PDA

Bekijk Volledige Versie : Wave of deadly bombings in Iraq



mark61
25-08-10, 10:17
More than 30 people have been killed and dozens have been injured in a series of bomb attacks across Iraq.

There have been several blasts in Baghdad, including one in which 15 people died. At least 15 were killed in a suicide attack in Kut in the south.

One person was killed by a car bomb in Kirkuk, and there were explosions in Baghdad, Basra, Ramadi and Karbala.

The violence comes ahead of the withdrawal of US combat troops at end of the month.

In Baghdad:

* A suicide car bomb hit a police station in the north-east of the city, killing 15, 58 injured, most of them police
* A parked car bomb in the centre of the city near the Muthana Airport Highway killed two people and injured seven
* A device exploded in Haifa Street, injuring three people
* A device exploded in Karrada, injuring five people
* A device exploded in Ahmariyah in western Baghdad, targeted an army patrol, injuring three soldiers.

In other incidents:

* In Kut, a suicide car bomber attacked a police station, killing at least 15 people
* In Kirkuk, a car bomb killed one person and injured eight
* In Basra, a car exploded as police towed it from a parking lot, killing one person and injuring eight
* In Ramadi, a car exploded as alleged bombers were working on it, while a second car exploded about 1km away, injuring 12 people
* In Karbala, a suicide car bomb exploded at police checkpoint at the entrance to police station, injuring 30 people.

Jah ik weet het is geen nieuws meer.

Voorproefje voor als de Amerikanen weg zijn over een paar weken.

HaasHaas
25-08-10, 10:25
een groot burgeroorlog. daar zal de Libanese burgeroorlog ermee vergeleken niets zijn.
zag laatst op het nieuws een amerikaanse soldaat blij schreeuwen dat de taak erop zit en dat ze democratie hebben gebracht. amerika is er nog lang niet van verlost. wordt een zwarte pagina in de geschiedenisboeken. dat is het al, maar het wordt nog erger.

Usayma
25-08-10, 10:31
Elke dode die daar valt zal op de rug van Bush en de christen zionisten verhaalt worden op de dag des oordeels.
Dit is een feit.

Sjarlus
25-08-10, 10:41
In Kut, a suicide car bomber
Nooit zeggen dat ik niet oplet.

Slinger
25-08-10, 10:42
Elke dode die daar valt zal op de rug van Bush en de christen zionisten verhaalt worden op de dag des oordeels.
Dit is een feit.

Jij maakt je zorgen over Bush. Wat dacht je van je eigen geloofsgenoten?

Het zijn moslims, die die aanslagen plegen, soennieten om precies te zijn.

Dit is pas echt een feit.

knuppeltje
25-08-10, 10:42
Elke dode die daar valt zal op de rug van Bush en de christen zionisten verhaalt worden op de dag des oordeels.
Dit is een feit.

Ik had liever dat dat, zover hij er schuldig aan is, dat nu al gebeurde.

We moeten maar afwachten wat er op die bewuste dag van je gebeurt.

Geen kracht of macht dan bij Allah, en, alles gebeurt alleen als hij het wil. Zo staat er toch ergens geschreven?

Bizar dus om alle ellende die er door de idiote Irakezen zelf wordt veroorzaakt op maffe Georgy af te schuiven.

Usayma
25-08-10, 10:54
Jij maakt je zorgen over Bush. Wat dacht je van je eigen geloofsgenoten?

Het zijn moslims, die die aanslagen plegen, soennieten om precies te zijn.

Dit is pas echt een feit.

jij moet me niet citeren hoerenjong, ik mag jou niet. Weet ook niet wat je hier doet. Opgekankerd

Salahuddeenalkurdi
25-08-10, 10:55
Moge Allah de Mujahiddeen de overwinning geven over de kuffar wa'al Murtadeen in Iraq, Afghanistan, Somalia, Chechen, Turkistan,Islamitische Magreb en overal in de wereld! Ameen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Max Stirner
25-08-10, 11:04
Score in augustus:


2010.08.23 Iraq Baghdad 3 15 A mortar attack and separate bombing at a coffee shop leave three dead.

2010.08.23 Iraq Baiji 7 0 Suspected al-Qaeda shoot seven oil workers to death.

2010.08.22 Iraq Mussayab 1 11 One employee is killed when a sectarian bomb blast rips through a store.

2010.08.21 Iraq Baghdad 3 1 Three cops are taken down by Islamic terrorists in separate attacks.

2010.08.20 Iraq Baghdad 3 6 Jihadis shoot an electrical worker to death and take out two other civilians with a bomb.

2010.08.19 Iraq Mosul 3 4 A kidnapped civilian is among three Iraqis murdered in separate attacks.

2010.08.18 Iraq Mosul 4 2 Four Iraqis are taken down in separate terror attacks.

2010.08.18 Iraq Diyala 3 0 Three brothers are brutally murdered on their own farm by Mujahideen.

2010.08.18 Iraq Tikrit 2 3 Two civilians are blown to bits by a Jihadi bomb.

2010.08.17 Iraq Baghdad 10 46 Sunni militants detonate a fuel tanker in a Shia neighborhood, incinerating ten innocents.

2010.08.17 Iraq Baghdad 61 129 Over sixty young Iraqis lining up for work are senselessly cut to shreds by a Shahid suicide nail-bomber.

2010.08.17 Iraq Diyala 3 0 An auditor and two judges are assassinated by Islamic terrorists in separate attacks.

4 9 Four Iranian pilgrims on a bus are targeted and killed by Sunni bombers. Women and children are among the victims.

2010.08.15 Iraq Numaniya 1 0 Muslim gunmen murder an Iraqi pharmacist who had returned from studies in the U.S.

2010.08.15 Iraq Jurf al-Sakhar 3 2 Three worshippers are shot to death outside a mosque by sectarian rivals.

2010.08.14 Iraq Baghdad 6 15 Islamic terrorists take down six Iraqis in a series of attacks, including policemen who were set on fire.

2010.08.12 Iraq Baaj 4 0 A bomb placed by Jihadis kills four disposal workers.

2010.08.11 Iraq Sadiya 11 4 Islamists lure eight police to their deaths by first killing three members of a family and then booby-trapping the house.

2010.08.11 Iraq Baghdad 1 1 Jihadis gun down two cops and kill a civilian with a bomb.

2010.08.10 Iraq Baghdad 5 16 Terrorists take down five Iraqis with two bombs.

2010.08.09 Iraq Baghdad 3 10 Three traffic cops are taken down by Jihadi bombers.

2010.08.08 Iraq Ramadi 8 50 Eight Iraqis are pasted by Jihadi bombers.

2010.08.08 Iraq Fallujah 4 14 Four civilians lose their lives in two car bombings.

2010.08.07 Iraq Basra 43 185 Over forty people are massacred by Islamic terrorists at a market. Most burn to death in a fire caused by bombs.

2010.08.07 Iraq Garma 3 15 al-Qaeda militants detonate a bomb outside a home, killing three residents.

2010.08.06 Iraq Kirkuk 1 0 Muslim radicals shoot a woman to death.

2010.08.06 Iraq Baghdad 2 13 Two civilians are blown to bits by Jihadi bombers.

2010.08.05 Iraq Abu Ghraib 3 0 A woman is among three people shot to death in their home by Muslim radicals.

2010.08.05 Iraq Tikrit 3 0 An al-Qaeda attack leaves three people dead.

2010.08.05 Iraq Baghdad 6 8 Two shootings by terrorists take down six Iraqis.

2010.08.03 Iraq Kut 12 55 Two car bombs at a market leave a dozen people dead and fifty others wounded.

2010.08.03 Iraq Baghdad 5 0 The Islamic State of Iraq machine-guns five soldiers to death at point-blank range.

2010.08.03 Iraq Mosul 9 15 Two vicious bombings leave nine Iraqis dead.

2010.08.02 Iraq Baghdad 10 22 A coffee shop and a residential neighborhood are among a series of bomb blast sites that leave ten dead.

2010.08.02 Iraq Fallujah 3 7 A 4-year-old girl is among three sleeping family members murdered by Islamic bombers.

2010.07.31 Iraq Tarmiya 3 8 Three civilians on a minibus are taken out by Jihadi bombers.

2010.07.31 Iraq Yusufiya 4 11 Four rescue workers are lured to the scene of an earlier bombing and then blasted in a second attack.

Slinger
25-08-10, 11:22
jij moet me niet citeren hoerenjong, ik mag jou niet. Weet ook niet wat je hier doet. Opgekankerd

Nou, ik zit niet om jouw sympathie verlegen hoor.

Maar ik merk wel dat je geen weerwoord hebt.

Je bent zeker ook een soenniet?

Slinger
25-08-10, 11:24
Moge Allah de Mujahiddeen de overwinning geven over de kuffar wa'al Murtadeen in Iraq, Afghanistan, Somalia, Chechen, Turkistan,Islamitische Magreb en overal in de wereld! Ameen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat zal moeilijk worden. Ze weten niet veel anders te verzinnen dan aanslagen op burgers.

Soldim
25-08-10, 12:07
Moge Allah de Mujahiddeen de overwinning geven over de kuffar

Je hebt niet goed opgelet ... de kufar zijn vertrokken en het zijn de Mujahideen die hun eigen broeders opblazen met als doelstelling wat wereldse macht en goederen.

knuppeltje
25-08-10, 12:12
Moge Allah de Mujahiddeen de overwinning geven over de kuffar wa'al Murtadeen in Iraq, Afghanistan, Somalia, Chechen, Turkistan,Islamitische Magreb en overal in de wereld! Ameen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat is hem in 14 eeuwen nog steeds niet gelukt.

Als hij nu uit frustratie maar geen gekke dingen gaat doen. :fpotver:

Iznogoodh
25-08-10, 12:15
Elke dode die daar valt zal op de rug van Bush en de christen zionisten verhaalt worden op de dag des oordeels.
Dit is een feit.Ik zou zeggen dat het verhaald wordt op de moslims die de aanslagen plegen.

Iznogoodh
25-08-10, 12:16
jij moet me niet citeren hoerenjong, ik mag jou niet. Weet ook niet wat je hier doet. OpgekankerdAh, een vrome moslima. Dat zie je zo.

Iznogoodh
25-08-10, 12:17
Moge Allah de Mujahiddeen de overwinning geven over de kuffar wa'al Murtadeen in Iraq, Afghanistan, Somalia, Chechen, Turkistan,Islamitische Magreb en overal in de wereld! Ameen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nlHet schiet niet echt op, nietwaar?

super ick
25-08-10, 15:19
Ah, een vrome moslima. Dat zie je zo.

Wel een eerlijke. Dat is ook wat waard.

Fibonaci
25-08-10, 15:34
jij moet me niet citeren hoerenjong, ik mag jou niet. Weet ook niet wat je hier doet. Opgekankerdeen echte moeslima

Fibonaci
25-08-10, 15:36
Je hebt niet goed opgelet ... de kufar zijn vertrokken en het zijn de Mujahideen die hun eigen broeders opblazen met als doelstelling wat wereldse macht en goederen.De bittere vruchten en de zonde van Islam zullen zich in het volgende decennium tot in de hemelen verheffen.

aboenoeh
25-08-10, 15:53
Jij maakt je zorgen over Bush. Wat dacht je van je eigen geloofsgenoten?







Het zijn moslims, die die aanslagen plegen, soennieten om precies te zijn.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums





http://www.youtube.com/watch?v=fCxqLgWuiTA&feature=search
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
25-08-10, 15:57
Het schiet niet echt op, nietwaar?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

ze sturen jullie wijfjes toch terug in lijkzakken of niet
jullie hebben de horloge maar wij de tijd:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fibonaci
25-08-10, 16:09
ze sturen jullie wijfjes toch terug in lijkzakken of niet
jullie hebben de horloge maar wij de tijd:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nlDie moslims gaan elkaar toch uitmoorden daar, Somalie, Afganistan, Pakistan, Iran, Irak, 1 groot Allah acbar bloedbad wordt dat, om de wereld te laten zien wat een islamitische geest wel niet vermag.

aboenoeh
25-08-10, 16:26
Die moslims gaan elkaar toch uitmoorden daar, Somalie, Afganistan, Pakistan, Iran, Irak, 1 groot Allah acbar bloedbad wordt dat, om de wereld te laten zien wat een islamitische geest wel niet vermag.


__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

de christelijke en humanistische geest hebben we al gezien in afrika hoe de evangelische zwartjes mekaar uitmoorden om hun evangelische blanke meester te bevoorraden met hun grondstoffen
ik zal de landen maar niet noemen zeker:hihi::hihi::hihi:

de werkelijkheid is dat het aardig goed gaat met de wetersgezinde slaven in onze landen naar de hel te sturen.
HLN Buitenland - Somalische islamisten doden parlementsleden in hotel (1148577) (http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1148577/2010/08/24/Somalische-islamisten-doden-parlementsleden-in-hotel.dhtml)

en waneer die klus geklaard is zullen ze latren zien wat de islamitische geest in peto heeft voor de weterse plundercultuur
het zal rat zijn met kerst inplaats van de genetisch gemanipuleerde gestole kalkoen:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
25-08-10, 17:43
Elke dode die daar valt zal op de rug van Bush en de christen zionisten verhaalt worden op de dag des oordeels.
Dit is een feit.
Wij hebben geen maagden of dankbaarheid nodig om onze plicht te doen voor onze medemensen, God zij dank niet!


jij moet me niet citeren hoerenjong, ik mag jou niet. Weet ook niet wat je hier doet. Opgekankerd
Ben of wordt jij misbruikt door je broer of je vader misschien, ik vraag dit, omdat jij van deze grove woorden gebruikt die ik normaal tegen kom bij kinderen die misbruikt zijn binnen de familie.




Moge Allah de Mujahiddeen de overwinning geven over de kuffar wa'al Murtadeen in Iraq, Afghanistan, Somalia, Chechen, Turkistan,Islamitische Magreb en overal in de wereld! Ameen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Als jou Allah zo machtig was, had hij de mensen die de strijd veroorzaken nooit geboren laten worden, dus jou uitspraak is indirect de overtuigende zwakte van Allah.


een echte moeslima

Je bedoeld denk ik een echte Flamoeslima.

Fibonaci
25-08-10, 21:03
Als jou Allah zo machtig was, had hij de mensen die de strijd veroorzaken nooit geboren laten worden, dus jou uitspraak is indirect de overtuigende zwakte van Allah.


Je bedoeld denk ik een echte Flamoeslima.en haar naam is Firgide.

John2
25-08-10, 22:19
en haar naam is Firgide.


Je bedoeld..........Want..........
Frigide betekent ‘seksueel ongevoelig’.
Het is een ouderwets woord, dat vroeger werd gebruikt als een vrouw op seksueel gebied niet reageerde zoals men verwachtte. Als een vrouw bijvoorbeeld niet klaarkwam door gemeenschap of geen zin had in seks, werd ze "frigide" genoemd. Het is vergelijkbaar met het woord "impotentie" voor mannen, dat tegenwoordig ook nauwelijks meer gebruikt wordt.
Seksuologen gebruiken het woord frigide niet meer, omdat bijzonder weinig vrouwen seksueel ongevoelig zijn en het woord ook een nare klank heeft.
Tegenwoordig zijn de termen die gebruikt worden als men seksuele problemen heeft nauwkeuriger, bijvoorbeeld gebrek aan seksueel verlangen, moeilijk opgewonden kunnen raken,.
Maar dat heeft nog al wat oorzaken las ik na even Googlen......

Waarom een vrouw seksueel niet goed functioneert valt zo in z'n algemeenheid niet te zeggen. Dat verschilt per vrouw. Hieronder echter wat mogelijke oorzaken:
Veel vrouwen zijn onbevredigd omdat hun partner niet weet wat hij moet doen. Dat kan komen omdat hij niet geinformeerd is, maar hij kan ook ongeïnteresseerd zijn of niet attent genoeg. Ben je seksueel ontevreden praat hier dan met je partner over. Laat hem weten wat je wilt en waar je niet van geniet. Wat moet hij doen om het jou naar de zin te maken?
Stellen realiseren zich dikwijls niet dat gemeenschap alleen voor de meeste vrouwen niet voldoende is om klaar te komen. Hierbij wordt de clitoris namelijk onvoldoende gestimuleerd. De vrouw is in dat geval niet "frigide", maar heeft een andere manier van stimulatie nodig, zoals vingeren of beffen.
Er kunnen problemen ontstaan als een vrouw haar lichaam niet kent en niet weet wat haar opwindt. Maar er kunnen ook andere oorzaken zijn, zoals zich depressief of gespannen voelen, schuldgevoelens, lichamelijke problemen, seksueel misbruikt zijn of algemene relatieproblemen. Het is ook mogelijk dat een vrouw bij het vrijen teveel op haar partner gericht is, waardoor ze voorbij gaat aan haar eigen gevoelens.

Het vergt vaak een speurtocht om de oorzaak te achterhalen. Je moet naar de puzzelstukken zoeken en daar uiteindelijk een plaatje van maken. Kun je het probleem niet samen met je partner oplossen, zoek dan professionele hulp.


Dan maar hopen dat er geen sprake is van vaginistische reactie want dan kun je haar als beloofde maagd ook weggooien.

Usayma
26-08-10, 00:23
Ben of wordt jij misbruikt door je broer of je vader misschien, ik vraag dit, omdat jij van deze grove woorden gebruikt die ik normaal tegen kom bij kinderen die misbruikt zijn binnen de familie.

Je moeder is misbruikt daarna besloot ze dat het leven toch nog doorgaat, heeft een aantal sexpartners gehad en toen werd jij geboren. Zo gaat dat toch in jullie gristelijke cultuur.

super ick
26-08-10, 08:22
ze sturen jullie wijfjes toch terug in lijkzakken of niet
jullie hebben de horloge maar wij de tijd:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Als je in dergelijke conflicten nog durft te spreken van 'wij' en 'jullie' dan heb je echt geen hersens.
Dan ben je zo ontstellend dom. Intussen lekker bij de satan op schoot en uit zijn hand eten. Maar vanachter de computer de vrome moslim uithangen?
Je bent een salonterrorist. Eentje met gemanicuurde nageltjes.

super ick
26-08-10, 08:27
Als een vrouw bijvoorbeeld niet klaarkwam door gemeenschap of geen zin had in seks, .......

Kunnen vrouwen ook klaarkomen dan?????

Fibonaci
26-08-10, 09:38
Als je in dergelijke conflicten nog durft te spreken van 'wij' en 'jullie' dan heb je echt geen hersens.
Dan ben je zo ontstellend dom. Intussen lekker bij de satan op schoot en uit zijn hand eten. Maar vanachter de computer de vrome moslim uithangen?
Je bent een salonterrorist. Eentje met gemanicuurde nageltjes.Het is een trotse moslim, trots op de taliban trots op een broodje Al Shabab, trots op al die moslimdoden.

Fibonaci
26-08-10, 20:17
Kunnen vrouwen ook klaarkomen dan?????niet met kakelen, vermoed ik.

aboenoeh
27-08-10, 16:50
Je hebt niet goed opgelet ... de kufar zijn vertrokken en het zijn de Mujahideen die hun eigen broeders opblazen met als doelstelling wat werelde macht en goederen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

http://www.youtube.com/user/russiatoday?blend=1&ob=4#p/u/0/9ch-RU1tlQU

achterlijke tellefi
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl