PDA

Bekijk Volledige Versie : bekeert zich tot de Islam



John2
24-08-10, 23:42
Uitzending van 20 juli 2010
De 19-jarige Dennis uit Haarlem gaat sinds een aantal jaar als Abdelkrim door het leven. Hij heeft zich bekeerd tot de islam. Ondanks de vele vooroordelen schaamt hij zich nergens voor en beleeft hij zijn 'nieuwe' geloof op z'n eigen manier.

Volgens schattingen van het Centraal Bureau voor de Statistiek en het Landelijk Platform Nieuwe Moslims bekeren ieder jaar ongeveer 500 Nederlanders zich tot de islam. Inmiddels zijn dat er zo'n 12.000 waaronder een groot deel autochtone Nederlanders.

Maar wat drijft hen? Hoe verandert hun leven? En hoe reageert de omgeving? In Netwerk een uitgebreid portret van de bekeerde Dennis.

Bekijk de reportage:http://www.netwerk.tv/uitzending/2010-07-20/bekering-tot-de-islam-dennis-nu-abdelkrim?page=4

tanger'73
25-08-10, 00:48
toch geen voormalige katholieke priester?

John2
25-08-10, 00:59
Misschien wel???

Hyperion
25-08-10, 01:34
Nou ja John je zinkt wel laag maar dat is wel te verwachten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

ronald
25-08-10, 01:44
Doe normaal. Hoezo Pedo? Het lijkt me een zeer integer persoon die idd zijn verantwoorelijkheden serieus neemt. Dat hij voor de Islam heeft gekozen zou ik voor hem alleen maar blij zijn. Het is een deel van hem en dat straalt hij uit. Prima dan.

John2
25-08-10, 09:14
Doe normaal. Hoezo Pedo? Het lijkt me een zeer integer persoon die idd zijn verantwoorelijkheden serieus neemt. Dat hij voor de Islam heeft gekozen zou ik voor hem alleen maar blij zijn. Het is een deel van hem en dat straalt hij uit. Prima dan.

van ansaar geleerd dat Titel en onderwerp niets met elkaar te maken te hoeven hebben.
En zolang het beheer niet reageert op de haat zaaiers ondanks de diverse meldingen waarom zou ik daar dan niet aan meedoen in plaats van me er aan te ergeren puur om te laten zien hoe snel het moraal kan omslaan bij normale prikkers hier op maroc.nl die geen discussie waarde meer heeft maar puur een site is geworden waar een ieder maar wat kan neer gooien en serieuse klachten naast zich neer legt.
Ik heb hier slechts één woord voor schande, maar ben wel van plan om tegen elke valse titel ook een valse titel te gaan plaatsen.

PaRiSCaSa
25-08-10, 23:14
En zolang het beheer niet reageert op de haat zaaiers ondanks de diverse meldingen waarom zou ik daar dan niet aan meedoen in plaats van me er aan te ergeren puur om te laten zien hoe snel het moraal kan omslaan bij normale prikkers hier op maroc.nl die geen discussie waarde meer heeft maar puur een site is geworden waar een ieder maar wat kan neer gooien en serieuse klachten naast zich neer legt.


:hihi:

Seems that you forgot the punctuation somewhere in there.

Have a break. Take a deep breath :hihi:

John2
25-08-10, 23:24
:hihi:

Seems that you forgot the punctuation somewhere in there.

Have a break. Take a deep breath :hihi:

I need it i gues, but it is so sad to read that 99,99% can live together and only 0,01% make our live so heavy, so i don't have time to take a deep breath, pale.
But i see (and thank God/Allah) that real people understand what i mean.
So i hope you will forgive myu awful words i say to you and your friends.

And please don't kill me.............;)

PaRiSCaSa
25-08-10, 23:54
So i hope you will forgive myu awful words i say to you and your friends.

Forgiven!


And please don't kill me.............;)

Never. I'm a Muslim ;)

John2
26-08-10, 01:16
Forgiven!
Never. I'm a Muslim ;)

Thanks, i'll sleep peacefull this night (morning), i hope you and your family too.
:)

PaRiSCaSa
26-08-10, 13:28
Thanks, i'll sleep peacefull this night (morning), i hope you and your family too.
:)

El hamdoulillah.

super ick
26-08-10, 15:10
El hamdoulillah.

Dat is toch de nieuwe spits van Ajax?

John2
26-08-10, 15:26
El hamdoulillah.
Meende geloof ik "God zij dank" of Dank zij God???


Dat is toch de nieuwe spits van Ajax?

Je bedoeld Ajax die joodse club die niet won afgelopen seizoen? ;)

PaRiSCaSa
26-08-10, 15:54
Dat is toch de nieuwe spits van Ajax?

Yep.

PaRiSCaSa
26-08-10, 15:55
Meende geloof ik "God zij dank" of Dank zij God???



Correct.

_Princes_1
26-08-10, 18:26
Salaam Alaikoum - Goeden middag voor jullie allen,

Om even wat duidelijkheid te scheppen, zal ik het één en ander uitleggen. Zoals zowel de Ansaar leden alsmede de Maroc leden hebben gemerkt zijn zowel topic en reacties van beiden website bij elkaar leesbaar.

Dit houdt in dat Maroc leden alle topics van Asaar te zien krijgen, waaronder ook het nieuws rubriek. Maroc was kennelijk niet gewend dagelijks zoveel nieuwe topics binnen te krijgen. Nu zijn er een aantal rubrieken aan elkaar gekoppeld. Mochten de leden van Maroc hier problemen mee hebben, dienen zij contact op te nemen met een moderator van Maroc en niet van Ansaar.

De moderators van Ansaar zijn verantwoordelijk voor Ansaar en hun leden. En de moderators van Maroc zijn verantwoordelijk voor Maroc en hun leden.

Walaikoum Salaam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
26-08-10, 23:55
Salaam Alaikoum - Goeden middag voor jullie allen,

Om even wat duidelijkheid te scheppen, zal ik het één en ander uitleggen. Zoals zowel de Ansaar leden alsmede de Maroc leden hebben gemerkt zijn zowel topic en reacties van beiden website bij elkaar leesbaar.

Dit houdt in dat Maroc leden alle topics van Asaar te zien krijgen, waaronder ook het nieuws rubriek. Maroc was kennelijk niet gewend dagelijks zoveel nieuwe topics binnen te krijgen. Nu zijn er een aantal rubrieken aan elkaar gekoppeld. Mochten de leden van Maroc hier problemen mee hebben, dienen zij contact op te nemen met een moderator van Maroc en niet van Ansaar.

De moderators van Ansaar zijn verantwoordelijk voor Ansaar en hun leden. En de moderators van Maroc zijn verantwoordelijk voor Maroc en hun leden.

Walaikoum Salaam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wordt het hoog tijd dat de moderators eens ingrijpen en zich houden aan de statituten, van hun site's