PDA

Bekijk Volledige Versie : Hormoonbehandeling zorgt voor sterke afname van lesbische dochters



Hatert
16-08-10, 19:52
'Anti-lesbische' behandeling zorgt voor ophef in VS

LOS ANGELES - Een hormonenbehandeling die als oorspronkelijke doel heeft om een zeldzame geboorteafwijking te vermijden, blijkt een controversiële bijwerking te hebben. Dankzij de hormonenbehandeling tijdens de zwangerschap zou de kans dat de behandelde baby's in de toekomst lesbisch worden, sterk afnemen.

Dat staat te lezen op de website van de Los Angeles Times.

De zeldzame geboorteafwijking bekend als 'Congenital adrenal hyperplasia', zorgt ervoor dat meisjes onder andere onduidelijke voortplantingsorganen en gezichtshaar ontwikkelen. Uit studies blijkt dat deze groep van mensen, mede door biologische en psychologische factoren, meer kans maken om later lesbisch te worden.

Minder mannelijk
De nieuwe hormonenbehandeling heeft aangetoond niet alleen effectief te zijn in de strijd tegen de geboorteafwijking, maar dat ook de kans dat de behandelde persoon later lesbisch wordt, afneemt. Zo zou het "mannelijke gedrag" van de meisjes afnemen en zouden vrouwelijke trekken versterkt worden. Gevreesd wordt dat ouders de behandeling zullen gebruiken om zich ervan te verzekeren "vrouwelijke" dochters te krijgen.

Veiligheid
Mensenrechtengroeperingen en sommige medische experts zijn faliekant tegen de behandeling en spreken over het "bepalen van de seksuele oriëntatie in de baarmoeder." Experts benadrukken voorts dat er voorlopig nog niet genoeg bekend is over de veiligheid van de behandeling. Zo zouden testen op dieren hebben aangetoond dat er onder andere sprake is van een verhoogd risico op hoge bloeddruk en veranderingen in de werking van de hersenen.

De kans dat de behandeling, gezien de positieve resultaten, wordt opgeschort, is echter klein.

16/08/10 17u39

Iznogoodh
16-08-10, 22:36
Het is goed denkbaar dat homoseksualiteit op deze manier wordt uitgeroeid. Moreel gesproken is er geen bezwaar tegen, net zo min als tegen het uitroeien van heteroseksualiteit.

John2
17-08-10, 14:16
Hormonen die een DNA repareren???

GESTOORD.

Witte78
17-08-10, 14:53
Kunnen we toevoegen aan de lijst van onomstotelijk bewijs dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is.

mark61
17-08-10, 14:55
Oh. En. Dus. Want.

Tis een visje van Schaap. Es kijken hoe dit nu weer zijn homofobie wetenschappelijk gaat rechtvaardigen.

Zabimaru
17-08-10, 16:37
Versterkt dus dat holebi op zijn minst bij sommigen aangeboren is tov een keuze zoals sommigen maar al te graag beweren.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hatert
17-08-10, 17:33
Kunnen we toevoegen aan de lijst van onomstotelijk bewijs dat homoseksualiteit een aangeboren eigenschap is.

Homosexualiteit is een afwijking die in deze gevallen met een medische behandeling genezen kan worden.

Daaarnaast zegt dit nieuwsfeitje niet dat homosexualietit een puur aangeboren aangelegenheid is. Het sluit homosexualiteit als keuze niet uit, denk hierbij aan de gevangenis en in arme landen waar de jongemannen zich uit armoe gaan prostitueren.

John2
17-08-10, 17:55
Homosexualiteit is een afwijking die in deze gevallen met een medische behandeling genezen kan worden.

Daaarnaast zegt dit nieuwsfeitje niet dat homosexualietit een puur aangeboren aangelegenheid is. Het sluit homosexualiteit als keuze niet uit, denk hierbij aan de gevangenis en in arme landen waar de jongemannen zich uit armoe gaan prostitueren.

Genetisch bepaald Hatert, waardoor in een hersengebied signalen misgaan, Borderline, Pedofilie, Moord, Liefde enzovoorts.
Zoek maar eens onder emotionele regulatie stoornis (ERS).

moos1
17-08-10, 18:11
Zo zou het "mannelijke gedrag" van de meisjes afnemen en zouden vrouwelijke trekken versterkt worden.

"Mannelijk gedrag" = lesbisch?????



Ik vraag me af hoeveel lebische vrouwen deze onderzoekers gezien hebben? Ik heb er een paar en die zijn een stuk vrouwelijker dan ik......:)





Welk bewijs hebben deze wetenschappers trouwens dat deze meisjes zonder die hormoonbehandeling te ondergaan lesbisch zouden zijn?



Ik vind het een uiterst kwalijk stuk.

Douw wat hormonen in een mens en het wordt geen homo.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Iznogoodh
17-08-10, 18:28
Homosexualiteit is een afwijking die in deze gevallen met een medische behandeling genezen kan worden.Een afwijking is het niet, net zo min als linkshandigheid dat is.

Witte78
17-08-10, 18:37
Homosexualiteit is een afwijking die in deze gevallen met een medische behandeling genezen kan worden.

Daaarnaast zegt dit nieuwsfeitje niet dat homosexualietit een puur aangeboren aangelegenheid is. Het sluit homosexualiteit als keuze niet uit, denk hierbij aan de gevangenis en in arme landen waar de jongemannen zich uit armoe gaan prostitueren.

Jij vindt het een afwijking. Ik niet. En wat betreft die prostitutie, niet echt een intelligente opmerking. Je zegt het zelf al, ze doen dat om geld te verdienen, niet omdat ze homoseksueel zijn. Homoseksualiteit gaat om voorkeur.

Hatert
17-08-10, 18:58
Jij vindt het een afwijking. Ik niet. En wat betreft die prostitutie, niet echt een intelligente opmerking. Je zegt het zelf al, ze doen dat om geld te verdienen, niet omdat ze homoseksueel zijn. Homoseksualiteit gaat om voorkeur.

Je kunt het geen afwijking vinden maar het is het wel.

Mijn opmerking over homosexualiteit uit keuze is wel degelijk van belang, hieruit kun je opmaken dat mensen zich als homosexueel gedragen terwijl ze dat niet zijn. Dat is de andere variant, homosexueel gedrag uit 'keuze'.

Joesoef
17-08-10, 19:04
Genetisch bepaald Hatert, waardoor in een hersengebied signalen misgaan, Borderline, Pedofilie, Moord, Liefde enzovoorts.
Zoek maar eens onder emotionele regulatie stoornis (ERS).

:maf:

Denk je alles gehad te hebben in dit topic kom jij nog eens met een onzin stelling.

moos1
17-08-10, 19:04
homosexueel gedrag uit 'keuze'.

Er bestaat ook heterosexueel gedrag uit "keuze".

En nu?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Witte78
17-08-10, 19:20
Je kunt het geen afwijking vinden maar het is het wel.

Mijn opmerking over homosexualiteit uit keuze is wel degelijk van belang, hieruit kun je opmaken dat mensen zich als homosexueel gedragen terwijl ze dat niet zijn. Dat is de andere variant, homosexueel gedrag uit 'keuze'.

Ja, heteroseksuele mannen in Nederland die voor homoseksueel gedrag kiezen zijn inderdaad er in overvloed. Men kiest namelijk graag voor iets wat men niet wil. :maf2: Andersom gebeurt trouwens wel vaak, onder sociale druk "kiezen" homo's voor een vrouw. Niet omdat dit hun gevoelsmatige voorkeur is, maar om goedkeuring te krijgen van mensen als jij.

Mensen kunnen inderdaad zelf kiezen hoe ze zich gedragen. Wat een meesterlijk argument :moe:

Hatert
17-08-10, 19:27
Ja, heteroseksuele mannen in Nederland die voor homoseksueel gedrag kiezen zijn inderdaad er in overvloed. Men kiest namelijk graag voor iets wat men niet wil. :maf2: Andersom gebeurt trouwens wel vaak, onder sociale druk "kiezen" homo's voor een vrouw. Niet omdat dit hun gevoelsmatige voorkeur is, maar om goedkeuring te krijgen van mensen als jij.

Mensen kunnen inderdaad zelf kiezen hoe ze zich gedragen. Wat een meesterlijk argument :moe:

Het is net als drugs, ze weten dat ze fout zitten maar toch doen ze het.

Verder verzoek ik je vriendelijk om alleen zakelijk met mij te discusseren.

Witte78
17-08-10, 21:02
Het is net als drugs, ze weten dat ze fout zitten maar toch doen ze het.

Verder verzoek ik je vriendelijk om alleen zakelijk met mij te discusseren.

Inhoudelijk geen speld tussen te krijgen, dus dan maar hard roepen dat het fout is en over de vorm gaan mekkeren. Klasse.

Wat in een beschaafde maatschappij fout is: mensen onder sociale druk zetten zodat ze niet voor hun ware gevoelens of aard kunnen uitkomen, en dus hun hele leven iedereen moeten voorliegen over wie of wat hij of zij is.

Maar daar heb jij gok ik niet zoveel problemen mee. Verschilletje in moraal.

Iznogoodh
17-08-10, 22:18
Het is net als drugs, ze weten dat ze fout zitten maar toch doen ze het.Jij kan af en toe best domme dingen zeggen, weet je? Heb je dat in je Koranlessen geleerd?

Sjarlus
17-08-10, 22:34
[...]Homosexualiteit is een afwijking[...]
Spreek je daarmee ook een moreel (FOUT) of medisch (ZIEKTE) oordeel uit of bedoel je afwijking alleen in de zin van afwijkend van de meerderheid?
Zeg eens dat homoseksualiteit onnatuurlijk is. Succes verzekerd. Of had je dat al eens gedaan onder een andere nick?

H.P.Pas
17-08-10, 22:37
. Of had je dat al eens gedaan onder een andere nick?

:moe: Onder drie.

Hatert
17-08-10, 22:59
Inhoudelijk geen speld tussen te krijgen, dus dan maar hard roepen dat het fout is en over de vorm gaan mekkeren. Klasse.

Wat in een beschaafde maatschappij fout is: mensen onder sociale druk zetten zodat ze niet voor hun ware gevoelens of aard kunnen uitkomen, en dus hun hele leven iedereen moeten voorliegen over wie of wat hij of zij is.

Maar daar heb jij gok ik niet zoveel problemen mee. Verschilletje in moraal.

Over je eigen argumenten roepen dat er geen speld tussen te krijgen is, is een teken van zwakke argumentatie. Met dat roepen heb je nog niets tegengesproeken.

Het is heel simpel. We waren er het over eens dat er mensen zijn die van nature geen homosexueel zijn maar toch voor dat gedrag kiezen om zo in de prostitutie uit de armoede te komen.

Dan is dat fout gedrag. Biologisch zijn ze in orde maar sociaal gezien worden ze gedwongen om de homosexuele handelingen uit te voeren.

Al dat andere is gewoon uit jezelf aanleiding zoeken om homopropaganda te kunnen verspreiden en de zogenaamde homosexuele westerse beschaving te promoten.

John2
17-08-10, 23:02
Je kunt het geen afwijking vinden maar het is het wel.

Mijn opmerking over homosexualiteit uit keuze is wel degelijk van belang, hieruit kun je opmaken dat mensen zich als homosexueel gedragen terwijl ze dat niet zijn. Dat is de andere variant, homosexueel gedrag uit 'keuze'.
En jou volgende stap is dat jij uit de kast komt???


:maf:
Denk je alles gehad te hebben in dit topic kom jij nog eens met een onzin stelling.
Vertel wat is er onzin?

mark61
17-08-10, 23:26
Homosexualiteit is een afwijking die in deze gevallen met een medische behandeling genezen kan worden.

Ah, daar istie al. Afwijking van wat? In NL wordt lactose-intolerantie als een afwijking beschouwd; nochtans 'lijdt' 70% van de wereldbevolking er aan. Wie heeft er dan een afwijking?

Tendentieus woordspelletje. Crap van de bovenste, goorste plank.

Wide-O
17-08-10, 23:30
Als je de sport niet beoefent moet je je niet met de spelregels bemoeien.

mark61
17-08-10, 23:32
Je kunt het geen afwijking vinden maar het is het wel.

Mijn opmerking over homosexualiteit uit keuze is wel degelijk van belang, hieruit kun je opmaken dat mensen zich als homosexueel gedragen terwijl ze dat niet zijn. Dat is de andere variant, homosexueel gedrag uit 'keuze'.

Jij probeert altijd de scheiding tussen descriptief en prescriptief te verduisteren; en daar trapt dus nooit iemand in. Ophouden met je smerige foutieve redeneringen.

Dat is niet 'de' andere variant, het is geen variant. Homosexuele handelingen verrichten maakt iemand nog niet homofiel.

Je bent totaal in de war, maar dat wisten we al. Je kan tot je 80ste met je kwaadaardige en leugenachtige topics komen, het blijven elke keer dezelfde kwaadaardige leugens.

Kom je bovendien met verhalen over mannelijke homofielen, terwijl je topic over vrouwelijke gaat. Vertel es over lesbische prostituees, dan. Niet dat dat ergens goed voor is.

mark61
17-08-10, 23:34
Het is net als drugs, ze weten dat ze fout zitten maar toch doen ze het.

Verder verzoek ik je vriendelijk om alleen zakelijk met mij te discusseren.

Jij discussieert zelf niet zakelijk.

Homofielen weten helemaal niet dat ze fout zitten; ze zitten nl. niet fout. Dat vind jij. Jij bent god noch andere autoriteit.

mark61
17-08-10, 23:35
Spreek je daarmee ook een moreel (FOUT) of medisch (ZIEKTE) oordeel uit of bedoel je afwijking alleen in de zin van afwijkend van de meerderheid?
Zeg eens dat homoseksualiteit onnatuurlijk is. Succes verzekerd. Of had je dat al eens gedaan onder een andere nick?

Opzettelijke verwarring zijns- en waardeoordeel. Hij denkt dat we daar in trappen.

Hatert
17-08-10, 23:36
Zo, de homovriendjes hebben hun relletje gecreerd. Vecht het maar lekker alleen uit jongens. Het is leven is zo heerlijk. :haha:

mark61
17-08-10, 23:37
Het is heel simpel. We waren er het over eens dat er mensen zijn die van nature geen homosexueel zijn maar toch voor dat gedrag kiezen om zo in de prostitutie uit de armoede te komen.

Dan is dat fout gedrag. Biologisch zijn ze in orde maar sociaal gezien worden ze gedwongen om de homosexuele handelingen uit te voeren.

Al dat andere is gewoon uit jezelf aanleiding zoeken om homopropaganda te kunnen verspreiden en de zogenaamde homosexuele westerse beschaving te promoten.

Waarom is dat fout? Je komt met geen enkel argument. Dismissed.

Ze worden helemaal niet gedwongen, dat verzin je. Geen argument. Dismissed.

Laatste opmerking is Jomanda, jou wel bekend. Jij weet niks van Witte.

Heb je echt niet door hoe belachelijk je bent? Vast wel. Dus waarom doe je dit elke keer weer?

mark61
17-08-10, 23:38
Zo, de homovriendjes hebben hun relletje gecreerd. Vecht het maar lekker alleen uit jongens. Het is leven is zo heerlijk. :haha:

Nope, jij creëert zelf de zoveelste rel. Zonder jouw topic geen 'discussie'.

Achterbakse lafaard.

Wide-O
17-08-10, 23:40
Tijd om het reli-gen preventief te gaan behandelen. :zozo:

mark61
17-08-10, 23:40
Tijd om het reli-gen preventief te gaan behandelen. :zozo:

Nou dat is het niet bij Schaap. Hij moet gewoon behandeld voor uitdekastkomblokkade.

Hatert
18-08-10, 00:40
Nog wel in ramadan schelden en zo. Wat een lef hoor. gewoon uit het niets creeren ze hun relletje en ruzietje terwijl het een heel interessant nieuwsartikeltje is.

Hey het is wetenschap, we mogen de resultaten toch wel accepteren? We zien dat er een bepaalde vorm van 'lesbiciteit' met een hormoonbehandeling genezen kan worden. Of kun je de sexualiteit zoiezo veranderen door een hormoonbehandeling, dus een gewoon kindje homosexueel maken?

Tot nu toe is mijn voorlopige conclusie dat homosexualiteit een verkeerde afstemming is van de sexualiteit, kennelijk speelt een tekort of een teveel aan bepaalde hormonen in een bepaalde periode een rol daarin. Als dat zo is, is het geoorloofd om de sexualiteit van je ongeboren kind te mogen genezen, net zoals dat je een ongeboren kindje met ene bepaalde afwijking zou kunnen genezen met een bepaalde behandeling.

Is dat wenselijk als dat mogelijk is? Is het wenselijk om de sexualiteit van je kind te genezen of juist ervoor te zorgen dat hij als homo wordt geboren. Gezien de kapitalistische inrichting van onze samenleving lijkt het mij niet meer als normaal dat je alles kunt kopen en bestellen als je maar genoeg geld hebt.

Een homo kan besluiten om een draagmoeder in te schakelen en waarbij het ongeboren kindje een hormoonbehandeling krijgt om als homosexueel geboren te worden.

Dat zijn allerlei vragen die bij mij opkomen, dat gerel over homos etc... is voor mij een gelopen race en als zodanig niet interessant. Ik wijs natuurlijk per definitie homosexueel gedrag af, maar dat weerhoudt mij niet om mee te denken over de toekomst.

H.P.Pas
18-08-10, 01:20
Ik zet hem hier ook nog maaar even neer:


Jezelf zonder noodzaak degraderen tot een cliché-tekst genererende harlekijn, is een misdaad tegen menselijkheid.

Hatert
18-08-10, 01:28
Ik zet hem hier ook nog maaar even neer:

Prima staaltje zelfkennis, mijn complimenten.

En gaan jullie nog eens een keer ophouden over mijn vermeende persoonlijkheid of hoe zit dat nou? In het begin vond ik het wel leuk al die aandacht maar nu is het een beetje zielig aan het worden.

Aït Ayt
18-08-10, 02:13
Als je de sport niet beoefent moet je je niet met de spelregels bemoeien.

ga dat maar eens tegen de atheïsten zeggen die zich hier keer op keer staan op winden over islamitische lijfstraffen..

Joesoef
18-08-10, 06:45
En jou volgende stap is dat jij uit de kast komt???


Vertel wat is er onzin?


Genetisch bepaald, borderline?

naam
18-08-10, 08:30
Nog wel in ramadan schelden en zo. Wat een lef hoor. gewoon uit het niets creeren ze hun relletje en ruzietje terwijl het een heel interessant nieuwsartikeltje is.

Hey het is wetenschap, we mogen de resultaten toch wel accepteren? We zien dat er een bepaalde vorm van 'lesbiciteit' met een hormoonbehandeling genezen kan worden. Of kun je de sexualiteit zoiezo veranderen door een hormoonbehandeling, dus een gewoon kindje homosexueel maken?

Tot nu toe is mijn voorlopige conclusie dat homosexualiteit een verkeerde afstemming is van de sexualiteit, kennelijk speelt een tekort of een teveel aan bepaalde hormonen in een bepaalde periode een rol daarin. Als dat zo is, is het geoorloofd om de sexualiteit van je ongeboren kind te mogen genezen, net zoals dat je een ongeboren kindje met ene bepaalde afwijking zou kunnen genezen met een bepaalde behandeling.

Is dat wenselijk als dat mogelijk is? Is het wenselijk om de sexualiteit van je kind te genezen of juist ervoor te zorgen dat hij als homo wordt geboren. Gezien de kapitalistische inrichting van onze samenleving lijkt het mij niet meer als normaal dat je alles kunt kopen en bestellen als je maar genoeg geld hebt.

Een homo kan besluiten om een draagmoeder in te schakelen en waarbij het ongeboren kindje een hormoonbehandeling krijgt om als homosexueel geboren te worden.

Dat zijn allerlei vragen die bij mij opkomen, dat gerel over homos etc... is voor mij een gelopen race en als zodanig niet interessant. Ik wijs natuurlijk per definitie homosexueel gedrag af, maar dat weerhoudt mij niet om mee te denken over de toekomst.

Er is ook onderzocht dat vrouwen op latere leeftijd lesbische gevoelens krijgen.
Ook dit is wetenschap. Je kan de resultaten van dit onderzoek toch ook wel accepteren.

'Vrouwen worden ook op latere leeftijd lesbisch'
AMSTERDAM – Vrouwen kunnen ook als ze volwassen zijn nog lesbische gevoelens ontwikkelen, volgens onderzoek van Amerikaanse wetenschappers. Veranderingen in seksuele geaardheid zouden op grotere schaal voorkomen dan tot nu toe werd gedacht.

Uit een studie is gebleken dat tweederde van de vrouwen die lesbische gevoelens koesteren in de loop van hun leven van seksuele geaardheid kunnen zijn veranderd.

Deze uitkomst is in tegenspraak met de wetenschappelijke aanname dat iemands seksuele voorkeur voornamelijk meer door genen wordt bepaald dan door de omgeving.

Angst

Volgens Christan Moran, een Amerikaanse onderzoekster, willen veel vrouwen die op latere leeftijd nog lesbische gevoelens ontwikkelen daar niet voor uit komen. “Ze durven dat niet uit angst voor de reactie van hun omgeving”, aldus Moran tegen de Britse Telegraph.

En vrouwen die zich in langdurige heteroseksuele relaties bevinden, vooral als ze kinderen hebben, zullen het nog moeilijker hebben. Zij ondervinden grotere problemen om hun nieuwe levensstijl te kunnen accepteren, aldus Moran.

Kans

“Er is een grote kans voor heteroseksuele vrouwen om in hun volwassen leven voor de eerste keer een aantrekkingskracht tot hetzelfde geslacht te ervaren”, zo concludeerde Moran uit interviews met meer dan tweehonderd getrouwde lesbische stellen.

Het feit dat vrouwen pas op late leeftijd achter hun seksevoorkeur kwamen werd vaak ten onrechte afgedaan als “onderdrukte lesbiennes die eindelijk hun gevoelens hadden geaccepteerd”, voegde Moran toe.

“De meeste onderzoeken hebben echter de mogelijkheid uitgesloten dat een heteroseksuele vrouw een volledige ommezwaai naar een lesbisch bestaan maakt, oftewel, van seksuele geaardheid veranderd.”

Een bekend voorbeeld van een vrouw die haar man verliet om een lesbische relatie te beginnen is de Amerikaanse actrice Portia de Rossi. Zij trouwde in 2008 met de Amerikaanse comédienne Ellen DeGeneres, negen jaar nadat ze van haar man was gescheiden.

John2
18-08-10, 09:05
Genetisch bepaald, borderline?
emotionele regulatie stoornis, is een defect in de hersenen waar onze emoties vandaan komen, een gebied in de hersenen die ons gevoelens regelen.
Volgens het vakblad blijkt, dat deze stoornis genetisch is bepaald en vaak voorkomt bij echtparen die geen dochters of geen zonen kunnen krijgen, ook komt het voor bij dat het missen van de gen niet tot een miskraam lijdt en het toch tot een geboorte komt wat dan weer lijdt tot een zeer kleine afwijking in de hersenen en soms tot het missen van het tussen schot in de hartkamers.
Ook borderline valt hieronder (BPS);

Borderline betekend grens. Oorspronkelijk dacht men dat personen die een borderline persoonlijkheidsstoornis (BPS) hadden, zich bevonden in het grensgebied van neurose (ineffectieve manier van omgaan met problemen) en psychose (toestand waarbij je het normale contact met de werkelijkheid kwijt bent). Omdat dit te vaag en veelomvattend is, is er een nieuwe term voor BPS: emotionele regulatie stoornis (ERS). Omdat deze term nog tamelijk onbekend is zal ik op deze site spreken over BPS.
Enkele bronnen:
http://ps.punt.nl/?r=1&id=268293
http://www.verstraining.nl/
www.wdhbreda.nl/terugblik/wdocs/BPS.doc+BPS+emotionele+regulatie+stoornis+(ERS)&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

super ick
18-08-10, 09:18
Biologisch zijn ze in orde maar sociaal gezien worden ze gedwongen om de homosexuele handelingen uit te voeren.


Ik begrijp dat je worsteld met je homoseksuele gevoelens.
Zou het een oplossing zijn voor jou om mannen ook een sluier te laten dragen?

Joesoef
18-08-10, 09:22
emotionele regulatie stoornis, is een defect in de hersenen waar onze emoties vandaan komen, een gebied in de hersenen die ons gevoelens regelen.


Hoe kom je er in godsnaam bij om borderline te koppelen aan homofilie?

super ick
18-08-10, 09:24
ga dat maar eens tegen de atheïsten zeggen die zich hier keer op keer staan op winden over islamitische lijfstraffen..

Al die opwinding voor niets.
Ik ben voorstander van islamitische lijfstraffen voor moslims in Nederland. Ik heb meer problemen met het proces dat moslims in moslimlanden krijgen.
Dus eerst de bewijsvoering volgens de Nederlandse wet. Daarna straffen volgens de sharia.

Zwepen, hakken, doodgooien. Het moet van de barmhartige (VZMH)

p.s.
mag je mensen met een afwijking/ziekte ook voor hun afwijking/ziekte zwepen, hakken of doodgooien?

John2
18-08-10, 09:39
Hoe kom je er in godsnaam bij om borderline te koppelen aan homofilie?
Omdat het komt uit het zelfde defecte gebied in de hersenen waar onze emoties vandaan komen.
Het zit dus tussen de oren. :hihi:

Joesoef
18-08-10, 09:45
Omdat het komt uit het zelfde defecte gebied in de hersenen waar onze emoties vandaan komen.
Het zit dus tussen de oren. :hihi:


Borderline is niet genetisch bepaald, het is een persoonlijkheidsstoornis. Voor de oorzaak bestaat geen hard bewijs, er zijn aanwijzingen dat zowel genetische factoren als omgevingsfactoren een rol kunnen spelen.

John61
18-08-10, 11:00
Als je de sport niet beoefent moet je je niet met de spelregels bemoeien.


Inderdaad :hihi:, waar komt toch die bemoeizucht bij relifanaten vandaan? Helemaal geobsedeerd door sex. De paus en consorten doen er niet aan, fundi moslims en christenen gruwen van homo's. Maar wel hebben ze een mening die ze luid en duidelijk verkondigen en het liefst aan iedereen opdringen! Soms lijkt het wel of ze de godganse dag met sex bezig zijn.

knuppeltje
18-08-10, 11:55
Het zit dus tussen de oren. :hihi:

Jouw idioterie ook.

naam
18-08-10, 12:10
Inderdaad :hihi:, waar komt toch die bemoeizucht bij relifanaten vandaan? Helemaal geobsedeerd door sex. De paus en consorten doen er niet aan, fundi moslims en christenen gruwen van homo's. Maar wel hebben ze een mening die ze luid en duidelijk verkondigen en het liefst aan iedereen opdringen! Soms lijkt het wel of ze de godganse dag met sex bezig zijn.

Het gaat bij mensen maar om twee dingen in de het leven namelijk seks en dood. Godsdiensten spelen daar goed op in en focussen zich met name op die twee. Dit houdt in dat godsdienstfanaten vooral met die twee onderwerpen bezig zijn. Het is een paradox.

John2
18-08-10, 12:38
Borderline is niet genetisch bepaald, het is een persoonlijkheidsstoornis. Voor de oorzaak bestaat geen hard bewijs, er zijn aanwijzingen dat zowel genetische factoren als omgevingsfactoren een rol kunnen spelen.

Sorry om een één of andere duistere redenen zijn de links weggevallen.
www.wdhbreda.nl/terugblik/wdocs/BPS.doc+BPS+emotionele+regulatie+stoornis+(ERS)&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=nl


Borderline betekend grens. Oorspronkelijk dacht men dat personen die een borderline persoonlijkheidsstoornis (BPS) hadden, zich bevonden in het grensgebied van neurose (ineffectieve manier van omgaan met problemen) en psychose (toestand waarbij je het normale contact met de werkelijkheid kwijt bent). Omdat dit te vaag en veelomvattend is, is er een nieuwe term voor BPS: emotionele regulatie stoornis (ERS). Omdat deze term nog tamelijk onbekend is zal ik op deze site spreken over BPS.
http://ps.punt.nl/?r=1&id=268293

http://www.verstraining.nl/

Aït Ayt
18-08-10, 12:47
Dus eerst de bewijsvoering volgens de Nederlandse wet. Daarna straffen volgens de sharia.

sorry voor je maar dat kan niet dat het procesrecht volgens nederlands recht verloopt en de strafuitvoering volgens islamitisch recht.. het islamitisch procesrecht bij hoedoed overtredingen horen erbij..


Zwepen, hakken, doodgooien. Het moet van de barmhartige (VZMH)

nou en.. het zijn jouw handen en voeten niet.. bemoei je niet met andermans spelregels zoals wide-o terecht opmerkte..


p.s.
mag je mensen met een afwijking/ziekte ook voor hun afwijking/ziekte zwepen, hakken of doodgooien?

wel als ze daarmee schade aanrichten aan de samenleving..


ps. het blijft me verbazen hoe agressief er gereageerd wordt wanneer iemand stelt dat homofilie een afwijking is terwijl atheïsten hier bijna dagelijks staan te zeiken op de islaam waarbij er termen gebruikt worden als "achterlijk" en "barbaars"..
7 dagen per week staan atheïsten zich te bemoeien met de islaam en is er volop kritiek maar er mag geen greintje kritiek komen op homofile want dan breekt de hel open.. er heerst hier een taboe op homoseksualiteit.. dit onderwerp kan anno 2010 nog steeds niet in nederland openlijk besproken worden zonder dat de ander voor rotte vis wordt uitgemaakt..

John2
18-08-10, 12:55
Jouw idioterie ook.
Moh het kan nog gekker...........................


sorry voor je maar dat kan niet dat het procesrecht volgens nederlands recht verloopt en de strafuitvoering volgens islamitisch recht.. het islamitisch procesrecht bij hoedoed overtredingen horen erbij..
nou en.. het zijn jouw handen en voeten niet.. bemoei je niet met andermans spelregels zoals wide-o terecht opmerkte..
wel als ze daarmee schade aanrichten aan de samenleving..
ps. het blijft me verbazen hoe agressief er gereageerd wordt wanneer iemand stelt dat homofilie een afwijking is terwijl atheïsten hier bijna dagelijks staan te zeiken op de islaam waarbij er termen gebruikt worden als "achterlijk" en "barbaars"..
7 dagen per week staan atheïsten zich te bemoeien met de islaam en is er volop kritiek maar er mag geen greintje kritiek komen op homofile want dan breekt de hel open.. er heerst hier een taboe op homoseksualiteit.. dit onderwerp kan anno 2010 nog steeds niet in nederland openlijk besproken worden zonder dat de ander voor rotte vis wordt uitgemaakt..
Als ik dit stukje zo lees, vraag ik me af wat je in vredesnaam nog doet in Nederland (europa) en waarom je niet het eerste vliegtuig pakt naar een land waar jou regeltjes als normaal worden gezien?
Wanneer ga jij inzien dat landen in Europa en hiermee de burgers niets moeten hebben van de gruwel die de Islam uitdraagt of wens uit te dragen door personen zoals jij?

Aït Ayt
18-08-10, 12:57
Borderline is niet genetisch bepaald, het is een persoonlijkheidsstoornis.

leg john2 anders nog even het verschil uit tussen een hersenstoornis en een persoonlijkheidsstoornis.. (al zal hij dat waarschijnlijk niet snappen)

Sjarlus
18-08-10, 13:01
[...]Ik wijs natuurlijk per definitie homosexueel gedrag af[...]
Hiermee diskwalificeer je jezelf v.w.b. het doen van andere dan religieuze uitspraken over homoseksualiteit. Snaveltje toe dus.

StevieK
18-08-10, 13:03
Liever in de bosjes?

door: Cas van Kleef Dec 27 2006 (http://www.spunk.nl/index.php?nav=51&intArticleId2=1167217072183)

Het is artikel is dan wel een paar jaar oud, maar de situatie is nog steeds van deze tijd

Als Marokkaanse homo ben je bijna gedoemd er een nachtelijk dubbelleven op na te houden. Maar waar ga je dan eigenlijk heen? Is een speciale islamitische homobar een optie, of ga je liever totaal anoniem de bosjes in?

Amsterdam is de trotse bezitter van het enige Arabische homocafé van het land; Habibi Ana. Een goede plek om mijn zoektocht te beginnen. Ik spreek de barman en het gesprek komt meteen op de problematiek van Marokkaanse homojongeren: ‘Veel van de jongens die hier komen zijn alleen binnen uit de kast, buiten zijn ze een normale hetero. Maar ook hierbinnen heb je allerlei types. Sommige jongens zeggen dat ze hier alleen komen omdat ze de muziek zo leuk vinden. Andere jongens die hier komen zijn het huis uitgeschopt. Ze zijn achttien, negentien jaar en hebben vaak geen cent. Daarom willen wij een opvanghuis oprichten voor jonge Marokkaanse homo’s. Ik zie vaak dat jonge Marokkanen met oude mannen naar huis gaan. Deels omdat ze het wel spannend vinden, maar ook omdat ze een plaats nodig hebben om te overnachten. En die oude mannen... tja.’ Zijn er eigenlijk nog andere plekken waar Marokkaanse homo’s elkaar kunnen ontmoeten? ‘Tja, er zijn weinig feesten, ofzoiets. Dus behalve deze bar is er bijna niks. Ik ken natuurlijk de verhalen van jongens die seks zoeken in een park, maar ik ben er zelf nooit geweest.’

Dit is niet de eerste keer dat ik hoor dat vooral Marokkaanse homo’s hun heil zoeken in het park. Via via kom ik aan het telefoonnummer van iemand die wel eens cruist (homotaal voor een seksdate zoeken), en geen problemen heeft daarover te vertellen: ‘Ja, natuurlijk komen er op die cruisingplekken veel Marokkanen. Waarom? Dat kan je toch wel raden? Waarschijnlijk hebben ze allemaal een vrouw en kinderen. Stiekem, weetje. Ik vind het persoonlijk wel lekker. Dat geheime gedoe windt me wel op, en de beste paarden zijn toch ook Arabieren? Hahaha. Maar ik kom daar bijna nooit meer ‘s nachts. Laatst was er nog een jongen vermoord. Wil jij er voor je stukje een kijkje nemen? Zou ik niet doen. Die jongens komen daar maar voor een ding, en als je dat niet kan geven, slaan ze je voor je bek.’

Ook zijn er veel geruchten dat veel Marokkaanse jongens een dubbelleven leiden als prostituée. Joost (22) gaat vaak uit in de homoscene en zegt ze vaak tegen te komen. Joost: ‘Ik kwam wel eens in de Cockring, en daar zag ik nogal veel Marokkanen. En dat waren – voor zover ik weet – alleen maar hoeren. Ik was er vaak tijdens de afterparty, omdat rond die tijd niks meer open was, en als het zo laat is stappen de hoeren meteen op je af. In mijn ervaring is ongeveer zeventig procent daarvan Marokkaan. In de Soho (discotheek in de Reguliersdwarsstraat te Amsterdam) is altijd zo’n ‘hoekje’ links achteraan, daar zitten alle hoeren. En ook die hoeren zijn veelal Marokkaan. Ik heb geen idee hoe dat komt.’

In de Habibi Ana raak ik in gesprek met een jongen (‘noem me maar Mohammed’), en vraag hem of hij denk dat wat hij doet verboden is. Mohammed: ‘Ik ben moslim, en in de Koran staat dat homoseksualiteit fout is. Dus mag het niet.’ Zijn metgezel luistert naar ons gesprek, en valt in met een zwaar Arabisch accent: ‘Is dat nou wel zo? Volgens mij staat er nergens dat homoseksualiteit verboden is. Of de teksten kunnen in ieder geval op meerdere manieren worden geïnterpreteerd. Toch?’ Mohammed: ‘Nou volgens mij is het gewoon verboden. Maar dat maakt me hier niet uit. Hier ben ik toch niet wie ik in het normale leven ben. Als ik morgen wakker word ben ik weer een normale moslim.’ Maar voel je je schuldig tegenover je ouders dat je alles geheim houdt? Mohammed: ‘Kijk, in onze cultuur ligt het anders dan in de Nederlandse. Ik ga in het weekend uit, en dan blijf ik wel eens bij iemand slapen. Mijn ouders vragen er niet naar, maar ik denk dat ze het wel weten. Ik laat het maar zo, want bij ons is het ongepast om daarover te praten. Ik heb nu een soort zwijgende toestemming van mijn ouders, ook al denk ik dat ze het niet met me eens zijn. Als ik ze echter om toestemming zou vragen, zouden ze dat niet geven.’

Aan het eind van de avond breng ik een bezoekje aan de Exit (homodiscotheek). Er komt een jongen met een Mediteraans uiterlijk naar me toe die gehoord heeft dat ik wat aan het rondvragen was. Hij heeft me ook nog wat te vertellen: ‘De Arabische cultuur is er een van macho’s en van macht. Als je neukt, ben je macho en heb je macht. Homo’s zijn vrouwelijk, en hebben daarom geen recht om te neuken. Dus dan word je maar geneukt. Verkrachting van jonge homo’s komt veel voor. Ik weet van een aantal soort-van-vrienden dat, toen ze eenmaal uit de kast kwamen tegenover hun familie, ze nogal wat vervelende bezoeken van ooms hebben gehad.’ Tja, dan doe je het inderdaad liever in de bosjes.

StevieK
18-08-10, 13:10
De bekendste homo-ontmoetingsplek van het land PDF Afdrukken E-mail
Bijdrage van Camil Driessen en Sander Heijne
Friday, 6 February 2009 (http://www.mediastudies.nl/nap2/index.php?option=com_content&task=view&id=1647&Itemid=0)
Homoseks in het Vondelpark is bijna net zo oud als het park zelf.

AMSTERDAM, 6 feb. Seks tussen homoseksuelen wordt sinds vorig jaar officieel gedoogd in de bosjes bij het Rosarium in het Amsterdamse Vondelpark. Het besluit van stadsdeel Oud-Zuid werd tot in Den Haag bejubeld en verguisd. In de Rozentuin veranderde er niets. De plek geldt vanaf het moment dat deze in 1959 werd verbouwd als dé homo-ontmoetingsplek van de stad.

Homo-ontmoetingsplekken, vaak aangeduid als cruisingzone, hebben een lange geschiedenis in Nederland. Zeventiende-eeuwse bronnen spreken van plekken waar mannen in ‘banen’ langs elkaar ‘cruysen’ op zoek naar homoseksuele contacten. De huidige wereldwijd gebruikte term cruising is dan ook afkomstig van het Nederlandse woord cruysbaan.

Begin twintigste eeuw kwam het Vondelpark op als ontmoetingsplek. Homo’s troffen elkaar in de bosjes, maar vooral, zoals overal in de stad, in de openbare toiletten. De stadstoiletten waren destijds nog op twee personen ingericht. Van buiten was niet zichtbaar wat binnen gebeurde. Een oudere bezoeker van de Rozentuin herinnert zich die toiletten. ‘Overal in de stad kon van alles gebeuren. Dat was geweldig.’

Halverwege de jaren vijftig ging de politie actief optreden tegen seks in openbare toiletten. Honderden mannen werden opgepakt voor onzedelijk gedrag. De stringentere aanpak van seks in de publieke ruimte ging gepaard met het gedogen van homobars, die dan ook als paddenstoelen uit de grond schoten. Het gedoogbeleid was een groot succes voor de Amsterdamse homo-emancipatie. In de jaren zeventig groeide de stad uit tot Gay Capital van de wereld.

Met de opkomst van de homobars verdween de ‘noodzaak’ cruisingzones te bezoeken. Het cruisen ging echter onverminderd door. Verdreven uit de openbare toiletten in de stad, concentreerden de homo’s die niet houden van de gayscene of heimelijk homoseksueel waren zich bij het net verbouwde Rosarium. Niet of nauwelijks gestoord door de autoriteiten groeide de plek in de decennia daarop uit tot de bekendste cruisingzone van de stad.

In 1990 erkende de gemeente de ontmoetingsplek impliciet door het sluiten van het Maai-akkoord. Daarin spraken de gemeente en homobelangenorganisatie COC af dat het gras in de Picassoweide nabij de Rozentuin voortaan hoog mocht groeien om homo’s meer privacy te geven. In 2008 kwam de expliciete erkenning. In de nota ‘Gebruik Vondelpark’ besloot stadsdeel Oud-Zuid om seks in de rozentuin officieel te gedogen.

In de Rozentuin komen verschillende soorten homoseksuele bezoekers. Vrijwel allen ‘stoere’ mannen. De stereotype ‘verwijfde’ nichten vindt men er niet. Er is een mix aan bezoekers. Jongens en oudere mannen. Nederlanders en toeristen. Autochtonen en allochtonen. Tijdens twee nachtelijke bezoeken aan de Rozentuin in januari waren ondermeer een politieman en modeontwerper op zoek naar seks.
Uit gesprekken met bezoekers in het park blijkt dat er in de Rozentuin soms sprake is van prostitutie, in het bijzonder van Marokkaanse jongens. Beweringen die worden ondersteund door het onderzoek over geweld tegen homo’s in Amsterdam ‘Als ze maar van me afblijven’(2008) van de Universiteit van Amsterdam.
De politieman op zoek naar seks beaamt dat Marokkaanse jongetjes zich te koop aanbieden in het park, maar moet er zelf niets van hebben. ‘A-Ik ben geen pedo en B ik betaal niet voor seks.’ Volgens de modeontwerper is de homoprostitutie in Nederland kleinschalig, ‘Nederlandse nichten betalen niet voor seks, hooguit vieze dikke oude mannen.’



En lees dit stukje ook eens (http://www.vkblog.nl/bericht/292336/HOMObashers..._en_haunted-homo_hunters_zijn_zelf_homo!)

John2
18-08-10, 13:23
leg john2 anders nog even het verschil uit tussen een hersenstoornis en een persoonlijkheidsstoornis.. (al zal hij dat waarschijnlijk niet snappen)
Waar komen de persoonlijkheidsstoornissen vandaan dr.Aït en dr Ayt.
http://www10.antenna.nl/hersenstorm/hersenstructuur.jpg
Het gebied van de nucleus caudatus is het gebied waar gen op chromosoom 11 voorkomt in deze chromosoom zit vaak de afwijking.
In dit gebied zitten alle dwang neuroses zoals alcohol, rook, speed, cocaïne, heroïne verslaving, ook sex, liefde, geweld enzovoort, maar ook ADHD, Bordeline en combinatie van neurologische en fysieke "afwijkingen" versterkt dan wel afgezwakt door omgevingsfactoren.

Aït Ayt
18-08-10, 13:47
Waar komen de persoonlijkheidsstoornissen vandaan dr.Aït en dr Ayt.


in 2013 komt de vijfde editie van de dsm uit.. hierin komen nieuwe diagnostische criteria te staan voor enkele persoonlijkheidsstoornissen en hersenstoornissen.. zo verdwijnen bijvoorbeeld de schizoïde persoonlijkheidsstoornis uit de dsm alsmede de hersenstoornis pdd-nos dat in de nabije toekomst voortaan als licht autisme wordt gediagnosteerd.. mijn tip is dat jij je nu snel aanmeld bij de website van dsm-5 (http://www.dsm5.org/Pages/Default.aspx) zodat je ze nog net op tijd kunt vertellen dat borderline geen persoonlijkheidsstoornis is maar een hersenstoornis.. dan kan dat meegenomen worden in de aankomende dsm editie.. met jouw onschatbare kennis van de psychiatrische diagnostiek kun je een belangrijke rol spelen zodat de borderline persoonlijkheidsstoornis (bps) voortaan als de borderline hersenstoornis wordt omschreven.. :duim:

Joesoef
18-08-10, 13:53
Sorry om een één of andere duistere redenen zijn de links weggevallen.
www.wdhbreda.nl/terugblik/wdocs/BPS.doc+BPS+emotionele+regulatie+stoornis+(ERS)&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=nl (http://www.wdhbreda.nl/terugblik/wdocs/BPS.doc+BPS+emotionele+regulatie+stoornis+%28ERS%2 9&cd=5&hl=nl&ct=clnk&gl=nl)


http://ps.punt.nl/?r=1&id=268293

http://www.verstraining.nl/

Sjon, uit geen een van je linken blijkt dat borderline een genetisch bepaalde/ aangeboren afwijking is, het is een persoonlijkheidsstoornis/ emotieregulatiestoornis.

Ik zit nog steeds te wachten op jouw bewijs dat borderline en homofilie met elkaar te maken hebben.

knuppeltje
18-08-10, 13:59
Mooi plaatje van Sjonny, maar ik vraag wel me af waar de afwijking zit die maakt dat wij hier zoveel prikken. :blowen:

Slinger
18-08-10, 14:03
Mooi plaatje van Sjonny, maar ik vraag wel me af waar de afwijking zit die maakt dat wij hier zoveel prikken. :blowen:

Nou snap ik waarom mijn dochter niet lesbisch is.

super ick
18-08-10, 16:54
ps. het blijft me verbazen hoe agressief er gereageerd wordt wanneer iemand stelt dat homofilie een afwijking is ..

Beste Ait,

Je moet hier teveel te koop lopen met je homoseksuele gevoelens. Er zijn hier moslims die daar nog grote problemen mee hebben.

moos1
18-08-10, 19:29
7 dagen per week staan atheïsten zich te bemoeien met de islaam en is er volop kritiek maar er mag geen greintje kritiek komen op homofile want dan breekt de hel open..
Zodra homo's gaan eisen dat iedereen homo wordt en alle hetero's dood willen hebben .....gaan de hetero's tegen homo's net zo zeiken als atheïsten tegen moslims........
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Iznogoodh
18-08-10, 21:32
ps. het blijft me verbazen hoe agressief er gereageerd wordt wanneer iemand stelt dat homofilie een afwijking is terwijl atheïsten hier bijna dagelijks staan te zeiken op de islaam waarbij er termen gebruikt worden als "achterlijk" en "barbaars".. Wat is het toch moeillijk voor je om je islamitisch fanatisme te verbergen.

Aït Ayt
18-08-10, 22:19
Beste Ait,

Je moet hier teveel te koop lopen met je homoseksuele gevoelens. Er zijn hier moslims die daar nog grote problemen mee hebben.

oh , dus als een moslim zegt dat homofilie een afwijking is dan heeft die moslim zelf homofiele gevoelens..
naar analogie hiervan kun je dan ook stellen dat als een atheïst zegt dat de islamitische lijfstraffen barbaars zijn dan heeft die atheïst de behoefte om zelf zweepslagen te krijgen..

Tomas
18-08-10, 22:22
oh , dus als een moslim zegt dat homofilie een afwijking is dan heeft die moslim zelf homofiele gevoelens..
naar analogie hiervan kun je dan ook stellen dat als een atheïst zegt dat de islamitische lijfstraffen barbaars zijn dan heeft die atheïst de behoefte om zelf zweepslagen te krijgen..

Te geven. Je analogieen kloppen de laatste tijd echt voor geen meter.

Aït Ayt
18-08-10, 22:41
Te geven. Je analogieen kloppen de laatste tijd echt voor geen meter.

welke analogieën dan nog meer ?

Tomas
18-08-10, 22:47
welke analogieën dan nog meer ?

Die ik laatst van je las. Heb geen zin om te zoeken. Dus zeker 2.

Tomas
18-08-10, 22:51
Denk trouwens ook niet dat homofobie altijd duidt op onderdrukte homofilie. Pas als het zulke vormen als bij Hatert aanneemt ga je denken. Dan hebben we het over pure haat, niet gecultiveerde haat/afkeer uit gewoonte. Zodra een homofoob ook maar 1 artikel vrijwillig zonder dwang plaatst over homofilie is het eigenlijk verdacht. Jij en ik denken er niet aan. Pas als je er tegenaan loopt. Hatert houdt het bezig. En waarom dan? Jou en mij niet, hem wel. Waarom?

Aït Ayt
18-08-10, 22:54
Die ik laatst van je las. Heb geen zin om te zoeken. Dus zeker 2.

kortom je weet het niet..
da-ag..

Tomas
18-08-10, 22:58
kortom je weet het niet..
da-ag..

Vanwaar die angst?

mark61
18-08-10, 23:33
7 dagen per week staan atheïsten zich te bemoeien met de islaam en is er volop kritiek maar er mag geen greintje kritiek komen op homofile want dan breekt de hel open.

Je kan geen kritiek hebben op regen. Dat is wat er mis is.

Maar ga gerust door gewild dom te doen, een van jouw specialiteiten.

Er heerst hier een distincte afkeer van achterbaksheid.

mark61
18-08-10, 23:35
Denk trouwens ook niet dat homofobie altijd duidt op onderdrukte homofilie. Pas als het zulke vormen als bij Hatert aanneemt ga je denken. Dan hebben we het over pure haat, niet gecultiveerde haat/afkeer uit gewoonte. Zodra een homofoob ook maar 1 artikel vrijwillig zonder dwang plaatst over homofilie is het eigenlijk verdacht. Jij en ik denken er niet aan. Pas als je er tegenaan loopt. Hatert houdt het bezig. En waarom dan? Jou en mij niet, hem wel. Waarom?

Exact.

Ik heb in mijn leven zelden nagedacht over homofilie, tot die praatjes hier begonnen te verschijnen.

H.P.Pas
18-08-10, 23:35
Te geven.
Voltreffer.

Hatert
19-08-10, 00:17
oh , dus als een moslim zegt dat homofilie een afwijking is dan heeft die moslim zelf homofiele gevoelens..
naar analogie hiervan kun je dan ook stellen dat als een atheïst zegt dat de islamitische lijfstraffen barbaars zijn dan heeft die atheïst de behoefte om zelf zweepslagen te krijgen..

Dat kun je 1 keer serieus nemen en op ingaan, maar je weet zelf wel dat ze niets anders doen dan zo discusseren.

Het is heel simpel, als ze niets tegen je argumenten in kunnen brengen dan gaan ze je zwart maken. Meer is het niet.

Homosexualiteit wordt constant gebruikt om moslims er mee te criminaliseren, zie het laatste voorbeeld van een homobar te plaatsen naast een moskee in manhatten. Het gaat ze niet om de homos, maar de homo wordt misbruikt om de islam ermee aan te vallen. Als je als moslim tegen hun stellingen en argumenten verweert verweert dan ben je ineens homofiel. hahaha....

Wat een eenvoudige kinderlijke reaktie.

Hoe noemen ze dat ookal weer, Argumentum ad hominem

John2
19-08-10, 00:19
in 2013 komt de vijfde editie van de dsm uit.. hierin komen nieuwe diagnostische criteria te staan voor enkele persoonlijkheidsstoornissen en hersenstoornissen.. zo verdwijnen bijvoorbeeld de schizoïde persoonlijkheidsstoornis uit de dsm alsmede de hersenstoornis pdd-nos dat in de nabije toekomst voortaan als licht autisme wordt gediagnosteerd.. mijn tip is dat jij je nu snel aanmeld bij de website van dsm-5 (http://www.dsm5.org/Pages/Default.aspx) zodat je ze nog net op tijd kunt vertellen dat borderline geen persoonlijkheidsstoornis is maar een hersenstoornis.. dan kan dat meegenomen worden in de aankomende dsm editie.. met jouw onschatbare kennis van de psychiatrische diagnostiek kun je een belangrijke rol spelen zodat de borderline persoonlijkheidsstoornis (bps) voortaan als de borderline hersenstoornis wordt omschreven.. :duim:
Ahhhh,gelukkigerkomtereenboekuit



Sjon, uit geen een van je linken blijkt dat borderline een genetisch bepaalde/ aangeboren afwijking is, het is een persoonlijkheidsstoornis/ emotieregulatiestoornis.

Ik zit nog steeds te wachten op jouw bewijs dat borderline en homofilie met elkaar te maken hebben.
Mijn
spacewerktnietmeer?
Sorryantwoordmorgen

Slinger
19-08-10, 00:22
kortom je weet het niet..
da-ag..

Maar je ontkent niet, dat zegt genoeg!

aït ayt1
19-08-10, 00:22
Vanwaar die angst?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

ik heb geen zin in je spelletjes.. als jij zogenaamd niet weet om welke andere analogieën het zou gaan dan zijn we klaar, tomas..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
19-08-10, 00:29
Dat kun je 1 keer serieus nemen en op ingaan, maar je weet zelf wel dat ze niets anders doen dan zo discusseren.

Het is heel simpel, als ze niets tegen je argumenten in kunnen brengen dan gaan ze je zwart maken. Meer is het niet.

Jijzelf hebt geen enkel argument voor wat dan ook genoemd.

Je gaat niet in op valide tegenargumenten.

Vervolgens begin je een rant over een geschifte Amerikaan. Wat hebben 'wij' daar nou weer mee te maken?

Totaal in de war. Autistisch en snel degenererend.

aït ayt1
19-08-10, 00:36
Homosexualiteit wordt constant gebruikt om moslims er mee te criminaliseren, zie het laatste voorbeeld van een homobar te plaatsen naast een moskee in manhatten. Het gaat ze niet om de homos, maar de homo wordt misbruikt om de islam ermee aan te vallen.

daar lijkt het wel op ja.. anders zijn die agressieve reacties hier niet te verklaren..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aït ayt1
19-08-10, 00:43
Autistisch

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



probeer zonder te gaan schelden eens toe te lichten wat er autistisch is aan zijn reacties..

maar zelfs al zou hij autistisch zijn dan spreekt dat alleen maar in zijn voordeel.. autisten liegen niet en kunnen gedetailleerd discusseren met een grote feitenkennis..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aït ayt1
19-08-10, 00:47
Maar je ontkent niet, dat zegt genoeg!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

ja het zou best kunnen dat ik weleens vaker onbewust een analogie toepas en dat die analogie door de ander als belabbert wordt ervaren..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
19-08-10, 00:52
ja het zou best kunnen dat ik weleens vaker onbewust een analogie toepas en dat die analogie door de ander als belabbert wordt ervaren..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

:duim:

mark61
19-08-10, 00:56
probeer zonder te gaan schelden eens toe te lichten wat er autistisch is aan zijn reacties..

maar zelfs al zou hij autistisch zijn dan spreekt dat alleen maar in zijn voordeel.. autisten liegen niet en kunnen gedetailleerd discusseren met een grote feitenkennis..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat kan je toch zelf zien? Hij reageert net op mijn en andermans zeer inhoudelijke, relevante posts, maar blijft drammerig hetzelfde herhalen. Simpel.

Jij reageert ook niet terzake.

Feitenkennis speelt in dit topic in het geheel geen rol. Het niet kunnen scheiden van descriptieve en prescriptieve oordelen des te meer. Feiten en meningen, altijd lastig.

3adoowna amreeka
19-08-10, 01:57
Homoseksualiteit heeft niets met 'nature' te maken maar met 'opvoeding'. Dus hormonen of geen hormonen. Een pak slaag of van een berg duwen zal ook voor een sterk afname zorgen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Bofko
19-08-10, 02:10
Homoseksualiteit heeft niets met 'nature' te maken maar met 'opvoeding'. Dus hormonen of geen hormonen. Een pak slaag of van een berg duwen zal ook voor een sterk afname zorgen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat ben jij een softie zeg! Gewoon met het hoofd naar beneden van een toren afflikkeren...Dat zal ze leren.

StevieK
19-08-10, 03:15
Dat kun je 1 keer serieus nemen en op ingaan, maar je weet zelf wel dat ze niets anders doen dan zo discusseren.

Het is heel simpel, als ze niets tegen je argumenten in kunnen brengen dan gaan ze je zwart maken. Meer is het niet.

Homosexualiteit wordt constant gebruikt om moslims er mee te criminaliseren, zie het laatste voorbeeld van een homobar te plaatsen naast een moskee in manhatten. Het gaat ze niet om de homos, maar de homo wordt misbruikt om de islam ermee aan te vallen. Als je als moslim tegen hun stellingen en argumenten verweert verweert dan ben je ineens homofiel. hahaha....

Wat een eenvoudige kinderlijke reaktie.

Hoe noemen ze dat ookal weer, Argumentum ad hominem

Homosexualiteit wordt helemaal niet gebruikt om de moslims te criminaliseren.

Maar het gaat om de ontkenning.
De Moslims ontkennen homosexualiteit in hun omgeving, terwijl er grote aantal moslims homosexueel is. Het gaat om
het op hebben van oogkleppen. De hypocrisie.
Als je nu gewwon bekennen dat er ook homosexuele moslims zijn en voor acceptatie. Maar onbekend is onbemind en daarom zijn er veel tegen de homos.

Het is net zoals bij de moslims, het merendeel keert zich af tegen de moslims maar als je nu werkelijk zou vragen of je in je buurt direct problemen heb van/met de moslims dan is het echter maar een kleine groep.

Grote anti moslim figuren komen dagelijks vrijwel nooit met de islam in aanraking, men gaat alleen af op de uitzonderingen, de kleine groep extrimisten die de moslim/islam een heel verkeerd beeld geven.

Er lopen zovelen te schreeuwen over de homos enzo, ga nu eens in je eigen omgeving kijken wie er homo zijn , neen dat kan je aan de buitenkant niet zien. denk niet dat al die verwijfde/ relnichten de homo gemeenschap vertegenwoordigen, dit is echter een hele kleine groep.

De grootste groep homos loopt niet te koop met hun geaardheid, net zoals vele moslims niet nadrukkelijk te koop lopen met hun geloof.


Alleen dat je moslim bent is een keuze, vaak van in de opvoeding zo gekomen. En keuze daarna maken is vaak heel moelijk.

Homo zijn, daar kan je niet voor kiezen. Dat zit in je genen. Velen kunnen daar mee omgaan, sommige dan ook niet. Vaak is de aanval het verbergen va je geaardheid/ gevoelens


Ik heb al zo vaak gezegd, een 100% hetreosexueel maakt het niet uit wat homosexuelen tussen de lakens uit spoken, maar het vaak die andere groep, kwaad,haat enzo vaak vanwege jalouzie, jalouzie omdat zijn niet hun gevoelens kunnen uiten.


Het gekke is dat de niet homo weet hoe homofilie in elkander zit. Maar omdat het geloofsboek ( eeuwenoud) dit zegt , dan nieemt men dit klakkeloos aan.

Er zijn al zoveel dingen in de eeuwen achterhaald.


En betreft die homobat, dat is volgens mij een hoax, een hoax bedacht door een hetero

StevieK
19-08-10, 03:17
Homoseksualiteit heeft niets met 'nature' te maken maar met 'opvoeding'. Dus hormonen of geen hormonen. Een pak slaag of van een berg duwen zal ook voor een sterk afname zorgen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Als je niets zinnigs kan schrijven, schrijf dan niet

Joesoef
19-08-10, 06:25
Mijn
spacewerktnietmeer?
Sorryantwoordmorgen


Bespaar jezelf de moeite, je reactie zal bestaan uit met veel moeite bij elkaar gegoogelde onzin.

John2
19-08-10, 09:30
Bespaar jezelf de moeite, je reactie zal bestaan uit met veel moeite bij elkaar gegoogelde onzin.
Kom-nou-zeg?
Je-weigert-gewoon-de-links-te-lezen........of-jou-medische-kennis-kent-de-begrippen-niet-die-daar-worden-genoemd.
De-links-die-ik-je-gaf-waren-van-een-patiënten-platform,-Universiteit-en-een-praktijk-gespecialiseerd-in-borderline-adhd.

Joesoef
19-08-10, 11:23
Kom-nou-zeg?
Je-weigert-gewoon-de-links-te-lezen........of-jou-medische-kennis-kent-de-begrippen-niet-die-daar-worden-genoemd.
De-links-die-ik-je-gaf-waren-van-een-patiënten-platform,-Universiteit-en-een-praktijk-gespecialiseerd-in-borderline-adhd.


Ik vertrouw meer op psychiaters waar ik mee werk dan zelfhulpgroepjes. Weet je waarom die zelfhulpgroepjes zeggen dat het genetisch is, dat ze er zelf niets aan kunnen doen?

Iznogoodh
19-08-10, 13:02
Ik vertrouw meer op psychiaters waar ik mee werk dan zelfhulpgroepjes. Weet je waarom die zelfhulpgroepjes zeggen dat het genetisch is, dat ze er zelf niets aan kunnen doen?Wel, wat zeggen ze?

Joesoef
19-08-10, 14:43
Wel, wat zeggen ze?

Ik wacht ff op sjon, denk dat hij ook het juiste antwoord niet zal geven :).

John2
19-08-10, 14:57
Ik vertrouw meer op psychiaters waar ik mee werk dan zelfhulpgroepjes. Weet je waarom die zelfhulpgroepjes zeggen dat het genetisch is, dat ze er zelf niets aan kunnen doen?

Ik-zei-niet-dat-hulp-van-een-psychiater-niet-zou-helpen,
verschillende-stoornissen-hebben-ook-de-omgeving-enige-invloed-zeker-bij-patiënten-die-borderline-of-andere-psychische-aandoeningen-hebben.
Toch-zijn-alle-aandoeningen-van-psychische-aard-terug-te-voeren-op-activiteiten-in-de-hersenen.
Waarom-zou-borderline-of-ADHD-net-als-homofilie-niet-uit-het-zelfde-hersen-gebied-kunnen-komen???

Aït Ayt
19-08-10, 14:59
Dat kan je toch zelf zien? Hij reageert net op mijn en andermans zeer inhoudelijke, relevante posts, maar blijft drammerig hetzelfde herhalen. Simpel.



hij reageerde wel op andermans posts.. dat hij niet op jouw posts reageerde kan me echter goed voorstellen.. in weerwil van wat je zelf beweerd zijn je posts helemaal niet inhoudelijk en relevant.. integendeel, je speelde als vanouds weer op de persoon.. in je eerste post in deze topic beticht je hem van homofobie, in je tweede post noem je zijn reactie "crap van de bovenste, goorste plank", en in je derde post verwijt je hem kwaadaardige leugens en 'smerige foute redeneringen', in je vijfde post sta je hem uit te maken voor achterbakse lafaard.. dit mag jij mischien allemaal inhoudelijk en relevant vinden maar het zijn zoals gebruikelijk agressieve, provocerende en inhoudloze reacties die helemaal niets constructiefs toevoegen aan de topic..


Feitenkennis speelt in dit topic in het geheel geen rol. Het niet kunnen scheiden van descriptieve en prescriptieve oordelen des te meer. Feiten en meningen, altijd lastig.

het is zowel mening als feit dat homofilie een afwijking is..

mark61
19-08-10, 15:02
hij
het is zowel mening als feit dat homofilie een afwijking is..

Oh je bent blind. Je leest zorgvuldig om de argumenten heen. Tsja, dan zijn jullie allebei geschift, ook goed.

Maar kom niet aan met dat hij argumenten gaf en anderen niet, want dat is volstrekte onzin.

Nee, het is alleen een mening, versluierd als feit. Ook dat heb ik aangetoond.

Paling(moslim)

Aït Ayt
19-08-10, 15:05
Oh je bent blind. Je leest zorgvuldig om de argumenten heen. Tsja, dan zijn jullie allebei geschift, ook goed.

Maar kom niet aan met dat hij argumenten gaf en anderen niet, want dat is volstrekte onzin.

Nee, het is alleen een mening, versluierd als feit. Ook dat heb ik aangetoond.

Paling(moslim)

dit is ook weer zo'n opgefokte reactie..

Joesoef
19-08-10, 15:05
Ik-zei-niet-dat-hulp-van-een-psychiater-niet-zou-helpen,
verschillende-stoornissen-hebben-ook-de-omgeving-enige-invloed-zeker-bij-patiënten-die-borderline-of-andere-psychische-aandoeningen-hebben.
Toch-zijn-alle-aandoeningen-van-psychische-aard-terug-te-voeren-op-activiteiten-in-de-hersenen.
Waarom-zou-borderline-of-ADHD-net-als-homofilie-niet-uit-het-zelfde-hersen-gebied-kunnen-komen???


Beetje interessant doen met je spatiebalk.

Sjon, je hebt er echt de ballen verstand van, beetje googelen, beetje gokken, beetje aanpassen zodat het in jouw straatje past. Doei.



@Iznogood
Een borderliner zal nooit toegeven dat hij/ zij een persoonlijkheidsstoornis heeft. Als men dan toegeeft dan ligt volgens hem/ haar altijd aan factoren buiten zichzelf, is het iets waar hij/ zij zelf niets aan kan doen.
(beetje kort door de bocht)

super ick
19-08-10, 15:46
Ik vertrouw meer op psychiaters waar ik mee werk

Je bent echt de meester in de zaken omdraaien. Zij werken met jou.

John2
19-08-10, 15:48
=Joesoef;4429977]Beetje interessant doen met je spatiebalk.

Sjon, je hebt er echt de ballen verstand van, beetje googelen, beetje gokken, beetje aanpassen zodat het in jouw straatje past. Doei.
Mijn-spatiebalk-werkt-helaas-niet-meer,-maar-zal-morgen-een-nieuw-toetsenbord-halen.



@Iznogood
Een borderliner zal nooit toegeven dat hij/ zij een persoonlijkheidsstoornis heeft. Als men dan toegeeft dan ligt volgens hem/ haar altijd aan factoren buiten zichzelf, is het iets waar hij/ zij zelf niets aan kan doen.
(beetje kort door de bocht)
Onzin-99%-van-de-mensen-die-borderline-hebben-geven-dit-juist-graag-toe-zodat-mensen-in-hun-omgeving=weten=waarom-ze-soms-zo-reageren!

super ick
19-08-10, 15:52
Het is heel simpel.

Ongetwijfeld, anders had jij er geen antwoord op.

Carolus1
19-08-10, 16:24
sorry voor je maar dat kan niet dat het procesrecht volgens nederlands recht verloopt en de strafuitvoering volgens islamitisch recht.. het islamitisch procesrecht bij hoedoed overtredingen horen erbij..















nou en.. het zijn jouw handen en voeten niet.. bemoei je niet met andermans spelregels zoals wide-0 terecht opmerkte..















wel als ze daarmee schade aanrichten aan de samenleving..



__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Het lijkt me dat religies de grootste schade aan de samenleving aanrichten, met name de islamitische geweldswaanzin.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
19-08-10, 18:29
Onzin-99%-van-de-mensen-die-borderline-hebben-geven-dit-juist-graag-toe-zodat-mensen-in-hun-omgeving=weten=waarom-ze-soms-zo-reageren!


Als je maar aandacht krijgt he Sjon.

John2
19-08-10, 18:47
Als je maar aandacht krijgt he Sjon.

Waar-slaat-dit-nu-weer-op?
Ik-lees-iets-in-een-medisch-vakblad-jullie-hadden-het-erover-ik-meld-het-jij-zegt-dat-kan-niet-ik-geef-je-linken-en-dan-zeg-jij-dat-ik-om-aandacht-vraagt?
Borderline?

Joesoef
19-08-10, 18:53
Waar-slaat-dit-nu-weer-op?
Ik-lees-iets-in-een-medisch-vakblad-jullie-hadden-het-erover-ik-meld-het-jij-zegt-dat-kan-niet-ik-geef-je-linken-en-dan-zeg-jij-dat-ik-om-aandacht-vraagt?
Borderline?


Nee, denk niet dat jij borderline hebt.


Die 99% hoe kom je er op, rechter of linker duim?

John2
19-08-10, 20:08
Nee, denk niet dat jij borderline hebt.
Die 99% hoe kom je er op, rechter of linker duim?

Nee,-niet-een-duim.
Ieder-patiënt-is-blij-als-er-een-diagnose-is-gesteld-en-de-onzekerheid-is-weg-genomen.
Enkele-patiënten-schamen-zich-nog-als-het-gaat-om-een-psychische-aandoeningen-maar-ook-dit-is-de-laatste-jaren-flink-afgenomen.

Joesoef
19-08-10, 20:09
Nee,-niet-een-duim.
Ieder-patiënt-is-blij-als-er-een-diagnose-is-gesteld-en-de-onzekerheid-is-weg-genomen.
Enkele-patiënten-schamen-zich-nog-als-het-gaat-om-een-psychische-aandoeningen-maar-ook-dit-is-de-laatste-jaren-flink-afgenomen.


Waar heb jij die 99 % vandaan?

John2
19-08-10, 21:05
Waar heb jij die 99 % vandaan?

Dat-is/was-mijn-persoonlijke-inschatting.
Hier-is-eigenlijk-nog-nooit-onderzoek-naar-gedaan?

Joesoef
19-08-10, 21:34
Dat-is/was-mijn-persoonlijke-inschatting.



Een echt antwoord!

En hoe zit het nu met het verband tussen homofilie en borderline, ook een persoonlijke inschatting?