sommige mensen meer dan papier. Symbolische waarde vind ik niet zo gek hoor.

Vlaggen ook en die zie ik regelmatig in vlammen opgaan.

Wide-O
27-07-10, 22:59
The same as all those Christians who sexually abuse children.


Inshallah!


Ahem.

Foroehar
27-07-10, 23:05
:S
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

ibntashafin2009
27-07-10, 23:07
Nee, ik maak geen nieuw lijstje op, want jij wilt de waarheid niet weten. Ik stel voor dat je zelf maar eens wat zoekwerk verricht. Kijk bijvoorbeeld eens op de site van Amnesty International, daar worden dezelfde landen genoemd.

amnisty international is gefaald omdat ze niet onafhankelijk is. ze zijn al geinfiltreerd geweest meerdere keren door verschillende regeringen en inlichtendiensten jonge. Dit geldt ook voor andere organisaties.

Activists worldwide are scrutinized by government agencies and corporate intelligence activities. Numerous organizations have been the object of surveillance and infiltration. These organizations include activist groups that advocate sabotage and violence. But most are peaceful organizations that do not advocate violence.

Organizations around the world that have been targets of government surveillance and infiltration include Greenpeace and Amnesty International. Other groups include gay and lesbian rights organizations, socialist and Communist organizations, environmental groups, animal rights groups, middle east organizations, unions, peace activist organizations and human rights groups [1].
http://www.xs4all.nl/~felipe/articles/infiltration_lecture.htm

ik zeg u. uw pogingen zijn te zwak.

John2
27-07-10, 23:27
amnisty international is gefaald omdat ze niet onafhankelijk is. ze zijn al geinfiltreerd geweest meerdere keren door verschillende regeringen en inlichtendiensten jonge. Dit geldt ook voor andere organisaties.
ik zeg u. uw pogingen zijn te zwak.

Je bent gestoord prettig of niet.

ibntashafin2009
27-07-10, 23:48
Je bent gestoord prettig of niet.

en jij bent ook gestoord prettig john


AUB

Yasir Q
28-07-10, 01:27
Het is best dat zij de Koran niet verbranden want er is een mogelijkheid dat de volgende Hurricane harder zal aankomen.

Slinger
28-07-10, 07:55
Het is best dat zij de Koran niet verbranden want er is een mogelijkheid dat de volgende Hurricane harder zal aankomen.

Ja, of aardbevingen in Iran.

mark61
28-07-10, 08:19
amnisty international is gefaald omdat ze niet onafhankelijk is. ze zijn al geinfiltreerd geweest meerdere keren door verschillende regeringen en inlichtendiensten jonge.

Dat is zo omdat ene Felipe die zijn eigen achternaam nog niet eens correct kan spellen dat zegt?

Boeiuh.

mark61
28-07-10, 08:20
Je bent gestoord prettig of niet.

Zijn argumentatie en soort bronnen lijken anders verdacht veel op die van jou.

Slinger
28-07-10, 08:34
amnisty international is gefaald omdat ze niet onafhankelijk is. ze zijn al geinfiltreerd geweest meerdere keren door verschillende regeringen en inlichtendiensten jonge. Dit geldt ook voor andere organisaties.

Activists worldwide are scrutinized by government agencies and corporate intelligence activities. Numerous organizations have been the object of surveillance and infiltration. These organizations include activist groups that advocate sabotage and violence. But most are peaceful organizations that do not advocate violence.

Organizations around the world that have been targets of government surveillance and infiltration include Greenpeace and Amnesty International. Other groups include gay and lesbian rights organizations, socialist and Communist organizations, environmental groups, animal rights groups, middle east organizations, unions, peace activist organizations and human rights groups [1].
http://www.xs4all.nl/~felipe/articles/infiltration_lecture.htm

ik zeg u. uw pogingen zijn te zwak.



http://1.bp.blogspot.com/_YuhAl3G7G5w/SyvdHm-t7nI/AAAAAAAACQc/2bX-pinUlTA/s640/Horen_zien_zwijgen.jpg

The_Grand_Wazoo
28-07-10, 10:33
Het is best dat zij de Koran niet verbranden want er is een mogelijkheid dat de volgende Hurricane harder zal aankomen.

Als het een mogelijkheid is, dan is het ook mogelijk dat dit komt omdat het gewoon harder waait, of omdat Jan Visser bij het in bed stappen op 8 januari 2010 op zijn rug krabde, of omdat in een hermetisch afgesloten kamer een mug tegen de muur vloog zonder dat dit werd opgemerkt.
Allemaal mogelijk. Zou wel fijn zijn als je het gesuggereerde oorzakelijk verband iets harder wist te maken.

Tomas
28-07-10, 12:20
Ik vraag mij nu opeens af wat ze in SA eigenlijk doen met inbeslaggenomen bijbels? Terugsturen?

ELdorado
28-07-10, 12:32
'Verbrand Koran op 11 september'



Uitgegeven: 27 juli 2010 11:59

Laatst gewijzigd: 27 juli 2010 12:54



AMSTERDAM – Een Amerikaanse kerk is van plan een ‘Internationale Verbrand een Koran Dag’ te houden, precies negen jaar na de aanslagen in New York op 11 september 2001.



© AFPDit melden diverse Amerikaanse media.



De kerk in Florida heeft een bord met de tekst ‘Islam is van de duivel’ in de voortuin staan. Hier kreeg de kerk veel woedende reacties over.







De pastor, Terry Jones, heeft nu opgeroepen massaal de Koran te verbranden. Hij beweert dat de Bijbelse teksten hem hiertoe gebieden.





Feestdag



De datum waarop de verbranding gepland staat is naast de herdenkingsdag voor de aanslagen voor de islam ook een heilige dag. Dit jaar vindt op 11 september de islamitische feestdag ter afsluiting van de Ramadan plaats.



Jones zegt dat het niet gaat om haat, maar om de waarheid van het christendom, en om moslims bekeren. “We houden van de moslims en hopen dat ze tot de ware verlossing komen. We vallen de islam aan, het geloof, en de islamitische wet, de sharia.”



'Verbrand Koran op 11 september' | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/buitenland/2300762/verbrand-koran-11-september.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

How come these westerners have become so stupid, so intolerant , so barbaric , so backward ... ??? :lol:

answer : because they have always been so : they just knew how to hide those facts up untill now under a so_called "democratic liberal secular tolerant ..." hypocrit mask :

see their real ugly faces now : :kotsen2:

God ...

Well, just let them do what they say they intend to do :

I assure u that w'd be the end of life on Earth : WWIII :

Apocalypse now !

well ..................very "nice " display of western "tolerance" indeed ...

They fabricated that 9/11 & they blame it on muslims in order to hide the moral ideological political economical ...bankrupcies of the west , in order to revive the dead modernism fundamentally proven wrong by pos-modernism, in order to stop muslims' awakening , in order to justify western neo_ imperialism ....:

by neutralizing = secularizing & demonizing Islam ...for power & domination purposes ...


Maybe that's a good thing ,who knows ?; to make the larger scale muslims ' awakening a fact :*


let's hope so : it 's about time that muslims wake up from their deep sleep to face the enemy :

well, we are all sleeping in life , death will make us all wake up ....in due time ...

Slinger
28-07-10, 12:35
Well, just let them do what they say they intend to do :

I assure u that w'd be the end of life on Earth : WWIII :

Apocalypse now !



Kijk, dat is nu echt een primitieve, primaire reactie!

ELdorado
28-07-10, 12:38
Those ignorant intolerant western hypocrit freaks just try to test our resolve , to see how far they can go ....



to go even further beyond that if they happen to encounter no real resistance ..

sweet dreams , i say to them : they might turn into night & day light nightmares for you, guys :

who know ???

Just wait & see , bloody ignorant intolerant criminals ...

ELdorado
28-07-10, 13:23
Amazing piece or display of "tolerance" : :kotsen2:

Eke
28-07-10, 13:30
How come these westerners have become so stupid, so intolerant , so barbaric , so backward ... ??? :lol:

:kotsen2:

[/B]


Leven in een bekrompen wereldje ?

Je schrijft het goed :"these" westerners. Het gaat om uitzonderingen. Zo uitzonderlijk dat het zelfs doordringt bij Maroc.nl

De kerel heeft vele woede reakties uit zijn buurt ontvangen. Dat staat ook in het topicartikel.

Slinger
28-07-10, 13:46
Those ignorant intolerant western hypocrit freaks just try to test our resolve , to see how far they can go ....



to go even further beyond that if they happen to encounter no real resistance ..

sweet dreams , i say to them : they might turn into night & day light nightmares for you, guys :

who know ???

Just wait & see , bloody ignorant intolerant criminals ...

Valt wel mee met die weerstand. Verder dan een paar bomaanslagen zijn "ze" nooit gekomen.

John2
28-07-10, 13:54
!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

How come these westerners have become so stupid, so intolerant , so barbaric , so backward ... ??? :lol:



Dit meen je niet, zeg me dat je dit AUB niet meent!!!

Want dagelijks worden er bijbels verbrand, vlaggen in brand gestoken en opgeroepen tot het doden van de ongelovigen.

Hoe wilt u dit noemen dan?

John2
28-07-10, 13:56
Valt wel mee met die weerstand. Verder dan een paar bomaanslagen zijn "ze" nooit gekomen.

Wacht maar tot de somalise piraten voor de haven van Rotterdam liggen of Iran een kern-raket op ons afvuurt dan piep je wel anders :ego:

Slinger
28-07-10, 13:57
Dit meen je niet, zeg me dat je dit AUB niet meent!!!

Want dagelijks worden er bijbels verbrand, vlaggen in brand gestoken en opgeroepen tot het doden van de ongelovigen.

Hoe wilt u dit noemen dan?

Tolerant, vredelievend, universeel islamitisch...

ronald
28-07-10, 13:59
Tolerant, vredelievend, universeel islamitisch...

Het doel heiligt de middelen in zijn meest letterlijke betekenis....

Slinger
28-07-10, 14:01
Wacht maar tot de somalise piraten voor de haven van Rotterdam liggen of Iran een kern-raket op ons afvuurt dan piep je wel anders :ego:

We vragen Israël om hulp, die hebben expertise genoeg.

John2
28-07-10, 14:30
Tolerant, vredelievend, universeel islamitisch...
Klinkt als een reclame spotje voor Marokko.
Christenen boek nu een enkele reis, naar ons tolerant, vredelievend en universele islamitische rijk.
Ja u lees het goed beste Christenen één enkele reis, want wij zenden u Christenen terug.



We vragen Israël om hulp, die hebben expertise genoeg.
Is al geregeld, Wilders was niet voor niets dagelijks te vinden in het Joods consulaat afdeling militaire zaken. :hihi:

ronald
28-07-10, 14:36
We vragen Israël om hulp, die hebben expertise genoeg.

Ting..... Pizza besteld? :fpiraat:

Slinger
28-07-10, 14:41
Ting..... Pizza besteld? :fpiraat:

Ja, een Turkse! :)

John2
28-07-10, 22:13
Iemand al enig idee wat we de 12de gaan doen de dag na de boeken verbranding?

En wie ruimt de rotzooi op, toch niet wij, want dat vind ik niet kunnen, het is een boek van de Moslims dan moeten die de rotzooi ook maar opruimen :hihi:

Sallahddin
29-07-10, 11:40
Dit meen je niet, zeg me dat je dit AUB niet meent!!!

Want dagelijks worden er bijbels verbrand, vlaggen in brand gestoken en opgeroepen tot het doden van de ongelovigen.

Hoe wilt u dit noemen dan?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had je tig keren verteld hoe de profeet van islam , de Qur'an de vrijheid van geloof van christenen & joden garanderen : check history : the most tolerant belief at that time was islam : even jews were treated mostly well while they were persecuted under the church & everywhereelse ...

U can't blame islam for the wrongdoings of some ignorant muslims :

as a christian , u're in no position to talk about religious tolerance; not to mention the jews ...so, just shut up, please ...

P.S.: muslims' gedrag, uitspraken ...worden getoetst aan de bronen van islam, niet andersom !

Individualistic & holistic islam as such doesn't exist anymore at the political, economical social & other levels :will come back , don't worry ...

most of the so_called muslim countries are ruled by secular or semi_secular dictatorships supporte by the "democratic" west against they very will & interests of the muslim peoples :

those dictatorships that just misuse islam for political & for other down to earth purposes ...

except Turkey for example .....: a "militarised democracy" where the army has the last word , not the state , not the people ....= a weird kindda "democracy" ; where secularism has been imposed on the Turks : the latters will reject that secularism's cancer soon enouigh ...

Ur representation of the muslim "reality" has almost nothing to do with reality ...so.........

Olive Yao
29-07-10, 11:50
Moet jullie bekennen dat ik in gedachte ooit een analogie van Lord of the Rings verzonnen heb getiteld Lord of the Books. Waarin een taaie, onversaagde hobbit er voor de derde keer op uit trekt, enz.

Sallahddin
29-07-10, 11:51
Leven in een bekrompen wereldje ?

Je schrijft het goed :"these" westerners. Het gaat om uitzonderingen. Zo uitzonderlijk dat het zelfs doordringt bij Maroc.nl

De kerel heeft vele woede reakties uit zijn buurt ontvangen. Dat staat ook in het topicartikel.

Those who dare to play with fire might get burned by it ...

I know that : i know it's a minority :

but u can't deny the fact that democracy has never been able to erase racism, exclusions , segregations , xenophoby , imperialism, paternalism, arrogance , pretentions, "superiority feelings " ...in the west under "democracies" from the hearts & souls of westerners :

see US & western slavery committed against the black peoples under ...democracy ...

see the white supremacists , the US christian KKK , churches for black & others for whites earlier ....


see the current western racist far right movements, the neo_nazis, skin heads & the rest : take ur pick...

see the western main_stream hysterical irrational non_sense against islam & muslims ...

come on :

I told u once : God how i hate & despise ur hypocrit display of that misleading hypocrit nihillistic ..paulinism , lady : no offense , nothing personal :

Ur silly hypocrit misleading ..paulinism's opium drug w'd make u miss the real reality :

so, go desintoxicate urself before u w'd find urself in an awkward situation where u might justify the unjustifiable ...like ur christian predecessors did under the nazis ...

so, u're the narrow minded one :

worse : u're almost blinded by that drug paulinism of urs ; sorry !

wake up : open ur eyes; lady :

welcome to the real world ............

thanks !

have a nice day !

The_Grand_Wazoo
29-07-10, 12:19
Moet jullie bekennen dat ik in gedachte ooit een analogie van Lord of the Rings verzonnen heb getiteld Lord of the Books. Waarin een taaie, onversaagde hobbit er voor de derde keer op uit trekt, enz.

Voor die simpele ziele in Florida is Lord of the Rings net zo duivels als Harry Potter en de Koran. Er is maar een sprookjesboek dat aanspraak op de waarheid mag maken en dat is de bijbel.

StevieK
29-07-10, 12:54
!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

How come these westerners have become so stupid, so intolerant , so barbaric , so backward ... ??? :lol:

answer : because they have always been so : they just knew how to hide those facts up untill now under a so_called "democratic liberal secular tolerant ..." hypocrit mask :

see their real ugly faces now : :kotsen2:

God ...

Well, just let them do what they say they intend to do :

I assure u that w'd be the end of life on Earth : WWIII :

Apocalypse now !

well ..................very "nice " display of western "tolerance" indeed ...

They fabricated that 9/11 & they blame it on muslims in order to hide the moral ideological political economical ...bankrupcies of the west , in order to revive the dead modernism fundamentally proven wrong by pos-modernism, in order to stop muslims' awakening , in order to justify western neo_ imperialism ....:

by neutralizing = secularizing & demonizing Islam ...for power & domination purposes ...


Maybe that's a good thing ,who knows ?; to make the larger scale muslims ' awakening a fact :*


let's hope so : it 's about time that muslims wake up from their deep sleep to face the enemy :

well, we are all sleeping in life , death will make us all wake up ....in due time ...

He mister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is 1 gek die dit uitdraagt, misschien heeft ie nog een aantal supporters maar er zijn miljoenen westerse personen die dit absoluut niet willen en daar ook duidelijk blijk van geven.

Jij doet nu exact hetzelfde wat een aantal westerlingen doen, als er 1 moslim iets verkeerd voorsteld of predikt dan wordt daar de gehele moslim op aan aangekeken.

Ik vind dit niet gerecht van je, want ik ben westerling en ben hier niet mee eens met het verbranden van de koran, wel voor het straffen, enz,enz die de Koran verkeerd uitdragen door het uitbrengen van dood en verderf in de naam van Allah

abu mujahid
29-07-10, 15:01
als ze de koran echt gaan proberen te veranderen dan hoop ik voor hen dat ze goede maatregelen nemen want daar blijft het niet bij hoor..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Soldim
29-07-10, 15:46
als ze de koran echt gaan proberen te veranderen dan hoop ik voor hen dat ze goede maatregelen nemen want daar blijft het niet bij hoor..


De locale kleuter-groep van de Taliban gaat zich ermee bemoeien?

ibntashafin2009
29-07-10, 19:33
http://1.bp.blogspot.com/_YuhAl3G7G5w/SyvdHm-t7nI/AAAAAAAACQc/2bX-pinUlTA/s640/Horen_zien_zwijgen.jpg

dank je voor jou foto. ik wist dat je een mooie aap was

Slinger
29-07-10, 19:56
dank je voor jou foto. ik wist dat je een mooie aap was

Je hebt vast en zeker de boodschap wel begrepen.

ibntashafin2009
29-07-10, 20:10
Je hebt vast en zeker de boodschap wel begrepen.

je zou uit je eigen boodschap moeten leren.

ik geef u feiten maar je kan er niet op reageren. je kont zelfs niet met woorden reageren,daarom ging je die foto plaatsen die uw situatie weerspiegelt

Slinger
29-07-10, 20:28
je zou uit je eigen boodschap moeten leren.

ik geef u feiten maar je kan er niet op reageren. zelfs niet met woorden daarom ging je die foto plaatsen die uw situatie weerspiegelt

...;)

ibntashafin2009
29-07-10, 20:56
...;)

voila, dit was een bevestiging

fisherman1969
29-07-10, 21:28
Eigenlijk totaal niet boeiend. Boeken branden niet en behalve een handje vol mensen die kijken naar smeulend papier is er niets aan de hand. Die symboolwaarde is maar voor een enkele idioot.

Waar kennen we dit nog van de boeken verbranding ??
waren het niet de Nazies ?
RECENT:http://www.wijblijvenhier.nl/archives/2566-Waar-men-boeken-verbrandt....html

fisherman1969
29-07-10, 22:00
dat is uit lijfsbehoud van de moslims.. ze hebben daar ervaring met de geweldadigheid en intolerantie van gristenen.. moslims weten door schade en schande dat je maar beter de gristelijke sekte zoveel mogelijk onder de duim moet houden omdat het anders fout afloopt.. de gristelijke geschiedenis is doordrenkt met het bloed van andersgelovigen.. de les die we hieruit leren is dat je deze dwaalleer in de marge moet houden..

een geloofsleer dat als centrale rol een met bloed doordrenkte, doodgemartelde god aan een kruis laat hangen kan alleen maar voortbestemd zijn om ellende voor te brengen en dat laat de afgelopen 2000 jaar dan ook pijnlijk duidelijk zien.. logisch dat ze in moslimlanden alert zijn om het gristendom niet veel ruimte te geven..

Het lijfsbehoud ??????
ja ,ja vandaar dat er dagelijks MOSLIMS sterven door de hand van andere Moslims , tragisch maar waar .
Boven dien ben je zeker de duizenden mensen vergeten die afgeslacht zijn door MOSLIMS alleen voor de poorten van WENEN stierven 1683 honderden onschuldigen onderweg gevangen genomen boeren en burgers om INDRUK te maken.
hET ZELFDE was al eerder gebeurd voor de poorten van BAGDAD in1638 o.l.v Sulthan Moerad de 4e ,dit beleg begon op 16 November .
TOEN DE STAD VIEL werden 30.000 onschuldige mensen en daarna nog eens ong 25.000 burgers ook kleine kinderen zelfs baby,s vermoord !
Op gruwelijke wijze alles zag rood van het bloed (jammer hij had ze ook kunnen bekeren ! maar dat wilden ze niet snap je ?
Dus dan maar ff op een andere manier .

Ik bedoel maar ,altijd weer zeiken hoe slecht de Christenen waren of nog zijn en hoe opper slecht zelfs de JODEN ZIJN !
MENSEN WAAR ZIJN WE MEE BEZIG ??:aanwal:

ibntashafin2009
29-07-10, 22:07
Het lijfsbehoud ??????
ja ,ja vandaar dat er dagelijks MOSLIMS sterven door de hand van andere Moslims , tragisch maar waar .
Boven dien ben je zeker de duizenden mensen vergeten die afgeslacht zijn door MOSLIMS alleen voor de poorten van WENEN stierven 1683 honderden onschuldigen onderweg gevangen genomen boeren en burgers om INDRUK te maken.
hET ZELFDE was al eerder gebeurd voor de poorten van BAGDAD in1638 o.l.v Sulthan Moerad de 4e ,dit beleg begon op 16 November .
TOEN DE STAD VIEL werden 30.000 onschuldige mensen en daarna nog eens ong 25.000 burgers ook kleine kinderen zelfs baby,s vermoord !
Op gruwelijke wijze alles zag rood van het bloed (jammer hij had ze ook kunnen bekeren ! maar dat wilden ze niet snap je ?
Dus dan maar ff op een andere manier .

Ik bedoel maar ,altijd weer zeiken hoe slecht de Christenen waren of nog zijn en hoe opper slecht zelfs de JODEN ZIJN !
MENSEN WAAR ZIJN WE MEE BEZIG ??:aanwal:

De geschiedenis van de christelijke wereld is vol met moorden van onschuldigen mensen. moet je niet beginnen. alleen in jeruzalem heeft de christelijke leger 70 000 moslim burgers gedood in één dag.

zelfs christenen werden vermoord door de kruisvaarders donderweg naar jeruzalem omdat ze zo enthousiasme waren om mensen te vermoorden

Taking Jerusalem: Climax of the First Crusade By J. Arthur McFall. "The Crusaders spent at least that night and the next day killing Muslims, including all of those in the al-Aqsa Mosque, where Tancred's banner should have protected them. Not even women and children were spared. The city's Jews sought refuge in their synagogue, only to be burned alive within it by the Crusaders. .... The Europeans also destroyed the monuments to Orthodox Christian saints and the tomb of Abraham."

zelfs vrouwen en kinderen werden vermoord. nooit hebben de moslims dit gedaan. bij de kruisvaarders werd dit regelmatig gedaan.

http://gbgm-umc.org/umw/bible/crusades.stm

Crusader leader Lord Tancred of Hauteville, France (Bohemond's nephew) promised that if Jerusalem surrendered all Arab and Muslim lifes in it would be spared and that the sanctity of all Muslim religious places, especially al-Aqsa Mosque, would be maintained. Accordingly, on Friday July 15, 1099, while the Muslims of Jerusalem were fearfully praying in the mosques for their lives, the Arab governor of Jerusalem surrendered without a fight to Lord Tancred. But once again, just as his uncle had broken his promises in Antioch and Ma'arra by butchering most of their Muslims and Arabs, so did Tancred in Jerusalem. Seized by a frenzy of vengeful blood lust, the heavily-armed European Christian warriors stormed Jerusalem like wild animals, spilling through the streets of the holy city with swords in their hands and indiscriminately butchering every man, woman, and child they could find. They sacked mosques, broke open stores, and plundered houses. Tens of thousands of noncombatants (Arab and non-Arab whether Muslim, Jew, or even native Christian) were beheaded, shot with arrows, thrown from towers, tortured, or burned at the stake.



When their killing finally stopped a week later on Friday, July 22, not a single Arab or Muslim could be seen alive within Jerusalem. Tens of thousands of Arabs and Muslims were lying dead in pools of blood in front of their own houses or stores and outside all of the holy city's mosques, especially around al-Aqsa Mosque, which was shamefully desecrated. It is estimated that more than 70,000 Arabs and Muslims were butchered in cold blood in and around the great mosque of al-Aqsa alone. [31] The Dome of the Rock next to al-Aqsa Mosque was converted to a church by the Crusaders and was stripped of hundreds of silver candelabra and dozens of gold ones. The bodies of the dead Arabs and Muslims in the holy city were slashed open in search of gold or silver coins they might have swallowed. His "holiness" Pope Urban II had decreed that any spoils of war were possessions the faithful could keep. [32] At nightfall, still dripping with the blood of their Arab victims, the Europeans knelt at the "Holy Sepulcher" and folded their bloody hands in prayer, "sobbing for excess of joy." [33]

en ga zo maar door...

John2
29-07-10, 22:31
zelfs vrouwen en kinderen werden vermoord. nooit hebben de moslims dit gedaan

Moh ongeveer 6 miljoen in de laatste 20 jaar.

ibntashafin2009
29-07-10, 22:35
Het lijfsbehoud ??????
ja ,ja vandaar dat er dagelijks MOSLIMS sterven door de hand van andere Moslims , tragisch maar waar .
Boven dien ben je zeker de duizenden mensen vergeten die afgeslacht zijn door MOSLIMS alleen voor de poorten van WENEN stierven 1683 honderden onschuldigen onderweg gevangen genomen boeren en burgers om INDRUK te maken.
hET ZELFDE was al eerder gebeurd voor de poorten van BAGDAD in1638 o.l.v Sulthan Moerad de 4e ,dit beleg begon op 16 November .
TOEN DE STAD VIEL werden 30.000 onschuldige mensen en daarna nog eens ong 25.000 burgers ook kleine kinderen zelfs baby,s vermoord !
Op gruwelijke wijze alles zag rood van het bloed (jammer hij had ze ook kunnen bekeren ! maar dat wilden ze niet snap je ?
Dus dan maar ff op een andere manier .

Ik bedoel maar ,altijd weer zeiken hoe slecht de Christenen waren of nog zijn en hoe opper slecht zelfs de JODEN ZIJN !
MENSEN WAAR ZIJN WE MEE BEZIG ??:aanwal:

De geschiedenis van de christelijke wereld is vol met moorden van onschuldigen mensen. moet je niet beginnen. alleen in jeruzalem heeft de christelijke leger 70 000 moslim burgers gedood in één dag.

zelfs christenen werden vermoord door de kruisvaarders donderweg naar jeruzalem omdat ze zo enthousiasme waren om mensen te vermoorden

Taking Jerusalem: Climax of the First Crusade By J. Arthur McFall. "The Crusaders spent at least that night and the next day killing Muslims, including all of those in the al-Aqsa Mosque, where Tancred's banner should have protected them. Not even women and children were spared. The city's Jews sought refuge in their synagogue, only to be burned alive within it by the Crusaders. .... The Europeans also destroyed the monuments to Orthodox Christian saints and the tomb of Abraham."

zelfs vrouwen en kinderen werden vermoord. nooit hebben de moslims dit gedaan. bij de kruisvaarders werd dit regelmatig gedaan.

http://gbgm-umc.org/umw/bible/crusades.stm

Crusader leader Lord Tancred of Hauteville, France (Bohemond's nephew) promised that if Jerusalem surrendered all Arab and Muslim lifes in it would be spared and that the sanctity of all Muslim religious places, especially al-Aqsa Mosque, would be maintained. Accordingly, on Friday July 15, 1099, while the Muslims of Jerusalem were fearfully praying in the mosques for their lives, the Arab governor of Jerusalem surrendered without a fight to Lord Tancred. But once again, just as his uncle had broken his promises in Antioch and Ma'arra by butchering most of their Muslims and Arabs, so did Tancred in Jerusalem. Seized by a frenzy of vengeful blood lust, the heavily-armed European Christian warriors stormed Jerusalem like wild animals, spilling through the streets of the holy city with swords in their hands and indiscriminately butchering every man, woman, and child they could find. They sacked mosques, broke open stores, and plundered houses. Tens of thousands of noncombatants (Arab and non-Arab whether Muslim, Jew, or even native Christian) were beheaded, shot with arrows, thrown from towers, tortured, or burned at the stake.



When their killing finally stopped a week later on Friday, July 22, not a single Arab or Muslim could be seen alive within Jerusalem. Tens of thousands of Arabs and Muslims were lying dead in pools of blood in front of their own houses or stores and outside all of the holy city's mosques, especially around al-Aqsa Mosque, which was shamefully desecrated. It is estimated that more than 70,000 Arabs and Muslims were butchered in cold blood in and around the great mosque of al-Aqsa alone. [31] The Dome of the Rock next to al-Aqsa Mosque was converted to a church by the Crusaders and was stripped of hundreds of silver candelabra and dozens of gold ones. The bodies of the dead Arabs and Muslims in the holy city were slashed open in search of gold or silver coins they might have swallowed. His "holiness" Pope Urban II had decreed that any spoils of war were possessions the faithful could keep. [32] At nightfall, still dripping with the blood of their Arab victims, the Europeans knelt at the "Holy Sepulcher" and folded their bloody hands in prayer, "sobbing for excess of joy." [33]

en ga zo maar door...

Sallahddin
30-07-10, 12:50
je zou uit je eigen boodschap moeten leren.

ik geef u feiten maar je kan er niet op reageren. je kont zelfs niet met woorden reageren,daarom ging je die foto plaatsen die uw situatie weerspiegelt


Als je over feiten wilt spreken, dan ben je hier op het verkeerd adres , bro :

vooraal met betrekking tot deze volgende gek prikkers :

mark 61; slinger ; soldim ; knuppeltje, super dick ....oh ja : deze ook vooraal :lol: : fisherman 1969 voor christus ! :lol: niet te vergeten deze ander gek prikker : John 2 ... :lol:

een echt gekkenhuis hier : far below the required level ...

U have been just wasting ur time on these silly guys; these silly denial freaks !

knuppeltje
30-07-10, 12:55
Waar kennen we dit nog van de boeken verbranding ??
waren het niet de Nazies ?
RECENT:http://www.wijblijvenhier.nl/archives/2566-Waar-men-boeken-verbrandt....html

Die hebben dat misschien onthouden van de paters die in Mexico al honderden jaren eerder zowat alle religieuze geschriften van de Asteken verbrandden.

Laily
02-08-10, 19:56
Hoi Laily !







*Ja, wat zou er met ze aan de hand zijn ? Wie bedoel je eigenlijk ?







Die ontspoorde prediker uit Miami, toch ?







** Hij is een pyromaan en pakt het boek van de concurrent ...Weten wij veel wat er allemaal speelt ???







Gelukkig dat er zoveel woedende reakties uit de buurt zijn gekomen (zie topicartikel)







__________________



Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Hoi dinges,



Ik heb het over de domme christenen. Wat is er in hemelsnaam zo vredelievend aan het christendom, als ze de Koran willen verbranden? Een ander religie belachelijk maken. Tsja, dan weet ik wie de echte DUIVELS zijn:Christenen.

tegenwoordig zijn de christenen ziek bezig. Iedereen die een ander geloof heeft voor duivel uitmaken.










The same as all those Christians who sexually abuse children.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



WHAHAHAHAHAHA.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

The Alchemist
02-08-10, 20:15
!!!!!!!!!!

Nieuwe versie van de voormalig christelijk VS KKK ???

P.S.: Laily : je gaat te ver , vind je niet soms ??? niet doen, joh !

Mantha-Moslim
03-08-10, 00:51
wat deze kerk wil is alleen haatzaaien en reacties uitlokken om dan te zeggen zie je nou wel

kom mensen bekeer jullie tot het christendom

het beste is om gewoon rustig te blijven en er niet teveel op in te gaan

het is maar papier met inkt dat ze gaan verbranden

de inhoud zullen ze nooit kunnen vernietigen dus waarom zouden we er een probleem van gaan maken



vind het alleen zonde van het papier en de bomen die ervoor omgehakt zijn dat ze dan eerst hun geld eraan uit gaan geven en dan ook nogis gaan verbranden

mij doet het verder niet zoveel eerlijk gezecht

heb ook nix tegen het christendom lees vaak genoeg uit de bijbel staan nuttige dingen in die ik ook bij het praktiseren van de islam als goede tips zie



ik denk dat veel christenen zich hiervoor schamen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
03-08-10, 03:21
wat deze kerk wil is alleen haatzaaien en reacties uitlokken om dan te zeggen zie je nou wel

kom mensen bekeer jullie tot het christendom

het beste is om gewoon rustig te blijven en er niet teveel op in te gaan

het is maar papier met inkt dat ze gaan verbranden

de inhoud zullen ze nooit kunnen vernietigen dus waarom zouden we er een probleem van gaan maken



vind het alleen zonde van het papier en de bomen die ervoor omgehakt zijn dat ze dan eerst hun geld eraan uit gaan geven en dan ook nogis gaan verbranden

mij doet het verder niet zoveel eerlijk gezecht

heb ook nix tegen het christendom lees vaak genoeg uit de bijbel staan nuttige dingen in die ik ook bij het praktiseren van de islam als goede tips zie



ik denk dat veel christenen zich hiervoor schamen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Ik zal het nog sterker vertellen, 99% van de Christenen zijn hier op tegen en laten dit ook duidelijk merken, inmiddels heeft de "kerk" er van afgezien om dit dan toch maar in uitvoer te brengen. Het zijn hier wel de Christenen die die Christenen de les lezen.

John2
03-08-10, 09:03
Als je over feiten wilt spreken, dan ben je hier op het verkeerd adres , bro :

vooraal met betrekking tot deze volgende gek prikkers :

mark 61; slinger ; soldim ; knuppeltje, super dick ....oh ja : deze ook vooraal :lol: : fisherman 1969 voor christus ! :lol: niet te vergeten deze ander gek prikker : John 2 ... :lol:

een echt gekkenhuis hier : far below the required level ...

U have been just wasting ur time on these silly guys; these silly denial freaks !
Mag jij iemand veroordelen en heb jij hiertoe het recht binnen jou Islam rechtbank?
Nee, ga dan in de hoek je kraaltjes tellen malloot.


Ik zal het nog sterker vertellen, 99% van de Christenen zijn hier op tegen en laten dit ook duidelijk merken, inmiddels heeft de "kerk" er van afgezien om dit dan toch maar in uitvoer te brengen. Het zijn hier wel de Christenen die die Christenen de les lezen.
En zo hoort het ook je spreekt er iemand op aan, maar misschien was dit niet genoeg en hadden er doden moeten vallen.

StevieK
03-08-10, 10:46
Mag jij iemand veroordelen en heb jij hiertoe het recht binnen jou Islam rechtbank?


Hij IS de rechtbank

The Alchemist
03-08-10, 11:14
wat deze kerk wil is alleen haatzaaien en reacties uitlokken om dan te zeggen zie je nou wel

kom mensen bekeer jullie tot het christendom

het beste is om gewoon rustig te blijven en er niet teveel op in te gaan

het is maar papier met inkt dat ze gaan verbranden

de inhoud zullen ze nooit kunnen vernietigen dus waarom zouden we er een probleem van gaan maken



vind het alleen zonde van het papier en de bomen die ervoor omgehakt zijn dat ze dan eerst hun geld eraan uit gaan geven en dan ook nogis gaan verbranden

mij doet het verder niet zoveel eerlijk gezecht

heb ook nix tegen het christendom lees vaak genoeg uit de bijbel staan nuttige dingen in die ik ook bij het praktiseren van de islam als goede tips zie



ik denk dat veel christenen zich hiervoor schamen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

!!!!!!!!!!!!!

Als ze echt zouden doen wat ze zeggen te willen doen, dan breekt de hel los voor ze , dat kan ik je garanderen , bagatalliserend schijnheilig gladde misleidend ..pauliniste die zich als moslima voordoet :

Elk Qur'an exemplaar is een symbool van de Qur'an : dus niet slechts papier & inkt zoals je zo bagatalliserend zegt :

Moet je oppassen dat je zou kunnen rechtvaardigen wat niet te rechtvaardigen zou zijn zoals jou eigen christelijk voorvaderen hadden gedaan telkens & weer & vooraal ook onder de nazis :

de kerk heeft een heel lang historie van inquisities, intolerantie, antisemitisme , heksen jachten , onwetendheid, bijgeloof , achterlijkheid ...achter de rug & nog steeds is het geval :

westerse modernisme = "verlichting" werd zelfs opgebouwd op de achterlijk ruines van de kerk , om het zacht uit te drukken :

zie zelfs die fundamenteel intrinsiek antisemistisch intolerant inquisitie_achtig exclusieve ...karakter van de kerk :

wakker worden joh : zie de voormalig christelijk VS KKK ...om maar die te noemen ...

de lijst is lang : ik laat het bij deze dan !

dag !

The Alchemist
03-08-10, 11:49
Bloody ignorant backward intolerant inquisitory exclusive discriminatory , narrow_minded ...christian inquisitions in the ...21st century !!!!!!!!!!!!!!!

Those intolerant christians can't turn the clock back whatever they w'd do ....

Jesus himself we do believe in as muslims w'd be deeply ashamed of them even though Jesus has nothing to do with them or they with him as a great noble beloved human _prophet we have so much respect, love , appreciation for , a prophet we do believe in as muslims in the same fashion we do believe in all other prophets from Adam to Mohammed , including in Jesus, Moses .....& in their original authentic Tawhied messages sent by ...Allah !


"Jij jou geloof & ik het mijne " inderdaad "er is geen dwang in het geloof "

Witte78
03-08-10, 11:59
Elk Qur'an exemplaar is een symbool van de Qur'an : dus niet slechts papier & inkt zoals je zo bagatalliserend zegt :


Je reinste idolatrie, nep moslim.

The Alchemist
03-08-10, 12:12
Je reinste idolatrie, nep moslim.

waaroom dan ??? !!!!!!!!!!!!

nep moslim ??? sinds wanneer ben je wel in staat geworden om uit te maken wie wel of wie niet een echt moslim zou zijn dan ??? :lol:

je hebt niet's de basis info over islam : je haalt jou info wat dat betreft uit dubieuze propaganda sites, videos ...zo ... :lol:

& da's geen idolaterie : no time left to explain ! later then ...

pfff....waardeloos rhetoriek zoals gebruikelijk ...

Witte78
03-08-10, 12:18
waaroom dan ??? !!!!!!!!!!!!

nep moslim ??? sinds wanneer ben je wel in staat geworden om uit te maken wie wel of wie niet een echt moslim zou zijn dan ??? :lol:

je hebt niet's de basis info over islam : je haalt jou info wat dat betreft uit dubieuze propaganda sites, videos ...zo ... :lol:

& da's geen idolaterie : no time left to explain ! later then ...

pfff....waardeloos rhetoriek zoals gebruikelijk ...

De essentie van wat je hier ten toon spreidt is het aanbidden van een fysiek object. Hoe je dat verder noemt doet niet ter zake. Jij denkt dat je religie een woordspelletje is, waarbij het zaak is de juiste woordtrucjes toe te passen om je god te misleiden? Beetje onbenullige god heb je dan.

John2
03-08-10, 12:38
!!!!!!!!!!!!!

Als ze echt zouden doen wat ze zeggen te willen doen, dan breekt de hel los voor ze , dat kan ik je garanderen , bagatalliserend schijnheilig gladde misleidend ..pauliniste die zich als moslima voordoet :

Elk Qur'an exemplaar is een symbool van de Qur'an : dus niet slechts papier & inkt zoals je zo bagatalliserend zegt :

Moet je oppassen dat je zou kunnen rechtvaardigen wat niet te rechtvaardigen zou zijn zoals jou eigen christelijk voorvaderen hadden gedaan telkens & weer & vooraal ook onder de nazis :

de kerk heeft een heel lang historie van inquisities, intolerantie, antisemitisme , heksen jachten , onwetendheid, bijgeloof , achterlijkheid ...achter de rug & nog steeds is het geval :

westerse modernisme = "verlichting" werd zelfs opgebouwd op de achterlijk ruines van de kerk , om het zacht uit te drukken :

zie zelfs die fundamenteel intrinsiek antisemistisch intolerant inquisitie_achtig exclusieve ...karakter van de kerk :

wakker worden joh : zie de voormalig christelijk VS KKK ...om maar die te noemen ...

de lijst is lang : ik laat het bij deze dan !

dag !

Nu maar hopen dat er geen boekwinkel in brand vliegt, of op een tweede hands boeken markt een koran in de regen ligt want dan breekt de hel los.

aboenoeh
04-08-10, 02:00
Nu maar hopen dat er geen boekwinkel in brand vliegt, of op een tweede hands boeken markt een koran in de regen ligt want dan breekt de hel los.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

ze staan gewoon machteloos tegen de oprukking van de politieke islam die de ondergang zal zijn voor al waar ze voor staan.
ground zerro word en moskee
en hun blonde rouwen kiezen voor allah:hihi::hijaab::hijaab:
wat en zielig volk
koran verbranden:hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
04-08-10, 06:37
!!!!!!!!!!!!!

Als ze echt zouden doen wat ze zeggen te willen doen, dan breekt de hel los voor ze , dat kan ik je garanderen , bagatalliserend schijnheilig gladde misleidend ..pauliniste die zich als moslima voordoet :




Leer lezen Saladinges.

John2
04-08-10, 07:39
ze staan gewoon machteloos tegen de oprukking van de politieke islam die de ondergang zal zijn voor al waar ze voor staan.
ground zerro word en moskee
en hun blonde rouwen kiezen voor allah:hihi::hijaab::hijaab:
wat en zielig volk
koran verbranden:hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Misschien heb jij gelijk en moeten de Christenen ook maar eens de wapens oppakken en eerst eens deze achterlijke nep Moslim als jij het land uit slaan.

The Alchemist
04-08-10, 14:38
De essentie van wat je hier ten toon spreidt is het aanbidden van een fysiek object. Hoe je dat verder noemt doet niet ter zake. Jij denkt dat je religie een woordspelletje is, waarbij het zaak is de juiste woordtrucjes toe te passen om je god te misleiden? Beetje onbenullige god heb je dan.


!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

je zegt maar wat zonder enig vorm van nadenken :idioot :

Denk je dat de Qur'an of enig ander al dan niet heilig boek mag verbrand worden dan ??? daar gaat het om:

da's puur intolerantie om het zacht uit te drukken + ondemocratisch = schending van de vrijheid van geloof , van denken, van speech van gelovigen of anderen ...noem maar op !

P.S.: de Qur'an is heilig voor ons , net als de Bijbel dat is voor christenen, talmud voor joden ...sanskrit voor hinduisten ...

als men 1 van die boeken zou verbranden = verbranden van een heilig symbool = intolerantie =net als de oorlog verklaren aan de desbetreffend gelovigen ...=disrespect om het zacht uit te drukken .....

Jou westerse liberaal seculaire democratie is toch "heilig" voor jullie :

wat zou je doen als men jou seculaire democratie zou gaan bedreigen of omver werpen = het is bijna hetzelfde als een heilig boek verbranden ...

The Alchemist
04-08-10, 14:45
ze staan gewoon machteloos tegen de oprukking van de politieke islam die de ondergang zal zijn voor al waar ze voor staan.
ground zerro word en moskee
en hun blonde rouwen kiezen voor allah:hihi::hijaab::hijaab:
wat en zielig volk
koran verbranden:hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


weer een ander onwetend intolerant gebrainwashed idioot : zeg, het wemelt er van hier, zie ik helaas :

Individualistisch & holistisch islam als zodanig bestaat niet meer op het niveau van de politiek, economie, maatschappij , jurisdictie ...althans : komt weer terug ;maak je borst al nat :

Islam is ook politiek dus , onder ander :holistisch & individualistisch tegelijk= an understatement :

islam kent ook geen scheiding tusen kerk & staat , dus ..lang verhaal die je niet verdient aan je verteld of uitgelegd te worden, dus ...

see how even western post_modernism that had fundamentally proven Eurocentric modernism wrong tries to combine western individualism with Oriental holism by learning from Buddhism, taoism, hinduism ....

see also how Islam had helped Europe out of dark age = an understatement again ..

ach...

aboenoeh
04-08-10, 19:14
weer een ander onwetend intolerant gebrainwashed idioot : zeg, het wemelt er van hier, zie ik helaas :







Individualistisch & holistisch islam als zodanig bestaat niet meer op het niveau van de politiek, economie, maatschappij , jurisdictie ...althans : komt weer terug ;maak je borst al nat :







Islam is ook politiek dus , onder ander :holistisch & individualistisch tegelijk= an understatement :







islam kent ook geen scheiding tusen kerk & staat , dus ..lang verhaal die je niet verdient aan je verteld of uitgelegd te worden, dus ...







see how even western post_modernism that had fundamentally proven Eurocentric modernism wrong tries to combine western individualism with Oriental holism by learning from Buddhism, taoism, hinduism ....







see also how Islam had helped Europe out of dark age = an understatement again ..







ach...

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

quote:weer een ander onwetend intolerant gebrainwashed idioot : zeg, het wemelt er van hier, zie ik helaas :



waneer westerlingen de waarheid niet aankunnen komt hun werkelijke aard nar boven en gaan ze uit onmacht beginnen schelden:hihi::hihi::hihi::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Anti-Imperialist
04-08-10, 22:38
The Dove church is a local Gainesville hate group hiding behind religion. They actually do not claim any religious affiliation with any known religion. If they worship anything it is hate and their "Pastor" Terry Jones. For them to use the Dove as a symbol of their belief is an oxymoron. A rabid dog would be more appropriate for that group of morons. The only reason they do not use the name KKK is because none of them are smart enough to know how to spell KKK.

They are a hate group and we should not dignify them by calling them by any religious name. Let us see them for what they are, bigots and haters.It is not just us them idiots hate, they have hatred for anybody not the same color as them or does not share their hatred against the rest of mankind. Terry Jones is from the same mold Jim Jones was cast from. Wonder if this group will also drink strychnine laced kool aid.

Every time I think I heard about the dumbest people on earth an even dumber
group pops up.

StevieK
05-08-10, 02:53
waneer westerlingen de waarheid niet aankunnen komt hun werkelijke aard nar boven en gaan ze uit onmacht beginnen schelden:hihi::hihi::hihi::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik ken ook een aantal jeugde bevolkingsgroepen die gelijk zwaar intimiderend zijn als je ze probeert op iets terecht te wijzen. Dan komen gelijk de worden als k*nkerhoer, je moeder is een hoer, enz,enz uit dat grote gat onder je neus

Dus dat betreft, kunnen zij er ook wat van

aboenoeh
05-08-10, 14:48
Ik ken ook een aantal jeugde bevolkingsgroepen die gelijk zwaar intimiderend zijn als je ze probeert op iets terecht te wijzen. Dan komen gelijk de worden als k*nkerhoer, je moeder is een hoer, enz,enz uit dat grote gat onder je neus



Dus dat betreft, kunnen zij er ook wat van
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

zou goet kunnen, maar heb je eens nagedacht over het feit dat ze en produkt van uw maatschapij zijn
en dat dat het is waar we tegen zijn
domoor
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
05-08-10, 15:56
zou goet kunnen, maar heb je eens nagedacht over het feit dat ze en produkt van uw maatschapij zijn
en dat dat het is waar we tegen zijn
domoor
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dus je rechtvaardigt dat ze zulke uitlatingen kunnen maken, Ik moest dat vroeger niet in m'n hoofd halen, 'k kreeg gelijk een draai om mijn oren.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf, dat bedoel ik ook voor deze jongeren die zulke utlatingen maken.


Maar wat willen die jongeren, ook werken?? . Ik zag een tijd terug daar een documentaire over. Ja je heb er vele goede onder, maar ook andere met een instelling, ik laat me niet commanderen, ik laat we niet voorschrijven wat voor werk ik moet doen bij mijn arbeids gever.
Ik ga geen slaven arbeid doen. Maar op de vraag wat ze dan precies willen kwam vaak geen antwoord.


oops, weer effe off-topic.

Maar al die uitlatingen over het verbranden van de Koran, reken maar op dat men geen gevolg neemt aan zulke domme uitlatingen van een geschifte Kerk.

Helaas staat hier wel de wereld op zijn kop, maar als er vlaggen van landen publiekelijk verbrand worden dan wordt er binnen de gelederen ook geen actie of weerwoord ondernomen.

Helaas, ik weet het het is zeer kleine groepje opgestookt door een haatzaaiende prediker die zelfs de vlag en benzine levert om deze dan maar voor de Westerse Camera's in de fik gestoken wordt.

Als ik dan die beelden op TV zie, ik lach er over, ik wordt er niet boos om, ik denk alleen maar wat voor een zielige personen die zich laten opruien door een andere gek.
Onder het mom, Och Heer vergeef het ze wat ze doen, ze weten niet beter

ronald
05-08-10, 16:16
zou goet kunnen, maar heb je eens nagedacht over het feit dat ze en produkt van uw maatschapij zijn
en dat dat het is waar we tegen zijn
domoor
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je vindt dus eigenlijk dat Wilders op tijd is gekomen om het zooitje ongeregeld even wat discipline bij te brengen?
Of ben je voorstander om hen een tijdje te laten heropvoeden tot andere producten bij de Taliban of in Marokko?

The Alchemist
08-08-10, 13:17
quote:weer een ander onwetend intolerant gebrainwashed idioot : zeg, het wemelt er van hier, zie ik helaas :



waneer westerlingen de waarheid niet aankunnen komt hun werkelijke aard nar boven en gaan ze uit onmacht beginnen schelden:hihi::hihi::hihi::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Precies : dat gebeurt meestaal zo inderdaad :

alles dat niet zou passen in hun achterlijk kortzichtig achterhaald versleten cultureel Eurocentrisch straatje is al per definitie ...niet_deugt, niet-waar, achterlijk, bestaat _niet ...

behalve sommigge westerse post_modernisten & anderen , tot op zeker hoogte althans :

zelfs _post modernisme heeft nog steeds Eurocentrisch trekjes helaas & flirt wel met nihillisme ; onder ander ..

Imperialistic paternalistic enslaving criminal racist ....cultural Euroicentrism dies hard ....:fplet:

The Alchemist
08-08-10, 13:19
Je vindt dus eigenlijk dat Wilders op tijd is gekomen om het zooitje ongeregeld even wat discipline bij te brengen?
Of ben je voorstander om hen een tijdje te laten heropvoeden tot andere producten bij de Taliban of in Marokko?

u're really the last one on earth to be allowed to talk about morality, ethics, about religious tolerance , filthy hypocrit disgusting zionist' lover ...

so , just do us a favor & just shut up, backward coward loser liar ...that u are ..

aboenoeh
08-08-10, 14:31
Je vindt dus eigenlijk dat Wilders op tijd is gekomen om het zooitje ongeregeld even wat discipline bij te brengen?

Of ben je voorstander om hen een tijdje te laten heropvoeden tot andere producten bij de Taliban of in Marokko?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



het tweede lijkt me meer passend aangezien wilders maar een kakelede kip is zonder hoofd.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

The Alchemist
09-08-10, 12:08
The Dove church is a local Gainesville hate group hiding behind religion. They actually do not claim any religious affiliation with any known religion. If they worship anything it is hate and their "Pastor" Terry Jones. For them to use the Dove as a symbol of their belief is an oxymoron. A rabid dog would be more appropriate for that group of morons. The only reason they do not use the name KKK is because none of them are smart enough to know how to spell KKK.

They are a hate group and we should not dignify them by calling them by any religious name. Let us see them for what they are, bigots and haters.It is not just us them idiots hate, they have hatred for anybody not the same color as them or does not share their hatred against the rest of mankind. Terry Jones is from the same mold Jim Jones was cast from. Wonder if this group will also drink strychnine laced kool aid.

Every time I think I heard about the dumbest people on earth an even dumber
group pops up.


Amazing .....human ignorance , stupidity , intolerance .....know no boundaries indeed ....

Disgusting idiots that group of morons :

Unbelievable indeed how any human can get any lower & any dumber ... :lol:

reminds me of that silly criminal US christian Ku Klux Klan lunatics ... that used to lynch blacks publically, hang them .... :lol:

The US has a "talent" of producing such idiotic losers ...amazing that such a great country like that can produce such scum bags ...

Ben Oxner
09-08-10, 12:20
Hebben jullie wel enig besef hoe gebrainwasht jullie zijn?. Er bestaat geen enkele godsdienst die z’n geloof zo aan zijn aanhangers oplegt als Islam, of je ‘t nu wil of niet…
Erger nog, er bestaat geen enkele godsdienst die zo op de letter uitgevoerd wordt als Islam. Oog om oog, tand om tand dateert echt wel uit de middeleuwen hoor, het wordt hoog tijd dat jullie eindelijk meeëvolueren ipv jullie constant aangevallen te voelen en zo goed als niets te doen overdag behalve jullie vrouwen in ‘t oog houden en Allah 5x per dag te aanbidden. Wij westerlingen bezien het feit dat Moslima’s een burka of hoofddoek moeten dragen als teken van zwakte vd man dat hij z’n vrouw niet kan bedwingen zonder zijn fysisch voordeel te misbruiken…. Jullie zijn net zoals Westerlingen grootgebracht onder bepaalde tradities & gewoontes maar er komt toch een dag dat je je eigen mening vormt over het leven, hebben Moslim’s dat dan niet? Leven jullie dan echt in functie van een boek dat zoveel eeuwen geleden geschreven werd toen de wereld er helemaal anders uit zag? De bijbel is ook een godsdienstig boek, wij lezen het wanneer we willen en proberen er hoop & inspiratie uit te putten als we dat nodig hebben. Maar niemand zal ons zeggen dat we het moéten lezen of er iets anders mee aanvangen, das net de pracht ervan… Ook de bijbel heeft z’n minder mooie kantjes en durft een ander geloof bekritiseren en zelfs veroordelen maar vergeet niet dat beide boeken lang geleden geschreven werden toen men natuurfenomenen nog aan de Goden linkte, tijden veranderen alsook de interpretatie ervan. Kan u de tel nog bijhouden hoeveel Moslim’s de Christenen al onthoofd hebben? Juist ja…

Aan alle lezers die mij nu een ketter noemen, ongelovige of wat dan ook, en aan alle Moslim’s die mij graag zouden onthoofden; vergeet niet dat jullie reacties op dit eigenste moment het overduidelijke bewijs is dat Islam geen kritiek duldt en de dood wenst aan al wie niet in deze godsdienst gelooft. De rede dat jullie mee van onze welvaart willen genieten is het overduidelijk bewijs dat onze godsdienst in tegenstelling tot jullie, wél enige vorm van vooruitgang toelaat en tolerantie & inburgering een kans geeft. Alles wat Moslim landen hebben komt rechtstreeks van het Westen (gsm, pc, alles) dus ipv ons te onthoofden en overal alles af te breken zouden jullie ons beter steunen in onze opdracht naar “vooruitgang” ipv alles te boycotten en te bekritiseren…
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
09-08-10, 12:50
Hebben jullie wel enig besef hoe gebrainwasht jullie zijn?. Er bestaat geen enkele godsdienst die z’n geloof zo aan zijn aanhangers oplegt als Islam, of je ‘t nu wil of niet…
Erger nog, er bestaat geen enkele godsdienst die zo op de letter uitgevoerd wordt als Islam. Oog om oog, tand om tand dateert echt wel uit de middeleuwen hoor, het wordt hoog tijd dat jullie eindelijk meeëvolueren ipv jullie constant aangevallen te voelen en zo goed als niets te doen overdag behalve jullie vrouwen in ‘t oog houden en Allah 5x per dag te aanbidden. Wij westerlingen bezien het feit dat Moslima’s een burka of hoofddoek moeten dragen als teken van zwakte vd man dat hij z’n vrouw niet kan bedwingen zonder zijn fysisch voordeel te misbruiken…. Jullie zijn net zoals Westerlingen grootgebracht onder bepaalde tradities & gewoontes maar er komt toch een dag dat je je eigen mening vormt over het leven, hebben Moslim’s dat dan niet? Leven jullie dan echt in functie van een boek dat zoveel eeuwen geleden geschreven werd toen de wereld er helemaal anders uit zag? De bijbel is ook een godsdienstig boek, wij lezen het wanneer we willen en proberen er hoop & inspiratie uit te putten als we dat nodig hebben. Maar niemand zal ons zeggen dat we het moéten lezen of er iets anders mee aanvangen, das net de pracht ervan… Ook de bijbel heeft z’n minder mooie kantjes en durft een ander geloof bekritiseren en zelfs veroordelen maar vergeet niet dat beide boeken lang geleden geschreven werden toen men natuurfenomenen nog aan de Goden linkte, tijden veranderen alsook de interpretatie ervan. Kan u de tel nog bijhouden hoeveel Moslim’s de Christenen al onthoofd hebben? Juist ja…

Aan alle lezers die mij nu een ketter noemen, ongelovige of wat dan ook, en aan alle Moslim’s die mij graag zouden onthoofden; vergeet niet dat jullie reacties op dit eigenste moment het overduidelijke bewijs is dat Islam geen kritiek duldt en de dood wenst aan al wie niet in deze godsdienst gelooft. De rede dat jullie mee van onze welvaart willen genieten is het overduidelijk bewijs dat onze godsdienst in tegenstelling tot jullie, wél enige vorm van vooruitgang toelaat en tolerantie & inburgering een kans geeft. Alles wat Moslim landen hebben komt rechtstreeks van het Westen (gsm, pc, alles) dus ipv ons te onthoofden en overal alles af te breken zouden jullie ons beter steunen in onze opdracht naar “vooruitgang” ipv alles te boycotten en te bekritiseren…

u onthoofden:gniffel::gniffel::gniffel:
wat een grap

De rede dat jullie mee van onze welvaart willen genieten is het overduidelijk bewijs dat onze godsdienst in tegenstelling tot jullie, wél enige vorm van vooruitgang toelaat en tolerantie & inburgering een kans geeft.

de reden dat wij mee van deze welvaard moeten genieten is omdat onze ouders naar hier zijn gebracht om deze welvaard op te bouwen terwijl de westerling te lui was om te gaan werken.
en nu men ons probeert opzij te schuiven wens ik deze welvaar niets dan ondergang.en ik denk dat mijn wens is aan het uikomen:wijs::wijs:
en van tolorantie en inburgering gesproken.GE LEEFT OP DE MAAN ZEKER

Alles wat Moslim landen hebben komt rechtstreeks van het Westen

alles wat westerse landen hebben, is gestolen uit derdewereld landen
van voedsel tot olie die nodig is voor uw gsm en pc
welke grondstoffen heeft het westen????
noem mij er een oenzonder onze olie zou het westen niet meer bestaan
en wees maar zeker de dag komt dat er geen olie meer gestolen kan worden uit de islamitische landen
daar zijn de onthoofders goed mee bezig
dan zou ik uw soort graag weer horen komen met zulke holle retoriek
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ben Oxner
09-08-10, 13:23
hey , ik zie dat je od hoogte bent van waar je ooit gekomen bent.. mooi zo.



wat je wel vergeet te vermelden is dat jou olierijk land te dom is om iets met die olie te doen buiten het aan het Westen te verkopen om er uiteindelijk achterstand mee te kopen :haha:



koop alvast je herdershond want je zal hem nodig hebben berber!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
09-08-10, 13:26
[/COLOR]


de reden dat wij mee van deze welvaard moeten genieten is omdat onze ouders naar hier zijn gebracht om deze welvaard op te bouwen terwijl de westerling te lui was om te gaan werken.



Dom geblaat.

Geef eens een voorbeeld.





alles wat westerse landen hebben, is gestolen uit derdewereld landen
van voedsel tot olie die nodig is voor uw gsm en pc
welke grondstoffen heeft het westen????
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Het Windows besturingssysteem en de processoren zijn zeker ook gestolen uit de derdewereld landen.
Haha, elke keer als jij je PC aandoet maak je gebruik van westerse technologie. Dat zal pijn doen.

Grondstoffen die het westen worden gewonnen:

Olie, aardgas, Bauxiet, steenkool, uraniumerts, goud, tin, zilver, mais, soja, silicium (voor je PC) etc.

Moderne mijn in Zuid-Limburg levert silicium

20 spt 07

Nederland krijgt eind 2009 met The Silicon Mine (TSM) zijn eerste siliciumfabriek. Op het industriecomplex Chemelot (Sittard-Geleen) zal in twee productiestappen silicium worden geproduceerd dat geschikt is voor de productie van wafers, het basismateriaal voor de vervaardiging van zonnecellen (PV-cellen). Volgens de planning komt de installatie eind 2009 in gebruik. Met de bouw is een investering gemoeid van circa EUR 400 miljoen. Het project biedt werkgelegenheid aan ongeveer 400 personen. In het beginstadium is de fabriek goed voor 3.750 ton 'solar grade' silicium per jaar (5% van de geschatte wereldmarkt in 2010). Op termijn bestaan uitbreidingsmogelijkheden naar 14.000 ton per jaar.

John2
09-08-10, 13:43
[/COLOR]

u onthoofden:gniffel::gniffel::gniffel:
wat een grap

De rede dat jullie mee van onze welvaart willen genieten is het overduidelijk bewijs dat onze godsdienst in tegenstelling tot jullie, wél enige vorm van vooruitgang toelaat en tolerantie & inburgering een kans geeft.

de reden dat wij mee van deze welvaard moeten genieten is omdat onze ouders naar hier zijn gebracht om deze welvaard op te bouwen terwijl de westerling te lui was om te gaan werken.
en nu men ons probeert opzij te schuiven wens ik deze welvaar niets dan ondergang.en ik denk dat mijn wens is aan het uikomen:wijs::wijs:
en van tolorantie en inburgering gesproken.GE LEEFT OP DE MAAN ZEKER

Alles wat Moslim landen hebben komt rechtstreeks van het Westen

alles wat westerse landen hebben, is gestolen uit derdewereld landen
van voedsel tot olie die nodig is voor uw gsm en pc
welke grondstoffen heeft het westen????
noem mij er een oenzonder onze olie zou het westen niet meer bestaan
en wees maar zeker de dag komt dat er geen olie meer gestolen kan worden uit de islamitische landen
daar zijn de onthoofders goed mee bezig
dan zou ik uw soort graag weer horen komen met zulke holle retoriek
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nee inderdaad binnen enkele jaren kan er geen olie meer worden gekocht uit het oosten want dan is het op en dan?
Waar gaan de 40 miljoen mensen die leven en werken van de olie productie dan van leven in het Midden Oosten?
Waar trekken deze mensen heen?
Wie zorg er voor deze mensen?
etc. etc. etc.

aboenoeh
09-08-10, 14:04
Nee inderdaad binnen enkele jaren kan er geen olie meer worden gekocht uit het oosten want dan is het op en dan?
Waar gaan de 40 miljoen mensen die leven en werken van de olie productie dan van leven in het Midden Oosten?
Waar trekken deze mensen heen?
Wie zorg er voor deze mensen?
etc. etc. etc.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

tegen dan hebben we het hier overgenomen
want met de vergrijzing van nu belooft het ons een goede islamitische toekomst hier:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
09-08-10, 14:21
een goede islamitische toekomst hier:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zou je die kunnen beschrijven? Wat houdt dat precies in?

StevieK
09-08-10, 14:34
tegen dan hebben we het hier overgenomen


Wat jullie ouders en grootouders voor jullie hebben trachten op te bouwen zijn jullie nu af aan het breken. Ja jullie ouders die hier kwamen hadden tenminste manieren, waarden enz, enz, keihard werken dat ook jullie een goed bestaan kunnen hebben, want dat was in jullie land van oorsprong in der tijd niet mogelijk. Maar dat snappen jullie ook niet, daarvoor bedanken jullie je ouders ook niet, want het merendeel, ( ik zeg niet alle) jongeren van jouw afkomst zijn lui, willen niet graag vuil werk doen. Er zijn echter ook een grote groep en hard werken jongeren van jouw afkomst die het snappen, de taal perfect beheersen en goed resultaat verrichten Die hun ouders dankbaar zijn dat ze indertijd het "vuile werk opknappen" om hun kinderen een goede toekomst met normen en waarden mee te geven. Als je hun naar hun mening zou vragen dan zijn ze blij dat ze hier zijn en willen absoluut niet terug naar hun roots.

Het gekke is dat je hier op maroc.nl een hele grote waffel hebben, als je ouders of grootouders dat wisten dat je zulke taal hier uitslaat, zeker weten dat je een draai om de oren krijgt.

Het is zo jammer dat jullie alleen de negatieve dingen willen zien, helaas met zo'n instelling zal je nooit iets bereiken in deze maatschappij

(leen)
09-08-10, 14:35
tegen dan hebben we het hier overgenomen
want met de vergrijzing van nu belooft het ons een goede islamitische toekomst hier:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Denk ik niet hoor,
Ga nog even extremer verder en help Geert nog vaster in het zadel met je geblaat,

Zoals ik al eerder stelde herhaal jij ook alleen maar wat je is bijgebracht door je opvoeders.
En das niet veel goeds.
Komt er nog een eigen mening? of mag dat niet van je mammie.

Kom nou niet aan dat alle moslims zijn zoals jij wilt zijn,er zijn er genoeg een stuk charmanter te noemen,die denken wel van samen gaan we verder.

super ick
09-08-10, 14:51
Je vindt dus eigenlijk dat Wilders op tijd is gekomen om het zooitje ongeregeld even wat discipline bij te brengen?
Of ben je voorstander om hen een tijdje te laten heropvoeden tot andere producten bij de Taliban of in Marokko?

Nee we gebruiken de Israelmethode: Een muur er omheen bouwen en daarna beschieten vanuit de lucht met fosfoorbommen.

John2
09-08-10, 14:52
tegen dan hebben we het hier overgenomen
want met de vergrijzing van nu belooft het ons een goede islamitische toekomst hier:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Dit kon nog wel eens tegenvallen wat vanaf 1979 hebben iedere 3 maanden 150 Nederlandse burgers door uitzendingen naar Libanon, Koeweit, Irak, Afghanistan rechtstreeks meegemaakt wat voor een gruwel de Islam aanricht onder zijn eigen bevolking door onderdrukking, machtsmisbruik, verleiding, strijd en afgunst in naam van de Koran heeft aangericht.
Een kleine 19.000 mensen, mannen en vrouwen die weten en hebben gezien met eigen ogen wat het terrorisme in naam van de Islam aanricht onder de bevolking van een land.
Nee dank je aboenoeh, ik heb vele vrienden die Moslim zijn zowel hier in Nederland als wel in diverse andere landen in de wereld, die er net zo overdenken als ik, namelijk de Islam is een religie die nooit enige invloed mag hebben binnen een regering als zodanig.
En als het ooit zover zou komen zoals jij het wenst, wij onze oude botten in beweging zullen zetten om dit te voorkomen, want al zijn we oud, traag en versleten voor actieve dienst, wij nog steeds onze burgers wensen te beschermen als nationale reserves, tegen uitwassen zoals jij hier beschrijft en wij slechts één staatshoofd erkennen namelijk onze vorstin Beatrix koningin der Nederlanden, één wet erkennen namelijk de Nederlandse wet en slechts één boek erkennen namelijk het handboek soldaat.
Het is me dan ook vreemd dat burgers binnen Nederland zich uitlaten in uitlatingen zoals jij deze hieruit, een uitlating die strafbaar is binnen de Nederlandse wetgeving gezien de uitzondering van de wet vrije meningsuiting art 19 en 147.
Taalgebruik dat een persoon of groep aanvalt op grond van godsdienst of seksuele oriëntatie, of die een uiting is van xenofobie of rassendiscriminatie. Hate speech valt volgens het VN-verdrag (BuPo) niet onder de bescherming van de vrijheid van meningsuiting omdat ze, door op te roepen tot geweld en discriminatie, geldt als een misbruik van dat recht.
enz. enz.