PDA

Bekijk Volledige Versie : En westers voorbeeld van beschaaftheid



aboenoeh
17-08-10, 15:23
Pedofiel verkracht pitbull





Sanchez vergreep zich aan zijn hond.Een pedofiel heeft opgebiecht dat hij seks had met zijn pitbull. Jose Antonio Sanchez (68) verkrachtte zijn hond en stapte naar zijn reclasseringsambtenaar.



De Amerikaan uit Muskegon, Michigan werd in 1997 veroordeeld voor de verkrachting van een minderjarige en kwam in januari onder strikte voorwaarden vrij. Een veearts onderzocht de viervoeter en kwam tot de conclusie dat het beest inderdaad anaal verkracht was waarop het dier elders ondergebracht werd. Sanchez werd opnieuw opgesloten op beschuldiging van het plegen van sodomie. (vsv)



HLN Bizar - Pedofiel verkracht pitbull (1145970) (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1145970/2010/08/17/Pedofiel-verkracht-pitbull.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
17-08-10, 15:44
Pedofiel verkracht pitbull





Sanchez vergreep zich aan zijn hond.Een pedofiel heeft opgebiecht dat hij seks had met zijn pitbull. Jose Antonio Sanchez (68) verkrachtte zijn hond en stapte naar zijn reclasseringsambtenaar.



De Amerikaan uit Muskegon, Michigan werd in 1997 veroordeeld voor de verkrachting van een minderjarige en kwam in januari onder strikte voorwaarden vrij. Een veearts onderzocht de viervoeter en kwam tot de conclusie dat het beest inderdaad anaal verkracht was waarop het dier elders ondergebracht werd. Sanchez werd opnieuw opgesloten op beschuldiging van het plegen van sodomie. (vsv)



HLN Bizar - Pedofiel verkracht pitbull (1145970) (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1145970/2010/08/17/Pedofiel-verkracht-pitbull.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

En, heeft de hond aangifte gedaan,....??

en er zijn nog zoveel geiten die ok aangifte willen doen..

John61
17-08-10, 16:29
Pedofiel verkracht pitbull





Sanchez vergreep zich aan zijn hond.Een pedofiel heeft opgebiecht dat hij seks had met zijn pitbull. Jose Antonio Sanchez (68) verkrachtte zijn hond en stapte naar zijn reclasseringsambtenaar.



De Amerikaan uit Muskegon, Michigan werd in 1997 veroordeeld voor de verkrachting van een minderjarige en kwam in januari onder strikte voorwaarden vrij. Een veearts onderzocht de viervoeter en kwam tot de conclusie dat het beest inderdaad anaal verkracht was waarop het dier elders ondergebracht werd. Sanchez werd opnieuw opgesloten op beschuldiging van het plegen van sodomie. (vsv)



HLN Bizar - Pedofiel verkracht pitbull (1145970) (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1145970/2010/08/17/Pedofiel-verkracht-pitbull.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat wil je hiermee beweren? Dat pedofilie alom wordt toegejuichd in het westen?

Toevallig walgen de meeste mensen in het westen van pedofilie. Richt je aandacht liever op die landen waar pedofilie onder het mom van een huwelijk is toegestaan.

Maar joh, nogmaals mijn aanbod: als je het hier zo slecht vindt, ik betaal graag je vliegticket naar Afghanistan. Want ik vraag me af waarom je nog steeds hier bent. Van afghanistan naar Nederland emigreren is moeilijk, andersom is zo te regelen hoor! Geeft maar een seintje.
En blijf je toch liever hier, vraag je dan eens eerlijk af, waarom!

aboenoeh
17-08-10, 16:34
Wat wil je hiermee beweren? Dat pedofilie alom wordt toegejuichd in het westen?



Toevallig walgen de meeste mensen in het westen van pedofilie. Richt je aandacht liever op die landen waar pedofilie onder het mom van een huwelijk is toegestaan.



Maar joh, nogmaals mijn aanbod: als je het hier zo slecht vindt, ik betaal graag je vliegticket naar Afghanistan. Want ik vraag me af waarom je nog steeds hier bent. Van afghanistan naar Nederland emigreren is moeilijk, andersom is zo te regelen hoor! Geeft maar een seintje.

En blijf je toch liever hier, vraag je dan eens eerlijk af, waarom!

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ik blijf speciaal voor u:hihi::hihi::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Iznogoodh
17-08-10, 17:31
En westers voorbeeld van beschaaftheid Je moet niet zo veel drinken voor je een bericht plaatst.

