PDA

Bekijk Volledige Versie : VS waarschuwt Turkije voor te pro Palestijnse koers



Redactie
17-08-10, 17:20
Edit: suspected copyright infringement

John2
17-08-10, 17:35
Zal voor Turkije een ramp zijn als ze buiten het anti-raket-schild zouden vallen.

Fibonaci
17-08-10, 18:09
Zal voor Turkije een ramp zijn als ze buiten het anti-raket-schild zouden vallen.Uit de Navo zetten betekent wereldoorlog 3, maar dan in de Islamitische wereld, zoals die nu al als veenbrand aan de gang is.

John2
17-08-10, 19:58
Uit de Navo zetten betekent wereldoorlog 3, maar dan in de Islamitische wereld, zoals die nu al als veenbrand aan de gang is.

Zit een kern van waarheid in, maar of deze beperkt blijft tot de Islamitische landen, denk het niet.
Er staan te veel strategische belangen op het spel, die een totale chaos kan veroorzaken.
En er is veel oud zeer die vermoedelijk de grote staten zullen meeslepen in het conflict.

Fibonaci
17-08-10, 20:05
Zit een kern van waarheid in, maar of deze beperkt blijft tot de Islamitische landen, denk het niet.
Er staan te veel strategische belangen op het spel, die een totale chaos kan veroorzaken.
En er is veel oud zeer die vermoedelijk de grote staten zullen meeslepen in het conflict.Dit kan echt gigantisch worden, daar kunnen de eerste en tweede wereldoorlogen slechts kinderspel bij vergeleken worden, hier gaat het tussen de christ en de antichrist, de God van de bevrijding en de zogenaamde god van de onderwerping. Iets wat zich best wel eens in de vallei van Yisrael (Armageddon) kan gaan culmineren, zoals in de Bijbel staat.

John2
17-08-10, 21:10
Dit kan echt gigantisch worden, daar waren de eerste en tweede wereldoorlogen slechts kinderspel bij vergeleken, hier gaat het tussen de christ en de antichrist, de God van de bevrijding en de zogenaamde god van de onderwerping. Iets wat zich best wel eens in de vallei van Yisrael (Armageddon) kan gaan culmineren, zoals in de bijbels staat.


Als het inderdaad uitbreekt zal het groot worden, stond er niet in de Bijbel dat de aarde door het vuur uit het oosten zal worden verzwolgen, of iets in die trant?
Maar de tijd zal het ons leren, diverse landen bezitten kernwapens en gebruik hiervan is natuurlijk nooit uit te sluiten, al denk ik persoonlijk niet dat iemand deze gaan gebruiken.

mark61
17-08-10, 23:01
Zal voor Turkije een ramp zijn als ze buiten het anti-raket-schild zouden vallen.

Welk schild? Dat is opgeheven. Er staan misschien nog wat Patriots in ZO Turkije, niet echt een 'schild'.

HaasHaas
17-08-10, 23:40
geen anti-raket-schild, uit de navo en wereldoorlog 3 tegen de arabische wereld?
wat is dit voor hysterisch gekrakeel?
iedereen is blijkbaar op oorlogspad. wat een tijd :haha:

HaasHaas
17-08-10, 23:41
oh wacht, er is ook nog eens een oorlog gaande binnen de islamitische wereld. als zijnde veenbrand.
-proest-

:haha:

Hatert
18-08-10, 01:30
Pentagon voorziet militaire incidenten met China

Van onze correspondent Hans Moleman op 17 augustus '10, 20:01, bijgewerkt 17 augustus '10, 20:17

SHANGHAI - Het Amerikaanse ministerie van Defensie vreest militaire ‘misrekeningen’ met China als de communicatie tussen beide landen over defensiezaken niet snel wordt hersteld. Dat schrijft het Pentagon in zijn jaarlijkse rapport over de groei van de Chinese strijdkrachten.

Het rapport, dat opnieuw de voortgaande modernisering en gebrek aan transparantie in Peking onderstreept, komt terwijl de militaire relatie op een dieptepunt lijkt beland.

China weigerde de Amerikaanse minister van Defensie Gates uit te nodigen, na het besluit van Washington nieuwe wapens te leveren aan Taiwan. De spanning liep al op door een Noord-Koreaanse torpedo die dit voorjaar in de Gele Zee een Zuid-Koreaans marineschip tot zinken bracht. Peking hield hierna Noord-Korea de hand boven het hoofd.

Peking wordt steeds assertiever in militair opzicht, aldus het Pentagon. Hoewel de Chinese leiding zegt met een ‘vreedzame opmars’ bezig te zijn, zijn raketten ontwikkeld die een bereik hebben tot diep in Azië. De marine is ook de grootste gevechtsformatie van Azië geworden, met meer dan zestig duikboten en ruim tachtig moderne patrouilleschepen.

Bedreiging voor Amerikaanse aanwezigheid
Het Pentagon ziet de militaire opbouw als een bedreiging voor de Amerikaanse militaire aanwezigheid in Azië, en voor bondgenoten als Japan, Zuid-Korea en Taiwan en andere bevriende landen. De VS hebben een grote vlootbasis bij Tokio in Japan en een vooruitgeschoven mariniersbasis op het Japanse eiland Okinawa, op 500 kilometer van de Chinese kust.

Volgens de Amerikanen gaat Peking ondanks een veel betere verhouding met Taiwan nog steeds door met de uitbreiding en modernisering van het raketarsenaal. Er zouden nu ruim duizend raketten op Taiwan staan gericht, in weerwil van een ongekende groei van handel en toerisme tussen beide landen. De Taiwanese regering vroeg Washington onlangs opnieuw een eerder beloofde leverantie van F-16 straaljagers en nieuwe duikboten door te zetten.

Peking geeft volgens het Pentagon jaarlijks 150 miljard dollar (117 miljard euro) aan defensie uit, het dubbele van de officiële cijfers. De VS geven vier keer zoveel uit: 700 miljard dollar.

Geen oefeningen
Peking heeft Washington de afgelopen weken herhaaldelijk gewaarschuwd dat het geen oefeningen in de Gele Zee moet gaan houden. De VS willen in september of oktober het vliegdekschip George Washington laten deelnemen aan oefeningen met de Zuid-Koreaanse marine, die bedoeld zijn als een waarschuwing aan het adres van Noord-Korea.

Chinese generaals hebben de oefeningen een ‘provocatie’ genoemd en met ‘passende tegenmaatregelen’ gedreigd. Sommige Chinese analisten speculeren dat Peking een oefening zal houden met een speciale grote raket die in staat zou moeten zijn om een vliegdekschip uit te schakelen.


VK

super ick
18-08-10, 08:30
Laat China de regio maar veroveren.
Liever onder China of Rusland dan ingrijpen door de VS.

Fibonaci
18-08-10, 08:32
oh wacht, er is ook nog eens een oorlog gaande binnen de islamitische wereld. als zijnde veenbrand.
-proest-

:haha:die is al meer dan 1300 jaar gaande, maar gaat nu uitslaan en vormkrijgen met kernwapens.

Fibonaci
18-08-10, 08:33
Laat China de regio maar veroveren.
Liever onder China of Rusland dan ingrijpen door de VS.Ik wed dat je een moslim bent, want die geven in de regel dictatuur eerder het voordeel van twijfel dan democratie.

super ick
18-08-10, 16:03
Ik wed dat je een moslim bent, want die geven in de regel dictatuur eerder het voordeel van twijfel dan democratie.



Tja, eens moest iemand er achter komen. Maar ik schaam me niet hoor.

tanger'73
18-08-10, 18:33
Dus onderdrukte Palestijnen behoor je niet tot het uiterste te steunen? Dit signaal is niet verwonderlijk uit het kamp van de onderdrukkers en diens medeplichtige de VS.

Fibonaci
18-08-10, 21:43
Tja, eens moest iemand er achter komen. Maar ik schaam me niet hoor.
Waarom geef je democratie niet het voordeel van de twijfel, iedereen kan zien dat daar meer kans op waarheidsvinding is dan in een dictatuur, waar de leider alles kan doen wat hem en zijn kliek goeddunkt, vooral ook het sturen van de media, die in feite zijn medium zijn, als het er op aankomt?

HaasHaas
18-08-10, 21:57
die is al meer dan 1300 jaar gaande, maar gaat nu uitslaan en vormkrijgen met kernwapens.


http://i38.tinypic.com/rk60l4.jpg

BlackBox
19-08-10, 09:35
Dit kan echt gigantisch worden, daar kunnen de eerste en tweede wereldoorlogen slechts kinderspel bij vergeleken worden, hier gaat het tussen de christ en de antichrist, de God van de bevrijding en de zogenaamde god van de onderwerping. Iets wat zich best wel eens in de vallei van Yisrael (Armageddon) kan gaan culmineren, zoals in de Bijbel staat.


Het teken van Immanuël (http://www.voorleesbijbel.nl/bijbel/perikoop.asp?lIntPerikoopId=1064)

Abu_Hurayrah
19-08-10, 11:12
Mee pro Israel als dat Amerika is zal Turkije niet worden ten aanzien van Palestina. Kijk alleen al naar het belachelijke grote geldbedrag dat om gaat in de wapenleveranties aan Israel.

super ick
19-08-10, 14:16
Waarom geef je democratie niet het voordeel van de twijfel, iedereen kan zien dat daar meer kans op waarheidsvinding is dan in een dictatuur, waar de leider alles kan doen wat hem en zijn kliek goeddunkt, vooral ook het sturen van de media, die in feite zijn medium zijn, als het er op aankomt?


Lees eerst eens enkele post van me. Je slaat de plank volkomen mis...

Fibonaci
19-08-10, 14:23
Lees eerst eens enkele post van me. Je slaat de plank volkomen mis...
Is het dan niet zo dat je nog eerder voor de taliban bent, die geen enkele pottenkijkers durven toelaten, dan voor democratie?

super ick
19-08-10, 18:20
Is het dan niet zo dat je nog eerder voor de taliban bent, die geen enkele pottenkijkers durven toelaten, dan voor democratie?


Nee, dat is niet zo. Ik ben tegen die barbaren.

Fibonaci
19-08-10, 18:39
Nee, dat is niet zo. Ik ben tegen die barbaren.Daar ben ik blij om.

Is het je dan wel eens opgevallen dat democratie nagenoeg niet voorkomt in Islamia?

H.P.Pas
19-08-10, 18:50
Daar ben ik blij om.

Is het je dan wel eens opgevallen dat democratie nagenoeg niet voorkomt in Islamia?



:maf:

Slinger
19-08-10, 19:07
Daar ben ik blij om.

Is het je dan wel eens opgevallen dat democratie nagenoeg niet voorkomt in Islamia?



Lachen!

Fibo, kies je vijanden zorgvuldiger...

H.P.Pas
19-08-10, 19:36
Lachen!

Fibo, kies je vijanden zorgvuldiger...

Om van zijn vrienden nog maar te zwijgen..

Fibonaci
20-08-10, 08:16
Lachen!

Fibo, kies je vijanden zorgvuldiger...
Daar ben ik blij om.

Is het je dan wel eens opgevallen dat democratie nagenoeg niet voorkomt in Islamia?

Niet dus.