PDA

Bekijk Volledige Versie : Geen alcohol in halalhotels in Brussel



HUISBAAS
31-07-10, 22:03
Twee hotels in Brussel hebben besloten om moslims tegemoet te komen aan hun wensen. In Radisson Blu Royal en Hotel Bloom wordt in sommige kamers de alcohol uit de minibar verwijderd en kan er geen --- gekeken worden op tv. De kamers zijn op deze manier dus 'halal-proof' en de Kamer van Koophandel reikt hier een specifiek certificaat voor uit.

De reacties op het nieuwe certificaat zijn verschillend. Sommige hotels zijn zeker van plan een certificaat aan te vragen en denken ook dat er behoefte aan is. Anderen willen geen certificaat aanvragen, maar geven aan zelf al voldoende flexibel te zijn.

Andere gasten hebben trouwens geen last van de halal-maatregelen; zij kunnen gewoon nog alcohol drinken en kanalen ontvangen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
31-07-10, 22:34
Twee hotels in Brussel hebben besloten om moslims tegemoet te komen aan hun wensen. In Radisson Blu Royal en Hotel Bloom wordt in sommige kamers de alcohol uit de minibar verwijderd en kan er geen --- gekeken worden op tv. De kamers zijn op deze manier dus 'halal-proof' en de Kamer van Koophandel reikt hier een specifiek certificaat voor uit.

De reacties op het nieuwe certificaat zijn verschillend. Sommige hotels zijn zeker van plan een certificaat aan te vragen en denken ook dat er behoefte aan is. Anderen willen geen certificaat aanvragen, maar geven aan zelf al voldoende flexibel te zijn.

Andere gasten hebben trouwens geen last van de halal-maatregelen; zij kunnen gewoon nog alcohol drinken en kanalen ontvangen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Is het vlees van de Moslim zo zwak dat ze zelfs de verleiding van de drank niet kunnen weerstaan als ze hem zien en geld dit alleen voor de moslim in europa want in diverse hotels in de islamitische landen is alcohol gewoon te verkrijgen in de kamers maar ook aan de bar, al deden ze er vroeger en servetje om.

StevieK
01-08-10, 01:42
Is het vlees van de Moslim zo zwak dat ze zelfs de verleiding van de drank niet kunnen weerstaan als ze hem zien en geld dit alleen voor de moslim in europa want in diverse hotels in de islamitische landen is alcohol gewoon te verkrijgen in de kamers maar ook aan de bar, al deden ze er vroeger en servetje om.

blijkbaar

Slinger
01-08-10, 10:16
Twee hotels in Brussel hebben besloten om moslims tegemoet te komen aan hun wensen. In Radisson Blu Royal en Hotel Bloom wordt in sommige kamers de alcohol uit de minibar verwijderd en kan er geen --- gekeken worden op tv. De kamers zijn op deze manier dus 'halal-proof' en de Kamer van Koophandel reikt hier een specifiek certificaat voor uit.

De reacties op het nieuwe certificaat zijn verschillend. Sommige hotels zijn zeker van plan een certificaat aan te vragen en denken ook dat er behoefte aan is. Anderen willen geen certificaat aanvragen, maar geven aan zelf al voldoende flexibel te zijn.

Andere gasten hebben trouwens geen last van de halal-maatregelen; zij kunnen gewoon nog alcohol drinken en kanalen ontvangen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Daarmee lopen ze wel een flinke moslimklandizie mis.

PaRiSCaSa
01-08-10, 10:34
I hope that kind of measures will be extended to many other hotels.

Muslims may find it uncomfortable to be in contact, even indirect, with alcohol.

Slinger
01-08-10, 10:38
I hope that kind of measures will be extended to many other hotels.

Muslims may find it uncomfortable to be in contact, even indirect, with alcohol.

Als ze naar het westen komen vinden ze het vaak helemaal niet erg hoor, om er mee geconfronteerd te worden, en ook niet met dat andere.

PaRiSCaSa
01-08-10, 10:47
Als ze naar het westen komen vinden ze het vaak helemaal niet erg hoor, om er mee geconfronteerd te worden, en ook niet met dat andere.

You see, these are the kind of remarks that proves that you are narrow-minded and don't know anything about the Muslim community.

"Before they come to the West?". We were, for the majority of us, born here.

Slinger
01-08-10, 10:50
You see, that's that kind of remarks that proves that you are narrow-minded and don't know anything about the Muslim community.

"Before they come to the West?". We were, for the majority of us, born here.

Degenen die in luxehotels in Brussel verblijven, maken maar wat graag kennis met de geneugten van het westen.

Wie iets ziet is niet bekrompen, maar juist degene die ontkent.:p

Bofko
01-08-10, 10:53
I hope that kind of measures will be extended to many other hotels.
Lijkt mij ook wel een goede beleidsmaatregel.
Drempelverhoging voor consumptie van alcohol lijkt mij een uitstekende zaak.

PaRiSCaSa
01-08-10, 10:55
Degenen die in luxehotels in Brussel verblijven, maken maar wat graag kennis met de geneugten van het westen.



Hotel Bloom a luxurious hotel? :hihi: You are probably very poor.

http://www.hotelbloom.com/default-fr.html

moos1
01-08-10, 11:04
wordt in sommige kamers de alcohol uit de minibar verwijderd en kan er geen --- gekeken worden op tv.

Andere gasten hebben trouwens geen last van de halal-maatregelen; zij kunnen gewoon nog alcohol drinken en kanalen ontvangen.
Dit klopt dus niet.
Toen ik het bericht las dacht ik; prima nix mis mee; ieder he zijne.
Toen ik echter het filmpje ging bekijken bleek er iets anders aan de hand te zijn.

Het is niet zo dat er "enkele" kamers alcohol vrij zijn; alle kamers zijn alcohol vrij.
Mensen die wel een biertje of zo op de kamer willen drinken zullen dat biertje aan de bar moeten gaan halen.

Dit vind ik te ver gaan.
Je zou ook kunnen zeggen dat mensen die niets met alcohol te maken willen hebben dit bij het boeken aangeven zodat hun kamer aangepast kan worden.
Waarom die zelfislamisering?

Zie filmpje:

http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/video/extern-geen-seks-in-het-halal-hotel.aspx
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

PaRiSCaSa
01-08-10, 11:05
Lijkt mij ook wel een goede beleidsmaatregel.
Drempelverhoging voor consumptie van alcohol lijkt mij een uitstekende zaak.

Muslims are ready to pay more when it comes to religious matters.

That's why I hope that other businesses will follow suit.

Slinger
01-08-10, 11:13
Hotel Bloom a luxurious hotel? :hihi: You are probably very poor.

http://www.hotelbloom.com/default-fr.html

Very, very poor!

John2
01-08-10, 11:19
I hope that kind of measures will be extended to many other hotels.

Muslims may find it uncomfortable to be in contact, even indirect, with alcohol.
Nu begin ik het te snappen waarom ze zo snel zuipen, hoe eerder het weg is hoe sneller hun geweten gesust wordt?


Hotel Bloom a luxurious hotel? :hihi: You are probably very poor.

http://www.hotelbloom.com/default-fr.html
Modern maar luxe hotel uit de Bildersgroup.

PaRiSCaSa
01-08-10, 11:31
Very, very poor!

I was jocking with you. Don't cry.

But a hotel with rooms at 69 EUR/night cannot be considered as a luxurious hotel. That's absurd.

PaRiSCaSa
01-08-10, 11:34
Nu begin ik het te snappen waarom ze zo snel zuipen, hoe eerder het weg is hoe sneller hun geweten gesust wordt?


Who are you referring to with "ze"?

John2
01-08-10, 11:42
Who are you referring to with "ze"?

De mensen die me vertellen "Allah ziet niets er zit een dak boven".
En Alcohol is ook niet verboden in de Koran, maar het gebruik ervan als je brein beneveld raakt.

Joesoef
01-08-10, 12:34
Hotel Bloom a luxurious hotel? :hihi: You are probably very poor.

http://www.hotelbloom.com/default-fr.html


Aparte wanddecoratie heeft een kamer in dat hotel:


http://www.hotelbloom.com/d/bloom2/media/__thumbs_950_500_crop/room_puppets.jpg

sidi bibi
01-08-10, 14:05
I hope that kind of measures will be extended to many other hotels.

Muslims may find it uncomfortable to be in contact, even indirect, with alcohol.

Zwam toch niet zo wezenloos, in praktisch elk iets groter Marokkaans hotel zijn alcoholische dranken verkrijgbaar.

Vanmorgen las ik nog in Tequel:
Les domaines et les caves Zniber. A travers Les Celliers du Maroc ou encore les filiales d'Ebertec, le groupe écoule quelque 30 millions de bouteilles par an,dont un million hors du Maroc.

Nog een uitspraak hoe dat in zijn werk gaat

" Hassan 2 m'a téléphoné pour me dire: Brahim, je vais te donner 1100 hectares de vignes et tu n'auras pas à t'associer avec les interprises publiques "

Die Tequel, le best of saison 5 is een verzamelnummer, dit keer helemaal gewijdt aan de pouvoir, familieverbanden, geld enz.

Die zullen in Sicilië niet opvallen denk zo.

Yasir Q
01-08-10, 14:25
Zwam toch niet zo wezenloos, in praktisch elk iets groter Marokkaans hotel zijn alcoholische dranken verkrijgbaar.

Vanmorgen las ik nog in Tequel:
Les domaines et les caves Zniber. A travers Les Celliers du Maroc ou encore les filiales d'Ebertec, le groupe écoule quelque 30 millions de bouteilles par an,dont un million hors du Maroc.

Nog een uitspraak hoe dat in zijn werk gaat

" Hassan 2 m'a téléphoné pour me dire: Brahim, je vais te donner 1100 hectares de vignes et tu n'auras pas à t'associer avec les interprises publiques "

Die Tequel, le best of saison 5 is een verzamelnummer, dit keer helemaal gewijdt aan de pouvoir, familieverbanden, geld enz.

Die zullen in Sicilië niet opvallen denk zo. wat is interprises?

sidi bibi
01-08-10, 14:36
wat is interprises?

entreprise, typefout

Wide-O
01-08-10, 15:26
Zwam toch niet zo wezenloos, in praktisch elk iets groter Marokkaans hotel zijn alcoholische dranken verkrijgbaar.


Mijn zus was een grote fan van Sidi Brahim wijnen. :zegniets:

Enfin, het is nu wachten op halal Bastion hotels. :zozo:

Abu_Hurayrah
01-08-10, 15:34
Maar de titel is dus onjuist als ik het nieuwsbericht erop nalees. Niet het hotel die zich af doet van alcohol, maar enkel bepaalde kamers, evenals het onbereikbaar maken van bepaalde zenders op tv.

Op zich wel een sympathiek gebaar naar Moslims toe, wat ik alleen maar kan waarderen.

In reactie op John, wil ik kwijt dat de drang om van alcohol af te blijven wanneer het binnen handbereik is - dat dit iets persoonsgebonden is naar gelang de sterkte van iemand zijn geloof. Hoe sterker het geloof van iemand, hoe makkelijker het is om dergelijke "verleidingen" te kunnen weerstaan.

Voor mij persoonlijk is het niet eens een verleiding, als ik dat in mijn hotelkamer aantref, dan kijk ik rustig naar de andere drankjes die geen alcohol bevatten, zonder me eraan te storen.

mark61
01-08-10, 15:36
You see, these are the kind of remarks that proves that you are narrow-minded and don't know anything about the Muslim community.

"Before they come to the West?". We were, for the majority of us, born here.

Wat doe jij in een hotel in Brussel? :vreemd:

Wide-O
01-08-10, 15:44
Voor mij persoonlijk is het niet eens een verleiding, als ik dat in mijn hotelkamer aantref, dan kijk ik rustig naar de andere drankjes die geen alcohol bevatten, zonder me eraan te storen.

Ehm, dat lijkt me nou logisch en redelijk.

Daarnaast vraag ik me ook af of iemand van hier wel eens in het Radisson (weet niet meer hoe het vroeger heette) is geweest.

Doe één stap buiten, en je ziet tientallen terrasjes waar alcohol wordt geschonken.

Overigens lokken ze nog steeds toeristen met "Champagne, flowers, late check-out and a stay in a Design-style room." Hmm...

Wide-O
01-08-10, 15:46
Wat doe jij in een hotel in Brussel? :vreemd:

Nooit geweest. :)

PaRiSCaSa
01-08-10, 15:51
Zwam toch niet zo wezenloos, in praktisch elk iets groter Marokkaans hotel zijn alcoholische dranken verkrijgbaar..

Iam perfectly aware of that. I don't deny it.

Morocco is not an example at all in terms of Islam. At least, in the touristic cities. My own point of view.

You see,on the one hand, many Europeans complain about the so-called "islamization" of Europe. And on the other hand, many Moroccans complain about the "westernization" of Morocco.

C'est la vie.


Vanmorgen las ik nog in Tequel.

Tel Quel.

Un teckel est une race de chien :hihi:


Les domaines et les caves Zniber. A travers Les Celliers du Maroc ou encore les filiales d'Ebertec, le groupe écoule quelque 30 millions de bouteilles par an,dont un million hors du Maroc.


Bah oui, c'est un secret pour personne. Dans de nombreux restaurants en France, il est possible de commander une bouteille de vin marocain.

Le cannabis, tout comme le vin ou...ou..., représentent une source de revenus non négligeables pour le Maroc...qui préfère fermer les yeux sur ces pratiques pas très "islamiques".

Le Maroc a toujours pratiqué ce qu'on appelle la "politique de l'autruche" (struisvogel?). Mettre la tête sous le sable. C'est l'une de ses spécialités dans bien des domaines.

mark61
01-08-10, 15:52
Nooit geweest. :)

Ik verwees naar Slinger, die neem ik aan verwees naar islamitische toeristen en zakenlui, terwijl pariscon blijkbaar denkt dat hier woonachtige moslims regelmatig in Brusselse hotels bivakkeren.

sidi bibi
01-08-10, 17:44
Iam perfectly aware of that. I don't deny it.

Morocco is not an example at all in terms of Islam. At least, in the touristic cities. My own point of view.

You see,on the one hand, many Europeans complain about the so-called "islamization" of Europe. And on the other hand, many Moroccans complain about the "westernization" of Morocco.

Mettre la tête sous le sable. C'est l'une de ses spécialités dans bien des domaines.

Verwestering van Marokko, gedeeltelijk, je doet nou net of Marokko en dan de invloed van het protectionisme weggecijfert, zo heilig is. Fransen deden niet zoveel met interne structuren, die maakten daar gebruik van.
Versterkten machtsstructuren her en der wat ten gunste van hen goed uitkwam. Marrakech,het westerse lusthof dat ze in gedachten hadden. Dat creëerden ze niet, dat was er al.
Heb wat boeken uit eind jaren 50 op de rommelmarkt gevonden, betreft Marokko, samen met wat vakantie terugkeer verhalen van Marokkanen waar ik rond m'n 20ste mee samenwerkte plus dat ik het land al 25 jaar ken.
Ik kan je verzekeren dat je daar ook niet vrolijk van wordt.
Vorig jaar las ik hier zo'n weekblad over Marokkaanse pin up's, nogal erg jong, foto's, die in het Franse leger rondcirculeerden.
Dat waren de Fransen die dat deden, niet wij, stond erbij. Dat klopt, de Fransen fotografeerden.
Heb hier een boek voor me liggen uit 1959, Poker om Noord-Afrika, titel, de schermutselingen tussen Rif berbers en de Istighlal staat erin beschreven. En die klopt, las exakt hetzelfde in een uitgave van Telquel. Middenin het boek staat een shockerende foto van een kindmeisje, halfnaakt. Ondertiteling, Berbermeisje uit bordeel, ergens als kind geroofd. Zij spaart voor een later huwelijk: sociale paradox van duizenden jaren.
Voor 10 gulden kocht je 35 jaar geleden een maagdje, trots verteld als vakantieavontuur.
En vertel mij niks, 25 jaar geleden, moeders die met hun dochter leurden, Khenifra de stad van de blauw en groenogige hoeren.
En het gaat gewoon door hoor, hele stranden vervuild met bierblikken en wijnflessen, de SUV's op afgelegen plekken, een jonge hoer erin, bierblikken erom heen. Vakantievierende MRE's.

http:www.aujourdhui.ma/societe-details66729.html

Gaat eerst je eigen troep opruimen.

PaRiSCaSa
01-08-10, 19:05
This guy does not understand a word of French. I knew it.

Liar.

Waste of time.

Sallahddin
01-08-10, 19:08
This guy does not understand a word of French. I knew it.

Liar.


Hi, man , how are u ???

what guy ??? :lol:

Sallahddin
01-08-10, 19:09
Ik verwees naar Slinger, die neem ik aan verwees naar islamitische toeristen en zakenlui, terwijl pariscon blijkbaar denkt dat hier woonachtige moslims regelmatig in Brusselse hotels bivakkeren.

what are u talking about , silly geek ??? :lol:

silly non_sense as usual ???

I swear i have never encountered a silly geek such as urself, otherwise he would have had no teeth "to talk with" :lol: lucky u !

mark61
01-08-10, 19:11
what are u talking about , silly geek ??? :lol:

silly non_sense as usual ???

Als je te stom bent om iets te begrijpen is het beter om niet te reageren.

En houd op met die scheldpm's. Neem je pillen in.

PaRiSCaSa
01-08-10, 19:16
Hi, man , how are u ???

what guy ???

Hamdulillah bro'.

Sidi Pipi. He put links of French-speaking magazines but did not understand one word of my answer in French. I just wanted to check and I was right. More than 5 years in Morocco and he does not speak a word of French. A model of integration, no?

Long invented stories. Makes me think he suffers from Alzheimer.

Sallahddin
01-08-10, 19:16
Als je te stom bent om iets te begrijpen is het beter om niet te reageren.

En houd op met die scheldpm's. Neem je pillen in.

U're a real freak _show all by urself ! :lol:

a real "entertainment" : a circus freak, i see :

I think i am gonna have some fun at ur expense because u never learn anything :

choc therapies & humor, irony , sarcasm ...might offer some "cure" for u maybe, otherwise i will use some other more radical & orthodox methods to apply on u to make u learn how to respect people in general & especially people far better than u could ever be, silly geek !

Deal, silly geek ??? :fplet:

Sallahddin
01-08-10, 19:27
Hamdulillah bro'.

Sidi Pipi. He put links of French-speaking magazines French but did not understand one word of my answer. I just wanted to check and I was right. More than 5 years in Morocco and he does not speak a word of French. A model of integration, no?

Long invented stories. Makes me think he suffers from Alzheimer.

Having fun , bro ??? : i have almost always here & elsewhere :

I just like to use some choc therapies on some losers here like that silly geek : mark 61 before christus ...; sarcasm, irony, ...to make them think, to destabilise them, to deconstruct them & rebuild them again ...

in other words : i like to "fuck" with some losers' minds here :lol: but they've got no sense of humor, brains or imagination to understand that , i guess ..

Er bestaat er niets meer stimulerend voor menselijk intelligentie dan ..chocs ..



Exactly :

the poor guy doesn't seem to have a life , any achievements of his own , nothing to be proud of ...so he thinks he can build an imaginary life here for himself ! :lol: via lies ..."insults" ; pretentions ....silly really :


The guy is a silly pathetic tragic_hilarious geek :

I don't lnow whether i should make fun of him or ...cry for him, so pathetic he's ! :lol:

I have never encountered such a silly geek in my whole life really , he's very lucky :

he's got so many pretentions, a big mouth ....but he can't deliver , the poor thing ...see his "insults" & lies ...= a real airhead :

he thinks insults are ...arguments, the silly geek ! :lol:


oh, sorry, bro : gotta go :

I feel some pain in my chest for laughing so hard & duty calls , so ....

take care !

All the best !

Bye ! :zwaai:

Sallahddin
01-08-10, 19:33
These kindda forums are real gold mines for psychologists, sociologists, anthropologists .....u have no idea ..i can tell , believe me ...

mark61
01-08-10, 19:39
Having fun , bro ???

Hou es op met die scheldpm's. Neem je pillen in, zei ik.

Wide-O
01-08-10, 19:48
More than 5 years in Morocco and he does not speak a word of French. A model of integration, no?


Gentlemen, hats off, we have a winner! :hihi:

Heerlijk, zoveel domheid.

sidi bibi
01-08-10, 20:23
bro'.

Sidi Pipi.

:hihi:

Bro' schrijft ie, da's dan wel weer schotel indoctrinatie.

Het wij en het superieure.

sidi bibi
01-08-10, 20:56
Gentlemen, hats off, we have a winner! :hihi:

Heerlijk, zoveel domheid.

Heb hier niet echt veel conflicten en als die er zijn is het als er een het voor mij opneemt, da's een verrader. Dat gaat best ver, moest al 2 keer tussenbeide komen, ging niet meer over mij, shirtje van het lijf gerukt, stenen in de hand. Proberen ook steeds met mensen die bij mij zijn achter mijn rug om samen te laten spannen, geldbedragen beloven ed kul.
T'is vrij simplistisch, gaat niet verder dan de trucjes die buurman gebruikt, gebruiken wij ook.

Wide-O
01-08-10, 21:38
T'is vrij simplistisch, gaat niet verder dan de trucjes die buurman gebruikt, gebruiken wij ook.

Lijkt me best leefbaar, eigenlijk. Mijn buurman heeft laatst ook de plietsie op m'n dak gestuurd omdat één of andere boom over z'n illegale garage groeide. Ruraal, zou ik het noemen. Stelt allemaal niks voor.

Ik vind overigens helemaal niet dat je Marokko negatief op de kaart zet, maggoed.

Je moet tenslotte in Parijs wonen en frans spreken om echt te weten hoe het daar echt is. :belgie:

super ick
01-08-10, 21:53
Ik begrijp het hele verhaal niet. 1 prikker gebruikte de term 'zelfislamisering'. Daarmee wordt nogal eens de plank misgeslagen door linkschmenschen. Dat zijn de echte stuiptrekkers in de multiculturele samenleving.

Als ik, om wat voor reden dan ook, een kamer zonder (werkende) t.v. en alcohol wil boeken dan leveren alle hotels die. En die enkeling die het niet doet kan je daartoe ook niet verplichten. Die wil kennelijk geen enkel onderscheid maken.

Zijn er hier moslims die speciaal vragen om een hotelkamer alcohol/tv-vrij te maken?

PaRiSCaSa
01-08-10, 22:08
oh, sorry, bro : gotta go :

I feel some pain in my chest for laughing so hard & duty calls , so ....

take care !

All the best !

Bye ! :zwaai:

I also do laugh a lot with them. A real circus...

Normal when you have here liars, zionists, racists, islamophobs, and retarded people in one place. Only Maroc.nl can offer you such a show for free. A pity it is virtual.

Take care brother.

Bonne nuit.

sidi bibi
01-08-10, 22:27
Ik vind overigens helemaal niet dat je Marokko negatief op de kaart zet, maggoed.

Je moet tenslotte in Parijs wonen en frans spreken om echt te weten hoe het daar echt is. :belgie:

Marokko niet, de mensen niet, het verwurgende systeem. De gevolgen daarvan.
Frans gaat prima, het nivo van de doorsnee Marokkaan, lezen ook, af en dan het woordenboek. Heb het die Parijzenaar al eerder uitgelegd, in dit geval wil die iets camoufleren. Aan dat gedraai en gezigzag raak je wel gewend. Vrouwen doen dat overigens niet, zijn direkt.
Je moest eigenlijk iets bedenken om die kerels achter het aanrecht te krijgen.

PaRiSCaSa
01-08-10, 22:33
Frans gaat prima

:lol:

sidi bibi
01-08-10, 22:56
it is virtual.

brother.



:hihi:

Wide-O
01-08-10, 23:19
I also do laugh a lot with them.

At them. Leer je taal. Of leer er tenminste één. Je frans zuigt ook. Het is allemaal "net niet". Pijnlijk. Gad Elmalleh zit er voor jou niet in, zeg maar.

Overigens ben ik in oktober in Parijs voor opnames. Zeg maar waar je wilt ontmoeten, oh gij wonder der human resources. :hihi:

Wide-O
01-08-10, 23:28
het verwurgende systeem. De gevolgen daarvan.

Corruptie vind je overal. Lijkt me niet specifiek Marokkaans. Try Belgium...

Misschien moeten ze maar in de EU, maar ergens kan ik me voorstellen dat ze daar ook niet echt op zitten te wachten. Turkije wacht ondertussen ook al bijna 50 jaar. En iedereen vind de EU ondertussen zowiezo kut.

Vraagje: wat spreken/schrijven ze daar als ze geen frans spreken?

PaRiSCaSa
01-08-10, 23:34
Je frans zuigt ook. Het is allemaal "net niet".

:

:lol:

En je moeder? Zuigt ze ook?

John2
01-08-10, 23:58
:lol:

En je moeder? Zuigt ze ook?
En ineens spreek hij nederlands???

Weet je nu al wat er midden op de grootste verkeersplein staat in Parijs???

PaRiSCaSa
02-08-10, 00:01
Weet je nu al wat er midden op de grootste verkeersplein staat in Parijs???

Euh...your mother's big hairy ass?

:lol:

Wide-O
02-08-10, 00:04
:lol:

En je moeder? Zuigt ze ook?

...

U was gelovige?

mark61
02-08-10, 00:05
Jij was toch die van de laagste mensen zijn zij die over anderen mensen praten etc.?

Tip: niet-Arabieren zijn niet bijzonder geboeid door scheldpartijen over moeders. Behalve Russen, dacht ik.

In jouw cultuur echter verlaag je je nu tot het laagste.

PaRiSCaSa
02-08-10, 00:09
Silly people. They begin to insult and when you reply back, they complain.

Fuck you all.

Every member who shows respect towards me gets and will get the same.

Simple.

mark61
02-08-10, 00:10
Silly people. They begin to insult and when you reply back, they complain.

Fuck you all.

Every member who shows respect towards me gets and will get the same.

Simple.

Wie beledigde jou hier?

Waar zou jij in Allah's naam respect aan verdienen?

Wide-O
02-08-10, 00:45
Waar zou jij in Allah's naam respect aan verdienen?

Geloof jij nou ook al in die clown?

Wide-O
02-08-10, 00:46
Fuck you all.


Thanks, but no, thanks.

StevieK
02-08-10, 04:16
Silly people. They begin to insult and when you reply back, they complain.

Fuck you all.

Every member who shows respect towards me gets and will get the same.

Simple.

Je kan ook niet reageren op beledigingen.
Tenslotte werkt het als een sneeuwbal, jammer

mark61
02-08-10, 07:15
Geloof jij nou ook al in die clown?

pariscasa? Denk je nog steeds dat het een 40-jarige vrouw is?

super ick
02-08-10, 08:09
:lol:

En je moeder? Zuigt ze ook?

De meeste moeders doen dat. Naast het ramen lappen en afwassen.

mark61
02-08-10, 08:43
De meeste moeders doen dat. Naast het ramen lappen en afwassen.

Kweenie. Ik denk dat nogal wat Marokkaanse vrouwen weigeren zolang hun mannen weigeren om.

John2
02-08-10, 09:09
Euh...your mother's big hairy ass?

:lol:
Nee hoor mijn moeder onthaard altijd.

naam
02-08-10, 09:42
Kweenie. Ik denk dat nogal wat Marokkaanse vrouwen weigeren zolang hun mannen weigeren om.

om...............?

sidi bibi
02-08-10, 09:52
Corruptie vind je overal. Lijkt me niet specifiek Marokkaans. Try Belgium...

Misschien moeten ze maar in de EU, maar ergens kan ik me voorstellen dat ze daar ook niet echt op zitten te wachten. Turkije wacht ondertussen ook al bijna 50 jaar. En iedereen vind de EU ondertussen zowiezo kut.

Vraagje: wat spreken/schrijven ze daar als ze geen frans spreken?

Het gaat niet eens over corruptie.

En natuurlijk is het subjectief maar ik ben af en toe verbijsterd over het gebrek aan organisatie vermogen. Je ziet dat overal in terug, aanleg van wegen en na een week weer openbreken, bevoorrading van winkels, men wacht tot het op is, daarna is het er weer na enkele maanden, in de land- en tuinbouw, absoluut geen kennis over nieuwe produkten, het niet willen aannemen van adviezen. Het hierarchie systeem dat nauwelijks inspraak duld. Bij aannemen van mensen eerder naar relaties kijken dan naar kwaliteit.
Het monodenken, ik denk juist dat vooruitgang geboekt kan worden door stimuleren van pluriformiteit, maar wat zou je als je al superieur bent.
Een overheid die neerkijkt op zijn eigen bevolking, zijn eigen bevolking voor dom houdt, meent te moeten bevaderen.
Waar het wel goed gaat is het bijna altijd onder supervisie van buitenlanders, Turkse aannemers plus werknemers voor de aanleg van een snelweg bv.

Hoe wil je bij de EU wanner je al een andere versie hebt van de Universele rechten van de mens, er niet uitkomt in de Sahara kwestie.

Hoewel ik zelf vind, dat geografisch en historisch, Noord-Afrika bij Europa hoort, de Middellandse Zee heeft alleen een binnenzee barriëre. De Sahara vormt een barriëre van 2000 km, geeft nauwelijks wederzijdse invloeden.

Voor het laatste, alleen marokkaans. Heb daar geen contact mee. Alleen hier in het dorp al zijn er vrouwen die elkaar niet verstaan, het winkeltje doet nog in franken.

mark61
02-08-10, 10:32
om...............?

Om.

David vs Goliath
02-08-10, 10:47
I also do laugh a lot with them. A real circus...

Normal when you have here liars, zionists, racists, islamophobs, and retarded people in one place. Only Maroc.nl can offer you such a show for free. A pity it is virtual.

Take care brother.

Bonne nuit.

:lol:

Exactly :

All freaks, filthy homos, low lives, racists, islamophobes, peasants, intolerant farmers :lol: , bloody zionists , xenophobes ; ignorant vulgar bastards ...are gathered here in this forum :

u will never find them in 1 place as they are here ! :lol:

A real gold mine for psychologists, sociologists, anthropologists ...

have a nice day, buddy :

Just make fun of them, laugh at them, destablise them, studyy them as lab rats ....as i do:

The best weapon against them is ...humor !

Bon commencement de semaine !

A bientot ! :zwaai:

naam
02-08-10, 10:49
Om.

Euhhh, om wat eigenlijk dacht ik te denken?

mark61
02-08-10, 10:54
Euhhh, om wat eigenlijk dacht ik te denken?

:hihi: Dat doe je maar lekker zelf. Heb je mij niet voor nodig.

David vs Goliath
02-08-10, 10:54
Silly people. They begin to insult and when you reply back, they complain.

Fuck you all.

Every member who shows respect towards me gets and will get the same.

Simple.

Exactly :

see my links below written by israeli Uri Avnery about that true jewish story with the same spirit u explained here :

je slaat de spijker op de kop : ze gaan schelden als eerst en zodra je gaat teug reageren gaan ze klaggen bij maroc .nl klaag muur :lol:

ach...respect is een stad in Hongarije denken ze ! :lol:

They are not worth it, buddy : do not waste ur time on them : this was just for the record , so...

profitez du bon temps : il fait beau ...

StevieK
02-08-10, 10:58
:lol:

Exactly :

All freaks, filthy homos, low lives, racists, islamophobes, peasants, intolerant farmers :lol: , bloody zionists , xenophobes ; ignorant vulgar bastards ...are gathered here in this forum :



Tot welke genoemde groep behoor jij.... :lol: Tenslotte ben jij in vele gedaantes hier in het forum.

The Alchemist
02-08-10, 19:08
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PaRiSCaSa
02-08-10, 19:11
je slaat de spijker op de kop : ze gaan schelden als eerst en zodra je gaat teug reageren gaan ze klaggen bij maroc .nl klaag muur :lol:

Exactly. They dont have a clue of the true meaning of the word "respect".


profitez du bon temps : il fait beau ...

On aimerait bien...mais il pleut et il fait gris à Paris...enfermé au bureau :aanwal:

The Alchemist
02-08-10, 20:11
=PaRiSCaSa;4412529]Exactly. They dont have a clue of the true meaning of the word "respect".

Exactement : T'en fais pas , ce ne sont que des cons : ne méritent meme pas qu'on s'echauffe à cause d'eux !






On aimerait bien...mais il pleut et il fait gris à Paris...enfermé au bureau :aanwal:

T'es à Paris ??? : Il pleut là _bas déja ??? :lol:

Qu'est ce que tu fous là alors , à Paris ??? Tu travailes la_bas ou quoi ???


Bonne nuit , mon pote !: c'est un vrai plaisir de vous parler !

Au revoir !

Ton ami tu sais qui ! :zwaai:

PaRiSCaSa
03-08-10, 19:38
Exactement : T'en fais pas , ce ne sont que des cons : ne méritent meme pas qu'on s'echauffe à cause d'eux !

:duim: heeeyy tu parles français ?? Tu l’avais bien caché…Ah mais oui, comment ai-je pu oublier, tu es un citoyen du monde ;-)


T'es à Paris ??? : Il pleut là _bas déja ???

Ne me dis pas qu’il fait beau en Hollande … c’est impossible…le soleil est toujours enrhumé chez vous, là-haut :hihi:

Bah ouais, il a beaucoup plu aujourd’hui ici…Le temps s’est fortement dégradé ces derniers jours…de toute façon, on a toujours un temps pourri en Août ici :hihi:

Mais Paris reste magnifique, qu’il pleuve, qu’il vente ou qu’il neige, hein, n’est-ce pas ?!


Qu'est ce que tu fous là alors , à Paris ??? Tu travailes la_bas ou quoi ???

Ouais je travaille (finie la belle vie d’étudiant à ne rien foutre :rolleyes: )mais j’ai pris quelques jours de vacances pour le Ramadan…j’ai hâte, tu ne peux pas t’imaginer…


Bonne nuit , mon pote !: c'est un vrai plaisir de vous parler !

Au revoir !



Tu peux me dire "tu"…Le plaisir est partagé.

Allez, à une prochaine.

Salut!


Ton ami tu sais qui ! :zwaai:

:hihi: