PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitse topbankier gaat Duitsland van de Moslims redden



super ick
23-08-10, 09:58
Duitse topbankier gaat Duitsland van de Moslims redden

Geplaatst op: maandag 23 augustus 2010

Bron: Die Welt

Thilo Sarrazin wil Duitsland redden van de Moslims. Sarrazin is lid van de directie van de Bundesbank (de centrale bank van Duitsland) en lid van de sociaal Democratische SPD. Hij heeft een boek geschreven over het moslimgevaar omdat hij niet zwijgen kan. Hij begint met een uitleg van "de gigantische vruchtbaarheid van Moslims".
En schrijft dan "Ik wil niet dat het land van mijn kleinkinderen hoofdzakelijk een moslimland is. Waar in grote gebieden alleen nog maar Turks en Arabisch wordt gesproken, waar vrouwen een hoofddoek dragen en hert dagritme wordt bevolen van de torenspitsen van de moskee.
"De demografisch betekent de enorme vruchtbaarheid van moslims een bedreiging voor de culturele beschaving van Europa, waar de gemiddelde leeftijd stijgt."
Het zijn ook profiteurs: "de migranten maken viermaal meer gebruik van uitkeringen dan Duitsers."
Beschaafd Duitsland weet al jaren niet goed raad met Sarrazin. Hij zegt dingen die je niet hoort te zeggen. Maar dat het niet mag worden gezegd, betekent niet per se dat het niet klopt.
Ongemak dus, ook bij de Duitsers.

Bron: Die Welt

mark61
23-08-10, 09:59
omdat hij niet zwijgen kan.

Daar is vast wel therapie voor.



Bron: Die Welt

Die Welt publiceert in het Nederlands tegenwoordig? Of komt dit toch maar gewoon van zo'n wilderssite van jou, vrijevolk ofzo?

Hoe heet jij? Waarom wil je dat niet zeggen?

Sjarlus
23-08-10, 10:19
"de gigantische vruchtbaarheid van Moslims"
Mooie topictitel.

knuppeltje
23-08-10, 10:50
Stomme topictitel.

mark61
23-08-10, 10:54
Stomme topictitel.

Het 'artikel' is nog achterlijker. Typerend zonder bronvermelding, de laatste keer traceerde ik zijn diarree naar vrijevolk. Er blijkt een heel circuit van dat soort sites te bestaan die elkaar's bagger overnemen.

knuppeltje
23-08-10, 10:59
Het 'artikel' is nog achterlijker. Typerend zonder bronvermelding, de laatste keer traceerde ik zijn diarree naar vrijevolk. Er blijkt een heel circuit van dat soort sites te bestaan die elkaar's bagger overnemen.

Was eigenlijk een reactie op onze Sjarel.

Maar je hebt gelijk, het hele stuk getuigt van totale achterlijkheid.

mark61
23-08-10, 11:03
Was eigenlijk een reactie op onze Sjarel.

Maar je hebt gelijk, het hele stuk getuigt van totale achterlijkheid.

Oh pardon, die had ik overgeslagen :hihi:

Sjarlus
23-08-10, 12:02
Stomme topictitel.
Als topictitel niet automatisch negatief over moslims. Gigantische vruchtbaarheid is op zich goed.

knuppeltje
23-08-10, 12:19
Gigantische vruchtbaarheid is op zich goed.

Waar dat toe leidt zien we dagelijks.

super ick
23-08-10, 18:01
Daar is vast wel therapie voor.



Die Welt publiceert in het Nederlands tegenwoordig? Of komt dit toch maar gewoon van zo'n wilderssite van jou, vrijevolk ofzo?

Hoe heet jij? Waarom wil je dat niet zeggen?

Oorspronkelijke bron Die Welt via Welingelichtekringen.nl
Altijd maar op zoek om de bron zwart te maken om je eigen gelijk kracht bij te zetten. (Salladinmethode)

Probeer eens van je Wilderssyndroom af te komen. Alles wat in jou ogen verderfelijk is koppel je aan Wilders, nu weer Wilderssite........(Saladinmethode)
En je gescheld van de laatste tijd kent ook geen grenzen.(Salladinmethode)
Ga je nu eens gedragen, je zet jezelf voor paal.

Elders zei je het al: Wat is er mis met schelden op internet. Hobby voor stakkers.

John2
23-08-10, 18:09
Mooie topictitel.


Stomme topictitel.

Bij de konijnen af. :hihi:

Max Stirner
23-08-10, 22:21
En schrijft dan "Ik wil niet dat het land van mijn kleinkinderen hoofdzakelijk een moslimland is. Waar in grote gebieden alleen nog maar Turks en Arabisch wordt gesproken, waar vrouwen een hoofddoek dragen en hert dagritme wordt bevolen van de torenspitsen van de moskee.




Ik ook niet.

tanger'73
23-08-10, 22:40
Prachtige initiatief van deze Duitse topbankier, die ik al the way steun. Hangt eerst wel af van wat voor bedrag deze topbankier op zijn rekening heeft staan. Want ik kan je verzekeren dat je in een klap van al je moslims en in de haast bekeerde moslims verlost bent als je overweegt je tegoeden voor dat doel aan te wenden.

tanger'73
23-08-10, 23:02
Als topictitel niet automatisch negatief over moslims. Gigantische vruchtbaarheid is op zich goed.


in spanje hebben ze zo te zien de vruchtbaarheidswedloop verloren, aangezien ze daar de babytoelage gaan afschaffen.

super ick
23-08-10, 23:05
Prachtige initiatief van deze Duitse topbankier, die ik al the way steun. Hangt eerst wel af van wat voor bedrag deze topbankier op zijn rekening heeft staan. Want ik kan je verzekeren dat je in een klap van al je moslims en in de haast bekeerde moslims verlost bent als je overweegt je tegoeden voor dat doel aan te wenden.

Vertel,
Ik ben benieuwd. :melig2:

super ick
23-08-10, 23:09
Het 'artikel' is nog achterlijker. Typerend zonder bronvermelding, de laatste keer traceerde ik zijn diarree naar vrijevolk. Er blijkt een heel circuit van dat soort sites te bestaan die elkaar's bagger overnemen.

:hihi::hihi::hihi::hihi:

Des te frapanter als ik zie hoe druk je in de weer bent als ik een stompzinnig nieuwsbericht plaats over moslimvrouwen die mannen de borst moeten geven.

tanger'73
23-08-10, 23:11
Vertel,
Ik ben benieuwd. :melig2:

Heel simpel, alle moslims zitten tot aan de dag van vandaag te wachten op een topbankier als deze. Die zich toch heeft verrijkt met tegoeden van derden, eindelijk eens over de brug gaat komen met een respectabele oprotpremie. Het land kan ze gestolen worden.

tanger'73
24-08-10, 00:46
'K stel voor een soorte van kantonrechtersformule op basis van het aantal gewogen jaren van verblijf, de beloning en een correctiefactor.

Aan Wilders hebben moslims niks, want bij die gierschuim valt niks te halen.

John2
24-08-10, 08:07
Heel simpel, alle moslims zitten tot aan de dag van vandaag te wachten op een topbankier als deze. Die zich toch heeft verrijkt met tegoeden van derden, eindelijk eens over de brug gaat komen met een respectabele oprotpremie. Het land kan ze gestolen worden.


'K stel voor een soorte van kantonrechtersformule op basis van het aantal gewogen jaren van verblijf, de beloning en een correctiefactor.

Aan Wilders hebben moslims niks, want bij die gierschuim valt niks te halen.

Dus het is inderdaad een kwestie van geld dat Moslims hier blijven teren op de zak van de gemeenschap?

Fibonaci
24-08-10, 08:30
Duitse topbankier gaat Duitsland van de Moslims redden

Geplaatst op: maandag 23 augustus 2010

Bron: Die Welt

Thilo Sarrazin wil Duitsland redden van de Moslims. Sarrazin is lid van de directie van de Bundesbank (de centrale bank van Duitsland) en lid van de sociaal Democratische SPD. Hij heeft een boek geschreven over het moslimgevaar omdat hij niet zwijgen kan. Hij begint met een uitleg van "de gigantische vruchtbaarheid van Moslims".
En schrijft dan "Ik wil niet dat het land van mijn kleinkinderen hoofdzakelijk een moslimland is. Waar in grote gebieden alleen nog maar Turks en Arabisch wordt gesproken, waar vrouwen een hoofddoek dragen en hert dagritme wordt bevolen van de torenspitsen van de moskee.
"De demografisch betekent de enorme vruchtbaarheid van moslims een bedreiging voor de culturele beschaving van Europa, waar de gemiddelde leeftijd stijgt."
Het zijn ook profiteurs: "de migranten maken viermaal meer gebruik van uitkeringen dan Duitsers."
Beschaafd Duitsland weet al jaren niet goed raad met Sarrazin. Hij zegt dingen die je niet hoort te zeggen. Maar dat het niet mag worden gezegd, betekent niet per se dat het niet klopt.
Ongemak dus, ook bij de Duitsers.

Bron: Die WeltDe tijd van niet horen, niet zien, maar zwijgen (http://www.freewebs.com/svgg/horen-zien-zwijgen.jpg), is voorbij.

http://www.freewebs.com/svgg/horen-zien-zwijgen.jpg

Max Stirner
24-08-10, 08:45
Maar je hebt gelijk, het hele stuk getuigt van totale achterlijkheid.


Waarom vind je dat eigenlijk ?

knuppeltje
24-08-10, 08:51
Waarom vind je dat eigenlijk ?

Omdat het geen enkele relevante bronnen voor de vermelde beweringen geeft.

"Gigantische vruchtbaarheid van moslims" bijvoorbeeld, is echt om je te bescheuren.

Max Stirner
24-08-10, 09:18
Omdat het geen enkele relevante bronnen voor de vermelde beweringen geeft.

"Gigantische vruchtbaarheid van moslims" bijvoorbeeld, is echt om je te bescheuren.


De geboortecijfers liggen toch echt een stuk hoger.
Daalt wel bij de 2e, 3e, 4e generatie, maar daar hebben we dan weer importhuwelijken voor.

Aantal Marokkanen in NL bijv. is tussen 1990 en 2008 verdubbeld, sinds 1980 ver 5-voudigd


Dan is het toch niet zo vreemd om af en toe eens na te denken over de vraag hoe we willen dat NL er over pakweg 50 of 100 jaar uitziet ?

Wat mij betreft toch liever niet als Amsterdam Slotervaart - maar goed, daar kunnen we dus over discussiëren.

mark61
24-08-10, 10:21
Waarom vind je dat eigenlijk ?

Er is geen sprake van een vruchtbaarheidsgolf van moslims die ons gaan overspoelen. De eerste generatie had meer kinderen, de tweede ligt vrijwel op het niveau van de autochtonen. Zoek maar op.

Van culturele overvleugeling is totaal geen sprake; immigranten staan vooralsnog nog 'netjes' onderaan de maatschappelijke ladder. Bovendien veronderstelt dat dat immigranten a) onbeschaafd zijn en b) ook niet in staat of bereid zijn beschaafd te worden.

Dit is racistische, xenofobe angstzaaierij; als jij niet ziet wat er mis mee is is er iets mis met jou.

mark61
24-08-10, 10:25
De geboortecijfers liggen toch echt een stuk hoger.
Daalt wel bij de 2e, 3e, 4e generatie, maar daar hebben we dan weer importhuwelijken voor.

Aantal Marokkanen in NL bijv. is tussen 1990 en 2008 verdubbeld, sinds 1980 ver 5-voudigd

Dan is het toch niet zo vreemd om af en toe eens na te denken over de vraag hoe we willen dat NL er over pakweg 50 of 100 jaar uitziet ?

Wat mij betreft toch liever niet als Amsterdam Slotervaart - maar goed, daar kunnen we dus over discussiëren.

De eerste generatie is klaar met baren; de tweede ligt op NL-niveau of iets hoger.

Uit een dergelijk hysterisch stukje dat Super hier laatst plaatste kon je lezen dat er vorig jaar 892 Marokkanen NL zijn binnengekomen. Tis me een importhuwelijkinvasie.

Het bewust selectief met cijfers goochelen is ranzig.

Max Stirner
24-08-10, 11:30
Er is geen sprake van een vruchtbaarheidsgolf van moslims die ons gaan overspoelen. De eerste generatie had meer kinderen, de tweede ligt vrijwel op het niveau van de autochtonen. Zoek maar op.

Van culturele overvleugeling is totaal geen sprake; immigranten staan vooralsnog nog 'netjes' onderaan de maatschappelijke ladder. Bovendien veronderstelt dat dat immigranten a) onbeschaafd zijn en b) ook niet in staat of bereid zijn beschaafd te worden.

Dit is racistische, xenofobe angstzaaierij; als jij niet ziet wat er mis mee is is er iets mis met jou.


Je wedt een beetje op twee paarden:


1) Er is geen sprake geweest van een sterke toename. Een ver 5-voudiging sinds 1980, dat is één generatie, hoe zou je dat dan willen noemen ?

2) Als dat wel zo is, is het helemaal niet erg.

Dat vraag ik me af; het zou schijnheilig zijn om te ontkennen dat ik er mijn grote vraagtekens bij heb - zo ontzettend gezellig is het de laatste 20 jaar in Amsterdam Slotervaart of Kanaleneiland nu ook weer niet geworden.


Zeg niet dat ik die Duitser niet ietwat hysterisch vind .... maar af en toe nadenken/discussieren over dit soort zaken lijkt me prima.

Racistisch, xenofoob ... het zal wel. So be it.

mark61
24-08-10, 11:42
Je wedt een beetje op twee paarden:


1) Er is geen sprake geweest van een sterke toename. Een ver 5-voudiging sinds 1980, dat is één generatie, hoe zou je dat dan willen noemen ?

2) Als dat wel zo is, is het helemaal niet erg.

Dat vraag ik me af; het zou schijnheilig zijn om te ontkennen dat ik er mijn grote vraagtekens bij heb - zo ontzettend gezellig is het de laatste 20 jaar in Amsterdam Slotervaart of Kanaleneiland nu ook weer niet geworden.


Zeg niet dat ik die Duitser niet ietwat hysterisch vind .... maar af en toe nadenken/discussieren over dit soort zaken lijkt me prima.

Racistisch, xenofoob ... het zal wel. So be it.

1) Die ligt in het verleden en is afgesloten. Moet ik dat echt 3x meedelen?

2) Ik ga niet zeggen dat de immigratie zo leuk is. Ik beweer alleen dat je niets kan afleiden uit historische ontwikkelingen op dit vlak. Probleemwijken zijn er altijd geweest; alleen zijn ze nu dan gekleurd.

In sociale ontwikkelingen kan je geen 'what if...' doen, dus we zullen nooit weten hoe Slotervaart erbij lag als er alleen witte achterstandskinderen rondhingen.

Ja, beweren dat de (islamitische) immigranten een blok enge, achterlijke mensen zijn die de tent gaan overnemen, tegen beter weten in, en in weerwil van de feiten, is bedrieglijk en vals, en daarmee xenofoob gemotiveerd.

Ervan uitgaan dat immigranten niet veranderen is dat ook.

Max Stirner
24-08-10, 12:05
1) Die ligt in het verleden en is afgesloten.


Ok, mooi.

super ick
24-08-10, 15:45
1) 2) Ik ga niet zeggen dat de immigratie zo leuk is. Ik beweer alleen dat je niets kan afleiden uit historische ontwikkelingen op dit vlak. Probleemwijken zijn er altijd geweest; alleen zijn ze nu dan gekleurd.


En de niet gekleurden? Die zijn zich ineens gaan gedragen omdat de honeurs door de gekleurden worden waargenomen?

De laatste jaren zijn er weer duizenden Somaliers bijgekomen. Geen lager geschoolden maar totaal niet geschoolden. Vaak analfabeet in de moedertaal. Ga die maar integreren. Daar gaan weer miljarden en generaties over heen. En het gaat maar door.

Haal ze dan maar op. Dan krijgen de echte verdrukten tenminste een kans i.p.v. de elite die in staat zijn Nederland te bereiken via het peperdure illegale circuit.

super ick
24-08-10, 15:47
Heel simpel, alle moslims zitten tot aan de dag van vandaag te wachten op een topbankier als deze. Die zich toch heeft verrijkt met tegoeden van derden, eindelijk eens over de brug gaat komen met een respectabele oprotpremie. Het land kan ze gestolen worden.

Hoe moet een dergelijke houding overkomen op de oorspronkelijke bewoners die het land wel lief hebben?

Zou het terrecht zijn als de mensen die jij beschrijft 'uitzuigers' genoemd worden?

knuppeltje
24-08-10, 16:00
De geboortecijfers liggen toch echt een stuk hoger.
Daalt wel bij de 2e, 3e, 4e generatie, maar daar hebben we dan weer importhuwelijken voor.

Ondanks die importhuwelijken van je daalt het geboortecijfer bij de 2e, 3e en vierde generatie dus.

Zijn die dan veel minder vruchtbaar geworden, of jij veel stommer?

Kortom, geleuter eerste klas.

Max Stirner
24-08-10, 16:12
1

Ja, beweren dat de (islamitische) immigranten een blok enge, achterlijke mensen zijn die de tent gaan overnemen, tegen beter weten in, en in weerwil van de feiten, is bedrieglijk en vals, en daarmee xenofoob gemotiveerd.

Ervan uitgaan dat immigranten niet veranderen is dat ook.


T'is maar wat je onder 'overnemen' verstaat - in zekere zin is een dergelijk scenario in bijv. Slotervaart al de dagelijkse praktijk.

Vind dat niet zo'n succes, waarom zou ik eigenlijk ? Ben niet zo'n cultuur-relativist.


Die verandering gaat zo'n 3 generaties duren, zo-iets zei Aboutaleb tenminste, en tot die tijd moeten we dus maar gewoon ff geduld hebben.

Max Stirner
24-08-10, 16:14
Ondanks die importhuwelijken van je daalt het geboortecijfer bij de 2e, 3e en vierde generatie dus.

Zijn die dan veel minder vruchtbaar geworden, of jij veel stommer?

Kortom, geleuter eerste klas.



Bij een importhuwelijk is er weer sprake van een 1e generatie.

knuppeltje
24-08-10, 16:19
Bij een importhuwelijk is er weer sprake van een 1e generatie.

En?

Het geboortecijfer daalt toch ondanks die importhuwelijken volgens jou?

Zit je nu jezelf weer tegen te zwammen om maar te kunnen leuteren?

Joesoef
24-08-10, 16:22
Bij een importhuwelijk is er weer sprake van een 1e generatie.


Een gemengd huwelijk.

Max Stirner
24-08-10, 16:25
En?

Het geboortecijfer daalt toch ondanks die importhuwelijken volgens jou?

Zit je nu jezelf weer tegen te zwammen om maar te kunnen leuteren?


Nee.


Heb ff geen zin in je, met je geb*tch.

Als je het niet snapt, is dat jouw probleem.

knuppeltje
24-08-10, 16:26
Als je het niet snapt, is dat jouw probleem.

Ik snap dus dat jij je eigen geleuter niet snapt.

Max Stirner
24-08-10, 16:27
Een gemengd huwelijk.


Anderhalfste generatie .. (?)


:)

John2
24-08-10, 17:16
Een gemengd huwelijk.
Ja anders geen kinderen. :hihi:

tanger'73
24-08-10, 17:39
Dus het is inderdaad een kwestie van geld dat Moslims hier blijven teren op de zak van de gemeenschap?

Dat is helemaal niet de kwestie, de kwestie is. Wil je ze niet of wil je van ze verlost worden, dan zul je diep in de buidel moeten tasten. Da's de kwestie.

tanger'73
24-08-10, 17:44
Hoe moet een dergelijke houding overkomen op de oorspronkelijke bewoners die het land wel lief hebben?

Zou het terrecht zijn als de mensen die jij beschrijft 'uitzuigers' genoemd worden?


Juist meewerkers aan een oplossing waar beiden wat aan kunnen hebben. Een topbankier wilt toch duitsland redden van de moslims? Waarmee dan, met vriendelijk verzoeken het pand te verlaten?

Usayma
24-08-10, 17:46
Moslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslimsMoslims moslims moslims moslims moslims moslims moslims


ik word er zo ziek van hè kappen joh bitches

super ick
25-08-10, 15:03
Juist meewerkers aan een oplossing waar beiden wat aan kunnen hebben. Een topbankier wilt toch duitsland redden van de moslims? Waarmee dan, met vriendelijk verzoeken het pand te verlaten?

Ik vraag me af wat er 'met redden van de moslims' wordt bedoelt. Dat hangt weer af van welk beeld je van moslims hebt. Daarom heb ik het stuk ook geplaatst.

Het stuk gaat er vanuit dat alle moslims de autochtone Duitsers in de weg zitten.

tanger'73
25-08-10, 16:18
Ik vraag me af wat er 'met redden van de moslims' wordt bedoelt. Dat hangt weer af van welk beeld je van moslims hebt. Daarom heb ik het stuk ook geplaatst.

Het stuk gaat er vanuit dat alle moslims de autochtone Duitsers in de weg zitten.

tsja, het is jouw topictitel. Maar als je van iets verlost wilt worden, ruimte creeren of dergelijke meer. Dan zou je het bruto nationaal produkt flink moeten belasten. Dat hebben ze toch al eerder gedaan met het voormalige DDR, waar ze 1 tegen 1 voor over hadden. Dat volk ging ook niet voor minder overstag.

reallife
25-08-10, 16:39
Hij begint met een uitleg van "de gigantische vruchtbaarheid van Moslims".



Als hij en zijn collega's hun werk goed hadden gedaan (kredietcrisis) hoefden ze nu geen zondebok te zoeken om hun angst voor de toekomst op te projecteren. :jammer:

super ick
26-08-10, 08:33
tsja, het is jouw topictitel.

Ik heb het geplaatst, daar houd het mee op.
De titel heb ik niet verzonnen maar stond er boven.

tanger'73
29-08-10, 00:28
Ik heb het geplaatst, daar houd het mee op.
De titel heb ik niet verzonnen maar stond er boven.


Deze soorte van Duitse Wilders heeft in ieder geval zijn naam mee. Dat doet vermoeden naar het zenuwgas sarin. Blauwzuur op grote schaal hebben ze al eens eerder toegepast, misschien nu tijd voor sarin namens deze thilo sarrazin?

Mantha-Moslim
29-08-10, 01:26
:bism:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl