PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders: ik zeg in de VS wat ik wil



HUISBAAS
07-08-10, 17:15
PVV-leider Wilders trekt zich niets aan van kritiek op zijn geplande toespraak in New York. "Ik ga natuurlijk gewoon en ik zal ook zeggen wat ik wil", staat staat op de PVV-website. Wilders wil op 11 september spreken tijdens een betoging tegen de bouw van een moskee bij Ground Zero.

In TROS Kamerbreed noemde CDA-prominent Hillen dat riskant. Volgens hem moet Wilders nu rekening houden met het belang van Nederland. Hij zal daar in de ogen van de wereld spreken als vertegenwoordiger van de regering.

Hillen vreest schade voor het bedrijfsleven als Wilders provocerende uitspraken doet. Hillens betoog werd onderschreven door SER-voorzitter Rinnooy Kan. Wilders zegt dat hij niet onder de indruk is en stelt ". Op Twitter zegt Wilders dat Hillen er maar vast aan moet wennen.

Hier (http://nos.nl/artikel/176919-wilders-ik-zeg-in-de-vs-wat-ik-wil.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HUISBAAS
07-08-10, 17:16
Wilders zou Wilders niet zijn als hij zich daar maar iets van zou aantrekken.

Maar goed het heeft wel weer als voordeel dat hij hiermee zichzelf in de vingers snijdt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ahlam851
07-08-10, 17:28
Wilders zou Wilders niet zijn als hij zich daar maar iets van zou aantrekken.

Maar goed het heeft wel weer als voordeel dat hij hiermee zichzelf in de vingers snijdt.

Idd, verder weet ik dat hij toch niks zal bereiken.

''Blaffende honden bijten niet'' ;)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
07-08-10, 17:46
Jammer dat Wilders geen minister is geworden of staatssecretaris, echt, politiek is zo veel leuker aan het worden.

Ghaniangirl
07-08-10, 18:39
Wilders is dom om op die dag ook nog te gaan toespraken hij is GEK heeft die niks beters te doen?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
07-08-10, 19:15
Jammer dat Wilders geen minister is geworden of staatssecretaris, echt, politiek is zo veel leuker aan het worden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

daarom is politieke islam in oprukking:vrede::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sjo
07-08-10, 19:50
Wilders is dom om op die dag ook nog te gaan toespraken hij is GEK heeft die niks beters te doen?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hij mag gek zijn maar als ik daar spreken mocht zou ik zeggen.....optiefen met die rotmoskee. MOskee prima , maar dan ook een mooie kerk in Medina.

gr.
sjo

John2
07-08-10, 22:55
Hij mag gek zijn maar als ik daar spreken mocht zou ik zeggen.....optiefen met die rotmoskee. MOskee prima , maar dan ook een mooie kerk in Medina.

gr.
sjo

Je bent boos???

HaasHaas
07-08-10, 23:24
lekker puh:fpuh:
die politici zijn net kleine kinderen. :corcky:

fisherman1969
07-08-10, 23:39
daarom is politieke islam in oprukking:vrede::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Verhip nu geef je WILDERS nog gelijk ook :corcky:
Die beweert dat de ISLAM geen geloof is maar een politieke idiologie , met als doel stelling de wereld te veroveren !

Joesoef
08-08-10, 07:55
daarom is politieke islam in oprukking:vrede::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)


http://www.colorado4x4.org/vbb/images/smilies/co4x4/troll.gif

The_Grand_Wazoo
08-08-10, 09:42
Hij mag gek zijn maar als ik daar spreken mocht zou ik zeggen.....optiefen met die rotmoskee. MOskee prima , maar dan ook een mooie kerk in Medina.

gr.
sjo

Waarom moet er dan ook een kerk in Medina? Wat hebben beslissingen van de overheid van New York te maken met die van Medina? Kun je een rationeel onderbouwd antwoord geven. Graag geen associaties geleid door gerommel uit de onderbuik.

Zabimaru
08-08-10, 11:22
Verhip nu geef je WILDERS nog gelijk ook :corcky:
Die beweert dat de ISLAM geen geloof is maar een politieke idiologie , met als doel stelling de wereld te veroveren !
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Ik snap hem ook niet. Hij haalt vaak uit naar Wilders maar moest Aboenoeh de standaard moslim zijn dan had Wilders 100% gelijk.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

DNA
08-08-10, 12:16
PVV-leider Wilders trekt zich niets aan van kritiek op zijn geplande toespraak in New York. "Ik ga natuurlijk gewoon en ik zal ook zeggen wat ik wil", staat staat op de PVV-website. Wilders wil op 11 september spreken tijdens een betoging tegen de bouw van een moskee bij Ground Zero.

In TROS Kamerbreed noemde CDA-prominent Hillen dat riskant. Volgens hem moet Wilders nu rekening houden met het belang van Nederland. Hij zal daar in de ogen van de wereld spreken als vertegenwoordiger van de regering.

Hillen vreest schade voor het bedrijfsleven als Wilders provocerende uitspraken doet. Hillens betoog werd onderschreven door SER-voorzitter Rinnooy Kan. Wilders zegt dat hij niet onder de indruk is en stelt ". Op Twitter zegt Wilders dat Hillen er maar vast aan moet wennen.

Hier (http://nos.nl/artikel/176919-wilders-ik-zeg-in-de-vs-wat-ik-wil.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Houd's op met die idioot wilders :

jullie geven deze loser te veel aandacht ....die hij absoluut niet verdient ....

wat een achterlijk land is NL geworden dat die geen beter dingen kan doen dan over wilders & co. kletsen ....zielig ...

The Alchemist
08-08-10, 12:36
PVV-leider Wilders trekt zich niets aan van kritiek op zijn geplande toespraak in New York. "Ik ga natuurlijk gewoon en ik zal ook zeggen wat ik wil", staat staat op de PVV-website. Wilders wil op 11 september spreken tijdens een betoging tegen de bouw van een moskee bij Ground Zero.

In TROS Kamerbreed noemde CDA-prominent Hillen dat riskant. Volgens hem moet Wilders nu rekening houden met het belang van Nederland. Hij zal daar in de ogen van de wereld spreken als vertegenwoordiger van de regering.

Hillen vreest schade voor het bedrijfsleven als Wilders provocerende uitspraken doet. Hillens betoog werd onderschreven door SER-voorzitter Rinnooy Kan. Wilders zegt dat hij niet onder de indruk is en stelt ". Op Twitter zegt Wilders dat Hillen er maar vast aan moet wennen.