Witte78
17-08-10, 17:41
Is inderdaad een goed voorbeeld. Man wordt terecht gestraft, krijgt nog een kans, en na het verprutsen weer terug in het gevang.

Eric de Blois
17-08-10, 17:57
Anaal verkrachten is minder risico dan je door zo'n kreng te laten pijpen. Verder vind ik dat alle pitbulls vergast mogen worden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
17-08-10, 17:58
[...]Sanchez werd opnieuw opgesloten op beschuldiging van het plegen van sodomie.
SHARIA ALERT! Sodomie strafbaar in een Westers land. Dit moet Aboenoeh toch tevreden stemmen. Het gaat de goede kant op.
Ik zou eerder verwachten dat S. dierenmishandeling ten laste werd gelegd.

moos1
17-08-10, 18:06
SHARIA ALERT! Sodomie strafbaar in een Westers land. Dit moet Aboenoeh toch tevreden stemmen. Het gaat de goede kant op.

Je zou toch eerder verwachten dat S. dierenmishandeling ten laste wordt gelegd.

Ik heb hier de indruk dat "sodomie" in islam iets anders betekent dan in kafirland?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
17-08-10, 18:38
[...]Ik heb hier de indruk dat "sodomie" in islam iets anders betekent dan in kafirland?
Eerlijk gezegd geen idee. Volgens mij (!) verstaat de Islam onder sodomie anale penetratie van man of vrouw middels een penis. Als het artikel klopt wordt in i.i.g. 1 staat in de V.S. anale penetratie van een hond gevat onder sodomie en aldus strafbaar gesteld. Volgens Wiki kan sodomie zo ongeveer elke seksuele handeling betreffen waar geen vagina bij is betrokken:

Sodomie is een historische term voor "tegennatuurlijke" seksuele handelingen. Naast seks met dieren werd onder sodomie ook zowel homoseksuele als heteroseksuele anale penetratie verstaan. In de breedste zin omvat de term zelfs alle vormen van seks die als niet-reproductief gezien kunnen worden, dus ook orale seks, masturbatie, pedosexualiteit en pederastie, zoofilie, gebruik van hulpmiddelen als dildo's, wurgseks, etc. In andere woorden: iedere vorm van niet-vaginale seks kon als sodomie worden beschouwd.

Bovenstaande Wiki-tekst klopt inhoudelijk niet helemaal, want vaginale seks wordt meestentijds als expliciet niet-reproductieve variant (pil, condoom) beoefend. Ik kan me niet voorstellen dat de Islam orale seks beschouwt als sodomie, maar ja: een penis hoort net zomin in een mond als in een anus en een tong is bedoeld om voedsel mee te proeven en mee te communiceren.

aboenoeh
17-08-10, 18:55
Eerlijk gezegd geen idee. Volgens mij (!) verstaat de Islam onder sodomie anale penetratie van man of vrouw. Als het artikel klopt wordt in i.i.g. 1 staat in de V.S. anale penetratie van een hond gevat onder sodomie en aldus strafbaar gesteld. Volgens Wiki kan sodomie zo ongeveer elke seksuele handeling betreffen waar geen vagina bij is betrokken:



Bovenstaande Wiki-tekst klopt inhoudelijk niet helemaal, want vaginale seks wordt meestentijds als expliciet niet-reproductieve variant (pil, condoom) beoefend. Ik kan me niet voorstellen dat de Islam orale seks beschouwt als sodomie, maar ja: een penis hoort net zomin in een mond als in een anus en

een tong is bedoeld om mee te proeven en te communiceren.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



orale sex word niet als sodemoe beschoud in de islam en is ook niet haraam mar wel afgeraden want zoals je zei:een penis hoort net zomin in een mond als in een anus en

een tong is bedoeld om mee te proeven en te communiceren
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Iznogoodh
17-08-10, 21:21
De wereld is simpel voor een religieuze fanaat als aboenoeh.

The_Grand_Wazoo
17-08-10, 21:30
een tong is bedoeld om mee te proeven en te communiceren
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Oh ja?
Staat dat in de gebruiksaanwijzing die bij het product wordt meegeleverd? Of heb je dat zelf verzonnen en is dan maar eenmaal zo.

Waar dienen handen dan precies voor? Om stenen mee te gooien naar overspeligen?

The_Grand_Wazoo
17-08-10, 21:37
De wereld is simpel voor een religieuze fanaat als aboenoeh.

In die simpele wereld wordt in het barbaarse westen de man die een hond op deze wijze mishandeld gestraft met een gevangenisstraf.
In zijn ideale islamitische wereld zou de hond worden gestenigd wegens overspel.

Sjarlus
17-08-10, 21:52
[...]In die simpele wereld wordt in het barbaarse westen de man die een hond op deze wijze mishandeld gestraft met een gevangenisstraf.
In zijn ideale islamitische wereld zou de hond worden gestenigd wegens overspel.
Mensen worden hier verleid tot het plaatsen van de meest malle posts.

The_Grand_Wazoo
17-08-10, 22:08
Mensen worden hier verleid tot het plaatsen van de meest malle posts.

Ik vond hem zelf wel aardig gevonden.

Het doet mij denken aan die zaak die, naar ik meen ergens op het Pakistaanse of Indiase platteland heeft gespeeld. Een vrouw wordt verkracht door drie mannen van een buurdorp en wordt door debuurt rechtbank ter dood veroordeeld wegens overspel - niet gestenigd hoor, gewoon gedood.

John61
17-08-10, 22:51
ik blijf speciaal voor u:hihi::hihi::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dom en laf.

mark61
17-08-10, 22:59
Dom en laf.

Ja zo gaat dat, als je dit type mensen bevraagt kom je onveranderlijk op een punt dat ze quasi-grappig gaan doen, m.a.w. afhaken van de discussie.

Misschien is het antwoord wel dat ze zelf ook niet weten waarom ze zo doen.

Zie ook Hatert bijvoorbeeld.

super ick
18-08-10, 08:38
Pedofiel verkracht pitbull

Sanchez vergreep zich aan zijn hond.Een pedofiel heeft opgebiecht dat hij seks had met zijn pitbull. Jose Antonio Sanchez (68) verkrachtte zijn hond en stapte naar zijn reclasseringsambtenaar.

De Amerikaan uit Muskegon, Michigan werd in 1997 veroordeeld voor de verkrachting van een minderjarige en kwam in januari onder strikte voorwaarden vrij. Een veearts onderzocht de viervoeter en kwam tot de conclusie dat het beest inderdaad anaal verkracht was waarop het dier elders ondergebracht werd. Sanchez werd opnieuw opgesloten op beschuldiging van het plegen van sodomie. (vsv)

HLN Bizar - Pedofiel verkracht pitbull (1145970) (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1145970/2010/08/17/Pedofiel-verkracht-pitbull.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hoezo een pitbull? Waren de geiten op?

Pedo 'stapt' over van kinderen naar pitbul. Das positief nieuws.

knuppeltje
18-08-10, 10:48
De wereld is simpel voor een religieuze fanaat als aboenoeh.

Mwa, eerder een beetje te moeilijk denk ik.

Ach, voor wie niet?

knuppeltje
18-08-10, 10:49
Hoezo een pitbull? Waren de geiten op?

Pedo 'stapt' over van kinderen naar pitbul. Das positief nieuws.

Niet voor de pitbuls.

mark61
18-08-10, 11:43
Niet voor de pitbuls.

Heeft iemand die pitbull geïnterviewd dan?

naam
18-08-10, 13:08
Heeft iemand die pitbull geïnterviewd dan?

Volgens mij kunnen die heel hard van zich afbijten. :hihi:

Slinger
18-08-10, 13:13
Pedofiel verkracht pitbull





Sanchez vergreep zich aan zijn hond.Een pedofiel heeft opgebiecht dat hij seks had met zijn pitbull. Jose Antonio Sanchez (68) verkrachtte zijn hond en stapte naar zijn reclasseringsambtenaar.



De Amerikaan uit Muskegon, Michigan werd in 1997 veroordeeld voor de verkrachting van een minderjarige en kwam in januari onder strikte voorwaarden vrij. Een veearts onderzocht de viervoeter en kwam tot de conclusie dat het beest inderdaad anaal verkracht was waarop het dier elders ondergebracht werd. Sanchez werd opnieuw opgesloten op beschuldiging van het plegen van sodomie. (vsv)



HLN Bizar - Pedofiel verkracht pitbull (1145970) (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1145970/2010/08/17/Pedofiel-verkracht-pitbull.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Is nog weer eens wat anders dan een geit.

knuppeltje
18-08-10, 13:16
Heeft iemand die pitbull geïnterviewd dan?

Sorry dat ik zo vooringenomen reageerde broeder. :maf2:

Maar vrijwillige sex met een pitbul, ik weet niet. Moet wel een heel gestoorde pitbul zijn lijkt me.
Die vent ook trouwens.

knuppeltje
18-08-10, 13:17
Is nog weer eens wat anders dan een geit.

Volgens mij moet je daar veel meer durf voor hebben.

Of levensmoe zijn, kan ook.