PDA

Bekijk Volledige Versie : Iran: Franse presidentsvrouw is een hoer



John2
31-08-10, 12:56
di 31 aug 2010, 11:07

Iran: Carla Bruni is een hoer


Iran hekelt eigen media over 'hoer'
TEHERAN - Het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de media in eigen land bekritiseerd omdat die de Franse presidentsvrouw een hoer hadden genoemd.

„Beledigen van functionarissen van andere landen en het gebruiken van onbeleefde woorden wordt niet ondersteund door de Islamitische Republiek Iran”, zei de woordvoerder van het ministerie dinsdag tegen journalisten. „De media mogen het vijandige beleid van andere landen bekritiseren, maar moeten dan geen beledigende woorden gebruiken.”

Media in Iran noemden Carla Bruni zaterdag een prostituee en immorele vrouw, omdat zij het heeft opgenomen voor een Iraanse vrouw die is veroordeeld tot de dood door steniging wegens overspel.

Max Stirner
31-08-10, 13:14
Oh... dus toch geen hoer. Dat scheelt.

Een land met zo'n rijke geschiedenis, beschaving en cultuur, wat is daar in godsnaam misgegaan ?

Aït Ayt
31-08-10, 13:21
Oh... dus toch geen hoer. Dat scheelt.

Een land met zo'n rijke geschiedenis, beschaving en cultuur, wat is daar in godsnaam misgegaan ?

de islamitische republiek iran heeft niet 1 keer een ander land aangevallen terwijl ze sinds haar oprichting wel door anderen is aangevallen en regelmatig wordt ze geprovoceerd tot oorlog.. dan is het mischien juist wel dankzij die rijke geschiedenis aan beschaving dat het nog steeds niet vervalt in oorlogvoeren.. liever een land dat roept dat de ander een hoer is dan een land dat met bommen en granaten de ander aanvalt..

John61
31-08-10, 13:46
liever een land dat roept dat de ander een hoer is dan een land dat met bommen en granaten de ander aanvalt..

Het duidt allebei op een gebrek aan beschaving/respect, magoed daar hebben meer landen/mensen last van...............

Max Stirner
31-08-10, 14:46
de islamitische republiek iran heeft niet 1 keer een ander land aangevallen terwijl ze sinds haar oprichting wel door anderen is aangevallen en regelmatig wordt ze geprovoceerd tot oorlog.. dan is het mischien juist wel dankzij die rijke geschiedenis aan beschaving dat het nog steeds niet vervalt in oorlogvoeren.. liever een land dat roept dat de ander een hoer is dan een land dat met bommen en granaten de ander aanvalt..


+ Een land dat haar eigen kinderen met sleuteltjes om de nek (tbv het paradijs) de mijnenvelden injaagt, haar eigen vrouwen stenigt en haar eigen jongeren doodknuppelt.

Niet mijn definitie van een Heilstaatje.

aboenoeh
31-08-10, 15:34
+ Een land dat haar eigen kinderen met sleuteltjes om de nek (tbv het paradijs) de mijnenvelden injaagt, haar eigen vrouwen stenigt en haar eigen jongeren doodknuppelt.



Niet mijn definitie van een Heilstaatje.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja ik denk dat uw definitie van en heilstaat eeder en land is waar pedo,s uw kinderen met kruisjes om de nek mogen verwennen

waar vrouwen worden gebruikt als sexobject om iets verkocht te krijgen

en die haar jongeren terug gestuur krijgt in lijkzakken nadat ze in een voorgelogen onwinbare oorlog waren gedumpt :wijs::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
31-08-10, 15:36
Het duidt allebei op een gebrek aan beschaving/respect, magoed daar hebben meer landen/mensen last van...............

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



ja zoals u die kadafis uitgenodigde prostituees noemde

niet beseffend dat het uw volk is die ge daar laag laat vallen:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
31-08-10, 15:46
ja zoals u die kadafis uitgenodigde prostituees noemde

niet beseffend dat het uw volk is die ge daar laag laat vallen:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Vrouwen die voor geld een dictator bezoeken om hem enige eer te bewijzen, mag je van mij rustig een hoer noemen.

Aït Ayt
31-08-10, 17:23
+ Een land dat haar eigen kinderen met sleuteltjes om de nek (tbv het paradijs) de mijnenvelden injaagt, haar eigen vrouwen stenigt en haar eigen jongeren doodknuppelt.

Niet mijn definitie van een Heilstaatje.

dat van die kinderen is een triest dieptepunt in de jonge geschiedenis van iran..

Max Stirner
31-08-10, 17:51
dat van die kinderen is een triest dieptepunt in de jonge geschiedenis van iran..


Één van de vele dieptepunten.

PaRiSCaSa
31-08-10, 17:52
Is that because Carla Bruni litterally said "monogamy bores me terribly" and that she is " monogamous from time to time"...:)

Wide-O
31-08-10, 17:59
Is that because Carla Bruni litterally said "monogamy bores me terribly" and that she is " monogamous from time to time"...:)

Ja nou, hoe zou je zelf zijn als je met Sarko getrouwd was. :zegniets:

(OK, ze had er ook NIET mee kunnen trouwen, maar dat is zout op slakken leggen. :ego: )

mark61
31-08-10, 18:00
Oh... dus toch geen hoer. Dat scheelt.

Een land met zo'n rijke geschiedenis, beschaving en cultuur, wat is daar in godsnaam misgegaan ?

Het volk aan de macht. Na een 'revolutie' komt altijd het schuim der natie bovendrijven.

tanger'73
31-08-10, 18:00
dat van die kinderen is een triest dieptepunt in de jonge geschiedenis van iran..

dat kan je wel stellen, onbegrijpelijk.

mark61
31-08-10, 18:01
Is that because Carla Bruni litterally said "monogamy bores me terribly" and that she is " monogamous from time to time"...:)

Dat vinden veel islamitische mannen toch ook? Tis alleen dat vrouwen dat niet mogen vinden.

Max Stirner
31-08-10, 18:04
Is that because Carla Bruni litterally said "monogamy bores me terribly" and that she is " monogamous from time to time"...:)


Of is het omdat veel 'vrome moslims' nauwelijks een ander woord lijken te kennen om een vrouw te typeren ?

PaRiSCaSa
31-08-10, 18:10
Dat vinden veel islamitische mannen toch ook? Tis alleen dat vrouwen dat niet mogen vinden.

True. Allowed in Islam.

But why does Sarkozy want to revoke the French citizenship to all people ( understand Muslims) who practice polygamy on the name of the "Human Rights"?

Will the law be applicable to his wife? I doubt it.

mark61
31-08-10, 18:13
Of is het omdat veel 'vrome moslims' nauwelijks een ander woord lijken te kennen om een vrouw te typeren ?

Ook Tukkers schijnen het daar moeilijk mee te hebben. Maar het is spot on.

PaRiSCaSa
31-08-10, 18:18
Ja nou, hoe zou je zelf zijn als je met Sarko getrouwd was. :zegniets:



Not my cup of tea. Unconceivable :)

Aït Ayt
31-08-10, 18:20
Één van de vele dieptepunten.

er zijn de nodige fouten en misdaden begaan als gevolg vd revolutie.. dat is waar..

Aït Ayt
31-08-10, 18:25
dat kan je wel stellen, onbegrijpelijk.

en dan is er vermoedelijk nog geen greintje schuldbesef bij die lui over wat ze die kinderen aangedaan hebben..

mark61
31-08-10, 18:25
True. Allowed in Islam.

But why does Sarkozy want to revoke the French citizenship to all people ( understand Muslims) who practice polygamy on the name of the "Human Rights"?

Will the law be applicable to his wife? I doubt it.

Ik heb niet op hem gestemd. Hij is blijkbaar wanhopig.

Nou ja, als ik het goed begrijp, pas als ze andere mannen in het Elysée laat wonen :hihi:

tanger'73
31-08-10, 18:27
en dan is er vermoedelijk nog geen greintje schuldbesef bij die lui over wat ze die kinderen aangedaan hebben..

Dacht dat ze dat notabene nog een hemelse daad vonden?

Wide-O
31-08-10, 18:40
Het volk aan de macht. Na een 'revolutie' komt altijd het schuim der natie bovendrijven.

Die eerste maanden van de revolutie van 1979 zijn heel interessant eigenlijk. Net zoals bij de Fr. revolutie ging het niet helemaal volgens plan.

mark61
31-08-10, 18:45
Die eerste maanden van de revolutie van 1979 zijn heel interessant eigenlijk. Net zoals bij de Fr. revolutie ging het niet helemaal volgens plan.

Precies, daar zijn heel rare dingen gebeurd.

Het begint er meestal mee dat de deelnemers heel verschillende ideeën blijken te hebben over met wat voor revolutie ze eigenlijk bezig zijn :hihi:

Bolsjewieken en mensjewieken. SS en SA. Fundi's en democraten in Iran. Bakhtiar vermoord in Parijs, Bani Sadr weggewerkt....

mark61
31-08-10, 18:47
Dacht dat ze dat notabene nog een hemelse daad vonden?

Het waren vrijwilligers van de Basiedj, en ik denk dat de machthebbers in paniek waren destijds. Ze wisten denk ik niet hoe ze anders het technologisch superieure Irak buiten de deur moesten houden.

Wide-O
31-08-10, 19:06
Het begint er meestal mee dat de deelnemers heel verschillende ideeën blijken te hebben over met wat voor revolutie ze eigenlijk bezig zijn :hihi:


Wat men wou omverwerpen was duidelijk. De door de CIA gesteunde Sjah, de geheime dienst (Savak?). Ik denk dat 99% van de mensen ter plaatse het daar over eens waren. Wie niet, eigenlijk?

En toen ging het anders dan gedacht. (bron: Fisk, Sardar...) En wel heel snel.

Ik zie nog steeds de uitdrukking voor me van een heel gelovige moslim (tamelijk "high up the hierarchy") die zich afvroeg of dit allemaal wel goed gegaan was. Nee, ik heb geen bron. Vergeten.

Op een gegeven moment leek het goed te komen (gematige leider, terugtrekking van fatwahs), en toen kwam er weer een andere clown.

Niets nieuws onder de zon dus.

mark61
01-09-10, 10:01
Wat men wou omverwerpen was duidelijk. De door de CIA gesteunde Sjah, de geheime dienst (Savak?). Ik denk dat 99% van de mensen ter plaatse het daar over eens waren. Wie niet, eigenlijk?

En toen ging het anders dan gedacht. (bron: Fisk, Sardar...) En wel heel snel.

Ik zie nog steeds de uitdrukking voor me van een heel gelovige moslim (tamelijk "high up the hierarchy") die zich afvroeg of dit allemaal wel goed gegaan was. Nee, ik heb geen bron. Vergeten.

Op een gegeven moment leek het goed te komen (gematige leider, terugtrekking van fatwahs), en toen kwam er weer een andere clown.

Niets nieuws onder de zon dus.

Ja, samen ergens tegen zijn is makkelijk.

Nee. Maar ja, elk ander systeem dan democratie leidt snel tot aberraties. De democratie zelf ook al, maar dan tenminste geleidelijk en in alle openheid.

PaRiSCaSa
02-09-10, 18:10
Book on 'secret lovers' of Carla Bruni set to release in France

A controversial new book which will give insight on "secret life and lovers" of Carla Bruni-Sarkozy is all set to be published in France this month.

Lawyers for French President Nicolas Sarkozy's third wife are said to be bracing themselves for the release of the work by Besma Lahouri.

Security around the book is tight and the Paris publishers, Flammarion, have not even disclosed its title.

"It's a robust, anything-goes book which contains explosive revelations about everything from Carla's relationship with secret lovers to plastic surgeons," the Telegraph quoted a publishing source as saying.

"The principal story is about a fast-living adventuress with an obsession with wealth and fame. Nobody from Carla's camp has assisted with anything. This is a proper, unbiased investigation into a world-famous former model, pop singer and first lady," he added.

Lahouri, who made his name with a biography of French footballer Zinedine Zidane, is currently in hiding and security guards are said to be protecting his work, which is due out in about two weeks.

A source at the Elysee Palace said any attacks on Bruni-Sarkozy, including in biographies, would be viewed "very seriously".

A spokesman for Flammarion said the new biography, one of at least two being published before Christmas, is "an investigation without co-operation, and without bias".

He said the company's lawyers had been involved in its production in readiness for "any legal action". (ANI)

http://feeds.bignewsnetwork.com/?sid=679838

PaRiSCaSa
02-09-10, 18:14
Ah non Besma, c'est haram les ragots, pas pendant le Ramadan! :hihi: