PDA

Bekijk Volledige Versie : De rechtvaardige straffen van de Taliban



Joesoef
04-08-10, 10:15
Verminkt door de Taliban

Het Amerikaanse nieuwsmagazine Time brengt deze week op de cover een schokkende foto van een 18-jarig Afghaans meisje dat verschrikkelijk verminkt werd door de Taliban.
http://knack.rnews.be/images/resized/119/478/767/771/1/250_0_KEEP_RATIO_SCALE_CENTER_FFFFFF.jpg De 18-jarige Aisha werd op barbaarse wijze verminkt door de Taliban.



De jonge Aisha werd het slachtoffer van de brutaliteit van de Taliban. Terwijl het meisje door haar schoonbroer werd vastgehouden sneed haar eigen echtgenoot op bevel van een lokale Taliban-commandant haar neus en oren af als straf omdat ze probeerde te vluchten van haar wreedaardige schoonfamilie. Die behandelde haar als slavin.
Volgens Time (http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2007238,00.html) is dit het lot van veel onafhankelijk denkende vrouwen als de Taliban ooit opnieuw de macht zou overnemen in Afghanistan.
Plastische chirurgie
Aisha woont nu in een geheim vluchthuis in Kabul, maar ze droomt ervan om ooit naar de Verenigde Staten te verhuizen om er plastische chirurgie te ondergaan.
De VS en hun bondgenoten willen een datum vaststellen voor de terugtrekking van de internationale troepen uit Afghanistan. Invloedrijke stemmen in Afghanistan sturen aan op vredesgesprekken met de Taliban als deel van de exit strategie. Maar veel vrouwen, die onder het Taliban-regime als slavin werden behandeld, vrezen dat zij het slachtoffer zullen worden van een eventuele verzoening met de Taliban.
Volgens het vrouwelijke Afghaanse parlementslid Fawzia Koofi mogen “de vrouwenrechten niet worden opgeofferd om tot vrede te komen”.


http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/nieuws/mensen/verminkt-door-de-taliban/article-1194787677922.htm

mark61
04-08-10, 10:23
Ik wist niet dat de sjari`a ook voorzag in amputatie van andere lichaamsdelen, maar onze talitubbies gaan het me vast zó uitleggen.

Of nee, wacht, het zijn Amerikaanse leugens.

knuppeltje
04-08-10, 10:27
Of nee, wacht, het zijn Amerikaanse leugens.

Dat is volkomen duidelijk toch?

Sjarlus
04-08-10, 10:29
Ja Joesoef, jouw moslimbroeders. Een in het geloof.

naam
04-08-10, 10:42
Ja Joesoef, jouw moslimbroeders. Een in het geloof.

Ik zie de Taliban niet als de representatief voor moslims.

IbnRushd
04-08-10, 10:46
Verminking zoals neus afsnijden of gezicht verzuren is sowieso niet conform de islam.

Maar ja, tegenwoordig wordt alles gelinkt met de islam. Als de daders het niet doen dan doen de islamofoben het wel.

Sjarlus
04-08-10, 11:04
[...]Ik zie de Taliban niet als de representatief voor moslims.
Het antwoord op wie jij representatief vindt voor moslims en op de vraag of de categorie 'representatieve moslims' (wat is het criterium?) überhaupt bestaat, zegt alleen iets over jou.

mark61
04-08-10, 11:20
Onder de lokale bevolking zijn er mensen die zeggen:

lets-rise-against-the-war-crimes-of-us-and-its-fundamentalist-lackeys

“Neither the occupiers! Nor the bestial Taliban and the criminal Northern Alliance; long live a free and democratic Afghanistan!” [/URL]

Das wel erg veel gevraagd, ze noemen precies de drie grote spelers met feitelijke macht. Iets anders is er niet.

Bizarre titel overigens :hihi:

knuppeltje
04-08-10, 11:21
Verminking zoals neus afsnijden of gezicht verzuren is sowieso niet conform de islam.

Dat zal wel, maar ik geloof niet dat die neuzensnijders het daarmee eens zijn.

mark61
04-08-10, 11:22
Verminking zoals neus afsnijden of gezicht verzuren is sowieso niet conform de islam.

Maar ja, tegenwoordig wordt alles gelinkt met de islam. Als de daders het niet doen dan doen de islamofoben het wel.

Het zijn toch vnl. de daders zelf die het doen. Een buitenstaander kan daar verder niet zoveel over zeggen, die kan alleen tellen hoeveel verschillende meningen hoe vaak worden geuit door mensen die zich moslim noemen.

Met het bekende resultaat dat de mening van de zwijgende meerderheid onbekend is of onderbelicht blijft.

Tis een euh democratische godsdienst, tis niet anders.

IbnRushd
04-08-10, 11:23
Dat zal wel, maar ik geloof niet dat die neuzensnijders het daarmee eens zijn.

Je kunt niet alles op conto islam zetten. Zo werkt dat niet.

mark61
04-08-10, 11:27
Het antwoord op wie jij representatief vindt voor moslims en op de vraag of de categorie 'representatieve moslims' (wat is het criterium?) überhaupt bestaat, zegt alleen iets over jou.

Nee, jouw uitspraak zegt iets over jou. Niet de ander de schuld geven.

Je stelde geen vraag, dus wat heb je het over antwoorden?

Je bent niet bereid kennis te nemen van verschillende groepen moslims en hun overtuigingen. Dan kan je dan beter je mond houden.

IbnRushd
04-08-10, 11:30
Het zijn toch vnl. de daders zelf die het doen. Een buitenstaander kan daar verder niet zoveel over zeggen, die kan alleen tellen hoeveel verschillende meningen hoe vaak worden geuit door mensen die zich moslim noemen.

Met het bekende resultaat dat de mening van de zwijgende meerderheid onbekend is of onderbelicht blijft.

Tis een euh democratische godsdienst, tis niet anders.

Vzv ik weet bestaat er geen mening van een geleerde die gezichtsverminking toestaan o.i.d, integendeel. Er bestaan genoeg bewijzen die het verbieden. Het is meer iets cultureels; heeft verder niets met de islam te maken.

Ik hoor verder ook niet dat de Taliban de gruweldaden op de islam beroepen.

mark61
04-08-10, 11:31
Je kunt niet alles op conto islam zetten. Zo werkt dat niet.

Niet-moslims kunnen in principe niet de validiteit van uitspraken van zich moslim noemenden beoordelen. Wel kunnen ze zien dat er een verwarrende veelheid aan meningen bestaat, waarbij de extreemste meninguiters de meeste aandacht voor zich opeisen, of ongevraagd krijgen.

In het geval van gewelddadige meningsuitingen kan je niet verbaasd staan dat die de meeste aandacht krijgen.

knuppeltje
04-08-10, 11:32
Je kunt niet alles op conto islam zetten. Zo werkt dat niet.

Tja, dat weet ik ook wel, maar daar hebben die zonder neuzen helemaal niets aan. Zij zijn die neus kwijt omdat een stelletje zich heel goed moslim vindend tuig van de richel dacht om uit naam van Allah hen die neus te moeten afnemen. Helaas heeft dat soort tuig dadelijk heel Afghanistan onder controle, en misschien later ook nog Pakistan. Het leven zal er voor vrouwen daar steeds zuurder door worden.

mark61
04-08-10, 11:36
Vzv ik weet bestaat er geen mening van een geleerde die gezichtsverminking toestaan o.i.d, integendeel. Er bestaan genoeg bewijzen die het verbieden. Het is meer iets cultureels; heeft verder niets met de islam te maken.

Ik hoor verder ook niet dat de Taliban de gruweldaden op de islam beroepen.

Jawel hoor, ik kan de mening van een Pakistaanse geleerde voor je vinden die dat toestaat. Ik zeg niet dat hij gezaghebbend zou moeten zijn, maar hij bestaat. Wie ben ik als niet-moslim om dan te zeggen dat zijn mening niet correct is?

Ik weet er dan toevallig wat meer van en weet dat hij een exoot is, maar van de gemiddelde nieuwsconsument kan je dat niet verwachten, vooral ook omdat er niet duidelijk tegenwind komt van een overweldigend aantal andere geleerden. Of die wordt dan niet gerapporteerd. Jij, als redelijke expert, kent die mening blijkbaar ook niet, wat mij doet denken dat 'jouw' geleerden er in ieder geval niet tegenin zijn gegaan.

Ik dacht dat 'taliban' 'studenten' betekende, en wel van de islam. De taliban beweren toch de zuivere islam te willen verspreiden en het land islamitisch te willen inrichten, of niet?

Salahuddeenalkurdi
04-08-10, 11:42
Verminking zoals neus afsnijden of gezicht verzuren is sowieso niet conform de islam.



Maar ja, tegenwoordig wordt alles gelinkt met de islam. Als de daders het niet doen dan doen de islamofoben het wel.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Ze is door haar man en broer verminkt en er wordt beweerdt dat de Taliban opdracht heeft gegeven. Voor de Moslims zeg ik:"Hebben jullie dit bevestigd voordat jullie deze nieuws van de kuffar wa'al Murtadeen aannemen?" en tegen de ongelovigen die de Taliban schuldig achten zeg ik:"Breng jullie bewijs als jullie waarachtig zijn."
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
04-08-10, 11:45
On April 12, to terrify the last few hold-outs, the Lal Masjid mullahs declared in their FM radio broadcast that Quaid-e-Azam University had turned into a brothel. They warned that Jamia Hafsa girls could throw acid on the faces of those female university students who refuse to cover their faces.

http://www.countercurrents.org/hoodhoy110707.htm

Kan er zo snel geen naam bij vinden :)

knuppeltje
04-08-10, 11:55
Ze is door haar man en broer verminkt Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Tja je ziet weer, van je familie moet je het hebben.

super ick
04-08-10, 12:00
De islam schept zelf een verkeerd beeld. Ze zitten in een soort dwangbuis waarin veel geloven zitten.
Erkennen dat de regels van je geloof voor niemand haalbaar zijn. Dat wij allen zondig zijn. (christen, hindoe, moslims, mensen die geen geloof aanhangen)
Moslims zijn geen haar beter dan ieder ander. Dat dringt bij geen enkel geloof echt door. Dat wil er maar niet in.

mark61
04-08-10, 12:02
Ze is door haar man en broer verminkt en er wordt beweerdt dat de Taliban opdracht heeft gegeven. Voor de Moslims zeg ik:"Hebben jullie dit bevestigd voordat jullie deze nieuws van de kuffar wa'al Murtadeen aannemen?" en tegen de ongelovigen die de Taliban schuldig achten zeg ik:"Breng jullie bewijs als jullie waarachtig zijn."
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wanneer is een kafirmedium betrouwbaar? Nooit? Indien wel, wanneer?

Welke islamitische bron is wel betrouwbaar? Elk joetjoepfilmpje waar bloed en geschreeuw in voorkomt, gelardeerd met citaten uit de koran?

super ick
04-08-10, 12:05
Erkennen dat moslims geen haar beter zijn dan wie dan ook is moeilijk voor een moslim. Het blijft, bij alle geloven, toch tussen de oren zitten dat 'die ander' altijd slechter is.

mark61
04-08-10, 12:05
De islam schept zelf een verkeerd beeld. Ze zitten in een soort dwangbuis waarin veel geloven zitten.
Erkennen dat de regels van je geloof voor niemand haalbaar zijn. Dat wij allen zondig zijn. (christen, hindoe, moslims, mensen die geen geloof aanhangen)
Moslims zijn geen haar beter dan ieder ander. Dat dringt bij geen enkel geloof echt door. Dat wil er maar niet in.

'De islam' zoals jij het gebruikt bestaat niet. Wat bedoel je precies? De optelsom van de meningen van 1 miljard moslims? Wat je zoal op internet leest aan meningen?

Alle geloven erkennen dat het vlees zwak is.

Het kost gelovigen inderdaad wel moeite te erkennen dat ze niet beter zijn dan anders- of ongelovigen. Die erkenning maakt je geloof zo zinloos en overbodig. In de praktijk.

Joesoef
04-08-10, 12:19
Ze is door haar man en broer verminkt en er wordt beweerdt dat de Taliban opdracht heeft gegeven. Voor de Moslims zeg ik:"Hebben jullie dit bevestigd voordat jullie deze nieuws van de kuffar wa'al Murtadeen aannemen?" en tegen de ongelovigen die de Taliban schuldig achten zeg ik:"Breng jullie bewijs als jullie waarachtig zijn."
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)


De mannen die dit meisje verminkt hebben, de mannen die een anti-islamitische straf hebben toegepast. Ik neem aan dat de Taliban deze mannen heeft opgepakt en dat ze conform de sharia, oog om oog, tand om tand worden bestraft?

Ik denk niet dat de Taliban deze barbaren oppakken, dat doe ze zichzelf niet aan.

IbnRushd
04-08-10, 12:35
On April 12, to terrify the last few hold-outs, the Lal Masjid mullahs declared in their FM radio broadcast that Quaid-e-Azam University had turned into a brothel. They warned that Jamia Hafsa girls could throw acid on the faces of those female university students who refuse to cover their faces.

http://www.countercurrents.org/hoodhoy110707.htm

Kan er zo snel geen naam bij vinden :)

Lal Masjid mullahs doet me denken aan eoa stam die culturele straffen met islam bindt.

Maar goed, ook jij weet dat het niet zo werkt.

Bijna alle opinies (ijtihaad) over fiqh-zaken stromen uit de vier madhaahib. En daar vind je zulke martelingen niet. Een 'slap-face' is al uit den boze, laat staan verminkingen.

mark61
04-08-10, 12:42
Lal Masjid mullahs doet me denken aan eoa stam die culturele straffen met islam bindt.

Maar goed, ook jij weet dat het niet zo werkt.

Bijna alle opinies (ijtihaad) over fiqh-zaken stromen uit de vier madhaahib. En daar vind je zulke martelingen niet. Een 'slap-face' is al uit den boze, laat staan verminkingen.

Ik weet. Maar ik zei dus: anderen kunnen dat niet weten. Kan je niet van ze eisen. Het gaat hier om moslimgeleerden die zoiets beweren. Moet ik dan als kafir zeggen dat ze dwalen? :hihi:

Jij weet ook wel, neem ik aan, dat de Lal Masjid een complex is met madrasa etc. Ze staan ook niet op zich.

Ik wou maar even melden dat voor de buitenstaander niet evident is wat middle of the road-islam is en wat niet.

mark61
04-08-10, 12:45
Het hoofd van de moskee van Islamabad. Pervez Hoodbhoy meldde dit al eerder in Science and the islamic world (http://www.jonathantan.org/handouts/Islam/Islam-H111ae-sciences.pdf). Staat hier op blz. 52 linksonder / rechtsboven.

Eh, Islamabad heeft ongetwijfeld honderden, zo niet duizenden moskees. Dit is de Rode Moskee, inderdaad een tamelijk revolutionaire club :hihi: Maar dan anders. Wie er achter de microfoon van die radio zat is mij nog niet duidelijk, maar destijds toen dit speelde heb ik wel een uitspraak van een met naam genoemde geleerde gehoord, gelezen.

fisherman1969
04-08-10, 13:21
De mannen die dit meisje verminkt hebben, de mannen die een anti-islamitische straf hebben toegepast. Ik neem aan dat de Taliban deze mannen heeft opgepakt en dat ze conform de sharia, oog om oog, tand om tand worden bestraft?

Ik denk niet dat de Taliban deze barbaren oppakken, dat doe ze zichzelf niet aan.

HELEMAAL MEE EENS !

sherzad Al-koerdie
04-08-10, 18:41
ik ken broeders waarvan hun oomen werden meegenomen door de taliban en ze werden mishandelt Zogenaamd firqad unajia die met sharia alleen omdat ze hun baarden gingen scheren subhanAllaah!! wat een goeie voorbeelden zijn die mensen zeg voor de moslims hun en al qaidah verschillen heel weinig.

Moge Allaah ze leiden. niet alleen hun laten de foute islam zien aan de mensen maar ook de broeders en zusters van deze website.
die niks hebben begrepen en de uitspraken van de ulama in de lucht slaan juhall fiel ard.

Asalaam alleykomm.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu_Hurayrah
04-08-10, 18:50
ik ken broeders waarvan hun oomen werden meegenomen door de taliban en ze werden mishandelt Zogenaamd firqad unajia die met sharia alleen omdat ze hun baarden gingen scheren subhanAllaah!! wat een goeie voorbeelden zijn die mensen zeg voor de moslims hun en al qaidah verschillen heel weinig.

Moge Allaah ze leiden. niet alleen hun laten de foute islam zien aan de mensen maar ook de broeders en zusters van deze website.
die niks hebben begrepen en de uitspraken van de ulama in de lucht slaan juhall fiel ard.

Asalaam alleykomm.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wa 'alaykum salam wa rahmatullah,

Na'am, hayaak Allah.

Wa salam

super ick
04-08-10, 19:29
'De islam' zoals jij het gebruikt bestaat niet. Wat bedoel je precies? De optelsom van de meningen van 1 miljard moslims? Wat je zoal op internet leest aan meningen?

Alle geloven erkennen dat het vlees zwak is.

Het kost gelovigen inderdaad wel moeite te erkennen dat ze niet beter zijn dan anders- of ongelovigen. Die erkenning maakt je geloof zo zinloos en overbodig. In de praktijk.

Lees voor 'de islam' maar 'veel moslims' of trek het maar breder naar 'veel gelovigen' dan zitten we wellicht wat meer op 1 lijn.

mark61
04-08-10, 19:32
Lees voor 'de islam' maar 'veel moslims' of trek het maar breder naar 'veel gelovigen' dan zitten we wellicht wat meer op 1 lijn.

Waarom schrijf je dat dan niet meteen? islamreflexje

aboenoeh
04-08-10, 19:34
ik ken broeders waarvan hun oomen werden meegenomen door de taliban en ze werden mishandelt Zogenaamd firqad unajia die met sharia alleen omdat ze hun baarden gingen scheren subhanAllaah!! wat een goeie voorbeelden zijn die mensen zeg voor de moslims hun en al qaidah verschillen heel weinig.



Moge Allaah ze leiden. niet alleen hun laten de foute islam zien aan de mensen maar ook de broeders en zusters van deze website.

die niks hebben begrepen en de uitspraken van de ulama in de lucht slaan juhall fiel ard.



Asalaam alleykomm.



als ge dan toch denkt dat uw zogehete IBS SALOEL FIRQA f juist is

wat is dan de islamitische oordeel over de baard???
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
04-08-10, 19:55
als ge dan toch denkt dat uw zogehete IBS SALOEL FIRQA f juist is

wat is dan de islamitische oordeel over de baard???
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)


Een baard is iets anders als het afsnijden van een neus en oren.

aboenoeh
04-08-10, 20:03
Stammenoorlog is niet van de shariah.

Net als verminking,enz.

En bewijs maar dat taliban dit gedaan heeft.

salaam,
inderdaad
ik heb wel wat bewijzen van de rechtvaardige straffen van de democratie:

wat als we democratie laten regeren over de wereld

http://www.youtube.com/watch?v=Yb8K_y-pniI
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
04-08-10, 20:18
salaam,
inderdaad
ik heb wel wat bewijzen van de rechtvaardige straffen van de democratie:



Is de Taliban nu een wrede bende struikrovers ja of nee, was het gerechtvaardigd om die vrouw te mismaken?

sherzad Al-koerdie
04-08-10, 20:24
als ge dan toch denkt dat uw zogehete IBS SALOEL FIRQA f juist is

wat is dan de islamitische oordeel over de baard???



ff voor de duidelijkheid aghie jullie verdedigen telkens groepen die openlijk in handelingen en uitspraken de fout ingaan.

Wollaahie thumma Wollaahie al qaidah en de taliban zullen nooit maar dan ook nooit succes hebben als ze zo door gaan.



Jullie beweren dat ze aan het winnen zijn heh subhanAllaah door die juhall hebben wij moslims juist problemen gekregen door die juhall is het moeilijk om da3wah te doen. Door die juhall worden er meer broeders en zusters vermoord dan normaal. ze winnen niet ze verliezen juist.



Ze zijn hellemaal niks in het verdedigen van de Dien ze zijn niks anders dan klein kinderen van de khawaarij die hellemaal geen strijd aan het winnen zijn.



Doe je ogen open aghie die ontwetende gooien 1 zelf gemaakte raket 1 jood dood de joden gooien 1 raket 100 moslims dood.?



Kijk maar naar de uitspraken van bin laden die de uitspraken van imaam al qurtubi verdraaid hij was degene die een leugen over ibn al uthaymeen vertelde.



Hoe kan je zo iemand een amir al mominiem noemen.? hoe die uitspraken van ulama verdraaid en nog daarnaast liegt.?



SubhanAllaah moge Allaah hen leiden of vernederen (ze zijn al vernederd)



Asalaam alleykomm.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sherzad Al-koerdie
04-08-10, 20:26
Is de Taliban nu een wrede bende struikrovers ja of nee, was het gerechtvaardigd om die vrouw te mismaken?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Nee de taliban is een vertakking van de afgedwaalde groep genaamd AL QAIDAH die niks anders doet dan het volgen van de shaytaan.(duivel)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
04-08-10, 20:45
Nee de taliban is een vertakking van de afgedwaalde groep genaamd AL QAIDAH die niks anders doet dan het volgen van de shaytaan.(duivel)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)



AL QAIDAH is toch opgericht door Osama bin Laden?

Al-Faloedjah
04-08-10, 20:51
Wollaahie thumma Wollaahie al qaidah en de taliban zullen nooit maar dan ook nooit succes hebben als ze zo door gaan.

Jullie beweren dat ze aan het winnen zijn heh subhanAllaah door die juhall hebben wij moslims juist problemen gekregen door die juhall is het moeilijk om da3wah te doen. Door die juhall worden er meer broeders en zusters vermoord dan normaal. ze winnen niet ze verliezen juist.
Beste broeder, As-Salaamoe 'aleikoem wa rahmatoellaah,

Je zegt dat de Talibaan en Al-Qaa'idah geen succes zullen behalen op de manier waarop ze op dit moment bezig zijn. Het succes en de overwinning komt allen van Allah (soebhaanahoe wa ta'aalaa) dus hoe weet jij dit? Heb jij kennis over wat er in de toekomst gaat gebeuren? Of bazel je maar wat? Heeft Allah de moedjaahidien meer dan twintig jaar geleden op het zelfde slagveld ook al niet een overwinning geschonken? En waren de mensen die nu de Talibaan vormen toen ook al geen djoehaal zoals je claimt? Of kwam dat soms omdat Rabie' Al-Madkhalie toen ook mee streed?

Akhie, Talibaan bevinden zich nu eenmaal in een gebied waar dalaal enorm heerst onder de bevolking, en ook de Talibaan zijn hier mee besmet. Helaas. Dus maak liever een doe'aa, tenzij jij natuurlijk liever een democratisch Afghanistan ziet, dan een Afghanistan onder Shari'ah, waar deze mensen uiteindelijk voor vechten.


Kijk maar naar de uitspraken van bin laden die de uitspraken van imaam al qurtubi verdraaid hij was degene die een leugen over ibn al uthaymeen vertelde.

Hoe kan je zo iemand een amir al mominiem noemen.? hoe die uitspraken van ulama verdraaid en nog daarnaast liegt.?


Kun je aantonen dat ook maar iemand Sheikh Oesaamah (hafidahoellaah) Aamier Al-Moe'minien heeft genoemd?

Wat betreft je uitspraak:


Nee de taliban is een vertakking van de afgedwaalde groep genaamd AL QAIDAH die niks anders doet dan het volgen van de shaytaan.(duivel)

Ik zou graag even willen weten welke 'aaliem je is voorgegeaan in je takfier op Al-Qaa'idah? Moge Allah jouw onthouden van Zijn Rahma, tenzij je berouw toont voor deze beschuldiging. Amien.

Het zou je, als student van kennis, sieren om zelf op onderzoek uit te gaan, en niet klakkeloos overnemen wat Karzai en zijn ministers je voorschotelt. Allah zegt dit ook in de Qoer'aan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
04-08-10, 21:00
Ik zou graag even willen weten welke 'aaliem je is voorgegeaan in je takfier op Al-Qaa'idah? Moge Allah jouw onthouden van Zijn Rahma, tenzij je berouw toont voor deze beschuldiging. Amien.

Het zou je, als student van kennis, sieren om zelf op onderzoek uit te gaan, en niet klakkeloos overnemen wat Karzai en zijn ministers je voorschotelt. Allah zegt dit ook in de Qoer'aan.


Hoe oud ben jij eigenlijk en kom jij wel eens buiten?

Wide-O
04-08-10, 21:19
kom jij wel eens buiten?

Liefst niet. :loens:

Vreemd dat we meteen weer over politiek/religie/de juiste interpretatie gaan spreken. Ik probeer nog steeds een beetje te bekomen van het verhaal zelf. Denk da'k oud aan't worden ben, of zo.

sherzad Al-koerdie
04-08-10, 21:58
Beste broeder, As-Salaamoe 'aleikoem wa rahmatoellaah,



Je zegt dat de Talibaan en Al-Qaa'idah geen succes zullen behalen op de manier waarop ze op dit moment bezig zijn. Het succes en de overwinning komt allen van Allah (soebhaanahoe wa ta'aalaa) dus hoe weet jij dit? Heb jij kennis over wat er in de toekomst gaat gebeuren? Of bazel je maar wat? Heeft Allah de moedjaahidien meer dan twintig jaar geleden op het zelfde slagveld ook al niet een overwinning geschonken? En waren de mensen die nu de Talibaan vormen toen ook al geen djoehaal zoals je claimt? Of kwam dat soms omdat Rabie' Al-Madkhalie toen ook mee streed?



Akhie, Talibaan bevinden zich nu eenmaal in een gebied waar dalaal enorm heerst onder de bevolking, en ook de Talibaan zijn hier mee besmet. Helaas. Dus maak liever een doe'aa, tenzij jij natuurlijk liever een democratisch Afghanistan ziet, dan een Afghanistan onder Shari'ah, waar deze mensen uiteindelijk voor vechten.





Kun je aantonen dat ook maar iemand Sheikh Oesaamah (hafidahoellaah) Aamier Al-Moe'minien heeft genoemd?



Wat betreft je uitspraak:







Ik zou graag even willen weten welke 'aaliem je is voorgegeaan in je takfier op Al-Qaa'idah? Moge Allah jouw onthouden van Zijn Rahma, tenzij je berouw toont voor deze beschuldiging. Amien.



Het zou je, als student van kennis, sieren om zelf op onderzoek uit te gaan, en niet klakkeloos overnemen wat Karzai en zijn ministers je voorschotelt. Allah zegt dit ook in de Qoer'aan.



Voorwaar, alle lofprijzingen komen Allaah toe, wij prijzen Hem lof, en vragen Hem om hulp, en vragen Hem om vergiffenis. En wij vragen Allaah om bescherming tegen de slechtheid van onze zielen, en tegen de zonden onder onze daden. Al wie Allaah leidt, voorzeker, niets kan hem doen dwalen, en al wie Hij doet dwalen, voorzeker, niets zal hem leiden. En ik getuig dat er geen god

is behalve Allaah, Die geen deelgenoot heeft, en ik getuig dat Muhammad Zijn dienaar en

boodschapper is.



En nu wat volgt:



De weerlegging op binladen door Sheikh Abdul Aziez ibn Bazz(RahimuAllah)



http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/DeweerleggingvalMasarie,alFaqiehenBinLaaden.pdf



Shaykh Ahmad An Najmi over Bin Laden

]http://www.youtube.com/watch?v=Y04xp04E540&feature=channel_page





Shaykh muqbil ibn hadee al wadiee over bin laden

http://www.youtube.com/watch?v=KsU2r1fdMDc





Al Qaida, zijn het Moejahidien of Khawaridj? Shaykh 'AbdulMuhsin al-'Abbad

[url]http://www.youtube.com/watch?v=HGLol9x6WMc&feature=channel_page



Shaykh Saalih al-Fawzaan: Usaamah Ibn Laaden is een Khaarijee! (1)

http://www.youtube.com/watch?v=3xgZ669-ssA&feature=channel_page



Shaykh Saalih al-Fawzaan: Usaamah Ibn Laaden is een Khaarijee! (2)

[url]http://www.youtube.com/watch?v=QOxECDhihLQ&feature=channel_page



De khawarij:



(1)

http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/DeChawaaridj.pdf



(2)

http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/DeDuivelseMisleidingvandeChawaaridj%281%29.pdf



(3)

http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/DeChawaaridjvantoenenNu.pdf



(4)

http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/DeVerdelingvandeChawaaridjinTweeGroepen.pdf



(5)

http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/Djama_atoet-TakfierwalHiedjrah.pdf





De erfgenamen van de Khawaaridj in deze eeuw



http://www.sincerehearts.nl/boeken/pdf/Djama_atoet-TakfierwalHiedjrah.pdf





Moge Allah(Subhanaa wa ta3ala) ons leiden(Amien)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sherzad Al-koerdie
04-08-10, 22:00
PS: nog 1 ding ik doe geen takfier op osama bin laden zelfs ali 1 van de metgezellen deed geen takfier op de khawaarij.
Mij zie je geen takfier doen ik hou daar verre vandaag.

Moge Allaah ons allen leiden (Amien)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
04-08-10, 22:17
[...]Al wie Allaah leidt, voorzeker, niets kan hem doen dwalen, en al wie Hij doet dwalen, voorzeker, niets zal hem leiden.[...]
Jammer van de vrije wil.
Denk je dat hij je leidt of laat dwalen? Je weet het niet.

Al-Faloedjah
04-08-10, 23:24
PS: nog 1 ding ik doe geen takfier op osama bin laden zelfs ali 1 van de metgezellen deed geen takfier op de khawaarij.

Mij zie je geen takfier doen ik hou daar verre vandaag.



Moge Allaah ons allen leiden (Amien)



Mijn excuses dan beste broeder. Rahimak Allah. Ik was in die veronderstelling, omdat je zei dat Bin Laden en Al-Qaa'idah niets anders doen dan het volgen van de Shaytaan, en aangezien Allah zegt in Soerah An-Nisaa' dat de moe'minien strijden op de Weg van Allah, en de koeffaar op de Weg van de Taaghoet (Shaytaan) en dat wij de awilyaa van Shaytaan moeten bevechten.



Moge Allah mij vergeven voor mijn foute inschatting van je post. Amien op je doe'aa.



Baarak Allahoe fiek voor de documenten, ik zal ze zeker aandachtig bestuderen Insha-Allah.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sherzad Al-koerdie
05-08-10, 01:33
Mijn excuses dan beste broeder. Rahimak Allah. Ik was in die veronderstelling, omdat je zei dat Bin Laden en Al-Qaa'idah niets anders doen dan het volgen van de Shaytaan, en aangezien Allah zegt in Soerah An-Nisaa' dat de moe'minien strijden op de Weg van Allah, en de koeffaar op de Weg van de Taaghoet (Shaytaan) en dat wij de awilyaa van Shaytaan moeten bevechten.

Moge Allah mij vergeven voor mijn foute inschatting van je post. Amien op je doe'aa.

Baarak Allahoe fiek voor de documenten, ik zal ze zeker aandachtig bestuderen Insha-Allah.

Khair inshaAlllaah edele broeder Moge Allaah de verhevene ons allen vergeven en leiden op het rechte pad (Amien)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
05-08-10, 01:49
Beste broeder, As-Salaamoe 'aleikoem wa rahmatoellaah,

Je zegt dat de Talibaan en Al-Qaa'idah geen succes zullen behalen op de manier waarop ze op dit moment bezig zijn. Het succes en de overwinning komt allen van Allah (soebhaanahoe wa ta'aalaa) dus hoe weet jij dit?
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Als het succes en de overwinning moet komen van Allah door onschuldige burgers te doden, schiet hem dan aub ter plekke dood, want dan is het geen God maar de duivel in eigen persoon.

mocrochica1
05-08-10, 06:46
Wat erg zeg voor die vrouwen! Wat een gekken zijn die Taliban!

super ick
05-08-10, 09:35
Waarom schrijf je dat dan niet meteen? islamreflexje

Gemakzucht en aanpassing.

aboenoeh
05-08-10, 15:44
Is de Taliban nu een wrede bende struikrovers ja of nee, was het gerechtvaardigd om die vrouw te mismaken?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



kunt ge bewijzen dat het de taliban waren of of zou het ook een of andere ongeletterde gefrustreerde afgaan kunnen zijn die ook een tulband draagt maar niets over de islam kent.



het is algemeen bekend dat het westen elk smeurig trukje gebruikt om de wereldbevolking voor te liegen aangaande activiteiten van de taliban (moge allah hun rangen verstevigen)

en zeker nu hun aanhang de buurlanden zoals paki,oezbek,kazaki,turklmeni,

en zelfs hier in het westen aan kredibiliteit wind.en het westen als maar verderzakt in hun moeras van blunderingen daar.

doe wat onderzoek inplaats van te luisteren naar onwetende gematigde nietsweters puber moslims die niets doen voor islam behalve bla bla bla en die hun roze wereldje alsmaar zien krimpen.

gebruik uw verstand:vrede::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
05-08-10, 16:02
[...]kunt ge bewijzen dat het de taliban waren of of zou het ook een of andere ongeletterde gefrustreerde afgaan kunnen zijn die ook een tulband draagt maar niets over de islam kent.[...]
Geen taliban maar een typische moslim. Mogelijkheid twee: Afghaanse taliban zijn ongeletterde gefrustreerde Afghanen die een tulband dragen maar niets over de Islam weten.

Aït Ayt
05-08-10, 16:18
kunt ge bewijzen dat het de taliban waren of of zou het ook een of andere ongeletterde gefrustreerde afgaan kunnen zijn die ook een tulband draagt maar niets over de islam kent.



voor sommige lieden hier is de taliban een paraplubegrip..

Joesoef
05-08-10, 16:45
kunt ge bewijzen dat het de taliban waren of of zou het ook een of andere ongeletterde gefrustreerde afgaan kunnen zijn die ook een tulband draagt maar niets over de islam kent.



Daaruit mag ik concluderen dat de taliban dat soort barbaarse straffen niet toepast omdat het niet des Islams is?

Salahuddeenalkurdi
05-08-10, 17:47
Daaruit mag ik concluderen dat de taliban dat soort barbaarse straffen niet toepast omdat het niet des Islams is?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Op dit moment zijn de Taliban alleen bezig met Jihad en het schoonhouden van de plekken die ze innemen, van Criminelen enso. Je hebt in de meeste steden in het zuiden representatieven van de Taliban die als rechter functioneren om geschillen, meestal om grond enso. optelossen opdat de mensen niet elkaar afmaken. Voor de rest is de Taliban niet bezig met Hudood ensovoort tenzij het om moord ofso gaat en de mensen die klachten indienen doen het of uit vrije wil omdat ze hun rechten bij de poppenregering niet krijgen of omdat de enige regering de Taliban regering is of omdat ze liever een Sharia oordeel hebben. De zittingen van de Taliban worden door aantal Mullahs bijgewoond zodat er geen foute oordelen worden gemaakt en alleen berust op Koran en Sunnah.


Dent in Afghanistan war strategy: Why Kandahar locals turn to Taliban

The key to success in the Afghanistan war, Sen. John McCain said yesterday, is Kandahar. But despite efforts under way to improve governance, locals say they prefer the Taliban's quick justice to corrupt local courts.

By Dan Murphy, Staff writer
posted July 6, 2010 at 1:23 pm EDT
Kandahar, Afghanistan —

As he took command of the Afghanistan war this weekend, Gen. David Petraeus wrote to NATO troops of building “a brighter future for a new country in an ancient land.”

But around Kandahar, the Taliban's heartland and what Sen. John McCain (R) of Arizona called Monday the "key to success or failure" in the war, growing numbers of citizens are turning away from the new Afghanistan’s corruption-plagued justice system to an ancient means of resolving disputes that is overseen by the Taliban.

Some go because they’re Taliban partisans, most others because the Taliban have something to offer that the government of Afghanistan so far does not: Fast, generally impartial justice from a court that doesn’t demand bribes for its services.

The phenomenon is part tradition – local mullahs have been adjudicating disputes between farmers and small businessmen for centuries.

But it’s also evidence of a government that has so far failed to deliver the governance that is crucial to success of America's strategy in Afghanistan, according to its advocates. They are well aware that it was the predatory behavior and corruption of local warlords in the early 1990s that drove many Afghans, seeking honesty and an end to anarchy, into the arms of the Taliban.

Why Rahmatullah recommends Taliban courts

Kandahar – and Afghanistan more generally – is far from the state of collapse that prevailed then. But the fact that citizens are turning voluntarily to the Taliban’s parallel government in a city and province that is now the focus of a massive US and Afghan military buildup is a reminder of the limits of arms alone in defeating the insurgency.

“I don’t like our current government at all, and I don’t really like the Taliban, either. But I can either spend months in the government court and pay bribes, or I can go to the Taliban and have the matter settled in one day,” says Rahmatullah, who helps manage a construction site on the plains outside Kandahar where Al Qaeda once maintained training camps. “It’s an easy choice to make.”

He says he returned home in 2004, after almost 20 years in Pakistan, with optimism about the government of President Hamid Karzai. But he says he’s lost faith. “In the government areas, there are warlords everywhere and all the police have their hands out.”

An official working with the Canadian-led Provincial Reconstruction Team in Kandahar says they’re well aware of the issue, and that part of the problem is the lack of competent judges. He says they’re running a crash program to give basic training and hope to add 15 to 20 new judges to the Kandahar court system in the coming months.

Qaseem Ludin, the deputy director of Afghanistan’s anticorruption agency, says most judges across the country don’t have a degree beyond high school. He acknowledges that some judges take bribes, while others are intimidated by whichever of two disputants is more powerful. “We have a plan to build the judicial system's capacity, but it’s going to take time," he says.

How the mullahs get quick results

Rahmatullah, who asked that his full name not be used, contrasts his recent experience with the government court in Kandahar city with that of a property dispute that he took to the Taliban three months ago. Disputes over land in deeply rural Afghanistan are as common as summer sunshine after more than 30 years of war that have destroyed documents and encouraged land grabs from owners that fled the fighting.

The disputed land near the village of Marwais had led to fistfights among family members. The disagreement was threatening to turn even more violent, and the Taliban reached out to Rahmatullah and his cousin, the main parties, promising an impartial hearing.

He and his cousin agreed, and were invited to an ad hoc Taliban court in a ruined farmhouse, where a panel of five mullahs guarded by two gunmen reviewed their documents, consulted the stacks of books on Islamic jurisprudence at their elbows, and after about an hour found in Rahmatullah’s favor.

“My cousin wasn’t happy about it at first,” he says. “But the Taliban mullahs convinced him that to take my land was a sin, and that he’d go to hell for it. They eventually satisfied him.”

There is an element of coercion for some participants in the Taliban court process. The Islamist group has sent threatening letters to men who have refused to participate. Locals say that most people comply since the group still carries out assassinations inside the city, particularly in its crowded bazaar.

After $1,400 in bribes, district court has yet to rule

Still, Rahmatullah says, in most cases it’s a matter of being practical. As evidence, he brings up an inheritance dispute over another piece of land with his brother that’s currently before the Kandahar district court.

He says he has paid about $1,400 in bribes so far to a clerk in the court that he suspects is also extracting cash from his brother, playing the two sides off one another.

“It’s been months and we still don’t have a result. It’s disgusting," he says. "I’ve told all my friends and relatives to use the Taliban courts.”

Scared of the Taliban, officials hand over documents

Mohammed, who also asked that his full name not be used, is a landowner and also has a business running minibuses between Kandahar city and some of the surrounding towns. He chuckles about how his case was handled.

After his first approach to the Taliban, they told him to go to the land registry office and get the documents for his case. “I walked in and they asked me why – I told them I was taking a dispute to the Taliban. They were scared, and they gave me the documents without any hassles.”

His case was presided over by three mullahs in the garden of a private home just outside town. The Taliban ruled that it should be equally divided. “The key thing was that the dispute was ended. I have to live and work here. I choose what works.”

Dent in Afghanistan war strategy: Why Kandahar locals turn to Taliban - CSMonitor.com (http://www.csmonitor.com/layout/set/print/content/view/print/312602)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
05-08-10, 17:57
Allemaal lieve jongens dus die Taliban, Afghanistan is een Islamitisch paradijs. Heerlijk.

Salahuddeenalkurdi
05-08-10, 18:23
Allemaal lieve jongens dus die Taliban, Afghanistan is een Islamitisch paradijs. Heerlijk.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Er zullen vast wel minder lieve jongens zijn aangezien er zelfs tijdens de tijd van RasulAllah(sallallahu aleyhi wa sallam) hypocrieten tussen de Moslims waren. Maar dat betekent niet dat je voor de fouten van een voetsoldaat de hele groep kan verantwoordelijk houden en vooral niet de Doctorine van de groep en de Leiderschap. Daar heb je directe bewijzen voor nodig en geen speculaties of geruchten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sherzad Al-koerdie
05-08-10, 18:53
kunt ge bewijzen dat het de taliban waren of of zou het ook een of andere ongeletterde gefrustreerde afgaan kunnen zijn die ook een tulband draagt maar niets over de islam kent.

het is algemeen bekend dat het westen elk smeurig trukje gebruikt om de wereldbevolking voor te liegen aangaande activiteiten van de taliban (moge allah hun rangen verstevigen)
en zeker nu hun aanhang de buurlanden zoals paki,oezbek,kazaki,turklmeni,
en zelfs hier in het westen aan kredibiliteit wind.en het westen als maar verderzakt in hun moeras van blunderingen daar.
doe wat onderzoek inplaats van te luisteren naar onwetende gematigde nietsweters puber moslims die niets doen voor islam behalve bla bla bla en die hun roze wereldje alsmaar zien krimpen.
gebruik uw verstand:vrede::vrede:

Allhamdullillaah die gematigde moslims hebben blijkbaar de usool beter begrepen dan die fake jihadisten van jullie.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
05-08-10, 19:23
Allhamdullillaah die gematigde moslims hebben blijkbaar de usool beter begrepen dan die fake jihadisten van jullie.

Enige wat jij hebt begrepen is een paar Arabische woorden waarmee jejezelf kennisvol wilt doen overkomen, maar het enige wat je doet is geruchten verspreiden en de kuffar steunen in hun oorlog tegen Islam. Als jullie waarachtig zijn laat me dan zien waar jullie groep is die tegen de kuffar strijdt om hun land te beschermen en om de Moslims te beschermen. Jullie kunnen alleen roddelen net als vrouwen over Moslims en degene die met de vijand heulen dag een nacht beschermen. Beter een fake jihadist die de Mujahiddeen steunt en voor Moslims en Islam opkomt dan een Fake Moslim die de afvalligen beschermt en de vijanden vreest, meer dan hij ALlah vreest.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
05-08-10, 20:52
Of meer liefde voeld en vrees voeld voor zijn leiders,IN PLAATS van voor Allah.(soebhana wa ta aala)

En daardoor niet op al-haq komt en al-haq voeld.

Allah soebhana wa ta aala heefgt meer het recht om Hem te vrezen dan dat je een mens vreesd die geschapen is door Allah.

De ujahideen en de moslimgevangenen hebben dit vaak goed begrepen en hebben dit risico gekozen en genomen omwille van Allah.

Daardoor zullen velen niet de liefde voelen voor hun eigen broeders en zusters dan Hun die voelen.
Ze staan op en huilen ze leven niet maar voelen pijn in hun hart in hun ziel.
Ze hebben pijn echte pijn en genieten niet van dit leven.
Ze zullen zich pas goed voelen als hun broeders en zusters vrij zijn!
Ze zullen zich pas goed voelen en kunnen leven en lachen als de shariah op aarde is.

Als zij hun broeders en zusters hebben bevrijd!
Hun zullen nooit hun broeders en zusters in de steek laten die onteerd worden,die gevangen zitten die gemarteld worden met de meeste erge dingen ze zijn gescheiden van hun gezinnen ze hebben pijn.

Wanneer denken jullie aan hun?

Wij zijn degene die deze broeders en zusters redden?
Wie zijn degenen die een poging doen?En zelf het risico nemen omwille van Allah om gevangen te worden genomen?

Dat zijn de mujahideen dat zijn de moslims die de walaa al baraa in hun harten hebben!

Allahoe Akbar!

Op een dag zullen onze moslims bevrijd worden
Op een dag zal er gevraagd worden waarom die leiders hun niet hebben gestuend!
Waarom ze geen fatwas hebben gegeven om hun te bevrijden!
Waarom ze geen shariah hebben ingesteld!

Op een dag is er de vergelding en zullen de gevangen en diegene die onrecht is aangedaan hun doeas ow hun doeas!
Omdat ze niet geholpen zijn zullen op deze leiders terecht komen!

Maar niet op de mujahideen
NIET OP DE MUAJHIDEEN!
En niet op degenen die huilen in hun soedjoed en de mujahideen steunen finacieel met wapens of IN HUN HARTEN!
Of door zelf te strijden

De ahadiths zijn al zo vaak geplaatst zo vaak.



Waarom worden de ahadiths de woorden van onze geliefde Profeet niet aangenomen?
WAAROM?
IS JULLIE HART ZO HARD?

Laat de mujahideen met rust want ze hebben bereikt wat wij niet bereikt hebben nameliojk veiligheid door het slagveld te kiezen!
Boven de veilige huizen met vrouwen en geld en familie en leuke bezigheden

ZIJ HEBBEN DIT VERLATEN ZE HEBBEN HUN KINDEREN VERLATEN VOOR ALLAH

Voor de shariah ze houden zoveel van Allah

Allahoe Akbar!
Allahoe Akbar ze houden zoveel van Allah

En haten de koefaar
de koefaar

Die onze broeders en zusters afknallen omdat ze allahs wetten invoeren

ZE HATEN HUN!

ZE STRIJDEN TEGEN HUN!

Laat hun met rust ze zijn beter als ons allemaal.

Moge Allah hun belonen Moge Allah ons alles geven wat we wensen!

Allahoe akbar

begrijp VOOR 1 KEER MIJN BVERDRIETIGE WOORDEN OM DEZE OEMMAH
DE OEMMAH DIE ZO VERDEELD IS

BEGRIJP VOOR 1 KEER DE TRANEN EN PIJN DIE WIJ VOELEN

DE OPLOSSING VOOR AL ONZE PROBLEMEN IS NIET KENNIS OPDOEN MAAR JIHAAD

Help je broeders en zusters daar waar je kan!

Al is het maar met een DOEA!

Ya rabbie laat deze leiders hun ogen open gaan laat deze leiders hun ogen opengaan en hun volgelingen ook
Zodat we samen de shariah in kunnen voelen en onze gevangenen bevrijd worden

amin.

Jullie zuster in het geloof de islaam het beste geloof op aarde!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Olive Yao
05-08-10, 21:08
De ujahideen en de moslimgevangenen (...)
Ze zullen zich pas goed voelen als hun broeders en zusters vrij zijn!
(...)
Als zij hun broeders en zusters hebben bevrijd!
Hun zullen nooit hun broeders en zusters in de steek laten die onteerd worden,die gevangen zitten die gemarteld worden met de meeste erge dingen ze zijn gescheiden van hun gezinnen ze hebben pijn.
(...)
Op een dag zullen onze moslims bevrijd worden
(...)
Waarom ze geen fatwas hebben gegeven om hun te bevrijden!
(…)
Op een dag is er de vergelding en zullen de gevangen en diegene die onrecht is aangedaan hun doeas ow hun doeas!
(...)
en onze gevangenen bevrijd worden.

Goedenavond,

Wie zijn die gevangenen nu eigenlijk?

malikah4
05-08-10, 21:28
de moslimgevangen

Een moslim moeyt loyaal aan zijn broeders en zusters zijn hij mag nooit een ongelovige boven een gelovige(moslim) kiezen

Hij mag hem ok niet verraden en ALTIJD broederschap en zusterschap geven.

Alleen zijn die moslims nog maar schaars heb ik het idee.....

Moge Allah ons vereenigen als 1 oemmah amin
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sherzad Al-koerdie
05-08-10, 23:41
het grappige is dat sommige hier denken dat ik mijn broeders en zusters zou kunnen verraden SubhanAllaah ziekelijke gedachtegoed.
Iemand die afgedwaald is is afgedwaald galass daar praten we niet over je hebt jihaad fi sabilillaah en je hebt ook Jihaad fie sabilli Shaytaan en het tweede punt fie sabili shaytaan merk je in de meeste zogenaamde jihaadi groepen.

Alleen door haat handelen kom je nergens als je jihaad voert omdat je boos bent en je wordt vermoord ben je martelaar nee je dient het voor Allaah te doen.

En natuurlijk wachten we op de amir die oproept tot jihaad.

Moge Allaah de afgedwaalden leiden (Amien)

asalaam alleykomm.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
06-08-10, 00:07
[...]Een moslim moeyt loyaal aan zijn broeders en zusters zijn hij mag nooit een ongelovige boven een gelovige(moslim) kiezen

Hij mag hem ok niet verraden en ALTIJD broederschap en zusterschap geven.[...]
Daarentegen mag een moslim een ongelovige wel verraden en hoeft hem/haar geen broederschap en zusterschap te geven, want waarom anders de juiste handelswijze jegens een gelovige nader specificeren?
Voor niet-moslims zijn moslims dientengevolge niet te vertrouwen.

Salahuddeenalkurdi
06-08-10, 01:16
het grappige is dat sommige hier denken dat ik mijn broeders en zusters zou kunnen verraden SubhanAllaah ziekelijke gedachtegoed.
Iemand die afgedwaald is is afgedwaald galass daar praten we niet over je hebt jihaad fi sabilillaah en je hebt ook Jihaad fie sabilli Shaytaan en het tweede punt fie sabili shaytaan merk je in de meeste zogenaamde jihaadi groepen.

Alleen door haat handelen kom je nergens als je jihaad voert omdat je boos bent en je wordt vermoord ben je martelaar nee je dient het voor Allaah te doen.

En natuurlijk wachten we op de amir die oproept tot jihaad.

Moge Allaah de afgedwaalden leiden (Amien)

asalaam alleykomm.

Je hebt jezelf verduidelijkt, jullie wachten op Jihad fisabilee Taghout met toestemming van jullie Heer Amerika. Maak geen excuses. Wil je tegen de Mujahiddeen zijn en de kant kiezen van de Taghout die voor Amerika werken? Khalas dan wees niet verbaast als je als de Amerikanen wordt behandelt. Wacht maar lekker op oproep van Koning AbdulDinar or Barzani en Talabani. Deze afvalligen bescherm je met al je leven en vind je elke excuus voor hun KUFR maar de Moslims die volgens jou afgedwaald zijn terwijl jij de afgedwaalde bent val je dag en nacht aan. Jullie Sufi dawah, nee nog erger dan Sufis. Er zijn nog Sufis die tegen de Kuffar strijden tenminste. Jullie false dawah zal noot succes boeken behalve bij een paar Hypocrieten zoals jezelf die zich zelf al die onzin wijsmaken om zo op hun gemak bij de achterblijvers te zijn zonder enige gevoel van schuld, nalatigheid jegens Islam en Moslims. Je staat eerder op om het leven en welvaart van kuffar te beschermen dan van Moslims die jij als afgedwaalden beschouwt. Wat is de verschil tussen jullie en de Khawarij die de Moslims doodden omdat ze Afgedwaald waren en de kuffar met rust lieten omdat ze in oorlog waren met de Afgedwaalden en niet de Khawarij.? Moge Allah jullie dawah vernietigen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sherzad Al-koerdie
06-08-10, 01:41
Je hebt jezelf verduidelijkt, jullie wachten op Jihad fisabilee Taghout met toestemming van jullie Heer Amerika. Maak geen excuses. Wil je tegen de Mujahiddeen zijn en de kant kiezen van de Taghout die voor Amerika werken? Khalas dan wees niet verbaast als je als de Amerikanen wordt behandelt. Wacht maar lekker op oproep van Koning AbdulDinar or Barzani en Talabani. Deze afvalligen bescherm je met al je leven en vind je elke excuus voor hun KUFR maar de Moslims die volgens jou afgedwaald zijn terwijl jij de afgedwaalde bent val je dag en nacht aan. Jullie Sufi dawah, nee nog erger dan Sufis. Er zijn nog Sufis die tegen de Kuffar strijden tenminste. Jullie false dawah zal noot succes boeken behalve bij een paar Hypocrieten zoals jezelf die zich zelf al die onzin wijsmaken om zo op hun gemak bij de achterblijvers te zijn zonder enige gevoel van schuld, nalatigheid jegens Islam en Moslims. Je staat eerder op om het leven en welvaart van kuffar te beschermen dan van Moslims die jij als afgedwaalden beschouwt. Wat is de verschil tussen jullie en de Khawarij die de Moslims doodden omdat ze Afgedwaald waren en de kuffar met rust lieten omdat ze in oorlog waren met de Afgedwaalden en niet de Kuffar? Moge Allah jullie dawah vernietigen!



Allemaal haat haat haat reacties.

Allhamdullillaah tot nu toe hebben meer mensen onze Da3wah geaccepteerd dan die van jullie. Wij nodigen uit naar kitaab en de sunnah met Hikma en wanneer iemand zen fitra nog goed is die weten zelf ook wat al haqq is en die kiezen automatisch voor onze Da3wah.



Die van jullie totaal niet Allhamdullillaah omdat die van ons is gezegend door Allaah de verhevene.

Kijk maar naar die takfirie conferenties over heel europa je kan de bezoekers met je handen tellen totaal niet gezegend.



1 van de goeie voorbeelden blijft ansaar ul islaam die tekenen had van de khawaarij in kurdistan.

Ze riepen dat de overwinning is aan het komen maar ze zijn letterlijk vernietigt.



En nee aghie wij zijn niet de khawaarij dat zijn hun hun waren degene die begonnen met khawaarij uitspraken en daden.



toen bin laden begon met het prijzen van de aanslagen die werden gepleegd in saudia waar door onschuldigen werden vermoord.

Noem jij dat een mujahied.? laat me niet lachen.



Of toen hij de aanslagen ging prijzen in amerika waar vele andere onschuldigen zijn vermoord (waar misschien wel moslims tussen zatten)



Maak je niet druk aghie Allaah zal onze Da3wah niet vernietigen inshaAllaah.



Moge Allaah de Da3wah as selefiyyah doen zegenen en overwinnen en moge Allaah de neppe jihadisten leiden of vernietigen.



Asalaam alleykom..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

knuppeltje
06-08-10, 09:41
Alleen zijn die moslims nog maar schaars heb ik het idee.....

Tis wel te hopen, ook dat dat dan zo blijft.

Olive Yao
07-08-10, 13:49
de moslimgevangen

Een moslim moeyt loyaal aan zijn broeders en zusters zijn hij mag nooit een ongelovige boven een gelovige(moslim) kiezen

Hij mag hem ok niet verraden en ALTIJD broederschap en zusterschap geven.

Alleen zijn die moslims nog maar schaars heb ik het idee.....

Moge Allah ons vereenigen als 1 oemmah amin

In de moslimse leer vormen moslims een gemeenschap.
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap.

Aït Ayt
07-08-10, 14:12
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap.

bij moslims ook.. of zijn moslims in jouw optiek geen mensen ?

Olive Yao
07-08-10, 14:23
bij moslims ook.. of zijn moslims in jouw optiek geen mensen ?

De umma is een gemeenschap van moslims. Ontken je dat?

Aït Ayt
07-08-10, 14:24
Als je goed kunt redeneren, doorzie je je eigen drogredenatie. Als je je drogredenatie niet doorziet, kun je niet goed redeneren.

je titel uit je vorige post luidt : 'zoek de verschillen' en de verschillen bestaan eruit dat moslims een gemeenschap vormen van moslims en dat jij een gemeenschap vormt van mensen.. dan zie je moslims blijkbaar niet als mensen maar als onmenselijke wezens..

Olive Yao
07-08-10, 14:25
je titel uit je vorige post luidt : 'zoek de verschillen' en de verschillen bestaan eruit dat moslims een gemeenschap vormen van moslims en dat jij een gemeenschap vormt van mensen.. dan zie je moslims blijkbaar niet als mensen maar als onmenselijke wezens..

De umma is een gemeenschap van moslims. Ontken je dat?

Aït Ayt
07-08-10, 14:25
De umma is een gemeenschap van moslims. Ontken je dat?

dat ontken ik niet nee..

Olive Yao
07-08-10, 14:30
dat ontken ik niet nee..

En sommige forumleden nog beweren dat je geen antwoord op vragen geeft ... ;)

De umma is geen gemeenschap van moslims en niet-moslims. Erken je dat?

aboenoeh
07-08-10, 14:33
Allhamdullillaah die gematigde moslims hebben blijkbaar de usool beter begrepen dan die fake jihadisten van jullie.



bedoelt ge deze osool:(:(:(

http://www.youtube.com/watch?v=BxW9F4y7iwY&has_verified=1





of de deze :hihi::hihi::hihi:

http://www.youtube.com/watch?v=8f-3_o1chRs



:hihi::hihi::hihi: wat een osool zeg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
07-08-10, 14:38
De umma is geen gemeenschap van moslims en niet-moslims. Erken je dat?

ja dat erken ik, maar mischien kunnen we dit stappenplan overslaan.. ik zit niet meer op de lagere school..
get to the point..

Olive Yao
07-08-10, 14:46
ja dat erken ik, maar mischien kunnen we dit stappenplan overslaan.. ik zit niet meer op de lagere school..
get to the point..

Dat punt is al gemaakt.
In de moslimse leer vormen moslims een gemeenschap; de umma is geen gemeenschap van niet-moslims.
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap (waaronder moslims).

Aït Ayt
07-08-10, 15:01
Dat punt is al gemaakt.
In de moslimse leer vormen moslims een gemeenschap; de umma is geen gemeenschap van niet-moslims.
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap (waaronder moslims).

je maakt weer dat onderscheid tussen enerzijds moslims die een gemeenschap vormen van moslims en anderzijds jouw gemeenschap dat een gemeenschap vormt van mensen terwijl de oemmah ook een gemeenschap is van mensen.. elke gemeenschap die mensen met elkaar vomen is immers een gemeenschap van mensen..
je bedoeld natuurlijk te zeggen dat in jouw leer de gemeenschap niet gevormd wordt op basis van geloofsovertuiging maar op basis van andere kenmerken.. welke kenmerken dat zijn vermeld je er echter niet bij.. je hebt dus nog niet de verschillen goed weten aan te tonen tussen enerzijds een gemeenschap van moslims en anderzijds jouw gemeenschap.. wat is de gezamelijke overeenkomst tussen jou en de anderen met wie jij een gemeenschap vormt ? dat jullie mensen zijn is niet voldoende om als argument te gelden dat jullie een gemeenschap vormen..

Olive Yao
07-08-10, 15:55
je maakt weer dat onderscheid tussen enerzijds moslims die een gemeenschap vormen van moslims en anderzijds jouw gemeenschap dat een gemeenschap vormt van mensen terwijl de oemmah ook een gemeenschap is van mensen.. elke gemeenschap die mensen met elkaar vomen is immers een gemeenschap van mensen..

Het onderscheid is, voor de derde keer:

In de moslimse leer vormen moslims een gemeenschap; de umma is geen gemeenschap van niet-moslims.
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap (waaronder moslims).



je bedoeld natuurlijk te zeggen dat in jouw leer de gemeenschap niet gevormd wordt op basis van geloofsovertuiging maar op basis van andere kenmerken.. welke kenmerken dat zijn vermeld je er echter niet bij.. je hebt dus nog niet de verschillen goed weten aan te tonen tussen enerzijds een gemeenschap van moslims en anderzijds jouw gemeenschap.. wat is de gezamelijke overeenkomst tussen jou en de anderen met wie jij een gemeenschap vormt ?

Jawel, dat kenmerk en die overeenkomst is mens zijn.
En dat vermeld ik juist van begin af aan – nu voor de derde keer.



dat jullie mensen zijn is niet voldoende om als argument te gelden dat jullie een gemeenschap vormen..

“Jullie”? We zijn mensen.
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap.

Aït Ayt
07-08-10, 17:00
Het onderscheid is, voor de derde keer:

In de moslimse leer vormen moslims een gemeenschap; de umma is geen gemeenschap van niet-moslims.
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap (waaronder moslims).

dat is geen onderscheid dat je maakt.. je geeft juist een overeenkomst aan tussen de oemmah en jouw gemeenschap want zowel de gemeenschap waar jij toebehoort alsmede de oemmah zijn beiden gemeenschappen van mensen.. de gezamelijke overeenkomst tussen deze gemeenschappen is dat jullie allemaal mensen zijn die een gemeenschap hebben gevormd..

inplaats van de verschillen aan te tonen zit je juist de overeenkomsten aan te tonen wat de gemeenschappen met elkaar delen..


Jawel, dat kenmerk en die overeenkomst is mens zijn.
En dat vermeld ik juist van begin af aan – nu voor de derde keer.

maar dan maak je geen verschil tussen een gemeenschap van moslims en een gemeenschap waar jij toe behoort want een gemeenschap van moslims is immers ook een gemeenschap van mensen.. zowel jouw gemeenschap als een oemmah hebben allebei als overeenkomst dat ze allebei een gemeenschap zijn dat gevormd is door mensen..
zowiezo is het een non-argument om te stellen dat je een gemeenschap vormt met als overeenkomst dat jullie mensen zijn.. elke gemeenschap dat door mensen gevormd is, is een gemeenschap van mensen.. duhhh..


“Jullie”? We zijn mensen.
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap.

inderdaad, jullie zijn mensen maar moslims zijn ook mensen en ook zij vormen als mensen een gemeenschap van mensen.. je hebt daarom nog steeds niet aangegeven wat nou het verschil is tussen jouw leer en de "moslimse leer" als het gaat om het vormen van gemeenschappen..
nogmaals, het argument dat volgens jouw leer mensen een gemeenschap vormen is een non-argument.. elke gemeenschap waar mensen onderling een gemeenschap vormen is het een gemeenschap van mensen..

als je de verschillen wilt aantonen tussen het vormen van een gemeenschap op grond van de islamitische leer en anderzijds op grond van de leer die jij volgt dan zul je a.) om te beginnen kunnen aangeven welke leer jij volgt zodat de lezers weten welke kernpunten jouw leer behelsen.. dan kan aan de hand daarvan bekeken worden wat dan de verschillen zijn tussen de islamitische leer en de leer die jij volgt bij het vormen van een gemeenschap..

je bedoeld zeker & vast dat volgens jouw leer er geen gemeenschap gevormd wordt op basis van een eenduidig godsgeloof.. volgens jouw leer kunnen atheïsten, moslims en andersgelovigen samen met elkaar een gemeenschap vormen.. daarmee geef je namelijk een concreet verschil aan tussen de gemeenschap die gevormd is op basis vd leer die jij volgt en de gemeenschap die gevormd is op basis vd islamitische leer..
begin anders eerst maar eens uit de doeken te doen welke leer jij volgt.. dan zijn we al een eind op weg..

Olive Yao
07-08-10, 17:19
je geeft juist een overeenkomst aan tussen de oemmah en jouw gemeenschap want zowel de gemeenschap waar jij toebehoort alsmede de oemmah zijn beiden gemeenschappen van mensen.. de gezamelijke overeenkomst tussen deze gemeenschappen is dat jullie allemaal mensen zijn die een gemeenschap hebben gevormd..

“Jullie”? We.

En het verschil is:

In de moslimse leer vormen moslims een gemeenschap; de umma is geen gemeenschap van niet-moslims.
In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap (waaronder moslims).




dat is geen onderscheid dat je maakt.
(...)

inplaats van de verschillen aan te tonen zit je juist de overeenkomsten aan te tonen wat de gemeenschappen met elkaar delen..

Ja, dat is wel een verschil.

Dit:

In de moslimse leer vormen moslims een gemeenschap; de umma is geen gemeenschap van niet-moslims.

is niet hetzelfde als dit:

In de leer die ik volg vormen mensen een gemeenschap (waaronder moslims).

Hetzelfde zou zijn:

In de leer die ik volg vormen aanhangers van de leer een gemeenschap; die gemeenschap is geen gemeenschap van niet-aanhangers van de leer.

Maar dat is niet wat de leer die ik volg zegt.

Dat is dus niet hetzelfde.

Geabstraheerd:
Volgens leer 1 vormen mensen een gemeenschap.
Volgens leer 2 vormen aanhangers van de leer een gemeenschap.

Dat is een verschil.

Aït Ayt, met Venn-diagrammen kun je de verzamelingen in beeld brengen, en dan zie je het veschil wel, als je dat wilt.

Salahuddeenalkurdi
07-08-10, 17:29
Response of the Islamic Emirate of Afghanistan



regarding a picture published by Time magazine



Sha'ban 25, 1431 A.H, Saturday, August 07, 2010



In the Name of Allah, the Most Beneficent, the Most Merciful.



Time magazine has recently published a picture of an Afghan women Aisha, and described her horrifying story which is connected to the Taliban under the title ‘Afghan women and the return of the Taliban’.



Islamic Emirate of Afghanistan rejects this fabrication by the Americans, who are publishing these lies to divert attention of the people from their clear and disgraceful defeat.



This desperate propaganda by Time magazine has shown the whole world to the lengths which the world media will go to please America, even at the cost of their Journalistic integrity.



This picture published by Time magazine and the barbaric story wrongly attached to Islamic Emirate is not only false, but publishing these images are against the morals and ethics of professional journalism. A lot of journalists worldwide have condemned this act of Time magazine and called it a crime against journalism.



As far as the story of Aisha is concerned, Islamic Emirate of Afghanistan has condemned this barbaric, inhumane and unislamic act and declares that this case has never been forwarded to any court or persons of Islamic Emirate of Afghanistan.



Islamic Emirate of Afghanistan uses Shariate law to solve any internal or human right issues. Shariate laws promote peace and justice to the society, not hatred and cruelty.



In sacred Islamic law, cutting of human ears and noses whether the human is alive or dead is illegal and prohibited. In many hadith from Muhammad PBUH, cutting of noses, ears and lips of a dead unbeliever is prohibited, so how can the Islamic Emirate of Afghanistan carry out this act especially when the person to whom it is done is alive and is a Muslim. Under Shariate law if someone carries out this heinous act, the same thing will be done to the criminal who has perpetuated this act.



We sympathize with our sister Aisha and call this atrocious act a crime against humanity and against Shariate law.



We call on Time and other western media to stop trampling on their own moral principles, just to hide and divert people’s attention from Americas military and political defeat by publishing such fabrications.



We also call on Afghani media to stop spreading the lies of Islam hating western media by becoming their translators. Journalism is an important duty, thus it should not be used is spreading mischief.



The Islamic Emirate Of Afghanistan



Source: Response of the spokesman of Islamic Emirate of Afghanistan regarding a picture published by Times (http://www.alemarah-iea.com/english/index.php?option=com_content&view=article&id=966:response-of-the-spokesman-of-islamic-emirate-of-afghanistan-regarding-a-picture-published-by-times&catid=1:news&Itemid=2)



Below are few American statistics which the theunjustmedia.com like to draw peoples attention to, America which claims that it needs to protect and liberate Afghan women, to this we say, if there is any place on the earth were women need to be protected and treaty with dignity it is in America, were close to half a million females are raped each year, keeping in mind that more then 50% rapes are not reported.



U.S. Statistics



Fact #1: 17.6 % of women in the United States have survived a completed or attempted rape. Of these, 21.6% were younger than age 12 when they were first raped, and 32.4% were between the ages of 12 and 17. (Full Report of the Prevalence, Incidence, and Consequences of Violence Against Women, Findings from the National Violence Against Women Survey, November, 2000)



Fact #2: 64% of women who reported being raped, physically assaulted, and/or stalked since age 18 were victimized by a current or former husband, cohabiting partner, boyfriend, or date. (Full Report of the Prevalence, Incidence, and Consequences of Violence Against Women, Findings from the National Violence Against Women Survey, November, 2000)



Fact #3: Only about half of domestic violence incidents are reported to police. African-American women are more likely than others to report their victimization to police Lawrence A. Greenfeld et al. (1998). (Violence by Intimates: Analysis of Data on Crimes by Current or Former Spouses, Boyfriends, and Girlfriends. Bureau of Justice Statistics Factbook. Washington DC: U.S. Department of Justice. NCJ #167237. Available from National Criminal Justice Reference Service.)



Fact #4: The FBI estimates that only 37% of all rapes are reported to the police. U.S. Justice Department statistics are even lower, with only 26% of all rapes or attempted rapes being reported to law enforcement officials.



Fact #5: In the National Violence Against Women Survey, approximately 25% of women and 8% of men said they were raped and/or physically assaulted by a current or former spouse, cohabiting partner, or date in their lifetimes. The survey estimates that more than 300,000 intimate partner rapes occur each year against women 18 and older. (Full Report of the Prevalence, Incidence, and Consequences of Violence Against Women, Findings from the National Violence Against Women Survey, November, 2000)



Fact #6: The National College Women Sexual Victimization Study estimated that between 1 in 4 and 1 in 5 college women experience completed or attempted rape during their college years (Fisher 2000).



Fact #7: Men perpetrate the majority of violent acts against women (DeLahunta 1997).



Fact #8: Every two minutes, somewhere in America, someone is sexually assaulted. (Rape, Abuse and Incest National Network (RAINN) calculation based on 2000 National Crime Victimization Survey. Bureau of Justice Statistics, U.S. Department of Justice)



Fact #9: One out of every six American women have been the victims of an attempted or completed rape in their lifetime. (Prevalence, Incidence and Consequences of Violence Against Women Survey, National Institute of Justice and Centers for Disease Control and Prevention, 1998)



Fact #10: Factoring in unreported rapes, about 5% - one out of twenty - of rapists will ever spend a day in jail. 19 out of 20 will walk free. (Probability statistics based on US Department of Justice Statistics)



Fact #11: Fewer than half (48%) of all rapes and sexual assaults are reported to the police (DOJ 2001).



Fact #12: Sexual violence is associated with a host of short- and long-term problems, including physical injury and illness, psychological symptoms, economic costs, and death (National Research Council 1996).



Fact #13: Rape victims often experience anxiety, guilt, nervousness, phobias, substance abuse, sleep disturbances, depression, alienation, sexual dysfunction, and aggression. They often distrust others and replay the assault in their minds, and they are at increased risk of future victimization (DeLahunta 1997).



Fact #14: According to the National Crime Victimization Survey, more than 260,000 rapes or sexual assaults occurred in 2000; 246,180 of them occurred among females and 14,770, among males (Department of Justice 2001).



Fact #15: Sexual violence victims exhibit a variety of psychological symptoms that are similar to those of victims of other types of trauma, such as war and natural disaster (National Research Council 1996). A number of long-lasting symptoms and illnesses have been associated with sexual victimization including chronic pelvic pain; premenstrual syndrome; gastrointestinal disorders; and a variety of chronic pain disorders, including headache, back pain, and facial pain (Koss 1992).Between 4% and 30% of rape victims contract sexually transmitted diseases as a result of the victimization (Resnick 1997).



Fact #16: More than half of all rapes of women occur before age 18; 22% occur before age 12. (Full Report of the Prevalance, Incidence, and Consequences of Violence Against Women, Findings from the National Violence Against Women Survey, November, 2000)



Fact #17: In 2000, nearly 88,000 children in the United States experienced sexual abuse (ACF 2002).



Fact #18: About 81% of rape victims are white; 18% are black; 1% are of other races. (Violence Against Women, Bureau of Justice Statistics, U.S. Dept. of Justice, 1994.)



Fact #19: About half of all rape victims are in the lowest third of income distribution; half are in the upper two-thirds. (Violence against Women, Bureau of Justice Statistics, U.S. Dept. of Justice, 1994.)



Fact #20: According to the Youth Risk Behavior Surveillance Survey (YRBSS), a national survey of high school students, 7.7% of students had been forced to have sexual intercourse when they did not want to. Female students (10%) were significantly more likely than male students (5%) to have been forced to have sexual intercourse. Overall, black students (10%) were significantly more likely than white students (7%) to have been forced to have sexual intercourse (CDC 2002).



Fact #21: Females ages 12 to 24 are at the greatest risk for experiencing a rape or sexual assault (DOJ 2001).



Fact #22: Almost two-thirds of all rapes are committed by someone who is known to the victim. 73% of sexual assaults were perpetrated by a non-stranger (— 38% of perpetrators were a friend or acquaintance of the victim, 28% were an intimate and 7% were another relative.) (National Crime Victimization Survey, 2005)



Fact #23: The costs of intimate partner violence against women exceed an estimated $5.8 billion. These costs include nearly $4.1 billion in the direct costs of medical care and mental health care and nearly $1.8 billion in the indirect costs of lost productivity and present value of lifetime earnings. (Costs of Intimate Partner Violence Against Women in the United States, Department of Health and Human Services, Centers for Disease Control and Prevention, National Center for Injury Prevention and Control, Atlanta, Georgia, March 2003).



Fact #24: Domestic violence occurs in approximately 25-33% of same-sex relationships. (NYC Gay and Lesbian Anti-Violence Project, October 1996.)



Fact #25: Boys who witness their fathers' violence are 10 times more likely to engage in spouse abuse in later adulthood than boys from non-violent homes. (Family Violence Interventions for the Justice System, 1993)



Fact #26: An estimated 50,000 women and children are trafficked into the United States annually for sexual exploitation or forced labor. (U.S. Central Intelligence Agency, 2000)



Fact #27: Somewhere in America a woman is battered, usually by her intimate partner, every 15 seconds. (UN Study On The Status of Women, Year 2000)



Fact #28: A University of Pennsylvania research study found that domestic violence is the leading cause of injury to low-income, inner-city Philadelphia women between the ages of 15 to 44 - more common than automobile accidents, mugging and rapes combined. In this study domestic violence included injuries caused by street crime.



Fact #29: Following the Supreme Court's decision in 2000 to strike down the civil-rights provision of the Federal Violence Against Women Act (ruling that only states could enact such legislation), only two states in the country (Illinois and California) have defined gender-based violence, such as rape and domestic violence, as sex discrimination, and created specific laws that survivors can use to sue their perpetrators in civil court. (Kaethe Morris Hoffer, 2004).



Fact #30: A study reported in the New York Times suggests that one in five adolescent girls become the victims of physical or sexual violence, or both, in a dating relationship. (New York Times, 8/01/01)



Source: U.S. Statistics



1/3rd of Women in US Military Raped



According to NPR, “In 2003, a survey of female veterans found that 30 percent said they were raped in the military. A 2004 study of veterans who were seeking help for post-traumatic stress disorder found that 71 percent of the women said they were sexually assaulted or raped while serving. And a 1995 study of female veterans of the Gulf and earlier wars, found that 90 percent had been sexually harassed.”



The BBC recently reported on The Lonely Soldier: The Private War of Women Serving in Iraq by Helen Benedict. This book examines the extreme difficulties female soldiers have in serving abroad. Benedict interviewed several women in the military to get a deeper understanding of the issue, and some of their stories were real eye openers.



Army specialist Chantelle Henneberry spoke of some of her experiences in Iraq, “Everybody’s supposed to have a battle buddy in the army, and females are supposed to have one to go to the latrines with, or to the showers – that’s so you don’t get raped by one of the men on your own side. But because I was the only female there, I didn’t have a battle buddy. My battle buddy was my gun and my knife.”



Another study concluded that 90% of all women serving are sexually harassed. Another one estimates that 90% of all the rapes do not get reported, despite supposedly easier ways to report the crime with confidentiality since 2005. Either way, this appears to be an epidemic that needs to be dealt with.



An online discussion from a former soldier whose identity is being protected had this to say, “At least a rape ends. It’s the day-to-day degradation that eats at you. None of my friends who were raped on active duty reported it. Or if we tried, we were told to shut up for ‘morale.’ Working with your rapist on a daily basis isn’t a lot of fun, believe me.”



How the military is dealing with this appears to demonstrate a pattern of sweeping it under the rug. In 2008, 62% of those that were convicted of sexual assault or rape received very lenient punishments such as demotion, suspension, or a written reprimand.



This problem is not confined to the US military either. This abuse is rampant among private defense contractors overseas as well, as recently highlighted by the recent press about Jamie Leigh Jones. Ms. Jones was in Iraq in 2005 when seven Halliburton/KBR employees drugged and brutally gang-raped her. Her injuries were so extensive that she had lacerations to her vagina and anus, her breast implants were ruptured, and her pectoral muscles torn. The response of KBR was to lock her in a shipping container with only a bed, and to deny her food, water, and medical treatment. The rape kit that was taken after she regained consciousness was mysteriously lost.



This crime eventually led to an amendment being added to the defense appropriations bill by Sen. Al Franken (D-MN). This would require defense contractors to allow their employees access to US courts in cases of rape or sexual assault, regardless of where they are stationed. The 30 Republican senators voted against this amendment are currently being humiliated on the Republicans for Rape website and by John Stewart on the Daily Show.



The culture of sexual violence against women that is allowed to exist in both the US military and private contractors needs to come to an end. When almost a third of all women serving are raped, and over two thirds sexually assaulted, this problem is rampant and systemic.



Source: 1/3rd of Women in US Military Raped



Theunjustmedia.com
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
07-08-10, 17:44
Response of the Islamic Emirate of Afghanistan



regarding a picture published by Time magazine



Sha'ban 25, 1431 A.H, Saturday, August 07, 2010



In the Name of Allah, the Most Beneficent, the Most Merciful.



Time magazine has recently published a picture of an Afghan women Aisha, and described her horrifying story which is connected to the Taliban under the title ‘Afghan women and the return of the Taliban’ .



Islamic Emirate of Afghanistan rejects this fabrication by the Americans, who are publishing these lies to divert attention of the people from their clear and disgraceful defeat.



This desperate propaganda by Time magazine has shown the whole world to the lengths which the world media will go to please America, even at the cost of their Journalistic integrity.



This picture published by Time magazine and the barbaric story wrongly attached to Islamic Emirate is not only false, but publishing these images are against the morals and ethics of professional journalism. A lot of journalists worldwide have condemned this act of Time magazine and called it a crime against journalism.



As far as the story of Aisha is concerned, Islamic Emirate of Afghanistan has condemned this barbaric, inhumane and unislamic act and declares that this case has never been forwarded to any court or persons of Islamic Emirate of Afghanistan.


Wie zijn dat 'Islamic Emirate of Afghanistan' De taliban?

Salahuddeenalkurdi
07-08-10, 19:08
Wie zijn dat 'Islamic Emirate of Afghanistan' De taliban?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Ja de TALIBAN. Dat is de naam van Afghanistan Islamic Emirate of Afghanistan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
07-08-10, 19:08
Wie zijn dat 'Islamic Emirate of Afghanistan' De taliban?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Ja de TALIBAN. Dat is de naam van Afghanistan Islamic Emirate of Afghanistan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
09-08-10, 01:14
“Jullie”? We.


mezelf hou ik er buiten en spreek liever van jij, jullie, hun, zij, ect..



Geabstraheerd:
Volgens leer 1 vormen mensen een gemeenschap.
Volgens leer 2 vormen aanhangers van de leer een gemeenschap.

Dat is een verschil.

Aït Ayt, met Venn-diagrammen kun je de verzamelingen in beeld brengen, en dan zie je het veschil wel, als je dat wilt.

dat je er een verschil mee wilde aangeven was wel duidelijk omdat ik je langer dan vandaag ken maar aan de wijze waarop je het formuleerde gaf je er geen duidelijk verschil mee aan naar mijn idee.. er werd vooral een overeenkomst mee aangegeven maar dat komt omdat je stelling zo te zien op verschillende manieren geïnterpreteerd kan worden.. zoals je het nu uitlegt zie ik wel wat je ermee bedoelde maar je stelling blijft op verschillende manieren te interpreteren.. er kan een verschil mee aangegeven worden maar er kan ook een overeenkomst mee aangegeven worden.. opzich wel grappig dat die tegenstellingen allebei te lezen zijn in je stelling..

ook geabstraheerd geef je naar mijn mening niet duidelijk genoeg het verschil aan want bij leer 1 staat niet dat mensen op andere gronden een gemeenschap vormen dan bij leer 2.. weliswaar geef je bij leer 2 expliciet aan dat de gemeenschap uitsluitend bestaat uit aanhangers van dezelfde leer maar bij leer 1 geef je niet aan dat de gemeenschap kan bestaan uit niet-aanhangers van de leer.. en door het niet aan te geven kan het bij leer 1 ook betekenen dat de gemeenschap gevormd is door uitsluitend aanhangers van die leer..
ik zou de stelling iets uitbreiden :
-- volgens de non-religieuze leer die olive yao volgt, vormen mensen los van religie een gemeenschap
-- volgens de islamitische leer die moslims volgen, vormen aanhangers van deze leer een religieuze gemeenschap
al blijft het met deze stelling nog steeds onduidelijk wat de leer behelst die jij volgt, alsmede op welke gronden er een gemeenschap gevormd wordt volgens deze leer..

maar goed, dit is kommavreten tot op de millimeter..

The_Grand_Wazoo
09-08-10, 10:22
Aardig staaltje vroedvrouwen methode.

mark61
09-08-10, 10:45
Aardig staaltje vroedvrouwen methode.

Enlighten me Master

The_Grand_Wazoo
09-08-10, 11:38
Enlighten me Master

Ha, grasshopper, listen carefully.

Heb je ooit een dialoog van Plato gelezen? De Socratische methode wordt ook wel de vroedvrouw methode genoemd. Er is hier in deze thread iemand bezig zich daarin te bekwamen.

yvonne
09-08-10, 11:43
Salaam alaykum broeders en zusters,
Praat eens met die mensen die zuchten onder het juk van de Taliban.Die gasten verkrachten vrouwen en kinderen uit naam van de Islam en betalen hun activiteiten met het verkopen van opium.Iets dat Haram is word niet Halal.Geld verdient aan drugshandel kan toch niet gebruikt worden voor Jihad dat kan toch elke imbeciel die "iets"van de Islam weet begrijpen.En dan beweren dat het (weer) een complot is van het westen en dat het niet echt gebeurt is door hen die zich Moslim noemen.Open je ogen en zie wat een verachtelijke types uit naam van Allah(swt) vreselijke dingen uitrichten tegen onze broeders en zusters.Kijk naar de balk in je eigen ogen ipv je vingertje steeds te richten op het Westen.Het "westen"geeft jaarlijks wel het meeste geld aan de Palestijnen daar waar de Islamitische wereld afwacht om geen problemen voor eigen land te veroorzaken.Ik spuug werkelijk op SA en aanverwanten die doen of ze de Islam hebben uitgevonden maar die ondertussen de motor zijn van de Amerikaanse economie en ik spuug op elke terrorist die onze mooie Godsdienst door het slijk haalt terwijl hij het bloed van onze kinderen aan zijn mes draagt.
Ik wens jullie allen wijsheid .Masalama

mark61
09-08-10, 11:46
Ha, grasshopper, listen carefully.

Heb je ooit een dialoog van Plato gelezen? De Socratische methode wordt ook wel de vroedvrouw methode genoemd. Er is hier in deze thread iemand bezig zich daarin te bekwamen.

Dans l'originel :ego: Wel een eeuw geleden onderhand :hihi:

Oh ik kende de alternatieve naam niet. Nu weet ik nog niet waarom. Socrates die het barensproces begeleidt?

The_Grand_Wazoo
09-08-10, 13:48
Dans l'originel :ego: Wel een eeuw geleden onderhand :hihi:

Oh ik kende de alternatieve naam niet. Nu weet ik nog niet waarom. Socrates die het barensproces begeleidt?

Volgens de Socratische ideeënleer zijn ideeën reele entiteiten, die zelfstandig bestaan. Maar alle realiteit is een onvolledige afspiegeling. Desondanks kande mens door zuiver te denken, toegang krijgen tot de zuivere ideeën. Om een mens die ideeën weer te laten baren, is een vroedvrouw nodig. Onnodig te zeggen dat filosofen in het algemeen en Socrates bij uitstek het beste zicht had op die ideeën.
Erg leuk is de dialoog waarin hij dit uitlegt en vervolgens een slaaf laat ontdekken dat hij de stelling van Pythagoras eigenlijk al lang in zich meedroeg.

De gemiddelde Platoonse dialoog is van de vorm
Is het niet zo dat .....
Ja Socrates.
En als het dan zo is dat, dan zou toch ook ...., want anders ....
Ja Socrates.

Het loopt altijd goed af hoor, want Socrates krijgt het knaapje.
Nou ja, behalve in de Phaedo, dan.

mark61
09-08-10, 14:00
Volgens de Socratische ideeënleer zijn ideeën reele entiteiten, die zelfstandig bestaan. Maar alle realiteit is een onvolledige afspiegeling. Desondanks kan de mens door zuiver te denken, toegang krijgen tot de zuivere ideeën. Om een mens die ideeën weer te laten baren, is een vroedvrouw nodig. Onnodig te zeggen dat filosofen in het algemeen en Socrates bij uitstek het beste zicht had op die ideeën.
Erg leuk is de dialoog waarin hij dit uitlegt en vervolgens een slaaf laat ontdekken dat hij de stelling van Pythagoras eigenlijk al lang in zich meedroeg.

De gemiddelde Platoonse dialoog is van de vorm
Is het niet zo dat .....
Ja Socrates.
En als het dan zo is dat, dan zou toch ook ...., want anders ....
Ja Socrates.

Het loopt altijd goed af hoor, want Socrates krijgt het knaapje.
Nou ja, behalve in de Phaedo, dan.

Bedankt voor de toelichting.

Ja die Plato vertelt ons dat Socrates zijn leer al aanhing, maar ik geloof er niks van.

De Phaedo sloegen wij op school dan ook gevoeglijk over :ego:

Ik dacht eigenlijk dat Socrates in het echt gewoon 'waarom?' aan mensen bleef vragen tot ze het, al heel snel trouwens, niet meer wisten :hihi:

Maja, de verhouding tussen Plato's fantasie en de echte Socrates, daar weet ik niet het fijne van.

malikah4
09-08-10, 14:03
Salaam alaykum broeders en zusters,



Praat eens met die mensen die zuchten onder het juk van de Taliban.Die gasten verkrachten vrouwen en kinderen uit naam van de Islam en betalen hun activiteiten met het verkopen van opium.Iets dat Haram is word niet Halal.Geld verdient aan drugshandel kan toch niet gebruikt worden voor Jihad dat kan toch elke imbeciel die "iets"van de Islam weet begrijpen.En dan beweren dat het (weer) een complot is van het westen en dat het niet echt gebeurt is door hen die zich Moslim noemen.Open je ogen en zie wat een verachtelijke types uit naam van Allah(swt) vreselijke dingen uitrichten tegen onze broeders en zusters.Kijk naar de balk in je eigen ogen ipv je vingertje steeds te richten op het Westen.Het "westen"geeft jaarlijks wel het meeste geld aan de Palestijnen daar waar de Islamitische wereld afwacht om geen problemen voor eigen land te veroorzaken.Ik spuug werkelijk op SA en aanverwanten die doen of ze de Islam hebben uitgevonden maar die ondertussen de motor zijn van de Amerikaanse economie en ik spuug op elke terrorist die onze mooie Godsdienst door het slijk haalt terwijl hij het bloed van onze kinderen aan zijn mes draagt.



Ik wens jullie allen wijsheid .Masalama

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Salaam Aleykoum



TIP:Praat eerst met moslims die er wonen en dus de situatie goed kennen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
09-08-10, 14:03
Salaam alaykum broeders en zusters,



Praat eens met die mensen die zuchten onder het juk van de Taliban.Die gasten verkrachten vrouwen en kinderen uit naam van de Islam en betalen hun activiteiten met het verkopen van opium.Iets dat Haram is word niet Halal.Geld verdient aan drugshandel kan toch niet gebruikt worden voor Jihad dat kan toch elke imbeciel die "iets"van de Islam weet begrijpen.En dan beweren dat het (weer) een complot is van het westen en dat het niet echt gebeurt is door hen die zich Moslim noemen.Open je ogen en zie wat een verachtelijke types uit naam van Allah(swt) vreselijke dingen uitrichten tegen onze broeders en zusters.Kijk naar de balk in je eigen ogen ipv je vingertje steeds te richten op het Westen.Het "westen"geeft jaarlijks wel het meeste geld aan de Palestijnen daar waar de Islamitische wereld afwacht om geen problemen voor eigen land te veroorzaken.Ik spuug werkelijk op SA en aanverwanten die doen of ze de Islam hebben uitgevonden maar die ondertussen de motor zijn van de Amerikaanse economie en ik spuug op elke terrorist die onze mooie Godsdienst door het slijk haalt terwijl hij het bloed van onze kinderen aan zijn mes draagt.



Ik wens jullie allen wijsheid .Masalama

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Ik spuug werkelijk op SA en aanverwanten die doen of ze de Islam hebben uitgevonden maar die ondertussen de motor zijn van de Amerikaanse economie



ga dan voor de spiegel staan en spuug in uw eigen gezicht.

wan ge verkoopt de zelfde propaganda praat als SA en company

ik denk dat gij de islam hebt uitgevonden met uw maslama:hihi::hihi:

ge weet niet eens hoe ge moet groeten



het westen geeft geld aan palestina:hihi::hihi::hihi:

het westen verkracht u waar ge bij staat moederke

en blijkbaar ben je al zwanger van hun propaganda:wijs:

ik wens u eerst een portie hersens en dan wat wijsheid
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

(leen)
09-08-10, 15:45
Salaam alaykum broeders en zusters,
Praat eens met die mensen die zuchten onder het juk van de Taliban.Die gasten verkrachten vrouwen en kinderen uit naam van de Islam en betalen hun activiteiten met het verkopen van opium.Iets dat Haram is word niet Halal.Geld verdient aan drugshandel kan toch niet gebruikt worden voor Jihad dat kan toch elke imbeciel die "iets"van de Islam weet begrijpen.En dan beweren dat het (weer) een complot is van het westen en dat het niet echt gebeurt is door hen die zich Moslim noemen.Open je ogen en zie wat een verachtelijke types uit naam van Allah(swt) vreselijke dingen uitrichten tegen onze broeders en zusters.Kijk naar de balk in je eigen ogen ipv je vingertje steeds te richten op het Westen.Het "westen"geeft jaarlijks wel het meeste geld aan de Palestijnen daar waar de Islamitische wereld afwacht om geen problemen voor eigen land te veroorzaken.Ik spuug werkelijk op SA en aanverwanten die doen of ze de Islam hebben uitgevonden maar die ondertussen de motor zijn van de Amerikaanse economie en ik spuug op elke terrorist die onze mooie Godsdienst door het slijk haalt terwijl hij het bloed van onze kinderen aan zijn mes draagt.
Ik wens jullie allen wijsheid .Masalama


Een Moslima met een sterke eigen mening,
Complimenten voor Yvonne

super ick
09-08-10, 16:00
Ik spuug werkelijk op SA en aanverwanten die doen of ze de Islam hebben uitgevonden maar die ondertussen de motor zijn van de Amerikaanse economie



ga dan voor de spiegel staan en spuug in uw eigen gezicht.

wan ge verkoopt de zelfde propaganda praat als SA en company

ik denk dat gij de islam hebt uitgevonden met uw maslama:hihi::hihi:

ge weet niet eens hoe ge moet groeten



het westen geeft geld aan palestina:hihi::hihi::hihi:

het westen verkracht u waar ge bij staat moederke

en blijkbaar ben je al zwanger van hun propaganda:wijs:

ik wens u eerst een portie hersens en dan wat wijsheid
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Yvonne kan nog zo haar best doen. Maar ze hoort er nooit echt bij.
Dat is jou boodschap.

moos1
09-08-10, 18:37
het westen geeft geld aan palestina

het westen verkracht u waar ge bij staat moederke
Ik ben het met aboenoeh eens dat het westen moet ophouden geld te geven aan palestina.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

yvonne
09-08-10, 19:14
Malikah4, ik ken mensen uit die gebieden en ik kijk ook Arabische zenders dus ik weet echt wel waar ik het over heb.Als je denkt dat de Taliban rechtvaardig zijn en de bevolking rechtvaardig behandelen waarom willen die inwoners dan ook de Taliban niet.?

John2
09-08-10, 19:16
“Jullie”? We.

Geabstraheerd:
Volgens leer 1 vormen mensen een gemeenschap.
Volgens leer 2 vormen aanhangers van de leer een gemeenschap.

Dat is een verschil.

Aït Ayt, met Venn-diagrammen kun je de verzamelingen in beeld brengen, en dan zie je het veschil wel, als je dat wilt.
In een goede gemeenschap is er geen onderscheid in klassen of afkomst.


Ja de TALIBAN. Dat is de naam van Afghanistan Islamic Emirate of Afghanistan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
O gij wijze Moslim, Afghanistan waar de naam Taliban vandaan komt kent slechts 2 soorten Taliban.
1. De student die de Koran studie volgt.
2. De terrorist die de bevolking onderdrukt, rooft, moord en verkracht.


Ik ben het met aboenoeh eens dat het westen moet ophouden geld te geven aan palestina.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
En 4.1 miljoen mensen laten sterven in kampen?

yvonne
09-08-10, 19:27
Ik spuug werkelijk op SA en aanverwanten die doen of ze de Islam hebben uitgevonden maar die ondertussen de motor zijn van de Amerikaanse economie



ga dan voor de spiegel staan en spuug in uw eigen gezicht.

wan ge verkoopt de zelfde propaganda praat als SA en company

ik denk dat gij de islam hebt uitgevonden met uw maslama:hihi::hihi:

ge weet niet eens hoe ge moet groeten Als jij Nederlands leert schrijven dan zal ik voortaan niet de Egyptische volks groet gebruiken maar gewoon salaam alaykum of wa alaykum salaam



het westen geeft geld aan palestina:hihi::hihi::hihi:

het westen verkracht u waar ge bij staat moederke

en blijkbaar ben je al zwanger van hun propaganda:wijs:

ik wens u eerst een portie hersens en dan wat wijsheid Ik heb een hoger IQ in mijn pinkie als jij in jouw hele hoofd mijn beste.Dat "het westen"ook Israel steunt dat weet ik ook wel(daar doel je op denk ik) Blijkbaar kom je nooit in Islamitische landen waar de schappen vol staan met Israelische producten zoals Johnson en Johnson om er maar 1 te noemen.Op die manier betalen ook zij mee aan de strijd van Israel tegen de Palestijnen.Of neem Egypte die de poorten voor Palestijnen gesloten hield oa om de lieve vrede te bewaren met andere landen.Nou, nou wat een hechte Islamitische wereld .Echt als broeders en zusters maar niet heus.En dat een vrouw niet mag auto rijden in SA op welke Islamitische geschriften is dat gebaseerd denk je?Aisha reed gewoon kameel en aangezien de auto de nieuwe vorm van een kameel is vraag ik mij toch af waar die vrouw onterende belemmerende wetten vandaan komen.Nog een goeie, erg geliefd bij de Taliban, de burqaa.Laat mij even zien waar Allah (swt) deze verplicht heeft voor de vrouw ajb? Oh nog 1, die vrouwen die verkracht worden(vaak kinderen nog ) en dat ze dan ter dood veroordeelt word.Wederom , nooit iets over gelezen in de Koran of Hadith maar misschien helder je het even voor mij op om mij de Islam te leren.Allemaal propaganda zeg je.......hahahaha:stomp:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
...

John2
09-08-10, 19:36
Malikah4, ik ken mensen uit die gebieden en ik kijk ook Arabische zenders dus ik weet echt wel waar ik het over heb.Als je denkt dat de Taliban rechtvaardig zijn en de bevolking rechtvaardig behandelen waarom willen die inwoners dan ook de Taliban niet.?
Helaas Yvonne denken vele mensen hier nog steeds dat de strijd tegen de Taliban een strijd is tegen de Islam in Afghanistan en wensen hierdoor niet te zien dat miljoenen Afghanen een mensonwaardig bestaan hadden en dat honderden mensen per dag onnodig stierven door onnozele zaken als griep, geboorte, oorontsteking, blindedarmontsteking of gewoon een simpel wondje aan de hand.
Maar dat ook waterbronnen werden vergiftigt, vee werd afgeslacht, oogsten werden vernield, families werden vermoord, omdat een boer niet wenste mee te werken aan papaver teelt of in opstand kwamen tegen de onderdrukking.

moos1
09-08-10, 20:24
Een rechtvaardige straf?


Taliban doden zwangere vrouw

KABUL - De Taliban hebben een zwangere vrouw publiekelijk drie keer door het hoofd geschoten. De 35-jarige Afghaanse, een weduwe, werd gestraft voor het hebben van een buitenechtelijke relatie

Bibi Sanubar was drie dagen daarvoor opgepakt en gevangen genomen, voor zij werd gedood door een lokale Taliban-commandant uit de provincie Badghis. Daarvoor had zij nog 200 stokslagen gekregen.

Volgens de Taliban was de vrouw zwanger geraakt uit een buitenechtelijke relatie. De vader van de baby werd niet gestraft.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7364 ... buitenland

Ik ben met de dag blijer dat ik Nederland woon waar dit soort idioterie gelukkig niet aan de orde is.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zabimaru
09-08-10, 20:37
Nog niet als het van sommigen hier zou afhangen. Ik sluit me bij John2 aan, sommigen steunen blind medemoslims. Niet dat sommige andere groepen niet blind anderens teunen maar daar gaat het hier niet over.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

(leen)
09-08-10, 21:56
Dat is niet te geloven,
en dan worden westerlingen door dat soort barbaren genoemt, wat een gekkenhuis.

Vraag voor medeforummers;
Hoe staat de islam t.o.v. het vermoorden van een onschuldig ongeboren kindje?
Moeten de daders ter verantwoording worden geroepen?

fisherman1969
09-08-10, 23:15
Malikah4, ik ken mensen uit die gebieden en ik kijk ook Arabische zenders dus ik weet echt wel waar ik het over heb.Als je denkt dat de Taliban rechtvaardig zijn en de bevolking rechtvaardig behandelen waarom willen die inwoners dan ook de Taliban niet.?

Ik heb respect voor jou ,omdat je je eigen mening geeft .
Hoewel ik van het begin af aan al tegen deelneming van Nederland in AFGHANISTAN ben geweest*) , vind ik als de verslagen kloppen dat ze toch goed werk hebbEn verricht voor de bevolking .
Ben alleen bang dat het : een druppel op de gloeiende plaat is geweest .
Deze gloeiende plaat bestaat hoofdzakelijk uit ziekelijke haat ten opzichte van alles wat WESTERSis dat deugd niet .
Gemaks halve wordt vergeten dat het WESTEN niet alleen bestaat uit blanken , vooral de U.S.A een smeltkroes van mensen met verschillende afkomst , maar ook met verschillende culturen en geloven.
En maar fitten op de Democratie die tenslotte wel de mensen de vrijheid geeft om elk geloof te belijden en te zeggen wat ze maar willen . Dat sommige van het laatse misbruik maken o.a(Wilders) van VRIJHEIDS VAN MENINGSUITING is net zo maf als alle MOSLIMS onder een kam te scheren.
*) zie ook mijn antwoord in andere topic,s

super ick
10-08-10, 00:11
Gemaks halve wordt vergeten dat het WESTEN niet alleen bestaat uit blanken ..........

Hier krijg ik nu een onderbuikgevoel van..............:kalasniko:kalasniko:

fisherman1969
10-08-10, 00:21
Hier krijg ik nu een onderbuikgevoel van..............:kalasniko:kalasniko:

Waarom ?klopt het soms niet ?
DENK DAT JE OVER PAK WEG 200 JAAR EEN GROTE MIX VAN MENSEN HEBT .

John2
10-08-10, 00:27
Hier krijg ik nu een onderbuikgevoel van..............:kalasniko:kalasniko:
Buikgriep? :hihi:

yvonne
10-08-10, 07:54
Ik ben natuurlijk niet voor het ingrijpen door Nederland of "het westen"zoals dat in Afghanistan is gebeurt.De mensen daar moeten zelf in opstand komen tegen de Taliban zoals ze eerder ook tegen bezettende machten hebben gestreden.En eventueel zouden landen uit de regio ze moeten helpen maar die doen dat niet omdat de regeringen in die landen niks geven om de eigen bevolking of om die van een ander Islamitisch land,ze geven alleen om geld.En daden die gepleegd worden zoals het doden van die zwangere vrouw zijn natuurlijk niet Islamitisch.

John2
10-08-10, 08:11
Ik ben natuurlijk niet voor het ingrijpen door Nederland of "het westen"zoals dat in Afghanistan is gebeurt.De mensen daar moeten zelf in opstand komen tegen de Taliban zoals ze eerder ook tegen bezettende machten hebben gestreden.En eventueel zouden landen uit de regio ze moeten helpen maar die doen dat niet omdat de regeringen in die landen niks geven om de eigen bevolking of om die van een ander Islamitisch land,ze geven alleen om geld.En daden die gepleegd worden zoals het doden van die zwangere vrouw zijn natuurlijk niet Islamitisch.

En wat als je keuze moet maken tussen twee kwaden, of je grijpt in als internationale gemeenschap of je plaatst er een muur om het geweld buiten de grenzen tegen te gaan.
Beiden kosten even veel alleen bij ingrijpen kan het leed van de bevolking worden verzacht door dat de hulpgoederen en hulpverlening structueel op gang kan komen.
Soms moet je als internationale gemeenschap ingrijpen als het geweld zo groot is dat een bevolking of regering niets meer kan en het echt uit de hand dreigt te lopen, want een muur werkt niet zoals we zien in Iran en Gaza.

Joesoef
10-08-10, 08:53
En wat als je keuze moet maken tussen twee kwaden, of je grijpt in als internationale gemeenschap of je plaatst er een muur om het geweld buiten de grenzen tegen te gaan.
Beiden kosten even veel alleen bij ingrijpen kan het leed van de bevolking worden verzacht door dat de hulpgoederen en hulpverlening structueel op gang kan komen.
Soms moet je als internationale gemeenschap ingrijpen als het geweld zo groot is dat een bevolking of regering niets meer kan en het echt uit de hand dreigt te lopen, want een muur werkt niet zoals we zien in Iran en Gaza.


Nu begrijp ik het! Daarom heeft men natuurlijk ingegrepen in Rwanda, Liberia, N-Korea. Om al die levens te redden.

mark61
10-08-10, 09:16
Soms moet je als internationale gemeenschap ingrijpen als het geweld zo groot is dat een bevolking of regering niets meer kan en het echt uit de hand dreigt te lopen, want een muur werkt niet zoals we zien in Iran en Gaza.

Vertel es over een muur in Iran? Das oostelijk van Luxor?

Ja, gelukkig dat de VN en NAVO ingrepen in Congo, na die 4 miljoen doden en honderdduizenden verkrachtingen werd het hoog tijd.

super ick
10-08-10, 09:20
Waarom ?klopt het soms niet ?
DENK DAT JE OVER PAK WEG 200 JAAR EEN GROTE MIX VAN MENSEN HEBT .

Neenee daar gaat het niet over. Discrimineren kan kennelijk alleen een blanke!
Draai het nu eens om.

Stel je maar eens voor dat ik iemands negatieve mening over Afrika enigzins wil nuanceren. Om de zaak positiever te maken maak ik de opmerking dat er niet alleen negers wonen.
Alsof dat het verschil is.
Zo postdeze prikker dus over het westen met het argument: Er wonen niet alleen blanken!
En het zit kennelijk zo vast tussen de oren. Alleen al de natuurlijke manier waarop het even argeloos neer gezet wordt.

yvonne
10-08-10, 12:25
En wat als je keuze moet maken tussen twee kwaden, of je grijpt in als internationale gemeenschap of je plaatst er een muur om het geweld buiten de grenzen tegen te gaan.
Beiden kosten even veel alleen bij ingrijpen kan het leed van de bevolking worden verzacht door dat de hulpgoederen en hulpverlening structueel op gang kan komen.
Soms moet je als internationale gemeenschap ingrijpen als het geweld zo groot is dat een bevolking of regering niets meer kan en het echt uit de hand dreigt te lopen, want een muur werkt niet zoals we zien in Iran en Gaza.


Ik vind dat niemand het recht heeft om een muur om een land te plaatsen en zo de inwoners te isoleren en basis benodigdheden te onthouden.Ik vind wel dat we het in de meeste gevallen die landen zelf moeten laten uitzoeken.Ik zie geen dankbaarheid oid, ze willen ons daar niet en ook internationaal word het haast alleen maar veroordeelt en daar bovenop kost het alleen maar geld.

John2
10-08-10, 12:59
Nu begrijp ik het! Daarom heeft men natuurlijk ingegrepen in Rwanda, Liberia, N-Korea. Om al die levens te redden.
Tot hoever wil jij de nationale legers uitbreiden om internationaal de problemen te kunnen oplossen, ben jij bereid om 60% van jou bruto inkomen af te dragen om alle ellende in de wereld op te lossen?


Vertel es over een muur in Iran? Das oostelijk van Luxor?
Ja, gelukkig dat de VN en NAVO ingrepen in Congo, na die 4 miljoen doden en honderdduizenden verkrachtingen werd het hoog tijd.
Bedoelde de denkbeeldige muur, die ontstaat als je boycotten instelt tegen landen, waarmee je achteraf zo blijkt de bevolking te kort doet en qua geweld weinig mee oplost.


=yvonne;4419591]Ik vind dat niemand het recht heeft om een muur om een land te plaatsen en zo de inwoners te isoleren en basis benodigdheden te onthouden.
Hierin heb jij gelijk, al is dit een middel die voor een militair ingrijpen vooraf gaat.


Ik vind wel dat we het in de meeste gevallen die landen zelf moeten laten uitzoeken.
Soms kan het niet anders zoals in Afghanistan waar de gehele rechtelijke orde weg viel en overstapte naar de criminaliteit, omdat er meer te verdienen viel, door dit vacuüm is het onmogelijk voor een overheid om nog maar iets te doen, vandaar dat er hulp werd ingeroepen van de VN.


Ik zie geen dankbaarheid oid, ze willen ons daar niet en ook internationaal word het haast alleen maar veroordeelt en daar bovenop kost het alleen maar geld.
In het noorden zien ze de internationale troepen inderdaad liever gaan als komen, maar in de gebieden waar Nederland zat waren ze dankbaar en blij.
Ze voelden zich veilig en er was voor het eerst sinds jaren medische hulp, scholing. maar ook hulp bij het opbouwen van de dorpen waar velen nog leven van landbouw en veeteelt.
Een gebied dat sinds jaren weer kan zorgen voor hun eigen leven.
Maar ik maak me ook zorgen over de bevolking op langere termijn als alle troepen weg zijn en ook de mensen die nu de politie nog begeleiden, tot 2015 worden deze betaald door de internationale gemeenschap, maar dan???

aboenoeh
10-08-10, 13:37
...

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Ik heb een hoger IQ in mijn pinkie als jij in jouw hele hoofd mijn beste.Dat "het westen"ook Israel steunt dat weet ik ook wel(daar doel je op denk ik) Blijkbaar kom je nooit in Islamitische landen waar de schappen vol staan met Israelische producten zoals Johnson en Johnson om er maar 1 te noemen.Op die manier betalen ook zij mee aan de strijd van Israel tegen de Palestijnen.Of neem Egypte die de poorten voor Palestijnen gesloten hield oa om de lieve vrede te bewaren met andere landen.Nou, nou wat een hechte Islamitische wereld .Echt als broeders en zusters maar niet heus.En dat een vrouw niet mag auto rijden in SA op welke Islamitische geschriften is dat gebaseerd denk je?Aisha reed gewoon kameel en aangezien de auto de nieuwe vorm van een kameel is vraag ik mij toch af waar die vrouw onterende belemmerende wetten vandaan komen.Nog een goeie, erg geliefd bij de Taliban, de burqaa.Laat mij even zien waar Allah deze verplicht heeft voor de vrouw ajb? Oh nog 1, die vrouwen die verkracht worden(vaak kinderen nog ) en dat ze dan ter dood veroordeelt word.Wederom , nooit iets over gelezen in de Koran of Hadith maar misschien helder je het even voor mij op om mij de Islam te leren.Allemaal propaganda zeg je.......hahahaha:stomp:



voor
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
10-08-10, 13:46
Ik heb een hoger IQ in mijn pinkie als jij in jouw hele hoofd mijn beste.Dat "het westen"ook Israel steunt dat weet ik ook wel(daar doel je op denk ik) Blijkbaar kom je nooit in Islamitische landen waar de schappen vol staan met Israelische producten zoals Johnson en Johnson om er maar 1 te noemen.Op die manier betalen ook zij mee aan de strijd van Israel tegen de Palestijnen.Of neem Egypte die de poorten voor Palestijnen gesloten hield oa om de lieve vrede te bewaren met andere landen.Nou, nou wat een hechte Islamitische wereld .Echt als broeders en zusters maar niet heus.En dat een vrouw niet mag auto rijden in SA op welke Islamitische geschriften is dat gebaseerd denk je?Aisha reed gewoon kameel en aangezien de auto de nieuwe vorm van een kameel is vraag ik mij toch af waar die vrouw onterende belemmerende wetten vandaan komen.Nog een goeie, erg geliefd bij de Taliban, de burqaa.Laat mij even zien waar Allah deze verplicht heeft voor de vrouw ajb? Oh nog 1, die vrouwen die verkracht worden(vaak kinderen nog ) en dat ze dan ter dood veroordeelt word.Wederom , nooit iets over gelezen in de Koran of Hadith maar misschien helder je het even voor mij op om mij de Islam te leren.Allemaal propaganda zeg je.......hahahaha:stomp:



voor
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Johnson en Johnson een joods bedrijf???
Volgens mij een Amerikaans bedrijf ergens in 1880 opgericht door een Nederlandse Jansen. :hihi:

Joesoef
10-08-10, 14:50
Johnson en Johnson een joods bedrijf???
Volgens mij een Amerikaans bedrijf ergens in 1880 opgericht door een Nederlandse Jansen. :hihi:


Als je googeld om te doen alsof je wat weet doe het dan goed.

aboenoeh
10-08-10, 14:54
...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Ik heb een hoger IQ in mijn pinkie als jij in jouw hele hoofd mijn beste.

ik kan best geloven dat het uw uiterste overtuiging is gezien uw schrijven.

Of neem Egypte die de poorten voor Palestijnen gesloten hield oa om de lieve vrede te bewaren met andere landen.Nou, nou wat een hechte Islamitische wereld

kijk oma dat Egypte een seculiere dictatoriale westerse gesteunde regering is weet mijn zoontje van 10.
dus over een islamitische staat gesproken is hier van den boze.
de blocade is een pure seculiere daad zoals alle leed in de wereld
maar er word aan een staat gewerkt, desnoods met geweld ja.
wat genomen is met geweld zal met geweld terug genomen worden.

dat een vrouw al dan niet mach rijden is aan de geleerden te wijten van desbetreffend dictatoriale land, ik ben geen saoedi islam lover.of iran islam lover.ik wed dat je het verschil niet eens kent.
en dan weer naar de verkrachtingen van vrouwen.
het westen telt het hoogste verkrachtings cijfer van de wereld dat is bewezen

Rapes statistics - countries compared - NationMaster (http://www.nationmaster.com/graph/cri_rap-crime-rapes)

kunt gij me bewijzen leveren omtrend verkrachtingen in de islamitische wereld
geen individuele zaken of HLN propaganda maar cijfers aub
aangezien het westen concludeert met wetenschappelijk bewijs!!!!!

ki denk dat je weer zon nep hln moslima bent die het weer beterweet
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zabimaru
10-08-10, 15:03
De site trekt op niets. Niet dat zo'n cijfers op zich betrouwbaar kunnen zijn om een varia van redenen die je hopelijk zelf weet.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
10-08-10, 15:13
Aisha reed gewoon kameel en aangezien de auto de nieuwe vorm van een kameel is.........

oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ach zo.

knuppeltje
10-08-10, 15:14
Ik heb een hoger IQ in mijn pinkie als jij in jouw hele hoofd mijn beste.

Daar blijkt tot nu toe heel weinig van, en haar Nederlands is ook stukken beter.

yvonne
10-08-10, 16:46
Die laatste opmerking was ook eigelijk van mij;-) In ieder geval ik ga mijn tijd niet verspillen verder aan zo'n jochie.Ramadan begint InshAllah morgen en ik kan mijn tijd wel beter besteden

Salahuddeenalkurdi
10-08-10, 17:18
the Islamic Emirate of Afghanistan “Taliban execute woman in public” Real or rhetorical propaganda?
Sha'ban 28, 1431 A.H, Tuesday, August 10, 2010

In the Name of Allah, the Most Beneficent, the Most Merciful.

The news report released under the headline “Taliban execute women in public” featured the breaking news of Monday, August 09, 2010, published and given a tremendous coverage by a number of mainstream media outlets.

To be frank, such mainstream media outlets have nothing to do with propagating the ground realities in Afghanistan, what they really have to do is to pin anything on Taliban that can defame them and tarnish the Mujahideen movement, no matter how much they have to overstep the bounds of media ethics.

Indeed, when we scrutinize we find that there are some technical flaws and lack of balance in what they have reported in the news about the stated women that we want to pinpoint before we confirm the truth of the news report.

“Taliban execute woman in public” this is to say (Qisas). And Qisas (execution) is an Islamic Sharia term meaning retaliatory punishment of a murderer, whereas the term does not refer to adultery. Take for example Ahmad, who killed Mahmood deliberately or unjustly, in such case, the Islamic jurisprudence carry out Qisas (execution).

Without the media weighing the scientific accuracy and determining the truth of the news report, it has used the term execution, some reports even said she was lashed 100 times and shot in her heart, the others said she was lashed 200 times and shot three times in the head, these reports are nothing more then mere propaganda and are against the professionalism and media ethics.

In the light of Islamic law, the stoning and lashings are carried out under certain cases, when a man and a woman are convicted of adulatory. When an unmarried male commits adultery with an unmarried female, they should be lashed. In case of a married male committing adultery with a married female, they should be stoned.

According to some media reports, saying that a 40-year-old pregnant widow was lashed and later shot dead in public is an unusual and preposterous event of its kind, a novelty in the history of the Islamic law which has never been heard of.

If, according to some news reports, she was a widow, then she was married who should have been stoned not lashed and shot, in accordance with Islamic Sharia. Let say, she was unmarried, according to Islamic law, she should have only been lashed 100 times rather than 200 times and she should not have been shot.

To put it bluntly, such courts as previously ordered to cut off Aisha’s nose and ears in Uruzgan province and this time decided that a 40-yea-old woman should be flogged and shot instead of stoning in Badghis province are rarity and can only be created and operated by the US and the mainstream media which is an intrinsic aspect of American imperialism and is being utilized to defame the Mujahideen.

However, the dignified media outlets are reminded to observe their code of neutrality and should not be bent on tarnishing their good name for American hegemony.

The Islamic Emirate Of Afghanistan
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

yvonne
10-08-10, 17:53
Ow toch nog 1 opmerking voor aboenoeh, Iran is sjiitisch en SA soennitisch bedoel je dat?

En nog een toevoeging, in de Islam zijn de geleerden niet "Goddelijk geïnspireerd" zoals in het Christendom wel eens gebeurd.Ik kan je zelfs een lijst met boeken geven waar in vermeld word dat als je een sourra heel goed bestudeerd en er boeken over leest etc etc dat je jezelf dan geleerde van die sourra kan noemen.1 ding blijft echter staan en dat is dat je als geleerde afhankelijk bent van de koran en in mindere maten de Hadith.Je kan sommige dingen interpreteren en meningen kunnen verschillen maar je kan niet zo maar iets gaan verzinnen zoals de wetgeving in die landen die ongelukkigerwijs altijd negatief uitvalt voor de vrouw.Dus noem ik die wetten onIslamitsch en wat daar gebeurt(en of het nou het huwelijk tussen een 80 jarige en een kind betreft of het auto rijden van vrouwen)zet de Islam in een slecht daglicht.Ze misbruiken "ons"geloof en ik vind dat heel erg.En als klap op een vuurpijl gaan hier dan "Islamitische"in uitkering hangende randjongeren auto's stelen terwijl ze Allah Akbar roepen nou ik word daar letterlijk ziek van.En het gevolg zien we met geblondeerde kop op de tv.En je moeke, die zit thuis achter het aanrecht, ik werk voor mijn geld.

mark61
10-08-10, 18:26
Let say, she was unmarried, according to Islamic law, she should have only been lashed 100 times rather than 200 times and she should not have been shot.

Oh nee dan is het OK.

Die lui zijn zover heen dat ze het zelf niet meer doorhebben hoe bespottelijk / afgrijselijk ze klinken voor normale mensen.

Salahuddeenalkurdi
10-08-10, 18:41
Oh nee dan is het OK.







Die lui zijn zover heen dat ze het zelf niet meer doorhebben hoe bespottelijk / afgrijselijk ze klinken voor normale mensen.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Het gaat om het weerleggen van de media leugens en niet om de ongelovigen te behagen. Trouwens volgens de Bijbel is de straf voor overspel het zelfde steniging tot dood zelfs voor ongetrouwden terwijl Islam ongetrouwden alleen 100 zweepslagen voorschrijft, maar ja er bestaan geen CHRISTENEN meer alleen Kapitalisten, Fashisten, Comunisten en Secularisten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
10-08-10, 18:50
Het gaat om het weerleggen van de media leugens en niet om de ongelovigen te behagen. Trouwens volgens de Bijbel is de straf voor overspel het zelfde steniging tot dood zelfs voor ongetrouwden terwijl Islam ongetrouwden alleen 100 zweepslagen voorschrijft, maar ja er bestaan geen CHRISTENEN meer alleen Kapitalisten, Fashisten, Comunisten en Secularisten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat jij net zo gestoord bent, maar dan veilig achter je pc'tje, dat weet ik.

Max Stirner
10-08-10, 18:58
Het gaat om het weerleggen van de media leugens en niet om de ongelovigen te behagen. Trouwens volgens de Bijbel is de straf voor overspel het zelfde steniging tot dood zelfs voor ongetrouwden terwijl Islam ongetrouwden alleen 100 zweepslagen voorschrijft, maar ja er bestaan geen CHRISTENEN meer alleen Kapitalisten, Fashisten, Comunisten en Secularisten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl



Doe geen moeite :


We kennen allemaal de beelden van die vrouw die ten tijde van het Taliban-regime op een pick-up truck een voetbalstadion werd binnengereden, in burka uiteraard, moest knielen en werd neergeknald door één van jouw helden.


Krijg nog steeds koude rillingen als ik aan dat filmpje denk.

super ick
10-08-10, 19:01
Dat jij net zo gestoord bent, maar dan veilig achter je pc'tje, dat weet ik.

Wet is wet en 200 zweepslagen zijn er geen 100.

Ik zou het ook een kolerestreek vinden als ik een boete zou krijgen met een te hoog bedrag.
Als ik in beroep ga kan ik het teveel betaalde nog terug krijgen.

Wat zegt de Sharia daar over? Hoe verrekenen ze die 100, teveel gegeven zweepslagen?

(leen)
10-08-10, 19:05
Het gaat om het weerleggen van de media leugens en niet om de ongelovigen te behagen. Trouwens volgens de Bijbel is de straf voor overspel het zelfde steniging tot dood zelfs voor ongetrouwden terwijl Islam ongetrouwden alleen 100 zweepslagen voorschrijft, maar ja er bestaan geen CHRISTENEN meer alleen Kapitalisten, Fashisten, Comunisten en Secularisten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

In europa zijn er geen religieuze lijfstraffen meer,dankzij de barbaren:D

Salahuddeenalkurdi
10-08-10, 19:26
In europa zijn er geen religieuze lijfstraffen meer,dankzij de barbaren:D

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Juist! en overspel,homosexualiteit ensovoort zijn niet verboden vandaar dat er een overvloed aan Aidspatienten en andere geslachtsziektes zijn, kinderen die hun vaders niet kennen, moeders die de vader van hun kind niet weten, vaders die de bestaan van hun kinderen niet weten, Abortus, geestelijk beschadigde vrouwen, prostitutie en zo kan ik maar doorgaan. Als ze hier lijfstraffen hadden, hadden we geen gezeik van criminele "moslim" jongeren die jan en allemaal beroven, buschauffeurs mishandelen, conducteurs bedreigen, jonge vrouwen lastigvallen, aanranden of erger verkrachten. Liever een persoon die door eigen schuld wordt gestenigd voor een strafbare feit dan een maatschappij vol met de bovengenoemde ziektes. Jullie kunnen zeiken over de Taliban Mujahiddeen wat jullie willen maar feit blijft dat 42 landen hun niet kunnen verslaan en zij uiteindelijk deze oorlog zullen winnen Insha Allah! En wanneer dat gebeurt zal dat ook het einde van De VS betekenen insha Allah! LET MAAR OP MIJN WOORDEN!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
10-08-10, 19:48
Die van Ansaar zijn nog geschifter dan die van Maroc.

(leen)
10-08-10, 20:27
Juist! en overspel,homosexualiteit ensovoort zijn niet verboden vandaar dat er een overvloed aan Aidspatienten en andere geslachtsziektes zijn, kinderen die hun vaders niet kennen, moeders die de vader van hun kind niet weten, vaders die de bestaan van hun kinderen niet weten, Abortus, geestelijk beschadigde vrouwen, prostitutie en zo kan ik maar doorgaan. Als ze hier lijfstraffen hadden, hadden we geen gezeik van criminele "moslim" jongeren die jan en allemaal beroven, buschauffeurs mishandelen, conducteurs bedreigen, jonge vrouwen lastigvallen, aanranden of erger verkrachten. Liever een persoon die door eigen schuld wordt gestenigd voor een strafbare feit dan een maatschappij vol met de bovengenoemde ziektes. Jullie kunnen zeiken over de Taliban Mujahiddeen wat jullie willen maar feit blijft dat 42 landen hun niet kunnen verslaan en zij uiteindelijk deze oorlog zullen winnen Insha Allah! En wanneer dat gebeurt zal dat ook het einde van De VS betekenen insha Allah! LET MAAR OP MIJN WOORDEN!

__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nee steninging is humaan:huil:
De rest van je verhaal raakt kant nog wal bandiet

Joesoef
10-08-10, 20:34
Die van Ansaar zijn nog geschifter dan die van Maroc.


Zoals die Slinger bv....

Joesoef
10-08-10, 20:36
In europa zijn er geen religieuze lijfstraffen meer,dankzij de barbaren:D


Vertel eens, wat zijn de niet religieuze lijfstraffen in Europa?

(leen)
10-08-10, 21:13
Vertel eens, wat zijn de niet religieuze lijfstraffen in Europa?

Daar heb je een punt mee,
Maar was ook een beetje veel voor aboenoeh bedoeld, anders snapt ie de tag niet:wtf:

Olive Yao
10-08-10, 22:13
Juist! en overspel,homosexualiteit ensovoort zijn niet verboden vandaar dat er een overvloed aan Aidspatienten en andere geslachtsziektes zijn, kinderen die hun vaders niet kennen, moeders die de vader van hun kind niet weten, vaders die de bestaan van hun kinderen niet weten, Abortus, geestelijk beschadigde vrouwen, prostitutie en zo kan ik maar doorgaan. Als ze hier lijfstraffen hadden, hadden we geen gezeik van criminele "moslim" jongeren die jan en allemaal beroven, buschauffeurs mishandelen, conducteurs bedreigen, jonge vrouwen lastigvallen, aanranden of erger verkrachten. Liever een persoon die door eigen schuld wordt gestenigd voor een strafbare feit dan een maatschappij vol met de bovengenoemde ziektes. Jullie kunnen zeiken over de Taliban Mujahiddeen wat jullie willen maar feit blijft dat 42 landen hun niet kunnen verslaan en zij uiteindelijk deze oorlog zullen winnen Insha Allah! En wanneer dat gebeurt zal dat ook het einde van De VS betekenen insha Allah! LET MAAR OP MIJN WOORDEN!


Goede avond Salahuddeenalkurdi,

:) Is dat zo? Zijn vrouwen, kinderen en buschauffeurs in Europa er inderdaad zo vreselijk aan toe?

:) Als het zo is, laten we er dan wat aan doen!

:) Trouwens, wat heeft dat eigenlijk met het moslimse godgeloof van de taliban te maken?

fisherman1969
10-08-10, 22:30
Neenee daar gaat het niet over. Discrimineren kan kennelijk alleen een blanke!
Draai het nu eens om.

Stel je maar eens voor dat ik iemands negatieve mening over Afrika enigzins wil nuanceren. Om de zaak positiever te maken maak ik de opmerking dat er niet alleen negers wonen.
Alsof dat het verschil is.
Zo postdeze prikker dus over het westen met het argument: Er wonen niet alleen blanken!
En het zit kennelijk zo vast tussen de oren. Alleen al de natuurlijke manier waarop het even argeloos neer gezet wordt.

Mogelijk dat jij dat zo ziet ,ik niet EN DAT WAS ZEKER MIJN BEDOELING NIET
Je weet dondersgoed dat ik met blanken (christelijke) bedoelde .
Geef jij maar eens weer wat dan bedoeld wordt met het gehate WESTEN !

fisherman1969
10-08-10, 22:39
Die laatste opmerking was ook eigelijk van mij;-) In ieder geval ik ga mijn tijd niet verspillen verder aan zo'n jochie.Ramadan begint InshAllah morgen en ik kan mijn tijd wel beter besteden

Ik dacht dat de RAMADAN vandaag al begonen is?

Bij deze wens ik alle MOSLIMS

Ramadhan moebarak

aboenoeh
10-08-10, 22:41
Ow toch nog 1 opmerking voor aboenoeh, Iran is sjiitisch en SA soennitisch bedoel je dat?



En nog een toevoeging, in de Islam zijn de geleerden niet "Goddelijk geïnspireerd" zoals in het Christendom wel eens gebeurd.Ik kan je zelfs een lijst met boeken geven waar in vermeld word dat als je een sourra heel goed bestudeerd en er boeken over leest etc etc dat je jezelf dan geleerde van die sourra kan noemen.1 ding blijft echter staan en dat is dat je als geleerde afhankelijk bent van de koran en in mindere maten de Hadith.Je kan sommige dingen interpreteren en meningen kunnen verschillen maar je kan niet zo maar iets gaan verzinnen zoals de wetgeving in die landen die ongelukkigerwijs altijd negatief uitvalt voor de vrouw.Dus noem ik die wetten onIslamitsch en wat daar gebeurt(en of het nou het huwelijk tussen een 80 jarige en een kind betreft of het auto rijden van vrouwen)zet de Islam in een slecht daglicht.Ze misbruiken "ons"geloof en ik vind dat heel erg.En als klap op een vuurpijl gaan hier dan "Islamitische"in uitkering hangende randjongeren auto's stelen terwijl ze Allah Akbar roepen nou ik word daar letterlijk ziek van.En het gevolg zien we met geblondeerde kop op de tv.En je moeke, die zit thuis achter het aanrecht, ik werk voor mijn geld.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



kun je niet lezen of zo

ik ben niet voor saoedi islam.

niet voor alle soort vrouwen onderdrukkers

niet voor onopgevoede liberale nietswetende moslims die allahoe akbar roepen waneer ze betrapt worden voor en tasjesdiefstal

niet voor democratie

niet voor tiranny

en ook niet voor een gefrustreerd omaatje die denkt het licht gezien te hebben door ansaar.nl te ondekken.

ik ben voor jihad die onze umma bevrijd van alle soorten tiranny

en alles wat vloeit uit de qoran en de sunna en waar een qoncencus is over berijkt door de vroegere geleerden.



vraag opslag op werk

mischien geraak je dan van de frustratie:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
10-08-10, 22:49
Doe geen moeite :


We kennen allemaal de beelden van die vrouw die ten tijde van het Taliban-regime op een pick-up truck een voetbalstadion werd binnengereden, in burka uiteraard, moest knielen en werd neergeknald door één van jouw helden.


Krijg nog steeds koude rillingen als ik aan dat filmpje denk.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

ken je ook dat filmpje noch van aboe-chraib waar het westen de waarde aard liet zien van jullie perverse democratie.
of krijg je alleen rillingen als het niet uw blanke christelijke westerse helden zijn:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Max Stirner
11-08-10, 01:22
ken je ook dat filmpje noch van aboe-chraib waar het westen de waarde aard liet zien van jullie perverse democratie.
of krijg je alleen rillingen als het niet uw blanke christelijke westerse helden zijn:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl



Dat zijn niet mijn helden.


Heb verder trouwens geen tijd voor je hopeloze persoontje; raad je aan een échte psychiater te zoeken, kan nix voor je betekenen.

StevieK
11-08-10, 08:40
Dat zijn niet mijn helden.


Heb verder trouwens geen tijd voor je hopeloze persoontje; raad je aan een échte psychiater te zoeken, kan nix voor je betekenen.

Dus alle moslims die in de naam van Allah om wat voor redenen doden zijn in de ogen ogen van aboenoeh helden.

Je geeft het verschil al goed aan,het aan allemaal vreselijk zaken die geneuren alleen om "aboenoehtje" keurt alles goed wat gedood wordt in de naam van allah, terwijl wij Westerlingen toch er niet altijd duidelijk mee akkoord gaan wat onze Westerse Leiders uitvoeren, in onze democratie laten wij dat duidelijk weten door het organiseren van demonstraties en duidelijk de afkeur geven, helaas zijn niet alle zaken te voorkomen, dat ben ik met hem eens.

Maar ik nog nooit gehoord dat men in het midden-oosten demostraties ( ja op die van Iran na) hebben die tegen het gezag/leider gaan, of ze staan compleet achter de leiders of ze zijn bang om hun mond open te doen vanwege de bestraffing die hen te wachten staan.

StevieK
11-08-10, 08:50
ken je ook dat filmpje noch van aboe-chraib waar het westen de waarde aard liet zien van jullie perverse democratie.
of krijg je alleen rillingen als het niet uw blanke christelijke westerse helden zijn:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Echter deze daad is wel door blanke christelijke westerse zwaar veroordeeld, in deze zaak zijn er vele ter verantwoording geroepen en de gepaste straf door onze eigen blanke christelijke westerse opgelegd gekregen.

Vele akties worden ook door de bevolking afgedwongen, het westen wordt ook moe van de bezettingen in Irak en Afganistan, de gemiddelde westerse inwoner wil gewoon ook in vrede leven en wilt ook graag dat er vrede en betere welvaart in die landen komen, helaas zien anderen dat niet zo



Hoeveel andere gruweldaden tegen de mensheid in het midden oosten zijn afgestraft, oa de regelmatige bomaanslagen op de markten in Irak, waar vele onschuldige vrouwen en kinderen ( ja broeders en zusters als je de benamingen wilt behouden) zijn deze daders ooit gestraft door ander moslims, ik denk het niet omdat de meerderheid van de moslims ( inclusief jij geloof ik ) goedkeurt wat er daar gebeurd.

mark61
11-08-10, 09:43
niet voor alle soort vrouwen onderdrukkers

Alleen maar voor de rechtvaardigen, die een vrouw maar 100 zweepslagen geven :strik:

super ick
11-08-10, 09:45
Echter deze daad is wel door blanke christelijke westerse zwaar veroordeeld, in deze zaak zijn er vele ter verantwoording geroepen en de gepaste straf door onze eigen blanke christelijke westerse opgelegd gekregen.

Vele akties worden ook door de bevolking afgedwongen, het westen wordt ook moe van de bezettingen in Irak en Afganistan, de gemiddelde westerse inwoner wil gewoon ook in vrede leven en wilt ook graag dat er vrede en betere welvaart in die landen komen, helaas zien anderen dat niet zo



Hoeveel andere gruweldaden tegen de mensheid in het midden oosten zijn afgestraft, oa de regelmatige bomaanslagen op de markten in Irak, waar vele onschuldige vrouwen en kinderen ( ja broeders en zusters als je de benamingen wilt behouden) zijn deze daders ooit gestraft door ander moslims, ik denk het niet omdat de meerderheid van de moslims ( inclusief jij geloof ik ) goedkeurt wat er daar gebeurd.

Alle ellende is altijd de schuld van de ander. Falen komt niet in het woordenboek voor.

Olive Yao
11-08-10, 17:38
Die van Ansaar zijn nog geschifter dan die van Maroc.

Daar schieten we weinig mee op. Wat zit er achter hun ideeën? O. m. dit:

In deze godgeloven is de wil van de god maatstaf voor goed en slecht. Dit is een formele maatstaf, geen inhoudelijke maatstaf. De god wil X <-> X is goed

Mensen die deze maatstaf aanvaarden en die vervolgens met een daartoe geschikt geachte methode hebben vastgesteld dat de god X wil, aanvaarden X als goed.

Waarom aanvaarden mensen deze maatstaf? Vraag van belang.

Slinger
11-08-10, 23:39
Daar schieten we weinig mee op. Wat zit er achter hun ideeën? O. m. dit:

In deze godgeloven is de wil van de god maatstaf voor goed en slecht. Dit is een formele maatstaf, geen inhoudelijke maatstaf. De god wil X <-> X is goed

Mensen die deze maatstaf aanvaarden en die vervolgens met een daartoe geschikt geachte methode hebben vastgesteld dat de god X wil, aanvaarden X als goed.

Waarom aanvaarden mensen deze maatstaf? Vraag van belang.

Ze hebben helemaal geen idee van goed en kwaad. In elk geval interesseert het ze niet. Het enige dat ze voelen is een soort hondentrouw aan de regels van de islam.

yvonne
12-08-10, 08:22
Als ze een trouw zouden voelen aan de regels zoals opgesteld in de Islam dan zouden ze nooit onschuldige burgers doden.Ook staat er wel dat je mag vechten voor je vrijheid en om leven/volk en goed te beschermen maar zelfmoord mag niet.Het jezelf opblazen en daarbij 20 onschuldigen doodde en 1 onderdrukker kan ik dan ook op geen 1 manier zien als toegestaan of goed.

Olive Yao
12-08-10, 10:40
Ze hebben helemaal geen idee van goed en kwaad. In elk geval interesseert het ze niet. Het enige dat ze voelen is een soort hondentrouw aan de regels van de islam.




Als ze een trouw zouden voelen aan de regels zoals opgesteld in de Islam dan zouden ze nooit onschuldige burgers doden. Ook staat er wel dat je mag vechten voor je vrijheid en om leven/volk en goed te beschermen maar zelfmoord mag niet. Het jezelf opblazen en daarbij 20 onschuldigen doodde en 1 onderdrukker kan ik dan ook op geen 1 manier zien als toegestaan of goed.


:baard: Beste mensen, naar mijn idee maken jullie je er te gemakkelijk van af.


Het enige dat ze voelen is een soort hondentrouw aan de regels van de islam.

Slinger, hiermee zeg je au fond alleen in andere woorden wat ik “aanvaarden van de formele maatstaf” noem.


Ze hebben helemaal geen idee van goed en kwaad. In elk geval interesseert het ze niet.

Op grond van de formele maatstaf velt men wel oordelen over goed en slecht.
Of die oordelen overeenkomen met een zelf ervaren besef van goed en kwaad is inderdaad een zinnige vraag, Slinger. Die vraag kunnen zo formuleren:

Kan overgave aan de wil van een god sympathie en compassie smoren?

Denk aan Joesoefs onderschrift van eertijds, mensen richten nooit zo graag kwaad aan als uit religieuze overtuiging, of woorden van gelijke strekking.

Denk ook aan Mark61's en mijn uitwisseling van enkele dagen geleden: het gaat hier om hoe wij mensen zijn, denken en doen.

Hoe zitten we in elkaar, dat we zo'n formele maatstaf slaafs en blind aanvaarden?

:baard: Lees Salahuddeenalkurdi's post over vrouwen, kinderen, buschauffeurs en conducteurs nog eens. Daaruit blijkt dat hij de formele maatstaf niet slaafs en blind aanvaardt. In die post geeft hij namelijk zgn. consequentialistische motieven voor geselen, hakken en stenigen: die wreedheden hebben tot gevolg dat mensen die misdrijven niet begaan.

:baard: Dat is weer een standaardwending.

Vaak beginnen mensen de formele maatstaf in te roepen, en houden ze daaraan vast, soms zonder het zelf door te hebben. Maar in een discussie over wat de formele maatstaf voorschrijft voeren ze daar dan toch consequentialistische argumenten voor aan – wat impliceert dat ze de formele maatstaf niet slaafs en blind aanvaarden.

mark61
12-08-10, 10:48
Of die oordelen overeenkomen met een zelf ervaren besef van goed en kwaad is inderdaad een zinnige vraag,

Ik vroeg laatst aan Abu Hurayrah of hij 'autonome' ideeën over goed en slecht had, los van de islam. Het antwoord leek me 'nee'. Toen vond ik hem griezelig. Toen werd hij boos :cheefbek:

naam
12-08-10, 10:50
:baard: Lees Salahuddeenalkurdi's post over vrouwen, kinderen, buschauffeurs en conducteurs nog eens. Daaruit blijkt dat hij de formele maatstaf niet slaafs en blind aanvaardt. In die post geeft hij namelijk zgn. consequentialistische motieven voor geselen, hakken en stenigen: die wreedheden hebben tot gevolg dat mensen die misdrijven niet begaan.


Deze gedachte houdt overigens in dat mensen alleen het goed doen uit angst voor straffen.
De angst voor Allah zorgt ervoor dat mensen op het rechte pad blijven. D.w.z. geen eigen moraal en geweten in denken.
Gelijk aan wat God goed vind is per definitie goed. Je komt in een cognitieve dissonantie als je kritisch gaat nadenken over wat god eigenlijk goed vindt.
Bovendien er is geen objectief goed en kwaad.

John2
12-08-10, 11:04
Juist! en overspel,homosexualiteit ensovoort zijn niet verboden vandaar dat er een overvloed aan Aidspatienten en andere geslachtsziektes zijn, kinderen die hun vaders niet kennen, moeders die de vader van hun kind niet weten, vaders die de bestaan van hun kinderen niet weten,
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Vreemd Salahuddeenalkurdi, namelijk HIV en SOA komen in verhouden tot de westerse landen in de rest van de wereld 3x vaker voor.

In Johannesburg werd eind november 2007 de eerste conferentie gehouden over Islam en hiv/aids, gesponsord door diverse islamitische organisaties. Een week lang discussieerden 225 deelnemers uit voornamelijk Afrika, het Midden Oosten en Azië over islam en hiv/aids. Grofweg waren er drie groepen deelnemers: islamitische religieuze leiders, hiv-positieve mensen met een moslimachtergrond en gezondheidswerkers. Doel van de conferentie was om hiv/ aids vanuit een islamitisch perspectief te benaderen om antwoorden te vinden voor overheden, non-gouvernementele organisaties en betrokken bevolkingsgroepen. Vrijwel alle aanwezigen waren moslim en de religieuze leiders vertegenwoordigden verschillende stromingen binnen de islam.
-gegevens onderzoek 2004-2005
-Bron: UN-AIDS
Stukje van het gehele rapport staat te lezen op http://www.soaaidsmagazine.nl/artikel_internationaal/915
http://www.soaaidsmagazine.nl/afbeeldingen/juni_08_kaart_nafrika.jpg

Olive Yao
12-08-10, 11:05
Ik vroeg laatst aan Abu Hurayrah of hij 'autonome' ideeën over goed en slecht had, los van de islam. Het antwoord leek me 'nee'. Toen vond ik hem griezelig. Toen werd hij boos :cheefbek:

Autonomie is een sleutelwoord, ja. Los van Abu Hurayrah persoonlijk, het (geforceerd) aanvaarden van de formele maatstaf van de wil van de god aan de ene kant, en persoonlijke sympathie, compassie en een besef van (al of niet illusoire) autonomie aan de andere kant, kunnen op gespannen voet staan. En daarmee kun je dan een gevoelige snaar raken.

Maar in de lijn die jij vaak volgt, 99% van de mensen eten de soep niet zo heet als de leer hem opdient.

Abu_Hurayrah
12-08-10, 13:56
Ik vroeg laatst aan Abu Hurayrah of hij 'autonome' ideeën over goed en slecht had, los van de islam. Het antwoord leek me 'nee'. Toen vond ik hem griezelig. Toen werd hij boos :cheefbek:

Oh ik kan me niet herinneren in deze bewoordingen het tegen te zijn gekomen. Maar ik denk wel dat alles te "toetsen" is aan wat Allah zegt en aan wat Zijn Boodschapper heeft gezegd of juist niet gezegd heeft, al dan niet stilzwijgend goedkeurde - in termen van goed en kwaad. Maar er is altijd een grensgebied (mubah) dat daartussen valt en daarover wordt geadviseerd om die te mijden, hoewel dat niet verplicht is.

The_Grand_Wazoo
12-08-10, 14:40
Maar ik denk wel dat alles te "toetsen" is aan wat Allah zegt en aan wat Zijn Boodschapper heeft gezegd of juist niet gezegd heeft, al dan niet stilzwijgend goedkeurde - in termen van goed en kwaad.

Toetsen aan wat niet gezegd is maar stilzwijgend goedkeurde

????
Was het stilzwijgen een teken van goedkeuren?

Of van de andere kant op kijken? Of van desinteresse? Of van onwetendheid? Of van even wat anders aan het hoofd hebben? Of van last hebben van een griepje en er even geen zin in hebben? Of van op dat specifieke moment door omstandigheden gedwongen zijn andere prioriteiten te stellen, maar het eigenlijk afkeuren? Of van denken, laat ik mij nou eens niet mee bemoeien?

Je laat onbekende drijfveren van iemand die wel heel lang gelden in een heel andere tijd heeft geleefd een wel zeer grote rol spelen in het bepalen van wat jij, hier en nu als goed of kwaad moet onderscheiden.

knuppeltje
12-08-10, 14:53
Maar ik denk wel dat alles te "toetsen" is aan wat Allah zegt en aan wat Zijn Boodschapper heeft gezegd of juist niet gezegd heeft, al dan niet stilzwijgend goedkeurde - in termen van goed en kwaad. Maar er is altijd een grensgebied (mubah) dat daartussen valt en daarover wordt geadviseerd om die te mijden, hoewel dat niet verplicht is.

Reken dan alles wat dat betreft maar tot dat grensgebied. Wie in godsnaam kan nog controleren wat een mogelijk fictief figuur 1400 jaar geleden heeft gezegd, zolang die zelf geen letter heeft geschreven?

Goden zijn uitvindingen van mensen. Ze moesten vroeger wat om er de lange koude winteravond mee door te komen, en al het dagelijkse gesuk moest tenslotte toch ook niet voor niets geweest zijn, daar moest in het eeuwige hiernamaals toch enige compensatie voor zijn. Zoiets mocht er toch wel te verwachten zijn, niet dan?
Maar alleen voor degenen die er hetzelfde over dachten natuurlijk, die anderen moesten maar naar de hel, desnoods werden die daar een handje bij geholpen, heel graag zelfs. God mocht eens niet goed in het grote boek kijken als die rotzakken zich aan de paradijspoort kwamen melden om binnengelaten te worden, gatver. Dan maar beter zelf alvast de rekening vereffenen, toch? Beetje VOC-mentaliteit, zal ik maar zeggen.

aboenoeh
12-08-10, 15:44
Reken dan alles wat dat betreft maar tot dat grensgebied. Wie in godsnaam kan nog controleren wat een mogelijk fictief figuur 1400 jaar geleden heeft gezegd, zolang die zelf geen letter heeft geschreven?



Goden zijn uitvindingen van mensen. Ze moesten vroeger wat om er de lange koude winteravond mee door te komen, en al het dagelijkse gesuk moest tenslotte toch ook niet voor niets geweest zijn, daar moest in het eeuwige hiernamaals toch enige compensatie voor zijn. Zoiets mocht er toch wel te verwachten zijn, niet dan?

Maar alleen voor degenen die er hetzelfde over dachten natuurlijk, die anderen moesten maar naar de hel, desnoods werden die daar een handje bij geholpen, heel graag zelfs. God mocht eens niet goed in het grote boek kijken als die rotzakken zich aan de paradijspoort kwamen melden om binnengelaten te worden, gatver. Dan maar beter zelf alvast de rekening vereffenen, toch? Beetje VOC-mentaliteit, zal ik maar zeggen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

zijt ge blij om een bastaard kind te zijn?:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu_Hurayrah
12-08-10, 16:05
Toetsen aan wat niet gezegd is maar stilzwijgend goedkeurde

????
Was het stilzwijgen een teken van goedkeuren?

Of van de andere kant op kijken? Of van desinteresse? Of van onwetendheid? Of van even wat anders aan het hoofd hebben? Of van last hebben van een griepje en er even geen zin in hebben? Of van op dat specifieke moment door omstandigheden gedwongen zijn andere prioriteiten te stellen, maar het eigenlijk afkeuren? Of van denken, laat ik mij nou eens niet mee bemoeien?

Je laat onbekende drijfveren van iemand die wel heel lang gelden in een heel andere tijd heeft geleefd een wel zeer grote rol spelen in het bepalen van wat jij, hier en nu als goed of kwaad moet onderscheiden.

Meestal was een stilzwijgende getuigenis inderdaad een goedkeuring als daar later nooit op terug gekomen is. Dit heet in het Arabisch de Sunnah Taqririyyah.

knuppeltje
12-08-10, 16:08
zijt ge blij om een bastaard kind te zijn?:vrede:


Huh, wie zegt dat ik een bastaardkind ben?

Waarom plaats je er dat totaal nietszeggend woordje vrede erbij? Uit de mond van een zo domme puber is dat alleen maar om te lachen.

Zijn het op ansaar allemaal zulke idioten als jij?

The_Grand_Wazoo
12-08-10, 16:12
Meestal was een stilzwijgende getuigenis inderdaad een goedkeuring als daar later nooit op terug gekomen is. Dit heet in het Arabisch de Sunnah Taqririyyah.

Als er niet op teruggekomen wordt, dan is er dus geen verificatie dat het om een goedkeuring gaat. Stellen dat het wel om een goedkeuring gaat heet in het Duits hinein interpretieren.

Abu_Hurayrah
12-08-10, 16:20
Als er niet op teruggekomen wordt, dan is er dus geen verificatie dat het om een goedkeuring gaat. Stellen dat het wel om een goedkeuring gaat heet in het Duits hinein interpretieren.

Ik weet niet wat de regels zijn bij het accepteren van een Sunnah Taririyyah - stilzwijgende goedkeuring. Ik plaats alleen de notie daarvan. Het is denk ik in bepaalde gevallen een spinnenweb waar alleen geleerden hun weg in kunnen vinden.

aboenoeh
12-08-10, 16:22
Huh, wie zegt dat ik een bastaardkind ben?



Waarom plaats je er dat totaal nietszeggend woordje vrede erbij? Uit de mond van een zo domme puber is dat alleen maar om te lachen.



Zijn het op ansaar allemaal zulke idioten als jij?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Zijn het op ansaar allemaal zulke idioten als jij?



ja

gaa naar hln.be en probeerer daar uw braaksel te plaatsen

ge zult er wat soortgenoten tegenkomen:vrede:



die vrede teken plaats ik omdat ik het u niet kwalijk neem dat ge zo een bekrompe hersens hebt.

ge kunt er tenslotte niets aan doen aangezien ge van de apen afstamt zoals jullie evolutie theorie jullie soorten aanleert.:wijs::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
12-08-10, 17:31
zoals jullie evolutie theorie jullie soorten aanleert.:wijs::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ge zijt het levende bewijs. :zozo:

Blij in het vrij westen te wonen?

aboenoeh
12-08-10, 18:39
Ge zijt het levende bewijs. :zozo:



Blij in het vrij westen te wonen?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

blij er gebruik van te kunnen maken om jullie bespotelijk volkje te bestrijden :wijs::wijs:

ps: ik ben ook een westerlling, maar geen blanke die zich superieur voelt tegenover de rest van de wereld
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
12-08-10, 18:43
blij er gebruik van te kunnen maken om jullie bespotelijk volkje te bestrijden :wijs::wijs:

ps: ik ben ook een westerlling, maar geen blanke die zich superieur voelt tegenover de rest van de wereld
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat bestrijden, hoe doe je dat? Dmv tasjesroof van oude dametjes?

malikah4
12-08-10, 18:53
Nee online dat zie je toch...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wide-O
12-08-10, 18:57
ps: ik ben ook een westerlling, maar geen blanke die zich superieur voelt tegenover de rest van de wereld


Een blanke die zich inferieur voelt tegenover de rest van de wereld dan?

Gaat wel over zodra je de Betterfoods (opgelet: niet in stikken!) op hebt en naar de grote school mag. :zozo:

aboenoeh
12-08-10, 18:59
Dat bestrijden hoe doe je dat? Dmv tasjesroof?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

door moskees te bouwen
westerse vrouwen te bekeren
en jullie soldaten in lijkzakken terug te sturen:hihi::hihi: met de post:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
12-08-10, 19:05
Oei die zit 1-0 voor aboe maar het stond al 10-0 (grijns)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
12-08-10, 19:05
en jullie soldaten in lijkzakken terug te sturen:hihi::hihi: met de post:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik begrijp het al, jij bent zo'n primitieve jihaatbaard.

John61
12-08-10, 20:20
door moskees te bouwen
westerse vrouwen te bekeren
en jullie soldaten in lijkzakken terug te sturen:hihi::hihi: met de post:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mwah, als voormalig moslim ben ik bekeerd door een westerse vrouw tot het ongeloof, waarvoor ik mijn vrouw uiterst dankbaar voor ben. En zo zijn er meer mannelijke exmoslims die bekeerd zijn tot het christendom of geen religie meer aanhangen door hun relatie met een westerse vrouw.

Joesoef
12-08-10, 20:55
Ik begrijp het al, jij bent zo'n primitieve jihaatbaard.


Je maakt een inschattingsfout. Nog niet eens de baard in zijn keel.

aboenoeh
12-08-10, 22:49
Mwah, als voormalig moslim ben ik bekeerd door een westerse vrouw tot het ongeloof, waarvoor ik mijn vrouw uiterst dankbaar voor ben. En zo zijn er meer mannelijke exmoslims die bekeerd zijn tot het christendom of geen religie meer aanhangen door hun relatie met een westerse vrouw.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

en droom die nooit uitkomt zeker
jonn de voormalige moslim:gniffel::gniffel::gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
12-08-10, 22:56
[QUOTE=Slinger]Ik begrijp het al, jij bent zo'n primitieve jihaatbaard.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums[/QUO

primitief ja

'Ingenieurs zijn de beste terroristen' kopte De Pers begin januari naar aanleiding van een Brits profielrapport over terrorisme. Het rapport 'Engineers of Jihad' is in zijn soort opmerkelijk helder, maar het biedt desondanks weinig houvast voor preventie.

Sinds de aanslag op het World Trade Center (11 september 2001) zijn legers, inlichtingendiensten en wetenschappers op zoek naar 'de vijand'. Wat drijft iemand tot zulke daden, wie waren het, waar kwamen ze vandaan? Na New York volgden aanslagen in ondermeer Londen, Madrid, Bali en de moord op onze eigen Theo van Gogh. Ze heetten allemaal terroristische aanslagen, maar in hoeverre zijn ze eigenlijk vergelijkbaar? De schrijvers van het rapport 'Engineers of Jihad' uit 2007 stellen vast dat (internationale) terroristen opvallend vaak een technisch academische graad hebben. Maar geldt dat ook voor de terroristen van eigen bodem? We zullen zien van niet.

Nadat bekend werd dat de aanslag op de Twin Towers in Hamburg was voorbereid, was dat voor de Duitse overheid destijds het startsein voor een klopjacht. Maar liefst acht miljoen individuen werden gescreend. Het waren mannen van 18 tot 40 jaar oud, (ex-)student, moslim, woonachtig in Duitsland en afkomstig uit een van de 26 islamitische landen. Ze werden verder onderverdeeld in drie categorieën: het in potentie kunnen plegen van een aanslag (een vliegbrevet was erg verdacht), bekendheid met plaatsen die doelwit zouden kunnen zijn (zoals vliegvelden, kerncentrales, chemische fabrieken en dergelijke) en het leren van de Duitse taal aan het Goethe-instituut (geen idee waarom dat gevaarlijk is).

Van de acht miljoen individuen bleven er op grond van de verdenkingen nog 1689 over, die persoonlijk door de mangel werden gehaald. Politicoloog Giovanni Capoccia uit Oxford heeft de zaak gevolgd en zegt dat er geen enkele verdachte uit de klopjacht is overgebleven. Erger nog, de moslimterroristen die later wel in Duitsland werden gearresteerd op grond van andere onderzoeken, kwamen niet op de officiële lijst voor, en pasten ook niet in het genoemde profiel.

Toch waren vijftien van de WTC-kapers ingenieur van origine, net als veertig procent van de Hamasleden en zelfs 83 procent van de Egyptische beweging Jamaa al-Islamyaa. Laatst nog werd een 32-jarige Cern-medewerker van Algerijnse afkomst in Wenen aangehouden op verdenking van contacten met een terroristische organisatie. De Al Qaeda-richtlijnen voor rekrutering passen menig ingenieur dan ook als gegoten: 'Psychologisch, mentaal en intellectueel fit. Gedisciplineerd, geduldig, gehoorzaam en intelligent met een bijzondere begaafdheid voor observatie en analyse.' Geen toeval dus dat volgens de Britse geheime dienst MI5 Al Qaeda bij voorkeur op technische universiteiten rekruteert. Overigens is daar op de TU nog nooit iets van gebleken, verklaart hoofd integrale veiligheid, Ron Massink.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
12-08-10, 23:11
en droom die nooit uitkomt zeker
jonn de voormalige moslim:gniffel::gniffel::gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat daar van waar is laat ik in het midden, ik doel op ex Moslim John 1.
Feit is dat de Islamitische jeugd steeds meer de (Verdervelijke WESTERSE) genoegens heeft ontdekt .
Ze drinken alcohol , lenen geld*) voor de verdervelijk WESTERSE uitvindingen, kleden zich naar westerse gewoonte en de Moslim meisjes ?? dito met een sterretje
Angst voor hun broertjes die zelf alles wel mogen houdt ze vaak nog tegen .

*) tegen rente
Dus de KORAN wordt regelmatig op de proef gesteld .
Proost :cola:met gognac tic :)

aboenoeh
12-08-10, 23:35
Wat daar van waar is laat ik in het midden, ik doel op ex Moslim John 1.
Feit is dat de Islamitische jeugd steeds meer de (Verdervelijke WESTERSE) genoegens heeft ontdekt .
Ze drinken alcohol , lenen geld*) voor de verdervelijk WESTERSE uitvindingen, kleden zich naar westerse gewoonte en de Moslim meisjes ?? dito met een sterretje
Angst voor hun broertjes die zelf alles wel mogen houdt ze vaak nog tegen .

*) tegen rente
Dus de KORAN wordt regelmatig op de proef gesteld .
Proost :cola:met gognac tic :)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Feit is dat de Islamitische jeugd steeds meer de (Verdervelijke WESTERSE) genoegens heeft ontdekt .

FEITEN IS DAT........


AIVD: aantal radicale moslims stijgt sterk
AIVD: aantal radicale moslims stijgt sterk
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

The_Grand_Wazoo
13-08-10, 00:49
door moskees te bouwen
westerse vrouwen te bekeren
en jullie soldaten in lijkzakken terug te sturen:hihi::hihi: met de post:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat is tot nog toe behoorlijk contra productief gebleken. Ik adviseer je het eens op een andere manier te proberen.

Slinger
13-08-10, 09:14
Je maakt een inschattingsfout. Nog niet eens de baard in zijn keel.

Wat denk je, is er nog hoop voor hem?

Slinger
13-08-10, 09:15
[QUOTE=Slinger]Ik begrijp het al, jij bent zo'n primitieve jihaatbaard.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums[/QUO

primitief ja

'Ingenieurs zijn de beste terroristen' kopte De Pers begin januari naar aanleiding van een Brits profielrapport over terrorisme. Het rapport 'Engineers of Jihad' is in zijn soort opmerkelijk helder, maar het biedt desondanks weinig houvast voor preventie.

Sinds de aanslag op het World Trade Center (11 september 2001) zijn legers, inlichtingendiensten en wetenschappers op zoek naar 'de vijand'. Wat drijft iemand tot zulke daden, wie waren het, waar kwamen ze vandaan? Na New York volgden aanslagen in ondermeer Londen, Madrid, Bali en de moord op onze eigen Theo van Gogh. Ze heetten allemaal terroristische aanslagen, maar in hoeverre zijn ze eigenlijk vergelijkbaar? De schrijvers van het rapport 'Engineers of Jihad' uit 2007 stellen vast dat (internationale) terroristen opvallend vaak een technisch academische graad hebben. Maar geldt dat ook voor de terroristen van eigen bodem? We zullen zien van niet.

Nadat bekend werd dat de aanslag op de Twin Towers in Hamburg was voorbereid, was dat voor de Duitse overheid destijds het startsein voor een klopjacht. Maar liefst acht miljoen individuen werden gescreend. Het waren mannen van 18 tot 40 jaar oud, (ex-)student, moslim, woonachtig in Duitsland en afkomstig uit een van de 26 islamitische landen. Ze werden verder onderverdeeld in drie categorieën: het in potentie kunnen plegen van een aanslag (een vliegbrevet was erg verdacht), bekendheid met plaatsen die doelwit zouden kunnen zijn (zoals vliegvelden, kerncentrales, chemische fabrieken en dergelijke) en het leren van de Duitse taal aan het Goethe-instituut (geen idee waarom dat gevaarlijk is).

Van de acht miljoen individuen bleven er op grond van de verdenkingen nog 1689 over, die persoonlijk door de mangel werden gehaald. Politicoloog Giovanni Capoccia uit Oxford heeft de zaak gevolgd en zegt dat er geen enkele verdachte uit de klopjacht is overgebleven. Erger nog, de moslimterroristen die later wel in Duitsland werden gearresteerd op grond van andere onderzoeken, kwamen niet op de officiële lijst voor, en pasten ook niet in het genoemde profiel.

Toch waren vijftien van de WTC-kapers ingenieur van origine, net als veertig procent van de Hamasleden en zelfs 83 procent van de Egyptische beweging Jamaa al-Islamyaa. Laatst nog werd een 32-jarige Cern-medewerker van Algerijnse afkomst in Wenen aangehouden op verdenking van contacten met een terroristische organisatie. De Al Qaeda-richtlijnen voor rekrutering passen menig ingenieur dan ook als gegoten: 'Psychologisch, mentaal en intellectueel fit. Gedisciplineerd, geduldig, gehoorzaam en intelligent met een bijzondere begaafdheid voor observatie en analyse.' Geen toeval dus dat volgens de Britse geheime dienst MI5 Al Qaeda bij voorkeur op technische universiteiten rekruteert. Overigens is daar op de TU nog nooit iets van gebleken, verklaart hoofd integrale veiligheid, Ron Massink.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nu begrijp ik waarom je zo gefrustreerd bent. Al kaida wil jou niet hebben.

knuppeltje
13-08-10, 09:31
Zijn het op ansaar allemaal zulke idioten



ja



Ik had al zo mijn vermoeden.

The_Grand_Wazoo
13-08-10, 23:42
Feit is dat de Islamitische jeugd steeds meer de (Verdervelijke WESTERSE) genoegens heeft ontdekt .

FEITEN IS DAT........


AIVD: aantal radicale moslims stijgt sterk
AIVD: aantal radicale moslims stijgt sterk
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik probeer wederom te begrijpen wat je hier nou eigenlijk wil zeggen.

Het aantal jihadisten neemt toe.
Ten opzichte waarvan?
Gaat het om een absolute toename? Of om een percentuele toename? En dat ten opzichte van het aantal moslims? En dan het aantal moslims waar? In Nederland? Of in de wereld?
En hoe verhoud die toename zich op de toename van de wereldbevolking? (Volgens mij neemt de wereldbevolking sneller toe, dus linksom of rechtsom neemt percentueel het aantal jihadisten binnen de mensheid af).

En niet onbelangrijk: de moderne jihadist kent een korte levensduur. Zo beschouwd zijn ze nogal duur. Ze gaan, als werkelijke jihadist niet zo erg lang mee. En een nieuwe jihadist verschijnt weer minder snel dan het aantal slachtoffers dan hij maakt.
Hetzelfde geldt overigens voor die ingenieurs waar je zo blij van werd. ´t Is een relatief dure en daardoor weinig effectieve manier van verzet plegen. Dit was overigens al ontdekt door de Japanners in de 2e wereld oorlog. Beetje jammer dat de strijdbare islamieten opnieuw een vierkant wiel uitvinden.

Hoe dan ook, ik denk dat je de volgende keer eventjes kritisch moet denken voordat je begint te juichen en de Here te prijzen.

maartenn100
13-08-10, 23:52
Wat ik niet begrijp is waarom gematigde moslims niet luid hun stem laten horen tegen het misbruik van hun religie door Taliban e.a. Dat dit niet volgens de regels van de Sharia is, geloof ik wel. Maar niets doen is ook iets doen. Door te zwijgen en niet te reageren op deze invulling van je geloof, lijkt het alsof je hen de spreekbuis van jouw Islam laat zijn. Het zijn zij die het beeld van de Islam in de wereld maken. Waarom voeren gematigde moslims daar geen Jihad tegen, tegen diegenen die hun geloof besmeuren met bloed in de wereld. (extremisten en geweldpredikers).

HaasHaas
14-08-10, 00:07
Wat ik niet begrijp is waarom gematigde moslims niet luid hun stem laten horen tegen het misbruik van hun religie door Taliban e.a. Dat dit niet volgens de regels van de Sharia is, geloof ik wel. Maar niets doen is ook iets doen. Door te zwijgen en niet te reageren op deze invulling van je geloof, lijkt het alsof je hen de spreekbuis van jouw Islam laat zijn. Het zijn zij die het beeld van de Islam in de wereld maken. Waarom voeren gematigde moslims daar geen Jihad tegen, tegen diegenen die hun geloof besmeuren met bloed in de wereld. (extremisten en geweldpredikers).

voor de meeste moslims staat de taliban niet voor hun religie.
beetje onzinnig om dan tegen de taliban te gaan demonstreren terwijl er al een oorlog tegen wordt gevoerd die door o.a. het centrum van de islam - saoedi arabie - politiek/financieel wordt ondersteund.

fisherman1969
14-08-10, 01:31
:jeweetog:
Feit is dat de Islamitische jeugd steeds meer de (Verdervelijke WESTERSE) genoegens heeft ontdekt .

FEITEN IS DAT........


AIVD: aantal radicale moslims stijgt sterk
AIVD: aantal radicale moslims stijgt sterk
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zolang het nog gelijk op gaat is dat niet zo erg , ze trekken van zelf wel bij als ,stel dat ze geen mobieltje hadden (westerse uitvinding) enz enz .
westerse auto,s , westerse brommers noem ff iets op dat de radicaaltjes niet nodig hebben wat westers is .
De weldenkende MOSLIMS en MOSLIMA,S vind je meer in de universiteit als in de MOSKEE hoor!!