PDA

Bekijk Volledige Versie : Saoedische baas slaat spijkers in lichaam dienstmeid



HUISBAAS
27-08-10, 04:54
Een vrouw uit Sri Lanka is in Saoedi-Arabië zwaar mishandeld door haar werkgever. De man sloeg meer dan twintig spijkers in het lichaam van de 50-jarige Ariyawathie die bij hem werkte als dienstmeid. Dat meldt Arab News.

De vrouw kon ontsnappen aan de gruwel en wordt nu verzorgd in haar thuisland. De autoriteiten van Sri Lanka zijn een onderzoek gestart. Er is alvast gebleken dat de nagels werden opgewarmd alvorens de Saoedische beul ze door het lichaam van van het slachtoffer ramde.

"Ik moest dag en nacht werken in Saoedi-Arabië", doet Ariyawathie haar verhaal. "Wanneer ik even wilde uitblazen, sloeg mijn baas een spijker in mijn lichaam. Ik werd voortdurend geslagen en ze dreigden ermee me te vermoorden en mijn lijk te verbergen".

Dokter Satharasinghe, die het slachtoffer heeft onderzocht, zegt dat op röntgenfoto's te zien is dat Ariyawathie 24 spijkers en naalden in haar lichaam zitten heeft. De nagels zijn 2,5 tot 5 centimeter lang."

De autoriteiten in Sri Lanka hebben de gruwelbaas van de vrouw opgespoord. Zij zullen hem in Saoedi-Arabië aan de tand voelen.

http://sensatiemedia.blogspot.com/20...ijkers-in.html (http://sensatiemedia.blogspot.com/2010/08/saoedische-baas-slaat-spijkers-in.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hyperion
27-08-10, 05:30
Werknemers die uit het buitenland komen worden wel vaker mishandeld en als slaven gebruikt in Saoedie Arabie.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

knuppeltje
27-08-10, 09:50
Die dacht natuurlijk die pin in even vast voordat ze wegloopt. :maf2:

Eigenlijk vind ik het niet raar van zo'n SA'er. Als je tot de edelste der gelovigen behoort dan kan zo'n ordinaire Srilankese poetsmeid, die natuurlijk zo ongelovig is als de pest, never never op gelijke hoogte worden gesteld met zo'n uitverkorene, dat spreekt vanzelf, moet wel een dier zijn. :fuckit2:

Oeps. ik geloof niet dat ze daar zoiets als de dierenbescherming hebben.

romaissa_DH
27-08-10, 17:06
VRESELIJK ZO'N MISHANDELING.



IK BEGRIJP ZULKE MENSEN NIET DIE ANDERE PIJNINGEN.

DOET ZE HAAR WERK VOLGENS HAAR WERKGEVER NIET ONSLA HAAR DAN. MAAR GA NIET ANDERMANS LICHAAM VERMINKEN.



SUB7ANA'ALLAH waar gaat het met de mensheid heen.

TEGENWOORDIG HOEVEN WE NERGENS MEER VAN TE SCHRIKKEN. DE MEESTE AFGRUWELIJKE GEBEURTENISSEN WORDEN TEGENWOORDIG LIVE GEZONDEN EN GEACCEPTEERD DOOR DE MENSHEID.



. ROMAISSA.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ahlam851
27-08-10, 19:37
Gestoord. Iemand moet hem eens laten voelen hoe mishandeling aanvoelt. Dit doe je toch niet?!?! En ze weten nog hoe de Islam is! Maar goed, heeft niks met godsdienst te maken, het is de mens zelf die een keus maakt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Usayma
27-08-10, 19:48
Verbaast me dat het geloof van deze gast niet bij hebben vermeld.
Niet in de topictitel noch in de tekst.:maf2:

sjo
27-08-10, 20:50
Verbaast me dat het geloof van deze gast niet bij hebben vermeld.
Niet in de topictitel noch in de tekst.:maf2:

En waarom had mevrouwtje dat zo graag willen weten dan........

gr.
sjo

fisherman1969
27-08-10, 22:08
En waarom had mevrouwtje dat zo graag willen weten dan........

gr.
sjo

Stel het zou een CHRISTEN zijn , dan kon ze nog een topic openen !
De kop laat zich dan al raden !

Umm Habiba
27-08-10, 22:14
Die man is zeker een van de vele mensen die Allah swt niet vrezen bij het behandelen van hun dienstmeiden. Ik heb nog ergere verhalen gehoord wallah.. Het zijn mensen die geen geloof hebben.... mensen met kibr... Moge Allah hun leiden!!! Als die man geen tawbah verricht... oeehh dan zal hij zwaaar lijden in dunya en akhira.. Allah verhoort direct de smeekbede van de onderdrukte.



Allahul Musta3aan..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

(leen)
27-08-10, 22:18
[B]
De autoriteiten in Sri Lanka hebben de gruwelbaas van de vrouw opgespoord. Zij zullen hem in Saoedi-Arabië aan de tand voelen.

http://sensatiemedia.blogspot.com/20...ijkers-in.html (http://sensatiemedia.blogspot.com/2010/08/saoedische-baas-slaat-spijkers-in.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sadist van een kerel.
wat ik me afvraag hebben de sri lankese autoriteiten zeggenschap in s.a.?

HaasHaas
27-08-10, 22:48
wat moet je hier nou weer mee :moe:
tuurlijk, het is een klootzak, dat ie zoiets flikt.
mensen met macht die geen macht zouden krijgen.
ik zeg: zelfde straf toedienen; schiet 20 spijkers in zijn lijf.

Yasir Q
28-08-10, 12:39
Het verschil tussen een maniakaal persoon In Saudi Arabie met een maniakaal persoon in het westen is dat in het westen de persoon als een ziek persoon wordt bezien, terwijl een maniak in Saudi Arabie als een religieus persoon wordt bezien.

mark61
28-08-10, 13:24
Het verschil tussen een maniakaal persoon In Saudi Arabie met een maniakaal persoon in het westen is dat in het westen de persoon als een ziek persoon wordt bezien, terwijl een maniak in Saudi Arabie als een religieus persoon wordt bezien.

Tot dusverre zijn het vnl. moslims in dit topic die over godsdienst beginnen.

Bizar. Jullie willen graag geslagen worden? :hihi:

fisherman1969
28-08-10, 14:02
Het verschil tussen een maniakaal persoon In Saudi Arabie met een maniakaal persoon in het westen is dat in het westen de persoon als een ziek persoon wordt bezien, terwijl een maniak in Saudi Arabie als een religieus persoon wordt bezien.

JA WIE DE SCHOEN PAST DIE TREKKE HEM AAN !
Overigens schijnen daar wel erg veel personen te zijn die aan de zelfde ziekte lijden !
Boven dien is de Godsdienst van deze man niet bekend , misschien is hij wel JOODS ????.:zozo:

aboenoeh
28-08-10, 16:05
Zoiets ja. Je verwoordt het deze keer prima.



Voor ware gelovigen, van welke huizen dan ook, zijn anderen altijd al minderwaardig geweest.



Daarom heb ik dan ook de pestpokkehekel aan die zogenaamde ware gelovigen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Het geloof van gelovigen is een godsdienst en wordt gekenmerkt door een (onwankelbaar) geloof dat god of goden bestaan. atheïsme is ook een geloof .een geloven in die zin dat ze (sterk) vermoeden dat iets waar is zoals de evoluthie theorie. Atheisme, is een wereldgeloof zonder goden. een geloof gebaseerd op secularisme, humanisme, rationalisme en vrije kritiek
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
28-08-10, 16:13
Het geloof van gelovigen is een godsdienst en wordt gekenmerkt door een (onwankelbaar) geloof dat god of goden bestaan. atheïsme is ook een geloof .een geloven in die zin dat ze (sterk) vermoeden dat iets waar is zoals de evoluthie theorie. Atheisme, is een wereldgeloof zonder goden. een geloof gebaseerd op secularisme, humanisme, rationalisme en vrije kritiek
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zeker twee tautologieën in de eerste zin.

Slinger
28-08-10, 16:15
Verbaast me dat het geloof van deze gast niet bij hebben vermeld.
Niet in de topictitel noch in de tekst.:maf2:

Dat hoeft helemaal niet. Saoediërs die geen moslim zijn bestaan niet.

aboenoeh
28-08-10, 16:24
Dat hoeft helemaal niet. Saoediërs die geen moslim zijn bestaan niet.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::wijs::wijs:

ge weet toch waar saoedi arabie op een landkaart te vinden is:D:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
28-08-10, 16:26
Zeker twee tautologieën in de eerste zin.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

ik denk 4 tautologieën

wat is uw punt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
28-08-10, 16:38
:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::wijs::wijs:

ge weet toch waar saoedi arabie op een landkaart te vinden is:D:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja, rondom het meest fanatieke en onverdraagzame religieuze centrum ter wereld.

Slinger
28-08-10, 16:38
ik denk 4 tautologieën

wat is uw punt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat het nog niet zo gemakkelijk is om je goed uit te drukken...

aboenoeh
28-08-10, 17:04
Ja, rondom het meest fanatieke en onverdraagzame religieuze centrum ter wereld.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums
deze fanatieke en onverdraagzame religie blijkt wel het snelst groeinde gedachtegoed te zijn in de wereld en voral in het westen waar u van bent

ge zult er maar mee moeten leven
of u eigen ophangen:hihi::D:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
28-08-10, 17:10
Dat het nog niet zo gemakkelijk is om je goed uit te drukken...

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

nederlandse dorpstaal stelt niks voor op werelschaal



daarom doe ik ook niet de moeite om me dergelijk te kunnen uitdrukken door e taal beter te leren

het is ook niet aangeraden om met mensen die in de evoluthie teorie geloven met moeilijke woorden te comuniceren

apen comuniceren beter met gebaren:hihi::wijs::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
28-08-10, 17:48
nederlandse dorpstaal stelt niks voor op werelschaal



daarom doe ik ook niet de moeite om me dergelijk te kunnen uitdrukken door e taal beter te leren

het is ook niet aangeraden om met mensen die in de evoluthie teorie geloven met moeilijke woorden te comuniceren

apen comuniceren beter met gebaren:hihi::wijs::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik denk dat er geen taal bestaat waarin jij je wel goed kunt uitdrukken. Overigens verschijnen in het Nederlands meer boeken dan in het Arabisch hoor.

Slinger
28-08-10, 17:53
deze fanatieke en onverdraagzame religie blijkt wel het snelst groeinde gedachtegoed te zijn in de wereld en voral in het westen waar u van bent

ge zult er maar mee moeten leven
of u eigen ophangen:hihi::D:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Dergelijke dingen denken alleen fanatici.

ronald
28-08-10, 22:27
Het geloof van gelovigen is een godsdienst en wordt gekenmerkt door een (onwankelbaar) geloof dat god of goden bestaan. atheïsme is ook een geloof .een geloven in die zin dat ze (sterk) vermoeden dat iets waar is zoals de evoluthie theorie. Atheisme, is een wereldgeloof zonder goden. een geloof gebaseerd op secularisme, humanisme, rationalisme en vrije kritiek
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Behalve in die gevallen wanneer die "gelovigen" geen gelovigen zijn en er zelf maar een potje van maken en zo een eigen godsdienst in elkaar hebben geflanst. Dus eigenlijk ook zonder Gd want die zit in hun broekzak en voor allerlei spelletjes en gewin er uit wordt gehaald.

John2
28-08-10, 22:45
deze fanatieke en onverdraagzame religie blijkt wel het snelst groeinde gedachtegoed te zijn in de wereld en voral in het westen waar u van bent

ge zult er maar mee moeten leven
of u eigen ophangen:hihi::D:wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dus de Islam klopt niet?