PDA

Bekijk Volledige Versie : Dreigbrief: Bin Laden komt eraan



HUISBAAS
29-08-10, 18:09
EMMEN (ANP) - Osama bin Laden valt Nederland binnen enkele dagen aan. Althans, dat beweert de schrijver van de dreigbrief die verstuurd werd naar verschillende (ex-)gemeenteraadsleden in Emmen. Ook de redacties van RTV Drenthe en RTV Gelderland ontvingen de brief. De politie onderzoekt de zaak. Dat heeft de gemeente Emmen vrijdag gemeld.

Onder de waarschuwing in de brief, die ondertekend is door iemand met een doctorstitel, staat 'Coran code 3'. Naar verluidt hebben ook landelijke politici de brief ontvangen. Bij de dreigbrief zou bovendien een cd met een filmpje zitten. Wat daarop te zien is, is onbekend. De gemeente Emmen wil verder geen uitspraken doen over de zaak.

Bron
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Al Mutakabir
29-08-10, 18:10
wow nederland staat onder directe dreiging van Osama bin laden himself wow, dus alle "ongelukjes" (moorden op onschuldigen in islamitische landen) zijn geoorloofd aangezien het om een zaak van nationale veiligheid gaat..



aahh gossie, krijgen we weer een inside job a la 9-11
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mc Rico
29-08-10, 18:12
Coran code 3???? LOLOL



Gewoon een zieligerd die aandacht wil joh, denk zo dat Bin Laden in elk geval wel weet hoe je Qur'aan - Koran spelt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Turkse27
29-08-10, 18:14
Iedereen met een baard binnen blijven komende dagen!!

Anders word je straks opgepakt of beschoten, omdat men denkt dat je bin laden bent.:baard:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
29-08-10, 18:37
:gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
29-08-10, 18:46
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

Wide-O
29-08-10, 18:50
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

Niet zo moeilijk doen. De HUISBAAS heeft zelfs het woord "bron" gebruikt. Nu nog een spoedcursus om daar een effectieve link van te maken.

Soms vraag ik me af of dit forum alleen de bedoeling heeft om moslims in de zeik te zetten.

malikah4
29-08-10, 18:52
Salaam Aleykoum


aangezien de nl soldaten weg zijn gegaan uit Afghanistan zijn zijnze zelfs gefelicteerd door al-qaeda lijkt me sterk dat er dan nog aanslagen komen he: P
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand

het volgende bericht dateert uit 2008

man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
29-08-10, 22:39
Als de ansaartjes het forum gaan vol spammen zouden ze eerst eens moeten kijken naar de datum. Dit berichtje is van 30 juli, die paar dagen zijn dus allang voorbij. Helaas, jullie oompje heeft weer eens zitten jokken. Traantjes drogen we gaan verder.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3146614.ece/Dreigbrief__Bin_Laden_komt_eraan.html

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat ze terug zijn uit vakantie met achterstand



het volgende bericht dateert uit 2008



man dood dochter om haar bekeering
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-08-10, 00:47
Salaam Aleykoum


aangezien de nl soldaten weg zijn gegaan uit Afghanistan zijn zijnze zelfs gefelicteerd door al-qaeda lijkt me sterk dat er dan nog aanslagen komen he: P
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat denk je dat er gebeurd als er ooit een aanslag komt binnen Nederland in naam van de Islam, ik zou dan niet graag in de schoenen staan van de Moslims hier, die er misschien niets aan kunnen doen, maar wel het kind van de rekening zijn.
Het is al een paar jaar geen geheim meer dat er geruchten rondgaan onder de voetbalsupporters dat indien er iets van dien aard zou gebeuren er aanvallen zouden plaats vinden op islamitische doelen binnen Nederland.

malikah4
30-08-10, 10:39
Vandaar dat wij moslims ook gewaarschuwd zijn dat wij hier wonen en leven.
Iets wat niet toegestaan is.

En mujahideen passen altijd op met aanslagen dat ze juist geen moslims treffen en vrouwen en kinderen.
Alleen het laatste vrouwen en kinderen word nu regelmatig gedaan onder het mom oog om oog tand om tand.
Er zijn namelijk heeeeeeeeel veeeel moslimse vrouwen en kinderen vermoord door de Amerikanen bv.

Maar wij lopen op deze manier wel een risico door hier te blijven.

Moge Allah ons helpen om deze stap te maken amin
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
30-08-10, 10:48
Vandaar dat wij moslims ook gewaarschuwd zijn dat wij hier wonen en leven.
Iets wat niet toegestaan is.

Oeh. Waarom ben je hier dan. Niet bang voor de straf van Allah?

Joesoef
30-08-10, 10:50
Oeh. Waarom ben je hier dan. Niet bang voor de straf van Allah?


Die straf komt er in de vorm van een aanslag.

mark61
30-08-10, 10:59
Die straf komt er in de vorm van een aanslag.

Belachelijk, ongelovigen uitroeien omdat je gelovigen niet gehoorzamen.

mark61
30-08-10, 11:00
En mujahideen passen altijd op met aanslagen dat ze juist geen moslims treffen en vrouwen en kinderen.
Alleen het laatste vrouwen en kinderen word nu regelmatig gedaan onder het mom oog om oog tand om tand.

Dus het voorschrift van Allah telt niet meer? Das geen bid`a? :verward:

Tis trouwens volkomen gelul. Als jij een bom laat afgaan op een busstation in Irak of Pakistan of in een moskee, hoe kan je dan beweren dat je je best doet geen moslims en vrouwen en kinderen te treffen?

In moskees zitten geen moslims?

Ben jij gestoord of zo?

Soldim
30-08-10, 11:03
En mujahideen passen altijd op met aanslagen dat ze juist geen moslims treffen en vrouwen en kinderen.


Huh?? Volgens mij maakt het geen klap uit wat/wie ze treffen. Het gaat ze om macht, met de Islam als excuus.

mark61
30-08-10, 11:07
Huh?? Volgens mij maakt het geen klap uit wat/wie ze treffen. Het gaat ze om macht, met de Islam als excuus.

Mja denk je. Ik weet eigenlijk niet wat hen drijft. Frustratie over iets, denk ik. Gebrek aan sex, geld om te trouwen, een baan, onderdrukking door de adel / rijken...

Soldim
30-08-10, 13:17
Mja denk je. Ik weet eigenlijk niet wat hen drijft. Frustratie over iets, denk ik. Gebrek aan sex, geld om te trouwen, een baan, onderdrukking door de adel / rijken...

Ze zijn liever de onderdrukkers dan de onderdrukten ... niet onlogisch, eigenlijk.

mark61
30-08-10, 13:21
Ze zijn liever de onderdrukkers dan de onderdrukten ... niet onlogisch, eigenlijk.

Na aan dat onderdrukken komen ze niet eens toe. Zowel zijzelf als hun slachtoffers end up dead. Waar zit daar de onderdrukking in?

Tis totaal nihilisme. De antithese van godsdienst, dacht ik altijd, maar misschien vergis ik me.

De malikaatjes en aboenoehjes vinden nihilisme fantastisch en erg vroom.

Nooit kunnen dromen dat punk zó geperverteerd kon worden.

H.P.Pas
30-08-10, 13:29
Tis totaal nihilisme. De antithese van godsdienst, dacht ik altijd, maar misschien vergis ik me.


Verachting van het aardse leven, van vleselijke lusten en de miezerige menselijke rationaliteit is knap nihilistisch. Toch ?
Als ik het goed begrijp is dat wat Nietzsche met nihilisme bedoelde.
Het woord heeft overigens een interessante geschiedenis. Voert misschien een beetje te ver.

Bofko
30-08-10, 13:44
Tis totaal nihilisme.

Nihilisme heeft geen ideaalbeelden lijkt me.
Ik ziet het meer als frustratie vanwege de gigantische discrepantie tussen de verordonneerde mens&maatschappij en de werkelijk bestaande m&m.
Psychische en sociale processen - maar kennis van veel religieuzen daarover is minimaal , vooral m.b.t zichzelf- doen de rest.

mark61
30-08-10, 14:04
Verachting van het aardse leven, van vleselijke lusten en de miezerige menselijke rationaliteit is knap nihilistisch. Toch ?
Als ik het goed begrijp is dat wat Nietzsche met nihilisme bedoelde.
Het woord heeft overigens een interessante geschiedenis. Voert misschien een beetje te ver.

Ja dat wel. Maar dan heb je god al helemaal niet meer nodig dacht ik, op den duur. Maar het is inderdaad een lang verhaal.

mark61
30-08-10, 14:06
Nihilisme heeft geen ideaalbeelden lijkt me.
Ik ziet het meer als frustratie vanwege de gigantische discrepantie tussen de verordonneerde mens&maatschappij en de werkelijk bestaande m&m.
Psychische en sociale processen - maar kennis van veel religieuzen daarover is minimaal , vooral m.b.t zichzelf- doen de rest.

Die kinderen hebben toch ook geen ideaalbeelden? En die arme drommels of hoogopgeleide middenklassers toch ook niet?

Ik denk dat die verordonneerde maatschappij pas aan de orde komt als de frustratie over het alledaagse leven al is geboren. De meeste mensen, ook gelovigen, worden niet als stormtroepers van de heere geboren toch.

Aït Ayt
30-08-10, 14:14
Verachting van het aardse leven, van vleselijke lusten en de miezerige menselijke rationaliteit is knap nihilistisch. Toch ?


mischien dat het je lukt om dit op de zwarte kousenkerk of op een extreme hindoe sekte te projecteren maar met islaam en religie in het algemeen heeft dit echter weinig van doen..

mark61
30-08-10, 14:17
mischien dat het je lukt om dit op de zwarte kousenkerk of op een extreme hindoe sekte te projecteren maar met islaam en religie in het algemeen heeft dit echter weinig van doen..

Vertel, waardoor wordt de moordlust van aboenoeh en de echte moordenaars dan gedreven? De bommengooiers en zelfopblazers? Hebben die soms niet het hele aardse leven veil?

Je vindt dat niet nihilistisch? Mannen, vrouwen, kinderen opblazen? Wat is het dan?

Bofko
30-08-10, 14:55
Die kinderen hebben toch ook geen ideaalbeelden? En die arme drommels of hoogopgeleide middenklassers toch ook niet?
Jawel hoor ze weten al vrij vroeg wat wel mag en wat niet mag.En wat moet.
In deze contekst is het ideaalbeeld waarin mens&maatschappij 100% halal en 0% haram zijn. De verordonneerde m&m is de m&m zoals hij door God bedoeld is.
Da's het grote verschil met westerse ideaalbeelden. Die zijn veel moeilijker in te vullen daarom doen nihilisten dat ook maar niet.



Ik denk dat die verordonneerde maatschappij pas aan de orde komt als de frustratie over het alledaagse leven al is geboren..
Is niet genoeg. Als je in armoe bent opgegroeid en de omgeving is ook armoedig dan weet je niet beter. Pas als je beter weet kan frustratie ontstaan.


De meeste mensen, ook gelovigen, worden niet als stormtroepers van de heere geboren toch.
Geen enkele zelfs.

mark61
30-08-10, 14:59
Jawel hoor ze weten al vrij vroeg wat wel mag en wat niet mag. En wat moet.
In deze contekst is het ideaalbeeld waarin mens&maatschappij 100% halal en 0% haram zijn. De verordonneerde m&m is de m&m zoals hij door God bedoeld is.
Da's het grote verschil met westerse ideaalbeelden. Die zijn veel moeilijker in te vullen daarom doen nihilisten dat ook maar niet.

Is niet genoeg. Als je in armoe bent opgegroeid en de omgeving is ook armoedig dan weet je niet beter. Pas als je beter weet kan frustratie ontstaan.

Geen enkele zelfs.

De vaagheid over wat een 100% halale maatschappij is is echt erg groot hoor. In de wandeling zal een doorsneemoslim zeggen: zoals in Europa. Verder denken de meeste ouders daar nooit over na, laat staan dat ze dat hun kinderen zouden aanleren.

Kijk, in Pak en Afgh gaan kinderen van arme ouders naar religieuze scholen, dus daar wordt het wel erin geslagen.

Maar hoe die middle class Marokkanen, Tunesiërs, Egyptenaren, Jamaicanen en Engelsen erop komen, das een ander verhaal. En dacht jij dat onze talitubbies hier dat van huis meekrijgen?

Tis gewoon iets buitengodsdienstigs met een relisausje eroverheen denk ik.

Nou nog wachten met wat voor verklaring Ait komt. Kan je wachten till pigs fly denk ik.

Bofko
30-08-10, 15:07
De vaagheid over wat een 100% halale maatschappij is is echt erg groot hoor. In de wandeling zal een doorsneemoslim zeggen: zoals in Europa. Verder denken de meeste ouders daar nooit over na, laat staan dat ze dat hun kinderen zouden aanleren.

Kijk, in Pak en Afgh gaan kinderen van arme ouders naar religieuze scholen, dus daar wordt het wel erin geslagen.

Maar hoe die middle class Marokkanen, Tunesiërs, Egyptenaren, Jamaicanen en Engelsen erop komen, das een ander verhaal. En dacht jij dat onze talitubbies hier dat van huis meekrijgen?

Tis gewoon iets buitengodsdienstigs met een relisausje eroverheen denk ik.


Ik had ook Pakistan en Afghanistan in gedachte bij de term taliban.

Wat de westers 'taliban'-moslims betreft. Tsjah .. identiteit zoeken.

(leen)
30-08-10, 16:55
Na aan dat onderdrukken komen ze niet eens toe. Zowel zijzelf als hun slachtoffers end up dead. Waar zit daar de onderdrukking in?

Tis totaal nihilisme. De antithese van godsdienst, dacht ik altijd, maar misschien vergis ik me.

De malikaatjes en aboenoehjes vinden nihilisme fantastisch en erg vroom.

Nooit kunnen dromen dat punk zó geperverteerd kon worden.

Met punk had je tenminste nog een boel lol,anarchie rules!
(nou ja lang geleden,alles is vergankelijk)

Slinger
30-08-10, 17:11
Vandaar dat wij moslims ook gewaarschuwd zijn dat wij hier wonen en leven.
Iets wat niet toegestaan is.

En mujahideen passen altijd op met aanslagen dat ze juist geen moslims treffen en vrouwen en kinderen.
Alleen het laatste vrouwen en kinderen word nu regelmatig gedaan onder het mom oog om oog tand om tand.
Er zijn namelijk heeeeeeeeel veeeel moslimse vrouwen en kinderen vermoord door de Amerikanen bv.

Maar wij lopen op deze manier wel een risico door hier te blijven.

Moge Allah ons helpen om deze stap te maken amin
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nou, dan doen ze toch iets verkeerd. Ze treffen namelijk vrijwel alleen maar moslims en vrouwen en kinderen.

malikah4
30-08-10, 18:46
Oeh. Waarom ben je hier dan. Niet bang voor de straf van Allah?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



er zijn uitzonderingen,tuurlijk ben ik wel bang voor de straf van Allah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
30-08-10, 18:49
Huh?? Volgens mij maakt het geen klap uit wat/wie ze treffen. Het gaat ze om macht, met de Islam als excuus.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

O je denkt dat ze zomaar hun levens opgeven?
hun gezinnen achter laten of meenemen de bergen?
En elk moment vermoord kunnen worden zoals in Afghanistan in neen mooie doco te zien wasw.
ze geven hun rijke leven op en gaan in de bergen wonen is dat macht?

Nee dat doen ze uit vrees voor Allah
en de macht en eer behoren aan Allah toe.
Alhamdullilah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
30-08-10, 19:05
Vertel, waardoor wordt de moordlust van aboenoeh en de echte moordenaars dan gedreven? De bommengooiers en zelfopblazers? Hebben die soms niet het hele aardse leven veil?



Je vindt dat niet nihilistisch? Mannen, vrouwen, kinderen opblazen? Wat is het dan?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



man man man

het is te zien dat je nooit de kempen bent buiten geweest

en dat je ben blijven haken op vtm,brt, en hln en dit gekombineert met boerenhersens



moordlustende aboenoeh:hihi::hihi::hihi:

al deze strijders die je noemt doen het om jullie geen levenslust te gunnen zoals jullie de mensen daar geen levenslust gunnen

en het lukt hun aardig

gisteren 7 westerlingen terug in lijkzakken gestuurd

is dit wat u frustreerd???



ik vind het wel nihilistisch om kinderen ,vrouwen en ouderen op te blazen met bommen die met lafheid achter een scherm bestuurd worden.

daardoor geef ik ayt gelijk en moet je bij de zwarte kerk kous zijn inplaats van de de ander te verwijten met wat jullie zelf doen:wijs::hihi:



ik denk dat je te maken hebt met goebels syndroom



je herhaalt je leugens zo veel dat je er zelf in begint te geloven:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
30-08-10, 19:11
er zijn uitzonderingen,tuurlijk ben ik wel bang voor de straf van Allah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Uitzonderingen op wat? Sommige heel materialistische moslims mogen wel van de yankee dollar genieten?

Of je hebt schijt aan die straf als je maar naar de McDonalds kan?

Maar vertel nog eens over jouw helden, die moslims, babies, kleuters, kinderen, vrouwen, oude opaatjes en omaatjes in stukken scheuren zodat hun darmen in de bomen hangen.

Dat mag van Allah? Waar lees je dat in je Koran?

H.P.Pas
30-08-10, 19:15
mischien dat het je lukt om dit op de zwarte kousenkerk of op een extreme hindoe sekte te projecteren maar met islaam en religie in het algemeen heeft dit echter weinig van doen..

Ik doelde niet op de islam.
Ik spreek alleen tegen, dat 'nihilisme' en godsdienst absolute tegenstellingen zouden zijn, zoals Mark stelde.


--------------------------------------------------------------------------------

http://plato.stanford.edu/entries/friedrich-jacobi/
Quote:
Originally Posted by ''Q'' the Enchanter
According to the Wikipedia article, the term was first used by Jacobi as an epithet for Kant's critical rationalism.
/Quote

The term was first used in 1787 by Jacob Hermann Obereit, a theosophic mystic, to designate a meditative practice , invented by him, that consisted in a total detachment of both reality and rationality, in order to let religious intuïtion enter the mind as an antidote to the despisable worldview of Enlightenment.
Jacobi borrowed it in an obviously ironizing and derogatory sense; so did Nietzsche when he characterized it as the last consequence of Platonic contempt of real-wordliness.
The popular connotation of 'horrifying amorality' entered the stage with Ivan Turgenjews novel 'Fathers and Sons' (1862). This thread was spun further by radical Russian revolutionaries, who were the first to proudly call themselves nihilists.
As to the OP:
As a typical buzz-word 'nihilism' can, and was, pretty well be used meaning its its own opposite.

PS1
Voor je weer begint te steigeren: bovenstaand citaat stamt, bij wijze van uitzondering, van mijzelf.
PS2
Je schrijft 'hindoeisme', je bedoelt waarschijnlijk boeddhisme.

malikah4
30-08-10, 19:29
Uitzonderingen op wat? Sommige heel materialistische moslims mogen wel van de yankee dollar genieten?







Maar vertel nog eens over jouw helden, die moslims, babies, kleuters, kinderen, vrouwen, oude opaatjes en omaatjes in stukken scheuren zodat hun darmen in de bomen hangen.







Dat mag van Allah? Waar lees je dat in je Koran?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Nooit gezien jij wel?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-08-10, 19:33
Vandaar dat wij moslims ook gewaarschuwd zijn dat wij hier wonen en leven.
Iets wat niet toegestaan is.

En mujahideen passen altijd op met aanslagen dat ze juist geen moslims treffen en vrouwen en kinderen.
Alleen het laatste vrouwen en kinderen word nu regelmatig gedaan onder het mom oog om oog tand om tand.
Er zijn namelijk heeeeeeeeel veeeel moslimse vrouwen en kinderen vermoord door de Amerikanen bv.

Maar wij lopen op deze manier wel een risico door hier te blijven.

Moge Allah ons helpen om deze stap te maken amin
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Als ik je nou vertel dat hoofdzakelijk spelende kinderen worden opgeblazen door de bermbommen gemaakt door de hand van Allah volgens de Taliban idioten.


Belachelijk, ongelovigen uitroeien omdat je gelovigen niet gehoorzamen.
Ja eigenlijk bizar dat mensen zo kunnen denken, heel bizar!


er zijn uitzonderingen,tuurlijk ben ik wel bang voor de straf van Allah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Waarom gedraag jij je dan niet beter?


O je denkt dat ze zomaar hun levens opgeven?
hun gezinnen achter laten of meenemen de bergen?
En elk moment vermoord kunnen worden zoals in Afghanistan in neen mooie doco te zien wasw.
ze geven hun rijke leven op en gaan in de bergen wonen is dat macht?

Nee dat doen ze uit vrees voor Allah
en de macht en eer behoren aan Allah toe.
Alhamdullilah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ja er worden gouden bergen beloofd aan de nabestaanden.


man man man
het is te zien dat je nooit de kempen bent buiten geweest
en dat je ben blijven haken op vtm,brt, en hln en dit gekombineert met boerenhersens
moordlustende aboenoeh:hihi::hihi::hihi:
al deze strijders die je noemt doen het om jullie geen levenslust te gunnen zoals jullie de mensen daar geen levenslust gunnen
en het lukt hun aardig
gisteren 7 westerlingen terug in lijkzakken gestuurd
is dit wat u frustreerd???
ik vind het wel nihilistisch om kinderen ,vrouwen en ouderen op te blazen met bommen die met lafheid achter een scherm bestuurd worden.
daardoor geef ik ayt gelijk en moet je bij de zwarte kerk kous zijn inplaats van de de ander te verwijten met wat jullie zelf doen:wijs::hihi:
ik denk dat je te maken hebt met goebels syndroom
je herhaalt je leugens zo veel dat je er zelf in begint te geloven:hihi::wijs:
_________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Nee, ik word gefrustreerd door de pubbertjes die van achter hun computer zitten te geilen op geweld, veilig in hun eigen veilige omgeving, opscheppen wat anderen doen, maar janken als ze buiten komen en hun iemand uitscheld voor domme buitenlander.
Ben jij ooit in Afghanistan geweest, heb jij daar ooit het geweld aan jou lijf ondervonden, denk het niet!!!
En jou heilige Taliban, doden meer kinderen en vrouwen dan de legers ooit kunnen doen.

aboenoeh
30-08-10, 19:33
Uitzonderingen op wat? Sommige heel materialistische moslims mogen wel van de yankee dollar genieten?



Maar vertel nog eens over jouw helden, die moslims, babies, kleuters, kinderen, vrouwen, oude opaatjes en omaatjes in stukken scheuren zodat hun darmen in de bomen hangen.



Dat mag van Allah? Waar lees je dat in je Koran?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Maar vertel nog eens over jouw helden, die moslims, babies, kleuters, kinderen, vrouwen, oude opaatjes en omaatjes in stukken scheuren zodat hun darmen in de bomen hangen.

bedoel je deze heldendaden van het westen
http://www.youtube.com/watch?v=NxDlS3jJ8x0&feature=related
of deze heldendaden van de moslims
http://www.youtube.com/watch?v=A_IZ8U5ZyRA
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

H.P.Pas
30-08-10, 21:13
al deze strijders die je noemt doen het om jullie geen levenslust te gunnen zoals jullie de mensen daar geen levenslust gunnen

en het lukt hun aardig



:vreemd:
Moslims blazen elkaar op om islamhaters het leven te verzuren ?

sjo
30-08-10, 22:13
Mja denk je. Ik weet eigenlijk niet wat hen drijft. Frustratie over iets, denk ik. Gebrek aan sex, geld om te trouwen, een baan, onderdrukking door de adel / rijken...


Te veel angry young man in de wereld. Geen werk , geen welvaart in hun landen itt dat verdomde westen. Overproductie aan testosteron wordt er ook nogal eens bijgehaald. Heb ff de bronnen niet meer paraat.

gr.
sjo

(leen)
30-08-10, 22:32
Te veel angry young man in de wereld. Geen werk , geen welvaart in hun landen itt dat verdomde westen. Overproductie aan testosteron wordt er ook nogal eens bijgehaald. Heb ff de bronnen niet meer paraat.

gr.
sjo

Blijft een shame dat die young man eenzijdig worden voorzien van kennis,
Ze zullen nooit echt een keuze kunnen maken,helaas.

Aït Ayt
30-08-10, 22:37
Ik doelde niet op de islam.
Ik spreek alleen tegen, dat 'nihilisme' en godsdienst absolute tegenstellingen zouden zijn, zoals Mark stelde.

op welke geloofsgroep doelde je dan wel ?



Je schrijft 'hindoeisme', je bedoelt waarschijnlijk boeddhisme.

ik bedoelde (hindoestaanse) sadhu's.. sommigen van hun hebben radicaal afstand genomen vd zaken waar jij naar refereerde in je eerdere post (maar hun drijfveren komen niet voort uit verachting)..

John2
30-08-10, 22:39
bedoel je deze heldendaden van het westen
http://www.youtube.com/watch?v=NxDlS3jJ8x0&feature=related
of deze heldendaden van de moslims
http://www.youtube.com/watch?v=A_IZ8U5ZyRA
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nogmaals aboenoeh, ooit geweest in een conflict gebied en de ellende van dichtbij meegemaakt?

fisherman1969
30-08-10, 22:41
man man man

het is te zien dat je nooit de kempen bent buiten geweest

en dat je ben blijven haken op vtm,brt, en hln en dit gekombineert met boerenhersens



moordlustende aboenoeh:hihi::hihi::hihi:

al deze strijders die je noemt doen het om jullie geen levenslust te gunnen zoals jullie de mensen daar geen levenslust gunnen

en het lukt hun aardig

gisteren 7 westerlingen terug in lijkzakken gestuurd

is dit wat u frustreerd???



ik vind het wel nihilistisch om kinderen ,vrouwen en ouderen op te blazen met bommen die met lafheid achter een scherm bestuurd worden.

daardoor geef ik ayt gelijk en moet je bij de zwarte kerk kous zijn inplaats van de de ander te verwijten met wat jullie zelf doen:wijs::hihi:



ik denk dat je te maken hebt met goebels syndroom



je herhaalt je leugens zo veel dat je er zelf in begint te geloven:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Oorspronkelijk geplaatst door ABOENOEH:
ik denk dat je te maken hebt met goebels syndroom

Als er een het Goebels syndroom heeft ben jij dat zelf wel !
Een gillend en krijsend persoontje dat van : elke scheet een donderslag probeert te maken ! en op die manier zijn visie verheerlijkt , met dat verschil dat Goebels alleen op de JODEN zijn gal spuwde.
In tegenstelling tot jou soort , die alles en iedereen haten die geen MOSLIM zijn,op een paar uitzonderingen na *)
Ik hoop dat deTALIBAN weer gauw aan de macht komt dan kan jij en je soortgenoten zelf oprotten naar dat PARADIJS dat AFGHANISTAN dan beslist is geworden ,dan kun je als ( dappere held ) elke vrouw verminken zo wel geestelijk als lichaamelijk je maar wil .
*) zoals oud C.D.A ers b.v :D

aboenoeh
30-08-10, 22:48
Nogmaals aboenoeh, ooit geweest in een conflict gebied en de ellende van dichtbij meegemaakt?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums
jaa ik woon in belgie:hihi::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-08-10, 23:01
jaa ik woon in belgie:hihi::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Vreemd dat je de kleine problemen van belgie vergelijkt met de problemen die plaats vinden in crises gebieden.
Hoe zou jij je voelen als je dag in dag uit moet leven met het gevoel dat zomaar iemand uit je midden kan worden weg getrokken door geweld en dat dit ook dagelijks gebeurd in je omgeving, vrienden, vriendinnen, familie, broer, zus, ouders, je buren, dag in dag uit!!!

H.P.Pas
30-08-10, 23:06
op welke geloofsgroep doelde je dan wel ?


Ik heb het over godsdienst, geheel in het algemeen. Ik weet, dat jij vindt dat dat niet kan, omdat de jouwe héél bijzonder is. Dat zeggen al die andere ook, daar heb ik dus geen boodschap aan.
'Wereldverzaking' ('world renunciation') is een thema dat in talloze godsdienstige stromingen een rol speelt, wat je gemakkelijk kunt vaststellenals je erop googelt.

aboenoeh
30-08-10, 23:10
Als ik je nou vertel dat hoofdzakelijk spelende kinderen worden opgeblazen door de bermbommen gemaakt door de hand van Allah volgens de Taliban idioten.





Ja eigenlijk bizar dat mensen zo kunnen denken, heel bizar!





Waarom gedraag jij je dan niet beter?





Ja er worden gouden bergen beloofd aan de nabestaanden.





Nee, ik word gefrustreerd door de pubbertjes die van achter hun computer zitten te geilen op geweld, veilig in hun eigen veilige omgeving, opscheppen wat anderen doen, maar janken als ze buiten komen en hun iemand uitscheld voor domme buitenlander.

Ben jij ooit in Afghanistan geweest, heb jij daar ooit het geweld aan jou lijf ondervonden, denk het niet!!!

En jou heilige Taliban, doden meer kinderen en vrouwen dan de legers ooit kunnen doen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


Nee, ik word gefrustreerd door de pubbertjes die van achter hun computer zitten te geilen op geweld, veilig in hun eigen veilige omgeving, opscheppen wat anderen doen, maar janken als ze buiten komen en hun iemand uitscheld voor domme buitenlander.

vwalla westerse manier van denken:hihi:
ge weet dat ik en puber ben
dat ik geil op geweld
dat ik jank als ik domme buitenlander word genoemd
en ook dat de taliban meer slachtoffers maakt dan alle westerse legers tegelijk
wacht moet eventjes lachen over ruw schrijven:gniffel::gniffel::D:D
ge zijt noch koppiger dan een ezel zoals de meeste atheisten hier
bang dat hun wereldje door realitieit in elkaar stort niet wetend dat het al is in gestort:wijs:

ten eerste het is westers bewezen dat westerlingen niet slim zijn als word gedacht en dus dommer zijn dan ze denken te zijn:hihi:
blanke westerlingen zijn helemaal niet zo slim - Ansaar Community (http://forums.ansaar.nl/showthread.php?t=42070)
ten tweede ik ben geen buitenlander

ge durft niet eens toegeven dat het westen meer bloed aan haar handen heeft dan alle wereldse strijdende groepen tergelijk
terwijl het algemeen bekend is
http://www.youtube.com/watch?v=DlO_fRAqMjQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wfJh-FvV8_M

leer met de realitieit te leven of hang u op zoals de meeste ondekkers van de bittere waarheid doen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-08-10, 23:30
=aboenoeh;4445132]vwalla westerse manier van denken:hihi:
ge weet dat ik en puber ben
dat ik geil op geweld
dat ik jank als ik domme buitenlander word genoemd
en ook dat de taliban meer slachtoffers maakt dan alle westerse legers tegelijk
wacht moet eventjes lachen over ruw schrijven:gniffel::gniffel::D:D
ge zijt noch koppiger dan een ezel zoals de meeste atheisten hier
bang dat hun wereldje door realitieit in elkaar stort niet wetend dat het al is in gestort:wijs:
Welk wereldje van mij zou volgens jou moeten instorten dan, mijn wereld zou pas instorten als iemand in mijn omgeving iets zou overkomen door geweld van buitenaf, verder heb ik geen angsten of psychoses en neem ik de wereld zoals deze is, met al zijn voor en nadelen.


ten eerste het is westers bewezen dat westerlingen niet slim zijn als word gedacht en dus dommer zijn dan ze denken te zijn:hihi:
blanke westerlingen zijn helemaal niet zo slim - Ansaar Community (http://forums.ansaar.nl/showthread.php?t=42070)
Kan ik weet niet wat jou niveau van denken is, maar zoals jij je hier opstelt kom je niet hoger dan een IQ van 60-62.


ten tweede ik ben geen buitenlander
Ik zei ook niet dat jij een buitenlander zou zijn, ik zei alleen dat jij zou janken als iemand jou zou uitschelden als buitenlander.


ge durft niet eens toegeven dat het westen meer bloed aan haar handen heeft dan alle wereldse strijdende groepen tergelijk
terwijl het algemeen bekend is
http://www.youtube.com/watch?v=DlO_fRAqMjQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wfJh-FvV8_M
Ik hoef niets toe te geven, ik heb bijna 30 jaar diverse conflicten mee gemaakt en gezien hoe vrouwen en kinderen worden gebruikt als schilt voor de gewapende milities die weten dat VN en/of NAVO militairen terughoudend moeten optreden als er burgers in de buurt zijn, ik heb vrouwen en kinderen gezien die waren opengereten door explosieven, ik heb rechtzaken meegemaakt waar mensen werden veroordeeld voor straffen waar je hier de maag bij omdraait.
En dan kan een ieder komen met stukjes uit de media of via internet, maar die nemen niet de mening weg wat ik heb gezien met mijn eigen ogen.


leer met de realitieit te leven of hang u op zoals de meeste ondekkers van de bittere waarheid doen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Hang jij je dan maar vast op, want ik ken de wereld en weet wat er te koop is.

fisherman1969
30-08-10, 23:44
vwalla westerse manier van denken:hihi:
ge weet dat ik en puber ben
dat ik geil op geweld
dat ik jank als ik domme buitenlander word genoemd
en ook dat de taliban meer slachtoffers maakt dan alle westerse legers tegelijk
wacht moet eventjes lachen over ruw schrijven:gniffel::gniffel::D:D
ge zijt noch koppiger dan een ezel zoals de meeste atheisten hier
bang dat hun wereldje door realitieit in elkaar stort niet wetend dat het al is in gestort:wijs:

ten eerste het is westers bewezen dat westerlingen niet slim zijn als word gedacht en dus dommer zijn dan ze denken te zijn:hihi:
blanke westerlingen zijn helemaal niet zo slim - Ansaar Community (http://forums.ansaar.nl/showthread.php?t=42070)
ten tweede ik ben geen buitenlander

ge durft niet eens toegeven dat het westen meer bloed aan haar handen heeft dan alle wereldse strijdende groepen tergelijk
terwijl het algemeen bekend is
http://www.youtube.com/watch?v=DlO_fRAqMjQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wfJh-FvV8_M

leer met de realitieit te leven of hang u op zoals de meeste ondekkers van de bittere waarheid doen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Als ik jou ingekankerde haat tegen alles wat WESTERS is had .
Dan zou ik geen gebruik maken van deze ,,verdervelijke Westerse,, uitvindingen: dus waar blijf jij zonder :Elextriciteit , en het gevolg daarvan o.a computer ,telefoon, televisie ,auto , medicijnen, boekdrukkunst laten we het dan maar niet over de alom begeerde Westerse wapentuig hebben ! zelfs de ATOOM BOM om de mensheid uit te roeien ! willen jij en je van GOD verlaten soort genoten hebben.

aboenoeh
31-08-10, 00:12
Hang jij je dan maar vast op, want ik ken de wereld en weet wat er te koop is.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums




Ik hoef niets toe te geven, ik heb bijna 30 jaar diverse conflicten mee gemaakt en gezien hoe vrouwen en kinderen worden gebruikt als schilt voor de gewapende milities die weten dat VN en/of NAVO militairen terughoudend moeten optreden als er burgers in de buurt zijn,:hihi::hihi::hihi: ik heb vrouwen en kinderen gezien die waren opengereten door explosieven, ik heb rechtzaken meegemaakt waar mensen werden veroordeeld voor straffen waar je hier de maag bij omdraait.

laat me raden , je bent een vn terrorist geweest gedient in congo somalie of balkan

heb je ook mee gedaan aan deze wandaden

of was jij die enkeling die terughoudend was:hihi::D



De voorzitter. * Aan de orde is de vraag om uitleg van de heer Anciaux aan de minister van Landsverdediging.




Het woord is aan de heer Anciaux.



De heer Anciaux (VU). * Mijnheer de voorzitter, wij hebben allen enige bedenktijd gehad om ons te bezinnen over de recente gebeurtenissen in het leger. De incidenten en wandaden waarbij para's op missie in het buitenland betrokken waren, lijken schering en inslag. Niet alleen in Somalië werden wandaden vastgesteld, maar destijds werden ook para's die gelegerd waren in Rwanda, om disciplinaire redenen naar huis gestuurd. Ook tijdens de laatste missie waren er in Congo-Brazzaville gruwelijke incidenten.



De wantoestanden die in Somalië plaatsvonden, zijn ondertussen genoegzaam bekend. Toch zal ik er enkele aanhalen. Een Somalische jongen werd gedood, andere Somaliërs werden verwond door het sadistische gedrag van de Belgische para's. Twee jaar geleden stonden vijftien Belgische para's terecht op beschuldiging van ernstige schendingen van de mensenrechten tijdens de VN-operaties Restore Hope en Unosom in 1993. Een militair werd veroordeeld tot vijf jaar effectief wegens doodslag. Hij schoot tijdens de nacht van 16 april 1993 in Kismayo een gewonde Somaliër, die hij kort daarvoor had bestolen, een kogel door het hoofd om te verhinderen dat de man hem zou verklikken. Zwarten werden voor de lol gefolterd. Belgische para's hielden een jongetje twee nachten en twee dagen lang in een container opgesloten. Het bleef zonder eten en drinken, blootgesteld aan de gloeiend hete zon. Toen de container uiteindelijk werd opengemaakt was het jongetje dood. Men had dat trouwens kunnen weten, want de kreten waren verstomd.



Een ex-para getuigde over nog meer smerige en racistische wandaden. Zo is er de schrijnende getuigenis over een Somalische jongen die van zijn eigen braaksel moest eten en aan de achterkant van een Unimogvrachtwagen werd gehangen. De foto van de jongen die bijna levend werd geroosterd, is op ons netvlies gebrand. Para's groeven lijken op en namen schedels mee naar huis. Hutten werden opzettelijk in brand gestoken.



Is dit het topje van de ijsberg? De legerleiding kneep telkens weer een oogje dicht, terwijl zij heel goed wist waarmee meerdere paracommando's bezig waren. De wandaden vormen geen eenmalig incident en staan niet los van de opleiding of van de organisatiestructuur van het leger.



In De Standaard legde een ex-para de vinger op de wonde. De opleiding bij de para's is gericht op een licht geraakte elitaire groepsgeest, die ertoe leidt dat anderen, en vooral dan andere militairen en mensen met een andere huidskleur, worden vernederd of mishandeld. Zware fouten van kameraden worden toegedekt. Vergelding vormt een onderdeel van de groepsgeest. De anekdotes van vele miliciens die de jongste tijd naar boven komen, zijn niet uit de lucht gegrepen. Ze illustreren een geestelijk klimaat bij de para's dat racistische opmerkingen, martelpraktijken en zelfs moord * pas vier jaar na de feiten wereldkundig gemaakt * laat gebeuren.



In de Kamer is er een uitgebreid debat gelanceerd over de doeleinden en de middelen van het leger. Dit debat komt eigenlijk jaren te laat, want reeds in 1992 zette de toenmalige minister van Defensie, de heer Delcroix, een ingrijpende herstructurering op zonder enige voorafgaande grondige maatschappelijke discussie. Ook dit debat zal wellicht zijn doel voorbijschieten.



senate .be
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
31-08-10, 00:19
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


Als ik jou ingekankerde haat tegen alles wat WESTERS is had .

Dan zou ik geen gebruik maken van deze ,,verdervelijke Westerse,, uitvindingen: dus waar blijf jij zonder :Elextriciteit , en het gevolg daarvan o.a computer ,telefoon, televisie ,auto , medicijnen, boekdrukkunst laten we het dan maar niet over de alom begeerde Westerse wapentuig hebben ! zelfs de ATOOM BOM om de mensheid uit te roeien ! willen jij en je van GOD verlaten soort genoten hebben.


dit laat zien hoe dom en achterlijk je wel niet bent :hihi::nerd:

als ik jou ingekankerde haat had tege al wat isalmitisch is zou ik geen arabische islamitische olie gebruiken die zorgt voor jullie electrisciteit en het gevolg daarvan o.a computer ,telefoon, televisie ,auto , medicijnen, boekdrukkunst .:hihi::hihi::D:D

ik haat alleen het westers beleid jegens andere volkeren
wat jij er van wilt maken deert mij niet:vrede::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
31-08-10, 00:52
Ik heb het over godsdienst, geheel in het algemeen. Ik weet, dat jij vindt dat dat niet kan, omdat de jouwe héél bijzonder is. Dat zeggen al die andere ook, daar heb ik dus geen boodschap aan.
'Wereldverzaking' ('world renunciation') is een thema dat in talloze godsdienstige stromingen een rol speelt, wat je gemakkelijk kunt vaststellenals je erop googelt.

wereldverzaking is wat anders dan verachting hebben voor aardse zaken en vleselijke lusten.. bij een ascetisch leven gaat het er om dat het een moeizame en pijnlijke levensweg is dat alleen met grote volharding te volbrengen is.. er moet hard voor gewerkt worden.. daar kan dan geen verachting aan ten grondslag liggen omdat verachting een te gemakkelijke drijfveer is.. een gelovige zal zonder moeite aardse zaken en vleselijke lusten kunnen ontzien als het voortkomt uit verachting.. dat kan dus niet aangezien de wereldverzaking veel moeite moet kosten voor de gelovige.. daar komt bij dat als een gelovige handelt vanuit verachting hij dan toegeeft aan primaire emoties en dat probeert een asceet te vermijden..

mark61
31-08-10, 09:53
Te veel angry young man in de wereld. Geen werk , geen welvaart in hun landen itt dat verdomde westen. Overproductie aan testosteron wordt er ook nogal eens bijgehaald. Heb ff de bronnen niet meer paraat.

gr.
sjo

In het geval van 9/11 ging het om hoogopgeleiden uit de hogere middenklasse.

John2
31-08-10, 10:08
laat me raden , je bent een vn terrorist geweest gedient in congo somalie of balkan

heb je ook mee gedaan aan deze wandaden

of was jij die enkeling die terughoudend was:hihi::D

Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

In de ogen van de Moslim mannen heb ik zeker meegedaan aan de wandaden door met vele vrouwen om te gaan, ik mocht en kon zelfs hun burka uittrekken zonder enig probleem.

H.P.Pas
31-08-10, 12:40
.. er moet hard voor gewerkt worden.. daar kan dan geen verachting aan ten grondslag liggen omdat verachting een te gemakkelijke drijfveer is.. een gelovige zal zonder moeite aardse zaken en vleselijke lusten kunnen ontzien als het voortkomt uit verachting..

Und daraus schloß er messerscharf
Daß nicht sein kann was nicht sein darf.

H.P.Pas
31-08-10, 12:40
In de ogen van de Moslim mannen heb ik zeker meegedaan aan de wandaden door met vele vrouwen om te gaan, ik mocht en kon zelfs hun burka uittrekken zonder enig probleem.

Lebhafte Naturen lügen nur einen Augenblick: nachher haben sie sich selber belogen und sind überzeugt und rechtschaffen.

The_Grand_Wazoo
31-08-10, 13:04
Und daraus schloß er messerscharf
Daß nicht sein kann was nicht sein darf.

:melig2:

John2
31-08-10, 13:21
dit laat zien hoe dom en achterlijk je wel niet bent :hihi::nerd:

als ik jou ingekankerde haat had tege al wat isalmitisch is zou ik geen arabische islamitische olie gebruiken die zorgt voor jullie electrisciteit en het gevolg daarvan o.a computer ,telefoon, televisie ,auto , medicijnen, boekdrukkunst .:hihi::hihi::D:D

ik haat alleen het westers beleid jegens andere volkeren
wat jij er van wilt maken deert mij niet:vrede::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Een beetje topografie en een beetje kennis van geografie wist je dat maar een fractie van de olie uit landen komt met Islamitische achtergrond, verder was er zonder de techniek van Shell en Stat oïl deze productie nooit op gang gekomen, want tot op heden word er nog steeds beroep gedaan op beide maatschappijen voor boring en transport van ruwe olie.


Lebhafte Naturen lügen nur einen Augenblick: nachher haben sie sich selber belogen und sind überzeugt und rechtschaffen.
Bereits ist eine Lüge schnell noch auf diese Weise, jedoch das Wahrheit ihn zurückholt.

Joesoef
31-08-10, 13:44
:lol:

Aït Ayt
31-08-10, 14:05
Und daraus schloß er messerscharf
Daß nicht sein kann was nicht sein darf.

ook nu weer toon je aan dat je niet in staat bent om een eerder gemaakte opmerking (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4444222&postcount=29) te onderbouwen en te bediscussiëren..
je lijdt aan het aït ayt syndroom : een pervasieve communicatiestoornis dat zich uit in clownesk en spitsvondig gedrag via het dwangmatig citeren van duitstalige oneliners om daarmee te camoufleren dat het niet in staat is om zelfstandig gevormde gedachten en meningen te formulieren en/of te beargumenteren.. de patiënt leeft hierdoor in een isolement..

The_Grand_Wazoo
31-08-10, 14:42
ook nu weer toon je aan dat je niet in staat bent om een eerder gemaakte opmerking (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4444222&postcount=29) te onderbouwen en te bediscussiëren..
je lijdt aan het aït ayt syndroom : een pervasieve communicatiestoornis dat zich uit in clownesk en spitsvondig gedrag via het dwangmatig citeren van duitstalige oneliners om daarmee te camoufleren dat het niet in staat is om zelfstandig gevormde gedachten en meningen te formulieren en/of te beargumenteren.. de patiënt leeft hierdoor in een isolement..

Ik geloof dat je de messcherpe pointe hebt gemist van de opmerking van de magister.
Lees je eigen stukje, kijk wat het heeft vetgedrukt, denk er over na en kom tot de conclusie dat de oneliner de tekortkoming van je betoog blootlegt.

Aït Ayt
31-08-10, 15:23
Ik geloof dat je de messcherpe pointe hebt gemist van de opmerking van de magister.
Lees je eigen stukje, kijk wat het heeft vetgedrukt, denk er over na en kom tot de conclusie dat de oneliner de tekortkoming van je betoog blootlegt.

en ik geloof dat het jou ontgaat dat hp pas weet dat ik geen duits kan lezen en hij daarmee opzettelijk de 'discussie' tussen hem en mij heeft afgekapt.. hij plaatste die duitstalige oneliner voor het meelezend publiek en niet voor mij.. hij probeerde de communicatie tussen hem en mij te stoppen wetende dat ik niet zijn duitstalige oneliner kan lezen.. dit doet hij om te camoufleren dat hij zijn eerder gemaakte bewering (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4444222&postcount=29) niet verder kan beargumenteren nadat ik daar deze tegenreactie (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4445361&postcount=62) op gaf.. dit gedrag is een vast patroon bij hp pas..

John2
31-08-10, 15:40
en ik geloof dat het jou ontgaat dat hp pas weet dat ik geen duits kan lezen en hij daarmee opzettelijk de 'discussie' tussen hem en mij heeft afgekapt.. hij plaatste die duitstalige oneliner voor het meelezend publiek en niet voor mij.. hij probeerde de communicatie tussen hem en mij te stoppen wetende dat ik niet zijn duitstalige oneliner kan lezen.. dit doet hij om te camoufleren dat hij zijn eerder gemaakte bewering (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4444222&postcount=29) niet verder kan beargumenteren nadat ik daar deze tegenreactie (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4445361&postcount=62) op gaf.. dit gedrag is een vast patroon bij hp pas..

Even firefox downloaden en je kunt direct alle talen vertalen door even simpel met je muis erover te gaan. :)

The_Grand_Wazoo
31-08-10, 16:29
en ik geloof dat het jou ontgaat dat hp pas weet dat ik geen duits kan lezen en hij daarmee opzettelijk de 'discussie' tussen hem en mij heeft afgekapt.. hij plaatste die duitstalige oneliner voor het meelezend publiek en niet voor mij.. hij probeerde de communicatie tussen hem en mij te stoppen wetende dat ik niet zijn duitstalige oneliner kan lezen.. dit doet hij om te camoufleren dat hij zijn eerder gemaakte bewering (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4444222&postcount=29) niet verder kan beargumenteren nadat ik daar deze tegenreactie (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4445361&postcount=62) op gaf.. dit gedrag is een vast patroon bij hp pas..

Dat was mij inderdaad ontgaan.
'En daaruit concludeerde hij messcherp
dat niet kan zijn wat niet mag zijn'
Of iets vrijer:
.... dat hetgeen niet zo zou mogen wezen ook niet zo kan zijn

Joesoef
31-08-10, 16:50
en ik geloof dat het jou ontgaat dat hp pas weet dat ik geen duits kan lezen en hij daarmee opzettelijk de 'discussie' tussen hem en mij heeft afgekapt.. hij plaatste die duitstalige oneliner voor het meelezend publiek en niet voor mij.. hij probeerde de communicatie tussen hem en mij te stoppen wetende dat ik niet zijn duitstalige oneliner kan lezen.. dit doet hij om te camoufleren dat hij zijn eerder gemaakte bewering (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4444222&postcount=29) niet verder kan beargumenteren nadat ik daar deze tegenreactie (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4445361&postcount=62) op gaf.. dit gedrag is een vast patroon bij hp pas..


Als je de reacties van pas beetje bijhoud weet je dat de citaten die hij geeft over het algemeen van filosofen zijn of uit literair werk, ook nog eens citaten die heel makkelijk op zijn te zoeken compleet met context. Het is dus geen verwarring of beëindigen van de discussie alleen een soort van teaser, aansporen tot. Alleen al die uitdaging kan je zien als een compliment.
Wat je vooral niet moet doen is vertaalprogramma's gebruiken want op die manier krijg je de meest hilarische vertaling compleet uit zijn verband en vaak met een geheel andere betekenis. Sjon heeft daar net een pracht voorbeeld van laten zien.
Ga de uitdaging aan.

Slinger
31-08-10, 17:09
ook nu weer toon je aan dat je niet in staat bent om een eerder gemaakte opmerking (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4444222&postcount=29) te onderbouwen en te bediscussiëren..
je lijdt aan het aït ayt syndroom : een pervasieve communicatiestoornis dat zich uit in clownesk en spitsvondig gedrag via het dwangmatig citeren van duitstalige oneliners om daarmee te camoufleren dat het niet in staat is om zelfstandig gevormde gedachten en meningen te formulieren en/of te beargumenteren.. de patiënt leeft hierdoor in een isolement..

Probeer er iets aan te doen. In het Duits kun je je messcherp uitdrukken. De oneliners van Pas hebben geen argumentatie meer nodig. Heb je nooit Duits gehad?

aboenoeh
31-08-10, 17:10
Een beetje topografie en een beetje kennis van geografie wist je dat maar een fractie van de olie uit landen komt met Islamitische achtergrond, verder was er zonder de techniek van Shell en Stat oïl deze productie nooit op gang gekomen, want tot op heden word er nog steeds beroep gedaan op beide maatschappijen voor boring en transport van ruwe olie.





Bereits ist eine Lüge schnell noch auf diese Weise, jedoch das Wahrheit ihn zurückholt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


[QUOTE=John21]Een beetje topografie en een beetje kennis van geografie wist je dat maar een fractie van de olie uit landen komt met Islamitische achtergrond:hihi::hihi:, verder was er zonder de techniek van Shell en Stat oïl deze productie nooit op gang gekomen, want tot op heden word er nog steeds beroep gedaan op beide maatschappijen voor boring en transport van ruwe olie.

zou je niet beter zwijgen over een beetje topografie en een beetje kennis van geografie :D:D:D
de tijdperk dat de westerling kon doen alsof hij alles wist is gepaseerd ouwtje:hihi::hihi:we leven in 2010:hihi:

De totale bewezen hoeveelheid winbare aardolie, bestaat uit circa 1200 miljard vaten. Dat komt overeen met 40 maal het huidige jaarlijkse verbruik. Van deze voorraad bevindt zich 62% in het Midden-Oosten, 12% in Europa/Eurazië, 10% in Afrika, 9% in Latijns-Amerika (exclusief Mexico), 5% in Noord-Amerika, en maar 3% in de overige delen van Azië. Saoedi-Arabië heeft de grootste voorraad, gevolgd door Irak, Iran, Koeweit en de Verenigde Arabische Emiraten. Ook landen als Rusland, Venezuela, Nigeria hebben grote voorraden aardolie.

Het is interessant om te zien wie de grootste consumenten van olie zijn, weer het aantal vaten gemiddeld per dag

1 United States 20,687,000
2 China 7,273,000
3 Japan 5,159,000
4 Russia 2,920,000
5 Germany 2,665,000
6 India 2,587,000
7 Canada 2,252,000
8 Brazil 2,231,000
9 Korea, South 2,174,000
10 Saudi Arabia 2,139,000
11 Mexico 1,997,000
12 France 1,961,000
13 United Kingdom 1,830,000
14 Italy 1,732,000
15 Iran 1,662,000

verder was er zonder de techniek van Shell en Stat oïl deze productie nooit op gang gekomen, want tot op heden word er nog steeds beroep gedaan op beide maatschappijen voor boring en transport van ruwe olie.

weer een blunder

Saudi Aramco is het staatsolie ontginningsdbedrijf van Saoedi-Arabië. Het is tevens de grootste oliemaatschappij ter wereld in productie en reserves. Het bedrijf heeft een capaciteit van 10 miljoen vaten per dag[3] en een bewezen reserve van 260 miljard vaten, of een kwart van de wereldreserves [4]. Saudi Aramco is ook de grootste werkgever van Saoedi-Arabië uitgezonderd de overheid. Eind 2005 telde het bedrijf bijna 52.000 werknemers. Tot 1988 heette het bedrijf Aramco, een acroniem voor Arabian American Oil Company tot ze het wisten op te kopen


Iran biedt opnieuw hulp aan bij dichten olielek

27 mei 2010


... ecologische ramp...

(IRNA) - Een Iraans olieboorbedrijf heeft opnieuw hulp aangeboden bij het dichten van het rampzalige olielek in de Golf van Mexico.

Mehran Alinejad, baas van de speciale booroperaties van het staatsbedrijf NIDC wees op de uitgebreide ervaring die het bedrijf heeft met het dichten van grote olielekken sinds de acht jaar durende oorlog met Irak in de jaren '80. "Iraanse teams van technici hebben veel succes gehad met het dichten van onderzeese olielekken en het lek in de Golf van Mexico is in vergelijking daarmee geen bijzonder moeilijke opdracht," aldus Alinejad.

Zonnewind - Golf van Mexico - BP - Iran biedt opnieuw hulp aan bij dichten olielek (http://www.zonnewind.be/industrie/olie/iran-biedt-opnieuw-hulp-dichten-olielek-golf-mexico.shtml)

:hihi::hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
31-08-10, 17:54
Dat was mij inderdaad ontgaan.
'En daaruit concludeerde hij messcherp
dat niet kan zijn wat niet mag zijn'
Of iets vrijer:
.... dat hetgeen niet zo zou mogen wezen ook niet zo kan zijn

even bondig samenvatten: hp pas stelt dat het verachten van aardse zaken en vleselijke lusten nihilistisch is en denkt dat dit van toepassing is op tal van gelovigen die er een ascetische levenshouding op nahouden.. opzich is dit een interessante stelling van hp pas en om hem te prikkelen dit verder te beargumenteren stelde ik op mijn beurt dat een asceet niet vanuit verachting handelt omdat dit strijdig is met zijn ascetische manier van leven.. daarop reageerde hp pas met die duitse oneliner..

leg mij dan eens uit wat er zo messcherp aan is om te stellen: "dat hetgeen niet zo zou mogen wezen ook niet zo kan zijn" als reactie op mijn betoog dat asceten niet vanuit verachting aardse zaken en vleselijke lusten ontzien..

Aït Ayt
31-08-10, 17:59
Probeer er iets aan te doen. In het Duits kun je je messcherp uitdrukken. De oneliners van Pas hebben geen argumentatie meer nodig. Heb je nooit Duits gehad?

heb 1 jaar duits gehad op school waarna we konden kiezen tussen frans of duits.. de keuze was snel gemaakt..

John2
31-08-10, 18:15
=aboenoeh;4446509][QUOTE]
zou je niet beter zwijgen over een beetje topografie en een beetje kennis van geografie :D:D:D
de tijdperk dat de westerling kon doen alsof hij alles wist is gepaseerd ouwtje:hihi::hihi:we leven in 2010:hihi:

Klopt en je kijkt ook niet verder als 2010, ga eens kijken naar 2025, Noord Amerika, Rusland en andere belang hebbende landen die dan gaan boren in en rondom de pool cirkel.


De totale bewezen hoeveelheid winbare aardolie, bestaat uit circa 1200 miljard vaten. Dat komt overeen met 40 maal het huidige jaarlijkse verbruik. Van deze voorraad bevindt zich 62% in het Midden-Oosten, 12% in Europa/Eurazië, 10% in Afrika, 9% in Latijns-Amerika (exclusief Mexico), 5% in Noord-Amerika, en maar 3% in de overige delen van Azië. Saoedi-Arabië heeft de grootste voorraad, gevolgd door Irak, Iran, Koeweit en de Verenigde Arabische Emiraten. Ook landen als Rusland, Venezuela, Nigeria hebben grote voorraden aardolie.

Duidelijk weer een staaltje wikiwaki googelen waar ze de productie verwisselen met voorraden.
60-65% van de productie komt nu uit de opec-landen waar volgens de berekeningen in 2020 de olie op is of op een te moeilijke manier te bereiken.


Het is interessant om te zien wie de grootste consumenten van olie zijn, weer het aantal vaten gemiddeld per dag

1 United States 20,687,000
2 China 7,273,000
3 Japan 5,159,000
4 Russia 2,920,000
5 Germany 2,665,000
6 India 2,587,000
7 Canada 2,252,000
8 Brazil 2,231,000
9 Korea, South 2,174,000
10 Saudi Arabia 2,139,000
11 Mexico 1,997,000
12 France 1,961,000
13 United Kingdom 1,830,000
14 Italy 1,732,000
15 Iran 1,662,000


Kan is voor mij niet zo interessant.


weer een blunder

Saudi Aramco is het staatsolie ontginningsdbedrijf van Saoedi-Arabië. Het is tevens de grootste oliemaatschappij ter wereld in productie en reserves. Het bedrijf heeft een capaciteit van 10 miljoen vaten per dag[3] en een bewezen reserve van 260 miljard vaten, of een kwart van de wereldreserves [4]. Saudi Aramco is ook de grootste werkgever van Saoedi-Arabië uitgezonderd de overheid. Eind 2005 telde het bedrijf bijna 52.000 werknemers. Tot 1988 heette het bedrijf Aramco, een acroniem voor Arabian American Oil Company tot ze het wisten op te kopen

Ach je meent het, jij bedoelt het AOC met hoofdkantoren in;
* The Hague, The Netherlands
* London, UK
* Milan,Italy
* Tokyo, Japan
* Shanghai, China
* Hong Long, China
* New Delhi, India
* Singapore
En vreemd genoeg niet in het Midden Oosten.




Iran biedt opnieuw hulp aan bij dichten olielek

27 mei 2010


... ecologische ramp...

(IRNA) - Een Iraans olieboorbedrijf heeft opnieuw hulp aangeboden bij het dichten van het rampzalige olielek in de Golf van Mexico.

Mehran Alinejad, baas van de speciale booroperaties van het staatsbedrijf NIDC wees op de uitgebreide ervaring die het bedrijf heeft met het dichten van grote olielekken sinds de acht jaar durende oorlog met Irak in de jaren '80. "Iraanse teams van technici hebben veel succes gehad met het dichten van onderzeese olielekken en het lek in de Golf van Mexico is in vergelijking daarmee geen bijzonder moeilijke opdracht," aldus Alinejad.

Zonnewind - Golf van Mexico - BP - Iran biedt opnieuw hulp aan bij dichten olielek (http://www.zonnewind.be/industrie/olie/iran-biedt-opnieuw-hulp-dichten-olielek-golf-mexico.shtml)

:hihi::hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Vreemd dat ze bij problemen in Iran nog steeds mensen overvliegen van de Maasvlakte, vandaar dat er ook niet op in is gegaan denk ik.
Zoek maar eens onder Shell en de naam Haandrikman.

Aït Ayt
31-08-10, 18:17
Als je de reacties van pas beetje bijhoud weet je dat de citaten die hij geeft over het algemeen van filosofen zijn of uit literair werk, ook nog eens citaten die heel makkelijk op zijn te zoeken compleet met context.

als je mijn reacties een beetje bijhoudt dan weet je dat ik een hekel heb aan dat gekoketteer met duitstalige oneliners..



Wat je vooral niet moet doen is vertaalprogramma's gebruiken want op die manier krijg je de meest hilarische vertaling compleet uit zijn verband en vaak met een geheel andere betekenis.

Und daraus schloß er messerscharf
Daß nicht sein kann was nicht sein darf.
En vanaf deze concludeerde hij scheermes
Dat is misschien niet wat mag niet.
:D


Ga de uitdaging aan.

dat werkt averechts.. daarmee moedig ik hem aan om nog meer duitstalige oneliners te gaan quoten.. daarnaast heb ik geen tijd/zin/gelegenheid om via google te gaan achterhalen wat zo'n duitstalig wandtegeltje uit grootmoeders tijd nou eigenlijk betekent..
als wij met elkaar in gesprek zouden zijn en ik ga in het chinees allerlei taoïstische oneliners citeren om daarmee mijn standpunten weer te geven dan sta je ook niet te trappelen van ongeduld om te gaan uitvogelen wat die chinese wijsheden in het nederlands te betekenen hebben in context van ons gesprek.. dat zorgt immers alleen maar voor vertraging en verwarring..
een gemeenschappelijke taal bezigen die door beiden beheerst wordt is cruciaal zodat er constructief informatie gedeeld kan worden.. als de ene overgaat op oneliners die voor de ander uit een vreemde taal komen dan krijg je discommunicatie..

Slinger
31-08-10, 18:28
even bondig samenvatten: hp pas stelt dat het verachten van aardse zaken en vleselijke lusten nihilistisch is en denkt dat dit van toepassing is op tal van gelovigen die er een ascetische levenshouding op nahouden.. opzich is dit een interessante stelling van hp pas en om hem te prikkelen dit verder te beargumenteren stelde ik op mijn beurt dat een asceet niet vanuit verachting handelt omdat dit strijdig is met zijn ascetische manier van leven.. daarop reageerde hp pas met die duitse oneliner..

leg mij dan eens uit wat er zo messcherp aan is om te stellen: "dat hetgeen niet zo zou mogen wezen ook niet zo kan zijn" als reactie op mijn betoog dat asceten niet vanuit verachting aardse zaken en vleselijke lusten ontzien..

Nihilisme heeft niet zozeer betrekking op het verachten van aardse zaken en vleselijke lusten, maar wel op het verachten van moraal. Een asceet is in mijn ogen helemaal geen nihilist, maar iemand die zich richt op zaken die het aardse te boven gaan.

aboenoeh
31-08-10, 18:40
[quote]=aboenoeh;4446509]



Klopt en je kijkt ook niet verder als 2010, ga eens kijken naar 2025, Noord Amerika, Rusland en andere belang hebbende landen die dan gaan boren in en rondom de pool cirkel.















Duidelijk weer een staaltje wikiwaki googelen waar ze de productie verwisselen met voorraden.



60-65% van de productie komt nu uit de opec-landen waar volgens de berekeningen in 2020 de olie op is of op een te moeilijke manier te bereiken.











Kan is voor mij niet zo interessant.







Ach je meent het, jij bedoelt het AOC met hoofdkantoren in;



* The Hague, The Netherlands



* London, UK



* Milan,Italy



* Tokyo, Japan



* Shanghai, China



* Hong Long, China



* New Delhi, India



* Singapore



En vreemd genoeg niet in het Midden Oosten.















Vreemd dat ze bij problemen in Iran nog steeds mensen overvliegen van de Maasvlakte, vandaar dat er ook niet op in is gegaan denk ik.



Zoek maar eens onder Shell en de naam Haandrikman.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums




Ach je meent het, jij bedoelt het AOC met hoofdkantoren in;



* The Hague, The Netherlands



* London, UK



* Milan,Italy



* Tokyo, Japan



* Shanghai, China



* Hong Long, China



* New Delhi, India



* Singapore



En vreemd genoeg niet in het Midden Oosten.









werever:moe::moe: ge hebt gelijk ouwtje

krijg maar geen hart aanval





Saudi Aramco is een volledig geïntegreerd globaal petroleumbedrijf met hoofdzetel in Dhahran, Saoedi-Arabië, wereldwijd actief in exploratie & productie, raffinage, distributie, verscheping en marketing. Saudi Aramco heeft de grootste oliereserves ter wereld en een productiecapaciteit van 10 miljoen vaten ruwe olie per dag. Saudi Aramco heeft vestigingen, joint ventures en agentschappen in China, Egypte, Griekenland, Japan, Nederland, de Filippijnen, Korea, Singapore, de Verenigde Arabische Emiraten, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aït Ayt
31-08-10, 19:17
Nihilisme heeft niet zozeer betrekking op het verachten van aardse zaken en vleselijke lusten, maar wel op het verachten van moraal. Een asceet is in mijn ogen helemaal geen nihilist, maar iemand die zich richt op zaken die het aardse te boven gaan.

daar zul je wel gelijk in hebben ja..

H.P.Pas
31-08-10, 20:31
.. daarnaast heb ik geen tijd/zin/gelegenheid om via google te gaan achterhalen wat zo'n duitstalig wandtegeltje uit grootmoeders tijd nou eigenlijk betekent..

Je bent niet nieuwsgierig.

49:13 Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt opdat gij elkaar leert kennen ..
Maar voorbij Winterswijk moet het gedonder afgelopen zijn.
Bejaard geboren. Het zij zo.
Voor het overige is het inderdaad godgeklaagd, dat niemand je wil uitleggen wat je niet wenst te begrijpen.

Slinger
31-08-10, 21:03
daar zul je wel gelijk in hebben ja..

Met deze redenering probeer ik de waarheid te benaderen, maar ik verbeeld me niet dat ik nu voor altijd die waarheid gevangen heb. Pas' spreuk waarschuwt me daartegen. De werkelijkheid kan wegglippen van mijn 'waarheid' en in voorkomende gevallen heel anders zijn.

Aït Ayt
31-08-10, 21:58
Je bent niet nieuwsgierig.

juist wel.. ik ben naast de islaam ook nieuwsgierig naar andere godsdienstige stromingen en sekten zoals het joodse chassidisme, orthodox jodendom, jaïnisme, sadhu's, sjamanisme, occulte stromingen en christendom.. religie is een boeiend onderwerp waar ik aardig wat boeken over heb staan op de plank.. toen jij begon over nihilisme/wereldverzaking/religie vond ik dat een apart standpunt van je en was benieuwd hoe je dat verder kon gaan beargumenteren en hoopte dat je het kon onderbouwen met voorbeelden maar je gaf weer eens niet thuis toen ik er op inging.. je verviel weer in vluchtgedrag..

Aït Ayt
31-08-10, 22:06
Met deze redenering probeer ik de waarheid te benaderen, maar ik verbeeld me niet dat ik nu voor altijd die waarheid gevangen heb. Pas' spreuk waarschuwt me daartegen. De werkelijkheid kan wegglippen van mijn 'waarheid' en in voorkomende gevallen heel anders zijn.

dit is dichterlijke taal dat op speelse wijze uitleg geeft :)

Slinger
31-08-10, 22:25
juist wel.. ik ben naast de islaam ook nieuwsgierig naar andere godsdienstige stromingen en sekten zoals het joodse chassidisme, orthodox jodendom, jaïnisme, sadhu's, sjamanisme, occulte stromingen en christendom.. religie is een boeiend onderwerp waar ik aardig wat boeken over heb staan op de plank.. toen jij begon over nihilisme/wereldverzaking/religie vond ik dat een apart standpunt van je en was benieuwd hoe je dat verder kon gaan beargumenteren en hoopte dat je het kon onderbouwen met voorbeelden maar je gaf weer eens niet thuis toen ik er op inging.. je verviel weer in vluchtgedrag..

Als je nieuwsgierig bent, dan kun je beter luisteren naar de Duitsers.

Lady-Tamazight1
31-08-10, 22:54
Mijn vader zijn reactie hierop:

"ejow ejow hij komt deze kant op" :haha:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wide-O
31-08-10, 23:13
Bejaard geboren. Het zij zo.
Voor het overige is het inderdaad godgeklaagd, dat niemand je wil uitleggen wat je niet wenst te begrijpen.

Ik blijf je ervan verdenken dat de bekende Duitser G. Bomansch toch een grote invloed op je had.

Wide-O
31-08-10, 23:16
juist wel.. ik ben naast de islaam ook nieuwsgierig naar andere godsdienstige stromingen en sekten zoals het joodse chassidisme, orthodox jodendom, jaïnisme, sadhu's, sjamanisme, occulte stromingen en christendom

Probeer eens wat intelligente schrijvers. Je hoeft je echt niet te bekeren.

Aït Ayt
01-09-10, 00:29
Als je nieuwsgierig bent, dan kun je beter luisteren naar de Duitsers.

mwah.. er zijn meer dan genoeg (academische) publicaties over religie in andere talen dan het duits.. al wil ik best geloven dat mbt kritische studies over bijbel/jodendom/christendom er zeker en vast interessante uitgaven zullen zijn in het duits..

naar mijn mening is het nederlands iniedergeval zeer mager vertegenwoordigd als het gaat om publicaties over religie.. zoals bijvoorbeeld over jaïnisme, sjamanisme, occultisme, hindoeïsme en heidendom is weinig goeds te krijgen.. al helemaal als het gaat om academische publicaties.. maar ook over de een na grootste religie ter wereld is niet veel goeds te vinden in de nederlandse taal en dat is op z'n zachts gezegd vreemd..

H.P.Pas
01-09-10, 00:42
Ik blijf je ervan verdenken dat de bekende Duitser G. Bomansch toch een grote invloed op je had.

Als dat te merken is ben ik daar fier op. :ego:

John2
01-09-10, 01:53
werever:moe::moe: ge hebt gelijk ouwtje

krijg maar geen hart aanval
Saudi Aramco is een volledig geïntegreerd globaal petroleumbedrijf met hoofdzetel in Dhahran, Saoedi-Arabië, wereldwijd actief in exploratie & productie, raffinage, distributie, verscheping en marketing. Saudi Aramco heeft de grootste oliereserves ter wereld en een productiecapaciteit van 10 miljoen vaten ruwe olie per dag. Saudi Aramco heeft vestigingen, joint ventures en agentschappen in China, Egypte, Griekenland, Japan, Nederland, de Filippijnen, Korea, Singapore, de Verenigde Arabische Emiraten, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nee hoor een hartaanval krijg ik niet, zeker niet van een discussie op een forum site.
Maar als jij zo overtuigd bent van Aramco Oil Company (AOC) kijk dan eens op hun site, wie ze zijn en wat ze doen en welke partijen er zitten in deze organisatie.
Misschien kom jij er dan ook achter waarom olieconcerns hoofdkantoren/kantoren hebben in de plaatsen die ik noemde en niet in de landen die jij noemde, immers olie wordt verhandeld op de beurs en wel de grote beursen zoals in Amsterdam, London, New York, enzovoort, zo hebben olieconcerns zoals bijvoorbeeld Shell kantoren in London, New York en Den Haag.
Als je nu kijkt naar het adres van Shell Nederland in Den Haag en het adres van AOC, kom je misschien tot de conclusie dat ze in het zelfde pand zitten.
Althans als je dit bedrijf bedoeld.
http://kaznak.web.infoseek.co.jp/big/aramco1.jpg

aboenoeh
01-09-10, 09:28
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums


immers olie wordt verhandeld op de beurs en wel de grote beursen zoals in Amsterdam, London, New York, enzovoort, zo hebben olieconcerns zoals bijvoorbeeld Shell kantoren in London, New York en Den Haag.


Arabieren kopen westerse beurzen op

Meer dan de helft van de aandelen van de Londense beurs (LSE), de grootste van Europa, is gisteren in handen gekomen van twee concurrerende Arabische investeerders uit Dubai en Qatar.

Dit is een onderdeel van een ingewikkeld akkoord tussen beursbedrijf Nasdaq en Borse Dubai, dat gisteren werd bekendgemaakt. Het beursbedrijf uit Dubai heeft van Nasdaq onder meer 54 procent van de LSE-aandelen overgenomen voor een prijs van 14,14 pond (20,25 euro) per aandeel.

Daarmee komt feitelijk een einde aan de directe bemoeienis van Nasdaq met de Londense beurs. Eerder deed het bedrijf uit New York een vergeefse poging de LSE over te nemen en bouwde daartoe een belang op van 31 procent. Daarvan rest nu nog 3.

Daarnaast neemt Borse Dubai als onderdeel van de deal het Scandinavische beursbedrijf OMX over, dat het echter meteen zal doorverkopen aan Nasdaq.

De deal verontrustte een rivaal van Dubai Borse, de Qatar Investment Authority. De Qatari’s kochten prompt 20 procent van de LSE-aandelen op de vrije markt. Bovendien maakten ze zich langs dezelfde weg meester van 9,9 procent van de OMX-aandelen.

Bezorgde Congresleden drongen er gisteren bij de regering op aan grondig te bestuderen of de Amerikaanse veiligheidsbelangen niet worden geschaad, nu de Nasdaq-aandelen in Arabische handen lijken te komen. „We zullen er eens goed naar kijken”, beloofde president Bush. Vorig jaar rezen er protesten, toen het Witte Huis akkoord ging met de overname van Amerikaanse haveninstallaties door een havenbedrijf uit Dubai.

De Britse regering legt buitenlandse investeerders doorgaans weinig in de weg. Ook het nieuws dat 74 procent van de LSE-aandelen in Arabische handen is geraakt, heeft vooralsnog niet tot verontruste reacties geleid.

Opvallend was dat de Londense beurs zich gisteren in een verklaring ingenomen toonde met de actie van de Qatari’s. Het is een publiek geheim dat de verhouding tussen LSE-topvrouw Clara Furse en Nasdaq-voorman Bob Greifeld koel is. Ook is Furse niet erg gecharmeerd van Borse Dubai, meldden Britse kranten vanmorgen. Greifeld, gegriefd door het afketsen van zijn overnameplan, neemt op deze manier wraak op Furse, aldus The Daily Telegraph vanmorgen.
nrc.nl - Service - Dode link (http://www.nrc.nl/economie/article1873030.ec)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sjo
13-09-10, 21:31
Arabieren kopen westerse beurzen op

Meer dan de helft van de aandelen van de Londense beurs (LSE), de grootste van Europa, is gisteren in handen gekomen van twee concurrerende Arabische investeerders uit Dubai en Qatar.

Dit is een onderdeel van een ingewikkeld akkoord tussen beursbedrijf Nasdaq en Borse Dubai, dat gisteren werd bekendgemaakt. Het beursbedrijf uit Dubai heeft van Nasdaq onder meer 54 procent van de LSE-aandelen overgenomen voor een prijs van 14,14 pond (20,25 euro) per aandeel.

Daarmee komt feitelijk een einde aan de directe bemoeienis van Nasdaq met de Londense beurs. Eerder deed het bedrijf uit New York een vergeefse poging de LSE over te nemen en bouwde daartoe een belang op van 31 procent. Daarvan rest nu nog 3.

Daarnaast neemt Borse Dubai als onderdeel van de deal het Scandinavische beursbedrijf OMX over, dat het echter meteen zal doorverkopen aan Nasdaq.

De deal verontrustte een rivaal van Dubai Borse, de Qatar Investment Authority. De Qatari’s kochten prompt 20 procent van de LSE-aandelen op de vrije markt. Bovendien maakten ze zich langs dezelfde weg meester van 9,9 procent van de OMX-aandelen.

Bezorgde Congresleden drongen er gisteren bij de regering op aan grondig te bestuderen of de Amerikaanse veiligheidsbelangen niet worden geschaad, nu de Nasdaq-aandelen in Arabische handen lijken te komen. „We zullen er eens goed naar kijken”, beloofde president Bush. Vorig jaar rezen er protesten, toen het Witte Huis akkoord ging met de overname van Amerikaanse haveninstallaties door een havenbedrijf uit Dubai.

De Britse regering legt buitenlandse investeerders doorgaans weinig in de weg. Ook het nieuws dat 74 procent van de LSE-aandelen in Arabische handen is geraakt, heeft vooralsnog niet tot verontruste reacties geleid.

Opvallend was dat de Londense beurs zich gisteren in een verklaring ingenomen toonde met de actie van de Qatari’s. Het is een publiek geheim dat de verhouding tussen LSE-topvrouw Clara Furse en Nasdaq-voorman Bob Greifeld koel is. Ook is Furse niet erg gecharmeerd van Borse Dubai, meldden Britse kranten vanmorgen. Greifeld, gegriefd door het afketsen van zijn overnameplan, neemt op deze manier wraak op Furse, aldus The Daily Telegraph vanmorgen.
nrc.nl - Service - Dode link (http://www.nrc.nl/economie/article1873030.ec)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Heb je dat patattenkot nog ?

gr.
sjo

3adoowna amreeka
14-09-10, 04:49
Ik heb het artikel niet gelezen but I liked the title en ik zeg daarop; INSHALLAH!



Peace to the world
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
14-09-10, 06:18
Bin Laden is het vast vergeten, ouwe man.