PDA

Bekijk Volledige Versie : Verklaring generaal over entering hulpvloot Gaza



HUISBAAS
11-08-10, 14:13
JERUZALEM - Het Israëlische leger was niet voorbereid op verzet van activisten tijdens de entering van een internationale hulpvloot met bestemming Gazastrook eind mei.

http://media.nu.nl/m/m1bz1guahv6f.jpg © AFP

Dat heeft de Israëlische stafchef Gaby Ashkenazi woensdag verklaard voor de Israëlische commissie die het incident onderzoekt.
Ashkenazi gaf het meest gedetailleerde verslag van de entering tot nog toe. Volgens de stafchef werd de inval snel ''chaotisch''.



De militairen hadden geprobeerd vanuit een helikopter het dek leeg te maken door er rookbommen op te gooien, maar dat bleek onvoldoende.
Daardoor kwamen de militairen meteen in een massa activisten terecht. ''Toen de eerste militair van het touw uit de heli gleed, was er geen andere keus dan doorgaan met het plan'', aldus Ashkenazi.
Volgens de stafchef schoten de activisten eerst. ''Het is ons duidelijk dat zodra de eerste militair op het dek was, de tweede werd neergeschoten. De militairen openden het vuur alleen toen het nodig was.''
© ANP
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
11-08-10, 18:43
We hebben toch weken lang andere lezingen gezien hier???

super ick
11-08-10, 19:30
We hebben toch weken lang andere lezingen gezien hier???

Ja maar dat is een Zionist en die liegen.

Joesoef
11-08-10, 19:33
Ik lees dat ze het hebben verprutst en toen maar zijn gaan schieten maar dat wisten we al.

super ick
11-08-10, 19:42
Ik lees dat ze het hebben verprutst en toen maar zijn gaan schieten maar dat wisten we al.

Je leest verkeerd.

De man zegt dat ze zijn beschoten en dat ze toen terug hebben geschoten.
Hoeveel meer reden kan je een militair geven?

Nee je moet echt nu de boodschapper aanvallen want jou tactiek werkt niet.

p.s. Wat doet die foto van die mijnheer onder wiens regime mensen worden gemarteld in jou Nick? Ben je een fan van hem?

Joesoef
11-08-10, 19:57
De man zegt dat ze zijn beschoten en dat ze toen terug hebben geschoten.

Zou ik ook doen als ik het verprutst had.




Hoeveel meer reden kan je een militair geven?


Krijgsraad?



p.s. Wat doet die foto van die mijnheer onder wiens regime mensen worden gemarteld in jou Nick? Ben je een fan van hem?

Je bent ook dom!

super ick
12-08-10, 21:22
Zou ik ook doen als ik het verprutst had.




Krijgsraad?




Je bent ook dom!

Jij blijft maar praten over verprutst. Om met Rambo te spreken: They did first blood. Militaire acties gaan vaker met wapengeweld gepaard. Vreemd he?

Hoho, leg me nu eens uit over die mooie pasfoto? Waarom? Of ben jij dat zelf Amdinidinges?

Joesoef
12-08-10, 21:34
Hoho, leg me nu eens uit over die mooie pasfoto? Waarom? Of ben jij dat zelf Amdinidinges?

Als je het nu nog niet snapt valt er ook niets uit te leggen.

John2
12-08-10, 21:55
Ja maar dat is een Zionist en die liegen.
Ja eigenlijk is dit wel vreemd dat ze dat zeggen?


Ik lees dat ze het hebben verprutst en toen maar zijn gaan schieten maar dat wisten we al.
Dat is wat jij wenst te lezen, in werkelijkheid is er op de soldaten geschoten.

naam
13-08-10, 11:08
Als je het nu nog niet snapt valt er ook niets uit te leggen.

Sorry Joes, maar die zin gebruiken vrouwen ook wel eens. :zozo:

mark61
13-08-10, 11:24
Sorry Joes, maar die zin gebruiken vrouwen ook wel eens. :zozo:

En dan? Er mankeert iets aan de communicatie / het denkvermogen van vrouwen?

Slinger
13-08-10, 11:45
Als je het nu nog niet snapt valt er ook niets uit te leggen.

Dat heb ik al heel vaak gehoord, maar het heeft nooit geholpen. Ook nu niet.

Slinger
13-08-10, 11:46
En dan? Er mankeert iets aan de communicatie / het denkvermogen van vrouwen?

Volgens die vrouwen dus niet...

naam
13-08-10, 12:13
En dan? Er mankeert iets aan de communicatie / het denkvermogen van vrouwen?

Nou en of. In ieder geval doen ze te veel een beroep op de sensitiviteit en het inlevingsvermogen van mannen.
De zender mag er niet zo maar vanuit gaan dat de ontvanger de boodschap heeft begrepen.

Wide-O
13-08-10, 12:38
Als je het nu nog niet snapt valt er ook niets uit te leggen.

Verrek zeg, het valt me nou pas op! :melig2: :zozo::rood:

super ick
13-08-10, 13:07
Als je het nu nog niet snapt valt er ook niets uit te leggen.

Nee er valt pas niets uit te leggen als ik het WEL snap.

Joesoef
13-08-10, 13:52
Nou en of. In ieder geval doen ze te veel een beroep op de sensitiviteit en het inlevingsvermogen van mannen.
De zender mag er niet zo maar vanuit gaan dat de ontvanger de boodschap heeft begrepen.


En ik maar denken dat de nick super ick ironisch is bedoeld.

super ick
13-08-10, 18:56
En ik maar denken dat de nick super ick ironisch is bedoeld.


Nee mijn nick is hier door de afdeling sensuur veranderd. Die hebben een letter weg gehaald. Zo werkt dat he. Als je stout bent krijg je sensuur.

mark61
13-08-10, 19:38
Nou en of. In ieder geval doen ze te veel een beroep op de sensitiviteit en het inlevingsvermogen van mannen.
De zender mag er niet zo maar vanuit gaan dat de ontvanger de boodschap heeft begrepen.

Oh zo. Waarom mag dat niet? Daar zijn ze toch partners voor? In een intensieve duurzame relatie lijkt me dat toch werkelijk niet teveel gevraagd. Anders moeten ze allebei een ander uitkiezen.

Of bedoel je dat vrouwen rekening moeten houden met de achterlijkheid van mannen? Dat ze dan ook een boerka moeten aantrekken omdat ze toch kunnen weten dat mannen zich niet kunnen beheersen? :lachu:

Joesoef
14-08-10, 06:15
Nee mijn nick is hier door de afdeling sensuur veranderd. Die hebben een letter weg gehaald. Zo werkt dat he. Als je stout bent krijg je sensuur.


Iedereen weet dat je een grote lul bent, geen nick voor nodig.

mark61
14-08-10, 08:33
Nee mijn nick is hier door de afdeling sensuur veranderd. Die hebben een letter weg gehaald. Zo werkt dat he. Als je stout bent krijg je sensuur.

Hoe heet jij? Waarom wil je dat niet zeggen? Waarom is het dan wel OK mijn naam te noemen?

super ick
14-08-10, 11:35
Iedereen weet dat je een grote lul hebt, geen nick voor nodig.

Kan niet. IK gebruik nooit mijn webcam. Heeft je vrouw geluld?

knuppeltje
14-08-10, 11:38
Aan de prikkers herkent men een forum, aan mods die te lamlendig zijn om op tijd in te grijpen ook trouwens.

Joesoef
14-08-10, 11:40
Kan niet. IK gebruik nooit mijn webcam. Heeft je vrouw geluld?


Dat is nu precies wat ik bedoel. Je krijgt een kick van je onbeschoftheid?

super ick
14-08-10, 15:08
Dat is nu precies wat ik bedoel. Je krijgt een kick van je onbeschoftheid?

Wie begon er??????? Als je uitdeeld moet je ook kunnen incasseren. Niet janken dus.

Joesoef
14-08-10, 15:18
Wie begon er??????? Als je uitdeeld moet je ook kunnen incasseren. Niet janken dus.


Jij klaagde dat beheer de d uit jouw naam heeft gesloopt, ik maak alleen maar een vertaling van je nick om jou het waarom te laten zien. Vervolgens maak je schunnige opmerkingen. Wie is er nu onbeschoft?

super ick
14-08-10, 17:54
Jij klaagde dat beheer de d uit jouw naam heeft gesloopt, ik maak alleen maar een vertaling van je nick om jou het waarom te laten zien. Vervolgens maak je schunnige opmerkingen. Wie is er nu onbeschoft?

Jij maakt geen vertaling van mijn nick. Jij zegt dat ik een grote lul BEN. Dat vind ik een schunnige, onbeschofte opmerking.
Bovendien is die naam zo niet ontstaan. Ik begrijp de verwarring maar gebruik hem opzettelijk omdat het zo lekker mensen met een dirtymind eruit filterd.

Beheer heeft de 'D' er niet uitgehaald omdat het niet kon. Ik poste namelijk al een paar jaar met intacte naam. Totdat ik een mening had die haaks stond op die van een moderator. Er ontstond een discussie, zonder schelden of beledigingen maar die moderator heeft toen uit frustratie mijn nick veranderd.

Joesoef
14-08-10, 18:16
Jij maakt geen vertaling van mijn nick. Jij zegt dat ik een grote lul BEN. Dat vind ik een schunnige, onbeschofte opmerking.
Bovendien is die naam zo niet ontstaan. Ik begrijp de verwarring maar gebruik hem opzettelijk omdat het zo lekker mensen met een dirtymind eruit filterd.

Beheer heeft de 'D' er niet uitgehaald omdat het niet kon. Ik poste namelijk al een paar jaar met intacte naam. Totdat ik een mening had die haaks stond op die van een moderator. Er ontstond een discussie, zonder schelden of beledigingen maar die moderator heeft toen uit frustratie mijn nick veranderd.


Ok, je bent dom :hihi:


Kan mij nog herinneren hoe jij grotelul op het islamforum zat te zieken. Jammer dat beheer zo veel medelijden met je had.

mark61
14-08-10, 23:38
Jij

Maar het is niet schunnig en onbeschoft om mijn achternaam op pb te zetten met een bedreiging erbij?

En dan zelf te schijterig zijn om je naam te noemen omdat dat gevaarlijk voor jou zou zijn?

Waarom niet voor mij?

Waarom deed je het eigenlijk, voor de honderdste keer?

En dan klagen over andermans onbeschoftheid. Je moet het gore lef maar hebben. Wilders is een schoothondje vergeleken bij jou.

super ick
15-08-10, 15:48
Maar het is niet schunnig en onbeschoft om mijn achternaam op pb te zetten met een bedreiging erbij?

En dan zelf te schijterig zijn om je naam te noemen omdat dat gevaarlijk voor jou zou zijn?

Waarom niet voor mij?

Waarom deed je het eigenlijk, voor de honderdste keer?

En dan klagen over andermans onbeschoftheid. Je moet het gore lef maar hebben. Wilders is een schoothondje vergeleken bij jou.

Heb jij een Wilderssyndroom, Volkert?

super ick
15-08-10, 15:49
Ok, je bent dom :hihi:


Kan mij nog herinneren hoe jij grotelul op het islamforum zat te zieken. Jammer dat beheer zo veel medelijden met je had.

Verklaar je even nader. Je praat raadsels.

Joesoef
15-08-10, 15:54
Verklaar je even nader. Je praat raadsels.


Ik beschik niet over de capaciteiten om dat aan jou uit te leggen.

super ick
15-08-10, 18:16
Ik beschik niet over de capaciteiten om dat aan jou uit te leggen.

De eerste stap naar kennis is zelfkennis.
Respect.

Joesoef
15-08-10, 18:20
De eerste stap naar kennis is zelfkennis.
Respect.

Jij moet nog beginnen aan de basale vaardigheden.

mark61
15-08-10, 20:26
Heb jij een Wilderssyndroom, Volkert?

Geef es antwoord, Superlul.