PDA

Bekijk Volledige Versie : Homobar naast islamitisch centrum New York



HUISBAAS
10-08-10, 20:02
NEW YORK - Een Amerikaanse tv-presentator heeft aangekondigd een homobar te willen openen naast het geplande islamitische centrum nabij Ground Zero in New York. Dat meldden Amerikaanse media dinsdag.

http://media.nu.nl/m/m1dzh9waf1ha.jpg © ANP

De plannen voor het vijftien verdiepingen tellende islamitische centrum met onder meer moskee en zwembad leidden tot verhitte discussies in de VS.
Volgens een dinsdag gepubliceerde peiling is 53 procent van de New Yorkers tegen de opening van een islamitisch centrum op die plek.



Velen beschouwen het als een belediging van de nabestaanden van de 2750 doden van de aanslagen op de torens van het World Trade Center op 11 september 2001. Die werden uitgevoerd door extremistische moslims.

Verbroedering


Anderen zijn juist voorstander van het project, dat moet leiden tot verbroedering tussen gelovigen, omdat het centrum voor iedereen ongeacht geloof en sekse zijn deuren opent.
Ook de homobar zal voor alle homo's geopend zijn met het oog op verbroedering, aldus initiatiefnemer en presentator Greg Gutfeld van nieuwszender Fox News.
Hij zei te hopen dat de eigenaren van de moskee net zo open staan tegenover de homobar als dat hij open staat voor het openen van het centrum met de moskee.
Een gedeelte van de bar zal alleen alcoholvrije drankjes schenken, om islamitische homo's tegemoet te komen.

Wilders


PVV-leider Geert Wilders is van plan te spreken tijdens een demonstratie die is georganiseerd door de beweging Stop Islamization Of America (SIOA). Door de bijeenkomst bij te wonen, steunt Wilders naar eigen zeggen ''het verzet tegen het bouwen van een moskee vlakbij de plaats waar de islam de ergste misdaad van de afgelopen jaren pleegde''. Ondertussen is in New York een actie tegen de bouw van het islamitisch centrum gestart. Op initiatief van de organisatie American Freedom Defence zullen 26 bussen een maand lang rondrijden met een afbeelding van de torens op het moment van de aanval met daarbij de tekst 'Waarom daar?'.
© ANP
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

(leen)
10-08-10, 20:28
Beladen onderwerpen,
Maar in een vrij land moeten eigenlijk beiden mogelijk zijn.
53% tegen op het centrum geeft weer meer discussie,
percentage tegen op de gaybar moet nog blijken, zal mij benieuwen wat er doorgaat.

AhmedMufti
10-08-10, 20:55
Hoe kan een homo moslim zijn, en hoe kan een moslim homo zijn?! Dit is ongeloofelijk
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
10-08-10, 21:00
Leuk initiatief zeg!

Wel met een terras.
Het toppunt van tolerantie. Als je naar de moskee gaat, uitgefloten worden door een homo in een roze string. En dan vriendelijk terug knikken.

aboenoeh
10-08-10, 21:07
Hoe kan een homo moslim zijn, en hoe kan een moslim homo zijn?! Dit is ongeloofelijk



hieruit laat je blijken dat je een liberale moslim bent die geen flouw benul heeft van wat zijn geloof predict.



en maar zeggen dat de vrome moslims aan het verkeerde eind trekken.



een moslim die homo is begaat en grote zonde waar een zware straf op staat

en homo die moslim is maakt mischien door zijn goede daden noch kans om de hemel te zien.

zoals jij mischien kans maakt na je liberale kufr.



bewijs het tegendeel als je beweerd het beter te weten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
10-08-10, 21:13
Hoe kan een homo moslim zijn, en hoe kan een moslim homo zijn?! Dit is ongeloofelijk
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

ZOU ZE NIET GRAAG ALLEMAAL DE KOST WILLEN GEVEN :)

aboenoeh
10-08-10, 21:27
ZOU ZE NIET GRAAG ALLEMAAL DE KOST WILLEN GEVEN :)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

gierige holander :gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu_Hurayrah
10-08-10, 21:36
hieruit laat je blijken dat je een liberale moslim bent die geen flouw benul heeft van wat zijn geloof predict.



en maar zeggen dat de vrome moslims aan het verkeerde eind trekken.



een moslim die homo is begaat en grote zonde waar een zware straf op staat

en homo die moslim is maakt mischien door zijn goede daden noch kans om de hemel te zien.

zoals jij mischien kans maakt na je liberale kufr.



bewijs het tegendeel als je beweerd het beter te weten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Haha en zo is het maar net. Maar een liberale Moslim bestaat niet he, zeg maar een minder strikte Moslim of een Moslim met weinig kennis van de Islam...

En zoals ibn Hazm al Andalusie zei, je kunt beter te strikt zijn dan te soft.

Maar dit is natuurlijk wel de striktheid in het navolgen van de teksten en niet de striktheid in de tegenstelling tot de teksten, wat dus het geval is bij de uitspraak van jouw "liberale moslim". Gezegende Ramadan gewenst...

chani
10-08-10, 21:44
Heeft de koefr al niet genoeg gaybars. En zover ik weet stelt het christendom en jodendom homosexualiteit ok niet erg op prijs
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Tomas
10-08-10, 21:51
Nee, laat maar. Gatver, wat ben ik ze toch zat.

aboenoeh
10-08-10, 21:53
Haha en zo is het maar net. Maar een liberale Moslim bestaat niet he, zeg maar een minder strikte Moslim of een Moslim met weinig kennis van de Islam...







En zoals ibn Hazm al Andalusie zei, je kunt beter te strikt zijn dan te soft.







Maar dit is natuurlijk wel de striktheid in het navolgen van de teksten en niet de striktheid in de tegenstelling tot de teksten, wat dus het geval is bij de uitspraak van jouw "liberale moslim". Gezegende Ramadan gewenst...

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



als een moslim afstand neemt van zijn umma en zich telkens negatief in het nieuws vertoont jegens zijn medegelovigen en zich liberale moslim noemt

noem ik hem liberale moslim

al weet ik niet waar ze het vandaan hebben

die moslims:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
10-08-10, 23:02
[...]een moslim die homo is begaat en grote zonde waar een zware straf op staat
Bestaat er een korancitaat of overlevering waar het woord homo in voorkomt? Eentje waarin homo zijn wordt veroordeeld?
A.u.b. geen teksten die betrekking hebben op anale seks (of sodomie zo je wilt). Die doen niet ter zake. Net als i.h.g.v. hetero's hebben veel homo's geen anale seks.

en homo die moslim is maakt mischien door zijn goede daden noch kans om de hemel te zien.[...]
Zuig je dit uit je duim of baseer je je op een externe bron? Moet een homo die moslim is meer goede daden verrichten dan een moslim die geen homo is? Ik neem aan dat voor jou homoseksualiteit een keuze is aangezien die als slechte daad gecompenseerd kan worden door goede daden.

HaasHaas
10-08-10, 23:04
mooi, is de kat die jaagt op de muis weer in evenwicht :hihi:
geniaal. 'ooh, people are angry about a mosq? nevermind, we build a gay-bar next to them'

Sjarlus
10-08-10, 23:16
Naast die homobar kan dan weer een Islamitische boekhandel komen met in de etalage prominent het boekske met de aanbeveling om sodomieplegers van hoge bouwwerken te gooien.

aboenoeh
10-08-10, 23:19
Bestaat er een korancitaat of overlevering waar het woord homo in voorkomt? Eentje waarin homo zijn wordt veroordeeld?

A.u.b. geen teksten die betrekking hebben op anale seks (of sodomie zo je wilt). Die doen niet ter zake. Net als i.h.g.v. hetero's hebben veel homo's geen anale seks.



Zuig je dit uit je duim of baseer je je op een externe bron? Moet een homo die moslim is meer goede daden verrichten dan een moslim die geen homo is? Ik neem aan dat voor jou homoseksualiteit een keuze is aangezien die als slechte daad gecompenseerd kan worden door goede daden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

bestaat er een exacte wetenschapelijk bewijs die verklaart dat jullie van apen afstammen of zuigen jullie dit uit een apen duim
kom niet met de theorie van darwin de kwakzalver want hij was maar een junky zoals hij verklaarde in zijn boeken.

wat een domme reactie van je
ik denk dat de mensen op hln een antwoordhebben op wat uit je apenhersens komt:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
10-08-10, 23:22
Wat raaskal jij nou ineens? Darwin? Veeg het schuim van je mond en produceer eens een korantekst of overlevering waar het woord homo in voorkomt.

Kal-El B.V
10-08-10, 23:36
Wat een aggressiviteit wordt er toch tentoongespreid. Check al die blanke westerlingen hun zogenaamde 'cool' verliezen om een gebouwtje. Moet je eens zien wat je op youtube kunt vinden als je zoekt op "ground zero mosque". Ik durf te stellen dat deze aggressieve reacties binnen en buiten Amerika op één lijn zijn te plaatsen met de reacties die je wel eens van bepaalde gekke moslims ziet als zij zich op hun tenen voelen getrapt. Met het verschil dat die vlagverbrandingen vaak georchestreerd zijn door hun respectieve overheden.

HaasHaas
10-08-10, 23:54
het is het tijdperk van de levende computers die mekaar met bits en chips bekogelen.

John2
11-08-10, 00:33
Leuk initiatief zeg!

Wel met een terras.
Het toppunt van tolerantie. Als je naar de moskee gaat, uitgefloten worden door een homo in een roze string. En dan vriendelijk terug knikken.
Als jij je roze string meeneemt neem ik mijn leren broek mee en drinken we samen een miswijntje op het terras.


Nee, laat maar. Gatver, wat ben ik ze toch zat.
Kattenbak vol Tomas?


Naast die homobar kan dan weer een Islamitische boekhandel komen met in de etalage prominent het boekske met de aanbeveling om sodomieplegers van hoge bouwwerken te gooien.

Begin ik in het midden een kaart verkoop met een bord "Ingang hier" :ego:

:hihi:

Hatert
11-08-10, 02:21
De kern wat tegenwoordig mainstream is in het westen

Openlijke kleinzielige racisme, in het bijzonder naar moslims toe.

Slinger
11-08-10, 07:22
De kern wat tegenwoordig mainstream is in het westen

Openlijke kleinzielige racisme, in het bijzonder naar moslims toe.

Doet 'het westen' moeite voor een categorie moslims die nog wel dubbel gediscrimineerd worden, en dan is het weer niet goed.

(leen)
11-08-10, 07:55
Wat een aggressiviteit wordt er toch tentoongespreid. Check al die blanke westerlingen hun zogenaamde 'cool' verliezen om een gebouwtje.

Het was volgens mij toch wel ietsje meer dan een "gebouwtje" hoor.

met 2600 doden pure moord,wie dat bejubeld moet zich daar ooit een keer voor verandwoorden.

mark61
11-08-10, 08:01
Wat een aggressiviteit wordt er toch tentoongespreid. Check al die blanke westerlingen hun zogenaamde 'cool' verliezen om een gebouwtje. Moet je eens zien wat je op youtube kunt vinden als je zoekt op "ground zero mosque". Ik durf te stellen dat deze aggressieve reacties binnen en buiten Amerika op één lijn zijn te plaatsen met de reacties die je wel eens van bepaalde gekke moslims ziet als zij zich op hun tenen voelen getrapt. Met het verschil dat die vlagverbrandingen vaak georchestreerd zijn door hun respectieve overheden.

Ik wacht nog op de foto van rage boy US. Na ja we hebben geert al.

mark61
11-08-10, 08:02
Het was volgens mij toch wel ietsje meer dan een "gebouwtje" hoor.

met 2600 doden pure moord,wie dat bejubeld moet zich daar ooit een keer voor verandwoorden.

Ja? Wat dan?

Waar heb je het nou weer over?

Slinger
11-08-10, 08:04
Ja? Wat dan?

Waar heb je het nou weer over?

Dat snap je best. Hij heeft het over de two towers, en terecht.

super ick
11-08-10, 08:33
Ik durf te stellen dat deze aggressieve reacties binnen en buiten Amerika op één lijn zijn te plaatsen met de reacties die je wel eens van bepaalde gekke moslims ziet als zij zich op hun tenen voelen getrapt.

Het is de clash tussen de hardliners, niet die tussen moslims en christenen of ongelovigen.
IN dat kader ga ik helemaal mee met jou opmerking.

super ick
11-08-10, 08:37
Ja? Wat dan?

Waar heb je het nou weer over?

Jij komt allen maar naggen [mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off]

(leen)
11-08-10, 08:50
Ja? Wat dan?

Waar heb je het nou weer over?

De torens idd,
Blijft misdadig wie er wat er ook van vind.
En misdadigers worden bestraft,ooit.

Wide-O
11-08-10, 09:07
Nee, laat maar. Gatver, wat ben ik ze toch zat.

Het is een kwestie van niet aan het verkeerde eind te trekken.

mark61
11-08-10, 09:31
Dat snap je best. Hij heeft het over de two towers, en terecht.

Je bent weer in de war met Tolkien. Wahrheit en Dichtung, jij hebt daar wel vaker last van.

mark61
11-08-10, 09:32
De torens idd,
Blijft misdadig wie er wat er ook van vind.
En misdadigers worden bestraft,ooit.

'Gebouwtje' refereert aan die tent die er moet komen. Een onopvallend tussenpand.

Waar heb je het nou over? De daders zijn dood. De initiatiefnemers voor het centrum hebben niets met de daad te maken.

John2
11-08-10, 12:14
De kern wat tegenwoordig mainstream is in het westen

Openlijke kleinzielige racisme, in het bijzonder naar moslims toe.
Een Moskee naast Ground Zero moet kunnen een homobar naast een Moskee is openlijke racisme?


Jij komt allen maar naggen [mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off]
Dat is plagiaat ! ! ! ! !
:hihi:



'Gebouwtje' refereert aan die tent die er moet komen. Een onopvallend tussenpand.

Waar heb je het nou over? De daders zijn dood. De initiatiefnemers voor het centrum hebben niets met de daad te maken.
Als het gebouwtje niets voorstelt en totaal geen waarde heeft, zou het de organisatie een goede sier maken om het gebouw te schenken als opvangcentrum voor daklozen en afzien van de ongewenste Moskee die zijn doel duidelijk voorbij schiet, namelijk verbroedering.

mark61
11-08-10, 12:25
Als het gebouwtje niets voorstelt en totaal geen waarde heeft, zou het de organisatie een goede sier maken om het gebouw te schenken als opvangcentrum voor daklozen en afzien van de ongewenste Moskee die zijn doel duidelijk voorbij schiet, namelijk verbroedering.

Imbeciel. HET GAAT NIET OVER EEN MOSKEE.

Hoe vaak moet dat nog gezegd, ongehoorde leugenaar?

John2
11-08-10, 14:03
Imbeciel. HET GAAT NIET OVER EEN MOSKEE.

Hoe vaak moet dat nog gezegd, ongehoorde leugenaar?
[mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off] daar gaat het juist wel om, alle aanvallen die je leest gaat om de Moskee.

Kal-El B.V
11-08-10, 14:07
Het was volgens mij toch wel ietsje meer dan een "gebouwtje" hoor.

met 2600 doden pure moord,wie dat bejubeld moet zich daar ooit een keer voor verandwoorden.

In het oerwoud van megawolkenkrabbers dat Manhattan is, is dit gebouw inderdaad maar een "gebouwtje" en de ophef eroverkrankzinnig.


Ik wacht nog op de foto van rage boy US. Na ja we hebben geert al.

Heb je de "rage americans" niet gezien op youtube ?


Het is de clash tussen de hardliners, niet die tussen moslims en christenen of ongelovigen.
IN dat kader ga ik helemaal mee met jou opmerking.


Top, zo bedoel ik het ook. Ik probeer mezelf wel eens te plaatsen in de schoenen van die hardliners en fundamentalisten, om hun gedachtengang te begrijpen, maar dan voel ik letterlijk een meltdown beginnen in mijn hersenen door de tegenstrijdige ideeën die maar niet met elkaar opgesloten willen zitten in dezelfde ruimte. De ene dag zitten deze mensen de moslims belachelijk te maken omdat zij zich zo snel op de tenen voelen getrapt door onbenullige zaken, de andere dag is de Apocolypse ingeluid omdat er in New York een "gebouwtje" bijkomt.




Een Moskee naast Ground Zero moet kunnen een homobar naast een Moskee is openlijke racisme?


Dat is plagiaat ! ! ! ! !
:hihi:



Als het gebouwtje niets voorstelt en totaal geen waarde heeft, zou het de organisatie een goede sier maken om het gebouw te schenken als opvangcentrum voor daklozen en afzien van de ongewenste Moskee die zijn doel duidelijk voorbij schiet, namelijk verbroedering.

Een homobar naast een moskee is geen racisme. Een homofoob die bij een Homofobe omroep werkt en oproept om een gaybar naast een zogenaamde moskee te openen om "The Muslims" te sarren, dat is racisme.

mark61
11-08-10, 14:09
[mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off] daar gaat het juist wel om, alle aanvallen die je leest gaat om de Moskee.

Imbeciel. Dat is nou net het leugenachtige aan die aanvallen. ER KOMT GEEN MOSKEE.

Dus als je een konijn hardnekkig een geit blijft noemen is het ook een geit?

Niet jijbakken, JIJ bent namelijk de liegende imbeciel hier, niet ik.

Wide-O
11-08-10, 15:39
Een homobar naast een moskee is geen racisme. Een homofoob die bij een Homofobe omroep werkt en oproept om een gaybar naast een zogenaamde moskee te openen om "The Muslims" te sarren, dat is racisme.

Voor een keer zijn we het helemaal eens. :)

Kal-El B.V
11-08-10, 15:47
Voor een keer zijn we het helemaal eens. :)

Ben ik het dan zo vaak met je oneens geweest ?

Wide-O
11-08-10, 15:55
Ben ik het dan zo vaak met je oneens geweest ?

Ehm, ehm, vast wel. :hihi:

(ik ben het altijd met iedereen oneens ;) )

Maar zonder geintjes; ik denk dat veel mensen hier niet doorhebben waar Fox voor staat. Je schrikt je rot als je er naar kijkt.

AhmedMufti
11-08-10, 16:16
Een homo is gewoon een homo (nooit wordt die een moslim-homo genoemt)!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
11-08-10, 16:20
[mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off]

Zullen we die er in houden??

John2
11-08-10, 16:25
Zullen we die er in houden??

Vond hem wel leuk gevonden :hihi:
Maar zou het helpen bij Mark?:stout:

Joesoef
11-08-10, 16:45
Wat een stupide non-discussie. Er komt geen moskee maar een cultureel islamitisch centrum met gebedsruimte en die gaybar is alleen maar een provocatie, die komt er echt niet. Foxchannel kan je het beste vergelijken met de ultrarechtse wing binnen de pvv en de domste journalisten van geenstijltv. Echt niet dat iemand uit dat groepje een homobar begint zo homofoob als ze zelf zijn. Daarnaast, loop eens rond door die straat, ga je geen bar beginnen.

super ick
11-08-10, 16:49
Vond hem wel leuk gevonden :hihi:
Maar zou het helpen bij Mark?:stout:

Nee Mark heeft het ultieme niveau bereikt. Hij heeft gelijk. Mensen met een andere mening zijn dom of begrijpen hem niet en als ze niet snel genoeg omdraaien ontstaat er ergernis en gaat hij schelden. Of spijkers op laag water zoeken en daar ellenlang over doordrammen.

Hij heeft niet in de gaten dat hij zichzelf er onsterfelijk belachelijk mee maakt.

super ick
11-08-10, 16:50
Een homo is gewoon een homo (nooit wordt die een moslim-homo genoemt)!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Homo-moslim beter?
Homofilie is zo'n beetje uitgevonden in jou moslimwereld.

John2
11-08-10, 16:53
Wat een stupide non-discussie. Er komt geen moskee maar een cultureel islamitisch centrum met gebedsruimte en die gaybar is alleen maar een provocatie, die komt er echt niet. Foxchannel kan je het beste vergelijken met de ultrarechtse wing binnen de pvv en de domste journalisten van geenstijltv. Echt niet dat iemand uit dat groepje een homobar begint zo homofoob als ze zelf zijn. Daarnaast, loop eens rond door die straat, ga je geen bar beginnen.

Wat een stupide non-discussie. Er komt geen homo bar maar een cafe met een darkroom en die Moskee is alleen maar een provocatie, die komt er echt niet. Maroc.nl kan je het beste vergelijken met de ultralinkse wing binnen de pvda en de domste prikkers van Nederlandse chat. Echt niet dat iemand uit dat groepje een moskee begint zo Islamfoob als ze zelf zijn. Daarnaast, loop eens rond door die straat, ga je geen Moskee beginnen.

Sjarlus
11-08-10, 17:04
[...]Een homobar naast een moskee is geen racisme. Een homofoob die bij een Homofobe omroep werkt en oproept om een gaybar naast een zogenaamde moskee te openen om "The Muslims" te sarren, dat is racisme.
Ik heb op Wikipedia gekeken, maar moslims kunnen i.h.g.v. de Wiki-definitie niet het slachtoffer zijn van racisme. Wat is naar jouw mening de definitie van racisme?
Me dunkt dat als racisme van toepassing kan zijn op moslims, de term ook van toepassing kan zijn met homo's, dwergen, Christenen of ongelovigen als lijdend voorwerp. De kennelijke rekbaarheid van het begrip werkt verschillende kanten op. Die lui in Mekka zijn racisten omdat niet-moslims er niet in mogen.

John2
11-08-10, 17:07
=super ick;4421231]Nee Mark heeft het ultieme niveau bereikt. Hij heeft gelijk. Mensen met een andere mening zijn dom of begrijpen hem niet en als ze niet snel genoeg omdraaien ontstaat er ergernis en gaat hij schelden.
Dan moeten we misschien de oude gezegde van "gekken en dwazen schrijven op deuren en glazen" maar uitbreiden met "en buiten de wet ook nog op internet"


Of spijkers op laag water zoeken en daar ellenlang over doordrammen.
Zijn dat lichte spijkers of is het zwaar water? :hihi:


Hij heeft niet in de gaten dat hij zichzelf er onsterfelijk belachelijk mee maakt.
Onsterfelijk is niet te hopen want dan zitten zelfs onze kleinkinderen er nog mee opgescheept!!!

Joesoef
11-08-10, 17:35
Wat een stupide non-discussie. Er komt geen homo bar maar een cafe met een darkroom en die Moskee is alleen maar een provocatie, die komt er echt niet. Maroc.nl kan je het beste vergelijken met de ultralinkse wing binnen de pvda en de domste prikkers van Nederlandse chat. Echt niet dat iemand uit dat groepje een moskee begint zo Islamfoob als ze zelf zijn. Daarnaast, loop eens rond door die straat, ga je geen Moskee beginnen.



Rot lekker op sjon.

Kal-El B.V
11-08-10, 17:59
Deze is voor Wide-O, laat de hardliners en fundamentalisten lekker elkaar de kop afbijten, maar gelukkig zijn we het niet allemaal.



<table style='font:11px arial; color:#333; background-color:#f5f5f5' cellpadding='0' cellspacing='0' width='360' height='353'><tbody><tr style='background-color:#e5e5e5' valign='middle'><td style='padding:2px 1px 0px 5px;'><a target='_blank' style='color:#333; text-decoration:none; font-weight:bold;' href='http://www.thedailyshow.com'>The Daily Show With Jon Stewart</a></td><td style='padding:2px 5px 0px 5px; text-align:right; font-weight:bold;'>Mon - Thurs 11p / 10c</td></tr><tr style='height:14px;' valign='middle'><td style='padding:2px 1px 0px 5px;' colspan='2'><a target='_blank' style='color:#333; text-decoration:none; font-weight:bold;' href='http://www.thedailyshow.com/watch/tue-august-10-2010/municipal-land-use-hearing-update'>Municipal Land-Use Hearing Update</a></td></tr><tr style='height:14px; background-color:#353535' valign='middle'><td colspan='2' style='padding:2px 5px 0px 5px; width:360px; overflow:hidden; text-align:right'><a target='_blank' style='color:#96deff; text-decoration:none; font-weight:bold;' href='http://www.thedailyshow.com/'>www.thedailyshow.com</a></td></tr><tr valign='middle'><td style='padding:0px;' colspan='2'><embed style='display:block' src='http://media.mtvnservices.com/mgid:cms:item:comedycentral.com:343654' width='360' height='301' type='application/x-shockwave-flash' wmode='window' allowFullscreen='true' flashvars='autoPlay=false' allowscriptaccess='always' allownetworking='all' bgcolor='#000000'></embed></td></tr><tr style='height:18px;' valign='middle'><td style='padding:0px;' colspan='2'><table style='margin:0px; text-align:center' cellpadding='0' cellspacing='0' width='100%' height='100%'><tr valign='middle'><td style='padding:3px; width:33%;'><a target='_blank' style='font:10px arial; color:#333; text-decoration:none;' href='http://www.thedailyshow.com/full-episodes/'>Daily Show Full Episodes</a></td><td style='padding:3px; width:33%;'><a target='_blank' style='font:10px arial; color:#333; text-decoration:none;' href='http://www.indecisionforever.com/'>Political Humor</a></td><td style='padding:3px; width:33%;'><a target='_blank' style='font:10px arial; color:#333; text-decoration:none;' href='http://www.thedailyshow.com/videos/tag/Tea+Party'>Tea Party</a></td></tr></table></td></tr></tbody></table>


<table style='font:11px arial; color:#333; background-color:#f5f5f5' cellpadding='0' cellspacing='0' width='360' height='353'><tbody><tr style='background-color:#e5e5e5' valign='middle'><td style='padding:2px 1px 0px 5px;'><a target='_blank' style='color:#333; text-decoration:none; font-weight:bold;' href='http://www.thedailyshow.com'>The Daily Show With Jon Stewart</a></td><td style='padding:2px 5px 0px 5px; text-align:right; font-weight:bold;'>Mon - Thurs 11p / 10c</td></tr><tr style='height:14px;' valign='middle'><td style='padding:2px 1px 0px 5px;' colspan='2'><a target='_blank' style='color:#333; text-decoration:none; font-weight:bold;' href='http://www.thedailyshow.com/watch/tue-august-10-2010/municipal-land-use-update---ground-zero-mosque'>Municipal Land-Use Update - Ground Zero Mosque</a></td></tr><tr style='height:14px; background-color:#353535' valign='middle'><td colspan='2' style='padding:2px 5px 0px 5px; width:360px; overflow:hidden; text-align:right'><a target='_blank' style='color:#96deff; text-decoration:none; font-weight:bold;' href='http://www.thedailyshow.com/'>www.thedailyshow.com</a></td></tr><tr valign='middle'><td style='padding:0px;' colspan='2'><embed style='display:block' src='http://media.mtvnservices.com/mgid:cms:item:comedycentral.com:343655' width='360' height='301' type='application/x-shockwave-flash' wmode='window' allowFullscreen='true' flashvars='autoPlay=false' allowscriptaccess='always' allownetworking='all' bgcolor='#000000'></embed></td></tr><tr style='height:18px;' valign='middle'><td style='padding:0px;' colspan='2'><table style='margin:0px; text-align:center' cellpadding='0' cellspacing='0' width='100%' height='100%'><tr valign='middle'><td style='padding:3px; width:33%;'><a target='_blank' style='font:10px arial; color:#333; text-decoration:none;' href='http://www.thedailyshow.com/full-episodes/'>Daily Show Full Episodes</a></td><td style='padding:3px; width:33%;'><a target='_blank' style='font:10px arial; color:#333; text-decoration:none;' href='http://www.indecisionforever.com/'>Political Humor</a></td><td style='padding:3px; width:33%;'><a target='_blank' style='font:10px arial; color:#333; text-decoration:none;' href='http://www.thedailyshow.com/videos/tag/Tea+Party'>Tea Party</a></td></tr></table></td></tr></tbody></table>

John2
11-08-10, 18:09
Rot lekker op sjon.
Waarom moet nou juist ik oprotten racist. omdat ik je een spiegel voor hield en jij daardoor in de knoop kwam met je eigen conclusie?

Wat zou er mis zijn met een homo-bar naast een gebedsruimte?
Misschien wel net zoveel als het verschil tussen een multicultureel centrum als een Islamitisch cultureel centrum als het gaat om verbroedering zoals ze zelf zeggen.

Misschien begrijp jij hem nu nog niet en laat ik nog een voorbeeld geven.
Een organisatie die wereldwijd de Islamitische wetgeving uitdraagd, deze wil invoeren in alle landen van de wereld, willen een cultureel gebouw plaatsen voor verbroedering tussen Oost/west, Christenen/Moslims, Etc./Enz.
IEDEREEN is er WELKOM zeggen zij, tot waar zeg ik dan, tot de lobby denk ik dan, want Homo's, Lesbiennes, Dronken zwervers, ongelovigen zullen in naam van de Islam niet welkom zijn, want hun geloof verbied dit.
Maar misschien wordt de Koran herschreven in de tussen liggende periode???

Spoetnik
11-08-10, 18:10
Maar zonder geintjes; ik denk dat veel mensen hier niet doorhebben waar Fox voor staat. Je schrikt je rot als je er naar kijkt.

Glenn Beck i s verschrikkelijk, snap niet dat mensen er naar kijken.


Al nou ja, hey John2 kijk jij naar Glenn Beck?

John2
11-08-10, 18:16
Glenn Beck i s verschrikkelijk, snap niet dat mensen er naar kijken.


Al nou ja, hey John2 kijk jij naar Glenn Beck?

[mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off]
Dat lucht op................

Joesoef
11-08-10, 18:26
Waarom moet nou juist ik oprotten racist.


Sjon, aan jou ga ik geen poging meer wagen. Je gewoon te dom.

Spoetnik
11-08-10, 18:26
[mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off]
Dat lucht op................

Is dat een Ja of een Nee?

John2
11-08-10, 18:38
Sjon, aan jou ga ik geen poging meer wagen. Je bentgewoon te dom.
Lijkt me ook verstandig als je geen woorden meer heb tot je verdediging, maar mijn complimenten voor jou want Mark was allang beginnen te schelden en jij behoud je waardigheid.


Is dat een Ja of een Nee?
Ja en nee.

Ja; [mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off]
En

Nee, ik kijk geen fox, in Nederland heb ik geen schotel nodig.

Kal-El B.V
11-08-10, 19:03
Waarom moet nou juist ik oprotten racist. omdat ik je een spiegel voor hield en jij daardoor in de knoop kwam met je eigen conclusie?

Wat zou er mis zijn met een homo-bar naast een gebedsruimte?
Misschien wel net zoveel als het verschil tussen een multicultureel centrum als een Islamitisch cultureel centrum als het gaat om verbroedering zoals ze zelf zeggen.

Misschien begrijp jij hem nu nog niet en laat ik nog een voorbeeld geven.
Een organisatie die wereldwijd de Islamitische wetgeving uitdraagd, deze wil invoeren in alle landen van de wereld, willen een cultureel gebouw plaatsen voor verbroedering tussen Oost/west, Christenen/Moslims, Etc./Enz.
IEDEREEN is er WELKOM zeggen zij, tot waar zeg ik dan, tot de lobby denk ik dan, want Homo's, Lesbiennes, Dronken zwervers, ongelovigen zullen in naam van de Islam niet welkom zijn, want hun geloof verbied dit.
Maar misschien wordt de Koran herschreven in de tussen liggende periode???


Die John2 heeft wel iets aandoenlijks, zoals die denkt in discussie te zijn met anderen, maar eigenlijk alleen in discussie is met wat hij zelf denkt dat de ander denkt. Ik kan me voorstellen dat je dat een goed gevoel geeft, want je wint op die manier elke discussie. Je bedenkt iets verwerpelijks, iets waar je een goed weerwoord al klaar voor hebt, plant dat bij jezelf als een idee van je tegenstander in het debat en gaat tegen dat idee in verweer.

Schattig hoor......

super ick
11-08-10, 19:48
Lijkt me ook verstandig als je geen woorden meer heb tot je verdediging, maar mijn complimenten voor jou want Mark was allang beginnen te schelden en jij behoud je waardigheid.


Ja en nee.

Ja; [mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off]
En

Nee, ik kijk geen fox, in Nederland heb ik geen schotel nodig.

Denk je om de ©?

Wide-O
11-08-10, 21:23
Deze is voor Wide-O, laat de hardliners en fundamentalisten lekker elkaar de kop afbijten, maar gelukkig zijn we het niet allemaal.


Geweldig! :hihi:

Ben al jaren fan van John Stewart. Overigens zijn veel afleveringen integraal te herbekijken op thedailyshow.com.

mark61
11-08-10, 22:04
Heb je de "rage americans" niet gezien op youtube ?

Oh je hebt ze echt? Ja zal ook wel.

Nee bedankt, word bij de gedachte al onpasselijk.

mark61
11-08-10, 22:06
Niet schelden mijnheer Eijkman. Daar krijg je nog eens last mee.

Wat is dat toch dat jullie met mijn naam gaan smijten?

Ben je me nou aan het bedreigen, idioot?

Wat is dit voor achterlijk gedoe? Val dood, varken.

Werkelijk bespottelijk.

Alsof 1 john2 nog niet genoeg is, krijg je nog een gestoorde achter je aan.

John2
11-08-10, 22:41
Die John2 heeft wel iets aandoenlijks, zoals die denkt in discussie te zijn met anderen, maar eigenlijk alleen in discussie is met wat hij zelf denkt dat de ander denkt. Ik kan me voorstellen dat je dat een goed gevoel geeft, want je wint op die manier elke discussie. Je bedenkt iets verwerpelijks, iets waar je een goed weerwoord al klaar voor hebt, plant dat bij jezelf als een idee van je tegenstander in het debat en gaat tegen dat idee in verweer.

Schattig hoor......
Als ik een discussie start ben ik inderdaad zeker van mijn zaak, maar helaas worden discussies hier niet meer gevoerd, wel spelletjes worden hier opgevoerd.

John2
11-08-10, 22:47
Denk je om de ©?
Sorry je hebt gelijk zal rekening houden met de copywright. :hihi:


Wat is dat toch dat jullie met mijn naam gaan smijten?

Ben je me nou aan het bedreigen, idioot?

Wat is dit voor achterlijk gedoe? Val dood, varken.

Werkelijk bespottelijk.

Alsof 1 john2 nog niet genoeg is, krijg je nog een gestoorde achter je aan.
[mark61modus on] imbeciel, achterlijke, leugenaar, idioot [mark61modus off]©
Waarom gebruik jij steeds mijn naam john2© ?

Kal-El B.V
12-08-10, 00:23
Als ik een discussie start ben ik inderdaad zeker van mijn zaak, maar helaas worden discussies hier niet meer gevoerd, wel spelletjes worden hier opgevoerd.


klop.klop. hallooooo, iemand thuis daar in dat hoofd van jou ?? Deze laatste reactie is dus precies wat ik bedoel, hoe staat deze reactie in relatie met de quote waar jij op reageert ? Helemaal niet dus.

Ik heb het er niet over dat jij altijd zo zeker bent van je zaak, wat op zich wel een goede eigenschap is, tot op zekere hoogte welteverstaan. Ik heb het erover dat je steeds in discussie gaat over een idee/gedachte/notie die een ander niet had, maar die je die persoon wel gemakshalve toedicht. En daar bouw je dan op verder, zolas je nu weer bewijst.

Hoe kom je erbij dat ik vind dat jij zo zeker bent van je zaak ? Waar lees je dat ?

Even serieus, heb jij last van dyslexie ?

knuppeltje
12-08-10, 10:35
Maar zonder geintjes; ik denk dat veel mensen hier niet doorhebben waar Fox voor staat. Je schrikt je rot als je er naar kijkt.

Ik schrik met rot dat jij ernaar kijkt. :maf2:

John2
12-08-10, 11:35
Ik zie dat jij een discussie wilt starten over mijn functioneren? :hihi:


=Kal-El B.V;4421338]Die John2 heeft wel iets aandoenlijks,
Dank u voor uw mededeling.


zoals die denkt in discussie te zijn met anderen, maar eigenlijk alleen in discussie is met wat hij zelf denkt dat de ander denkt.
Als mensen die deelnemen onduidelijk zijn in hun antwoorden, kun je alleen afgaan op hun oude antwoorden om enig sinds een idee te hebben waarover zij het hebben en daar vorm ik dan een mening op.
Aan de andere kant moeten wij ons afvragen of er nog wel wordt enige discussie wordt gehouden op dit forum?


Ik kan me voorstellen dat je dat een goed gevoel geeft, want je wint op die manier elke discussie.
Winnen geeft altijd een goed gevoel daar ben ik het met jou eens, maar dat is niet de uitgangspunt van een discussie, voor mij is een discussie iets om zaken te leren, een beeld te vormen, de waarheid achterhalen en niet te vergeten je blik op de wereld te vergroten.


Je bedenkt iets verwerpelijks, iets waar je een goed weerwoord al klaar voor hebt, plant dat bij jezelf als een idee van je tegenstander in het debat en gaat tegen dat idee in verweer.

Hierin heb jij gedeeltelijk gelijk, het zijn de ingrediënten voor een goede discussie die je dan ook moet leiden als starter en waarin je de mensen die deelnemen aan de discussie de ruimte moet laten voor een eigen mening of beeldvorming.
Verder hoef je hier maar in te spelen op het onderbuik gevoel om antwoorden te krijgen die je wenst.

Schattig hoor......
Nee niet schattig, wel leerzaam.


=Kal-El B.V;4421428]klop.klop. hallooooo, iemand thuis daar in dat hoofd van jou ??
Wegens vakantie gesloten. :hihi:


Deze laatste reactie is dus precies wat ik bedoel, hoe staat deze reactie in relatie met de quote waar jij op reageert ? Helemaal niet dus.

Soms is het tijd gebrek zodat een kort antwoord genoeg is om een prikker te laten weten dat je zijn antwoord heb gelezen en soms is een kort antwoord nodig om een prikker te prikkelen om te zien hoe serieus hij/zij is en kun je er later weer op terug komen in de topic, zonder een discussie te ontkrachten.
Wel zie je steeds vaker hier dat in een antwoord een discussie direct wordt ontkracht door een mede prikker direct te veroordelen als incompetent in een discussie, dat ik me afvraag hoe in een discussie iemand incompetent kan zijn?


Ik heb het er niet over dat jij altijd zo zeker bent van je zaak, wat op zich wel een goede eigenschap is, tot op zekere hoogte welteverstaan.
Vaak ben ik wel zeker van mijn zaak, zeker als ik zelf een discussie start, omdat ik deze pas start na onderzoek te hebben gedaan of nadat onderzoekers komen tot een standpunt waarin ik me kan verenigen.
Maar wel altijd in mijn achterhoofd houdend dat ook onderzoekers zoals waarnemers, artsen ten velde, medewerkers ter velde zich kunnen vergissen, omdat zij de gehele situatie niet kunnen overzien.


Ik heb het erover dat je steeds in discussie gaat over een idee/gedachte/notie die een ander niet had, maar die je die persoon wel gemakshalve toedicht. En daar bouw je dan op verder, zoals je nu weer bewijst.
Dit is toch niet mijn bedoeling, maar zou het zo wezen waarom wijzen de prikkers mij hier niet op, zoals jij nu doet?


Hoe kom je erbij dat ik vind dat jij zo zeker bent van je zaak ? Waar lees je dat ?
Jaren lang werkzaam geweest voor diverse organisaties binnen de VN en lees het meestal in mijn nieuws brieven die ik dagelijks krijg en waar ik dan meestal moet wachten tot het wordt gepubliceerd op de site van de VN of AZG.


Even serieus, heb jij last van dyslexie ?
Nee, was het maar waar dan zou ik een medisch excuses hebben, maar ik ben helaas de Nederlandse taal niet goed machtig. :huil:

cl0ned
12-08-10, 11:50
Ik dacht dat ze bij Fox juist anti-homoseksueel waren en homoseksualiteit de ondergang van Amerika vonden en het homohuwelijk het einde van de wereld:zozo:
Hopelijk bereikt Fox hier het omgekeerde mee. Moskeegangers die geen problemen hebben met de homo's en het homohuwelijk wordt overal toegestaan in de US, en dat allemaal danzij de fundi-christenen van FOX.

super ick
12-08-10, 21:14
Wat is dat toch dat jullie met mijn naam gaan smijten?

Ben je me nou aan het bedreigen, idioot?

Wat is dit voor achterlijk gedoe? Val dood, varken.

Werkelijk bespottelijk.

Alsof 1 john2 nog niet genoeg is, krijg je nog een gestoorde achter je aan.

Rustig, rustig, geen paniek. Ik ben absoluut niet aan te zetten tot welke vorm van actie dan ook jegens jou. Je hoeft echt niet bang te zijn. Mijn welgemeende excuses als ik een verkeerde indruk heb gewekt.

Ik dacht dat je het wel zou waarderen als ik je mijnheer noem. Ik zou het liever hebben dan varken, idioot, etc. want dat ervaar ik wel als bedreigend. Tenminste in het echte leven. Dat realiseer jij je niet want daar leef jij niet in.

John2
12-08-10, 22:05
Wat is dat toch dat jullie met mijn naam gaan smijten?

Ben je me nou aan het bedreigen, idioot?

Wat is dit voor achterlijk gedoe? Val dood, varken.

Werkelijk bespottelijk.

Alsof 1 john2 nog niet genoeg is, krijg je nog een gestoorde achter je aan.
Heb ik jou ooit bedreigd Mark Eijkmann?
Als ik jou zo lees heb jij achtervolgingswaanzin dus nogmaals zoek hulp voor je probleem.


Rustig, rustig, geen paniek. Ik ben absoluut niet aan te zetten tot welke vorm van actie dan ook jegens jou. Je hoeft echt niet bang te zijn. Mijn welgemeende excuses als ik een verkeerde indruk heb gewekt.

Ik dacht dat je het wel zou waarderen als ik je mijnheer noem. Ik zou het liever hebben dan varken, idioot, etc. want dat ervaar ik wel als bedreigend. Tenminste in het echte leven. Dat realiseer jij je niet want daar leef jij niet in.
Je biedt je excuses aan zie ik, terwijl je niets hebt misdaan, ik zou persoonlijk liever zien dat ook jij hem adviseer om hulp te zoeken voor het verkeerd afloopt voor onze Mark.

mark61
13-08-10, 00:08
Rustig, rustig, geen paniek. Ik ben absoluut niet aan te zetten tot welke vorm van actie dan ook jegens jou. Je hoeft echt niet bang te zijn. Mijn welgemeende excuses als ik een verkeerde indruk heb gewekt.

Ik dacht dat je het wel zou waarderen als ik je mijnheer noem. Ik zou het liever hebben dan varken, idioot, etc. want dat ervaar ik wel als bedreigend. Tenminste in het echte leven. Dat realiseer jij je niet want daar leef jij niet in.

1) Hoe kom je aan mijn naam?

2) Waarom zet je die hier, icm. met een bedreiging?

3) Hoe heet jij?

Joesoef
13-08-10, 05:28
Rustig, rustig, geen paniek. Ik ben absoluut niet aan te zetten tot welke vorm van actie dan ook jegens jou. Je hoeft echt niet bang te zijn. Mijn welgemeende excuses als ik een verkeerde indruk heb gewekt.

Ik dacht dat je het wel zou waarderen als ik je mijnheer noem. Ik zou het liever hebben dan varken, idioot, etc. want dat ervaar ik wel als bedreigend. Tenminste in het echte leven. Dat realiseer jij je niet want daar leef jij niet in.


Beledigen is op internet redelijk 'normaal'. het vermelden van achternamen in combinatie met stevige taal wordt door justitie gezien als een vorm van bedreiging. Aangezien het OM haar pijlers heeft gericht op digitale bedreigingen zou ik de tekst maar aanpassen.

knuppeltje
13-08-10, 08:41
Ach, gebruikelijk nachtclubportiers machogedoe.

Kortom, buitengewoon onbeschoft.

Slinger
13-08-10, 08:46
Wat is dat toch dat jullie met mijn naam gaan smijten?

Ben je me nou aan het bedreigen, idioot?

Wat is dit voor achterlijk gedoe? Val dood, varken.

Werkelijk bespottelijk.

Alsof 1 john2 nog niet genoeg is, krijg je nog een gestoorde achter je aan.

Waarom wil je niet dat je naam genoemd wordt?

Schaam je je soms voor je ondermaatse reacties en scheldpartijen?

knuppeltje
13-08-10, 08:52
Schaam je je soms voor je ondermaatse reacties en scheldpartijen?

Bewust liegen is veel erger.

Slinger
13-08-10, 08:55
Bewust liegen is veel erger.

Inderdaad, en daarom zit jij ook onder pseudoniem.

knuppeltje
13-08-10, 09:03
Inderdaad, en daarom zit jij ook onder pseudoniem.

Ach zo, jouw echte naam is dus Slinger. :fuckit2:

Joesoef
13-08-10, 09:05
Inderdaad, en daarom zit jij ook onder pseudoniem.


Jouw avatar staat ook in je paspoort?

Slinger
13-08-10, 09:16
Jouw avatar staat ook in je paspoort?

Ik kan mijn werkelijke identiteit niet onthullen, dat zul je wel begrijpen.

knuppeltje
13-08-10, 09:18
Ik kan mijn werkelijke identiteit niet onthullen, dat zul je wel begrijpen.

Maar anderen moeten dat natuurlijk wel doen, waarom jij dan niet.

Slinger
13-08-10, 09:23
Maar anderen moeten dat natuurlijk wel doen, waarom jij dan niet.

Hoe zo? Van mij moet niemand iets. En dat ik het niet doe heeft een speciale reden, zoals je misschien wel begrijpen zult.

John2
13-08-10, 09:35
Jouw avatar staat ook in je paspoort?

En die van jou? :hihi:

Joesoef
13-08-10, 09:35
Ik kan mijn werkelijke identiteit niet onthullen, dat zul je wel begrijpen.


Och heremejee.

knuppeltje
13-08-10, 10:16
Hoe zo? Van mij moet niemand iets. En dat ik het niet doe heeft een speciale reden, zoals je misschien wel begrijpen zult.

Totaal bezopen, zolang jij hier geen verkeerde dingen doet, zie ik geen enkele reden waarom anderen wel en jij niet.

Awel, voor iemand die wel van alles fout doet, zou het wel goed zijn eigenlijk. Jouw indentiteit kan eigenlijk dus wel beter bekend gemaakt worden.

Slinger
13-08-10, 10:29
Totaal bezopen, zolang jij hier geen verkeerde dingen doet, zie ik geen enkele reden waarom anderen wel en jij niet.

Awel, voor iemand die wel van alles fout doet, zou het wel goed zijn eigenlijk. Jouw indentiteit kan eigenlijk dus wel beter bekend gemaakt worden.

Ik zou graag mijn identiteit willen onthullen, maar het is te gevaarlijk. Wat ik hier 'verkeerd' doe is het uiten van mijn mening. Het is wel triest dat het in Nederland zo ver gekomen is.

knuppeltje
13-08-10, 10:37
Ik zou graag mijn identiteit willen onthullen, maar het is te gevaarlijk. Wat ik hier 'verkeerd' doe is het uiten van mijn mening. Het is wel triest dat het in Nederland zo ver gekomen is.

Kutsmoesje, alsof jij zo belangrijk bent.

Joesoef
13-08-10, 11:15
Ik zou graag mijn identiteit willen onthullen, maar het is te gevaarlijk. Wat ik hier 'verkeerd' doe is het uiten van mijn mening. Het is wel triest dat het in Nederland zo ver gekomen is.


Gutogut nog aan toe :hihi:

mark61
13-08-10, 11:18
Waarom wil je niet dat je naam genoemd wordt?

Schaam je je soms voor je ondermaatse reacties en scheldpartijen?

Hoe heet jij?

Jij schaamt je dus voor je reacties? Ja, dat zou ik ook doen.

Ik zeg hier niks dat ik in real life niet ook zou doen.

Ik ben dat chronische pathologische liegen zat. Als het nou willekeurig was, als een echte ziekte, maar nee, John2 liegt met een bepaalde, valse, achterbakse bedoeling. Bijv. een cultureel centrum in de buurt van Ground Zero een moskee op Ground Zero noemen. Dat is gewoon te kwader trouw.

Jouw leugens kunnen ook het daglicht niet verdragen.

super ick
13-08-10, 14:01
1) Hoe kom je aan mijn naam?

2) Waarom zet je die hier, icm. met een bedreiging?

3) Hoe heet jij?

1) Niet zo naief, daar heb je helemaal geen geheim van gemaakt.

2) Bedreiging? Daar heb ik al op gerageerd. Ik heb jou niet bedreigt.

3) Ik kies ervoor anoniem te posten hier. Er zitten mij hier net wat te veel gekken.
Wat ik af en toe aan scheldwoorden naar mijn hoofd krijg? Jongen, jongen. Dat ervaar ik als bedreigend.

super ick
13-08-10, 14:07
Ik ga maar weer eens naar het nieuws. Hele interessante discussie over wel of niet anoniem posten. Misschien moet iemand er een apart topic over openen.
Dan kunnen de ONtopicposters hier weer verder met de homobar.

Joesoef
13-08-10, 14:12
1) Niet zo naief, daar heb je helemaal geen geheim van gemaakt.


Wel interessant dat je het nodig vindt om het te gebruiken.

mark61
13-08-10, 14:20
1) Niet zo naief, daar heb je helemaal geen geheim van gemaakt.

2) Bedreiging? Daar heb ik al op gerageerd. Ik heb jou niet bedreigt.

3) Ik kies ervoor anoniem te posten hier. Er zitten mij hier net wat te veel gekken.
Wat ik af en toe aan scheldwoorden naar mijn hoofd krijg? Jongen, jongen. Dat ervaar ik als bedreigend.

1) Vertel? Waar heb ik mijn achternaam gepost?

2) IK VROEG DUS: Waarom deed je het?

Je weigert, heel achterbaks, dat te zeggen. Je klaagt over mijn schelden en komt dan met mijn achternaam. Dat is BEDREIGING, superdickje.

3) Ik kies er ook voor anoniem te posten. Waarom doorbreek jij dat?

Vuile lafaard, mij exposen en jezelf achter een nickname verbergen.

Walgelijk gewoon. Schaam jij je niet? Onderkruipsel.

Wat is er bedreigend aan anoniem uitschelden op een forum?

Ik ben nog nooit een zo laag sujet tegengekomen als jij.

Typisch PVV. Smerig gewoon.

En dan heel onschuldig lopen doen.

Ga je mijn naam nog weghalen of hoe zit dat?

Ik eis dat je NU je voornaam en achternaam noemt.

John2
13-08-10, 14:30
Hoe heet jij?

Jij schaamt je dus voor je reacties? Ja, dat zou ik ook doen.

Ik zeg hier niks dat ik in real life niet ook zou doen.

Ik ben dat chronische pathologische liegen zat. Als het nou willekeurig was, als een echte ziekte, maar nee, John2 liegt met een bepaalde, valse, achterbakse bedoeling. Bijv. een cultureel centrum in de buurt van Ground Zero een moskee op Ground Zero noemen. Dat is gewoon te kwader trouw.

Jouw leugens kunnen ook het daglicht niet verdragen.

Je bent toch zo een kei in het opsporen en plaatsen van iemands identiteit, waarom doe je het nu dan niet even?


Wel interessant dat je het nodig vindt om het te gebruiken.
Mark moet niet janken, hij was de eerste om mijn identiteit hier te onthullen, nadat hij hem gevonden had via een advertentie van mij hier op maroc.
En verder gaf hij zelf aan een stukje te hebben geschreven in de krant als klacht tegen deze krant over maroc.nl waar hij zijn identiteit prijs gaf.
Verder weet iedereen mijn naam hier en ik maak mij daar ook geen zorgen over, maar vaak mensen met een onderbuik gevoel naar bepaalde groepen in de samenleving, zijn bang.
Ik heb niets te verbergen, ik prik hier naar eer en geweten, dus heb ook niets te vrezen denk ik.

John2
13-08-10, 14:34
Ik eis dat je NU je voornaam en achternaam noemt.
Misschien als je het Rick lief vraagt dat hij die aan jou geeft. :hihi:

mark61
13-08-10, 14:41
Waarom deed je dat nou eigenlijk? In the mistaken veronderstelling dat 'ik dan wel een toontje lager zou zingen?'

Je vergist je. Als ik ergens van ontplof is het wel zulk achterbaks, laf gedrag als jij hier vertoont.

En nou wil meneer zelf niet met de billen bloot, want oh ah hij is bedreigd hier. Dader speelt gauw slachtoffer.

Wat is het, begint je geweten op te spelen over je pvv-islampraat? Bang dat duh moslims achter je aan komen? :haha: Bang dat ik achter je aankom? :haha:

Lowlife. Achterbuurtvolk. Ga met Hatert homo's in mekaar rammen.

mark61
13-08-10, 14:44
Mark moet niet janken, hij was de eerste om mijn identiteit hier te onthullen,

Vuile gore leugenaar!


Het is werkelijk ongehoord, jouw leugens kennen gewoon geen grenzen meer.

Laat zien die post!

Jij hebt hier zelf al herhaaldelijk je naam onder posts gezet, dus jij moet helemaal niet klagen.

mark61
13-08-10, 14:45
Misschien als je het Rick lief vraagt dat hij die aan jou geeft. :hihi:

Heeft hij dat mij soms eerst gevraagd, plus toestemming die hier neer te pleuren?

Heb jij dat soms gedaan, stuk smerig leugenachtig addergebroed? Jij begon nl. met mijn naam.

Wat valt er te lachen, imbeciel?

mark61
13-08-10, 14:46
maar vaak mensen met een onderbuik gevoel naar bepaalde groepen in de samenleving, zijn bang.

Je vriendje Super en Slinger bedoel je, die met een kwaad geweten?

mark61
13-08-10, 14:48
Ik ga maar weer eens naar het nieuws. Hele interessante discussie over wel of niet anoniem posten. Misschien moet iemand er een apart topic over openen.
Dan kunnen de ONtopicposters hier weer verder met de homobar.

Smerige gluiperd. Ongehoord gewoon.

Niks discussie, jij begint maar ff met mijn naam te smijten. Wat ben jij een achterbaks onderkruipsel. Ik kan er niet over uit.

Kal-El B.V
13-08-10, 14:50
1) Vertel? Waar heb ik mijn achternaam gepost?

2) IK VROEG DUS: Waarom deed je het?

Je weigert, heel achterbaks, dat te zeggen. Je klaagt over mijn schelden en komt dan met mijn achternaam. Dat is BEDREIGING, superdickje.

3) Ik kies er ook voor anoniem te posten. Waarom doorbreek jij dat?

Vuile lafaard, mij exposen en jezelf achter een nickname verbergen.

Walgelijk gewoon. Schaam jij je niet? Onderkruipsel.

Wat is er bedreigend aan anoniem uitschelden op een forum?

Ik ben nog nooit een zo laag sujet tegengekomen als jij.

Typisch PVV. Smerig gewoon.

En dan heel onschuldig lopen doen.

Ga je mijn naam nog weghalen of hoe zit dat?

Ik eis dat je NU je voornaam en achternaam noemt.

mee eens.

Wide-O
13-08-10, 14:51
Wie zou nou ooit de naam van Sjon hier neergepleurd hebben?

Oh wacht: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=2767394&highlight=Meijerink#post2767394 :zozo:

Slinger
13-08-10, 14:55
Smerige gluiperd. Ongehoord gewoon.

Niks discussie, jij begint maar ff met mijn naam te smijten. Wat ben jij een achterbaks onderkruipsel. Ik kan er niet over uit.

Je oogst nu wat je hier op het forum gezaaid hebt. Dat je je daar zo druk over maakt begrijp ik wel, maar jij bent de enige die er mee zit hoor. Jammer voor jou.

mark61
13-08-10, 14:55
Wie zou nou ooit de naam van Sjon hier neergepleurd hebben?

Oh wacht: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=2767394&highlight=Meijerink#post2767394 :zozo:

Ja nee dat was ik :moe:

mark61
13-08-10, 14:57
Je oogst nu wat je hier op het forum gezaaid hebt. Dat je je daar zo druk over maakt begrijp ik wel, maar jij bent de enige die er mee zit hoor. Jammer voor jou.

Wat oogst ik precies? Achterbuurtvolk? Laffe schijnheilen als jij?

Kijk hem gloaten. God wat ben jij minderwaardig. Niets is te laag voor jou.

Wide-O
13-08-10, 14:57
Ja nee dat was ik :moe:

Ja, OK, maar die andere 18 keer niet. :ego:

Ik zou het toch FF melden bij beheer, je weet maar nooit.

mark61
13-08-10, 14:58
mee eens.

grazie




Ikzelf ben volledig onbelangrijk en ik maak me nergens zorgen over, maar dat schijnheilige gedoe van die lui, ik ken er niet tegen :hihi:

Slinger
13-08-10, 15:05
Wat oogst ik precies? Achterbuurtvolk? Laffe schijnheilen als jij?

Kijk hem gloaten. God wat ben jij minderwaardig. Niets is te laag voor jou.

Mijn boodschap komt nog niet over hè?

Nog maar een keer: jij bent zelf verantwoordelijk voor wat hier op het forum gebeurt.

Ga maar bij je zelf te rade.

John2
13-08-10, 15:14
Heeft hij dat mij soms eerst gevraagd, plus toestemming die hier neer te pleuren?

Heb jij dat soms gedaan, stuk smerig leugenachtig addergebroed? Jij begon nl. met mijn naam.

Wat valt er te lachen, imbeciel?
Heeft er ooit iemand hier gevraagd om door jou te worden afgeschoten als hij of zij het niet eens is met jou mening?


Vuile gore leugenaar!


Het is werkelijk ongehoord, jouw leugens kennen gewoon geen grenzen meer.

Laat zien die post!

Jij hebt hier zelf al herhaaldelijk je naam onder posts gezet, dus jij moet helemaal niet klagen.
Ik bedoel maar en dan verwacht jij ook nog dat ik de moeite neemt om deze post van jaren terug op te zoeken, iets wat niet gaat omdat destijds het beheer op mijn verzoek mijn naam heeft verwijderd, dus praat niet zo dom.


Je vriendje Super en Slinger bedoel je, die met een kwaad geweten?
Moh als ze al een geweten hebben, want volgens jou ontbreek ons aan alles.


Wie zou nou ooit de naam van Sjon hier neergepleurd hebben?
Oh wacht: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?p=2767394&highlight=Meijerink#post2767394 :zozo:
Ja je hebt gelijk :slaap:

mark61
13-08-10, 15:17
Heeft er ooit iemand hier gevraagd om door jou te worden afgeschoten als hij of zij het niet eens is met jou mening?

Ik bedoel maar en dan verwacht jij ook nog dat ik de moeite neemt om deze post van jaren terug op te zoeken, iets wat niet gaat omdat destijds het beheer op mijn verzoek mijn naam heeft verwijderd, dus praat niet zo dom.

Moh als ze al een geweten hebben, want volgens jou ontbreek ons aan alles.

Ja je hebt gelijk :slaap:

Dus je liegt. Je kan geen post tonen waarin ik jouw identiteit zou hebben onthuld. Ik zou niet eens weten hoe dat moet.

Je liegt weer, want Wide-O geeft net een link naar een post waarin je zelf je naam hebt gezet, dus niks verwijderd. Je geeft hem nog gelijk ook.

Bied je excuses aan. NU.

Ik schiet jou af wanneer en omdat je LIEGT, niet om een 'mening'. Je liegt nu weer.

In één en dezelfde post beweer je dat ik je naam onthuld hebt, maar dat je dat niet kan bewijzen omdat je beheer alle referenties naar je naam hebt laten verwijderen, EN geef je tegelijkertijd toe dat je zelf je naam genoemd hebt, die nog op maroc.nl staat.

Je bent gestoord.

Bied je excuses aan.

John2
13-08-10, 15:34
=mark61;4422724]Dus je liegt. Je kan geen post tonen waarin ik jouw identiteit zou hebben onthuld. Ik zou niet eens weten hoe dat moet.
Ken jij Tamso nog?


Je liegt weer, want Wide-O geeft net een link naar een post waarin je zelf je naam hebt gezet, dus niks verwijderd. Je geeft hem nog gelijk ook.
Ik gaf hem toch gelijk???


Bied je excuses aan. NU.
En anders wat???
Wie loop er nu te dreigen Mark Oakmen?


Ik schiet jou af wanneer en omdat je LIEGT, niet om een 'mening'. Je liegt nu weer.
Verwend kind ga je moeder pesten en kom terug als je droog bent achter je oren met je dreigementen!!!:fuckit2:


In één en dezelfde post beweer je dat ik je naam onthuld hebt, maar dat je dat niet kan bewijzen omdat je beheer alle referenties naar je naam hebt laten verwijderen, EN geef je tegelijkertijd toe dat je zelf je naam genoemd hebt, die nog op maroc.nl staat.
Nee Mark, ik heb het over het verhaal destijds toen ik de naam van jou vriendje noemde en jij mijn adres op internet gooide hier, met de link naar de advertentie waar ik om personeel vroeg.


Je bent gestoord.
Moh ik wordt ieder jaar psychologisch getest en jij?


Bied je excuses aan.
Nee, ik weiger excuses aan te bieden voor een fout die je zelf maakte, door de link naar jou naam te geven.

mark61
13-08-10, 16:05
Mijn boodschap komt nog niet over hè?

Nog maar een keer: jij bent zelf verantwoordelijk voor wat hier op het forum gebeurt.

Ga maar bij je zelf te rade.

Ik ben verantwoordelijk voor pathologische leugenaars? Voor bemoeierige Supers die dreigementen gaan posten? Voor alles wat hier gebeurt? Wat bazel je?

Voel jij je wel goed?

Door wie denk jij eigenlijk bedreigd te worden? Das veel interessanter. En waarom precies? Wat doe jij dat iemand's toorn kan wekken?

super ick
13-08-10, 18:45
1)

Vuile lafaard, Onderkruipsel.

Wat is er bedreigend aan anoniem uitschelden op een forum?

Ik ben nog nooit een zo laag sujet tegengekomen als jij.

Typisch PVV. Smerig gewoon.



PVV en anoniem uitschelden?

Wil jij de PVV koppelen aan anoniem schelden en bedreigen. Leuk want daar kan Geert over meepraten. Schandalig, jou kortzichtigheid.
Of nee waarschijnlijk vind je dat hij het verdient. Dan ben je niet schandalig maar gevaarlijk.

Alhoceima_girl
13-08-10, 18:49
Homo's zijn viespeuken..

Slinger
13-08-10, 18:56
Ik ben verantwoordelijk voor pathologische leugenaars? Voor bemoeierige Supers die dreigementen gaan posten? Voor alles wat hier gebeurt? Wat bazel je?

Voel jij je wel goed?

Door wie denk jij eigenlijk bedreigd te worden? Das veel interessanter. En waarom precies? Wat doe jij dat iemand's toorn kan wekken?

Ik kan jou dezelfde vraag stellen. Door wie denk jij bedreigd te worden? En waarom?

mark61
13-08-10, 19:29
Ik kan jou dezelfde vraag stellen. Door wie denk jij bedreigd te worden? En waarom?

Ik vroeg jou iets. Niet met een wedervraag beantwoorden, onderkruiper. Geef godverdomme antwoord. Door wie word jij bedreigd? Sallah? :hihi:

Ik denk helemaal niks. Als iemand je naam post en daarbij zegt dat je 'er last mee kan krijgen' is dat op zijn minst een indirecte bedreiging. Ikzelf heb daar geen klap mee te maken.

Of niet? Zo nee, waarom niet?

mark61
13-08-10, 19:30
Homo's zijn viespeuken..

Joh.

mark61
13-08-10, 19:32
PVV en anoniem uitschelden?

Wil jij de PVV koppelen aan anoniem schelden en bedreigen. Leuk want daar kan Geert over meepraten. Schandalig, jou kortzichtigheid.
Of nee waarschijnlijk vind je dat hij het verdient. Dan ben je niet schandalig maar gevaarlijk.

Yep. Knokploegtactieken en je bent anoniem.

Hoe heet jij? Rick? Rick hoe?

Leid godverdomme niet de aandacht af van je eigen smerige gedrag.

1) Waarom heb je het gepost?

2) Waarom haal je het niet weg?

Ongelooflijke ranzige lafaards zijn jullie. NOOIT eerlijk. NOOIT openhartig. NOOIT oprecht.

Ik wil gvd weten waarom je het postte, als het geen bedreiging was. Wat was het dan wel?

Joesoef
14-08-10, 05:58
Hoe dan ook, moslims gaan op 9-11 met zn miljarden feest vieren!

Joesoef
14-08-10, 06:06
Mark moet niet janken, hij was de eerste om mijn identiteit hier te onthullen, nadat hij hem gevonden had via een advertentie van mij hier op maroc.


Sjonnie. Jij bent degene die al meerdere keren soort van epistels plaatste met een soort van officiële ondertekening. Laatst nog als BOA.

John2
14-08-10, 09:23
Sjonnie. Jij bent degene die al meerdere keren soort van epistels plaatste met een soort van officiële ondertekening. Laatst nog als BOA.

Klopt, nadat mijn identiteit hier bekend was heb ik er ook geen geheim meer gemaakt van mijn identiteit.
Verder vind ik dat anoniem schrijven op een forum ook verboden moet worden, om zo zulke toestanden als bijvoorbeeld hier de kop in te drukken, maar aan de andere kant ben ik het ook met Slinger eens dat je identiteit op een forum als deze problemen kan geven.

Joesoef
14-08-10, 09:44
Klopt, nadat mijn identiteit hier bekend was heb ik er ook geen geheim meer gemaakt van mijn identiteit.
Verder vind ik dat anoniem schrijven op een forum ook verboden moet worden, om zo zulke toestanden als bijvoorbeeld hier de kop in te drukken, maar aan de andere kant ben ik het ook met Slinger eens dat je identiteit op een forum als deze problemen kan geven.


Jokkebrok, als tukkersterror kwam jij zelf als eerste met je verwijzing naar je naam.

Prikken onder pseudoniem, nickname is prima. Slaat nergens op om dat te verbieden. Dat soort verboden zijn leuk voor Rusland en zo, niet voor het vrije westen.

John2
14-08-10, 11:21
Jokkebrok, als tukkersterror kwam jij zelf als eerste met je verwijzing naar je naam.

Prikken onder pseudoniem, nickname is prima. Slaat nergens op om dat te verbieden. Dat soort verboden zijn leuk voor Rusland en zo, niet voor het vrije westen.
Klopt er is niets mis mee mits men zich houdt aan de regels en het beheer de regels toepast.

super ick
14-08-10, 11:26
Waarom deed je dat nou eigenlijk? In the mistaken veronderstelling dat 'ik dan wel een toontje lager zou zingen?'

Je vergist je. Als ik ergens van ontplof is het wel zulk achterbaks, laf gedrag als jij hier vertoont.

En nou wil meneer zelf niet met de billen bloot, want oh ah hij is bedreigd hier. Dader speelt gauw slachtoffer.

Wat is het, begint je geweten op te spelen over je pvv-islampraat? Bang dat duh moslims achter je aan komen? :haha: Bang dat ik achter je aankom? :haha:

Lowlife. Achterbuurtvolk. Ga met Hatert homo's in mekaar rammen.

Haha, dat de domste reactie die ik hier gekregen heb. 'De moslims' komen achter mij aan, bang voor mark, potenrammer, PVV-islampraat.

Mark, probeer jij mij te demoniseren?

super ick
14-08-10, 11:30
Ik schiet jou af................


..........Je bent gestoord.



Ach zo?????

IK zou dat toch maar even melden bij beheer. Je weet nooit.

John2
14-08-10, 11:47
Ach zo?????

IK zou dat toch maar even melden bij beheer. Je weet nooit.
Volgens mij is het beheer al volledig gevlucht na de komst van ansaar.nl.:hihi:

mark61
14-08-10, 11:54
Haha, dat de domste reactie die ik hier gekregen heb. 'De moslims' komen achter mij aan, bang voor mark, potenrammer, PVV-islampraat.

Mark, probeer jij mij te demoniseren?

Jij beweert zelf dat je je naam niet kan geven omdat dat gevaarlijk voor je zou zijn. Dus vertel, waarom is dat zo? En waarom zou dat voor mij dan niet zo zijn?

Ik stel jou een paar vragen, maar je weigert draaikonterig antwoord te geven.

Dus komt er nog wat van?

mark61
14-08-10, 11:57
Ach zo?????

IK zou dat toch maar even melden bij beheer. Je weet nooit.

Het wordt steeds doller met jou.

Je vindt jezelf grappig met je onbeschofte leugenachtige gedrag?

Nog maar een keer: waarom zette je mijn naam op pb, met een bedreiging erbij?

Waarom geef je je eigen naam niet?

Achterbakse draaikont.

John2
14-08-10, 12:04
Ik stel jou een paar vragen, maar je weigert draaikonterig antwoord te geven.

Dus komt er nog wat van?

Beste Mark,

Denk jij van Dick ooit antwoord te krijgen op de vraag hoe hij heet van achteren?

mark61
14-08-10, 12:45
Beste Mark,

Denk jij van Dick ooit antwoord te krijgen op de vraag hoe hij heet van achteren?

Dat interesseert me geen ruk. Wel het antwoord op de vraag waarom hij mijn naam wel denkt ongevraagd te kunnen / mogen noemen, maar zijn eigen niet.

Ik vind het onbeschoft, achterbaks en laf.

Zelfs als ik iemand's naam hier zou weten zou ik die onder geen enkele omstandigheid posten.

super ick
14-08-10, 15:13
Dat interesseert me geen ruk. Wel het antwoord op de vraag waarom hij mijn naam wel denkt ongevraagd te kunnen / mogen noemen, maar zijn eigen niet.

Ik vind het onbeschoft, achterbaks en laf.

Zelfs als ik iemand's naam hier zou weten zou ik die onder geen enkele omstandigheid posten.

:cola::cola::cola::cola:

Joesoef
14-08-10, 15:21
Barack Obama steunt moskee bij Ground Zero

ANP/Reuters/AFP op 14 augustus '10 (http://www.volkskrant.nl/dagelijksarchief/2010/augustus/14), 09:42, bijgewerkt 14 augustus '10 (http://www.volkskrant.nl/dagelijksarchief/2010/augustus/14), 10:47


Demonstratie vorige week tegen het bouwen van een islamitisch centrum met moskee in de buurt van Ground Zero in New York. (The New York Times)
<script type="text/javascript" language="javascript1.2" src="http://www.volkskrant.nl/volkskrant.nl/script/vk-v30-versioning.js"></script>
WASHINGTON - De Amerikaanse president Barack Obama steunt het uiterst omstreden plan voor een moskee in de buurt van Ground Zero, de plek in New York die op 11 september 2001 werd verwoest door radicaalislamitische aanslagen.

Volgens Obama mag in de Verenigde Staten niet worden getornd aan de godsdienstvrijheid. ‘Als burger en als president vind ik dat moslims hetzelfde recht hebben hun godsdienst te beoefenen als alle anderen in dit land’, aldus Obama vrijdagavond in het Witte Huis.
Ramadan


De president was daar gastheer voor moslims die met hem een maaltijd nuttigden tijdens de vastenmaand voor moslims, de ramadan. Het was de eerste keer dat Obama zich publiekelijk uitliet over het plan om twee straten verwijderd van Ground Zero een islamitisch centrum met moskee te bouwen. Tegenstanders zien de moskee als een provocatie en belediging van de bijna drieduizend slachtoffers van de moslimterreur. Bij een opiniepeiling in opdracht van de Amerikaanse nieuwszender CNN sprak 68 procent van de ondervraagden zich uit tegen het geplande islamitische gebedshuis, 29 procent was voor. Volgens CNN groeit het verzet tegen de moskee.
Geert Wilders wil op 11 september, negen jaar na de aanslagen, in New York tegen de moskee protesteren.

Wide-O
14-08-10, 16:20
Jah, kunst, hij is zelf moslim. :hihi:

De pers blijft het toch moeilijk hebben met islamitisch centrum/moskee. Obama blijkbaar niet.

Volgens mij is er op Zaventem ook een gebedsruimte. Is dat dan een kerk? :verward:

super ick
14-08-10, 17:48
Jah, kunst, hij is zelf moslim. :hihi:

De pers blijft het toch moeilijk hebben met islamitisch centrum/moskee. Obama blijkbaar niet.

Volgens mij is er op Zaventem ook een gebedsruimte. Is dat dan een kerk? :verward:

Non discussie.

fisherman1969
14-08-10, 22:25
Non discussie.

Ach alle drukte om niks President OBAMA vind het nu ook goed dus :
Eind goed al goed
Leve de democratie :)

nannaly1
14-08-10, 22:51
Nee Mark heeft het ultieme niveau bereikt. Hij heeft gelijk. Mensen met een andere mening zijn dom of begrijpen hem niet en als ze niet snel genoeg omdraaien ontstaat er ergernis en gaat hij schelden. Of spijkers op laag water zoeken en daar ellenlang over doordrammen.



Hij heeft niet in de gaten dat hij zichzelf er onsterfelijk belachelijk mee maakt.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



De enige belachelijke hier ben jij! je praat zoveel over die jonge dat ik haast zou denken dat je gekke homo fantasieen heb. je past prima in de gaybarretje dus
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
14-08-10, 23:22
:cola::cola::cola::cola:

Waarom geef je geen antwoord, achterbakse lafaard?

Ik heb nog nooit zo'n ontstellend verachtelijk minderwaardig typje gezien als jij. Alleen Slinger is erger. Jij bent dommer dan hij.

John2
14-08-10, 23:28
Barack Obama steunt moskee bij Ground Zero

ANP/Reuters/AFP op 14 augustus '10 (http://www.volkskrant.nl/dagelijksarchief/2010/augustus/14), 09:42, bijgewerkt 14 augustus '10 (http://www.volkskrant.nl/dagelijksarchief/2010/augustus/14), 10:47


Demonstratie vorige week tegen het bouwen van een islamitisch centrum met moskee in de buurt van Ground Zero in New York. (The New York Times)
<script type="text/javascript" language="javascript1.2" src="http://www.volkskrant.nl/volkskrant.nl/script/vk-v30-versioning.js"></script>
WASHINGTON - De Amerikaanse president Barack Obama steunt het uiterst omstreden plan voor een moskee in de buurt van Ground Zero, de plek in New York die op 11 september 2001 werd verwoest door radicaalislamitische aanslagen.

Volgens Obama mag in de Verenigde Staten niet worden getornd aan de godsdienstvrijheid. ‘Als burger en als president vind ik dat moslims hetzelfde recht hebben hun godsdienst te beoefenen als alle anderen in dit land’, aldus Obama vrijdagavond in het Witte Huis.
Ramadan


De president was daar gastheer voor moslims die met hem een maaltijd nuttigden tijdens de vastenmaand voor moslims, de ramadan. Het was de eerste keer dat Obama zich publiekelijk uitliet over het plan om twee straten verwijderd van Ground Zero een islamitisch centrum met moskee te bouwen. Tegenstanders zien de moskee als een provocatie en belediging van de bijna drieduizend slachtoffers van de moslimterreur. Bij een opiniepeiling in opdracht van de Amerikaanse nieuwszender CNN sprak 68 procent van de ondervraagden zich uit tegen het geplande islamitische gebedshuis, 29 procent was voor. Volgens CNN groeit het verzet tegen de moskee.
Geert Wilders wil op 11 september, negen jaar na de aanslagen, in New York tegen de moskee protesteren.

Telt niet hij is een Moslim :ego:



:hihi:

Harabd1
15-08-10, 01:24
Als de homo's de belangen van de Moslims en het centrum beschermen tegen de aanvallen van die Moslimhaters, dan is het een minder probleem,maar als ze met die bar ook de Moslims gaan treiteren en beledigen, dan vallen ze onder de categorie Moslimhaters en dan zal ik een muur bouwen tussen de bar en het Centrum

Het is aan de homo's de keus. Beschermen van islam en het centrum of tegen het centrum keren.

De Moslims hoeven niet te kiezen, want ze volgen de grondrechten van VS en mogen een centrum bouwen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Harabd1
15-08-10, 01:30
En word er niet nagedacht dat er ook Moslimslachtoffers waren. Even niet noemen, zodat de haat tegen Islam en Moslims verder kan groeien.
CNN is in VS al dubieus, wordt regelmatig beticht van racisme en heeft al rechzaken daarover gehad.Net als Fox ( is van de Republiekijnse partij)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
15-08-10, 04:31
Homo's zijn viespeuken..

Waarom ????

StevieK
15-08-10, 04:56
Klopt, nadat mijn identiteit hier bekend was heb ik er ook geen geheim meer gemaakt van mijn identiteit.
Verder vind ik dat anoniem schrijven op een forum ook verboden moet worden, om zo zulke toestanden als bijvoorbeeld hier de kop in te drukken, maar aan de andere kant ben ik het ook met Slinger eens dat je identiteit op een forum als deze problemen kan geven.

Bedoel je hiermee dat je openlijk alles adres gegevens enzo moet weergeven.

Het fijne voor sommige is dat je anoniem lekker je aggressie kan uitspuwen op een forum, vaak heb je opgekropte emoties, getuigd vele prikkers die op het west,oosten, christen/moslims afgeven. Zoals je merkt zijn het prikkers uit alle soorten van de bevolking, me zijn/haar opleiden, intelect en ander pluimage.

Helaas bestaat er ook een soort forumsyndroom, ja, dat is geen nieuwe naam, maar daar heb ik een paar jaar geleden een docu op tv gezien.

Prikkers die hun naw gegevens publiekelijk maakten kregen later problemen met andere gefrusteerde prikkers. Telefoonterreur, tot zelfs fysiek geweld. Tenslotte moesten ze verhuizen.

Op forums, waar men zich goed kan verwoorden is men vaak sterk, dat kunnen andere prikkers die vaak niet goed schrijven en door andere prikkers "mond/schrijf - dood" gemaakt worden. Deze prikkers hebben zo'n kort lontje en zien dit als een zwaar verlies met gevolg dat als de naw gegevens van de persoon bekend waren deze gingen terroriseren, eventuel met het brengen van een bezoek en nog ergen fysiek geweld.

Er zitten op maroc.nl en ansaar best wel een aantal prikkers van dit soort. Deze zijn zo gek dat als je ze mond/schrijf dood maakt dat ze gefrusteerd zijn en dat met alle gevolgen van dien. Of alleen maar bezoekers, want ook de AIVD en andere instanties lezen mee.



Neen, niet afgaan hoe jezelf bent, zelf doe je dat niet, althans daar ga ik van uit, maar genoeg anderen.


De vaste prikkers weten inmiddels veel van elkaar, door veel kleine hints en goed geheugen kan men al snel een beeld van elkander volgen. Alleen discritie vind ik hier dan wel op zijn plaats

Dus wat je hier publieke op de fora schrijft ben jezelf verantwoordelijk voor. Maar als iemand je een PM schrijft dan vind ik ook dat je publiekelijk over de inhoud moet zwijgen.

Je kan ook beetje respect opbouwen hier, ja er zijn best wel een aantal prikkers waarvoor ik repect voor heb, een van deze is onze losbandige terrorist en zo zijn er meerdere

Ook dat gescheld hier tegenover elkander, en dat vooral van de vaste prikkers vind ik ver beneden peil. Je snapt niet dat andere dat ook lezen en daar ook een mening over beelden, helaas verlaag je jezelf tot een laag niveau. En op het laatst weet niemand waarom het mee gaat.

Ik hoop dat de strijdbijl begraven wordt.



Dit is een reactie voor mij op de voorgaande ruzie,scheldpartijen tussen een aantal prikkers.

StevieK
15-08-10, 05:19
Als de homo's de belangen van de Moslims en het centrum beschermen tegen de aanvallen van die Moslimhaters, dan is het een minder probleem,maar als ze met die bar ook de Moslims gaan treiteren en beledigen, dan vallen ze onder de categorie Moslimhaters en dan zal ik een muur bouwen tussen de bar en het Centrum



Wat denk je nu zelf ?? Vaak denk je hoe jezelf ben ingesteld, hou jezelf van treiteren dan denk je dat de homos ook gaan treiteren




Het is aan de homo's de keus. Beschermen van islam en het centrum of tegen het centrum keren.

De Moslims hoeven niet te kiezen, want ze volgen de grondrechten van VS en mogen een centrum bouwen



je kan het ook zo zien dat ze juist daar een moskee willen bouwen om te imponeren,intimideren,discussie lokken, enz, enz. Sommige moslims kunnen dit wel als een overwinning zien. Met hun instelling , we hebben de Twin Towers vernietigd om eindelijk onze Moskee te bouwen.
Ik weet de fantasie gaat hier ver, maar er zijn best echt wel fundies die zo denken.

We weten allemaal waarom het bij gound zero omgegaan is.


Het is dus duidelijk ook een keuze aan de moslim om waar de Moskee te bouwen,




_______



___________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dit heeft niets met treiteren te maken want ik denk dat ik denk wel dat het een hoax is.
Er is geen ene uitbater die hier bewust een homobar te plaatsen, speciaal niet naast een Moskee, om dat dat per definitie helaas om problemen vraagt. Neen niet door het merendeel van de Moskee gangers maar juist een kleine groep fundies.

Misschien dat het bericht bewust de wereld in gestuurd wordt om een reactie van de moslims los te krijgen, misschien wel een beetje laag, men weet de standpunten van de islam tegenover de homos, dus op deze wijze verwacht men weer veel negatieve reacties van de moslims, zo heeft men weer een stok op te slaan.
Daardoor weer minpunten op gebied van tolerantie.

En als het inderdaad een hoax is, dan is dit bericht wel verstuurd door heteros

Actie=Reactie.

Cherry Bo
15-08-10, 07:31
Hear hear. Wat een discussie. Wat een begrip.
Het islamcentrum komt er wel.

Cherry Bo
15-08-10, 07:33
Zolang we nog maar mogen zeggen dat de islam een achterlijk geloof is.
Oh nee joh? Mag dat al niet meer?

Cherry Bo
15-08-10, 07:36
Woont er iemand bij Allebé hier?
Daar is de moskee net open.
Ik fiets daar dagelijks langs en ik vind het een heel eng en griezelig fenomeen. Die moskee daar op die plek, met al die lichtjes en dat hele Efteling effect van dat gebouw. Is dat de PvdA geweest? Nou, daar ga ik mooi niet meer op stemmen, volgende keer. Brrrrrrrrr.... ik word helemaal eng van die moskee.

Cherry Bo
15-08-10, 08:01
En ondertussen is het al zover.

Joesoef
15-08-10, 08:04
Woont er iemand bij Allebé hier?
Daar is de moskee net open.
Ik fiets daar dagelijks langs en ik vind het een heel eng en griezelig fenomeen. Die moskee daar op die plek, met al die lichtjes en dat hele Efteling effect van dat gebouw. Is dat de PvdA geweest? Nou, daar ga ik mooi niet meer op stemmen, volgende keer. Brrrrrrrrr.... ik word helemaal eng van die moskee.

Volgens mij zijn die lichtjes er tijdelijk ivm de ramadan. August allebe is zowiezo triest en troosteloos. Planologie in Amsterdam west is werkelijk afschuwelijk.

Cherry Bo
15-08-10, 08:05
De kern wat tegenwoordig mainstream is in het westen

Openlijke kleinzielige racisme, in het bijzonder naar moslims toe.

Flikker op. Je noemt jezelf 'Hater" maar woont nog wel in Nederland. Rot op dan.

Cherry Bo
15-08-10, 08:07
Volgens mij zijn die lichtjes er tijdelijk ivm de ramadan. August allebe is zowiezo triest en troosteloos. Planologie in Amsterdam west is werkelijk afschuwelijk.

Wat wil je hiermee zeggen?

Het staat er nu allemaal wél hoor.

Joesoef
15-08-10, 08:11
Wat wil je hiermee zeggen?

Het staat er nu allemaal wél hoor.


Dat die lichtjes op de moskee tijdelijk zijn en er na de ramadan niet meer zitten. Die moskee ziet er triest uit omdat de planologen van de gemeente wel dik betaald worden maar geen enkele visie of ervaring hebben. West zal nooit getto ontstijgen met dank aan de droevenis uitstralende bebouwing en planologische inrichting.

Cherry Bo
15-08-10, 08:17
Waar héb je het over?
Die Eftelinglichtjes zullen nog decennia lang over West stralen. Denk jij van niet?
De planologen hebben het goed beplant.
West is een moslimwijk geworden.

Ik fietste erlangs gisteren, er was geloof ik een vrouwendienst aan de gang.
Man, ik dacht dat ik in de jaren 50 beland was, ik vroeg me echt af hoe dit heeft kunnen gebeuren?
Nou, afijn, ik denk dat de moslims in onze wijk hier wel heel blij mee zijn en dat we gewoon snel moeten oprotten uit ons stadsdeel.
Dat ga ik ook zo snel mogelijk doen.
Ik ben een minderheid.

John2
15-08-10, 09:48
Waar héb je het over?
Die Eftelinglichtjes zullen nog decennia lang over West stralen. Denk jij van niet?
De planologen hebben het goed beplant.
West is een moslimwijk geworden.

Ik fietste erlangs gisteren, er was geloof ik een vrouwendienst aan de gang.
Man, ik dacht dat ik in de jaren 50 beland was, ik vroeg me echt af hoe dit heeft kunnen gebeuren?
Nou, afijn, ik denk dat de moslims in onze wijk hier wel heel blij mee zijn en dat we gewoon snel moeten oprotten uit ons stadsdeel.
Dat ga ik ook zo snel mogelijk doen.
Ik ben een minderheid.

En zo werkt de overheid het gevoel van onveiligheid dus in de hand, door extreme veranderingen in een volksbuurt.
Ik ken dit gevoel doordat de gemeente Hengelo ook twee wijken ineens totaal veranderen door woningen te slopen en hier totaal iets anders voor in de plaats zet.
Als burger mis je de herkenningspunten.

H.P.Pas
15-08-10, 10:34
Waarom ????

Om moeiteloos hogerop te komen. Zelf klimmen is veel vermoeiender dan anderen verlagen.
Dat heeft onze girl al heel vroeg begrepen.

mark61
15-08-10, 11:12
Woont er iemand bij Allebé hier?
Daar is de moskee net open.
Ik fiets daar dagelijks langs en ik vind het een heel eng en griezelig fenomeen. Die moskee daar op die plek, met al die lichtjes en dat hele Efteling effect van dat gebouw. Is dat de PvdA geweest? Nou, daar ga ik mooi niet meer op stemmen, volgende keer. Brrrrrrrrr.... ik word helemaal eng van die moskee.

Vind je een kerk met kerstmis net zo griezelig? Zo nee, waarom niet?

mark61
15-08-10, 11:16
Dat die lichtjes op de moskee tijdelijk zijn en er na de ramadan niet meer zitten. Die moskee ziet er triest uit omdat de planologen van de gemeente wel dik betaald worden maar geen enkele visie of ervaring hebben. West zal nooit getto ontstijgen met dank aan de droevenis uitstralende bebouwing en planologische inrichting.

Ik denk dat dat gewoon een gevolg is van het beschikbare geld en de ontstellende burgerlijkheid. Half NL is niet te harden, planologisch gezien. Er is weinig ruimte, grond is duur, volkshuisvesting mag niks kosten. Bovendien was er in die tijd nog niet zoveel geld, tis jaren

Cherry Bo
15-08-10, 12:31
Vind je een kerk met kerstmis net zo griezelig? Zo nee, waarom niet?

Haha, wat een heerlijk kritische vraag.

Nah, het zijn altijd mensen die hier niet wonen, die precies weten hoe ik me hierover voelen moet. Ben daar helemaal klaar mee.

mark61
15-08-10, 13:00
Haha, wat een heerlijk kritische vraag.

Nah, het zijn altijd mensen die hier niet wonen, die precies weten hoe ik me hierover voelen moet. Ben daar helemaal klaar mee.

Duh, das geen antwoord. Vertel nouhou.

Ik moet wel zeggen dat mijn opvattingen veranderd zijn sinds ik in Afrika ben geweest. In Ghana, 50% christenen, 25% moslims, 25% 'traditioneel', grofweg, is een wijk in de hoofdstad Accra (die ligt in 'christelijk' gebied) waar de 'noorderlingen' (das iedereen die boven het territorium van de Ashanti woont, die meest christelijk of tradi zijn) wonen, Zongo. Die zijn vrijwel allemaal moslim. Op vrijdag gaan ze bidden, dat neemt hele straten in beslag. Het verkeer is altijd al een chaos, maar dan helemaal. Maar de inwoners weten dat en nemen een andere route. Ze ergeren zich niet, magoed, ze kijken altijd al neer op noorderlingen.

Maar alle sociale verandering is naar. En hoe ouder je wordt, hoe moeilijker je eraan went. Maar er is niks aan te doen. Dus ik begrijp oudere NLers wel (ben jij er ook een, haha?). Zoals trouwens veel Marokkanen en Turken die ouderen wel begrijpen. Je zou es 2 miljoen Nigerianen in Marokko of Turkije moeten droppen, moet je es kijken hoe ze dan reageren :hihi:

John2
15-08-10, 13:02
Vind je een kerk met kerstmis net zo griezelig? Zo nee, waarom niet?

Jij vergeet dat vaak om een kerk een wijk wordt gebouwd of dat er met een nieuwe wijk een kerk is gepland omdat vaak een kerk bestuur mee praat bij stads ontwikkeling, zodat er voldoende ruimte is voor parkeer gelegenheid en andere zaken die om het gebouw draaien, zoals begravenissen bruiloften kerstmis etc.
Ga je binnen een bestaande wijk een dergelijk gebouw plaatsen, kom je snel tot botsingen tussen de bewoners van een wijk en bezoekers van een gebouw.

En mijn ervaring is als je een auto plaats voor een Moskee je problemen krijgt met sommige opgefokte bezoekers.

Tomas
15-08-10, 13:03
Luxor.

mark61
15-08-10, 13:06
Jij vergeet dat vaak om een kerk een wijk wordt gebouwd of dat er met een nieuwe wijk een kerk is gepland omdat vaak een kerk bestuur mee praat bij stads ontwikkeling, zodat er voldoende ruimte is voor parkeer gelegenheid en andere zaken die om het gebouw draaien, zoals begravenissen bruiloften kerstmis etc.
Ga je binnen een bestaande wijk een dergelijk gebouw plaatsen, kom je snel tot botsingen tussen de bewoners van een wijk en bezoekers van een gebouw.

En mijn ervaring is als je een auto plaats voor een Moskee je problemen krijgt met sommige opgefokte bezoekers.

Zeg, er worden nog zelden kerken gebouwd, die lopen leeg. Dus hoogstens ter vervanging. In welke fantasiewereld leef jij nou weer?

Tsja dan moeten die christenen met hun lege kerken ze maar verkopen aan moslims, wat ze vrijwel altijd weigeren. Dan zijn jouw planologische problemen opgelost.

Xeno- en islamofobie verpakken als planologische bezorgdheid, die kennen we nou wel.

Wat heb jij nou weer voor debiele parkeerproblemen?

StevieK
15-08-10, 13:19
Om moeiteloos hogerop te komen. Zelf klimmen is veel vermoeiender dan anderen verlagen.
Dat heeft onze girl al heel vroeg begrepen.

Dus daarom zijn homos vies, zijn ze vies om moeiteloos hogerop te komen. Ik snap het effe niet, maar misschien heb je een slechte ervaring in je werkomgeving gehad, ben je misschien op je werk door een homo gepasseerd in je functie als je dat bedoelt.

En zijn dan alle homos zo? of zijn er nog meer redenen.

Of zijn het homos die echt van die vrouwelijk trekjes hebben, zoals (Kw)albert Verlinde, en nog meer van die verwijfde individuen zoals Gordon en meer van die valse nichten. Ik walg er af en toe ook van dat overgedreven gedoe van die relnichten.

Dit soort figuren is en word vaak als het "uitschot" van de homo wereld bestempeld. Merendeel van de Homos willen gewoon hun leven leiden.



Ja, dan moet ik je gelijk geven, dat zijn vieze gemene homos, maar ja die heb je ook in het hetreo.

H.P.Pas
15-08-10, 13:25
Dus daarom zijn homos vies, zijn ze vies om moeiteloos hogerop te komen. Ik snap het effe niet,


Je begrijpt het inderdaad even niet.
Hoceima-girl wil hogerop; ze wil zich beter voelen dan (op zijn minst sommige) anderen. Dat is niets bijzonders; iedereen wil dat eigenlijk wel.
Er zijn twee manieren om dat gevoel te bereiken:
Jezelf verbeteren (wat moelijk en inspannend is) of anderen (bv homo's) zwart proberen te maken. Dat laatste is natuurlijk de gemakkelijke weg; daarom neemt ze die.
Het heeft alleen met haar en niets met homo's te maken.

super ick
15-08-10, 15:51
De enige belachelijke hier ben jij! je praat zoveel over die jonge dat ik haast zou denken dat je gekke homo fantasieen heb. je past prima in de gaybarretje dus
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat ben je toch triest. Homoseksueel is een scheldwoord? Of hoe moet ik het opvatten?
Moeten ze snenl onderdeel van de inburgering maken. Acceptatie van homo's.

super ick
15-08-10, 15:56
Helaas bestaat er ook een soort forumsyndroom, ja, dat is geen nieuwe naam, maar daar heb ik een paar jaar geleden een docu op tv gezien.

Op forums, waar men zich goed kan verwoorden is men vaak sterk, dat kunnen andere prikkers die vaak niet goed schrijven en door andere prikkers "mond/schrijf - dood" gemaakt worden. Deze prikkers hebben zo'n kort lontje en zien dit als een zwaar verlies met gevolg dat als de naw gegevens van de persoon bekend waren deze gingen terroriseren, eventuel met het brengen van een bezoek en nog ergen fysiek geweld.


Hier is het net andersom. De prikkers die zichzelf als superieur beschouwen en de waarheid in pacht denken te hebben maken anderen uit voor rotte vis.
Ik deel jou hoop, dat het snel stopt.

super ick
15-08-10, 16:00
Waarom geef je geen antwoord, achterbakse lafaard?

Ik heb nog nooit zo'n ontstellend verachtelijk minderwaardig typje gezien als jij. Alleen Slinger is erger. Jij bent dommer dan hij.

:huil::huil::huil::huil::huil::huil::huil::huil::h uil::huil::huil::huil:

Voor het gemak beledig je direct nog even een andere prikker mee. Gaat bij jou in 1 adem door en maar door en maar door.

John2
15-08-10, 16:20
:huil::huil::huil::huil::huil::huil::huil::huil::h uil::huil::huil::huil:

Voor het gemak beledig je direct nog even een andere prikker mee. Gaat bij jou in 1 adem door en maar door en maar door.
Dan zou je zeggen dat hij zijn leven betert, normaal noemt hij er 2 of 3.

Cherry Bo
15-08-10, 16:47
Duh, das geen antwoord. Vertel nouhou.

Ik moet wel zeggen dat mijn opvattingen veranderd zijn sinds ik in Afrika ben geweest. In Ghana, 50% christenen, 25% moslims, 25% 'traditioneel', grofweg, is een wijk in de hoofdstad Accra (die ligt in 'christelijk' gebied) waar de 'noorderlingen' (das iedereen die boven het territorium van de Ashanti woont, die meest christelijk of tradi zijn) wonen, Zongo. Die zijn vrijwel allemaal moslim. Op vrijdag gaan ze bidden, dat neemt hele straten in beslag. Het verkeer is altijd al een chaos, maar dan helemaal. Maar de inwoners weten dat en nemen een andere route. Ze ergeren zich niet, magoed, ze kijken altijd al neer op noorderlingen.

Maar alle sociale verandering is naar. En hoe ouder je wordt, hoe moeilijker je eraan went. Maar er is niks aan te doen. Dus ik begrijp oudere NLers wel (ben jij er ook een, haha?). Zoals trouwens veel Marokkanen en Turken die ouderen wel begrijpen. Je zou es 2 miljoen Nigerianen in Marokko of Turkije moeten droppen, moet je es kijken hoe ze dan reageren :hihi:

Nou, is het 'wennen' geblazen denk je?

Ik weet het niet hoor.
Ben geboren en getogen in West en ben inmiddels een minderheid.
'De rotte appel', dat ben ik, haha.

Arabische Marokkanen, dat is een heel ander verhaal. Het Rif zit hier.
Sorry, ik word er gewoon niet vrolijk van. De balans is zoekgeraakt.

Ik moet er ook niet aan denken om in Almere of Purmerend tussen de geemigreerde buschauffeurs te zitten. Begrijp me goed. Ik hou echt van die gemeleerdheid.
Maar gisteravond, toen ik langs die moskee fietste (vrouwen in burka's, niemand ziet ze zogenaamd? Nou, ze zijn niet meer te tellen inmiddels en het worden er steeds meer) voelde ik me toch wel even heel eenzaam op mijn opoefiets met mijn blonde haartjes wapperend in de wind.

En toen ging ik hier typen. :maf2:

mark61
15-08-10, 16:51
:huil::huil::huil::huil::huil::huil::huil::huil::h uil::huil::huil::huil:

Voor het gemak beledig je direct nog even een andere prikker mee. Gaat bij jou in 1 adem door en maar door en maar door.

Waarom duik je de hele tijd weg, lafaard?

WAAROM GEEF JE GEEN ANTWOORD?

mark61
15-08-10, 16:52
Nou, is het 'wennen' geblazen denk je?

Ik weet het niet hoor.
Ben geboren en getogen in West en ben inmiddels een minderheid.
'De rotte appel', dat ben ik, haha.

Arabische Marokkanen, dat is een heel ander verhaal. Het Rif zit hier.
Sorry, ik word er gewoon niet vrolijk van. De balans is zoekgeraakt.

Ik moet er ook niet aan denken om in Almere of Purmerend tussen de geemigreerde buschauffeurs te zitten. Begrijp me goed. Ik hou echt van die gemeleerdheid.
Maar gisteravond, toen ik langs die moskee fietste (vrouwen in burka's, niemand ziet ze zogenaamd? Nou, ze zijn niet meer te tellen inmiddels en het worden er steeds meer) voelde ik me toch wel even heel eenzaam op mijn opoefiets met mijn blonde haartjes wapperend in de wind.

En toen ging ik hier typen. :maf2:

Ah, het is de monocultuur :hihi:

John2
15-08-10, 17:20
voelde ik me toch wel even heel eenzaam op mijn opoefiets met mijn blonde haartjes wapperend in de wind.

En toen ging ik hier typen. :maf2:

Misschien je haar verven .........of
een boerka aan. :hihi:

StevieK
15-08-10, 17:28
Je begrijpt het inderdaad even niet.
Hoceima-girl wil hogerop; ze wil zich beter voelen dan (op zijn minst sommige) anderen. Dat is niets bijzonders; iedereen wil dat eigenlijk wel.
Er zijn twee manieren om dat gevoel te bereiken:
Jezelf verbeteren (wat moelijk en inspannend is) of anderen (bv homo's) zwart proberen te maken. Dat laatste is natuurlijk de gemakkelijke weg; daarom neemt ze die.
Het heeft alleen met haar en niets met homo's te maken.

OOH, ok, ik had jouw reactie inderdaad verkeerd begrepen, ja, deze uitleg maakt het meer duidelijk, dank je daarvoor

aboenoeh
15-08-10, 17:44
ik heb liever dat de homopaag in het westen toeneemt
het helpt verder de geboortecijfers bij dit pervers volkje te doen dalen
wat plaats maakt voor andere volkeren om dit wereldeel over te nemen:wijs:

http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
15-08-10, 18:05
ik heb liever dat de homopaag in het westen toeneemt
het helpt verder de geboortecijfers bij dit pervers volkje te doen dalen
wat plaats maakt voor andere volkeren om dit wereldeel over te nemen:wijs:

http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Waarom ben jij steeds zo racistisch bezig, ben jij eigenlijk wel menselijk?

super ick
15-08-10, 18:14
ik heb liever dat de homopaag in het westen toeneemt
het helpt verder de geboortecijfers bij dit pervers volkje te doen dalen
wat plaats maakt voor andere volkeren om dit wereldeel over te nemen:wijs:

http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Kom op zeg niet zo vaag A.U.B.

Je bedoelt: Moslims zijn superieur en alles wat westers is, is inferieur.

aboenoeh
15-08-10, 19:04
Kom op zeg niet zo vaag A.U.B.







Je bedoelt: Moslims zijn superieur en alles wat westers is, is inferieur.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



neen want er zijn ook westerse blanke moslims:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
15-08-10, 19:06
Waarom ben jij steeds zo racistisch bezig, ben jij eigenlijk wel menselijk?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



heb je jullie posten wel eens gelezen

over onmeselijk gesproken



ik pas me aan de forumposters hier
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

The_Grand_Wazoo
15-08-10, 21:20
Waar héb je het over?
Die Eftelinglichtjes zullen nog decennia lang over West stralen. Denk jij van niet?
De planologen hebben het goed beplant.
West is een moslimwijk geworden.

Ik fietste erlangs gisteren, er was geloof ik een vrouwendienst aan de gang.
Man, ik dacht dat ik in de jaren 50 beland was, ik vroeg me echt af hoe dit heeft kunnen gebeuren?
Nou, afijn, ik denk dat de moslims in onze wijk hier wel heel blij mee zijn en dat we gewoon snel moeten oprotten uit ons stadsdeel.
Dat ga ik ook zo snel mogelijk doen.
Ik ben een minderheid.

Dat ben je ook in Limburg, of West Friesland. Wel eens in Volendam op de dijk geweest. Kind ze spugen op je, achter je rug.
En wat betreft die jaren 50 ... die gaan van zelf wel over naar de jaren 60. Zul je zien dat het dan weer niet goed is, want dan zijn Henk en Ingrid weer net met Wilders teruggekeerd naar de jaren 50.
Grappig zoals dat gaat, nietwaar.

Cherry Bo
15-08-10, 23:20
Dat ben je ook in Limburg, of West Friesland. Wel eens in Volendam op de dijk geweest. Kind ze spugen op je, achter je rug.
En wat betreft die jaren 50 ... die gaan van zelf wel over naar de jaren 60. Zul je zien dat het dan weer niet goed is, want dan zijn Henk en Ingrid weer net met Wilders teruggekeerd naar de jaren 50.
Grappig zoals dat gaat, nietwaar.

Ja, ken ik wel, dit soort linkse retoriek.

Bedoel je dat we de homo's even terug in de kast zetten?
En de Joden vragen om nog even hun keppeltjes af te doen?

Omdat we zo goed weten hoe dat wel losloopt allemaal?

John2
16-08-10, 00:30
heb je jullie posten wel eens gelezen

over onmeselijk gesproken



ik pas me aan de forumposters hier
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wie is jullie, ik ben een zelfstandig persoon die leeft op deze wereld en spreekt of schrijft zonder dwang, maar wel rekening houdende met gevoelens van mensen.
En als jij je wilt aanpassen waarom kies je dan het slechte en dien je niet het goede als voorbeeld.

aboenoeh
16-08-10, 01:02
Wie is jullie, ik ben een zelfstandig persoon die leeft op deze wereld en spreekt of schrijft zonder dwang, maar wel rekening houdende met gevoelens van mensen.

En als jij je wilt aanpassen waarom kies je dan het slechte en dien je niet het goede als voorbeeld.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

er word van mij verwacht aan te intigreren aan de normen van het land, forum:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
16-08-10, 03:13
ik heb liever dat de homopaag in het westen toeneemt
het helpt verder de geboortecijfers bij dit pervers volkje te doen dalen
wat plaats maakt voor andere volkeren om dit wereldeel over te nemen:wijs:

http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Maar jij homofoobje, ik denk dat jij jezelf nog aan het ontdekken bent en helaas tegen je ware gevoelens vecht,
Pas jij maar op, kom maar niet de dicht in de buurt anders wordt je misschien ook wel ziek,

Dit soort opmerken zijn typisch zulke opmerkingen
veel marokaanse vertonen al deze symtonen,
vraag maar aan Sporen, wijlen Pim Fortuin.
Sporen vond ze in het park in Eindhoven en Fortuyn vond ze in de homobarretje in Rotterdam


trouwens hier zijn nog wat cijfers

Indonesie 7059
Malysie 29464
Emirates 2843
Algerie 1108
Egypt 1107
Marocco 6098

Dit zijn homos voornamelijk uit islamistische landen aangesloten bij een dating site voor homos





Trouwens nu vertel je ook de ware reden waarom homo verboden is in de Islam, want zoals je zegt, homo's kunnen geen nazaten maken, dus daarom alleen hetreo, waarmee de Iman komen kan een zeggen,
"Hallo, ik vind dat de familie te klein is, het wordt is eens tijd dat pappa en mamma voor meer kinderen zorgen, dan krijgen we meer aanhangers en aanhangers bekend macht!!!"


Totale overgave !!!

StevieK
16-08-10, 03:25
er word van mij verwacht aan te intigreren aan de normen van het land, forum:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dan kies wat je kiezen wilt, maar schijnbaar kies je alleen de slecht dingen, jammer, Maar dat is normaal voor personen die heel licht te beinvloeden zijn, jammer weer een verloren schepsel. :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

aboenoeh
16-08-10, 04:06
Dan kies wat je kiezen wilt, maar schijnbaar kies je alleen de slecht dingen, jammer, Maar dat is normaal voor personen die heel licht te beinvloeden zijn, jammer weer een verloren schepsel. :hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

blablablablabla
ge bent niet interesant kwakzalver
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
16-08-10, 06:58
blablablablabla
ge bent niet interesant kwakzalver
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

hahahah, zit je weer in jezelf en tegen de spiegel te praten,

ik zeg toch al, " een hopeloos geval".

Wil je een bijdrage hebben in de verhuiskosten naar Afganistan, daar heb je meer success dan hier, dan kan je de Taliban meehelpen het westen uit het land te verdrijven en dan kan de Taliban samen met jouw een islamitsche staat stichten. Dan heb je geen last meer van het Westen.



De kans dat je de westerlingen uit Afganistan verdrijft is groter dan hier in het westen de ongelovige uit te drijven.



Maak niet uit, ga zo vooral door met je opmerking, je bent in de ogen van Wilders een held, want jij bevestigt alleen maar wat Wilders denkt.

Dankzij jouw en je medestanders zal Wilders in de komende jaren nog meer groeien. Zulk soort als jij is debet voor het success Wilders en de zijne.

Het zal je gemoed een stuk bester doen :hihi: :hihi:

Slinger
16-08-10, 07:56
ik heb liever dat de homopaag in het westen toeneemt
het helpt verder de geboortecijfers bij dit pervers volkje te doen dalen
wat plaats maakt voor andere volkeren om dit wereldeel over te nemen:wijs:

http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja, die plaag voor homo's is wel lastig. Er wordt alles aan gedaan om die onder controle te krijgen. Strengere wetgeving, hogere straffen, etc.

John2
16-08-10, 09:52
er word van mij verwacht aan te intigreren aan de normen van het land, forum:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik sprak jou niet aan op je afkomst, ik sprak jou aan als mens met normen en waarden, iets die je mee krijgt in je opvoeding en iets wat als deel in je genen zit namelijk respect naar een ander toe.
Jij wenst je aan te passen aan de personen die jou een verkeerd voorbeeld zijn en dat is fout.

Max Stirner
16-08-10, 11:22
Dat ben je ook in Limburg, of West Friesland. Wel eens in Volendam op de dijk geweest. Kind ze spugen op je, achter je rug.
En wat betreft die jaren 50 ... die gaan van zelf wel over naar de jaren 60. Zul je zien dat het dan weer niet goed is, want dan zijn Henk en Ingrid weer net met Wilders teruggekeerd naar de jaren 50.
Grappig zoals dat gaat, nietwaar.


Los even van de vraag of dit waar is:

Het is opvallend hoe dankbaar de denkbeelden van oude achterlijke fossielen op de Veluwe, Volendam en landelijk Limburg steeds van stal worden gehaald om de geïmporteerde achterlijkheid, die zich met name in de grote steden steeds duidelijker manifesteert, te relativeren.

mark61
16-08-10, 11:31
Ja, ken ik wel, dit soort linkse retoriek.

Bedoel je dat we de homo's even terug in de kast zetten?
En de Joden vragen om nog even hun keppeltjes af te doen?

Omdat we zo goed weten hoe dat wel losloopt allemaal?

Pff hebben ze je recentelijk geknepen? :hihi:

Ik bedoel, waar heb jij feitelijk last van, behalve dat je wijk van karakter is veranderd? Was ie vroeger leuker dan? Idealiseer je dat niet een beetje?

Ik weet niet, ik ben opgegroeid in een net-geen-volkswijk met (wit) tuig waar altijd wel wat gebeurde, en woon nu in een zeer gemengde wijk, beetje model Bijlmer, met een flat Marokkanen tegenover me en er gebeurt nooit wat. Ja, op zaterdag hoor je wel es muziek :zozo:

Heb het meeste last van mijn tokkiebovenburen.

mark61
16-08-10, 11:32
Los even van de vraag of dit waar is:

Het is opvallend hoe dankbaar de denkbeelden van oude achterlijke fossielen op de Veluwe, Volendam en landelijk Limburg steeds van stal worden gehaald om de geïmporteerde achterlijkheid, die zich met name in de grote steden steeds duidelijker manifesteert, te relativeren.

Ja precies. Daar hebben we het al eerder over gehad.

Als die autochtone versie jou verder niet opwindt, waarom dan wel de allochtone versie?

Max Stirner
16-08-10, 12:50
Ja precies. Daar hebben we het al eerder over gehad.

Als die autochtone versie jou verder niet opwindt, waarom dan wel de allochtone versie?


Ook daar hebben we het over gehad:

Omdat de autochtone versie een marginaal, uitstervend verschijnsel is en de allochtone versie niet.

mark61
16-08-10, 13:00
Ook daar hebben we het over gehad:

Omdat de autochtone versie een marginaal, uitstervend verschijnsel is en de allochtone versie niet.

Die autochtonen zijn helemaal niet marginaal, waren ze dat maar.

De allochtone is aan het uitsterven. Enfin er zal een residu overblijven zoals het autochtone.

Alleen, die zie jij niet, die wonen in de jungle van de Veluwe :hihi:

Voorlopig hebben de allochtone refo's geen enkele invloed, maar de auto's wel.

(leen)
13-09-10, 21:53
of een bar in iran opzetten:fparty:

http://leenks.com/gallery1296-11.htm

knuppeltje
14-09-10, 09:56
Is dat gezeik over die homobar noch niet over?

Vroeger gingen de katholieken na de hoogmis naar de dorpsherberg. Die stond dan ook naast of tegenover de kerk. Ver hoefden die brave katholieken er dan ook niet voor te lopen
Gewoon bouwen die bar, dan kunnen de moslims na het vrijdaggebed in die bar de preek van de iman nog eens uitgebreid met elkaar bespreken .

Tegenwoordig gaat het met de herbergen heel slecht, die dingen zijn allang uit de tijd, en gaat er dus geen hond meer naar de kerk. Voor de moslimhaters moet dat dus toch een extra aansporing zijn om die bar zo snel mogelijk te bouwen, zou ik zeggen.

Wat mij betreft: hoe groter en mooier hoe beter. Maar ik ben dus geen moslimhater.

John2
14-09-10, 10:40
of een bar in iran opzetten:fparty:

http://leenks.com/gallery1296-11.htm

Kan ik aandelen kopen leen?

http://leenks.com/gallery1296-0.htm

Julien
14-09-10, 10:56
Hoe kan een homo moslim zijn, en hoe kan een moslim homo zijn?! Dit is ongeloofelijk
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hoe kan een Amerikaan moslim zijn, en hoe kan een moslim Amerikaan zijn?! Dit is ongeloofelijk
__________________

Max Stirner
14-09-10, 12:30
Die autochtonen zijn helemaal niet marginaal, waren ze dat maar.

De allochtone is aan het uitsterven. Enfin er zal een residu overblijven zoals het autochtone.

Alleen, die zie jij niet, die wonen in de jungle van de Veluwe :hihi:

Voorlopig hebben de allochtone refo's geen enkele invloed, maar de auto's wel.


Tís maar wat je onder 'invloed' verstaat:

Dat homo's in bijv. Amsterdam niet meer hand-in-hand over straat durven, is niet vanwege de 'invloed' van de autochtone refo's op de Veluwe.

mark61
14-09-10, 12:58
Tís maar wat je onder 'invloed' verstaat:

Dat homo's in bijv. Amsterdam niet meer hand-in-hand over straat durven, is niet vanwege de 'invloed' van de autochtone refo's op de Veluwe.

Nee, maar ambtenaren die weigeren hun werk uit te voeren en te pas en te onpas met god aan komen zeulen vind ik veel ernstiger.

Heb ik al tig keer gezegd, jij vindt van niet. Bizar, de staat die wordt aangetast of wat oproer af en toe op straat.

Je kan niet met droge ogen beweren dat het 2e ernstiger is dan het 1e.

Ergo, het gaat jou alleen om moslims, niet om homo's, en ook niet om christenen.

Soldim
14-09-10, 13:06
Je kan niet met droge ogen beweren dat het 2e ernstiger is dan het 1e.


Conceptioneel misschien niet, maar practisch?

Je loopt, min of meer, elke dag over straat -- trouwen doen de meesten relatief zelden. De inbreuk in de levenssfeer van homo's door toegenomen geweldsrisiko is vele malen groter dan de inbreuk op de levenssfeer door een paar weiger-ambtenaren.

Dat wegzetten als Islambashen, vind ik een tikkeltje te makkelijk.

mark61
14-09-10, 13:17
Conceptioneel misschien niet, maar practisch?

Je loopt, min of meer, elke dag over straat -- trouwen doen de meesten relatief zelden. De inbreuk in de levenssfeer van homo's door toegenomen geweldsrisiko is vele malen groter dan de inbreuk op de levenssfeer door een paar weiger-ambtenaren.

Dat wegzetten als Islambashen, vind ik een tikkeltje te makkelijk.

Dat geweldsrisico was er altijd en is nu misschien toegenomen. Erg duidelijk is dat niet.

Het is niet alleen een paar ambtenaren, het is bijv. ook een bende scholen die ermee wegkomen.

Ik vind een theocratie die beweert seculier te zijn veel enger. Het betekent dat de macht van de reli's gewoon nog steeds niet gebroken is.

De discussie ging trouwens niet specifiek over 'hoe het voor homo's in Amsterdam' is, een nogal beperkt onderwerp, maar over zoiets vaags als 'achterlijkheid', waarvan Max beweert dat het afneemt onder auto's en toeneemt onder allo's.

Ik bestrijd dat, volgens mij is het precies omgekeerd.

Soldim
14-09-10, 13:20
Het betekent dat de macht van de reli's gewoon nog steeds niet gebroken is.


Maxime is zeker een stuk enger dan alle NL moslims bij elkaar.

Soldim
14-09-10, 13:28
De discussie ging trouwens niet specifiek over 'hoe het voor homo's in Amsterdam' is, een nogal beperkt onderwerp, maar over zoiets vaags als 'achterlijkheid', waarvan Max beweert dat het afneemt onder auto's en toeneemt onder allo's.

Ik vind geloven in een sprookjes boek, irrelevant wat de vermeende afkomst is, achterlijk. Geloven in de grote blonde leider is ook achterlijk.

Of de achterlijkheid onder de verschillende groepen toe- of afneemt is moeilijk te beoordelen, voor mij. Zeker is dat je de achterlijken tegenwoordig overal boven uit hoort schreeuwen, daardoor lijken het er wellicht meer.

H.P.Pas
14-09-10, 13:31
Nee, maar ambtenaren die weigeren hun werk uit te voeren en te pas en te onpas met god aan komen zeulen vind ik veel ernstiger.

Waarom ? Dan komt er een vrijdenkende plaatsvervanger om de echt uit te spreken. Last heeft niemand daarvan; het komt hoogstens de stemming in de trouwzaal ten goede.


Heb ik al tig keer gezegd, jij vindt van niet. Bizar, de staat die wordt aangetast.

Beetje hysterisch; de staat stuurt een andere ambtenaar en doet nog steeds wat hij volgens de wet hoort te doen.


of wat oproer af en toe op straat.

Veilig op straat kunnen lopen is een groot goed.


Je kan niet met droge ogen beweren dat het 2e ernstiger is dan het 1e.

Dat kan ik wel. Ik meen het zelfs.

Joesoef
14-09-10, 14:14
Maxime is zeker een stuk enger dan alle NL moslims bij elkaar.


Ik ben dus niet de enige. Zie die man nog in staat om zn moeder aan een sjeik te verkopen.

mark61
14-09-10, 14:24
Waarom ? Dan komt er een vrijdenkende plaatsvervanger om de echt uit te spreken. Last heeft niemand daarvan; het komt hoogstens de stemming in de trouwzaal ten goede.

Beetje hysterisch; de staat stuurt een andere ambtenaar en doet nog steeds wat hij volgens de wet hoort te doen.

Veilig op straat kunnen lopen is een groot goed.

Dat kan ik wel. Ik meen het zelfs.

Tsja, ik denk van niet. Qua aantallen incidenten. Het onderwerp 'veiligheid' op zich is weer wat anders.

Ik vind het werkelijk bespottelijk dat één categorie ambtenaren zich niet aan de regels hoeft te houden. Iemand die werk weigert moet ontslagen worden. Vanwaar die uitzonderingspositie?

Het is dezelfde uitzonderingspositie waardoor iedereen het normaal vindt dat individuele pedofielen met pek en veren ingesmeerd en verdreven worden, maar prelaten poezelig aangepakt en iedereen accepteert dat, tsja, jammer, de daden verjaard zijn.

Ik vind dat onbegrijpelijk.

En nee, ik wil geen verwijzingen naar god op ons geld etc..

knuppeltje
14-09-10, 14:50
Ik ben dus niet de enige. Zie die man nog in staat om zn moeder aan een sjeik te verkopen.

Ik weet niet of de eerste de beste sjeik wel intrapt.

H.P.Pas
14-09-10, 20:26
Tsja, ik denk van niet. Qua aantallen incidenten. Het onderwerp 'veiligheid' op zich is weer wat anders.

Ik vind het werkelijk bespottelijk dat één categorie ambtenaren zich niet aan de regels hoeft te houden. Iemand die werk weigert moet ontslagen worden. Vanwaar die uitzonderingspositie?

Het is dezelfde uitzonderingspositie waardoor iedereen het normaal vindt dat individuele pedofielen met pek en veren ingesmeerd en verdreven worden, maar prelaten poezelig aangepakt en iedereen accepteert dat, tsja, jammer, de daden verjaard zijn.

Ik vind dat onbegrijpelijk.

En nee, ik wil geen verwijzingen naar god op ons geld etc..

Monarchie, bijzonder onderwijs van staatswege, benoemde burgemeesters en nog een heleboel meer hebben in in een ordelijk seculier en democratisch staatsbestel ook niet zoveel te zoeken. Dat mag op gezette tijden best wel weer eens gezegd; daarna echter gaan we over tot de orde van de dag: er wordt een compromis geknutseld waarin niemand helemaal zijn zin krijgt en als dat min of meer functioneert laten we het erbij. Leven en laten leven.
Een ordelijk staatsbestel is mooi, een werkend bestel ook niet te versmaden.
Je kunt daar, met Max, ergerlijke gemakzucht in zien.
Prinzipienreiter onder elkaar. :boer:

Max Stirner
14-09-10, 22:16
Nee, maar ambtenaren die weigeren hun werk uit te voeren en te pas en te onpas met god aan komen zeulen vind ik veel ernstiger.

Heb ik al tig keer gezegd, jij vindt van niet. Bizar, de staat die wordt aangetast of wat oproer af en toe op straat.

Je kan niet met droge ogen beweren dat het 2e ernstiger is dan het 1e.

Ergo, het gaat jou alleen om moslims, niet om homo's, en ook niet om christenen.


'Wat oproer op straat '? Even wat feitjes:

- Gemiddeld 1 incident tegen homo's per dag - alleen al in Amsterdam, that is.

- Politiewoordvoerders die homo's oproepen om zich in bepaalde situaties een beetje discreet te gedragen.

- Talloze gevallen van homo's die letterlijk hun buurt ontvlucht zijn - Diamantbuurt, Slotervaart etc.


Voel inderdaad geen enkele behoefte om de bevolkingsgroep (en dat zijn, voor de duidelijkheid, niet 'de moslims') die deze incidenten, in ieder geval in Amsterdam, grotendeels veroorzaakt - en die bovendien vrij massaal weigert om zich hiervan te distantiëren, zie het spugen op Marcouch toen deze hier wel wat aan probeerde te doen - de hand boven het hoofd te houden.





Waarom zou ik ?

Max Stirner
15-09-10, 09:06
Monarchie, bijzonder onderwijs van staatswege, benoemde burgemeesters en nog een heleboel meer hebben in in een ordelijk seculier en democratisch staatsbestel ook niet zoveel te zoeken. Dat mag op gezette tijden best wel weer eens gezegd; daarna echter gaan we over tot de orde van de dag: er wordt een compromis geknutseld waarin niemand helemaal zijn zin krijgt en als dat min of meer functioneert laten we het erbij. Leven en laten leven.
Een ordelijk staatsbestel is mooi, een werkend bestel ook niet te versmaden.
Je kunt daar, met Max, ergerlijke gemakzucht in zien.
Prinzipienreiter onder elkaar. :boer:


Dat bestel blijft ook prima werken als zo'n idiote, intolerante weigerambtenaar voortaan gewoon carrière gaat maken als producent van (hetero-) wasknijpers in een sociale werkplaats.

Toegeven aan de eisen van mensen die van iets totaal futiels/ zaken waarmee ze helemaal niets te maken hebben, uit religieuze motieven een halszaak wensen te maken, beschouw ik inderdaad als ergerlijke gemakzucht.

H.P.Pas
15-09-10, 09:25
Toegeven aan de eisen van mensen die van iets totaal futiels/ zaken waarmee ze helemaal niets te maken hebben, uit religieuze motieven een halszaak wensen te maken, beschouw ik inderdaad als ergerlijke gemakzucht.

Je bent maar al te graag bereid er jouwerzijds een halszaak van te maken.
Heb jij vrouw en kinderen ?

mark61
15-09-10, 09:39
'Wat oproer op straat '? Even wat feitjes:

Er wordt een hoop gebabbeld, maar er zijn geen betrouwbare cijfers over toename van aanvallen van homo's. In any case is het een oude gewoonte der inboorlingen, waar zich nu dan nieuwkomers bij hebben aangesloten.

Postte jij, en postten anderen vroeger, voor de islamisering van het verschijnsel, ook zo betrokken over potenrammers? Natuurlijk niet.

Het feit blijft dat de invloed op Nederland als geheel, d.w.z. de inrichting van de maatschappij en staat, voor 100% van christelijke 'achterlijken' komt; nieuwkomers / moslims hebben daar geen enkele invloed op.

In dat licht vind ik institutionele discriminatie, gelegitimeerd met een beroep op een godsdienst, ernstiger dan de gedeeltelijke 'verkleuring' van een bepaald soort misdaad, ja. Een misdaad die altijd al bestond, heel Hollands, maar waar nauwelijks enige aandacht voor was.

Nu je het kan linken aan Marokkanen en/of moslims is het opeens alsof Amsterdam in Grozny is veranderd.

Yeah right.

Dit is gewoon onoprecht, vals.

Max Stirner
15-09-10, 10:05
Je bent maar al te graag bereid er jouwerzijds een halszaak van te maken.
Heb jij vrouw en kinderen ?


Het argument 'voor hen is het nu eenmaal blijkbaar belangrijker dan voor ons' , vind ik niet sterk, als dat uiteindelijk leidt tot het gedogen van intolerantie/ discriminatie op ideologische gronden.


De vergelijking met vrouwen die soms van iets - in 'onze' ogen - futiels, iets veel groters maken, gaat mank; dat komt nl. niet voort uit intolerantie of indoctrinatie maar uit het feit dat (veel) vrouwen emotionele en aandachtbehoevende wezens zijn, das juist intrigerend en liev.

knuppeltje
15-09-10, 10:11
Max Stirner;4468136]'Wat oproer op straat '? Even wat feitjes:

Gemiddeld 1 incident tegen homo's per dag - alleen al in Amsterdam, that is.

Pim Miltenburg, korpschef van Gelderland-Midden en portefeuillehouder in de raad van korpschefs, vind dat de cijfers met de nodige voorzichtigheid moeten worden behandeld. Hij wijst er op dat de registratie van discriminatoire incidenten bij de politie nog steeds niet op orde is. Ook worden incidenten bij andere instanties gemeld. (Tot zover uit de Volkskrant van vandaag) De opdikking is van mij.

Kortom, niemand weet hoe het nu feitelijk zit. Wel weet ik dat mijn blauw oog kwam van een hoogblonde dolgedraaide potemrammende kaaskop.


Politiewoordvoerders die homo's oproepen om zich in bepaalde situaties een beetje discreet te gedragen.

Om dat alleen aan homoseksuelen te doe, vind ik verwerpelijke discriminatie op geaardheid. En dat van onze hermandad, foei!


Talloze gevallen van homo's die letterlijk hun buurt ontvlucht zijn - Diamantbuurt, Slotervaart etc.

Elk geval is er een teveel, geef daarom eens een betrouwbaar cijfer?


en die bovendien vrij massaal weigert om zich hiervan te distantiëren, zie het spugen op Marcouch

Een onmogelijke eis, zou Verhagen zeggen


Waarom zou ik ?

Goeie vraag, maar misschien zit ook hier het antwoord al in het stellen ervan.

In ieder geval heb ik als homoseksueel de gloeiende schurft aan hysterische hypocrieten met een dubbele agenda, die zich als mijn verdediger gaan opwerpen.

H.P.Pas
15-09-10, 10:26
Het argument 'voor hen is het nu eenmaal blijkbaar belangrijker dan voor ons' , vind ik niet sterk, als dat uiteindelijk leidt tot het gedogen van intolerantie/ discriminatie op ideologische gronden.


Het kan natuurlijk niet het enige argument zijn; ik zie niet in waarom je het niet mee zou wegen. Het vervelende is, dat het je dwingt elk geval apart af te wegen.
Jij zou het graag in zijn algemeenheid geregeld willen hebben, per fatwa of zo.
Dat werkt al 1400 jaar lang niet.



De vergelijking met vrouwen die soms van iets - in 'onze' ogen - futiels, iets veel groters maken, gaat mank; dat komt nl. niet voort uit intolerantie of indoctrinatie maar uit het feit dat (veel) vrouwen emotionele en aandachtbehoevende wezens zijn, das juist intrigerend en liev.

Dat laat ik voor jouw rekening.
De internis non iudicat praetor.

Max Stirner
15-09-10, 10:27
Er wordt een hoop gebabbeld, maar er zijn geen betrouwbare cijfers over toename van aanvallen van homo's. In any case is het een oude gewoonte der inboorlingen, waar zich nu dan nieuwkomers bij hebben aangesloten.

Postte jij, en postten anderen vroeger, voor de islamisering van het verschijnsel, ook zo betrokken over potenrammers? Natuurlijk niet.

Het feit blijft dat de invloed op Nederland als geheel, d.w.z. de inrichting van de maatschappij en staat, voor 100% van christelijke 'achterlijken' komt; nieuwkomers / moslims hebben daar geen enkele invloed op.

In dat licht vind ik institutionele discriminatie, gelegitimeerd met een beroep op een godsdienst, ernstiger dan de gedeeltelijke 'verkleuring' van een bepaald soort misdaad, ja. Een misdaad die altijd al bestond, heel Hollands, maar waar nauwelijks enige aandacht voor was.

Nu je het kan linken aan Marokkanen en/of moslims is het opeens alsof Amsterdam in Grozny is veranderd.

Yeah right.

Dit is gewoon onoprecht, vals.


Denk dat je de ernst van de situatie simpelweg onderschat.

En denk dat het meer is dan een verkleuring is van een reeds langer bestaand fenomeen, de ernst van het fenomeen neemt in ieder geval sterk toe - dat jij de cijfertjes niet wenst te geloven, is niet mijn probleem.


En verder:

Ben simpelweg niet iemand die van iets dat loopt als een eend, kwaakt als een eend en vliegt als een eend hardnekkig blijft volhouden dat het 'ook best een struisvogel kan zijn'

mark61
15-09-10, 10:42
Denk dat je de ernst van de situatie simpelweg onderschat.

En denk dat het meer is dan een verkleuring is van een reeds langer bestaand fenomeen, de ernst van het fenomeen neemt in ieder geval sterk toe - dat jij de cijfertjes niet wenst te geloven, is niet mijn probleem.


En verder:

Ben simpelweg niet iemand die van iets dat loopt als een eend, kwaakt als een eend en vliegt als een eend hardnekkig blijft volhouden dat het 'ook best een struisvogel kan zijn'

Ah, je veegt je reet af met de feiten. Laat dan maar.

Die laatste snap ik niet.

Onoprechte en vals lijkt me een gerechtvaardigde conclusie.

Al die schijnheilen die het opeens zo zielig vinden voor homo's...

Max Stirner
15-09-10, 10:49
Het kan natuurlijk niet het enige argument zijn; ik zie niet in waarom je het niet mee zou wegen. Het vervelende is, dat het je dwingt elk geval apart af te wegen.
Jij zou het graag in zijn algemeenheid geregeld willen hebben, per fatwa of zo.
Dat werkt al 1400 jaar lang niet.



Dat laat ik voor jouw rekening.
De internis non iudicat praetor.


- Ben niet zo goed op de hoogte; maar is het niet zo dat in ieder geval dit issue in zijn algemeenheid juist al min of meer goed geregeld is - alleen dat je met een beroep op religie een uitzonderingspositie mag opeisen ? Schaf dat dan af, zou ik zeggen.

- mjah. Vind de motivatie achter een bepaalde handeling toch wel degelijk van belang.

Max Stirner
15-09-10, 11:00
Ah, je veegt je reet af met de feiten. Laat dan maar.

Die laatste snap ik niet.

Onoprechte en vals lijkt me een gerechtvaardigde conclusie.

Al die schijnheilen die het opeens zo zielig vinden voor homo's...


De feiten:

Die luiden dat het aantal meldingen in 2009 met 24% is toegenomen, in 82 gevallen betrof het fysiek geweld. In Amsterdam alleen.


Blijf je vooral lekker druk maken over die ene weigerambtenaar in Oost-Schubbek*tteveen, das veel belangrijker. Heus.

reallife
15-09-10, 11:14
De vergelijking met vrouwen die soms van iets - in 'onze' ogen - futiels, iets veel groters maken, gaat mank; dat komt nl. niet voort uit intolerantie of indoctrinatie maar uit het feit dat (veel) vrouwen emotionele en aandachtbehoevende wezens zijn, das juist intrigerend en liev.

Mannen hebben net zoveel behoefte aan aandacht en emoties als vrouwen en ik haat het woord lief. Niet dat het laatste er iets toe doet maar ik moet het even kwijt. Het klinkt alsof je het over een barbiepop hebt. :ego:

knuppeltje
15-09-10, 11:19
..en ik haat het woord lief. Niet dat het laatste er iets toe doet maar ik moet het even kwijt. Het klinkt alsof je het over een barbiepop hebt. :ego:

En ik mannen die niet eens in staat zijn het woord juist te spellen, daar moet je het in de liefde maar van hebben.

Max Stirner
15-09-10, 12:02
Mannen hebben net zoveel behoefte aan aandacht en emoties als vrouwen en ik haat het woord lief. Niet dat het laatste er iets toe doet maar ik moet het even kwijt. Het klinkt alsof je het over een barbiepop hebt. :ego:


Das niet helemaal wat ik bedoel.

Denk dat, in zijn algemeenheid gesproken, vrouwen meer emotionele wezens zijn, mannen meer rationele wezens.... vrouwen zijn subtieler, fijnzinniger, gevoeliger en hebben een hoger EQ.


Typerend is natuurlijk het voorbeeld dat vrouwen van een man verwachten dat deze iets bepaalds doet/zegt 'uit zichzelf' en dat ze verdrietig / boos worden als dat niet gebeurt .... de man heeft vaak geen enkele sjoege, niets gemerkt en vraagt zich af waarom ze 'ineens boos wordt' en waarom ze dat niet 'gewoon gevraagd' heeft.


(Overigens is je eigen reactie in bepaalde opzichten al een bevestiging van mijn punt, das wel heel liev van je ... ;-)

H.P.Pas
15-09-10, 16:34
Denk dat, in zijn algemeenheid gesproken, vrouwen meer emotionele wezens

Dat betwijfel ik. Vrouwen zorgen traditioneel voor het eten en zetten een bloemetje in de kerk; mannen bekommeren zich om oorlogvoering en theologie. Waarin steekt de ratio ?

Max Stirner
15-09-10, 18:08
Dat betwijfel ik. Vrouwen zorgen traditioneel voor het eten en zetten een bloemetje in de kerk; mannen bekommeren zich om oorlogvoering en theologie. Waarin steekt de ratio ?

Met name theologie is natuurlijk gewoon uitgevonden om de vrouw onder de duim te houden en niet door haar te worden overvleugeld - lijkt me vrij rationeel.

H.P.Pas
15-09-10, 19:19
Met name theologie is natuurlijk gewoon uitgevonden om de vrouw onder de duim te houden en niet door haar te worden overvleugeld - lijkt me vrij rationeel.
Is daar een ontologisch godsbewijs en een ongeschapen Koran voor nodig ? Ik noem maar twee dwarsstraten.

Slinger
15-09-10, 19:23
Is daar een ontologisch godsbewijs en een ongeschapen Koran voor nodig ? Ik noem maar twee dwarsstraten.

Natuurlijk wel, namelijk om het haar grondig in te peperen dat haar onderdanige positie onwrikbaar vast staat.

reallife
15-09-10, 19:49
Met name theologie is natuurlijk gewoon uitgevonden om de vrouw onder de duim te houden en niet door haar te worden overvleugeld - lijkt me vrij rationeel.

Las pas overigens ergens dat in Ierland in de 7de eeuw uitstekende vrouwenrechten waren en hele goede opleidingen die studenten uit heel Europa aantrokken. Was leuk om te lezen.

Rechten van vrouwen en kinderen worden het beste gewaarborgd door een goede ontwikkeling en scholing onder een brede laag van de bevolking. Theologie maakt niet zoveel uit. Noem me maar eens een land zonder Godsdienst waar het een paradijs is voor vrouwen? China, in de tijd dat Godsdienst streng verboden was? Noord Korea? Nou ja okee. Noord Korea is een hel zowel voor mannen als vrouwen. In dat opzicht is er weinig verschil.

Max Stirner
15-09-10, 20:01
Is daar een ontologisch godsbewijs en een ongeschapen Koran voor nodig ? Ik noem maar twee dwarsstraten.


Dat weet ik niet, eigenlijk ... persoonlijk heb ik dan ook geen heilige boeken nodig als excuus om vrouwen te onderdrukken.

Max Stirner
15-09-10, 20:11
Las pas overigens ergens dat in Ierland in de 7de eeuw uitstekende vrouwenrechten waren en hele goede opleidingen die studenten uit heel Europa aantrokken. Was leuk om te lezen.

Rechten van vrouwen en kinderen worden het beste gewaarborgd door een goede ontwikkeling en scholing onder een brede laag van de bevolking. Theologie maakt niet zoveel uit. Noem me maar eens een land zonder Godsdienst waar het een paradijs is voor vrouwen? China, in de tijd dat Godsdienst streng verboden was? Noord Korea? Nou ja okee. Noord Korea is een hel zowel voor mannen als vrouwen. In dat opzicht is er weinig verschil.


In communistische dictaturen, ook bijv. in Cuba, waren man en vrouw volgens mij redelijk gelijkwaardig.

Datzelfde geldt voor de seculiere landen in het Westen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook tal van tribale stammen waar vrouwen min of meer de dienst uitmaken.


Denk niet dat de Islam of het Christendom hierin ook maar een enkele positieve bijdrage heeft geleverd, en in veel gevallen natuurlijk een ronduit negatieve.

Joesoef
15-09-10, 20:14
Komt die bar er nu, kan wel een kopstoot gebruiken.

reallife
15-09-10, 20:31
Komt die bar er nu, kan wel een kopstoot gebruiken.

En dan aansluitend naar de moskee, deden ze dat ook in Iran? :zozo:

Joesoef
15-09-10, 20:33
En dan aansluitend naar de moskee, deden ze dat ook in Iran? :zozo:


Er na. Home made. Levensgevaarlijk.

reallife
17-09-10, 00:55
In communistische dictaturen, ook bijv. in Cuba, waren man en vrouw volgens mij redelijk gelijkwaardig.

Datzelfde geldt voor de seculiere landen in het Westen. Daarnaast zijn er natuurlijk ook tal van tribale stammen waar vrouwen min of meer de dienst uitmaken.


Denk niet dat de Islam of het Christendom hierin ook maar een enkele positieve bijdrage heeft geleverd, en in veel gevallen natuurlijk een ronduit negatieve.

Ik weet dat in China het communisme vlak na de omwenteling meer vrijheid en zelfbeschikking gaf aan vrouwen in verhouding met wat ze voorheen hadden.

Even in het algemeen:

Voor mij is het te simpel om enkelt een religie of meerdere religies de schuld te geven van misstanden en onrecht in de wereld. De Grootgrondbezitters/landheren in Rusland hadden veel macht. Die macht werd later overgenomen door communistische leiders. Er waren aspecten die aanzienlijk verbeterd werden en sommigen kregen nieuwe kansen en mogenlijkheden. Voor anderen werd de strop juist op een andere manier weer net zo hard om hun nek gelegd. Onderdrukking is onderdrukking. Welke naam het ook heeft. Of je nu onderdrukt wordt uit naam van God of uit naam van de staat of wat dan ook maakt in wezen niet zoveel uit.

Ik zal nooit geloven of een geloof idealiseren. Ook niet dat van mezelf. Maar ik idealiseer evenmin een politiek idee of welke ideologie dan ook. Waar ik zelf wel van overtuigd ben is dat geloof nooit geschikt is om een land mee te regeren. Geloof is in mijn overtuiging een prive zaak tussen God en een mens. Je kunt en mag het een ander niet opleggen. Ik hou er niet van als iets of iemand zo dominant aanwezig is. Zoals Wilders bijv. Maar ik zou het ook vreselijk vinden als de SGP een meerderheid zou krijgen en daardoor een dominante positie. Krijg het spaansbenauwd bij het idee alleen al. Als ik bijv op zondag niet wil winkelen vanuit mijn geloof moet dat mijn eigen keus zijn en niet het gevolg van een wettelijk verplichte winkelsluiting die ook gevolgen heeft voor andersdenkenden.

Ik hou van vrijheid om mijn eigen keuzes te maken en mijn eigen geloof gestalte te geven. Ik gun anderen ook van harte de vrijheid om hun overtuiging, keuzes en manier van leven gestalte te geven. Politiek dienst alleen maar om de grenzen af te bakenen zodat de vrijheid van de 1 niet de grenzen overschrijd van de ander. Dat is al lastig genoeg zonder Wilders types in de politiek.