PDA

Bekijk Volledige Versie : Krijg jij nog steeds een melding als je naar Maroc.NL gaat?



MO_NL
08-08-10, 14:41
Allereerst onze excuses voor het ongemak van de afgelopen 2 dagen.

De oorzaak is als volgt:

We gebruiken al heel lang een bannerbeheer script. Geen obscuur geval, een van de meest gebruikte in de business (OpenX).

Enkele weken geleden hebben we Google Adsense getest.

Niet veel later kwam Google met de waarschuwing dat we een aanvalssite waren.

Na lang zoeken bleek het dus in OpenX te zitten die ze niet (meer) als veilig zien omdat het hackers onder bepaalde omstandigheden lukt om sh*t te uploaden naar de server.

Er is een functie die je de mogelijkheid geeft om klanten zelf hun banners te laten uploaden. Deze functie staat bij ons standaard uit. Maar dat mocht niet baten.

Hoe dan ook, script verwijderd, melding van Google verdwenen.

Deze week OpenX opnieuw geinstalleerd, fresh install, laatste versie. Maar Google heeft OpenX blijkbaar in de ban gedaan.

Gevolg was weer een waarschuwing dat we een aanvalssite waren.

Dus OpenX weer verwijderd. Opnieuw een review aangevraagd (duurt helaas 2 dagen).

Laatste status is dat we weer van de blacklist af zijn.

Of niet? Want er verschijnen nog steeds berichten op het forum van leden die melding maken van waarschuwingen als ze Maroc.NL bezoeken.

Krijg jij nog steeds een melding dat Maroc.NL een "aanvalssite" is? Gaat het om een recente melding van vanochtend?

Meld dat dan ub hieronder, of door ons een mail te sturen middels dit formulier (http://www.maroc.nl/~marocnl/forums/sendmessage.php).

Bij voorbaat dank!

Wide-O
08-08-10, 15:30
Op dit moment geen meldingen, maar ook geen Google Ads meer. De tweede "post" zegt nog wel "Advertentie", maar is verder leeg.

John2
08-08-10, 23:10
Dank je MO ik krijg geen melding meer.

StevieK
09-08-10, 03:13
Dank je MO ik krijg geen melding meer.

Ook krijg ik geen melding meer,alles weer in orde, bedankt
Ben blij dat alles weer bij de oude is.