PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Gratis' pinnen bij de pinautomaat'



Ahlam851
13-08-10, 14:06
WAGENINGEN - Op veel plaatsen in Gelderland was het druk bij de pinautomaten woensdagavond. Oorzaak was een bericht op internetsite Twitter over gratis geld.



Klanten van ING zouden 250 euro kunnen pinnen bij automaten van andere banken, zonder dat dat van hun rekening zou worden geschreven. In Wageningen ging iemand met drie ING-pasje langs de automaten om geld op te nemen.



Volgens een woordvoerder van ING is er geen sprake van gratis geld en gaat het gepinde bedrag gewoon van de rekening. Het gerucht werd verspreid op het moment dat er een storing was bij veel pin-automaten van ING. Die storing is inmiddels voorbij.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ahlam851
13-08-10, 14:09
Wat oud nieuws maar kon het niet laten om het niet te plaatsen, alhoewel misschien is het al geplaatst ..



Mijn visie:

Ben je dom of ben je dom? :hihi:



Dit doe je toch niet?!!? Je bent in mijn ogen sowieso een dief en een loser als je iets neemt wat niet van jou is.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HUISBAAS
13-08-10, 14:13
Die dag was ik aan het werk heb me rot gelachen om al die mensen bij de automaten:D Wist al dat ze geblokkeerd waren en zoiezo wordt alles weer afgeschreven:).
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ahlam851
13-08-10, 14:18
Die dag was ik aan het werk heb me rot gelachen om al die mensen bij de automaten:D Wist al dat ze geblokkeerd waren en zoiezo wordt alles weer afgeschreven:).

Dom! Echt waar, als die grijze hersencellen hun werk wat hadden gedaan bij die mensen dan stonden ze er niet, was zeker een lange rij!! :haha:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HUISBAAS
13-08-10, 14:32
Dom! Echt waar, als die grijze hersencellen hun werk wat hadden gedaan bij die mensen dan stonden ze er niet, was zeker een lange rij!! :haha:

Leuke ervan is dat sommigen deden netalsof ze dood eenvoudig gingen pinnen en dat was het lachwekkende van alles. Er kwam zelfs 1 met een capuchon op gezicht bedekt en die wou gaan pinnen maar ik stond op een afstand al te lachen met een aantal collega's dat die moeite zou gaan doen voor niets alles was al geblokt:D

hehe Ghayr. :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ghaniangirl
13-08-10, 14:38
heb ik idd op het nieuws gezien!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ahlam851
13-08-10, 14:38
Leuke ervan is dat sommigen deden netalsof ze dood eenvoudig gingen pinnen en dat was het lachwekkende van alles. Er kwam zelfs 1 met een capuchon op gezicht bedekt en die wou gaan pinnen maar ik stond op een afstand al te lachen met een aantal collega's dat die moeite zou gaan doen voor niets alles was al geblokt:D

hehe Ghayr. :vrede:

:gniffel:

Hé meneer de huisbaas, wie weet was het echt hééél toevallig :hihi:

Leuk! Hebben ze ons wat gegeven om erover te lachen ;)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Alhoceima_girl
13-08-10, 18:50
Stelletje idioten...