PDA

Bekijk Volledige Versie : Giro 555!?



MissH
15-08-10, 17:55
Assalaam Alaikoem!

Ik wil graag wat meningen horen!
Zoals jullie weten is er ontzettend veel aan de hand in de wereld, overal gebeuren rampen..Moge Allah (SWT) met hun zijn

Nu is het zo dat girorekening 555 open staat voor bedragen die gestort worden door de bevolking en dan besteed wordt aan de slachtoffers van deze rampen.
Ik geloof dit niet want er is al eerder heel veel geld weggehouden voor deze slachtoffers.

Hoe denken jullie hierover?

Wassalaam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sterretje2
15-08-10, 18:29
salaam aleikum

Ik denk dat islamicrelief beter is
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Khadija.K
15-08-10, 18:37
er verdwijnt een hele boel van dit geld in de verkeerde zakken,daarom geef ik altijd liever aan kleine goede doelen

Joesoef
15-08-10, 18:39
Islamic relief.

aboenoeh
15-08-10, 18:54
Assalaam Alaikoem!



Ik wil graag wat meningen horen!

Zoals jullie weten is er ontzettend veel aan de hand in de wereld, overal gebeuren rampen..Moge Allah (SWT) met hun zijn



Nu is het zo dat girorekening 555 open staat voor bedragen die gestort worden door de bevolking en dan besteed wordt aan de slachtoffers van deze rampen.

Ik geloof dit niet want er is al eerder heel veel geld weggehouden voor deze slachtoffers.



Hoe denken jullie hierover?



Wassalaam



salaam zuster

inderdaad ze zijn niet te vertrouwen

voor haiti waren ze er rap want er waren wat organen te rapen

Israel harvesting organs in Haiti?
(http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=116613&sectionid=351020706)



maar nu er niets valt te rapen in pakistan is er geen grootschalige inzameling

en ze geven het noch toe ook



Verschillende hulporganisaties trokken de voorbije dagen aan de alarmbel omdat de noodhulp bijzonder moeizaam op gang komt. Zowel de progressieve aangroei van de ramp, de gebrekkige media-aandacht als de vakantieperiode zitten daar voor iets tussen, vermoedt men bij verschillende ngo's.



Daarom komt er voorlopig ook geen grootschalige mediacampagne, vergelijkbaar met die ten tijde van de aardbeving in Haïti. Het organiserende consortium - dat vijf grote hulporganisaties samenbrengt - vreest immers dat dit weleens meer zou kunnen kosten dan het opbrengt. "We willen dus eerst zien of er voldoende bereidheid bestaat onder de bevolking waarop we kunnen inpikken", verduidelijkt Todts.



HLN Extreem Weer - Voorlopig geen grootschalige mediacampagne voor Pakistan (1144172) (http://www.hln.be/hln/nl/2652/Extreem-Weer/article/detail/1144172/2010/08/12/Voorlopig-geen-grootschalige-mediacampagne-voor-Pakistan.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

MissH
15-08-10, 18:55
Ik zou ook geld willen geven maar inderdaad je weet gewoon niet waar het belandt en vooral als er zoveel gespeculeerd word dat het geld toch maar in de zakken van bv een regering verdwijnt. Het is zo jammer want die mensen hebben het zo hard nodig.

Ook in Niger heerst er ontzettende hongersnood. Na mislukte oogsten door de hitte heeft het merendeel van de bevolking geen eten. Dit is toch verschrikkelijk. Ik vraag me af hoe deze dingen ooit opgelost kunnen worden..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
15-08-10, 18:59
Ik zou ook geld willen geven maar inderdaad je weet gewoon niet waar het belandt en vooral als er zoveel gespeculeerd word dat het geld toch maar in de zakken van bv een regering verdwijnt. Het is zo jammer want die mensen hebben het zo hard nodig.

Ook in Niger heerst er ontzettende hongersnood. Na mislukte oogsten door de hitte heeft het merendeel van de bevolking geen eten. Dit is toch verschrikkelijk. Ik vraag me af hoe deze dingen ooit opgelost kunnen worden..

islamic relief is de beste oplossing

of ihh en turkse organisatie
de eigenaars van gaza flotilla
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
15-08-10, 19:08
Assalaam Alaikoem

Zou je mij kunnen uitleggen wat dat precies betekent? ik zou er meer van willen weten

Wassalaam

wat
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
15-08-10, 20:21
Ik geloof dit niet want er is al eerder heel veel geld weggehouden voor deze slachtoffers.

Vertel?

fisherman1969
15-08-10, 21:08
salaam zuster

inderdaad ze zijn niet te vertrouwen

voor haiti waren ze er rap want er waren wat organen te rapen

Israel harvesting organs in Haiti?
(http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=116613&sectionid=351020706)



maar nu er niets valt te rapen in pakistan is er geen grootschalige inzameling

en ze geven het noch toe ook



Verschillende hulporganisaties trokken de voorbije dagen aan de alarmbel omdat de noodhulp bijzonder moeizaam op gang komt. Zowel de progressieve aangroei van de ramp, de gebrekkige media-aandacht als de vakantieperiode zitten daar voor iets tussen, vermoedt men bij verschillende ngo's.



Daarom komt er voorlopig ook geen grootschalige mediacampagne, vergelijkbaar met die ten tijde van de aardbeving in Haïti. Het organiserende consortium - dat vijf grote hulporganisaties samenbrengt - vreest immers dat dit weleens meer zou kunnen kosten dan het opbrengt. "We willen dus eerst zien of er voldoende bereidheid bestaat onder de bevolking waarop we kunnen inpikken", verduidelijkt Todts.



HLN Extreem Weer - Voorlopig geen grootschalige mediacampagne voor Pakistan (1144172) (http://www.hln.be/hln/nl/2652/Extreem-Weer/article/detail/1144172/2010/08/12/Voorlopig-geen-grootschalige-mediacampagne-voor-Pakistan.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat ben jij een vies etterbakje ,onder de mom van zgn een ,,goede,, MOSLIM probeer je alles wat anderen doen , te bagataliseren ! :kotsen:

De redenen zijn al genoemd waarom het niet zo vlot opgang komt (vacantie tijd) mensen hebebn oonlangs al gegeven ,maar ik zeg je deze week komen de eerste miljoenen al binnen op giro 555!!!
Zelf maak ik altijd geld over , ook al destijds met de actie voor AGADIR.

EN DAN NOG FF DIT:
BRUSSEL - De Europese Commissie stelt 10 miljoen euro extra beschikbaar voor noodhulp aan Pakistan. Ze heeft dat woensdag bekendgemaakt.

© AFPHet geld is bedoeld om de meest kwetsbare groepen te helpen die het slachtoffer zijn geworden van de overstromingen in dat land.

Eerder trok Brussel al 30 miljoen euro uit voor Pakistan.!!!!!

Eke
15-08-10, 22:15
Assalaam Alaikoem!

Ik wil graag wat meningen horen!
Zoals jullie weten is er ontzettend veel aan de hand in de wereld, overal gebeuren rampen..Moge Allah (SWT) met hun zijn

Nu is het zo dat girorekening 555 open staat voor bedragen die gestort worden door de bevolking en dan besteed wordt aan de slachtoffers van deze rampen.
Ik geloof dit niet want er is al eerder heel veel geld weggehouden voor deze slachtoffers.

Hoe denken jullie hierover?

Wassalaam


__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hoi missH. Goed topiconderwerp. Mij staat ook iets bij dat na enkele jaren blijkt dat geld voor de tsunamislachtoffers ter plekke ergens is blijven hangen !

Maar nu over 555 zelf.

citaat weblogRadio 1 - Journaal van 20-01-2010:

Hoeveel blijft er aan de “Haïti-strijkstok” hangen, vragen veel mensen zich af. Het antwoord daarop van de SHO’s is helder: de afspraak is dat er maximaal 7 procent van de donaties op giro 555 gebruikt wordt voor de “overhead” van de SHO’s. Dus: 93 procent van het gedoneerde geld wordt daadwerkelijk besteed aan noodhulp voor Haïti. Van die overige 7% worden staf en (betaalde) medewerkers van de hulporganisaties gefinancierd (er zijn ook veel vrijwilligers), en verder de kosten: kantoorruimte, communicatie, reis- en verblijf, expertise, logistiek, verzekeringen

bron :http://weblogs.nos.nl/radio1journaal/2010/01/20/giro-555-boter-bij-de-vis/


Van iedere 10 euro wordt maar 70 cent gebruikt voor de overheadkosten.
Dat valt reuze mee, vind je niet ?




@Aboenoeh : je kunt wel de pest hebben aan veel 'westerse' zaken, maar eerlijkheid duurt het langst..Wat heeft het Nederlandse 555 nou te maken met 'orgaandonaties' ..Het gaat hier toch niet om lijkenpik of organenpik, het gaat om noodhulp verlenen ! Ben je nou gewoon achterdochtig of wil je bewust een anti-stemming kweken ?

Ik vind wel dat het vreemd is om niet ogenblikkelijk je gironummer open te zetten. Pfffff wat maakt het uit dat er vakanties zijn. De rampspoed kijkt niet op kalenders.Als je wilt helpen kun je het toch het beste zo snel mogelijk doen. Desnoods breng je het meerdere keren onder de aandacht.

fisherman1969
15-08-10, 22:33
Hoi missH. Goed topiconderwerp. Mij staat ook iets bij dat na enkele jaren blijkt dat geld voor de tsunamislachtoffers ter plekke ergens is blijven hangen !

Maar nu over 555 zelf.

citaat weblogRadio 1 - Journaal van 20-01-2010:

Hoeveel blijft er aan de “Haïti-strijkstok” hangen, vragen veel mensen zich af. Het antwoord daarop van de SHO’s is helder: de afspraak is dat er maximaal 7 procent van de donaties op giro 555 gebruikt wordt voor de “overhead” van de SHO’s. Dus: 93 procent van het gedoneerde geld wordt daadwerkelijk besteed aan noodhulp voor Haïti. Van die overige 7% worden staf en (betaalde) medewerkers van de hulporganisaties gefinancierd (er zijn ook veel vrijwilligers), en verder de kosten: kantoorruimte, communicatie, reis- en verblijf, expertise, logistiek, verzekeringen

bron :http://weblogs.nos.nl/radio1journaal/2010/01/20/giro-555-boter-bij-de-vis/


Op iedere 10 euro wordt maar 70 cent gebruikt voor de overheadkosten.
Dat valt reuze mee, vind je niet ?


@Aboenoeh : je kunt wel de pest hebben aan veel 'westerse' zaken, maar eerlijkheid duurt het langst..Wat heeft het Nederlandse 555 nou te maken met 'orgaandonaties' ..Het gaat niet om lijkenpik, het gaat om steun verlenen !

Precies ! wat heeft ISRAEL er mee te maken , wat wij Nederlanders geven ??

Volgens Oxfam is de respons tot nu toe langzaam in vergelijking met andere recente humanitaire rampen. De hulp van de internationale gemeenschap komt neer op ruim 2 euro per persoon. Na de aardbeving van 2005 in Pakistan was dit 54 euro per persoon en na de aardbeving van januari in Haïti was dit bedrag 384 euro.

Ben bang dat we in de toekomst nog vaker in de ,,buidel,, voor hulp moeten tasten !
Gezien de veranderingen die momenteel in de natuur aan de gang zijn.
:aanwal:
fisherman

Eke
15-08-10, 22:49
Ik vraag me af hoe deze dingen ooit opgelost kunnen worden..[/I]
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Je hebt het in dit geval over Niger. Het is inderdaad afschuwelijk als er veel te weinig voedsel is..

Stel jezelf veel vragen. De regering van N, wat doet zij ?. De belastingen van N.? Is er een unie van Afr. landen die elkaar versterken in moeilijke tijden?Wordt kennis gedeeld op wereldnivo over droogtes en alles erop en eraan ?
Wat kunnen wij doen als Nederlanders/Europeanen als we voor hulpverlening gevraagd worden ? Op zeer korte termijn /lange termijn ect.

Dat betekent niet dat we alles kunnen...Dat betekent dat we samen zouden moeten proberen te werken op wereldnivo. Vertrouwen geven en kweken.

aboenoeh
15-08-10, 22:57
Wat ben jij een vies etterbakje ,onder de mom van zgn een ,,goede,, MOSLIM probeer je alles wat anderen doen , te bagataliseren ! :kotsen:

De redenen zijn al genoemd waarom het niet zo vlot opgang komt (vacantie tijd) mensen hebebn oonlangs al gegeven ,maar ik zeg je deze week komen de eerste miljoenen al binnen op giro 555!!!
Zelf maak ik altijd geld over , ook al destijds met de actie voor AGADIR.

EN DAN NOG FF DIT:
BRUSSEL - De Europese Commissie stelt 10 miljoen euro extra beschikbaar voor noodhulp aan Pakistan. Ze heeft dat woensdag bekendgemaakt.

© AFPHet geld is bedoeld om de meest kwetsbare groepen te helpen die het slachtoffer zijn geworden van de overstromingen in dat land.

Eerder trok Brussel al 30 miljoen euro uit voor Pakistan.!!!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

quote:Eerder trok Brussel al 30 miljoen euro uit voor Pakistan

in ruil voor het doden van eigen bevolking onder het mom van terrorisme bestrijding.geven ze 30 miljoen euro aan dictatoriale regering die het toch in eigen zakken steekt.
maar wat niet weet niet deert
zolang de eigen belangen worden gehartigd.
hier een voorbeeld van de zogezegde media hype over miljoenen donaties voor haiti die er nooit zijn geraakt
giro555 deet toen ook mee


Beloofde miljarden bereiken Haïti nauwelijks
donderdag 15 juli 2010 07:50

Van de bijna 8 miljard euro aan hulp die de internationale gemeenschap heeft toegezegd voor de wederopbouw van Haïti is tot nu toe minder dan 2 procent in het door een aardbeving getroffen land terechtgekomen.

Van de beloofde miljarden is slechts 2 procent in Haïti terechtgekomen
Kritiek op overheden

Dat heeft Leslie Voltaire, de speciale gezant van Haïti bij de Verenigde Naties, woensdag gezegd.

Onder de landen die wel geld hebben overgemaakt, zijn Brazilië en Noorwegen.

Tentenkampen
De Haïtiaanse gezant van de VN klaagde dat de wederopbouw van Haïti door het gebrek aan geld niet echt van de grond komt. Voltaire stelde dat ongeveer 1,5 miljoen mensen nog altijd in tentenkampen leven.

De Amerikaanse oud-president Bill Clinton, de speciale VN-gezant voor Haïti, zei dat hij regeringen onder druk gaat zetten de beloften aan Haïti na te komen.

Dodental
Haïti werd 12 januari getroffen door een verwoestende aardbeving. Daardoor kwamen volgens autoriteiten in Haïti 230.000 mensen om het leven.

Later onderzoek van de Wereldomroep wees uit dat er echter veel minder doden zijn gevallen: het zouden er maximaal 100.000 zijn.

Door Robin van der Kloor
Elsevier.nl - Buitenland - Beloofde miljarden bereiken Haïti nauwelijks (http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/270754/Beloofde-miljarden-bereiken-Haiti-nauwelijks.htm?rss=true)


Dat is nu één van de redenen waarom ik weiger om geld te geven bij al die inzamelingsakties die plaatsvinden nadat er ergens een ramp zoals aan aardbeving of een tsunami geweest is. Het meeste van het geld dat je geeft, komt nooit ter plaatse aan en zal nooit ter plaatse aankomen omdat het onderweg in de zakken verdwijnt van corrupte ambtenaren en meer soort mensen van het slag dat zich verrijkt op de miserie van de echte slachtoffers.

het westen doet niks gratis
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
15-08-10, 23:02
islamic relief is de beste oplossing



of ihh en turkse organisatie

de eigenaars van gaza flotilla



Dit stukje ik weet niet precies wat dat inhoudt dus als dat t beste zou zijn voor de mensen zou ik ook wel willen weten waarom..haha



kijk savonds naar islam channel en je begrijpt wat ik bedoel

en moslim hoort niet te pronken over zijn donaties daarom hoor je er niet veel over in de media



kijk naar sateliet rond 00.00 op islamchannel
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
15-08-10, 23:03
Precies ! wat heeft ISRAEL er mee te maken , wat wij Nederlanders geven ??

Volgens Oxfam is de respons tot nu toe langzaam in vergelijking met andere recente humanitaire rampen. De hulp van de internationale gemeenschap komt neer op ruim 2 euro per persoon. Na de aardbeving van 2005 in Pakistan was dit 54 euro per persoon en na de aardbeving van januari in Haïti was dit bedrag 384 euro.

Ben bang dat we in de toekomst nog vaker in de ,,buidel,, voor hulp moeten tasten !
Gezien de veranderingen die momenteel in de natuur aan de gang zijn.
:aanwal:
fisherman

Je bent bevoorrecht als je de hulp mag geven in plaats van te 'moeten' ontvangen, vind je niet ? Een mens maakt het alletwee wel in z'n leven mee, maar deze opvatting is voor mij wel de uitkomst van die ervaringen !!!

Slaap lekker vannacht, Fisherman ! :)

aboenoeh
15-08-10, 23:04
Hoi missH. Goed topiconderwerp. Mij staat ook iets bij dat na enkele jaren blijkt dat geld voor de tsunamislachtoffers ter plekke ergens is blijven hangen !



Maar nu over 555 zelf.



citaat weblogRadio 1 - Journaal van 20-01-2010:



Hoeveel blijft er aan de “Haïti-strijkstok” hangen, vragen veel mensen zich af. Het antwoord daarop van de SHO’s is helder: de afspraak is dat er maximaal 7 procent van de donaties op giro 555 gebruikt wordt voor de “overhead” van de SHO’s. Dus: 93 procent van het gedoneerde geld wordt daadwerkelijk besteed aan noodhulp voor Haïti. Van die overige 7% worden staf en (betaalde) medewerkers van de hulporganisaties gefinancierd (er zijn ook veel vrijwilligers), en verder de kosten: kantoorruimte, communicatie, reis- en verblijf, expertise, logistiek, verzekeringen



bron :http://weblogs.nos.nl/radio1journaal/2010/01/20/giro-555-boter-bij-de-vis/





Op iedere 10 euro wordt maar 70 cent gebruikt voor de overheadkosten.

Dat valt reuze mee, vind je niet ?





Aboenoe : je kunt wel de pest hebben aan veel 'westerse' zaken, maar eerlijkheid duurt het langst..Wat heeft het Nederlandse 555 nou te maken met 'orgaandonaties' ..Het gaat niet om lijkenpik, het gaat om steun verlenen !

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



zogezegt steun verlenen die er nooit komt om zo het land binnen te komen en te rapen wat er valtte rapen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
15-08-10, 23:13
q

De Amerikaanse oud-president Bill Clinton, de speciale VN-gezant voor Haïti, zei dat hij regeringen onder druk gaat zetten de beloften aan Haïti na te komen.

]

Aboenoeh, dat geld is niet aan de strijkstok blijven hangen...Dat geld is toegezegd maar nog niet overgemaakt !!!!!
Mooie beloftes..maar belofte maakt schuld, toch ? Het is uiterst lamlendig om zoiets niet snel te regelen.

Jij ook welterusten !!!! :)

Eke
15-08-10, 23:15
zogezegt steun verlenen die er nooit komt om zo het land binnen te komen en te rapen wat er valtte rapen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

:hihi: zit je in een depressie-cabaret of zo ?

Nacht !

super ick
15-08-10, 23:17
Precies ! wat heeft ISRAEL er mee te maken , wat wij Nederlanders geven ??


Westers = 1 pot nat. Jaja de haat zit diep tussen de oren van deze stakker.
Intussen wel lekker wonen bij die ongelovigen. Een, voor iedereen leefbare maatschappij opzetten, lukt de ongelovigen beter dan de moslims.
De reden daarvoor is te pijnlijk om onder ogen te zien. Haat is veel makkelijker.
De ander gewoon keer op keer in het gezicht spuwen.

aboenoeh
15-08-10, 23:27
Westers = 1 pot nat. Jaja de haat zit diep tussen de oren van deze stakker.

Intussen wel lekker wonen bij die ongelovigen. Een, voor iedereen leefbare maatschappij opzetten, lukt de ongelovigen beter dan de moslims.

De reden daarvoor is te pijnlijk om onder ogen te zien. Haat is veel makkelijker.

De ander gewoon keer op keer in het gezicht spuwen.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



quote:1 pot nat. Jaja de haat zit diep tussen de oren van deze stakker.



islam is een pot nat jaja de haat zit diep tussen de oren van westerse stakkers:wijs::hihi:



jullie zijn de meesters en ik de leerling:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
15-08-10, 23:30
Aboenoeh, dat geld is niet aan de strijkstok blijven hangen...Dat geld is toegezegd maar nog niet overgemaakt !!!!!

Mooie beloftes..maar belofte maakt schuld, toch ? Het is uiterst lamlendig om zoiets niet snel te regelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

jep
maak dat maar de bekrompe westerling wijs:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

MissH
15-08-10, 23:31
Even over t punt dat ik zei dat er veel geld is weggehouden.

Nou weet ik dus even niet meer voor welke land er ook een inzameling is geweest maar ik weet wel dat er heel veel ophef over was omdat er miljoenen weggehouden werd en dat was dus gewoon iemands zak in gegaan. Ik ga even op onderzoek uit hoor haha want als ik et fout heb schaam ik me diep.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
16-08-10, 00:12
Even over t punt dat ik zei dat er veel geld is weggehouden.

Nou weet ik dus even niet meer voor welke land er ook een inzameling is geweest maar ik weet wel dat er heel veel ophef over was omdat er miljoenen weggehouden werd en dat was dus gewoon iemands zak in gegaan. Ik ga even op onderzoek uit hoor haha want als ik et fout heb schaam ik me diep.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Schaam je maar vast, want zoiets onderzoek je eerst voor je zomaar een naam noemt en een sociale organisatie schade toebrengt.

fisherman1969
16-08-10, 00:30
Schaam je maar vast, want zoiets onderzoek je eerst voor je zomaar een naam noemt en een sociale organisatie schade toebrengt.

Zij bedoeld het goed , en laten we eerlijk wezen er is in het verleden , meer dan eens geld aan de ,,strijkstok ,, blijven hangen,
JE KUNT IN ZULKE SITUATIES OOK NIET ALLES ONDER CONTROLE HEBBEN.
maar gelukkig komt het meeste geld wel ten goede .

trusten

aboenoeh
16-08-10, 01:25
Zij bedoeld het goed , en laten we eerlijk wezen er is in het verleden , meer dan eens geld aan de ,,strijkstok ,, blijven hangen,

JE KUNT IN ZULKE SITUATIES OOK NIET ALLES ONDER CONTROLE HEBBEN.

maar gelukkig komt het meeste geld wel ten goede .



trusten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

het meeste geld ???/??????
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
16-08-10, 10:18
quote:1 pot nat. Jaja de haat zit diep tussen de oren van deze stakker.



islam is een pot nat jaja de haat zit diep tussen de oren van westerse stakkers:wijs::hihi:



jullie zijn de meesters en ik de leerling:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

IK spreek jou aan op je stompzinnige uitlatingen en niet alle moslims. Wel moslims die zo denken als jij.

Wie bedoel je miet jullie?

John2
16-08-10, 11:32
Zij bedoeld het goed , en laten we eerlijk wezen er is in het verleden , meer dan eens geld aan de ,,strijkstok ,, blijven hangen,
JE KUNT IN ZULKE SITUATIES OOK NIET ALLES ONDER CONTROLE HEBBEN.
maar gelukkig komt het meeste geld wel ten goede .

trusten

Hiervoor is dan ook giro 555 in het leven geroepen, zodat iedere cent door diverse organisaties wordt gecontroleerd en niet onnodig geld terecht komt bij overheden en verkeerde personen of organisaties.
Zo is bijvoorbeeld voor Haïti destijds 2 miljoen gereserveerd voor het bouwen van huizen en destijds 120.000 uitgekeerd aan een lokale organisatie voor de aankoop van grond en de eerste bouw materialen, toen na een jaar nog niet werd gebouwd is de grond terug gevorderd en de persoon die de rest van het geld in eigen zak had gestoken gearresteerd.
Meer als 90% van de donaties worden ook direct voor hulp besteed en slechts 1% komt terecht bij oplichters zoals medewerkers van diverse overheden die een graantje willen mee pikken over de ellende van een ander.

John2
16-08-10, 11:45
Waarom werd de open brief aan het bestuur verwijderd geachte moderators, kan het bestuur kritiek niet aan of zijn het de moderators die vrezen voor hun functie, omdat ze de regels niet hanteren?

Open brief voor bestuur Maroc.nl en Ansaar - Vandaag, 01:09
Geachte bestuursleden,

Wederom moet ik me ergeren aan topics die worden geopend en waar wederom een gerespecteerde organisatie zwart wordt gemaakt. (Zie deze link
Sinds de samenvoeging kom ik steeds vaker zaken tegen die niet door de beugel kunnen en door uw moderators ongemoeid worden gelaten.
U heeft regels opgesteld voor het schrijven van topics hier en dagelijks worden deze regels gemiddeld een 10x overtreden, met haat zaaien, schelden en vloeken op elkaar, maar ook ernstige vormen van discriminatie.
Zaken waarin u een plicht dient te vervullen om dit op uw beide site's tegen te gaan.
Ik hoop dat u dit gaat regelen zodat dit in de toekomst tot een minimum wordt beperkt want nu worden er schades toegebracht aan personen en organisaties.


Er staat toch niets schokkende in deze open brief en het heeft zeker nieuwswaarde, omdat het nieuws betrof aangaande onze eigen site die vermoedelijk vandaag of morgen offline word gezet in opdracht van de overheid, omdat sommige uitspraken niet kunnen en deze in strijd zijn met de wet en/of de goede normen.
En wie binnen de organisatie neemt de verantwoordelijkheid indien giro 555 komt met een schade claim i.v.m. laster op uw site?
Neem anders eens contact op met giro 555 om te horen hoe zij denken over de laster die hier wordt geschreven.
Telefoonnummer van het Actie Secretariaat: 030 - 8801555 en van de persvoorlichting : 06 54274861
Want hun goede naam wordt hier zwaar beschadigd, heel zwaar.

Eke
16-08-10, 14:50
Want hun goede naam wordt hier zwaar beschadigd, heel zwaar.



Heel, heel, heeeeel, HEEEL ,HEEHEEL, HEEL,heelHEEHEEHEEL


chique act van je, John II. :hihi:

Laat missH met rust. Ik vind het goed dat ze een topic over 555 start :
beter over je twijfels praten dan er mee te blijven zitten.

Jij bent er toch om helderheid te brengen over hulporganisaties ? En wij toch ook een klein beetje ?

John2
16-08-10, 15:24
Heel, heel, heeeeel, HEEEL ,HEEHEEL, HEEL,heelHEEHEEHEEL


chique act van je, John II. :)

Laat missH met rust. Ik vind het goed dat ze een topic over 555 start :
beter over je twijfels praten dan er mee te blijven zitten.

Jij bent er toch om helderheid te brengen over hulporganisaties ? En wij toch ook een klein beetje ?

Van missH kan ik het begrijpen dat ze een topic start als ze twijfels heeft over een organisatie.
Maar als je dan ziet hoe anderen hierop inhakken en beschuldigingen uiten zonder enige bron, dan is de plaatser hiervan verantwoordelijk voor het stukje en als je dan de beheerders hierop aanspreekt en niet thuis geven dan is de site verantwoordelijk.
Verder heeft iedere organisatie een jaarverslag die voor een ieder ter inzage ligt en ook online staat.
Alleen heb ik nu het gevoel nou deze actie uitgaat van een samenwerking van kerken dat ineens de Moslims op hun achterste benen gaan staan in een verwoede poging deze giro nummer 555 te besmetten waar jaarlijks miljoenen mensen door worden geholpen en ze geen enig idee hebben wat voor een impact dit kan hebben voor deze organisatie.

moslimaaa1
16-08-10, 15:37
john, jij hebt toch ook geen enige bron, waaruit blijkt dat giro 555 onschuldig is??..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
16-08-10, 17:55
john, jij hebt toch ook geen enige bron, waaruit blijkt dat giro 555 onschuldig is??..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

In jouw boekje is iemand schuldig tot het tegendeel is bewezen?

Elke roddel is waar tenzij ontzenuwd?

Het is bijzonder moeilijk om te bewijzen dat je ergens onschuldig aan bent.

Bizarre toestanden.

We hebben hier dus lasterpraat (das haraam, zeker in de ramadan) en dan moet de belasterde gaan bewijzen dat ie onschuldig is.

Grappig. Not.

Spoetnik
16-08-10, 18:01
Er staat toch niets schokkende in deze open brief en het heeft zeker nieuwswaarde, omdat het nieuws betrof aangaande onze eigen site die vermoedelijk vandaag of morgen offline word gezet in opdracht van de overheid, omdat sommige uitspraken niet kunnen en deze in strijd zijn met de wet en/of de goede normen.

Ah Je bent je taak als BOA aan het uitvoeren? :)



Want hun goede naam wordt hier zwaar beschadigd, heel zwaar.

Dat valt wel mee hoor. Ik denk niet veel mensen de ansaar luitjes erg serieus nemen.

aboenoeh
16-08-10, 18:08
john, jij hebt toch ook geen enige bron, waaruit blijkt dat giro 555 onschuldig is??..



dat is niet nodig



wij moslims dienen alles wat een westerling zegt of het nu een peuter is of niet te aanvaarden zonder bewijzen of twijfel



anders word je bestempeld als terrorist ,talibtubi, extrimist en dergelijke holle woorden:hihi::wijs:

etterbakken zijn het
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
16-08-10, 19:02
dat is niet nodig

wij moslims dienen alles wat een westerling zegt of het nu een peuter is of niet te aanvaarden zonder bewijzen of twijfel

anders word je bestempeld als terrorist ,talibtubi, extrimist en dergelijke holle woorden:hihi::wijs:

etterbakken zijn het
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl



"Wij moslims dienen dit en dienen dat anders worden we voor Talibtubi uitgemaakt :haha:....
Door de grote boze wolf zeker !!! ieeeeekh !!!!

Wat vertel jij spannende verhaaltjes..

aboenoeh
16-08-10, 19:32
"Wij moslims dienen dit en dienen dat anders worden we voor Talibtubi uitgemaakt :haha:....

Door de grote boze wolf zeker !!!

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



door achterlijke westerlingen die denken dat ze alles beter weten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
16-08-10, 19:32
"Wij moslims dienen dit en dienen dat anders worden we voor Talibtubi uitgemaakt :haha:....

Door de grote boze wolf zeker !!!

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



door achterlijke westerlingen die denken dat ze alles beter weten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
16-08-10, 20:52
john, jij hebt toch ook geen enige bron, waaruit blijkt dat giro 555 onschuldig is??..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ja hoor bel even 030 - 8801555 en je krijgt de jaarverslag opgestuurd zonder een probleem.

John2
16-08-10, 20:52
john, jij hebt toch ook geen enige bron, waaruit blijkt dat giro 555 onschuldig is??..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ja hoor bel even 030 - 8801555 en je krijgt de jaarverslag opgestuurd zonder een probleem.

John2
16-08-10, 21:04
Ah Je bent je taak als BOA aan het uitvoeren? :)



Dat valt wel mee hoor. Ik denk niet veel mensen de ansaar luitjes erg serieus nemen.`
Nee hoor ik ben hiervoor helaas niet bevoegd als BOA.


=aboenoeh;4425962]dat is niet nodig
wij moslims dienen alles wat een westerling zegt of het nu een peuter is of niet te aanvaarden zonder bewijzen of twijfel.
anders word je bestempeld als terrorist ,talibtubi, extrimist en dergelijke holle woorden:hihi::wijs:
etterbakken zijn het
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Jou wantrouwen binnen nederland geeft jou problemen die jij niet kunt overzien, hierdoor maak jij jezelf als staatsgevaarlijk en kom je dom over!
Teven twijfel ik of jij een Moslim bent want jij maakt het geloof in allah belachelijk, dus ben jij een nep Moslim!!!

PS. Explosieven en andere aanslagen AUB bezorgen bij de buren!!! :hihi:

Eke
16-08-10, 21:18
`
jij maakt het geloof in allah belachelijk,

..huh...????? dat doet ie toch niet ?

aboenoeh
16-08-10, 21:43
`



Nee hoor ik ben hiervoor helaas niet bevoegd als BOA.















Jou wantrouwen binnen nederland geeft jou problemen die jij niet kunt overzien, hierdoor maak jij jezelf als staatsgevaarlijk en kom je dom over!



Teven twijfel ik of jij een Moslim bent want jij maakt het geloof in allah belachelijk, dus ben jij een nep Moslim!!!







PS. Explosieven en andere aanslagen AUB bezorgen bij de buren!!! :hihi:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ik ben van de veronderstelling dat de nederlandse tereurstaat noch niet is gevolueert tot iedereen die de barbaarse activiteiten van europa aankaart te bestempelen als staatsgevaarlijk

al zou ik er niet van verschieten dat dit wel het geval is.



en wat betreft uw twijfel hangt af van wat voor moslim voor u de echte is.

ik neem aan dat je het dan hebt voor moslim alla joesoef die knielend zijn wereld tegmoed gaat.

van die partij wens ik nooit te zijn:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
16-08-10, 21:43
`



Nee hoor ik ben hiervoor helaas niet bevoegd als BOA.















Jou wantrouwen binnen nederland geeft jou problemen die jij niet kunt overzien, hierdoor maak jij jezelf als staatsgevaarlijk en kom je dom over!



Teven twijfel ik of jij een Moslim bent want jij maakt het geloof in allah belachelijk, dus ben jij een nep Moslim!!!







PS. Explosieven en andere aanslagen AUB bezorgen bij de buren!!! :hihi:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ik ben van de veronderstelling dat de nederlandse tereurstaat noch niet is gevolueert tot iedereen die de barbaarse activiteiten van europa aankaart te bestempelen als staatsgevaarlijk

al zou ik er niet van verschieten dat dit wel het geval is.



en wat betreft uw twijfel hangt af van wat voor moslim voor u de echte is.

ik neem aan dat je het dan hebt voor moslim alla joesoef die knielend zijn wereld tegmoed gaat.

van die partij wens ik nooit te zijn:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
16-08-10, 21:43
`



Nee hoor ik ben hiervoor helaas niet bevoegd als BOA.















Jou wantrouwen binnen nederland geeft jou problemen die jij niet kunt overzien, hierdoor maak jij jezelf als staatsgevaarlijk en kom je dom over!



Teven twijfel ik of jij een Moslim bent want jij maakt het geloof in allah belachelijk, dus ben jij een nep Moslim!!!







PS. Explosieven en andere aanslagen AUB bezorgen bij de buren!!! :hihi:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ik ben van de veronderstelling dat de nederlandse tereurstaat noch niet is gevolueert tot iedereen die de barbaarse activiteiten van europa aankaart te bestempelen als staatsgevaarlijk

al zou ik er niet van verschieten dat dit wel het geval is.



en wat betreft uw twijfel hangt af van wat voor moslim voor u de echte is.

ik neem aan dat je het dan hebt voor moslim alla joesoef die knielend zijn wereld tegmoed gaat.

van die partij wens ik nooit te zijn:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
17-08-10, 01:02
door achterlijke westerlingen die denken dat ze alles beter weten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Je hebt het zwaar in Nederland zie ik, waarom meld jij je niet aan als medewerker voor de VN:/Pakistan-Afghanistan?


..huh...????? dat doet ie toch niet ?
Kom zeg zo'n drol als hij is een belediging voor de schepping en dus voor de schepper. :hihi:


ik ben van de veronderstelling dat de nederlandse tereurstaat noch niet is gevolueert tot iedereen die de barbaarse activiteiten van europa aankaart te bestempelen als staatsgevaarlijk
al zou ik er niet van verschieten dat dit wel het geval is.
en wat betreft uw twijfel hangt af van wat voor moslim voor u de echte is.
ik neem aan dat je het dan hebt voor moslim alla joesoef die knielend zijn wereld tegmoed gaat.
van die partij wens ik nooit te zijn:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Voor mij is een echte Moslim een gewoon mens zoals ieder wereldburger, iemand die respect toont voor het leven, zowel flora als fauna, een mens die binnen de regels van de wet zijn leven vind, zijn goede wil toont en elke vorm van geweld afzweert.
Het maakt voor mij niet uit of je Moslim, Christen, Jood, Hindoe, of welk geloof je aanhangt of afwijst, zolang je maar mens bent en niet neigt naar dierlijke driften.

aboenoeh
18-08-10, 02:45
Je hebt het zwaar in Nederland zie ik, waarom meld jij je niet aan als medewerker voor de VN:/Pakistan-Afghanistan?





Kom zeg zo'n drol als hij is een belediging voor de schepping en dus voor de schepper. :hihi:





Voor mij is een echte Moslim een gewoon mens zoals ieder wereldburger, iemand die respect toont voor het leven, zowel flora als fauna, een mens die binnen de regels van de wet zijn leven vind, zijn goede wil toont en elke vorm van geweld afzweert.

Het maakt voor mij niet uit of je Moslim, Christen, Jood, Hindoe, of welk geloof je aanhangt of afwijst, zolang je maar mens bent en niet neigt naar dierlijke driften.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

quote;Voor mij is een echte Moslim een gewoon mens zoals ieder wereldburger, iemand die respect toont voor het leven, zowel flora als fauna, een mens die binnen de regels van de wet zijn leven vind, zijn goede wil toont en elke vorm van geweld afzweert.

iemand die binnen de regels van de westerse wet zijn leven vind, en owee en wet durft aan te nemen die aansluit bij zijn eigen overtuiging
die mensen zijn terroristen en geen voorbeeldmoslim

iemand die elke vorm van geweld afzweert ook al wordt zijn volk afgeslacht
want wij zijn de afslachters en er mag geen geweld gebruikt worden tegen geweld dat is terrorisme en ook geen voorbeeld moslim maar iemand met dierlijke driften als hij niet democratisch is

dus dit is uw gedroomde moslim
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
18-08-10, 07:37
quote;Voor mij is een echte Moslim een gewoon mens zoals ieder wereldburger, iemand die respect toont voor het leven, zowel flora als fauna, een mens die binnen de regels van de wet zijn leven vind, zijn goede wil toont en elke vorm van geweld afzweert.

iemand die binnen de regels van de westerse wet zijn leven vind, en owee en wet durft aan te nemen die aansluit bij zijn eigen overtuiging
die mensen zijn terroristen en geen voorbeeldmoslim

iemand die elke vorm van geweld afzweert ook al wordt zijn volk afgeslacht
want wij zijn de afslachters en er mag geen geweld gebruikt worden tegen geweld dat is terrorisme en ook geen voorbeeld moslim maar iemand met dierlijke driften als hij niet democratisch is

dus dit is uw gedroomde moslim
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je heb de evolutie gemist zie ik.

moslimaaa1
18-08-10, 14:46
Ja hoor bel even 030 - 8801555 en je krijgt de jaarverslag opgestuurd zonder een probleem.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


hahaah oke john, ik ben stiekem wel blij met deze reactie, heb ik een beetje hoop dat mijn geld goed terecht komt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Umarvlie
18-08-10, 17:08
2,5 miljoen op giro 555 voor Pakistan

DEN HAAG - Op giro 555 is na vijf dagen 2,5 miljoen euro binnengekomen voor Pakistan. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) woensdagmiddag laten weten.

De Nederlandse hulporganisaties werken daarbij samen met lokale, onafhankelijke particuliere hulporganisaties. Die hebben aan ongeveer 200.000 mensen noodhulp verleend.

In de overstroomde gebieden in Pakistan is grote behoefte aan schoon drinkwater, voedsel, medicijnen en tenten. De hulp wordt bemoeilijkt, doordat bepaalde gebieden nauwelijks bereikbaar zijn, aldus de SHO.

Eke
18-08-10, 17:15
2,5 miljoen op giro 555 voor Pakistan

DEN HAAG - Op giro 555 is na vijf dagen 2,5 miljoen euro binnengekomen voor Pakistan. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) woensdagmiddag laten weten.

De Nederlandse hulporganisaties werken daarbij samen met lokale, onafhankelijke particuliere hulporganisaties. Die hebben aan ongeveer 200.000 mensen noodhulp verleend.

In de overstroomde gebieden in Pakistan is grote behoefte aan schoon drinkwater, voedsel, medicijnen en tenten. De hulp wordt bemoeilijkt, doordat bepaalde gebieden nauwelijks bereikbaar zijn, aldus de SHO.


O, er komt nog veel meer binnen...Varkentjes zijn lui en traag :hihi:(zie topic van Hatert)

Umarvlie
18-08-10, 17:20
O, er komt nog veel meer binnen...Varkentjes zijn lui en traag :hihi:(zie topic van Hatert)

Gelukkig maar zijn er hier nog varkentjes die niet zeuren over hoeveel anderen wel of niet bijdragen maar zelf hun verantwoordelijkheid als men ehh.. varkentje nemen.

aboenoeh
18-08-10, 23:08
:hihi:
2,5 miljoen op giro 555 voor Pakistan



DEN HAAG - Op giro 555 is na vijf dagen 2,5 miljoen euro binnengekomen voor Pakistan. Dat hebben de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) woensdagmiddag laten weten.



De Nederlandse hulporganisaties werken daarbij samen met lokale, onafhankelijke particuliere hulporganisaties. Die hebben aan ongeveer 200.000 mensen noodhulp verleend.



In de overstroomde gebieden in Pakistan is grote behoefte aan schoon drinkwater, voedsel, medicijnen en tenten. De hulp wordt bemoeilijkt, doordat bepaalde gebieden nauwelijks bereikbaar zijn, aldus de SHO.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums
Op giro 555 is na vijf dagen 2,5 miljoen euro binnengekomen voor Pakistan.
na dat er dagen lang lang propaganda is versprijd over radicale moslims die het over nemen in pakistan met voetsel uit te delen en leid tot verlis van steun voor de regering die daar westes gezind isn
mensen te radicaliseren daar en als we rap niets doen en jullie massaal niet storten kan het wel eens zijn dat taliban of elqaida aan de macht komen in een land met nucliaire wapens.


:hihi::hihi::hihi::hihi: haal taliban of alqaida naar boven en het westen legt al haar geld neer.
en trukje die wilders al langer door had dan de westerse hulporganisaties die niets voor niets doen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
18-08-10, 23:24
:hihi:
Op giro 555 is na vijf dagen 2,5 miljoen euro binnengekomen voor Pakistan.
na dat er dagen lang lang propaganda is versprijd over radicale moslims die het over nemen in pakistan met voetsel uit te delen en leid tot verlis van steun voor de regering die daar westes gezind isn
mensen te radicaliseren daar en als we rap niets doen en jullie massaal niet storten kan het wel eens zijn dat taliban of elqaida aan de macht komen in een land met nucliaire wapens.


:hihi::hihi::hihi::hihi: haal taliban of alqaida naar boven en het westen legt al haar geld neer.
en trukje die wilders al langer door had dan de westerse hulporganisaties die niets voor niets doen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Gestoord:fuckit2:

mark61
18-08-10, 23:32
Gelukkig maar zijn er hier nog varkentjes die niet zeuren over hoeveel anderen wel of niet bijdragen maar zelf hun verantwoordelijkheid als men ehh.. varkentje nemen.

Je doet nou net of er hier hordes prikkers danwel burgers zijn die daarover zeuren. Eh, er stond een artikeltje in een krantje, das alles.

mark61
18-08-10, 23:33
:hihi:

Wat ik me nou afvraag hè, hoeveel geld heb jij overgemaakt aan wie?

mark61
19-08-10, 00:08
EU boosts flood aid to Pakistan
Aug 18 2010 15:59

The European Union nearly doubled its aid to flood-stricken Pakistan to €70- million on Wednesday and announced a trip by its top aid official after calls for Brussels to do more to help.

umm_habiba
20-08-10, 04:35
Wat ik me nou afvraag hè, hoeveel geld heb jij overgemaakt aan wie?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forumsDaar pronken wij moslims niet over. Wij gaan niet aan jan alleman vertellen wat onze gift is geweest. Dat kun je van de ongelovige hellaas niet zeggen.:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
21-08-10, 17:13
Daar pronken wij moslims niet over. Wij gaan niet aan jan alleman vertellen wat onze gift is geweest. Dat kun je van de ongelovige hellaas niet zeggen.:moe:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Schijnheilige smoesjes. Ik durf te wedden dat aboenoeh geen cent over heeft voor zijn zogenaamde broeders in Pakistan.

Je mag blij zijn dat die ongelovigen altijd grif geld geven aan moslims in nood. Omgekeerd kan je dat gevoeglijk vergeten.

Dus dahag met je arrogante flauwekul.

Wide-O
21-08-10, 17:18
Mies Bouwman is haraam. :strik:

fisherman1969
21-08-10, 17:33
Wat ik me nou afvraag hè, hoeveel geld heb jij overgemaakt aan wie?

Geen ene munt maakt deze viezerd over !
Natuurlijk niet want hoe langer het duurd voor dit intens doortrapte tuig*) hoe beter het is .
Want nu kunnen de zgn ,,brave MOSLIMS,, laten zien hoe lief en goed ze zijn, ze zitten er het dichtst bij op de vaak onbereikbare plaatsen dus het beetje voedsel brengen ze naar de mensen, om deze meteen vooral te laten zien dat het de radicale MOSLIMS zijn die ze helpen ,en meteen van de gelegenheid gebruik maken om de ,,ongelovige Westerse honden te vevloeken,, die geven toch nooit wat en boven dien komt het bij de REGERING terecht ,dieal niet deugd dus hupsakee weer een paar zieltjes voor het zgn,,goede doel,, nl het vooral aantonen dat de HUN form van de ISLAM debeste is !

*)Taliban wil geen hulp voor Pakistan
Pakistan moet westerse hulp buiten de deur houden. De Talibanbeweging doet die oproep aan de Pakistaanse regering, terwijl 14 miljoen mensen zitten te springen om hulp na de overstromingen.

Bron :rtl nieuws

Wide-O
21-08-10, 17:40
Gewoon op tijd de pilletjes blijven nemen fish. Ja, ook die blauwe.

fisherman1969
21-08-10, 17:51
Gewoon op tijd de pilletjes blijven nemen fish. Ja, ook die blauwe.

Verhip hoe weet jij dat ??slik je die ook??
;)

Joesoef
21-08-10, 17:57
Mies Bouwman is haraam. :strik:


Wat is er dan gebeurd, this toch een soort van eunuch?

mark61
21-08-10, 18:05
Mies Bouwman is haraam. :strik:

Op zich wel. Maar misschien niet het geld, als ze het maar niet persoonlijk heeft aangeraakt :strik:

Wide-O
21-08-10, 22:27
Verhip hoe weet jij dat ??slik je die ook??
;)

Samen met de roze Smarties.

Maarreu, waarom zo streng voor Pakistan? Vanwege de Taliban? Het regime?

Weet je, in de VS bestaat het begrip "pay it forward". Misschien stort je een tientje, en komt er maar één Euro aan. Of verkeerdelijk. Weten wij veel.

Maar misschien redt die ene lullige Euro wel het leven van iemand.

Je weet het niet.

Maar het kan.

Jaren later zorgt die kleuter van vandaag, in een vlaag van verstandsverbijstering, al of niet opgejut door de lokale versie van Mies, er dan misschien weer voor dat jouw achterkleinkind gered wordt.

Je weet het niet.

Paying it forward.

Ook een soort van geloof.

John2
21-08-10, 22:53
Geen ene munt maakt deze viezerd over !
Natuurlijk niet want hoe langer het duurd voor dit intens doortrapte tuig*) hoe beter het is .
Want nu kunnen de zgn ,,brave MOSLIMS,, laten zien hoe lief en goed ze zijn, ze zitten er het dichtst bij op de vaak onbereikbare plaatsen dus het beetje voedsel brengen ze naar de mensen, om deze meteen vooral te laten zien dat het de radicale MOSLIMS zijn die ze helpen ,en meteen van de gelegenheid gebruik maken om de ,,ongelovige Westerse honden te vevloeken,, die geven toch nooit wat en boven dien komt het bij de REGERING terecht ,dieal niet deugd dus hupsakee weer een paar zieltjes voor het zgn,,goede doel,, nl het vooral aantonen dat de HUN form van de ISLAM debeste is !

*)Taliban wil geen hulp voor Pakistan
Pakistan moet westerse hulp buiten de deur houden. De Talibanbeweging doet die oproep aan de Pakistaanse regering, terwijl 14 miljoen mensen zitten te springen om hulp na de overstromingen.

Bron :rtl nieuws
George, kerel wat heb jij opeens, zo ken ik je niet eens?


=Wide-O;4432964]Samen met de roze Smarties.
Jij ook al? :hihi:


Maarreu, waarom zo streng voor Pakistan? Vanwege de Taliban? Het regime?
Denk dat het komt door alle negatieve personen die de site ineens bevuilen met uitspraken, zoals "het slechte westen","Homo's zijn vies en smerig" of "Allah is bovenmachtig en zorgt voor alles" en dan kan ik mijn woede een beetje voorstellen, zeker als we weten dat wij niet welkom zijn in dat gebied, waarin de Talliban is gevlucht die onze jongens opbliezen, ik kan me er iets bij voorstellen.


Weet je, in de VS bestaat het begrip "pay it forward". Misschien stort je een tientje, en komt er maar één Euro aan. Of verkeerdelijk. Weten wij veel.
Bij giro 555 is gelukkig de controle groot als er hulp moet worden gegeven.


Maar misschien redt die ene lullige Euro wel het leven van iemand.

Je weet het niet.

Maar het kan.

Inderdaad.


Jaren later zorgt die kleuter van vandaag, in een vlaag van verstandsverbijstering, al of niet opgejut door de lokale versie van Mies, er dan misschien weer voor dat jouw achterkleinkind gered wordt.

Je weet het niet.

Paying it forward.

Ook een soort van geloof.
Wie goed doet wie goed ontmoet.

mark61
21-08-10, 23:06
Jaren later zorgt die kleuter van vandaag, in een vlaag van verstandsverbijstering, al of niet opgejut door de lokale versie van Mies, er dan misschien weer voor dat jouw achterkleinkind gered wordt.

:hihi: I'm all for it. Maar ik ziet geen Pakistaan/se ooit iets leuks doen voor me. De laatste keer dat ik er een datete, erm, de chef van de lokale Indiaër geeft me altijd korting, laat ik het daar maar op houden.

John2
21-08-10, 23:16
:hihi: I'm all for it. Maar ik ziet geen Pakistaan/se ooit iets leuks doen voor me. De laatste keer dat ik er een datete, erm, de chef van de lokale Indiaër geeft me altijd korting, laat ik het daar maar op houden.
Probeer eens Pakistan-escort service. :hihi:

Wide-O
21-08-10, 23:28
:hihi: I'm all for it. Maar ik ziet geen Pakistaan/se ooit iets leuks doen voor me. De laatste keer dat ik er een datete, erm, de chef van de lokale Indiaër geeft me altijd korting, laat ik het daar maar op houden.

Zeikerd. :ego:

T'is een geloof, ja. En, wellicht, minder schadelijk dan de meeste. In het slechtste geval ben je mis. Tough shit.

Wide-O
21-08-10, 23:34
Overigens... http://www.imdb.com/title/tt0223897/

fisherman1969
22-08-10, 11:08
Samen met de roze Smarties.

Maarreu, waarom zo streng voor Pakistan? Vanwege de Taliban? Het regime?

Weet je, in de VS bestaat het begrip "pay it forward". Misschien stort je een tientje, en komt er maar één Euro aan. Of verkeerdelijk. Weten wij veel.

Maar misschien redt die ene lullige Euro wel het leven van iemand.

Je weet het niet.

Maar het kan.

Jaren later zorgt die kleuter van vandaag, in een vlaag van verstandsverbijstering, al of niet opgejut door de lokale versie van Mies, er dan misschien weer voor dat jouw achterkleinkind gered wordt.

Je weet het niet.

Paying it forward.

Ook een soort van geloof.

Ik denk dat het op een misverstand berust ,ik geef nl wel en nu ook heb ik op giro 555 vijf euro overgemaakt en volgende week zal ik ook wel mee doen aan de gezamelijke actie,s opTV.
Het doet er niet toe wat voor geloof of wat dan ook de mensen hebben , ze hebben hulp nodig en dat zegt genoeg ,en alles wat helpt is meegenomen , ik leef in weelde vergeleken met de stakkers in PAKISTAN ,heb te eten en te drinken en een dak boven m,n hoofd .
Mijn antwoord was bedoeld dat de plaatselijke (hulpactie *) ook gericht is op zieltjes winnen tegen het kwaadaardige WESTEN .

*)Pakistan waarschuwt dat de overstromingen in het land een kans kunnen zijn voor extremistische moslims. Als de regering en internationale hulporganisaties een vacuüm laten vallen bij de hulpverlening, zullen zij daar in springen.

John2
22-08-10, 11:17
*)Pakistan waarschuwt dat de overstromingen in het land een kans kunnen zijn voor extremistische moslims. Als de regering en internationale hulporganisaties een vacuüm laten vallen bij de hulpverlening, zullen zij daar in springen.

Hoe kunnen die financieel 20 miljoen burgers helpen?
1. Waar halen ze de middelen vandaan, zoals voedsel, water, medicijnen en transport.?
2. Waar halen ze de manschappen vandaan?
3. Waarom sterven nu 3 weken na de ramp enkele honderden mensen per dag aan honger en dorst, door gebrek aan alles?

fisherman1969
22-08-10, 12:40
Hoe kunnen die financieel 20 miljoen burgers helpen?
1. Waar halen ze de middelen vandaan, zoals voedsel, water, medicijnen en transport.?
2. Waar halen ze de manschappen vandaan?
3. Waarom sterven nu 3 weken na de ramp enkele honderden mensen per dag aan honger en dorst, door gebrek aan alles?

Dat bedoelen ze juist deze mensen (EXTREME MOSLIMS) maken gebruik om te helpen,omdat zij in de buurt zijn opzich natuurlijk erg goed ,alleen ze vertellen dat er bijdat van de regering niks valt te warwachten en dat het WESTEN hun geld maar aan hun moeten geven,ff later bidden ze gezamelijk dat de ongelovige westerse honden alle maal de verdoemenis in moeten.
Dit was gisteren duidelijk te zien op deT.V mogelijk klopte het onderschrift niet ,maar het loog er niet om.