PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslimdorp in buurt New York opgericht door topterrorist



John2
10-08-10, 10:13
Moslimdorp in buurt New York opgericht door topterrorist
[Sjeik Gilani stichtte het moslimdorp en hij is ook de medeoprichter van de terreurgroep Jamaat al-Fuqra.]
Sjeik Gilani stichtte het moslimdorp en hij is ook de medeoprichter van de terreurgroep Jamaat al-Fuqra.
De Amerikaanse journalist Daniel Pearl was in 2002 op weg naar een interview met Gilani, toen hij ontvoerd en onthoofd werd.
Richard Reid aka 'The Shoe Bomber' wilde kort na 9/11 met explosieven in zijn schoen een vliegtuig opblazen. Hij was ook lid van Gilani's terreurgroep.
Richard Reid aka 'The Shoe Bomber' wilde kort na 9/11 met explosieven in zijn schoen een vliegtuig opblazen. Hij was ook lid van Gilani's terreurgroep.
Het afgelegen moslimdorp Islamberg op zo'n 200 kilometer van New York - waar uitsluitend moslims wonen - werd in 1980 opgericht door de Pakistaanse terroristenleider Sheik Mubarik Ali Shah Gilani, die de terreurgroep Jamaat al-Fuqra mee heeft gesticht. Dat bracht een reportage van FOXNews aan het licht. Het stadje heeft een eigen moskee, school en winkel, maar ook een eigen schietstand waar de 100 bewoners vaak hun schietkunsten trainen. De bewoners moeten ook een fors deel van hun inkomsten afstaan aan Gilani.

Journalist onthoofd
Oprichter Gilani is geen doetje. Het was deze sjeik die de Amerikaanse journalist Daniel Pearl probeerde te interviewen in Pakistan toen hij ontvoerd en onthoofd werd in 2002. De film 'A Mighty Heart' met Angelina Jolie is gebaseerd op die zaak. Gilani werd toen even opgepakt en ondervraagd, maar hij ontkende elke betrokkenheid bij de laffe moord. Khalid Sheikh Mohammed - die als het meesterbrein achter de 9/11-aanslagen wordt gezien - bekende twee jaar geleden dat hij het was die Pearl onthoofd had.

Bomaanslagen
De terreurgroep Jamaat al-Fuqra die Gilani mee stichtte was verantwoordelijk voor tientallen bomaanslagen en moorden in de VS en ver daarbuiten. Jamaat al-Fuqra werd ook gelinkt aan de aanslag op het World Trade Center in 1993 en tien jaar eerder werd een lid ervan veroordeeld voor een bomaanslag in een hotel in Portland (Oregon). Ook 'shoe bomber' Richard Reid zou lid geweest zijn van deze terreurgroep.

Decadente steden
Gilani kocht de grond en stichte Islamberg in 1980. Hij verzamelde er vooral tot de islam bekeerde volgelingen uit New York rond zich. Hij vertelde hen dat zionistische samenzweerders proberen te wereld te veroveren. Hij moedigde hen aan Amerikaanse steden te verlaten voor de decadente en godloze samenleving die daar heerst. Gilani richtte verspreid over de VS liefst zes van deze islamdorpen op, allemaal onder de koepel van zijn organisatie 'Muslim of the Americas'. Sommige experts denken zelfs dat ze tientallen van die afgelegen moslimgemeenschappen bestaan in het land.

Veilig
FOX News kon een gewezen bewoner van de MOA (Moslim Only Allowed) gemeenschap interviewen en hij zegt dat elke bewoner tien tot dertig procent van zijn inkomen cash moet afstaan aan Gilani. Een huidige bewoonster die haar post was gaan ophalen, verklaarde: "Ik ben blij dat ik weg van de stad en de drugsproblemen die daar miserie veroorzaken, kan leven. Hier kan ik mijn familie veilig opvoeden."

Vietnamveteraan
Nog een andere bewoner zegt dat de moslims van Islamberg de media wantrouwen omdat ze een verkeerd beeld ophangen van hun gemeenschap. "We kunnen goed overweg met onze buren. We zijn allemaal islambekeerden van allerlei achtergond en cultuur. Er zit zelfs een Vietnamveteraan tussen. Zelf heb ik 20 jaar in het Amerikaanse leger gediend. Tijdens mijn legerdienst heb ik me tot de islam bekeerd."

Hoede
Robert Spencer, de baas van Jihad Watch, hangt een heel ander beeld op over Islamberg. "Ze proberen zich voor te stellen als een soort liefdadigheidsorganisatie om hun gewelddadig verleden te maskeren. Ik denk dat we heel erg op onze hoede moeten zjin voor elk lid van dit soort gemeenschappen. Hoewel ze op het eerste gezicht niets illegaals doen door samen te leven in een afgesloten commune, is het toch wel vreemd dat ze niet openstaan voor bezoekers. Ze weigeren ook elk onderzoek op hun terrein, terwijl er overvloedige aanwijzingen bestaan van duistere praktijken in het islamdorp. Wellicht staat de politieke correctheid een echt onderzoek in de weg. Alleen al de link met sjeik Gilani wijst erop dat ze iets grootschalig kunnen plannen op langere termijn om de wereldwijde islamitische Jihad te ondersteunen."

Carolus1
10-08-10, 15:05
"Ze proberen zich voor te stellen als een soort liefdadigheidsorganisatie om hun gewelddadig verleden te maskeren. Ik denk dat we heel erg op onze hoede moeten zjin voor elk lid van dit soort gemeenschappen



hebben ze het hier over de democratische westerse terroristen die eerst de wereld verkrachten en daarna de mensheid en lesje in moraal willen bijleren?????:hihi::vrede:

Lijkt me ook wel wat voor islamitische landen: dorpen stichten voor uitgetreden moslims.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
10-08-10, 17:19
BRON. Hoe vaak moeten we het nog zeggen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/790664/2009/03/24/Moslimdorp-in-buurt-New-York-opgericht-door-topterrorist.dhtml

Nou als Fox het zegt moet het wel waar zijn. Tis niet dat er 287 organisaties op foutemoslimjacht zijn in de VS. Die hebben het vast nog niet door allemaal.

super ick
10-08-10, 17:35
BRON. Hoe vaak moeten we het nog zeggen.

http://www.maroc.nl/forums/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=4419909

Nou als Fox het zegt moet het wel waar zijn. Tis niet dat er 287 organisaties op foutemoslimjacht zijn in de VS. Die hebben het vast nog niet door allemaal.


Wie bedoel je met 'we'?

Spoetnik
10-08-10, 17:42
Ik denk dat de Amerikanen niet al te veel zorgen hoeven te maken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jamaat_ul-Fuqra

Als je de info van dat Wiki stukje leest, dan zie je meteen hoe gechargeerd dit artikel is.

aboenoeh
10-08-10, 21:26
Lijkt me ook wel wat voor islamitische landen: dorpen stichten voor uitgetreden moslims.



daar hebben jullie geen lef voor:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl