PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslims testen grootste klok ter wereld tijdens Ramadan



Ladymysterious
13-08-10, 23:17
Saoedi-Arabië gaat de grootste klok ter wereld tijdens Ramadan testen. De klok torent 600 meter boven de stad Mekka uit, is vanaf een afstand van 25 kilometer te zien en bestaat uit vier wijzerplaten met een diameter van veertig meter. Hiermee is de klok vijf keer groter dan de Big Ben. De Ramadan startte vanochtend en eindigt op 10 september.



...



De grote klok staat dicht bij de Ka’aba, een kubusvormig gebouw in de Grote Moskee van Mekka. Dit gebouw wordt Bayt Allah genoemd, oftewel het huis van God. Volgens de traditie bouwde Adam dit Huis, maar na verwoesting bouwden Abraham en Ismaël het opnieuw. Wie naar Ka’aba gaat, weet dankzij de gigantische klokkentoren precies hoe laat het is.



Islamitische geleerden hopen dat de klok voor een revolutie zorgt. “Greenwich Mean Time vervangen door Mekka Time is het doel,” staat in de Telegraph. “Mekka moet de nieuwe standaard tijdzone worden en Londen vervangen als de plek waar de lengtegraad nul is.”



Het is maar de vraag of de moslims hierin slagen. De klokkentoren is in ieder geval een indrukwekkend gebouw. Wij zijn benieuwd naar het eindresultaat, wanneer een gouden halve maan (23 meter doorsnee) op een torenspits van 61 meter hoog te zien is. Het is zeker een bezoekje aan Mekka waard. Ook voor niet-moslims!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ahlam851
14-08-10, 14:51
Wat? Ladymysterious vanwaar heb je dit artikel?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
14-08-10, 15:03
Het is zeker een bezoekje aan Mekka waard. Ook voor niet-moslims![/COLOR][/SIZE][/FONT]
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Welk rund bedenkt zo'n tekst? :hihi:

malikah4
14-08-10, 15:22
Dit behoord tot de kleine tekenen Allahoe Ahlem

17. Mensen zullen wedijveren in het bouwen van mooie en grote gebouwen. (world trade centre, rembrandtoren ect ).
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
14-08-10, 15:37
Welk rund bedenkt zo'n tekst? :hihi:

Bertha 1 denk ik?

Wide-O
14-08-10, 15:41
Welk rund bedenkt zo'n tekst? :hihi:

Ik heb al geboekt! :strik:

Bofko
14-08-10, 15:51
Dit behoord tot de kleine tekenen Allahoe Ahlem

17. Mensen zullen wedijveren in het bouwen van mooie en grote gebouwen. (world trade centre, rembrandtoren ect ).
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Da's geen teken (dus geen voorspelling) , da's gewoon een feit.En is al begonnen met de pyramiden en de toren van Babel.Daar kan geen religie iets aan veranderen.
Mensen wedijveren al vanaf hun ontstaan met elkaar, het zit in hun aard.En niet alleen over mooie en grote gebouwen , maar ook over de beste godsdienst , de moedigste strijders , het mooiste volkslied en het kleinste mobieltje.

Lijkt mij trouwens heel onislamitisch zo'n grootste klok willen maken. Het is gewoon westers decadent materialisme.En ook nog ongelovigen-imitatie

Ahlam851
14-08-10, 16:09
Da's geen teken (dus geen voorspelling) , da's gewoon een feit.En is al begonnen met de pyramiden.Daar kan geen religie iets aan veranderen.

Mensen wedijveren al vanaf hun ontstaan met elkaar, het zit in hun aard.En niet alleen over mooie en grote gebouwen , maar ook over de beste godsdienst , de moedigste strijders , het mooiste volkslied en het kleinste mobieltje.



Lijkt mij trouwens heel onislamitisch zo'n grootste klok willen maken. Het is gewoon westers decadent materialisme.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


Voor de goede orde: Het is 1 van de tekenen. Alles wat verder in de koran staat klopt voor 100% en dan te bedenken wanneer de Koran is neergedaald, ga dat maar eens na en bereken maar ;)

Verder wat heeft een klok met de Islam te maken? hoezo onislamitisch? Wel een hele rare opmerking :moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Bofko
14-08-10, 16:39
[FONT="Georgia"]Voor de goede orde: Het is 1 van de tekenen. Alles wat verder in de koran staat klopt voor 100% en dan te bedenken wanneer de Koran is neergedaald, ga dat maar eens na en bereken maar ;)

Het blijft gewoon een FEIT dat mensen allang voordat de koran er was, wedijverden. Al noem je het duizend keer 'een teken'.
Feiten en voorspellingen zijn gewoon verschillende dingen.

De koran is niet duidelijk hierin. Je haalt eruit wat je eruit wilt halen. Ik kan hier zo een 3000 jaar oude Hindoeistische verhandeling plaatsen waar ook allerlei 'voorspellingen' en waarheden uit te halen zijn.

Bovendien: wetenschappelijk en religieuze waarheden zijn totaal verschillende zaken. Soms bijten ze elkaar.




Verder wat heeft een klok met de Islam te maken? hoezo onislamitisch? Wel een hele rare opmerking :moe:

Het heeft veel met de islam te maken, want die klok wordt in Mekka gebouwd en het wordt toegejuichd door Islamitische geleerden. Dus geen rare opmerking

Ahlam851
14-08-10, 17:26
Het blijft gewoon een FEIT dat mensen allang voordat de koran was wedijverden. Al noem je het duizend keer 'een teken'.
Feiten en voorspellingen zijn gewoon verschillende dingen.

De koran is niet duidelijk hierin. Je haalt eruit wat je eruit wilt halen. Ik kan hier zo een 3000 jaar oude Hindoeistsiche verhandeling plaatsen waar ook allerlei 'voorspellingen' uit te halen zijn.

Bovendien: wetenschappelijk en religieuze waarheden zijn totaal verschillende zaken. Soms bijten ze elkaar.




Het heeft veel met de islam te maken, want die klok wordt in Mekka gebouwd en het wordt toegejuichd door Islamitsiche geleerden. Dus geen rare opmerking
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


Wedijveren en tekenen zijn 2 verschillende begrippen meneer, dit ter info.
De koran is juist héél duidelijk hierin, maar goed, als jij die nooit hebt gelezen kan ik ook geen discussie met je beginnen. Misschien is het beter om dit niet te doen, krijgen we straks weer een Wilders-gedoe die op zijn beurt bepaalde passages heeft eruitgehaald en zelf heeft zitten interpreteren. Het moet niet gekker worden met jullie.

En vertel me nu welke geleerden zitten toe te juichen om die klok? Denk jij werkelijk dat Moslims nooit eerder een klok hebben gezien? Meneertje, even een opfrisbeurt voor die grijze hersencellen van je: De eerste mechanische klokken langs gedreven gewichten en toestellen werden uitgevonden door Moslimingenieurs. De eerste aangepaste mechanische klokken werden uitgevonden door de 11de eeuw Arabier ingenieur Ibn Khalaf al-Muradi van Islamitisch Spanje. Juichen zullen ze daar zeker niet doen. Wat betreft een mooi gebouw met een klok eraan? Neem eens een kijkje in SA, dingen die ze daar hebben, hebben jullie hier niet eens in dit kikkerlandje ;) Lees verder goed wat je hebt geschreven: Je conclusie= 'Het heeft veel met de Islam te maken omdat het A) In Mekka gebeurd en B) Het wordt ook nog eens toegejuicht door ISLAMITISCHE geleerden.

Lees je het nu zelf ....?

KOEKOEK!!!!!!!!

:haha:

Pleasseee hou op voordat je nog meer onzin uitkraamt :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wide-O
14-08-10, 17:36
KOEKOEK!!!!!!!!



A mercury clock, described in the Libros del saber, a Spanish work from AD 1277 consisting of translations and paraphrases of Arabic works, is sometimes quoted as evidence for Muslim knowledge of a mechanical clock. However, the device was actually a compartmented cylindrical water clock, whose construction was credited by the Jewish author of the relevant section, Rabbi Isaac, to "Iran"

Pijnlijk.

Affijn, het waren eigenlijk de Chinezen, maar soit.

Joesoef
14-08-10, 17:44
Wat is nu eigenlijk de noodzaak van die walgelijke kitscherige klok?

Wide-O
14-08-10, 17:52
Wat is nu eigenlijk de noodzaak van die walgelijke kitscherige klok?

Het past in het kader van de SA regering die al ontieglijk veel oude gebouwen heeft gesloopt (waaronder enkele waarvan vermoed wordt dat de gezellen van de profeet er verbleven hebben) om luxueuze hotels en dergelijke te bouwen.

Jah, heb dit van een moslim hoor, die daadwerkelijk meegedaan heeft aan de stadsplanning daar, maar je weet hoe onbetrouwbaar die lui zijn. ;)

Ahlam851
14-08-10, 17:54
Pijnlijk.



Affijn, het waren eigenlijk de Chinezen, maar soit.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums





Take a look en vergroot je kennis@: Uitvindingen in de Islamitische wereld (http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Inventions_in_the_Islamic_world)



Tip: Leer ook begrijpend lezen ;)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
14-08-10, 18:00
Het past in het kader van de SA regering die al ontieglijk veel oude gebouwen heeft gesloopt (waaronder enkele waarvan vermoed wordt dat de gezellen van de profeet er verbleven hebben) om luxueuze hotels en dergelijke te bouwen.

Jah, heb dit van een moslim hoor, die daadwerkelijk meegedaan heeft aan de stadsplanning daar, maar je weet hoe onbetrouwbaar die lui zijn. ;)


Stadsplanning? Geld!

Heb mij al eerder verbaasd over de gigantische projecten rond de masjid-al-haram. Niet te geloven waar ze die oliedollars aan opmaken. het MO staat toch al bekend voor slechte smaak bij nieuwbouw maar dit is ernstig. Hoop dat die klokkentoren op dat koningshuis dondert.

Bofko
14-08-10, 18:05
Pijnlijk.

Affijn, het waren eigenlijk de Chinezen, maar soit.

:hihi: Dat zal zo'n koekoek-roepende en puberende toetsenbordjihadist natuurlijk worst wezen.

Wide-O
14-08-10, 18:07
Take a look en vergroot je kennis@: Uitvindingen in de Islamitische wereld (http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/Inventions_in_the_Islamic_world)


Wat een gelul. :hihi: En de eerste voetnoot maakt je eigenlijk al een beetje belachelijk.

Op die manier kun je ook bewijzen dat Da Vinci de helicopter heeft uitgevonden.




Tip: Leer ook begrijpend lezen ;)


Tip: bek houden als grote mensen spreken.

Wide-O
14-08-10, 18:11
Stadsplanning? Geld!

Heb mij al eerder verbaasd over de gigantische projecten rond de masjid-al-haram. Niet te geloven waar ze die oliedollars aan opmaken. het MO staat toch al bekend voor slechte smaak bij nieuwbouw maar dit is ernstig. Hoop dat die klokkentoren op dat koningshuis dondert.

Jah, zoals je weet ben ik geen moslim - en dus gedoemd tot de hel - maar het gedoe daar is "hemeltergend". Eigenlijk maken die lui fortuinen ten koste van eenvoudige gelovigen. Het is bijna even erg als de televangelists in de US. En daar kan ik dan wel weer kwaad om worden.

Omdonderen mag, als er maar geen gewonden vallen. :)

Wide-O
14-08-10, 18:15
:hihi: Dat zal zo'n koekoek-roepende en puberende toetsenbordjihadist natuurlijk worst wezen.

Terwijl iedereen weet dat de Zwitsers de koekoeksklok hebben uitgevonden. :ego:

Had laatst nog één of andere fundie die beweerde dat "x" 6000 jaar voor Christus was uitgevonden! Gaf een logisch probleem ivm de creatie van de wereld. (die uiteindelijk maar 6014 jaar oud is!)

Zoveel religieus geneuzel, zo weinig spiritualiteit. Armoe troef.

Aït Ayt
14-08-10, 18:22
Jah, zoals je weet ben ik geen moslim - en dus gedoemd tot de hel - maar het gedoe daar is "hemeltergend". Eigenlijk maken die lui fortuinen ten koste van eenvoudige gelovigen. Het is bijna even erg als de televangelists in de US. En daar kan ik dan wel weer kwaad om worden.



het is prima dat mekkanen een inkomen genereren door spullen en diensten aan pelgrims te verkopen.. al eeuwen drijft de lokale economie van mekka op de bedevaart.. daar is niks mis mee..
je staat je op te winden om niks..

Wide-O
14-08-10, 18:23
je staat je op te winden om niks..

Dat bepaal jij niet voor me.

Aït Ayt
14-08-10, 18:25
Het is zeker een bezoekje aan Mekka waard. Ook voor niet-moslims!

:lachu:

Aït Ayt
14-08-10, 18:26
Dat bepaal jij niet voor me.

ik deed het zojuist, ouwe zeur..

Oeght_J
14-08-10, 18:27
beter besteden ze dat geld aan het goed laten verlopen van de hadj en alles wat daarbij hoort en komt kijken.

onzin praktijken dit, moge allah swt ze leiden inscha Allah.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wide-O
14-08-10, 18:29
ik deed het zojuist, ouwe zeur..

Meteen beledigen? Jeetje. Erg aardig van je, zeker tijdens de ramadan.

Zijn jouw ballen al gezakt naar de desbetreffende plaats, overigens?

Laat me raden: fan van de SA brothers in arms met Bush, Rove, Rumsfeld en consoorten?

Yup.

Next. :moe:

Wide-O
14-08-10, 18:30
al eeuwen drijft de lokale economie van mekka op de bedevaart.. daar is niks mis mee..


Oh shit, dat ik dit niet zag. Yup. SA verdient z'n geld aan gelovigen, niet aan olie of zo.

Debiel.

Aït Ayt
14-08-10, 18:32
Meteen beledigen? Jeetje. Erg aardig van je, zeker tijdens de ramadan.

Zijn jouw ballen al gezakt naar de desbetreffende plaats, overigens?

Laat me raden: fan van de SA brothers in arms met Bush, Rove, Rumsfeld en consoorten?

Yup.

Next. :moe:

zo vroeg op de avond al bezopen.. :zozo: wat een gebrarrel..

Ahlam851
14-08-10, 18:33
Wat een gelul. :hihi: En de eerste voetnoot maakt je eigenlijk al een beetje belachelijk.



Op die manier kun je ook bewijzen dat Da Vinci de helicopter heeft uitgevonden.









Tip: bek houden als grote mensen spreken.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums




:hihi: Dat zal zo'n koekoek-roepende en puberende toetsenbordjihadist natuurlijk worst wezen.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums





2 debielen bij elkaar, werkelijk, ik heb er geen woorden voor :gniffel:Zal wel aan verschillende factoren liggen waaronder een laag IQ.



De groeten mannen, was weer een leuke gesprekje vandaag, 1 bewijs hebben jullie in ieder geval geleverd! Dat geef ik toe .. :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
14-08-10, 18:36
Oh shit, dat ik dit niet zag. Yup. SA verdient z'n geld aan gelovigen, niet aan olie of zo.

Debiel.

debiel, ze hebben geen olie in mekka..

Joesoef
14-08-10, 18:58
het is prima dat mekkanen een inkomen genereren door spullen en diensten aan pelgrims te verkopen.. al eeuwen drijft de lokale economie van mekka op de bedevaart.. daar is niks mis mee..
je staat je op te winden om niks..


Die wolkenkrabbers die nu tegenover de kaba staan zijn echt niet gebouwd door mekkaanse middenstanders.

Aït Ayt
14-08-10, 19:37
Die wolkenkrabbers die nu tegenover de kaba staan zijn echt niet gebouwd door mekkaanse middenstanders.

ze gaan niet zelf de muren metselen nee..
ik ga ook niet het dak op voor dakwerkzaamheden.. daar komt de loodgieter voor langs..

HaasHaas
14-08-10, 19:39
wat valt er eigenlijk te testen aan een klok?
ja hij doet ding dong of hij kwettert of piept of whatever wanneer het een uur later is.
of wil men even laten zien hoe groot en geweldig hun nieuwe klok is?
boeiend.

nannaly
14-08-10, 22:12
Die klok is lelijk joh! namaak big ben. ga weg man! het valt nog met zn lelijke schaduw over de ka'ba heen. Het enige mooie eraan is dat ze Allah erboven op hebben geschreven.



Shame on them de saudische regering. Luxe hotels sub7aanAllaah Mekka was prima zonder zo'n klok met dat geld hadden ze beter hun broeders in de landen om hun heen kunnen helpen. InshAllaah als ik na hadj ga geen luxe hotel maar een nederig kamertje inshAllaah!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

nannaly
14-08-10, 22:15
Stadsplanning? Geld!



Heb mij al eerder verbaasd over de gigantische projecten rond de masjid-al-haram. Niet te geloven waar ze die oliedollars aan opmaken. het MO staat toch al bekend voor slechte smaak bij nieuwbouw maar dit is ernstig. Hoop dat die klokkentoren op dat koningshuis dondert.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



AMEEN to that!



Het word tijd voor echte moslimleiders daar ipv mannen die pres bush zoenen en 25 vrouwen achter de rug hebben.



Het word tijd voor de echte shar'ia daar een islamitische staat! ameen to that
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
15-08-10, 00:14
Tip: bek houden als grote mensen spreken.

Nou nou vader :hihi:

Hmm, I second that.

mark61
15-08-10, 00:18
zo vroeg op de avond al bezopen.. :zozo: wat een gebrarrel..

Ik zie dat je in een erg vrome stemming bent zo met de ramadan.

Nepmoslim :lachu:

mark61
15-08-10, 00:20
De islamitische tijdrekening is trouwens een giller. Dag en nacht zijn per definitie aan elkaar gelijk, dus twaalf uur.

Omdat horloges toch ook wel weer handige dingen waren hadden de Osmaanse parlementsleden ze in de 19e eeuw ook. Maar omdat een dag nou eenmaal 12 uur moest zijn moesten ze die horloges steeds bijstellen. Maar daar was geen uniforme regel voor, dus iedereen deed maar wat.

Is wel als verklaring aangevoerd voor het mislukken van het eerste parlement.

Aït Ayt
15-08-10, 00:44
Ik zie dat je in een erg vrome stemming bent zo met de ramadan.

Nepmoslim :lachu:

en daar komt eijkman weer staan zeiken :lachu:

John2
15-08-10, 00:47
Jongens rustig het is ramadan de moslims happen ze hebben honger :)

mark61
15-08-10, 01:27
en daar komt eijkman weer staan zeiken :lachu:

Oh je voegt je bij de andere twee achterbakse hufters. Je laat je ware gezicht weer eens zien.

Ongelooflijk gewoon. En dat noemt zich moslim.

Lowlife. Terug naar het riool waar je vandaan komt.

Wat is dit voor site? Waarom trekt dit de ziekste, immoreelste varkens van NL aan?

John2
15-08-10, 01:40
Waarom trekt dit de ziekste, immoreelste varkens van NL aan?
En daar ben ik trots op!!!

Aït Ayt
15-08-10, 02:08
Oh je voegt je bij de andere twee achterbakse hufters. Je laat je ware gezicht weer eens zien.

Ongelooflijk gewoon. En dat noemt zich moslim.

Lowlife. Terug naar het riool waar je vandaan komt.

Wat is dit voor site? Waarom trekt dit de ziekste, immoreelste varkens van NL aan?

het gaat niet goed met je mark eijkman.. zoek hulp.. een cursus anger management heb je hard nodig.. daarnaast lijkt het erop dat jouw dagelijkse drang om te schelden en beledigen een stoornis is waar je therapie voor moet zoeken..

John2
15-08-10, 02:47
Sorry maar deze klok is niet de grootste klok.................
Oud en Nieuw 2000 op de Dam in Amsterdam stond het Reuzenrad van de Heer Rooze met een doorsnede van 62m die diende als klok.
Dus de grootste klok behoord toe aan een kermis exploitant met een reuzerad gebouwd door vecoma Nederland.

Slinger
15-08-10, 09:02
Oh je voegt je bij de andere twee achterbakse hufters. Je laat je ware gezicht weer eens zien.

Ongelooflijk gewoon. En dat noemt zich moslim.

Lowlife. Terug naar het riool waar je vandaan komt.

Wat is dit voor site? Waarom trekt dit de ziekste, immoreelste varkens van NL aan?

Ze komen op jou af.

Aït Ayt
15-08-10, 11:18
Ze komen op jou af.

voor de duidelijkheid: hij kwam hier op mij af en niet andersom..

H.P.Pas
15-08-10, 11:24
ik deed het zojuist, ouwe zeur..

Met dat soort praat zou ik oppassen als ik jou was:

Je wordt ouder papa. (http://www.peterkoelewijn.nl/songteksten/jewordtouderpappa.html)

mark61
15-08-10, 11:59
voor de duidelijkheid: hij kwam hier op mij af en niet andersom..

Leugenaar. Wie noemde mijn naam?

Ongelooflijk gewoon. Het is hier liegen dat het barst, what the hell.

Nepmoslim.

mark61
15-08-10, 12:00
Ze komen op jou af.

Joh. Ze komen op jou af.

Aït Ayt
15-08-10, 12:10
Leugenaar. Wie noemde mijn naam?

Ongelooflijk gewoon. Het is hier liegen dat het barst, what the hell.

Nepmoslim.

zoals gebruikelijk sta je weer te liegen, mark eijkman.. jij kwam hier ineens uit het niets op mij af en noemde me een nepmoslim: http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4423892&postcount=36
als reactie daarop noemde ik jouw naam: http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4423928&postcount=38
je kreeg de bal terug gekaatst, mark (z)eijkman.. het was jij die hier op mij afkwam en niet andersom.. dat je er dan nu weer over gaat staan liegen tekent je rotte karakter.. altijd maar draaien en liegen.. achterbaks tot op het bot..

Slinger
15-08-10, 12:54
Joh. Ze komen op jou af.


Mark luister nou eens, in de afgelopen dagen is één ding duidelijk gebleken en dat is dat jij een ongelooflijke sukkel bent. Wat voor beeld heb je eigenlijk van de deelnemers hier? Wat denk je dat er gebeurt als de pubers hier in de gaten hebben waar ze jou mee kunnen pakken? Denk na! Jij bent zelf de auteur van wat er allemaal gebeurt. Niemand is to blame, alleen jijzelf, en nog steeds ga je maar door. Het grenst aan zelfdestructie.

Ik weet wel dat dit me weer op een scheldpartij komt te staan, maar ik zeg het je toch maar. Denk erover na en doe er je voordeel mee.

mark61
15-08-10, 13:03
Mark luister nou eens, in de afgelopen dagen is één ding duidelijk gebleken en dat is dat jij een ongelooflijke sukkel bent. Wat voor beeld heb je eigenlijk van de deelnemers hier? Wat denk je dat er gebeurt als de pubers hier in de gaten hebben waar ze jou mee kunnen pakken? Denk na! Jij bent zelf de auteur van wat er allemaal gebeurt. Niemand is to blame, alleen jijzelf, en nog steeds ga je maar door. Het grenst aan zelfdestructie.

Ik weet wel dat dit me weer op een scheldpartij komt te staan, maar ik zeg het je toch maar. Denk erover na en doe er je voordeel mee.

Gerrit luister nou eens. In de afgelopen jaren is gebleken dat jij een enorm achterbakse, valse hufter bent.

John2 en super zijn pubers? Over wie heb je het? Wat insinueer je nou eigenlijk?

Ik ben niet de auteur van andermans leugens en onbeschoftheid.

Slinger
15-08-10, 13:16
Gerrit luister nou eens. In de afgelopen jaren is gebleken dat jij een enorm achterbakse, valse hufter bent.

John2 en super zijn pubers? Over wie heb je het? Wat insinueer je nou eigenlijk?

Ik ben niet de auteur van andermans leugens en onbeschoftheid.

Iedereen doet hier wat hij doet, maar jij geeft overal een lading aan. Alles wat jij hier aan leugens, onbeschoftheid, valsheid en onbeschoftheid ziet, bestaat in je eigen beleving.

mark61
15-08-10, 13:22
Iedereen doet hier wat hij doet, maar jij geeft overal een lading aan. Alles wat jij hier aan leugens, onbeschoftheid, valsheid en onbeschoftheid ziet, bestaat in je eigen beleving.

:haha:

Het posten van namen is niet onbeschoft?

Het beweren dat, pakweg, ik noem maar even wat, het Cordoba Initiative in Marokko is opgericht met steun van Saoedi-Arabië is geen leugen?

Steek die beleving maar in je reet.

Aït Ayt
15-08-10, 13:27
Iedereen doet hier wat hij doet, maar jij geeft overal een lading aan. Alles wat jij hier aan leugens, onbeschoftheid, valsheid en onbeschoftheid ziet, bestaat in je eigen beleving.

bij jou staat vermoedelijk tao te ching op de plank..

Slinger
15-08-10, 13:31
:haha:

Het posten van namen is niet onbeschoft?

Het beweren dat, pakweg, ik noem maar even wat, het Cordoba Initiative in Marokko is opgericht met steun van Saoedi-Arabië is geen leugen?

Steek die beleving maar in je reet.

'Onbeschoft' is alleen maar een woord. Wat kun je ermee? Hier op het forum in elk geval niets.

En niet alles wat niet waar is een leugen.

Slinger
15-08-10, 13:34
bij jou staat vermoedelijk tao te ching op de plank..

En Hermann Hesse!