PDA

Bekijk Volledige Versie : Houden CDA'ers écht zoveel van immigranten?



super ick
29-08-10, 15:52
Houden CDA'ers écht zoveel van immigranten?
vrijdag 27 augustus 2010 10:14



CDA'ers Hans van den Broek en Ben Bot zijn kritisch over de samenwerking met de PVV
Je zou denken dat immigranten en islamliefhebbers van vreugde verdoofd zouden zijn. Omdat zoveel prominente politici van ze houden. Niet alleen de traditionele linkse regenten maar ook de prominente regenten uit het CDA zijn werkelijk dol op de immigranten en de islam.

Het moet een schokkende ervaring zijn voor de immigranten en islamliefhebbers. Ook de salafisten en andere fundamentalistische moslims moeten geschrokken zijn van de breed gedragen islamliefhebberij binnen het elitekorps van Nederland.

Hartverwarmend, die reacties van de linkse en nu vooral christelijke excellenties op de onderhandelingen voor een regeerakkoord.

Geweten
Er wordt zelfs gesproken van het geweten. Wat een zwaar woord! Terwijl ik de CDA-regenten nooit positief heb horen spreken over immigranten en asielzoekers.

Maar plotseling zijn ze in gewetensnood. Toen staatssecretaris Job Cohen (PvdA) destijds met een strenge Vreemdelingenwet kwam - volgens sommigen strenger dan de vreemdelingenwet van het Oostenrijk van Jörg Haider – mopperde niemand over het geweten.

Houden de regenten van het CDA zoals Hans van den Broek, echt van de islam of immigranten? Mijn gezond verstand zegt dat dit niet het geval is. Waar gaat het dan om?

Bang
Ook met de komst van Fortuyn waren de regenten erg bang. Alles werd uit de kast gehaald om hem te bestrijden. Het probleem werd vanzelf opgelost.

Vanzelf? Op 6 mei 2002 maakte Volkert van der Graaf een einde aan alle zorgen over Fortuyn. Ook nu zien we weer enorme bezorgdheid bij de regenten. Ze zijn bezorgd over een regeerakkoord waarvan nog niemand weet hoe het eruit ziet.

Let op: niet de PVV, maar het CDA en VVD willen regeren. Het ‘geweten’ komt nu in opstand tegen een onbekend fenomeen ‘het aanstaande regeerakkoord’. Hoe kan iemand in gewetensnood verkeren wanneer er nog geen regeerakkoord is? Is het geweten tegenwoordig zo willekeurig en goedkoop?

Marsmannetjes
Als dat zo is, kan ik ook in gewetensnood komen vanwege Marsmannetjes. Nietwaar? Er is immers nog geen regeerakkoord. En we weten dat in het regeerakkoord geen islamvijandige teksten zullen voorkomen en de godsdienstvrijheid daar uitdrukkelijk als een heilig grondrecht zal worden genoemd.

Wilders mag daarmee alleen akkoord gaan, als daarnaast de vrijheid van meningsuiting wordt genoemd.

En wat de immigratie betreft, zullen VVD en het CDA hun oude wensen opschrijven: strenge toelating van immigranten en strenge eisen voor integratie. Dus, niks nieuws onder de zon.

Bataljon
Toch loopt in Nederland vooral in de kringen van de Volkskrant een bataljon van gewetensvolle mensen rond. Lubbers, of zijn omgeving, maakte zijn dolksteek in de rug van de CDA-fractie via de Volkskrant bekend.

Waarom niet via Trouw? De CDA-regenten en de Volkskrant! Wat een raadsel! Is dit de nieuwe strategie om de belangen van de PvdA, en vooral van Cohen te behartigen? Ik zeg altijd: Allah weet het beter.
En toch komt het 'onhandige geweten' in opstand tegen een nog niet bestaand fenomeen, dat waarschijnlijk ook niet tot stand komt: Er komt geen anit-islam-kabinet. Wat is er dan aan de hand?

Moerasdelta
In deze moerasdelta worden ernstige en gewichtige begrippen vaak tot komische proporties teruggebracht. Niet voor niets was en is in onze moerasdelta de satire zo succesvol, en niet de tragedie. Onhandig geweten, wat een komedie!

De regenten van het CDA zijn, net als hun collega’s in andere partijen, vooral bezorgd om hun eigen macht. Wilders, evenals Fortuyn, is een ernstige bedreiging voor de status quo.

Plotseling telt de mening van de regenten niet meer mee. Brutale burgers stemmen op figuren die ze niet mogen kiezen. De afname van de invloed van de regenten is de ware drijfveer van oud-politici in hun strijd tegen een onbekend regeerakkoord. Niet de inhoud ervan, maar het gezag van de regenten staat op het spel. Daarom komen ze in opstand. De immigranten en de islam? Zij worden instrumenteel ingezet om aard en motief van de regenten te verhullen.

Jammer, voor de immigranten. Zij zullen in alle eenzaamheid het controversiële onderwerp van het politieke debat blijven.

Afshin Ellian

tanger'73
29-08-10, 16:55
Nee, zelfs de PVDA houden niet van ze, wie eigenlijk wel?

aboenoeh
29-08-10, 17:05
Nee, zelfs de PVDA houden niet van ze, wie eigenlijk wel?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



het ware gezicht van het vrije democratische westen:hihi::wijs::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
29-08-10, 17:53
het ware gezicht van het vrije democratische westen:hihi::wijs::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je heb groot gelijk, de gehele wereld moet een islamitische staat zijn waar iedereen zich totaal aan onderwerpt, en de saharia moet ingevoerd worden. Inspraak en Commentaat is dan uit den boze, want inspraak en commentaar is niet mogelijk en hoeft ook niet in een perfecte levenswijze.

Alleen voor jouw zal het een probleem worden, want ook die levenswijze zou voor jouw niet acceptabel zijn, vooral omdat jij westers grootgebracht bent, waar je mag zeggen wat je tegenzit zonder gevolgen.

Het probleem is dat jij hier in het westen groot gebracht wordt, waar jij een handy heb en meer materialistische zaken.
Je heb een computer, jij kan contact leggen met de buitenwereld.

Ik weet vrijwel zeker als die staat die jij nastreefd, de islamitsiche staat er ooit komt, dan word alle moderne technologische communicatie middelen afgenomen om vooral maar niet wijzer te worden, en vooral dom gehouden te worden, want dat is een system dat iedereen onder controle kan houden

Kijk maar zelf dat in streng islamitische staten de communicatie middelen vooral ontnomen worden.

Voor hun ben je echter een produkt van westen en dat,......

super ick
29-08-10, 19:18
Nee, zelfs de PVDA houden niet van ze, wie eigenlijk wel?

Ik hou er in ieder geval van 1. De rest ken ik niet. :D

tanger'73
30-08-10, 00:44
Ik hou er in ieder geval van 1. De rest ken ik niet. :D


hij kan het immers weten. Zelf als immigrant annex laatkomer komt die aliën waarschijnlijk liefde tekort?

tanger'73
30-08-10, 01:10
meskien, de aliën heeft kennelijk aan zijn laatste blaadje van zijn bloemetje getrokken en is tot de conclusie gekomen, dat ze toch niet van hem houden.

super ick
30-08-10, 16:49
meskien, de aliën heeft kennelijk aan zijn laatste blaadje van zijn bloemetje getrokken en is tot de conclusie gekomen, dat ze toch niet van hem houden.

Is dat wel een betrouwbaar instrument? Een bloemetje?

tanger'73
30-08-10, 17:06
Is dat wel een betrouwbaar instrument? Een bloemetje?

nee, de aliën had liever ter bevestiging de volle laag van achteren gehad.

aboenoeh
30-08-10, 21:29
Je heb groot gelijk, de gehele wereld moet een islamitische staat zijn waar iedereen zich totaal aan onderwerpt, en de saharia moet ingevoerd worden. Inspraak en Commentaat is dan uit den boze, want inspraak en commentaar is niet mogelijk en hoeft ook niet een een perfecte levenswijze.



Alleen voor jouw zal het een probleem worden, want ook die levenswijze zou voor jouw niet acceptabel zijn, vooral omdat jij westers grootgebracht bent, waar je mag zeggen wat je tegenzit zonder gevolgen.



Het probleem is dat jij hier in het westen groot gebracht wordt, waar jij een handy heb en meer materialistische zaken.

Je heb een computer, jij kan contact leggen met de buitenwereld.



Ik weet vrijwel zeker als die staat die jij nastreefd, de islamitsiche staat er ooit komt, dan word alle moderne technologische communicatie middelen afgenomen om vooral maar niet wijzer te worden, en vooral dom gehouden te worden, want dat is een system dat iedereen onder controle kan houden

Kijk maar zelf dat in streng islamitische staten de communicatie middelen vooral ontnomen worden.



Voor hun ben je echter een produkt van westen en dat,......
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


Alleen voor jouw zal het een probleem worden, want ook die levenswijze zou voor jouw niet acceptabel zijn, vooral omdat jij westers grootgebracht bent

ik ben wel in het westen groot gebracht maar helemaal niet westers.
noch nooit gehoort van allogtonen die het vertikken zich te intigreren
het lijkt in het westen een groot probleem te zijn nietwaar:hihi::hihi:


Ik weet vrijwel zeker als die staat die jij nastreefd, de islamitsiche staat er ooit komt, dan word alle moderne technologische communicatie middelen afgenomen om vooral maar niet wijzer te worden, en vooral dom gehouden te worden, want dat is een system dat iedereen onder controle kan houden

Kijk maar zelf dat in streng islamitische staten de communicatie middelen vooral ontnomen worden.

ik kijk en ik kijk:wijs: en zie een streng islamitisch iran die jullie maar niet knielend krijgen en die gebruikt maakt van alle moderne technologische communicatie middelen ze hebben zelfs eigen satelieten in de lucht.

ik kijk en ik kijk:wijs:ik zie alle groepen die strijden voor zulke staat moderne media en technologie gebruiken om jullie weerstand de kop in te drukken
ze onderscheppen zelfs jullie drones
http://www.youtube.com/watch?v=gNbbW2LI1-8
ik kijk en kijk:hihi::wijs:
en wat ik zie is niet te vergelijken met wat je hooft ,droomt ,beweerd.:wijs:
Loading... (http://www.aawsat.com/english/news.asp?section=3&id=19409)

High-Tech Terror:
Al-Qaeda’s Use of
New Technology
http://fletcher.tufts.edu/forum/archives/pdfs/30-2pdfs/brachman.pdf
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl