PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders: Goed gevoel over reis naar NY



John2
27-08-10, 10:27
Wilders: Goed gevoel over reis naar NY

PVV-voorman Geert Wilders heeft "een goed gevoel" over zijn reis naar New York volgende maand. Wilders gaat op 11 september aanstaande meedoen aan een demonstratie tegen de bouw van een Islamitisch centrum vlakbij Ground Zero.

Wilders heeft zijn ticket gekocht, zo zegt hij in een gesprek met het ANP: "Belangrijke speech, niemand houdt me tegen. Geen moskee op Ground Zero!"


Instructie

De PVV'er trekt zich niets aan van de instructie die het ministerie Buitenlandse Zaken zou hebben gestuurd naar Nederlandse ambassades. Buza zoekt het maar uit wat ze tegen hun diplomaten zeggen, aldus Wilders: "Ik bepaal zelf wat ik doe en wat ik inbreng. En iedereen weet wat de rol van de PVV is."

Demissionair minister Verhagen van Buitenlandse Zaken ontkent dat de instructie is verstuurd. Eén van zijn woordvoerders wilde het bestaan van het document eerder bevestigen noch ontkennen. Die persvoorlichter wilde wel kwijt dat ambassades op de hoogte worden gehouden over alles wat er speelt in Nederland. De woordvoerder laat verder weten dat er -voor zover bekend- nog geen vragen binnen zijn gekomen over deelname van Wilders aan de demonstratie en de eventuele gevolgen voor de formatie.

GroenLinks en D66 hebben vragen gesteld over de kwestie.

Update 10:35 Met reactie Verhagen

Joesoef
27-08-10, 10:38
Wilders: Goed gevoel over reis naar NY


Bron?

John2
27-08-10, 10:41
Bron?

De trein vanmorgen :hihi:

Sorry bedoel http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/08/wilders_goed_gevoel_over_reis.html

Eke
27-08-10, 10:51
Wilders: Goed gevoel over reis naar NY




Hij knoopt er ook nog een korte vakantie aanvast ? :)


We zullen zien, wat er gaat gebeuren ----> wat hij gaat zeggen.

John2
27-08-10, 12:21
Hij knoopt er ook nog een korte vakantie aanvast ? :)

We zullen zien, wat er gaat gebeuren ----> wat hij gaat zeggen.

Ben benieuwd of er mag worden gesproken op ground zero?
Technisch gesproken zou een burgemeester dit moeten verbieden op grond van veiligheid, maar zijn situatie door deze kwestie is al zeer slecht en zou door een verbod alleen nog verslechteren, dus hij zal een verbod niet uitvaardigen.

Maar dan?

Ik verwacht rellen op 11-09-2010 (althans als je de diverse berichten op internet moet geloven) wat kan leiden tot chaos waardoor beide partijen elkaar weer zullen beschuldigen en zeker weer zal leiden tot oproepen van Islamitische landen en Moslims hoe slecht Amerika wel niet is.

Wat ze nu ook doen het zal schade oplopen voor Amerika en zal een win/win situatie zijn voor de Islam, maar op langere termijn meer schade geven dan goed doen voor de Islam.

Joesoef
27-08-10, 12:32
Ik verwacht rellen op 11-09-2010 (althans als je de diverse berichten op internet moet geloven)


Bron : kristallenbol.com

Eke
27-08-10, 12:46
Ben benieuwd of er mag worden gesproken op ground zero?
Technisch gesproken zou een burgemeester dit moeten verbieden op grond van veiligheid, maar zijn situatie door deze kwestie is al zeer slecht en zou door een verbod alleen nog verslechteren, dus hij zal een verbod niet uitvaardigen.

Maar dan?

Ik verwacht rellen op 11-09-2010 (althans als je de diverse berichten op internet moet geloven) wat kan leiden tot chaos waardoor beide partijen elkaar weer zullen beschuldigen en zeker weer zal leiden tot oproepen van Islamitische landen en Moslims hoe slecht Amerika wel niet is.

Wat ze nu ook doen het zal schade oplopen voor Amerika en zal een win/win situatie zijn voor de Islam, maar op langere termijn meer schade geven dan goed doen voor de Islam.

Wilders komt op uitnodiging van een partij die angst voor moslimterrorisme gebruikt om haat en onverdraagzaamheid te versterken tegenover allelei minderheidsgroeperingen. Daarom is bv. een bekende Joodse lobby-club duidelijk TEGEN de komst van Wilders, die uitgenodigd is om te komen spreken.

Maar Wilders gaat hier mee het schip in, want hij wordt geassocieerd met die partij die hem uitnodigt (die is veel racistischer dan hij zou zijn)
EN hij schoffeert Verhagen. (o.a.).Hij zet bovendien Nederland voor schut als hij een partijtje gaat schelden over de Islam.

We zullen zien aan dit bezoek wat belangrijk voor hem is.

En ik hoop dat Moslims die hier bij betrokken zijn zich duidelijk empathisch uitspreken tegenover de nabestaanden van 9/11.
Niet omdat zij dit verplicht zouden zijn ---zij hebben het toch niet gedaan--maar om de angel uit de kwestie te verwijderen. Die macht hebben zij.

Kal-El B.V
27-08-10, 12:52
New York cab driver stabbed after being asked if he was a muslim (http://www.newsweek.com/blogs/the-gaggle/2010/08/25/muslim-cab-driver-stabbed-in-n-y-bias-attack.html)



Hoop dat Wilders dit natuurlijk met klem gaat veroordelen.

knuppeltje
27-08-10, 13:55
Ben benieuwd of er mag worden gesproken op ground zero?

In ieder geval niet door hem Sjonny. Hij is namelijk niet door het feestcommitee uitgenodigd, ook niet door iemand van die protestgroep die even naast Ground Zero een protest meeting zal houden, en hem daarvoor heeft uitgenodigd.

Dit is zo bekend Sjonny, dus waarom lul je weer zo?

John2
27-08-10, 13:56
Bron : kristallenbol.comNatuurlijk Joesoef natuurlijk, dit zeg je natuurlijk ook als burgers met elkaar op de vuist gaan als ze de woorden kracht bij willen zetten.


=Eke;4440425]Wilders komt op uitnodiging van een partij die angst voor moslimterrorisme gebruikt om haat en onverdraagzaamheid te versterken tegenover allelei minderheidsgroeperingen. Daarom is bv. een bekende Joodse lobby-club duidelijk TEGEN de komst van Wilders, die uitgenodigd is om te komen spreken.

Ik denk dat de komst van Wilders of de partij die hem heeft uitgenodigd niet uitmaakt, er wordt voorbij gegaan aan het gevoel van de meerderheid van de burgers en hierdoor de democratie verworpen althans dit is het gevoel van de burgers in New York, tel hierbij nog eens de tegenstand bij op van de nabestaanden die iedere dag in de krant en internet schrijven.
En daarover heen als een laagje saus de weigering van de herbouw van de Orthodoxe kerk door het zelfde gemeente bestuur, omdat volgens hun zeggen het bestemmingsplan is gewijzigd, terwijl deze kerk op een grotere afstand ligt als de nieuwe Moskee, dan het je een maaltijd die iedereen zwaar op de maag ligt.


Maar Wilders gaat hier mee het schip in, want hij wordt geassocieerd met die partij die hem uitnodigt (die is veel racistischer dan hij zou zijn)
De uitnodiging van Wilders door een aktie groep geen Moskee op ground zero, is een groep mensen/burgers die deze hebben opgericht en bestaan uit nabestaanden en belanghebbenden rond ground zero, dat hier binnen personen lopen die duidelijk meer racistische ideeën hebben weet bijna iedereen, maar of je een beslissing voor enkele duizenden moet laten afhangen door een enkeling lijkt mij van niet.


EN hij schoffeert Verhagen. (o.a.).Hij zet bovendien Nederland voor schut als hij een partijtje gaat schelden over de Islam.
Waarin zet hij Nederland voor schut?
De laatste weken heb ik deze verhalen al diverse keren gehoord, hij zou een schande zijn voor ons land hij zou onze export in gevaar brengen enz. enz. maar tot op heden wordt er alleen nog maar in de extreem Islamitische landen slecht over hem gepraat en van een slechtere economie is al helemaal geen sprake.


We zullen zien aan dit bezoek wat belangrijk voor hem is.
Wat belangrijk voor hem is, is algemeen bekend.


En ik hoop dat Moslims die hier bij betrokken zijn zich duidelijk empathisch uitspreken tegenover de nabestaanden van 9/11.
Niet omdat zij dit verplicht zouden zijn ---zij hebben het toch niet gedaan--maar om de angel uit de kwestie te verwijderen. Die macht hebben zij.
Dat zou dus zijn tegen de bouw van een Moskee op deze plek wat velen al gedaan hebben.


New York cab driver stabbed after being asked if he was a muslim (http://www.newsweek.com/blogs/the-gaggle/2010/08/25/muslim-cab-driver-stabbed-in-n-y-bias-attack.html)
Hoop dat Wilders dit natuurlijk met klem gaat veroordelen.
Automatisch veroordeeld iedere deelnemer binnen onze regering zich automatisch tegen elke vorm van geweld en daar zal Wilders zeker geen uitzondering op zijn.
Wel valt het op dat er de laatste weken steeds vaker mishandelingen plaats vinden tegen Moslims in Amerika en dit baart mij zorgen.

John2
27-08-10, 13:59
In ieder geval niet door hem Sjonny. Hij is namelijk niet door het feestcommitee uitgenodigd, ook niet door iemand van die protestgroep die even naast Ground Zero een protest meeting zal houden, en hem daarvoor heeft uitgenodigd.

Dit is zo bekend Sjonny, dus waarom lul je weer zo?

Er zou toestemming zijn om na de officiele herdenking voor een protest met sprekers vanaf Ground zero.

knuppeltje
27-08-10, 13:59
New York cab driver stabbed after being asked if he was a muslim (http://www.newsweek.com/blogs/the-gaggle/2010/08/25/muslim-cab-driver-stabbed-in-n-y-bias-attack.html)
Hoop dat Wilders dit natuurlijk met klem gaat veroordelen.

Als die stabber ook een moslim was geweest, wel denk ik.

Zie je wel, zal hij zeggen, zelfs hier vermoorden ze elkaar al op klaarlichte dag, wat zullen ze dan met ons willen doen als ze het voor het zeggen hebben. :maf2:

knuppeltje
27-08-10, 14:05
Er zou toestemming zijn om na de officiele herdenking voor een protest met sprekers vanaf Ground zero.

De andere dag zeker.

Eerst kom je aanzetten met: Ben benieuwd of er mag gesproken worden op Ground Zero.

Een minuut later kom he hiermee.

Hoe kom je aan die onzin? Even met het feestcommitee gebeld zeker?

mark61
27-08-10, 14:20
De uitnodiging van Wilders door een aktie groep geen Moskee op ground zero, is een groep mensen/burgers die deze hebben opgericht en bestaan uit nabestaanden en belanghebbenden rond ground zero,

Je liegt. SIOA is de Amerikaanse 'afdeling' van een internationale haatclub:

http://sioaonline.com/

Niks nabestaanden en 'belanghebbenden' (welk belang in godsnaam?)

Deze club gaat niet specifiek over het centrum, HET IS GEEN MOSKEE, maar over moslims vervolgen.

HOUD OP MET LIEGEN.

Ik heb al eerder uitspraken van nabestaanden gepost die vóór het centrum zijn. Dus wat wil je met je nabestaanden?

John2
27-08-10, 14:23
De andere dag zeker.

Eerst kom je aanzetten met: Ben benieuwd of er mag gesproken worden op Ground Zero.

Een minuut later kom he hiermee.

Hoe kom je aan die onzin? Even met het feestcommitee gebeld zeker?
Nee smurf, deze toestemming is al gegeven, ik gaf alleen aan dat voor de veiligheid het beter zou wezen deze toestemming in te trekken.
En hoe durf jij het een feestcomitee te noemen, hoe gestoord ben je dan wel niet!

knuppeltje
27-08-10, 14:28
deze toestemming is al gegeven, ik gaf alleen aan dat voor de veiligheid het beter zou wezen deze toestemming in te trekken.


Bron?

Of is dat weer teveel gevraagd, of ga je dan weer mekkeren dat wij die bron niet goed vinden?

Joesoef
27-08-10, 14:39
Natuurlijk Joesoef natuurlijk, dit zeg je natuurlijk ook als burgers met elkaar op de vuist gaan als ze de woorden kracht bij willen zetten.

Die NewYorkse taxi chauffeur is zowat doodgestoken vanwege zijn geloof.



De uitnodiging van Wilders door een aktie groep geen Moskee op ground zero, is een groep mensen/burgers die deze hebben opgericht en bestaan uit nabestaanden en belanghebbenden rond ground zero,


Werkelijk niet te begrijpen waarom jij dit soort onzin zit te beweren, zo makkelijk te verifiëren en als je het nieuws bij houd weet je wie wilders heeft uitgenodigd, sioa, stop islamization of america.

super ick
27-08-10, 15:07
Wilders komt op uitnodiging van een partij die angst voor moslimterrorisme gebruikt om haat en onverdraagzaamheid te versterken tegenover allelei minderheidsgroeperingen.

Wilders komt op uitnodiging die moslimterrorisme gebruikt om haat en onverdraagzaamheid te versterken tegenover moslims.

Volgens mij precies de bedoeling. Mensen tegen elkaar opzetten, haat verspreiden, etc.
Wilders doet precies wat de terroristen graag willen.

Eke,

Wat/wie bedoel je met allerlei minderheidsgroeperingen?

Eke
27-08-10, 15:08
Dat zou dus zijn tegen de bouw van een Moskee op deze plek wat velen al gedaan hebben.


.

Er zitten dus wel meerdere kanten aan deze zaak,he. Zo logisch is het helemaal niet dat dit verwacht kan worden van dat Centrum.

De initiatiefnemers hebben volkomen gelijk dat er daar een islamitisch-cultureel centrum gebouwd kan worden.

Je zou zelfs kunnen zeggen dat, door het niet te bouwen, het eventueel door sommigen uitgelegd kan worden als een schuldbekentenis..."wij mochten 9/11 niet doen en daarom gaan we hier niet bouwen."

Maar.....dit is meedoen met het janken van de wolven in het bos : "Iedere Moslim is schuldig".
Die domme onderbuikgedachten (zie ook Frankrijk met de Roma's)wil je niet belonen !!!!!


Aan de andere kant : je kunt de zaak ook pragmatisch bekijken.
En een hoop ellende voorkomen door een jaartje te wachten en als de gemoederen tot bedaren zijn gekomen verder beslissen wat je gaat doen.

Ik zou het echt niet weten voor een ander.

Zelf ben ik het type die niet koste wat het kost dingen door wil voeren.

In ieder geval : ze hebben het RECHT om daar te bouwen.

Dat's vrijheid. Wat dus niet altijd de meest elegante weg is. Zie bv naar GW, met z'n geopende snavel.

John2
27-08-10, 15:29
=Joesoef;4440619]Die NewYorkse taxi chauffeur is zowat doodgestoken vanwege zijn geloof.

Ja schandalig en verwerpelijk zoals elke vorm van geweld.


Werkelijk niet te begrijpen waarom jij dit soort onzin zit te beweren, zo makkelijk te verifiëren en als je het nieuws bij houd weet je wie wilders heeft uitgenodigd, sioa, stop islamization of america.
Ja ok en dan gaan we kijken wie ze op 5 juni of juli als sprekers hadden tegen park51.

Speakers will include Nonie Darwish, ex-Muslim and author of Now They Call Me Infidel; Simon Deng, the Sudanese ex-slave and campaigner for human rights for Sudanese Christians; Nelly Braginskaya, 9/11 Family Member who lost her son; James Lafferty of the Virginia Anti-Shariah Task Force; Anders Gravers of Stop Islamisation of Europe (SIOE); leader and human rights activist Dr. Babu Suseelan; Congressional candidates Michael Faulkner (NY Dist. 15), Dan Maloney (NY Dist. 4) and Gary Berntsen (NY Dist. 1); author Richard Connerney, a philosophy professor at Pace University; and human rights activist Pamela Hall. Also speaking will be friends and relatives of victims of the 9/11 attacks.

En doet Wilders niet het zelfde roepen ? stop islamization of Europe?

mark61
27-08-10, 15:34
Ja schandalig en verwerpelijk zoals elke vorm van geweld.


Ja ok en dan gaan we kijken wie ze op 5 juni of juli als sprekers hadden tegen park51.


En doet Wilders niet het zelfde roepen ? stop islamization of Europe?

Je loog.

Joesoef
27-08-10, 15:36
En doet Wilders niet het zelfde roepen ? stop islamization of Europe?

Niet het verhaal en andere wending proberen te geven, het ging er om wie wilders heeft uitgenodigd. Jij beweert dat het de nabestaanden waren en dat is niet zo, uitnodiging is van sioa.

John2
27-08-10, 16:24
Je loog.
:maf2:


Niet het verhaal en andere wending proberen te geven, het ging er om wie wilders heeft uitgenodigd. Jij beweert dat het de nabestaanden waren en dat is niet zo, uitnodiging is van sioa.
Er waren veel sprekers en bezoekers op deze bijeenkomst in juni of juli die nabestaanden waren van de slachtoffers van de Ramp en naast deze sprekers waren er ook veel andere respectabele sprekers, net als de sprekers die komen op 9-11 demonstratie al mag je een aantekening maken wat Wilders doet in dit rijtje van sprekers?

Joesoef
27-08-10, 16:26
Er waren veel sprekers en bezoekers op deze bijeenkomst in juni of juli die nabestaanden waren van de slachtoffers van de Ramp en naast deze sprekers waren er ook veel andere respectabele sprekers, net als de sprekers die komen op 9-11 demonstratie al mag je een aantekening maken wat Wilders doet in dit rijtje van sprekers?


Wie heeft wilders uitgenodigd?

John2
27-08-10, 16:36
Wie heeft wilders uitgenodigd?

SIOA, trouwens de Belg komt ook Marc de Winter?

mark61
27-08-10, 17:28
:maf2:

Wat is dit voor een debiele reactie? Moet ik dat lezen als 'je hebt gelijk, mijn excuses dat ik weer es de kluit probeerde te belazeren'? Pech, zo lees ik het niet.

Leugenaar.

mark61
27-08-10, 17:29
SIOA, trouwens de Belg komt ook Marc de Winter?

Oh opeens weet je dat ook. En dat is een vereniging van nabestaanden en 'belanghebbenden'? Wat is in dit verband een 'belanghebbende'?

Wide-O
27-08-10, 17:48
Oh opeens weet je dat ook. En dat is een vereniging van nabestaanden en 'belanghebbenden'? Wat is in dit verband een 'belanghebbende'?

Wie is Marc de Winter? :aanwal:

EN HEBBEN JULLIE GVD AL EENS GEHOORD VAN DE NEGEERLIJST!!!!?

Laat dat joch toch. 4 a 5 zeikerds negeren, en je kunt hier bijna weer een zinvolle discussie beginnen. OK, de kleuters van "dat andere forum" kun je hier niet negeren via de negeerlijst, dus doe je dat maar door zelfdiscipline.

Het enige wat ik nog wil lezen over Sjon is het scenario van Tomas.

Stop fucking feeding the fucking bloody fucking boring trolls. :fuckit2:

Er is geen moderatie op dit forum, dat weet je al lang. Ibn die elke 4 dagen FF komt kijken heeft niets te maken met een geolie'd forum.

Je kunt "Imbeciel" blijven roepen tot je een ons weegt, dat vinden sommige mensen alleen maar fijn. Ze leven daar op. Ze KICKEN daarop.

H.P.Pas
27-08-10, 18:01
Wie is Marc de Winter? :aanwal:

EN HEBBEN JULLIE GVD AL EENS GEHOORD VAN DE NEGEERLIJST!!!!?

Laat dat joch toch. 4 a 5 zeikerds negeren, en je kunt hier bijna weer een zinvolle discussie beginnen. OK, de kleuters van "dat andere forum" kun je hier niet negeren via de negeerlijst, dus doe je dat maar door zelfdiscipline.



:fpetaf:

Sjarlus
27-08-10, 21:02
Now where's the fun in that? Ga dan uitsluitend nog discussiëren via MSN. Iedereen tevreden.
Uitzondering: DNA etc. Je moet toch ergens een grens trekken.

The_Grand_Wazoo
27-08-10, 21:03
Wie is Marc de Winter? :aanwal:

EN HEBBEN JULLIE GVD AL EENS GEHOORD VAN DE NEGEERLIJST!!!!?

Laat dat joch toch. 4 a 5 zeikerds negeren, en je kunt hier bijna weer een zinvolle discussie beginnen. OK, de kleuters van "dat andere forum" kun je hier niet negeren via de negeerlijst, dus doe je dat maar door zelfdiscipline.

Het enige wat ik nog wil lezen over Sjon is het scenario van Tomas.

Stop fucking feeding the fucking bloody fucking boring trolls. :fuckit2:

Er is geen moderatie op dit forum, dat weet je al lang. Ibn die elke 4 dagen FF komt kijken heeft niets te maken met een geolie'd forum.

Je kunt "Imbeciel" blijven roepen tot je een ons weegt, dat vinden sommige mensen alleen maar fijn. Ze leven daar op. Ze KICKEN daarop.

Hm ... zelfdiscipline ... hm.
Jammer.

Wide-O
27-08-10, 22:54
Hm ... zelfdiscipline ... hm.
Jammer.

Ja, nou, ja. :ego:

Wide-O
27-08-10, 22:56
:fpetaf:

Ik werd FF boos, zag je dat? :D

H.P.Pas
27-08-10, 23:21
Now where's the fun in that?

Where's the fun in sjon ?
Het nieuwtje is er wel van af.

John2
27-08-10, 23:28
Wat is dit voor een debiele reactie? Moet ik dat lezen als 'je hebt gelijk, mijn excuses dat ik weer es de kluit probeerde te belazeren'? Pech, zo lees ik het niet.
Leugenaar.:maf2:


Oh opeens weet je dat ook. En dat is een vereniging van nabestaanden en 'belanghebbenden'? Wat is in dit verband een 'belanghebbende'?
Bedrijven in WTC 1 en 2


Wie is Marc de Winter? :aanwal:

EN HEBBEN JULLIE GVD AL EENS GEHOORD VAN DE NEGEERLIJST!!!!?

Laat dat joch toch. 4 a 5 zeikerds negeren, en je kunt hier bijna weer een zinvolle discussie beginnen. OK, de kleuters van "dat andere forum" kun je hier niet negeren via de negeerlijst, dus doe je dat maar door zelfdiscipline.

Het enige wat ik nog wil lezen over Sjon is het scenario van Tomas.

Stop fucking feeding the fucking bloody fucking boring trolls. :fuckit2:

Er is geen moderatie op dit forum, dat weet je al lang. Ibn die elke 4 dagen FF komt kijken heeft niets te maken met een geolie'd forum.

Je kunt "Imbeciel" blijven roepen tot je een ons weegt, dat vinden sommige mensen alleen maar fijn. Ze leven daar op. Ze KICKEN daarop.

Zo kan er weer een jaar tegen dank je Marc.

Aït Ayt
27-08-10, 23:39
Where's the fun in sjon ?
Het nieuwtje is er wel van af.

the fun is dat sommige lieden het eigen ego kunnen strelen door john2 steeds weer te wijzen op zijn fouten, leugens en blunders.. dat gecorrigeer doet het eigen ego goed.. en john2 krijgt, door gecorrigeerd te worden, de aandacht die hij vraagt.. het is een wisselwerking tussen de aandacht vragende john2 en degenen die er steeds weer op ingaan.. ze hebben elkaar nodig.. alleen wel jammer dat beiden partijen daarmee topic na topic staan te verkloten..

super ick
28-08-10, 00:17
the fun is dat sommige lieden het eigen ego kunnen strelen door john2 steeds weer te wijzen op zijn fouten, leugens en blunders.. dat gecorrigeer doet het eigen ego goed.. en john2 krijgt, door gecorrigeerd te worden, de aandacht die hij vraagt.. het is een wisselwerking tussen de aandacht vragende john2 en degenen die er steeds weer op ingaan.. ze hebben elkaar nodig.. alleen wel jammer dat beiden partijen daarmee topic na topic staan te verkloten..

Iemand verrot schelden vanachter je computer is geen vorm van corrigeren maar van asociaal gedrag.

Eke
28-08-10, 09:16
Wilders komt op uitnodiging van een organisatie die moslimterrorisme gebruikt om haat en onverdraagzaamheid te versterken tegenover moslims.

Volgens mij precies de bedoeling. Mensen tegen elkaar opzetten, haat verspreiden, etc.
Wilders doet precies wat de terroristen graag willen.

Eke,

Wat/wie bedoel je met allerlei minderheidsgroeperingen?

Wilders danst mee in het gekkenhuis van groepenhaat en -argwaan. Ben ik met je eens.

Volgens mij heeft Pamela Geller GW uitgenodigd. Ze zaait haat. BV. door te verkondigen dat in Zuid-Afrika een genocide plaatvindt. Waarmee ik niet ontken dat er veel losgeslagen straatarme killers rondlopen (wat ik dan heb gezien op TV,he). Ze ontkent dat er Servische concentratiekampen zijn geweest. Ik weet niet hoeveel er zijn geweest, maar 1 is al teveel. Ik heb gelezen over zo'n kamp waar dagelijks gevangenen werden vermoord. Journalisten hebben na lang zoeken zo'n kamp bereikt en gaven dit door aan de VN. Feit.

Dat ik dan beweer dat ze allerlei minderheidsgroepering bedreigt is over de top. Maar het gaat me om haar mentaliteit. Ik wil niet dat mensen in de mood komen om etiketjes te plakken en dan een ander afmaken omdat ie afwijkt van de eigen 'familie'.. Dat is toch afschuwelijk. Dat zou toch een gepasseerd station moeten zijn in een geciviliseerde omgeving. Niet dus..en dat maakt de wereld bikkelhard. Als je die kant opkijkt.

mark61
28-08-10, 09:25
the fun is dat sommige lieden het eigen ego kunnen strelen door john2 steeds weer te wijzen op zijn fouten, leugens en blunders.. dat gecorrigeer doet het eigen ego goed.. en john2 krijgt, door gecorrigeerd te worden, de aandacht die hij vraagt.. het is een wisselwerking tussen de aandacht vragende john2 en degenen die er steeds weer op ingaan.. ze hebben elkaar nodig.. alleen wel jammer dat beiden partijen daarmee topic na topic staan te verkloten..

Nog zo'n zak. Ik ben hier moslims aan het verdedigen tegen de niet aflatende stroom van kwaadaardige leugens, maar dat interesseert je geen ruk. Als je maar kan zieken. Dit topic had er helemaal niet moeten zijn.

Aight.

mark61
28-08-10, 09:27
Iemand verrot schelden vanachter je computer is geen vorm van corrigeren maar van asociaal gedrag.

Iemand's naam onthullen, indirect bedreigen, maar zelf je naam niet durven noemen is dan wat?

Jij bent hier de grootste aso, met je anonieme hit en run-verbale diarree. Stem gewoon op wilders en donder op.

mark61
28-08-10, 09:28
Bedrijven in WTC 1 en 2

Je liegt.

Oughti fi Dien
28-08-10, 09:36
Vind het allemaal echt overdreven het is niet OP ground zero ten eerste en ten tweede staan de gebeurtenissen van 9/11 los van de Islam zelf aangezien het nergens in de Qur'Aan of Sunnah van de Profeet, sallallaahu alahi wasallam, terug te vinden is. Het westen mag eigenlijk wel betalen voor meer moskeen voor het schuldig maken aan die massa moorden in Afghanistan, Irak en Somalie. Lekker hypocriet is het westen en erg gesteld op drama. En widlers ziet dit natuurlijk als een goeie kans om zich nog dieper in het achterwerk van Amerika te nestellen..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Oughti fi Dien
28-08-10, 09:43
http://www.youtube.com/watch?v=v_HzHjklAKc deze recitatie is echt mooi, Masha'Allaah maar dat zijn ze allemaal eigenlijk. hehe
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
28-08-10, 10:27
Je liegt.
Nee klopt het was geen handelscentrum je hebt gelijk, het was een vliegveld voor terroristen. :fuckit2:

Aït Ayt
28-08-10, 10:54
Nog zo'n zak. Ik ben hier moslims aan het verdedigen tegen de niet aflatende stroom van kwaadaardige leugens, maar dat interesseert je geen ruk. Als je maar kan zieken. Dit topic had er helemaal niet moeten zijn.

Aight.

mark e. je bent de laatste op aarde die in de positie zit om moslims te verdedigen gezien jij kampioen bent om de ene moslim na de andere moslim hier uit te maken voor varkens en nepmoslims..
je kickt er gewoon op om john2 uit uit te schelden en te corrigeren.. dat vindt je blijkbaar leuk anders zou je niet welbewust elke dag het gezelschap van john2 opzoeken.. dus ga nou niet net doen alsof je hier bezig bent met het verdedigen van moslims.. dat staat zo achterbaks..

John2
28-08-10, 10:59
mark, jij bent de laatste op aarde die in de positie zit om moslims te verdedigen gezien jij kampioen bent om de ene moslim na de andere moslim hier uit te maken voor varkens en nepmoslims..
je kickt er gewoon op om john2 uit uit te schelden en te corrigeren.. dat vindt je blijkbaar leuk anders zou je niet welbewust elke dag het gezelschap van john2 opzoeken.. dus ga nou niet net doen alsof je hier bezig bent met het verdedigen van moslims.. dat staat zo achterbaks..

Inderdaad!
En waarom zouden Moslims hier op deze site moeten worden verdedigd en tegen wie of wat.
Volgens mij hebben wij hiervoor moderators en een beheer op deze site.

Aït Ayt
28-08-10, 11:01
Iemand's naam onthullen, indirect bedreigen, maar zelf je naam niet durven noemen is dan wat?

Jij bent hier de grootste aso, met je anonieme hit en run-verbale diarree. Stem gewoon op wilders en donder op.

je bent laf bezig door elke dag mensen anoniem verrot te schelden.. superick heeft daarom gelijk om jouw naam te noemen.. ik ga ook steeds je naam vermelden wanneer je mij staat uit te schelden.. zo krijgt dat gescheldt van jou een gezicht en is het niet meer anoniem..

knuppeltje
28-08-10, 11:09
Volgens mij hebben wij hiervoor moderators en een beheer op deze site.

Tja, meestal zit jij er falikant naast. :cola:

John2
28-08-10, 12:11
Tja, meestal zit jij er falikant naast. :cola:

Uhh, dit keer zat ik er naast, want volgens mij lopen hier al maanden geen moderator meer?.
En bedankt voor je :cola:

mark61
28-08-10, 12:20
achterbaks..

En daar hebben we lowlife nummer 3.

Ik dacht dat jij niet dieper kon zinken, maar je kan het wel.

mark61
28-08-10, 12:21
Nee klopt het was geen handelscentrum je hebt gelijk, het was een vliegveld voor terroristen. :fuckit2:

Wat lul je nou weer?

De vraag was wie die bijeenkomst heeft georganiseerd.

Nu beweer je weer dat de SIOA, een extreemrechts clubje, een vereniging van ondernemers is.

Whatever.

John2
28-08-10, 13:22
Wat lul je nou weer?

De vraag was wie die bijeenkomst heeft georganiseerd.

Nu beweer je weer dat de SIOA, een extreemrechts clubje, een vereniging van ondernemers is.

Whatever.

Nee imbeciel, je vroeg wie de belanghebbende waren, toen ik zei dat er ook "nabestaanden en belanghebbenden" zaten bij het SIOA en hoezo extreem hebben ze naast demonstraties en gesproken woord ooit aanslagen gepleegd waar ook ter wereld?
Zolang er Moslims zijn die binnen de "westerse wereld" of burgers dreigen dat hun geloof moet worden overgenomen zullen er ook organisaties blijven bestaan die zich daartegen verzetten.
Het idee dat de Islam op een vredige manier het geloof wensen uit te dragen heb ik na 30 jaar opgegeven, niet door de Moslims hier in Nederland waarvan velen tot mijn kennissen behoren, maar door de toestanden in de landen die bekend staan als Islamitische landen of landen onder Islamitische gedachten goed.

Joesoef
28-08-10, 15:20
Wat lul je nou weer?

De vraag was wie die bijeenkomst heeft georganiseerd.

Nu beweer je weer dat de SIOA, een extreemrechts clubje, een vereniging van ondernemers is.

Whatever.


Denk je nu echt dat hij het wil begrijpen :hihi:


Ben dr klaar mee.

mark61
28-08-10, 15:24
Denk je nu echt dat hij het wil begrijpen :hihi:


Ben dr klaar mee.

Hij begrijpt het prima. Hij moet alleen niet denken dat ie ermee weg kan komen.

Ja ik ben mezelf ook vermanend aan het toespreken. Lukt slecht.

mark61
28-08-10, 15:27
Nee imbeciel, je vroeg wie de belanghebbende waren, toen ik zei dat er ook "nabestaanden en belanghebbenden" zaten bij het SIOA en hoezo extreem

Welke nabestaanden en belanghebbenden zitten bij het SIOA? Bron graag.

Oh ze zijn niet extreem. OK.

Jij raakt zo verstrikt in je leugens dat je van voren niet meer weet dat je van achteren bestaat. Ga deze praatjes aan je moslimvrienden :haha: verkopen.

John2
28-08-10, 17:06
Welke nabestaanden en belanghebbenden zitten bij het SIOA? Bron graag.

Oh ze zijn niet extreem. OK.

Jij raakt zo verstrikt in je leugens dat je van voren niet meer weet dat je van achteren bestaat. Ga deze praatjes aan je moslimvrienden :haha: verkopen.

Volgens mij jij eerder.
Naar aanleiding van een bron vraag jij over de belanghebbende leg jou uit dat ik hiermee de bedrijven bedoelde van wtc, maar ook hulpdiensten en andere die hebben geholpen bij de redding na 9-11 en nu vraag jij weer naar de bron.

Joesoef
28-08-10, 18:06
Hoe kan ik mij aanmelden bij het sioa?

John2
28-08-10, 18:38
Hoe kan ik mij aanmelden bij het sioa?

Via PVV misschien? :)

of misschien via contact op hun side?
http://sioaonline.com/?page_id=153

super ick
28-08-10, 20:13
je bent laf bezig door elke dag mensen anoniem verrot te schelden.. superick heeft daarom gelijk om jouw naam te noemen.. ik ga ook steeds je naam vermelden wanneer je mij staat uit te schelden.. zo krijgt dat gescheldt van jou een gezicht en is het niet meer anoniem..

Aha, nog iemand die zich ergert aan die tokkie.

super ick
28-08-10, 20:19
Iemand's naam onthullen, indirect bedreigen, maar zelf je naam niet durven noemen is dan wat?

Jij bent hier de grootste aso, met je anonieme hit en run-verbale diarree. Stem gewoon op wilders en donder op.

Wat wil je van me tokkie?

Bestempel je me iedere keer als Wilders om een beetje steun tegen mij te krijgen?
Eenmalig dan: Super ick stemt geen Wilders.

John2
28-08-10, 20:20
Aha, nog iemand die zich ergert aan die tokkie.
Inderdaad, hierin heb jij gelijk......
Alleen verbaasd het mij dat hij nog steeds niet in een gesloten inrichting zit. :hihi:

John2
28-08-10, 20:25
Wat wil je van me tokkie?

Bestempel je me iedere keer als Wilders om een beetje steun tegen mij te krijgen?
Eenmalig dan: Super ick stemt geen Wilders.
Dan toch minimaal SP Dick, anders lig je er bij mij ook uit!!!
:hihi:

super ick
29-08-10, 10:47
Dan toch minimaal SP Dick, anders lig je er bij mij ook uit!!!
:hihi:

Te idealistisch voor mij.

John2
29-08-10, 11:38
Te idealistisch voor mij.
Na het vertrek van ome Jan is het idealisme met hem vertrokken denk ik, al zijn er nog een paar oude rotten die proberen het ideaal hoog te houden en soms een kleine overwinning scoren.
Maar als het de SP niet is die het zooitje van sociale afbouw niet stopt wie zal het dan moeten doen, wie kan en wil er grip uitoefenen op ons sociale bestel?
Wilders vertrekt naar New York en is ondanks zijn beloften te druk met deze Moskee en politieke onmacht door demoniseren van zijn kiezers, dus wie?
Ik las wel dat Rita doorgaat met haar partij, ben dan ook wel benieuwd naar haar standpunten.

mark61
29-08-10, 13:27
Wat wil je van me tokkie?

Bestempel je me iedere keer als Wilders om een beetje steun tegen mij te krijgen?
Eenmalig dan: Super ick stemt geen Wilders.

Ik wil je naam, lafaard.

Ik wil je excuses.

Ik weet dat je GW ruimschoots rechts gepasseerd bent. Het lijkt onmogelijk, maar je vond een gaatje.

John2
29-08-10, 14:34
=mark61;4442472]Ik wil je naam, lafaard.
Weet je nu zijn naam nog niet?



Ik wil je excuses.
Zijn excuses voor wat, dat jij onder je eigen naam publiceert op internet en hier soms verwijst naar Maroc.nl en jou beroep, opleiding, enz.


Ik weet dat je GW ruimschoots rechts gepasseerd bent. Het lijkt onmogelijk, maar je vond een gaatje.
Tja, links ging niet daar liepen te veel mensen ongeveer 1,5 miljoen. :hihi:

mark61
29-08-10, 14:40
Weet je nu zijn naam nog niet?


Hoe zou ik die moeten weten, met zo'n lafaard?


Zijn excuses voor wat,

Voor de bedreiging. Eerst iets doen en dan ontkennen dat je het gedaan hebt.

Waar bemoei jij je eigenlijk mee, jij bent ermee begonnen?

En de andere varkens volgenden je knorrend, Super en Ait.

super ick
29-08-10, 15:22
Hoe zou ik die moeten weten, met zo'n lafaard?



Voor de bedreiging. Eerst iets doen en dan ontkennen dat je het gedaan hebt.

Waar bemoei jij je eigenlijk mee, jij bent ermee begonnen?

En de andere varkens volgenden je knorrend, Super en Ait.

Aha, Ait heeft Mark bekritiseerd en is nu een varken.

Mensen uitschelden op een forum, dat is pas laf en minderwaardig gedrag. Daarnaast verziek je er, zoals AIt terrecht opmerkte, zo'n beetje alle topics mee.

super ick
29-08-10, 15:32
Ik wil je naam, lafaard.

Die geef ik niet aan mensen die mij verrot schelden. Dat vind ik bedreigend. Niet meer vragen dus.


Ik wil je excuses.

Heb ik direct gedaan. Alzheimer? 1 keer is afdoende, niet meer vragen dus.


Ik weet dat je GW ruimschoots rechts gepasseerd bent. Het lijkt onmogelijk, maar je vond een gaatje.

Wat heb je toch met G.W??? Alles wat in jou ogen verderfelijk is koppel je maar aan Wilders. Ambities om de nieuwe Volkert van der G te worden?

John2
29-08-10, 23:19
=mark61;4442517]Hoe zou ik die moeten weten, met zo'n lafaard?


Lezen wat hij schrijft, wat zijn interesse heeft, wat zijn fouten zijn, wat zijn schuilnaam is en je komt een heel eind op internet.


Voor de bedreiging. Eerst iets doen en dan ontkennen dat je het gedaan hebt.
Bedreiging is iets wat een mens voelt en aangeeft, maar niet altijd een bedreiging hoeft te zijn, het is opgehangen aan waarden van gevoel en werkelijkheid.


Waar bemoei jij je eigenlijk mee, jij bent ermee begonnen?
Je vraagt en geeft een antwoord, daar heb je vaker last van Mark.


En de andere varkens volgenden je knorrend, Super en Ait.
Klopt varkens zijn intelligente beesten die weten wie ze moeten volgen.


Die geef ik niet aan mensen die mij verrot schelden. Dat vind ik bedreigend. Niet meer vragen dus.
Heb ik direct gedaan. Alzheimer? 1 keer is afdoende, niet meer vragen dus.
Wat heb je toch met G.W??? Alles wat in jou ogen verderfelijk is koppel je maar aan Wilders. Ambities om de nieuwe Volkert van der G te worden?
Volgens mij heet jij gewoon Bas van der Heijden.

super ick
30-08-10, 16:52
Lezen wat hij schrijft, wat zijn interesse heeft, wat zijn fouten zijn, wat zijn schuilnaam is en je komt een heel eind op internet.


Bedreiging is iets wat een mens voelt en aangeeft, maar niet altijd een bedreiging hoeft te zijn, het is opgehangen aan waarden van gevoel en werkelijkheid.


Je vraagt en geeft een antwoord, daar heb je vaker last van Mark.


Klopt varkens zijn intelligente beesten die weten wie ze moeten volgen.


Volgens mij heet jij gewoon Bas van der Heijden.

Tja hij blijft hardnekkig rondwentelen in zijn eigen diarree. Blijft op iedereen schelden die niet in zijn straatje past. Het is echt treurig en zielig.

Voor iemand mij graag zou willen ontmoeten is het inderdaad niet moeilijk mij te vinden. Bestudeer het plaatje in mijn nick icm met de woonplaats en vraag wat rond. Half uurtje schat ik.
Iedereen is welkom voor een gesprek met een kopje koffie of thee.

John2
30-08-10, 21:33
Tja hij blijft hardnekkig rondwentelen in zijn eigen diarree. Blijft op iedereen schelden die niet in zijn straatje past. Het is echt treurig en zielig.

Voor iemand mij graag zou willen ontmoeten is het inderdaad niet moeilijk mij te vinden. Bestudeer het plaatje in mijn nick icm met de woonplaats en vraag wat rond. Half uurtje schat ik.
Iedereen is welkom voor een gesprek met een kopje koffie of thee.

Sorry super maar ik kom niet verder dan personal coach Bijlmer Bajes :hihi:

HaasHaas
30-08-10, 21:35
allemaal publiciteit dit.
die extreem-rechtse mallootjes weten nu eindelijk hoe ze de media in hun voordeel kunnen krijgen.

super ick
30-08-10, 21:37
Sorry super maar ik kom niet verder dan personal coach Bijlmer Bajes :hihi:

Ik heb hier eerder kritiek gelezen op jou Googlevaardigheid. :fuckit::fuckit::fuckit:

John2
30-08-10, 21:49
Ik heb hier eerder kritiek gelezen op jou Googlevaardigheid. :fuckit::fuckit::fuckit:

Whahaha, ja daar heb je weer gelijk in.
Maar krijg ik nu koffie met melk en suiker???

:hihi:

super ick
31-08-10, 07:12
Whahaha, ja daar heb je weer gelijk in.
Maar krijg ik nu koffie met melk en suiker???

:hihi:

Wat je wilt. Maar alleen als Mark meekomt.

Joesoef
31-08-10, 07:16
Wat je wilt. Maar alleen als Mark meekomt.


Je bent wel verrassend vaak in conflict gezien je achtergrond en ervaring :D

John2
31-08-10, 08:38
Wat je wilt. Maar alleen als Mark meekomt.

Denk jij dat ik nog welkom ben in Leiden en dat Mark na alles nog vrijwillig bij mij in de wagen stapt, want vervoer in de kofferbak onder dwang lijkt me iets overdreven voor een kopje koffie.
Maar het is een idee en we kunnen met Mark hierover in discussie gaan, duck tape en touw heb ik nog wel in de service wagen liggen. :hihi:


Je bent wel verrassend vaak in conflict gezien je achtergrond en ervaring :D
Welke coach is dit niet Joesoef, ook deze mensen moeten hun frustraties kwijt.

super ick
31-08-10, 18:14
Je bent wel verrassend vaak in conflict gezien je achtergrond en ervaring :D


:D

Zo voel ik het niet. En wat belangrijker is: Ik ga er niet onder gebukt.

En wat is conflict? Ik scheld niemand aan de lopende band uit. Bedreig niemand. Welk conflict bedoel je eigenlijk?