PDA

Bekijk Volledige Versie : Bruidegom schiet drie bruiloftsgasten dood



HUISBAAS
09-08-10, 02:04
ANKARA - Bij een trouwerij in het Zuidoost-Turkse dorp Akcagoze heeft de bruidegom zondag per ongeluk zijn vader en twee tantes doodgeschoten.

http://media.nu.nl/m/m1dz1k1aopk3.jpg

© ANP
De man had als uiting van vreugde met een kalasjnikov in de lucht geschoten, maar verloor de controle over het wapen. Zijn vader en tantes overleden in het ziekenhuis aan hun verwondingen.
Naast de drie doden vielen acht gewonden. De bruidegom is aangehouden, aldus het persbureau Anatolia.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

_Princes_1
09-08-10, 02:05
Soebhan Allah!!! :stoned: Per ongeluk...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
09-08-10, 13:17
Salaam Alweykoum
wapens zijn geen spelletjes....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
09-08-10, 14:38
Soebhan Allah!!! :stoned: Per ongeluk...

The meaning of subhanallah is, making God pure, and it is bound to its original word (sabh, meaning void) as if he said, I verily absolve God from all evil.

Uhm... Het neerschieten van een aantal gasten ging per ongeluk en had dus niets met Allah te maken? Allah wist niet dat het ging gebeuren en kon er daarom niets aan doen. Subhanallah! komt dan neer op: dingen die ik vreselijk vind zijn niet de schuld van Allah! Slechte dingen gebeuren buiten de wil van Allah om.
Misschien was de bruidegom alleen maar een werktuig van Allah en hadden de drie ogenschijnlijk willekeurige slachtoffers zich ernstig misdragen. Overspel of een gebed overgeslagen en verzuimd in te halen, ooit eens in een discussie over het geloof getreden met een kafir. Niemand die het weet. Het werktuigconcept past wel veel beter bij het beeld van een god die alle touwtjes in handen heeft.

super ick
09-08-10, 14:44
Uhm... Het neerschieten van een aantal gasten ging per ongeluk en had dus niets met Allah te maken? Allah wist niet dat het ging gebeuren en kon er daarom niets aan doen. Subhanallah! komt dan neer op: dingen die ik vreselijk vind zijn niet de schuld van Allah! Slechte dingen gebeuren buiten de wil van Allah om.
Misschien was de bruidegom alleen maar een werktuig van Allah en hadden de drie ogenschijnlijk willekeurige slachtoffers zich ernstig misdragen. Overspel of een gebed overgeslagen en verzuimd in te halen, ooit eens in een discussie over het geloof getreden met een kafir. Niemand die het weet. Het werktuigconcept past wel veel beter bij het beeld van een god die alle touwtjes in handen heeft.

Schieten op hoewelijk ies koeltoer.

Sjarlus
09-08-10, 14:55
[...]Schieten op hoewelijk ies koeltoer.
Weinig ontgaat jouw arendsoog, maar had je een bepaalde reden om mijn tekst aan te halen? Ik heb niet beweerd dat schieten op een huwelijk iets anders dan cultuur is.