Hier (http://nos.nl/artikel/176919-wilders-ik-zeg-in-de-vs-wat-ik-wil.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Tja, elk idioot kan & mag zeggen wat die wil :

het gaat om de inhoud joh ...

Abu_Hurayrah
08-08-10, 21:32
Tja, elk idioot kan & mag zeggen wat die wil :

het gaat om de inhoud joh ...

Klopt.

Verder valt zijn anti-Islam gebral in het Engels sprekende wereld veel minder op dan in Nederland. Als hij zich te grof gaat uitlaten dan kun je er vanuit gaan dat ie kritiek krijgt die hij normaal in Nederland niet zou krijgen.

aboenoeh
08-08-10, 22:22
Verhip nu geef je WILDERS nog gelijk ook :corcky:
Die beweert dat de ISLAM geen geloof is maar een politieke idiologie , met als doel stelling de wereld te veroveren !
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

als wilders zecht dat islam de wereld wil veroveren heeft hij het goed gezien.en wij zijn aardig goed bezig
wijj willen de wereld bevrijden van de westerse tiranny waar de wereld onder te leiden heeft.
willen jullie de wereld niet veroveren met jullie PERVERSE democratie
willen de comunisten niet de wereld veroveren met hun idiologie
of mogen aleen jullie dat?????
noem mij eens een idiologie die de wereld niet wilt veroveren.

wilders is niet het probleem hoor
alle , behalve dan voor de liberale moslim die gelijdelijk hun roze wereldje zien verdwijnen
wat die zien de groei van de politieke islam, door wilders gebrabbel en gekkheid.
hier een staaldje van zijn domheid

http://www.youtube.com/watch?v=3tAE0ZIb--I
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
08-08-10, 22:25
Klopt.

Verder valt zijn anti-Islam gebral in het Engels sprekende wereld veel minder op dan in Nederland. Als hij zich te grof gaat uitlaten dan kun je er vanuit gaan dat ie kritiek krijgt die hij normaal in Nederland niet zou krijgen.

Ik hoop dat je gelijk krijgt !
Maar hij zal zich heus wel houden tot ,,the point,, en dat is waar het om gaat een nl MOSKEE bouwen op die plaats .
Snap niet wat hij daar te zoeken heeft trouwens !!

fisherman1969
08-08-10, 22:29
Idd, verder weet ik dat hij toch niks zal bereiken.

''Blaffende honden bijten niet'' ;)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nee maar zijn wel de beste waak honden :p

John2
08-08-10, 23:28
als wilders zecht dat islam de wereld wil veroveren heeft hij het goed gezien.en wij zijn aardig goed bezig
wijj willen de wereld bevrijden van de westerse tiranny waar de wereld onder te leiden heeft.
willen jullie de wereld niet veroveren met jullie PERVERSE democratie
willen de comunisten niet de wereld veroveren met hun idiologie
of mogen aleen jullie dat?????
noem mij eens een idiologie die de wereld niet wilt veroveren.

wilders is niet het probleem hoor
alle , behalve dan voor de liberale moslim die gelijdelijk hun roze wereldje zien verdwijnen
wat die zien de groei van de politieke islam, door wilders gebrabbel en gekkheid.
hier een staaldje van zijn domheid

http://www.youtube.com/watch?v=3tAE0ZIb--I
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
En wat als wij in het westen er niet mee eens zijn en wij tevreden zijn met de wetten en regels hier, wat dan wil jij dit ons dan opdringen?

sjo
09-08-10, 19:22
Je bent boos???

Laten we het ontstemd noemen......

gr.
sjo

sjo
09-08-10, 19:31
Waarom moet er dan ook een kerk in Medina? Wat hebben beslissingen van de overheid van New York te maken met die van Medina? Kun je een rationeel onderbouwd antwoord geven. Graag geen associaties geleid door gerommel uit de onderbuik.

Omdat ik een kerkdienst in Medina wil bijwonen. Nog liever 1 in Mekka. Maar helaas, ik mag me er niet eens vertonen. Terwijl ik geen andere eigenschappen heb dan Moslims in welke stad of welk land dan ook.
Overigens , sinds een groot aantal jaren ben ik baas in eigen buik.

gr.
sjo

IbnRushd
09-08-10, 19:37
Hij mag gek zijn maar als ik daar spreken mocht zou ik zeggen.....optiefen met die rotmoskee. MOskee prima , maar dan ook een mooie kerk in Medina.

gr.
sjo

Ironisch. Jij vindt de illegale nederzettingen in het Palestijnse gebied prima. Je zegt vast ook dat de Palestijnen moeten oprotten, omdat de plaats voor ultra-orthodoxe joden bestemd zijn. Staat in de Thora zeggen ze. Echt grappig.

IbnRushd
09-08-10, 19:39
Omdat ik een kerkdienst in Medina wil bijwonen. Nog liever 1 in Mekka. Maar helaas, ik mag me er niet eens vertonen. Terwijl ik geen andere eigenschappen heb dan Moslims in welke stad of welk land dan ook.
Overigens , sinds een groot aantal jaren ben ik baas in eigen buik.

gr.
sjo

In de Vaticaanstad komt er ook geen moskee binnen. Wat vind jij ervan? Terecht?

Tomas
09-08-10, 19:44
In de Vaticaanstad komt er ook geen moskee binnen. Wat vind jij ervan? Terecht?

Heb jij wel enig idee wat Vaticaanstad inhoud?

IbnRushd
09-08-10, 19:58
Heb jij wel enig idee wat Vaticaanstad inhoud?

Ja. Wat is je punt?

Tomas
09-08-10, 20:46
Ja. Wat is je punt?

Waarom vergelijk je dan het Vaticaan met een echte stad? Dat kan alleen als je gewoon geen flauw benul hebt wat het is. Het is niet meer dan de kerk, het paleis en wat bijgebouwen waaronder het museum. Je zal daar toch eerst wat moeten afbreken of onteigenen om er een Moskee te kunnen bouwen. Beetje raar als je weet wat het is. En je mag er als niet-katholiek gewoon gratis in. Zelfs het dak op. Nooit bedacht om daar een stukje voor atheisten op te eisen. Eigendom is ook voor ons heilig.

John2
09-08-10, 21:56
In de Vaticaanstad komt er ook geen moskee binnen. Wat vind jij ervan? Terecht?
Wil je deze bouwen in de kerk, paleis, kazerne, regeringsgebouw, pauselijke verblijven, Archive, of misschien op het plein?
Maar waar moeten dan die bloemen uit holland staan?

IbnRushd
09-08-10, 22:03
Waarom vergelijk je dan het Vaticaan met een echte stad? Dat kan alleen als je gewoon geen flauw benul hebt wat het is. Het is niet meer dan de kerk, het paleis en wat bijgebouwen waaronder het museum. Je zal daar toch eerst wat moeten afbreken of onteigenen om er een Moskee te kunnen bouwen. Beetje raar als je weet wat het is. En je mag er als niet-katholiek gewoon gratis in. Zelfs het dak op. Nooit bedacht om daar een stukje voor atheisten op te eisen. Eigendom is ook voor ons heilig.

Grapjas. Blijkbaar weet je niet hoe groot of wat Mekka of Medina is. Je hebt geen enkel benul waar ik op reageer.

John2
09-08-10, 22:13
Grapjas. Blijkbaar weet je niet hoe groot of wat Mekka of Medina is. Je hebt geen enkel benul waar ik op reageer.
Mekka heeft een oppervlakte van 360 000 m2
Vaticaanstad; Oppervlakte: 0,4 km2;

IbnRushd
09-08-10, 22:28
Mekka heeft een oppervlakte van 360 000 m2
Vaticaanstad; Oppervlakte: 0,4 km2;

Weet jij wat m2 is?

Snap jij mijn punt wel? Niet dat ik de illusie heb dat je 't begrijpt.

Snap je wel als ik je vertel dat 'heilige plekken' een betekenis hebben?

super ick
09-08-10, 22:28
Ironisch. Jij vindt de illegale nederzettingen in het Palestijnse gebied prima. Je zegt vast ook dat de Palestijnen moeten oprotten, omdat de plaats voor ultra-orthodoxe joden bestemd zijn. Staat in de Thora zeggen ze. Echt grappig.

Och och de Palestijnenkaart wordt weer getrokken.
Waar zouden we zijn zonder de Palestijn!

John2
09-08-10, 22:37
Weet jij wat m2 is?

Snap jij mijn punt wel? Niet dat ik de illusie heb dat je 't begrijpt.

Snap je wel als ik je vertel dat 'heilige plekken' een betekenis hebben?

Ja dat standpunt begrijp ik heel goed en begrijp ook dat jij dit vindt over de heilige plaatsen binnen de Islam, net als Wilders gaat vertellen in New York dat plaatsen heilig worden als mensen onterecht het leven verliezen en het ongepast is deze waarde aan te tasten.

IbnRushd
09-08-10, 22:43
Ja dat standpunt begrijp ik heel goed en begrijp ook dat jij dit vindt over de heilige plaatsen binnen de Islam, net als Wilders gaat vertellen in New York dat plaatsen heilig worden als mensen onterecht het leven verliezen en het ongepast is deze waarde aan te tasten.

Nee, dat is niet heilig en niemand heeft het heilig verklaard, en vzv ik weet wilt niemand Ground Zero tot een heilige plek maken. Lijkt me tamelijk gestoord.

Ik ga hier verder m'n woorden ook niet aan verspillen. 't Regent hier van die domme opmerkingen. Krijg er hoofdpijn van. :/

Welterusten.

Sjarlus
09-08-10, 23:01
Waarom vergelijk je dan het Vaticaan met een echte stad? Dat kan alleen als je gewoon geen flauw benul hebt wat het is. Het is niet meer dan de kerk, het paleis en wat bijgebouwen waaronder het museum. Je zal daar toch eerst wat moeten afbreken of onteigenen om er een Moskee te kunnen bouwen. Beetje raar als je weet wat het is. En je mag er als niet-katholiek gewoon gratis in. Zelfs het dak op. Nooit bedacht om daar een stukje voor atheisten op te eisen. Eigendom is ook voor ons heilig.[...]Je hebt geen enkel benul waar ik op reageer.
Krijgen we dat weer. Zóóóóó doorzichtig.
Nou vooruit, doe i.h.k.v. je zelftherapie maar even uit de hoogte. Oh, ik zie nu net dat je je wat dat betreft al hebt uitgeleefd.
Volgens mij laat jij altijd je onderkaak zakken terwijl je post.

John2
09-08-10, 23:02
Nee, dat is niet heilig en niemand heeft het heilig verklaard, en vzv ik weet wilt niemand Ground Zero tot een heilige plek maken. Lijkt me tamelijk gestoord.

Ik ga hier verder m'n woorden ook niet aan verspillen. 't Regent hier van die domme opmerkingen. Krijg er hoofdpijn van. :/

Welterusten.

Waarom zou deze plek niet heilig zijn voor de nabestaanden?
Wanneer is een plek heilig voor iemand, heeft alleen het/een geloof recht op dit "heilig" zijn?
Krijg jij nooit kippenvel als je langs een plek rijdt waar een vriend of familie lid is overleden bij een ongeval?
Heilige plaatsen, zijn plaatsen waar mensen een gevoel bij krijgen, nog het Christendom, nog de Islam of welk geloof beslist welke plaatsen heilig zijn, de mens beslist hierin.
Ja en als je er dan nog hoofdpijn van krijgt, misschien rooibos thee of een asprine wil nog wel eens helpen. ;)

The_Grand_Wazoo
09-08-10, 23:12
Waarom vergelijk je dan het Vaticaan met een echte stad? Dat kan alleen als je gewoon geen flauw benul hebt wat het is. Het is niet meer dan de kerk, het paleis en wat bijgebouwen waaronder het museum. Je zal daar toch eerst wat moeten afbreken of onteigenen om er een Moskee te kunnen bouwen. Beetje raar als je weet wat het is. En je mag er als niet-katholiek gewoon gratis in. Zelfs het dak op. Nooit bedacht om daar een stukje voor atheisten op te eisen. Eigendom is ook voor ons heilig.

Dat doet even niet ter zake, net zo min als het terzake. Ibn Rush reageert op iemand die vindt dat Wilders mag protesteren tegen een beslissing van het stadsbestuur van New York omdat dat het pas pas dan redelijk om een moskee (of cultureel centrum, of wat voor iets islamitisch angehaucht dan ook) gebouwd mag worden wanneer er in Medina een kerk gebouwd mag worden.
Dat is een rare kromme vergelijking. Ibn zet er m.i. een even rare kromme vergelijking tegenover. In zijn geval vat ik het op als een sarcastisch weerwoord op iemand die de wereld ordend naar zijn onderbuik. Of hij daarover baas is, is volstrekt irrelevant.

Eke
09-08-10, 23:19
daarom is politieke islam in oprukking:vrede::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aboenoeh, Oprukken is een militaire term. Hoezo dan "vrede" ?
Hoe zie je dat voor je ?

Eke
09-08-10, 23:32
Waarom zou deze plek niet heilig zijn voor de nabestaanden?
Wanneer is een plek heilig voor iemand, heeft alleen het/een geloof recht op dit "heilig" zijn?
Krijg jij nooit kippenvel als je langs een plek rijdt waar een vriend of familie lid is overleden bij een ongeval?
Heilige plaatsen, zijn plaatsen waar mensen een gevoel bij krijgen, nog het Christendom, nog de Islam of welk geloof beslist welke plaatsen heilig zijn, de mens beslist hierin.
Ja en als je er dan nog hoofdpijn van krijgt, misschien rooibos thee of een asprine wil nog wel eens helpen. ;)


John, het plan om daar een islamitisch cultureel centrum met moskee erin neer te zetten komt uit de bevolking ter plekke.

De bedoeling is dat het Centrum een brugfunktie krijgt. Een brug tussen de New Yorkse moslims uit die buurt en de overige buurtbewoners.

Natuurlijk doet het pijn als je langs Ground Zero loopt. En je mag met alle respekt daar langs blijven lopen.

Maar DE moslims hebben het niet gedaan. De daders waren wel moslim, maar dat is toch iets anders.
Het feit dat bepaalde RK-religieuzen kinderen hebben beschadigd -vaak voor de rest van hun leven- zul je ook niet alle Christenen aanrekenen..

Tomas
10-08-10, 00:06
Dat doet even niet ter zake, net zo min als het terzake. Ibn Rush reageert op iemand die vindt dat Wilders mag protesteren tegen een beslissing van het stadsbestuur van New York omdat dat het pas pas dan redelijk om een moskee (of cultureel centrum, of wat voor iets islamitisch angehaucht dan ook) gebouwd mag worden wanneer er in Medina een kerk gebouwd mag worden.
Dat is een rare kromme vergelijking. Ibn zet er m.i. een even rare kromme vergelijking tegenover. In zijn geval vat ik het op als een sarcastisch weerwoord op iemand die de wereld ordend naar zijn onderbuik. Of hij daarover baas is, is volstrekt irrelevant.

Dat is verdomd interessant Wazoo.

Tomas
10-08-10, 00:10
Grapjas. Blijkbaar weet je niet hoe groot of wat Mekka of Medina is. Je hebt geen enkel benul waar ik op reageer.

Mekka is een stad. En dan hebben we het nog maar niet over het feit dat mekka gewoon helemaal verboden is voor niet-mosilms.

IbnRushd
10-08-10, 07:04
Mekka is een stad. En dan hebben we het nog maar niet over het feit dat mekka gewoon helemaal verboden is voor niet-mosilms.

Ja joh, toe maar. Laten we het over Mekka hebben.

John2
10-08-10, 07:21
John, het plan om daar een islamitisch cultureel centrum met moskee erin neer te zetten komt uit de bevolking ter plekke.

De bedoeling is dat het Centrum een brugfunktie krijgt. Een brug tussen de New Yorkse moslims uit die buurt en de overige buurtbewoners.

Natuurlijk doet het pijn als je langs Ground Zero loopt. En je mag met alle respekt daar langs blijven lopen.

Maar DE moslims hebben het niet gedaan. De daders waren wel moslim, maar dat is toch iets anders.
Je kunt op grond van het feit dat bepaalde RK-religieuzen kinderen hebben beschadigd -vaak voor de rest van hun leven- ook alle Christenen niet aanrekenen..

Er is inderdaad overleg geweest tussen een kleine groep voorstanders, maar vanaf het eerste moment is er al een zeer grote tegenstand geweest en deze tegenstand is met de dag vergroot nadat er steeds weer zaken werden veranderd en vanaf het eerste moment was meer dan 90% van de nabestaanden er al op tegen.

mark61
10-08-10, 07:32
vanaf het eerste moment was meer dan 90% van de nabestaanden er al op tegen.

Bron?

The_Grand_Wazoo
10-08-10, 07:44
Dat is verdomd interessant Wazoo.

Ik wist wel dat ik een snaar bij je zou weten te raken.

Joesoef
10-08-10, 07:55
Er is inderdaad overleg geweest tussen een kleine groep voorstanders, maar vanaf het eerste moment is er al een zeer grote tegenstand geweest en deze tegenstand is met de dag vergroot nadat er steeds weer zaken werden veranderd en vanaf het eerste moment was meer dan 90% van de nabestaanden er al op tegen.


Hoeveel moslims zitten er onder die nabestaanden en wie heeft die enquete afgenomen?

mark61
10-08-10, 08:13
Mekka heeft een oppervlakte van 360 000 m2
Vaticaanstad; Oppervlakte: 0,4 km2;

:hihi: Imbeciel.

super ick
10-08-10, 08:15
Er is inderdaad overleg geweest tussen een kleine groep voorstanders, maar vanaf het eerste moment is er al een zeer grote tegenstand geweest en deze tegenstand is met de dag vergroot nadat er steeds weer zaken werden veranderd en vanaf het eerste moment was meer dan 90% van de nabestaanden er al op tegen.

Voor zover ik het heb opgepikt. Correct me if i'm wrong...........

Het gaat om een vervanging van een moskee enkele blokken verwijderd van G.Z. De nieuwe moskee komt ook enkele blokken van G.Z. vandaan. Dus niet OP G.Z.

mark61
10-08-10, 08:27
Voor zover ik het heb opgepikt. Correct me if i'm wrong...........

Het gaat om een vervanging van een moskee enkele blokken verwijderd van G.Z. De nieuwe moskee komt ook enkele blokken van G.Z. vandaan. Dus niet OP G.Z.

Geen sprake van vervanging, het is een nieuw initiatief voor een cultureel centrum.

Over welke moskee heb jij het? :vreemd:

http://www.cordobainitiative.org/ch_map.jpg

www.cordobainitiative.org.

super ick
10-08-10, 08:33
Waarom zou deze plek niet heilig zijn voor de nabestaanden?
Wanneer is een plek heilig voor iemand, heeft alleen het/een geloof recht op dit "heilig" zijn?
Krijg jij nooit kippenvel als je langs een plek rijdt waar een vriend of familie lid is overleden bij een ongeval?
Heilige plaatsen, zijn plaatsen waar mensen een gevoel bij krijgen, nog het Christendom, nog de Islam of welk geloof beslist welke plaatsen heilig zijn, de mens beslist hierin.
Ja en als je er dan nog hoofdpijn van krijgt, misschien rooibos thee of een asprine wil nog wel eens helpen. ;)

Och het verzand weer in een meningsverschil over het woordje 'heilig'. Jammer hoor.

Het wringt bij jou dat moslims nog wel eens een beroep doen op tolerantie en verdraagzaamheid terwijl hun geloof dat aan de andere kant niet altijd uitdraagt.
Dan kom je op het punt: Eerst een kerk in Mekka.

Het eeuwige probleem met die discussie is dat geloven in de praktijk niet werken. Ze leiden niet tot maatschappijen met minder geweld, minder corruptie, etc. Praat met willekeurige welke gematige moslim en je bent er snel achter dat de islam, die hij/zij voorstaat nergens gepraktiseerd wordt.
Theocratien werken niet.

Uitspreken dat in het westen veel zaken beter zijn geregeld is kennelijk voor veel moslims te pijnlijk.
Dat veel moslims blij zijn in het westen te wonen maar tegelijkertijd de maatschappij afbranden is ook schrijnend en ergerlijk.

Moet de bouw van een moskee in het westen, door moslims gezien worden als een soort overwinning? Ik geloof er niets van. Misschien in de ogen van een enkele hersenloze. De meeste zullen gewoon blij zijn dat er een moskee gebouwd wordt in de buurt omwille van hun geloof, het gebruik er van, en niets anders.

Wide-O
10-08-10, 09:34
Over welke moskee heb jij het? :vreemd:

http://www.cordobainitiative.org/ch_map.jpg



"Oh, DIE Ground Zero!" :hihi:

Plaatje is overigens niet compleet: er is een (katholieke?) kerk vlak tegenover GZ.

mark61
10-08-10, 09:35
"Oh, DIE Ground Zero!" :hihi:

Plaatje is overigens niet compleet: er is een (katholieke?) kerk vlak tegenover GZ.

Ja en de McDonalds staat er ook niet op :hihi:

Er was een orthodoxe kerk, die is ook aan puin.

Ik neem aan dat de m-etjes voor subwaystations staan? :vreemd: Moskeeën? :hihi:

John2
10-08-10, 09:54
Bron?

Tubantia van Gisteren.

mark61
10-08-10, 09:56
Tubantia van Gisteren.

Link?

John2
10-08-10, 11:32
Hoeveel moslims zitten er onder die nabestaanden en wie heeft die enquete afgenomen?
Volgens de Tubantia is er onder de 16.000 nabestaanden een onderzoek gehouden door Tribute WTC 9/11 Visitor Center.


=super ick;4419381]Och het verzand weer in een meningsverschil over het woordje 'heilig'. Jammer hoor.

Waarom wordt of moet volgens jou het woord "heilig" worden gekoppeld aan religie?
Zo is voor mij de plaatst waar mijn vader rust heilig, het huis waar ik geboren ben is voor mij heilig, net als mijn gezin en familie, daarnaast is ook mijn kerk heilig, omdat ik daar ben getrouwd en mijn kinderen zijn gedoopt.


Het wringt bij jou dat moslims nog wel eens een beroep doen op tolerantie en verdraagzaamheid terwijl hun geloof dat aan de andere kant niet altijd uitdraagt.
Nou nee het verbaasd me wel dat juist een organisatie als CAIR opstaat als partij voor tolerantie en verdraagzaamheid in deze zaak, terwijl deze op de lijst voorkomt van verdachte organisaties en is aangetoond dat ze banden hebben met de terroristische tak van Hamas en deze ook sponsoren met geld.


Dan kom je op het punt: Eerst een kerk in Mekka.
Nee hoor een kerk hoeft van mij niet, maar waarom mag ik deze heilige plaats niet bezoeken, zoals meer heilige plaatsen in Iran die ook voor Christenen belangrijk zijn of cultuur histories?


Het eeuwige probleem met die discussie is dat geloven in de praktijk niet werken. Ze leiden niet tot maatschappijen met minder geweld, minder corruptie, etc. Praat met willekeurige welke gematige moslim en je bent er snel achter dat de islam, die hij/zij voorstaat nergens gepraktiseerd wordt.
Theocratien werken niet.

Daarom is het misschien menselijk om het anders te bekijken en de religie buiten beschouwing te laten.
En dan kun jij bij jezelf enkele simpele vragen stellen;
-Kun je gezien de pedofilie binnen de kerk, opvang of informatie huizen openen naast een kerk?
-Kun je naast een concentratiekamp een informatie centrum openen over Duitsland?
- Een TBS kliniek naast een school.
- Coffeeshop naast een kleuterschool.
Sommige zaken horen niet thuis op sommige plekken die gevoelig liggen, en dit heeft niets te maken met mijn geloofsovertuiging maar met het gevoel van mens naar medemens.


Uitspreken dat in het westen veel zaken beter zijn geregeld is kennelijk voor veel moslims te pijnlijk.
Dat veel moslims blij zijn in het westen te wonen maar tegelijkertijd de maatschappij afbranden is ook schrijnend en ergerlijk.
Deze dingen gebeuren, wij klagen zelf ook regelmatig over zaken die ons storen in onze maatschappij, this een mens eigen denk ik.


Moet de bouw van een moskee in het westen, door moslims gezien worden als een soort overwinning? Ik geloof er niets van. Misschien in de ogen van een enkele hersenloze. De meeste zullen gewoon blij zijn dat er een moskee gebouwd wordt in de buurt omwille van hun geloof, het gebruik er van, en niets anders.
Helemaal met jou eens althans voor 99,99% en zou misschien ook anders tegen deze condoba huis aankijken, indien de organisatie condoba geen banden had met CAIR en niet de omstreden naam Condoba had gekozen in de verwijzing naar Spanje zoals ze zelf eerst omschreven op hun website.
En waarom is de werktitel van "Ground Zero Moskee" veranderd in deze naam?


Link?
Moet ik je helaas sturen naar de kranten kios bij jou in de buurt, ik heb voor je gekeken op tctubantia.nl en gezocht op "vandaag pagina 6" maar op internet wordt deze pagina's niet weergegeven.

mark61
10-08-10, 11:40
Moet ik je helaas sturen naar de kranten kios bij jou in de buurt, ik heb voor je gekeken op tctubantia.nl en gezocht op "vandaag pagina 6" maar op internet wordt deze pagina's niet weergegeven.

Je kan zoeken op trefwoorden :moe:

Op ground zero vind je nergens een onderzoek 90% op maandag 9/8 bladibla.

Je liegt weer :moe: Hoe verrassend :moe:

super ick
10-08-10, 14:30
Waarom wordt of moet volgens jou het woord "heilig" worden gekoppeld aan religie?
Zo is voor mij de plaatst waar mijn vader rust heilig, het huis waar ik geboren ben is voor mij heilig, net als mijn gezin en familie, daarnaast is ook mijn kerk heilig, omdat ik daar ben getrouwd en mijn kinderen zijn gedoopt.


Nou nee het verbaasd me wel dat juist een organisatie als CAIR opstaat als partij voor tolerantie en verdraagzaamheid in deze zaak, terwijl deze op de lijst voorkomt van verdachte organisaties en is aangetoond dat ze banden hebben met de terroristische tak van Hamas en deze ook sponsoren met geld.


Nee hoor een kerk hoeft van mij niet, maar waarom mag ik deze heilige plaats niet bezoeken, zoals meer heilige plaatsen in Iran die ook voor Christenen belangrijk zijn of cultuur histories?


Daarom is het misschien menselijk om het anders te bekijken en de religie buiten beschouwing te laten.
En dan kun jij bij jezelf enkele simpele vragen stellen;
-Kun je gezien de pedofilie binnen de kerk, opvang of informatie huizen openen naast een kerk?
-Kun je naast een concentratiekamp een informatie centrum openen over Duitsland?
- Een TBS kliniek naast een school.
- Coffeeshop naast een kleuterschool.
Sommige zaken horen niet thuis op sommige plekken die gevoelig liggen, en dit heeft niets te maken met mijn geloofsovertuiging maar met het gevoel van mens naar medemens.


Deze dingen gebeuren, wij klagen zelf ook regelmatig over zaken die ons storen in onze maatschappij, this een mens eigen denk ik.


Helemaal met jou eens althans voor 99,99% en zou misschien ook anders tegen deze condoba huis aankijken, indien de organisatie condoba geen banden had met CAIR en niet de omstreden naam Condoba had gekozen in de verwijzing naar Spanje zoals ze zelf eerst omschreven op hun website.
En waarom is de werktitel van "Ground Zero Moskee" veranderd in deze naam?



Ik ga al 15 jaar iedere vrijdagavond naar hetzelfde bordeel. Dat pakt niemand mij af, dat is voor mij ook heilig.
Om de discussie over het woordje 'heilig' nog maar eens wat te verdiepen......

Je hebt gelijk dat het ergerlijk is als een organisatie die zelf intolerante standpunten hanteerd wel een beroep doet op tolerantie als het zo uitkomt.

Die moskee komt, volgens de info die ik heb gelezen niet OP G.Z. Het gaat om de vervanging van een nu al bestaande moskee twee blokken verder!
Bovendien duiken er allerlei hardliners in de V.S. bovenop, noemen het G.Z.-moskee en ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat een groot gedeelte van die groep eigenlijk helemaal nergens een moskee wil.

Ik weet of het de Koran is die niet-moslims verbied de heilige steden te bezoeken of dat moslims of S.A. dat er zelf van hebben gemaakt.
Moet je de zaak dan omdraaien en dezelfde standpunten innemen? Het lijkt mij dat je je dan schuldig maakt aan zaken die je veroordeeld.
Moslims gaan er vanuit dat het een regel is uit de islam. Of dat nu niet verenigbaar is met mensenrechten, rechten van de vrouw, gelijke rechten voor iedereen, etc. maakt niets uit. Als de Koran het voorschrijft dan is dat zo. Andersom houden de meeste moslims zich wel aan de wetten van de landen waarin zij verblijven.
De animo voor niet-moslims om in een moslimland te gaan wonen is niet voor niets zo klein.

Discriminatie, want dat is wat het is, is kennelijk toegestaan uit hoofde van geloof.
Onze eigen Wouter Bos, de socialist waarvan wij het moeten hebben op het gebied van gelijke rechten en non-discriminatie stond ook toe dat ambtenaren van de burgerlijke stand geen homo's hoefden te trouwen. Die discriminatie uit hoofde geloof vind plaats onder onze neus. Dat lijkt me belangrijker dan het feit dat ik niet naar Mekka mag. Er zijn tenslotte nog zoveel andere steden om eens te bezoeken.

Wide-O
10-08-10, 16:03
Ik neem aan dat de m-etjes voor subwaystations staan? :vreemd: Moskeeën? :hihi:

Ondergronds, dan. Griezelig hoor.

Joesoef
10-08-10, 16:15
Volgens de Tubantia is er onder de 16.000 nabestaanden een onderzoek gehouden door Tribute WTC 9/11 Visitor Center.


Je zuigt het weer eens uit je grote duim net zo als johnson en johnsons.

mark61
10-08-10, 16:34
Die moskee komt, volgens de info die ik heb gelezen niet OP G.Z. Het gaat om de vervanging van een nu al bestaande moskee twee blokken verder!

Gewoon doorgaan joh. Nee, hij vervangt niks, en nee, het is geen moskee. Zie link boven.

Spoetnik
10-08-10, 16:44
Helemaal met jou eens althans voor 99,99% en zou misschien ook anders tegen deze condoba huis aankijken, indien de organisatie condoba geen banden had met CAIR en niet de omstreden naam Condoba had gekozen in de verwijzing naar Spanje zoals ze zelf eerst omschreven op hun website.
En waarom is de werktitel van "Ground Zero Moskee" veranderd in deze naam?


De werktitel Ground Zero Mosque is verzonnen door de tegenstanders. Verder schrijf tot 3x toe Condoba, terwijl het Cordoba moet zijn; kan wel uitleggen waarom ze daarvoor hebben gekozen, en waarom dat niet controversieel is, maar ik heb er geen zin in met jou. En verder wat is er mis met CAIR?

Zucht.

Wide-O
10-08-10, 17:30
tot 3x toe Condoba, terwijl het Cordoba moet zijn

Heeft iets te maken met Seat toch? :zozo: Weet niet meer of dat model voor of na de Alhanba kwam.

@Mark, volgens mijn bronnen (niet Tubantia, I admit) is die kerk niet verwoest. (niet dat het er iets toe doet uiteraard)

mark61
10-08-10, 17:53
Heeft iets te maken met Seat toch? :zozo: Weet niet meer of dat model voor of na de Alhanba kwam.

@Mark, volgens mijn bronnen (niet Tubantia, I admit) is die kerk niet verwoest. (niet dat het er iets toe doet uiteraard)

Ik dacht dat het over Condy's condo ging.

Oh dan hebben we het over twee verschillende.

http://en.wikipedia.org/wiki/St._Nicholas_Greek_Orthodox_Church

super ick
10-08-10, 17:57
Gewoon doorgaan joh. Nee, hij vervangt niks, en nee, het is geen moskee. Zie link boven.

Joh????????????

Is dat een afkorting van Johnson en Johnson?

mark61
10-08-10, 18:00
Joh????????????

Is dat een afkorting van Johnson en Johnson?

Ah, John3

Wide-O
10-08-10, 18:03
Oh dan hebben we het over twee verschillende.

http://en.wikipedia.org/wiki/St._Nicholas_Greek_Orthodox_Church

Yup. Ik gok op deze:

http://findarticles.com/p/articles/mi_qn4188/is_20040912/ai_n11473095/

Maar ik heb het even nagevraagd aan een aboriginal, just to be sure.

Max Stirner
10-08-10, 18:11
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/08/homobar_naast_moskee_ground_ze.html



Fox ..... beetje hypocriet natuurlijk .... en toch kan er ook wel weer hard om lachen .... t wordt een soap-serie, was te verwachten.

Kal-El B.V
10-08-10, 18:48
Omdat groen licht is gegeven voor de bouw van een moskee op steenworp afstand van Ground Zero in New York, wil commentator Greg Gutfeld van Fox News er een homobar voor islamitische mannen naast openen. Dat schrijft hij op zijn blog. Investeerders zouden al interesse hebben getoond.

Moslims achter het 100 miljoen dollar kostende moskeeproject stellen tolerantie te willen bevorderen. Daarom lijkt het Gutfeld een goed plan om meteen ook homofobie onder moslims aan te pakken, door hen met homoseksuele buren te confronteren. ''Ik hoop dat de imams net zo openstaan voor de bar als ik voor de nieuwe moskee. Hun motivatie om de moskee pal naast Ground Zero te openen, wijkt niet af van de mijne.''

Misschien moet die man zich meer druk maken over de hoge homofobe gevoelens onder zijn publiek, namelijk het foxnieuws kijkende publiek.

Wat een hypocrisie.

Slinger
10-08-10, 18:51
Misschien moet die man zich meer druk maken over de hoge homofobe gevoelens onder zijn publiek, namelijk het foxnieuws kijkende publiek.

Wat een hypocrisie.

't Is wel een goeie test voor die moslims van Ground Zero. Kijken of ze inderdaad zo tolerant zijn als ze beweren.

Kal-El B.V
10-08-10, 19:02
't Is wel een goeie test voor die moslims van Ground Zero. Kijken of ze inderdaad zo tolerant zijn als ze beweren.

Die moslims van ground zero :aanwal:

Je bent wel erg simpel.

Kal-El B.V
10-08-10, 19:05
Het zou inderdaad een tolerantie test zijn, maar dan van de tolerantie van de kijkers van fox. foxnieuws dat een gaybar gaat openen in new york, dat zou voor de homo emancipatie veel meer betekenen in amerika dan een gaybar naast een moskee.

Slinger
10-08-10, 19:09
Die moslims van ground zero :aanwal:

Je bent wel erg simpel.

Ja hè!

Ik weet ook al een goeie, simpele naam: Allah's Al Kaida Gaybar.

Broeder251
10-08-10, 19:11
Die is zelf een extremist; extremisten vinden we in alle trekkingen en denkbeelden. Wat hij doet is gewoon de kloof tussen extremisten vergroten en meer haat zaaien.

De oorlogen tegen moslims in verschillende landen zal hij in ieder geval niet kunnen rechtvaardigen met zijn uitspraken, hoe politie correct dat die ook mogen zijn.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Kal-El B.V
10-08-10, 19:22
Ja hè!

Ik weet ook al een goeie, simpele naam: de Al Kaida Gaybar.

Te simpel en helemaal niet grappig. Mensen zoals jij en die Greg Gutfeld van Fox News denken grappig te zijn ten koste van anderen, maar in feite zetten jullie jezelf alleen maar te kakke. Ik durf te wedden dat als je gaat zoeken op wat die Greg Gutfeld van Fox News in het verleden allemaal heeft gezegd over homo's op Fox News(bij amerikaanse homoseksuelen bekend staand als anti-homo zender) dan gaan de haren bij het COC overeind staan.

Als de Daily Show in New York hier een item over zou maken, dan kan ik al voorspellen hoe dat eruit zou zien.

Slinger
10-08-10, 19:39
Te simpel en helemaal niet grappig. Mensen zoals jij en die Greg Gutfeld van Fox News denken grappig te zijn ten koste van anderen, maar in feite zetten jullie jezelf alleen maar te kakke. Ik durf te wedden dat als je gaat zoeken op wat die Greg Gutfeld van Fox News in het verleden allemaal heeft gezegd over homo's op Fox News(bij amerikaanse homoseksuelen bekend staand als anti-homo zender) dan gaan de haren bij het COC overeind staan.

Als de Daily Show in New York hier een item over zou maken, dan kan ik al voorspellen hoe dat eruit zou zien.

Tja, smaken verschillen, en gevoel voor humor ook. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet lachen als hun eigen zekerheden ter discussie staan. Die Greg Gutfeld van Fox maakt een stap en stelt zich open voor moslims. De vraag is nu of de moslims ook een stap kunnen maken ten aanzien van homosexualiteit in hun eigen gelederen. Te oordelen naar reacties als de jouwe denk ik het niet, eigenlijk.

Kal-El B.V
10-08-10, 20:20
Waaruit blijkt nou precies dat die Greg Gutfeld zich openstelt voor de moslims ? En waaruit blijkt uberhaupt dat Fox News zich zelf openstelt voor homoseksualiteit ?

Slinger
10-08-10, 20:43
Waaruit blijkt nou precies dat die Greg Gutfeld zich openstelt voor de moslims ? En waaruit blijkt uberhaupt dat Fox News zich zelf openstelt voor homoseksualiteit ?

Uit het feit dat hij een bar voor homosexuele moslims wil bouwen.

Joesoef
10-08-10, 20:47
't Is wel een goeie test voor die moslims van Ground Zero. Kijken of ze inderdaad zo tolerant zijn als ze beweren.


Is alleen maar een provocatie, geen echt plan voor een bar. Simpel, google maps en een beetje door de buurt wandelen. Het staat stoer world trade center maar een paar straten verderop is het al een achterbuurt.

Kal-El B.V
10-08-10, 21:04
Uit het feit dat hij een bar voor homosexuele moslims wil bouwen.

Als je denkt dat hij dat luchtballonnetje heeft opgelaten als een serieus bedoelde hart onder de riem steek voor de homoseksuelen in New York en niet als een kinderachtige treiterij jegens de moslims in New York, dan ben je inderdaad erg simpel, immers als het lot van de homoseksuelen hem zo na aan het hart is dan zou die de homofobe praktijken bij zijn werkgever aan de kaak moeten stellen. Daar hebben de amerikaanse homoseksuelen wat aan.

aboenoeh
10-08-10, 21:24
Wilders: ik zeg in de VS wat ik wil



dat had hij gedroomd:hihi::hihi::hihi:

probeer eens een mopje over de joden

gelijk naar nederland met een stamp onder zijn domme poep:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
10-08-10, 23:25
=super ick;4419857]Ik ga al 15 jaar iedere vrijdagavond naar hetzelfde bordeel. Dat pakt niemand mij af, dat is voor mij ook heilig.
Om de discussie over het woordje 'heilig' nog maar eens wat te verdiepen......
Als het voor jou heilig is heb ik dit te accepteren al zou ik zelf niet zo snel het zelfde bordeel bezoeken, maar als jij je daar fijn voelt en veilig, kan het voor jou een heilige plaats zijn waar je graag vertoeft.


Je hebt gelijk dat het ergerlijk is als een organisatie die zelf intolerante standpunten hanteerd wel een beroep doet op tolerantie als het zo uitkomt.

Inderdaad, overal streven ze de islamitische wetten te introduceren, beroepen zij zich op rechten, enzovoort.


Die moskee komt, volgens de info die ik heb gelezen niet OP G.Z. Het gaat om de vervanging van een nu al bestaande moskee twee blokken verder!
Bovendien duiken er allerlei hardliners in de V.S. bovenop, noemen het G.Z.-moskee en ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat een groot gedeelte van die groep eigenlijk helemaal nergens een moskee wil.
Klopt het gebouw komt in een oude kleding fabriek die is getroffen door een landingsgestel van één der vliegtuigen en gesloten was voor renovatie.


Ik weet of het de Koran is die niet-moslims verbied de heilige steden te bezoeken of dat moslims of S.A. dat er zelf van hebben gemaakt.
Moet je de zaak dan omdraaien en dezelfde standpunten innemen? Het lijkt mij dat je je dan schuldig maakt aan zaken die je veroordeeld.
Moslims gaan er vanuit dat het een regel is uit de islam. Of dat nu niet verenigbaar is met mensenrechten, rechten van de vrouw, gelijke rechten voor iedereen, etc. maakt niets uit. Als de Koran het voorschrijft dan is dat zo. Andersom houden de meeste moslims zich wel aan de wetten van de landen waarin zij verblijven.
De animo voor niet-moslims om in een moslimland te gaan wonen is niet voor niets zo klein.
Ik weet eigenlijk niet waarom het verboden is, in de Koran staat het in ieder geval niet.
En zelfs verzoeken van een Imam om deze plek samen met vrienden te bezoeken werd niet gehonoreerd, het is een regel waarvan niet wordt afgeweken onder geen voorwaarde, het zou iets te maken hebben met rituelen zoals de besnijdenis en toetreden tot de Islam.


Discriminatie, want dat is wat het is, is kennelijk toegestaan uit hoofde van geloof.
Onze eigen Wouter Bos, de socialist waarvan wij het moeten hebben op het gebied van gelijke rechten en non-discriminatie stond ook toe dat ambtenaren van de burgerlijke stand geen homo's hoefden te trouwen. Die discriminatie uit hoofde geloof vind plaats onder onze neus.
Hierin heb jij gelijk en is het een vorm van discriminatie wat wordt toegestaan door onze eigen overheid.


Dat lijkt me belangrijker dan het feit dat ik niet naar Mekka mag. Er zijn tenslotte nog zoveel andere steden om eens te bezoeken.
Heel veel steden en heilige plaatsen hebben we reeds bezocht, maar misschien dat deze wens ooit nog eens uitkomt.


Je zuigt het weer eens uit je grote duim net zo als johnson en johnsons.
Zo langzaam hangt de hele wereld aan mijn duim geloof ik volgen jullie, maar toon mij dan maar een link waaruit blijkt dat Johnson & Johnson een Joods bedrijf is en niet afkomstig is van een Familie Jansen die emigreerde in 1830 en begonnen op jaarmarkten vanuit een huifkar drankjes te verkopen en schoensmeer.

John2
10-08-10, 23:45
De werktitel Ground Zero Mosque is verzonnen door de tegenstanders. Verder schrijf tot 3x toe Condoba, terwijl het Cordoba moet zijn; kan wel uitleggen waarom ze daarvoor hebben gekozen, en waarom dat niet controversieel is, maar ik heb er geen zin in met jou. En verder wat is er mis met CAIR?
Zucht.
Je hebt gelijk het moet Cordoba zijn mijn excuses hiervoor en als je wilt weten wat er mis is met CAIR moet je eens googlen met de trefwoorden FBI.



Ik dacht dat het over Condy's condo ging.

Oh dan hebben we het over twee verschillende.

http://en.wikipedia.org/wiki/St._Nicholas_Greek_Orthodox_Church
De Nicolas kerk is inderdaad verwoest, maar er zijn meerdere Orthodoxe kerken in NY.


Ja hè!

Ik weet ook al een goeie, simpele naam: Allah's Al Kaida Gaybar.
:hihi:

super ick
11-08-10, 08:47
Ah, John3

Ah, mark61

sjo
22-08-10, 16:53
Maar DE moslims hebben het niet gedaan. De daders waren wel moslim, maar dat is toch iets anders.
Het feit dat bepaalde RK-religieuzen kinderen hebben beschadigd -vaak voor de rest van hun leven- zul je ook niet alle Christenen aanrekenen..

Maar ik schaam me wel dood.......

gr.
sjo