PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Shouf Shouf'-acteur heeft ruzie met Marokkaan



Hyperion
25-08-10, 20:22
Op internet is een bijzonder filmpje opgedoken van Mimoun Ouled Radi. Hierin is te zien hoe de acteur, zelf van Marokkaanse komaf, het aan de stok krijgt met een Marokkaan.

Mimoun, bekend van de film en de serie 'Shouf Shouf Habibi', wordt in de video geďnterviewd door de Amsterdamse multiculti-zender MTNL 020. Ineens wordt tijdens de opnames in Amsterdam-Oost een Marokkaanse jongen op een scooter aangehouden door de politie. Mimoun vertelt de interviewer dat hij het belachelijk vindt dat een Marokkaan op een scooter juist wordt aangehouden terwijl hij waarschijnlijk gewoon bezig is met zijn krantenwijk.

Dan krijgt de scooterrijder in de gaten dat hij wordt gefilmd. "Wat doe je sukkel! Wat doe je, oprotten man!", schreeuwt de jongen naar Mimoun. "Je moet niet filmen!" Als het ventje de acteur begint uit te schelden voor 'zwerver'. knapt er iets bij hem. Mimoun loopt op de jongen af en zegt dat deze hem moet respecteren. In plaats van de acteur te respecteren dat hij het wel ver heeft geschopt, begint hij Mimoun te bedreigen.

De acteur krijgt al snel bijval van enkele omstanders. De jongen druipt al snel af, terwijl Mimoun nog even een praatje maakt met de politie. De agenten geven hem te kennen dat ze blij zijn dat hij jongen van repliek heeft gediend.

Video link (http://www.youtube.com/watch?v=0Lc0xGrXsBs&feature=player_embedded)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HaasHaas
25-08-10, 20:56
typisch gevalletje jij marokkaan ik marokkaan jij moet mij niet filmen ga ga gap.
andere marokkaan: wat lul je, wat doe je, ga ga ga schpelen ga respecteren mij geven ga.
wat ik jou respecteren wat? ik ga op jouw gap schijten wat respect wat?
ik zweer ik sla jou samen met die scooter van je, maar ik sla je niet want camera staat er bij. dump die camera in je reet mimoun, doe dan, doe! sukkel.
wollah ik sla je, wacht maar, als ramadan afgelopen is en camera is weg ik kom jou opzoeken, ik ook straatschoffie uit oost, wollah wacht maar.

Aristos
25-08-10, 22:34
Die b-acteur heeft zijn hele 'carriere' opgebouwd rondom deze problematiek, dus enig respect voor deze Marokkaanse scooteraar is wel zo gepast.

Bofko
26-08-10, 00:45
De agenten geven hem te kennen dat ze blij zijn dat hij jongen van repliek heeft gediend.

De, o, zo simpele crux.:moe:

Usayma
26-08-10, 00:50
Repost!

Kutily ik HBO doen ik gangster ik afgeleerd nietmeer zo doen. Blablabla

HUISBAAS
26-08-10, 05:18
Het is idd onrespectvol hoe die jongen spreekt tegen de acteur Mimoun.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Usayma
26-08-10, 06:01
Pfff...Denzel Washington in tha house, ik zou die camera ook niet op mij gericht willen hebben ook al heb ik niets te verbergen.

super ick
26-08-10, 08:00
Pfff...Denzel Washington in tha house, ik zou die camera ook niet op mij gericht willen hebben ook al heb ik niets te verbergen.

Word je dan ook onbeschoft en agressief?

Khadija.K
26-08-10, 08:18
Mankeert niets aan Mimoun,kwestie van manieren.Mimoun neemt het in eerste instantie voor de jongen op en krijgt meteen een emmer stront over zich heen.Beetje jammer.....

Usayma
26-08-10, 10:32
Oké die gast raakte in de war door de camera maar de hollywoodster had zich ook niet mee moeten bemoeien of rustig even verderop kunnen filmen ipv als een beest gedragen.
Kijk nog eens...

Usayma
26-08-10, 10:33
Word je dan ook onbeschoft en agressief?

vraag liever niets over m'n privéleven, ik vraag jou toch ook niet

PaRiSCaSa
26-08-10, 12:35
Pfff...Denzel Washington in tha house, ik zou die camera ook niet op mij gericht willen hebben ook al heb ik niets te verbergen.

:hihi:

True.

However, no need to misbehave and to insult. The guy has to control his temper. Even more during Ramadan (in case it was recorded in the holy month).

mark61
26-08-10, 12:51
Word je dan ook onbeschoft en agressief?

Hoe heet jij? Waarom durf je dat niet te zeggen?

Jij bent altijd onbeschoft, wat klaag je.

Ahlam851
26-08-10, 13:07
:hihi:

True.

However, no need to misbehave and to insult. The guy has to control his temper. Even more during Ramadan (in case it was recorded in the holy month).
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


Was het niet, ook niet vorig jaar. Te zien aan de jassen en de bomen erachter, was volgens mij hartje winter ;)

Geen respect. Puber wil aandacht zoeken, moet zonodig een grote bek geven. Mimoun heeft niks verkeerds gedaan. Als ik plotseling zo gefilmd werd dan zou ik rustig naar hem lopen en kenbaar maken dat ik het niet prettig vind om gefilmd te worden en of ze dat stukje eruit willen knippen. Simpel.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Usayma
26-08-10, 17:00
Yeh yeh ik zou rustig naar 'm toe lopen vanuit je luie stoel.
In praktijk gaat 't heel anders en jij zou het zou aanpakken maar hij is geen 'zij

PaRiSCaSa
26-08-10, 18:17
Was het niet, ook niet vorig jaar. Te zien aan de jassen en de bomen erachter, was volgens mij hartje winter ;)


I did not watch the vid.

Isn't it winter all year long in NL?:hihi:

Ahlam851
26-08-10, 18:29
I did not watch the vid.







Isn't winter all year long in NL?:hihi:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Ohw Oké :)



:haha: Zou je eigenlijk wel zeggen heh .. Als de zon 2dgn schijnt dan volgen er weken regenbuien :gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

PaRiSCaSa
26-08-10, 22:16
:haha: Zou je eigenlijk wel zeggen heh .. Als de zon 2dgn schijnt dan volgen er weken regenbuien :gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Open a solarium. You will make some money...