PDA

Bekijk Volledige Versie : Update over de zuster voor wie we geld inzamelen

umm Salih
29-07-10, 18:14
Salaam alaykoem wara7matttoellah wabarakatoe,
Ik heb vandaag de desbetreffende zuster gesproken voor wie we geld aan het inzamelen zijn.allahoel musta3aan wat een sterke zuster MashaAllah ze is emotioneel kapot en dan heb ik het niet eens over haar lichamelijke conditie allahie sme7na mina alwalidain, ze vraagt alle moslims om dua te doen voor haar kleine zoontje die InshaAllah de naam elias heeft gekregen.Hij is dinsdag geboren allahoema bariek.
Het gaat niet zo goed met hem er is een probleem met zijn darm dat tijdens de bevalling is gebeurt wa lillahi lhamd.Dat kleine mannetje eet niet wil niet aan de borst huilt niet beweegt niet hij trilt alleen Allahoe akbar.De doktoren weten niet of deze kleine mannetje het overleeft deze zuster en haar man vragen jullie allen dua te doen voor elias dat allah hem geneest en hem bij hun laat en hem tot een vrome moslim maakt.
Ik hoop InshaAllah dat jullie daar gehoor aangeven en veel dua doen en veel uppen en InshaAllah ook doneren want ze hebben het geld nu meer dan ooit nodig voor medicatie van de oem en de zoon.
Djazakoem Allahoe gayran mijn moslimshttp://forums.ansaar.nl/showthread.php?t=39701

malikah4
08-10-10, 17:48
Salaam Aleykoum

Hoe gaat het nu met hun?