PDA

Bekijk Volledige Versie : Achter het masker van de Taliban



ROEBEN
11-08-10, 21:32
Achter het masker van de Taliban



Portret van een Taliban-eenheid in Afghanistan. Zelden heeft de Taliban, dé vijand van het Westen, journalisten toegelaten om te laten zien hoe ze leven en vechten. Maar een Noorse journalist annex cameraman slaagde erin, een paar weken op te trekken met een groep Taliban strijders in een hooggebergte in het oosten van het land.



Wat zijn het voor mannen en wat drijft ze? De Noor legt vast hoe ze Westerse troepen aanvallen en hoe ze in het dagelijks leven opereren. Uiteindelijk wordt hij zelf door ze gegijzeld, als represaille voor een tegenaanval van Amerikaanse militairen.



Netwerk (http://www.netwerk.tv/uitzending/2010-08-11/achter-het-masker-van-de-taliban)

Uitzending van 11 augustus 2010
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
11-08-10, 21:43
Salaam Aleykoum

Mooie uiitzending dit laat weer eens zien hoe sober ze leven en hoeveel ze van Allah houden door zo te leven en te vechten.

Moge Allah hun martelaarschap accepteren amin(10 leden van een familie zijn shaheed alhamdullilah)

Sommige hadden veel noer op hun gezichten mashaAllah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

chani
11-08-10, 22:33
Salaam ik heb ok een stukje gezien op tv moge Allah S.W.T hen leiden
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

ROEBEN
11-08-10, 22:53
Salam

Straks wordt het herhaald op Ned 2.

Dit is een eerlijk portret van de Taliban. Het is de moeite waard om naar te kijken.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
12-08-10, 00:51
hier is het te zien

Player omroep.nl (http://player.omroep.nl/?aflID=11246413)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

knuppeltje
12-08-10, 10:30
Stelletje idioten!

Het zijn dezelfde geschiften die met het grootste gemak vrouwen onderwijs verbieden en daarvoor scholen opblazen, die vrouwen de ziekenhuizen hebben uitgeslagen en ziekenhuizen hebben gesloten. Die nu westerse hulp aan de Pakistaanse slachtoffers van de natuurramp willen verbieden, zogenaamd omdat dat aan de verkeerden zou worden gegeven.

En dat allemaal met heel veel noer op de gezichten natuurlijk.

Godalmachtig, wat een eerlijk potret van die schurfthonden toch.

Carolus1
12-08-10, 11:27
Salaam ik heb ok een stukje gezien op tv moge Allah S.W.T hen leiden
Naar de hel, ja.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
12-08-10, 11:43
Salaam ik heb ok een stukje gezien op tv moge Allah S.W.T hen leiden



salaam aleykoum



Hen leiden?



Je hebt toch gezien hoe sober ze leven?

Dit doen ze omdat ze van Allah houden en om de tevredenheid van Allah te krijgen inshaAllah.

ze vallen de Amerkanen aan omdat die in HUN LAND ZIJN! EN VELE MOSLIMS VERMOORD HEBBEN.

Onschuldigen knallen ze zo af net zoals ze in Iraq hebben gedaan en doen.





En dan schreeuwen ze go to hell en nog meer erge dingen,laat staan dat ze jou broeders en zusters wees maken en soms voor de ogen van de kinderen de ouders neerschieten!

Hun zien die mensen(irakezen)niet als mensen maar als dieren hebben ze zelf toegegeven en dan oplopen scheppen ik heb weer een .... vermoord tegenover hun vrienden en dan vreemd opkijken dat ze ptss hebben gekregen als straf en elkaar nou vermoorden in de vs Net goed voor ze!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
12-08-10, 12:02
salaam aleykoum
Hen leiden?

Je hebt toch gezien hoe sober ze leven?

Dit doen ze omdat ze van Allah houden en om de tevredenheid van Allah te krijgen inshaAllah.

ze vallen de Amerkanen aan omdat die in HUN LAND ZIJN! EN VELE MOSLIMS VERMOORD HEBBEN.

Onschuldigen knallen ze zo af net zoals ze in Iraq hebben gedaan en doen.

En dan schreeuwen ze go to hell en nog meer erge dingen,laat staan dat ze jou broeders en zusters wees maken en soms voor de ogen van de kinderen de ouders neerschieten!

Hun zien die mensen(irakezen)niet als mensen maar als dieren hebben ze zelf toegegeven en dan oplopen scheppen ik heb weer een .... vermoord tegenover hun vrienden en dan vreemd opkijken dat ze ptss hebben gekregen als straf en elkaar nou vermoorden in de vs Net goed voor ze!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wie zijn die hun en die ze eigenlijk? De Taliban / soennieten in Irak bedoel je?

Wie vermoordt elkaar in de VS? Dat haalt het niet bij hoe moslims elkaar uitroeien.

malikah4
12-08-10, 12:17
klopt
sjia en soennah hebben ook erge ruzie en moorden elkaar uit sjia is daar in de meerderheid.
Mede doordat Amerika aanslagen hebben gepleegd en daarna de sjieten of soenniten op de kop hebben gegeven is het helemaal uit de hand gelopen.

Terwijl voordat de amerikanen daar kwamen men in goedheid met elkaar leefde.

Stel iemand vermoord 2 van jou familieleden dan wil je diegene terug pakken en zo gaat het van kwaad naar erger en hebben vele families ruzie met elkaar.

Hier in nl leven de sjieten en soennieten van irakese afkomst ook goed met elkaar zonder elkaar te vermoorden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
12-08-10, 12:17
:lahawla:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
12-08-10, 12:31
Stelletje idioten!

Het zijn dezelfde geschiften die met het grootste gemak vrouwen onderwijs verbieden en daarvoor scholen opblazen, die vrouwen de ziekenhuizen hebben uitgeslagen en ziekenhuizen hebben gesloten. Die nu westerse hulp aan de Pakistaanse slachtoffers van de natuurramp willen verbieden, zogenaamd omdat dat aan de verkeerden zou worden gegeven.

En dat allemaal met heel veel noer op de gezichten natuurlijk.

Godalmachtig, wat een eerlijk potret van die schurfthonden toch.

wat je nu allemaal uit je grote dikke duim zuigt kwam niet voor in de reportage van netwerk..
de documentaire ging over een groep afghaanse verzetsstrijders die tegen de buitenlandse indringers vechten.. het ging niet over scholen, vrouwen, ziekenhuizen en westerse hulp in pakistan.. je gescheld en valse beschuldigingen zijn zoals gebruikelijk weer eens offtopic.. maar goed, dat ben ik ondertussen wel gewend van je..

knuppeltje
12-08-10, 12:33
Aït Ayt;4421654]wat je nu allemaal uit je grote dikke duim zuigt kwam niet voor in de reportage van netwerk..

En dus is het niet gebeurd?

Aït Ayt
12-08-10, 12:39
En dus is het niet gebeurd?

dat mag jij hier gaan aantonen dat deze groep afghaanse verzetsstrijders zich bezig hebben gehouden met vrouwen uit ziekenhuizen slaan en scholen opblazen, etc.. dat is immers wat je ze aanrekent : "Het zijn dezelfde geschiften die met het grootste gemak vrouwen onderwijs verbieden en daarvoor scholen opblazen, die vrouwen de ziekenhuizen hebben uitgeslagen en ziekenhuizen hebben gesloten."

mark61
12-08-10, 13:23
klopt
sjia en soennah hebben ook erge ruzie en moorden elkaar uit sjia is daar in de meerderheid.
Mede doordat Amerika aanslagen hebben gepleegd en daarna de sjieten of soenniten op de kop hebben gegeven is het helemaal uit de hand gelopen.

Terwijl voordat de amerikanen daar kwamen men in goedheid met elkaar leefde.

Qué?

knuppeltje
12-08-10, 14:03
malikah4;4421638]klopt
sjia en soennah hebben ook erge ruzie en moorden elkaar uit sjia is daar in de meerderheid.
Mede doordat Amerika aanslagen hebben gepleegd en daarna de sjieten of soenniten op de kop hebben gegeven is het helemaal uit de hand gelopen.

Daar klopt zo wie zo al geen hol van.
Soennieten en sjiieten bevechten elkaar al vanaf de eerste eeuw van de islamitische jaartelling op leven en dood. Ach, over dat onderdeel van de geschiedenis nooit iets geleerd zeker.
Daarbij, wat die soennieten en sjiieten uitvreten is hun eigen verantwoordelijkheid. Geldt voor iedereen trouwens.


Terwijl voordat de amerikanen daar kwamen men in goedheid met elkaar leefde.
Meen je dat nu?


Stel iemand vermoord 2 van jou familieleden dan wil je diegene terug pakken en zo gaat het van kwaad naar erger en hebben vele families ruzie met elkaar.

In een barbaars rechtssysteem wel ja.


Hier in nl leven de sjieten en soennieten van irakese afkomst ook goed met elkaar zonder elkaar te vermoorden.

Zal wel zijn vanwege het rechtssysteem dat wij hier hebben dan. Misschien zijn zij er wijzer van geworden.

knuppeltje
12-08-10, 14:06
dat mag jij hier gaan aantonen dat deze groep afghaanse verzetsstrijders zich bezig hebben gehouden met vrouwen uit ziekenhuizen slaan en scholen opblazen, etc.. dat is immers wat je ze aanrekent : "Het zijn dezelfde geschiften die met het grootste gemak vrouwen onderwijs verbieden en daarvoor scholen opblazen, die vrouwen de ziekenhuizen hebben uitgeslagen en ziekenhuizen hebben gesloten."

Ik wist dat het van je te verwachten viel. :fuckit2:

Voorlopig zijn de taliban voor mij nog steeds verachtekijke schurfthonden.

aboenoeh
12-08-10, 14:33
Stelletje idioten!

Het zijn dezelfde geschiften die met het grootste gemak vrouwen onderwijs verbieden en daarvoor scholen opblazen, die vrouwen de ziekenhuizen hebben uitgeslagen en ziekenhuizen hebben gesloten. Die nu westerse hulp aan de Pakistaanse slachtoffers van de natuurramp willen verbieden, zogenaamd omdat dat aan de verkeerden zou worden gegeven.

En dat allemaal met heel veel noer op de gezichten natuurlijk.

Godalmachtig, wat een eerlijk potret van die schurfthonden toch.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

hahahahahaha:gniffel::gniffel::hihi:
natuurlijk zijn het voor jullie schurfhonden
al jullie technologie,superieurgevoel bleek een belachlijke bluf te zijn:hihi:
jullie halen het met de hele westerse wereld niet eens tegen 100 man
ze stuuren de meesten van de westerse varkens in lijkzakken terug
en de nederlanders zijn gaan lopen met hun staart tussen de benen van zogezegde honden.
en de rest gaat volgen
wat maakt het dan van jullie?????

leeglopers zijn jullie
mocht er totale jihad zijn
nemen we gelijk heel het westen over:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
12-08-10, 14:49
nemen we gelijk heel het westen over:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wie zijn we? Jij en wie nog meer?

knuppeltje
12-08-10, 15:03
hahahahahaha:gniffel::gniffel::hihi:
natuurlijk zijn het voor jullie schurfhonden.

De lagere school is weer uit zie ik.

Aït Ayt
12-08-10, 15:13
Ik wist dat het van je te verwachten viel. :fuckit2:

Voorlopig zijn de taliban voor mij nog steeds verachtekijke schurfthonden.

kortom, je kunt jouw eerdere valse aantijgingen over deze afghaanse verzetsstrijders niet onderbouwen maar blijft wel volharden in je gescheld..
zelfs een ezel is minder dom en minder koppig..

aboenoeh
12-08-10, 15:28
kortom je kunt jouw eerdere valse aantijgingen over deze afghaanse verzetsstrijders niet onderbouwen maar blijft wel volharden in je gescheld.. zelfs een ezel is minder dom en minder koppig..

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



:lol::lol:


http://www.recensieweb.nl/images/bookcovers/9023426843.gif
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
12-08-10, 15:29
kortom je kunt jouw eerdere valse aantijgingen over deze afghaanse verzetsstrijders niet onderbouwen maar blijft wel volharden in je gescheld.. zelfs een ezel is minder dom en minder koppig..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

:lol::lol:
http://www.recensieweb.nl/images/bookcovers/9023426843.gif
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
12-08-10, 16:24
kortom, je kunt jouw eerdere valse aantijgingen over deze afghaanse verzetsstrijders niet onderbouwen maar blijft wel volharden in je gescheld..
zelfs een ezel is minder dom en minder koppig..

Alleen lullig dat ze de verslaggever van deze oh zo integere taliban (documentaire) hebben gegijzeld.

Slinger
12-08-10, 16:25
hahahahahaha:gniffel::gniffel::hihi:
natuurlijk zijn het voor jullie schurfhonden
al jullie technologie,superieurgevoel bleek een belachlijke bluf te zijn:hihi:
jullie halen het met de hele westerse wereld niet eens tegen 100 man
ze stuuren de meesten van de westerse varkens in lijkzakken terug
en de nederlanders zijn gaan lopen met hun staart tussen de benen van zogezegde honden.
en de rest gaat volgen
wat maakt het dan van jullie?????

leeglopers zijn jullie
mocht er totale jihad zijn
nemen we gelijk heel het westen over:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Voor jou ben ik niet bang.

malikah4
12-08-10, 17:11
ik ook niet voor jou....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
12-08-10, 17:35
ik ook niet voor jou....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat hoef je ook niet te zijn hoor. Ik doe je echt geen kwaad, niemand overigens. Ik bedreig ook niemand op dit forum.

aboenoeh
12-08-10, 17:45
Dat hoef je ook niet te zijn hoor, ik doe niemand kwaad. Ik bedreig ook niemand op dit forum.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



dat is de standaard slogan van jou soorten

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyD68DaRwRy5136TIBjUfObFZvkLF9G gSpS6Dz1qsnAjka8yA&t=1&usg=__FT3vcb74Q0epRPCczy3y7UFo4p0=
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
12-08-10, 17:46
Dat hoef je ook niet te zijn hoor, ik doe niemand kwaad. Ik bedreig ook niemand op dit forum.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Voel jij je wel bedreigd dan?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
12-08-10, 17:53
Voel jij je wel bedreigd dan?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zeker niet door jou, hoor. Ik heb een zwak voor zachtaardige moslima's.

Slinger
12-08-10, 17:55
dat is de standaard slogan van jou soorten

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyD68DaRwRy5136TIBjUfObFZvkLF9G gSpS6Dz1qsnAjka8yA&t=1&usg=__FT3vcb74Q0epRPCczy3y7UFo4p0=
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ook homo sapiens

malikah4
12-08-10, 18:04
Ook homo sapiens

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



mensen vervelen zich weer....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
12-08-10, 18:13
mensen vervelen zich weer....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

En jij, zeg eens waarom zit jij op dit forum?

John61
12-08-10, 19:15
wat je nu allemaal uit je grote dikke duim zuigt kwam niet voor in de reportage van netwerk..
de documentaire ging over een groep afghaanse verzetsstrijders die tegen de buitenlandse indringers vechten.. het ging niet over scholen, vrouwen, ziekenhuizen en westerse hulp in pakistan.. je gescheld en valse beschuldigingen zijn zoals gebruikelijk weer eens offtopic.. maar goed, dat ben ik ondertussen wel gewend van je..


Tsja als we zo gaan redeneren kunnen we net zo goed stellen dat niet alle Amerikanen in Afghanistan burgers vermoorden.

super ick
12-08-10, 21:59
hahahahahaha:gniffel::gniffel::hihi:
natuurlijk zijn het voor jullie schurfhonden
al jullie technologie,superieurgevoel bleek een belachlijke bluf te zijn:hihi:
jullie halen het met de hele westerse wereld niet eens tegen 100 man
ze stuuren de meesten van de westerse varkens in lijkzakken terug
en de nederlanders zijn gaan lopen met hun staart tussen de benen van zogezegde honden.
en de rest gaat volgen
wat maakt het dan van jullie?????

leeglopers zijn jullie
mocht er totale jihad zijn
nemen we gelijk heel het westen over:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hoho we hebben het over een blijvende golf van aanslagen. En militairen die maar achter mogelijke aanslagplegers aanrennen die steeds verder weg rennen.
Jij doet net of er een oorlog verloren is.

Een vruchteloze domme poging om van Afganistan een stabiel land te maken is definitief mislukt. Het lijkt wel of je daar blij mee bent.

Vraagje:
Alle moslims die door de Taliban geslacht, gemarteld en onderukt zijn. Was dat hun eigen schuld?

aboenoeh
12-08-10, 22:16
Hoho we hebben het over een blijvende golf van aanslagen. En militairen die maar achter mogelijke aanslagplegers aanrennen die steeds verder weg rennen.
Jij doet net of er een oorlog verloren is.

Een vruchteloze domme poging om van Afganistan een stabiel land te maken is definitief mislukt. Het lijkt wel of je daar blij mee bent.

Vraagje:
Alle moslims die door de Taliban geslacht, gemarteld en onderukt zijn. Was dat hun eigen schuld?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums
En militairen die maar achter mogelijke aanslagplegers aanrennen die steeds verder weg rennen.
in uw wereldje zeker:hihi::hihi::hihi:

Taliban jagen op CIA agenten inplaats van CIA agenten die jagen op de taliban
http://www.youtube.com/watch?v=qvu9Epye7DM&feature=player_embedded
De oorlog die Westerse staten – VS, NAVO-landen – in Afghanistan voeren, is keer op keer het onderwerp in het nieuws. Twee punten worden voor ons steeds weer duidelijker. Het eerste punt is: de oorlog mislukt, het Westen is aan het verliezen, niet aan het winnen. Het tweede punt is: en zo hoort het ook, het Westen verdíént een nederlaag, het liefst per direct geïncasseerd en geslikt, zodat de oorlog een einde neemt.

http://www.youtube.com/watch?v=WOPLnvEXTiU&feature=player_embedded

Over het tweede punt kort dit. Het westen voert een onrechtvaardige oorlog in Afghanistan. De officiële doelen -opbouwen van een maatschappij met democratie en mensenrechten – kan op deze manier niet worden bereikt. Mensenrechten en democratie kun je niet van buitenaf, van hogerhand en met geweld opleggen aan een bevolking. Mensen zien je immer aankomen, en zullen zeggen: dat maken we hier zelf wel uit.En zoals de Afgaanse bevolking (taliban )zegt,wij willen een Islamitische staat en niets anders.

Vraagje:
Alle moslims die door de Taliban geslacht, gemarteld en onderukt zijn. Was dat hun eigen schuld?
kunt ge uw beschuldigingen ook staven met bewijzen???
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
12-08-10, 23:06
hahahahahaha:gniffel::gniffel::hihi:
natuurlijk zijn het voor jullie schurfhonden
al jullie technologie,superieurgevoel bleek een belachlijke bluf te zijn:hihi:
jullie halen het met de hele westerse wereld niet eens tegen 100 man
ze stuuren de meesten van de westerse varkens in lijkzakken terug
en de nederlanders zijn gaan lopen met hun staart tussen de benen van zogezegde honden.
en de rest gaat volgen
wat maakt het dan van jullie?????

leeglopers zijn jullie
mocht er totale jihad zijn
nemen we gelijk heel het westen over:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Doe eens een poging zou ik zeggen!!!
Het zou jou wel eens een rooie kont kunnen kosten.


ik ook niet voor jou....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
En voor mij?


dat is de standaard slogan van jou soorten

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyD68DaRwRy5136TIBjUfObFZvkLF9G gSpS6Dz1qsnAjka8yA&t=1&usg=__FT3vcb74Q0epRPCczy3y7UFo4p0=
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Wat voor een soort zijn wij?


Zeker niet door jou, hoor. Ik heb een zwak voor zachtaardige moslima's.
Is zij een vrouw???????
En dan zulke stoere uitspraken?
Begin nu te snappen waarom Mannen hun vrouw slaan.
Jezus!!!




Taliban jagen op CIA agenten inplaats van CIA agenten die jagen op de taliban

Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Vreemd dat er dan meer Terroristen sterven per dag dan militairen/CIA per jaar en zo hoort het ook!!!:love:

knuppeltje
13-08-10, 08:51
kortom, je kunt jouw eerdere valse aantijgingen over deze afghaanse verzetsstrijders niet onderbouwen maar blijft wel volharden in je gescheld..
zelfs een ezel is minder dom en minder koppig..

Iemand die dergelijke schurfthonden blijft verdedigen is volgens mij ziende blind, of nog stommer dan die ezel waarmee je komt aanzetten.
Nog kwaadaardiger dan die schurfthonden kan ook natuurlijk.

StevieK
13-08-10, 11:14
Over het tweede punt kort dit. Het westen voert een onrechtvaardige oorlog in Afghanistan. De officiële doelen -opbouwen van een maatschappij met democratie en mensenrechten – kan op deze manier niet worden bereikt. Mensenrechten en democratie kun je niet van buitenaf, van hogerhand en met geweld opleggen aan een bevolking. Mensen zien je immer aankomen, en zullen zeggen: dat maken we hier zelf wel uit.En zoals de Afgaanse bevolking (taliban )zegt,wij willen een Islamitische staat en niets anders.
_________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ben ik het volkomen mee eens deze bevolking wilt geen democtratie zoals wij dat kennen, ze willen gewoon ondrukking door de Taliban. Want democratie in dit soort landen is en blijft helaas een utopie.
Ik begrijp ook niet waarom het westen hier een democratie wilt brengen. Want dat is in dit soort landen toch niet te continuieren. Zou er toch eenmaal een democtratie zijn, dan heeft de Tiluban het alleen recht niet meer, dus wordt toch weer het democratisch omvergeworpen.

Tenslotte is er maar 1 winnaar, dat zijn de makers van al dat oorlogstuig.


Daarom zeg ik ook, morgen het land verlaten, iederen die mee wilt kunnen mee, worden opgenomen door ander landen.

Aboenoeh en de zijn kunen per direkt naar Afganistan, ver weg van de westerse wereld waar ze verder kunnen bouwen aan een staat zonder inmenging van het Westen.

Kunnen ze eindelijk een islamitsiche staat oprichten, met al hun idealen. Ik vind dat een prima idee, Aboenoeh zal net als de zijnen ontzettend blij zijn en kunnen tot hun einde van hun tijd een zorgzaam leven leiden ( lijden) zonder inmenging van het westen. Maar afspreken dat Afganistan zich ook niet met het Westen bemoeid. Ik denk dat dit een prima oplossing is.

Een betreft de oorlogsindustrie van Amerika, als Amerika wilt kunnen ze geheel Afganistan plat bombarderen, echter dan moet je totaal geen rekening houden met alle burgers em alle goedwillenden.
Echter de Taliban verschuilt zich tussen de burgers, ja, dan wordt het aanvallen wel totaal moelijk.


Helaas vallen er nu echter ook onschuldigen door de amerikanen, maar door de Taliban vallen weer onschuldigen, ik denk dat het inzetten van kindsoldaten ook al bijval krijgt bij de Taliban

Want zij houden totaal geen rekening met hun eigen bevolking.

John61
13-08-10, 12:29
Ben ik het volkomen mee eens deze bevolking wilt geen democtratie zoals wij dat kennen, ze willen gewoon ondrukking door de Taliban. Want democratie in dit soort landen is en blijft helaas een utopie.
Ik begrijp ook niet waarom het westen hier een democratie wilt brengen. Want dat is in dit soort landen toch niet te continuieren. Zou er toch eenmaal een democtratie zijn, dan heeft de Tiluban het alleen recht niet meer, dus wordt toch weer het democratisch omvergeworpen.

Tenslotte is er maar 1 winnaar, dat zijn de makers van al dat oorlogstuig.


Daarom zeg ik ook, morgen het land verlaten, iederen die mee wilt kunnen mee, worden opgenomen door ander landen.

Aboenoeh en de zijn kunen per direkt naar Afganistan, ver weg van de westerse wereld waar ze verder kunnen bouwen aan een staat zonder inmenging van het Westen.

Kunnen ze eindelijk een islamitsiche staat oprichten, met al hun idealen. Ik vind dat een prima idee, Aboenoeh zal net als de zijnen ontzettend blij zijn en kunnen tot hun einde van hun tijd een zorgzaam leven leiden ( lijden) zonder inmenging van het westen. Maar afspreken dat Afganistan zich ook niet met het Westen bemoeid. Ik denk dat dit een prima oplossing is.

Een betreft de oorlogsindustrie van Amerika, als Amerika wilt kunnen ze geheel Afganistan plat bombarderen, echter dan moet je totaal geen rekening houden met alle burgers em alle goedwillenden.
Echter de Taliban verschuilt zich tussen de burgers, ja, dan wordt het aanvallen wel totaal moelijk.


Helaas vallen er nu echter ook onschuldigen door de amerikanen, maar door de Taliban vallen weer onschuldigen, ik denk dat het inzetten van kindsoldaten ook al bijval krijgt bij de Taliban

Want zij houden totaal geen rekening met hun eigen bevolking.

Aboenoeh mag op mijn kosten naar Afghanistan reizen, mits hij daar voor altijd blijft! Ik raad hem wel aan zijn vrouwelijke familieleden hier te laten, want zo islamitisch zijn die talibannetjes niet. Je moet niet alles geloven wat er op televisie gezegd wordt. Maar zal voor Aboenoeh een prima ervaring zijn!

John2
13-08-10, 12:44
kortom, je kunt jouw eerdere valse aantijgingen over deze afghaanse verzetsstrijders niet onderbouwen maar blijft wel volharden in je gescheld..
zelfs een ezel is minder dom en minder koppig..
Aït Ayt, heb jij ooit verzetsstrijders gezien die zich massaal schuldig maken aan, verkrachting, moorden, het plegen van aanslagen op burgers, handel in verdovende middelen en wapens?


Aboenoeh mag op mijn kosten naar Afghanistan reizen, mits hij daar voor altijd blijft! Ik raad hem wel aan zijn vrouwelijke familieleden hier te laten, want zo islamitisch zijn die talibannetjes niet. Je moet niet alles geloven wat er op televisie gezegd wordt. Maar zal voor Aboenoeh een prima ervaring zijn!

Dit houd hij geen dag vol, nog geen uur in dat land!!!

malikah4
13-08-10, 14:09
En jij, zeg eens waarom zit jij op dit forum?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Ik zit op ansaar niet op maroc.nl

Tja waarom ik hier zit ach een gewoonte en om andere vrouwen te helpen en het geloof te verspreiden
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
13-08-10, 16:40
Aït Ayt, heb jij ooit verzetsstrijders gezien die zich massaal schuldig maken aan, verkrachting, moorden, het plegen van aanslagen op burgers, handel in verdovende middelen en wapens?







Dit houd hij geen dag vol, nog geen uur in dat land!!!

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



quote Aït Ayt, heb jij ooit verzetsstrijders gezien die zich massaal schuldig maken aan, verkrachting, moorden, het plegen van aanslagen op burgers, handel in verdovende middelen en wapens?



ja,,,,,

,maar het zijn geen verzetstrijders maar westerse terroristen onder lijding van de navo en co
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
13-08-10, 17:43
Alleen lullig dat ze de verslaggever van deze oh zo integere taliban (documentaire) hebben gegijzeld.

het is lullig dat ze geen losgeld kregen..

HaasHaas
13-08-10, 18:06
ik vond het zielig voor de twee kinderen die overleden zijn bij het bombardement.
ingrijpend hoe ze die twee kids eerder in de documentaire lieten zien samen met hun vader.

mark61
13-08-10, 19:21
Ik zit op ansaar niet op maroc.nl

Tja waarom ik hier zit ach een gewoonte en om andere vrouwen te helpen en het geloof te verspreiden
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

You're doing a fine job.

Salahuddeenalkurdi
13-08-10, 21:11
ik vond het zielig voor de twee kinderen die overleden zijn bij het bombardement.

ingrijpend hoe ze die twee kids eerder in de documentaire lieten zien samen met hun vader.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Dat is de lot van de mensen van waarheid. Kinderen onder de pubertijd gaan zoizo naar hemel maakt niet uit wat hun ouders geloven maar hopelijk krijgen ze een hogere rang door de offer van hun vader voor zijn land en geloof. Mensen doen alsof de Taliban buitenlanders zijn terwijl het Afghanen zijn met vrouwen en kinderen die vaak slachtoffer worden van deze oorlog. Moge Allah hun als Martelaars accepteren.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl