PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaans koppel steekt baby in koelkast



aboenoeh
02-09-10, 22:20
http://static0.hln.be/static/FOTO/pe/17/8/2/media_xl_3856067.jpg?20100902225535
Een koppel heeft hun kinderen mishandeld. De vader stopte zijn zeven maanden oude baby in de koelkast. Het dochtertje van 19 maanden zat onder de blauwe plekken toen het bij de oma afgeleverd werd. Ze had ook brandwonden.
Het was de oma die de politie verwittigde. Chance en Leann Kracke hadden hun kroost bij haar afgezet omdat ze een verplichte drugstest moesten ondergaan. De vrouw zag meteen dat er iets mis was met de baby's en belde de politie. De vader, Chance verklaarde dat hij zijn baby toen hij aan het koken was, wel in de koelkast moest steken omdat de vloer van de keuken vol kakkerlakken liep en vol uitwerpselen lag. Pas na twintig minuten toen de baby aan het huilen ging, haalde hij het jongetje uit de koelkast.

Ook het meisje was er erg aan toe. Ze had net als haar broertje blauwe plekken en kneuzingen. Haar brandwonden waren volgens de vader afkomstig van een lekkende aansteker.

De politie ging ook een kijkje nemen in de woning van het koppel in Chandler, Arizona. Ze troffen er honderden kakkerlakken aan. Het ongedierte kroop overal rond. De vloeren lagen ook vol uitwerpselen en urine. De ouders werden opgesloten op beschuldiging van kinderverwaarlozing en het bezit van verdovende middelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

romaissa_DH
03-09-10, 16:37
waardeloos.

Hartverscheurend, ik kan mij niet voorstellen dat je jou kinderen zowiezo in zo'n omgeving vol kakkerlakken stopt.

En het nog goed willen praten over de kneuzingen, blauwe plakken en brandwonden. Ik hoop dat ze de baby's niet terug krijgen want wie weet wordt het voor de volgende keer hun dood.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

K.arima
03-09-10, 17:47
waardeloos.

Hartverscheurend, ik kan mij niet voorstellen dat je jou kinderen zowiezo in zo'n omgeving vol kakkerlakken stopt.

En het nog goed willen praten over de kneuzingen, blauwe plakken en brandwonden. Ik hoop dat ze de baby's niet terug krijgen want wie weet wordt het voor de volgende keer hun dood.

:goedzo:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

romaissa_DH
04-09-10, 16:55
Up.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wide-O
04-09-10, 17:05
Typisch negers!

tanger'73
04-09-10, 17:13
Typisch negers!


negers, baby en koelkast?

Wide-O
04-09-10, 17:32
negers, baby en koelkast?

OK, negers hebben meestal geen koelkasten. ;)

Grappig genoeg (de voornamen zijn typisch namen voor "afro-americans") zijn het niet eens negerts!

http://badbreeders.net/wp-content/uploads/ChanceKracke-150x93.jpg

Om maar te zeggen: ik snap de zin van dit soort berichten niet zo.

Edit: maar wie hier niet genoeg kan van krijgen: http://badbreeders.net/

H.P.Pas
04-09-10, 18:07
Om maar te zeggen: ik snap de zin van dit soort berichten niet zo.


De wereld is slecht maar wij zijn braaf.
Simpel toch ?

aboenoeh
04-09-10, 18:12
OK, negers hebben meestal geen koelkasten. ;)







Grappig genoeg (de voornamen zijn typisch namen voor "afro-americans) zijn het niet eens negerts!







http://badbreeders.net/wp-content/uploads/ChanceKracke-150x93.jpg







Om maar te zeggen: ik snap de zin van dit soort berichten niet zo.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

Om maar te zeggen: ik snap de zin van dit soort berichten niet zo.

wij zijn braaf en heilig en voor alles hebben we en verklaring

maar de rest
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
04-09-10, 18:54
Om maar te zeggen: ik snap de zin van dit soort berichten niet zo.

wij zijn braaf en heilig en voor alles hebben we en verklaring

maar de rest
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Prima opmerking, je snapt het

fisherman1969
04-09-10, 19:04
Prima opmerking, je snapt het

Mogelijk snapt hij het ?? ,
maar hij vergeet ff dat er hier in Nederland nog niet zolang geleden 3 dode baby,s zijn gevonden .
Maar ja daar kun je niet achter zetten:
happend in the U.S.A

StevieK
04-09-10, 19:30
Mogelijk snapt hij het ?? ,
maar hij vergeet ff dat er hier in Nederland nog niet zolang geleden 3 dode baby,s zijn gevonden .
Maar ja daar kun je niet achter zetten:
happend in the U.S.A

Eigenlijk kan je het hem niet kwalijk nemen, hij staat nog jong in het leven en heeft waarschijnlijk nog niet meegemaakt.

Ik zou ook zo reageren als hem als je alleen maar negatieve informatie over USA krijgt, natuurlijk is er geen perfect land, maar als ik dan toch onder de knoet moet zitten dan beter onder USA dan onder een andere grootmacht.

Natuurlijk heeft USA grote invloed op vele zaken in Europa en dat ook allemaal uit eigenbelang en eigenbescherming, Dat weten we allemaal.

Maar gelukkig mag je USA te een bepaald level mag bekritiseren, dat kan je van andere grootmachten niet zeggen.

Ik ben vroeger ook uitgezonden geweest naar Libanon, heb ook veel ellende,bloed, doden gezien. Vaak wil ik vergeten wat ik gezien heb. Ik heb veel ellende gezien in andere landen. Deze ellende is wel bepalend geweest voor mij gehele leven. Ik ben vaak tevreden met weinig.

malikah4
04-09-10, 20:23
Was jij daar in 1982 in Libanon? en werrktte jij voor de VN?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
04-09-10, 21:26
Eigenlijk kan je het hem niet kwalijk nemen, hij staat nog jong in het leven en heeft waarschijnlijk nog niet meegemaakt.

Ik zou ook zo reageren als hem als je alleen maar negatieve informatie over USA krijgt, natuurlijk is er geen perfect land, maar als ik dan toch onder de knoet moet zitten dan beter onder USA dan onder een andere grootmacht.

Natuurlijk heeft USA grote invloed op vele zaken in Europa en dat ook allemaal uit eigenbelang en eigenbescherming, Dat weten we allemaal.

Maar gelukkig mag je USA te een bepaald level mag bekritiseren, dat kan je van andere grootmachten niet zeggen.

Ik ben vroeger ook uitgezonden geweest naar Libanon, heb ook veel ellende,bloed, doden gezien. Vaak wil ik vergeten wat ik gezien heb. Ik heb veel ellende gezien in andere landen. Deze ellende is wel bepalend geweest voor mij gehele leven. Ik ben vaak tevreden met weinig.

Ja alles duid er op dat dit jocchie een een zijdige voorlichting krijgt .
Ik ben een kind van net voor de oorlog ,en was 5 jaar toen de bevrijding kwam , hoewel we bevrijd zijn door de Canadezen , werden die ook al als Amerikanen enoemd en zelfs de Engelsen !
We wisten niet beter Amerika was goed , en gek genoeg is dat ook zo
we vergeten een ding er vochten ook duizenden NEGROIDE mensen mee en zelfs Moslims (want die wonen ook in AMERIKA ) .
Gek genoeg heeft deze overwinning opNazie Duitsland veel goeds op gebracht ,neem maar het rassen onderscheid in de U.S.A maar ook de vrijheid van Godsdienst kon blijven bestaan !! want Nazie,s hadden niks op met welke godsdienst dan ook .
Maar ook de slechte kanten van de U.S.A kwamen hier in de mode ,vrouwen gingen roken alles wat van de U.S.A was ,,inn,,
die evolutie ging door dank zij de U.S.A hebben we Telefoon.T.V enz enz .
En het gekke is dat deze Amerika hatertjes dankbaar gebruik maken van de verdervelijke WESTERSE invloed , ze scheuren op brommers hebben de meest moderne mobieltjes ,en als ze op vacantie gaan inMAROKKO weten ze van gekkigheid niet hoe ze moeten opvallen met hun WESTERSE blinkblink.
Mijn visie op Amerika is na ruim 65 jaar ook gewijzigd ,maar feit is dat dank zei de AMERIKANEN ik nog leef en vele met mij en laten we eerlijk zijn
geen mens hoeft hier in Nederland honger te lijden, we hebben schoon drinkwater en dak boven ons hoofd en bijna allemaal een T.V en P.C enz enz
En maar kankeren dat het hier niet deugd maar vergeten wordtdat elke dag honderden mensen hier graag zouden willen wonen en dat geld ook voor de U.S.A !!
grtjs fisherman
van auto tot horloge .

tanger'73
07-09-10, 01:00
OK, negers hebben meestal geen koelkasten. ;)

Grappig genoeg (de voornamen zijn typisch namen voor "afro-americans") zijn het niet eens negerts!

http://badbreeders.net/wp-content/uploads/ChanceKracke-150x93.jpg

Om maar te zeggen: ik snap de zin van dit soort berichten niet zo.

Edit: maar wie hier niet genoeg kan van krijgen: http://badbreeders.net/


Daar heb je een punt. Wilders alszijnde de neger van Venlo, werd in zijn jeugd zonder meer ook zwaar getraumatiseerd.