PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw is magnetisch en trekt metalen voorwerpen aan



Marsipulami
19-08-10, 22:52
Vrouw is magnetisch en trekt metalen voorwerpen aan

http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/10/0/6/media_xl_3837801.jpg?20100819221254

Omdat de Britse Brenda Allison een hogere elektromagnetische stroom door haar lichaam heeft lopen, trekt ze metalen voorwerpen aan. Ze kan gedurende 45 minuten met munten, metalen deksels en haarspelden op haar huid lopen zonder dat ze er afvallen.

Tijd van maand
Wanneer de magnetische pulsen het sterkst zijn, kan Brenda zelfs met metalen voorwerpen op haar lichaam dansen. Sinds haar jeugd doet Allison met haar lichaam autoalarmen afgaan, verstoort ze tv-signalen en maakt ze lampen kapot. De 50-jarige Britse vrouw merkte dat haar elektromagnetische veld sterker was dan bij anderen toen ze in de kleuterschool zat. Dankzij haar dagboek ontdekte ze dat de pulsen het sterkst zijn aan het einde van haar menstruele cyclus. Het hangt ook van de tijd van de maand af of ze een positieve of negatieve lading uitstraalt. De ene keer trekt ze objecten aan, de andere keer stoot ze deze af.

Gênant
Iedereen heeft een klein elektromagnetisch veld door zijn lichaam lopen, de meeste mensen zijn zich hier echter niet bewust van. "Mensen lachen wanneer ik metalen objecten aan mijn huid hou en ze er niet afvallen", aldus Allison. "Maar dit kan soms ook erg gênant zijn. In de supermarkt sloeg de kassa een keertje op hol door mij. De verkoper begon op met te roepen en beschuldigde me van voodoo."

Stress
Dokters denken dat de magnetische aantrekking van Allison veroorzaakt wordt door stress, ze raadden haar aan zich meer te ontspannen als oplossing van haar probleem. Tijdens een aanval moet ze de keukenkastjes vastnemen om zichzelf te aarden. "Mijn ouders durfden nooit met me naar de dokter gaan. De medische wereld was toen nog anders, ik denk dat mijn moeder vreesde dat ze me van haar zouden afnemen. Het is niet zo dat metalen objecten op me afvliegen, maar wanneer ik ze dicht bij mijn lichaam hou, voel ik een trekkende kracht."

Experte Kathy Geminiani: "Het is best mogelijk dat Allison een sterkere elektromagnetische lading in haar lichaam heeft." (ep)
19/08/10 22u16