PDA

Bekijk Volledige Versie : regeltjes regeltjes regeltjes



super ick
01-09-10, 09:46
Weer inspectie tuinen door Mercatus

31-08-2010

Woningcorporatie Mercatus gaat in september opnieuw de tuinen van ruim 3600 huurwoningen in Noordoostpolder inspecteren. Dit omdat niet alle huurders hun tuin goed onderhouden.

Mercatus controleerde in mei de tuinen van hun huurwoningen voor het eerst. Toen werden vierhonderd mensen aangesproken op de staat van hun tuin.

Na twee hercontroles hadden zestien huurders hun tuin nog steeds niet op orde. Bij vijf huurwoningen schakelde Mercatus daarop een hoveniersbedrijf in. De huurders kregen de rekening.

John61
01-09-10, 12:35
Mijn geloof gebiedt me om al het groen ongestoord te laten groeien, of het nu onkruid is of niet.

super ick
01-09-10, 14:41
Mijn geloof gebiedt me om al het groen ongestoord te laten groeien, of het nu onkruid is of niet.

Maffer moet het niet worden.

John61
01-09-10, 14:59
Maffer moet het niet worden.

Tis de enige manier om op dit forum te overleven:D.

Zoals bijv. dit schone schrijven van ene mevrouw malikah
Salaam Aleykoum

Moge hier gaauw een verandering in komen.
FDe mujahideen zijn al onderweg alhamdullilah vanuit afghanistan somalie.

Tis een kwestie van tijd inshaAllah dan is het afgelopen met Amerika en zijn handlangers|!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
01-09-10, 17:35
Tis de enige manier om op dit forum te overleven:D.

Zoals bijv. dit schone schrijven van ene mevrouw malikah
Salaam Aleykoum

Moge hier gaauw een verandering in komen.
FDe mujahideen zijn al onderweg alhamdullilah vanuit afghanistan somalie.

Tis een kwestie van tijd inshaAllah dan is het afgelopen met Amerika en zijn handlangers|!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

En die komen voor het tuin onderhoud?

John61
01-09-10, 20:11
En die komen voor het tuin onderhoud?

Wie weet :) maar van mijn groen blijven zij af!:ego:

super ick
02-09-10, 00:34
En die komen voor het tuin onderhoud?

Ik zie het verband ook niet.......... Maar ik begin toch langzamerhand af te haken hier. Sinds die Ansaarmongolen er ongestraft van alles uit mogen gooien.

John2
02-09-10, 10:24
Ik zie het verband ook niet.......... Maar ik begin toch langzamerhand af te haken hier. Sinds die Ansaarmongolen er ongestraft van alles uit mogen gooien.
Vermoedelijk is dit ook de redenen dat ansaar is toegelaten op deze site aan de andere kant kun je het ook zien hoe het gaat in de echte wereld als je ineens wordt overspoeld met dit gespuis en dat de situatie onhoudbaar wordt voor de gematigde mens in het land en vinden ze dan nog vreemd dat mensen massaal richting Wilders trekken.
Als ik lees wat hier wordt geschreven de laatste maanden en zie wat Wilders zegt, kan ik alleen maar komen tot de conclusie dat Wilders 100% gelijk heeft.
Maar.........
Ik kan hierin niet meegaan omdat 90% wel normaal functioneert en ik voor die 10% geen dictatuur wil in Nederland al zie ik het gevaar wel.

super ick
02-09-10, 11:30
Vermoedelijk is dit ook de redenen dat ansaar is toegelaten op deze site aan de andere kant kun je het ook zien hoe het gaat in de echte wereld als je ineens wordt overspoeld met dit gespuis en dat de situatie onhoudbaar wordt voor de gematigde mens in het land en vinden ze dan nog vreemd dat mensen massaal richting Wilders trekken.
Als ik lees wat hier wordt geschreven de laatste maanden en zie wat Wilders zegt, kan ik alleen maar komen tot de conclusie dat Wilders 100% gelijk heeft.
Maar.........
Ik kan hierin niet meegaan omdat 90% wel normaal functioneert en ik voor die 10% geen dictatuur wil in Nederland al zie ik het gevaar wel.

Nou nou zeg. JIj gaat wel erg snel om. Alleen voor die Aboehdinges en nog 2 kneusjes?
Die zitten alleen te treiteren. Intussen lopen ze lekker rond in Amerikaanse kleding en eten kipnuggets bij de MacDonalds.
Lekker vanachter hun computer vanuit hun warme slaapkamertje posten hoe goed de Taliban is.
Nepmoslims die het nog geen dag overleven tussen hun 'helden'.

John2
02-09-10, 12:19
Nou nou zeg. JIj gaat wel erg snel om. Alleen voor die Aboehdinges en nog 2 kneusjes?
Die zitten alleen te treiteren. Intussen lopen ze lekker rond in Amerikaanse kleding en eten kipnuggets bij de MacDonalds.
Lekker vanachter hun computer vanuit hun warme slaapkamertje posten hoe goed de Taliban is.
Nepmoslims die het nog geen dag overleven tussen hun 'helden'.

Nou erg snel, bijna 2 maanden dat is niet zo erg snel of impulsief.
En 3 nep-moslims op 50 prikkers is 6% en voldoet hiermee aan het landelijk gemiddelde en dat is veel, 6% van 16.000.000 zijn 960.000 idioten die hier dus de zelfde gedachten hebben en er ook voor durven uitkomen.

super ick
02-09-10, 13:56
Nou erg snel, bijna 2 maanden dat is niet zo erg snel of impulsief.
En 3 nep-moslims op 50 prikkers is 6% en voldoet hiermee aan het landelijk gemiddelde en dat is veel, 6% van 16.000.000 zijn 960.000 idioten die hier dus de zelfde gedachten hebben en er ook voor durven uitkomen.

Haha wat een redenering! Het percentage wat op maroc dwaze uitspraken doet staat synoniem voor het percentage van de bevolking?
Dat lijkt mij wel erg kort door de bocht.
Gelukkig staat maroc niet model voor de maatschappij. Als dat zo zou zijn had Geert wel 80 zetels.

John2
02-09-10, 15:03
Haha wat een redenering! Het percentage wat op maroc dwaze uitspraken doet staat synoniem voor het percentage van de bevolking?
Dat lijkt mij wel erg kort door de bocht.
Gelukkig staat maroc niet model voor de maatschappij. Als dat zo zou zijn had Geert wel 80 zetels.

Nee hoor aanpassen heet dit, gewoon net zo dom lullen als deze nep moslims :ego:

super ick
03-09-10, 09:54
Nee hoor aanpassen heet dit, gewoon net zo dom lullen als deze nep moslims :ego:

Als je hersens hebt werkt dat niet. Het blijft aan je knagen.

John2
03-09-10, 10:21
Als je hersens hebt werkt dat niet. Het blijft aan je knagen.
Nee dat klopt het werkt ook niet, niet hier op maroc/ansaar.nl en niet in Europa.
Zolang er niet wordt opgetreden tegen dit soort vormen van geweld.
Hier grijpen de moderators niet in en landelijk gezien de overheden niet.
Tot die tijd is het of dweilen met de kraan open of huilen met de wolven.

Wat ik wel vreemd vind is dat topic's worden verwijderd die hier melding van maken, maar de kwalijke priksels gewoon blijven staan.
Ik verwacht dan ook dat er vandaag of morgen zal worden ingegrepen door MID voor het zaaien van haat en oproepen tot geweld.
Dit alles volgens Artikel 137e Wetboek van Strafrecht, waarbij zelfs de moderators kunnen worden veroordeeld volgens Wetboek van Strafrecht Artikel 465 ;)

tanger'73
03-09-10, 12:42
wat dacht je van de verkeersboetes die aanstaande weereens met 15% worden verhoogd (in 2008 al met 20%)? Men claimt dat de verkeersveiligheid daarmee gebaat is.

John2
03-09-10, 13:41
wat dacht je van de verkeersboetes die aanstaande weereens met 15% worden verhoogd (in 2008 al met 20%)? Men claimt dat de verkeersveiligheid daarmee gebaat is.

Nee natuurlijk niet, ik zal nog harder moeten rijden om meer te kunnen werken om zo deze boetes te kunnen betalen. :hihi: