PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamas wenst geen vrede............



John2
03-09-10, 09:59
Een commandant van de Palestijnse veiligheidsdiensten zegt dat de nieuwste golf van terreur een poging is van de islamistische terreurgroep om de vredesbesprekingen te verstoren, en waarschuwt ervoor dat de terreurdaden van Hamas nog zullen toenemen naarmate de onderhandelingen vooruitgang boeken. Hamas zal proberen om nog meer terroristische aanslagen tegen Israëli’s in het Israëlische district Judea en Samaria uit te voeren, zo vertelde een bron bij de Palestijnse Autoriteit donderdagnacht aan Ynet.

Brigade-Generaal Adnan Damiri, een commandant en woordvoerder van de Palestijnse veiligheidsdiensten en van de politie, zei dat de PA de veiligheidstroepen in de hoogste staat van alarm zijn. Wij gaan er vanuit dat Hamas zal trachten om meer aanvallen te lanceren en dat de Israëli’s in het gebied evengoed hun vergeldingsacties zullen proberen uit te breiden.”

De afgelopen drie dagen gezien vonden drie terreuraanslagen plaats tegen Israëli’s: dinsdag werden vier Israëliërs en een ongeboren kind van negen maanden gedood in de buurt van Mount Hebron, woensdag werden twee Israëliërs gewond in de buurt van Ramallah, en donderdag werd een 12-jarig meisje gewond toen ze werd gestenigd door Palestijnse jongeren nabij Tapuach Junction.


Beeld uit de propagandafilm van Hamas TV die een reconstructie met 'acteurs' brengt van hun aanslag waarbij terroristen van Hamas onder meer twee Joodse vrouwen en een ongeboren kind van negen maanden vermoordden
Het is weer feest in Gaza

Hamas heeft de golf van de door haar gepleegde aanslagen al uitbundig gevierd [waar Joods bloed vloeit lachen de Palestijnse islamisten weer]. Voortdurend zenden zij op de Gazaanse openbare omroep Hamas TV gedramatiseerde reconstructies uit van de eerste twee aanslagen, waarin acteurs zich voordoen als religieus-orthodoxe Joden die worden doodgeschoten door Palestijnse terroristen.

Generaal Damiri zei dat zowel de geschiedenis als de statistieken bewijzen dat Hamas zal proberen om de Israëlisch-Palestijnse vredesbesprekingen te verstoren, net zoals zij dat deden in 1996 en 1997. “Als de onderhandelingen vooruitgang boeken, en als ze zien dat de vrede een kans maakt, zal Hamas proberen de intensiteit van hun aanslagen nog op te voeren.”

Algemene Damiri zei ook dat de Palestijnse Autoriteit aan beide zijden de gezamenlijke inspanning ziet door de “vijanden van de vrede” om het vredesproces te verstoren. “Dit project van Hamas is dat van de dood in tegenstelling tot dat van de PA dat een project is van leven en vrede.” “Israël,” zo vervolgde hij, moet zijn angst overwinnen en de Palestijnse veiligheidsdiensten toestaan om de volledige controle over alle gebieden te nemen.
http://wordpress.com/2010/09/pelest1.png?w=500&h=333 (http://brabosh.files.wordpress.com/2010/09/pelest1.png?w=500&h=333)

Fibonaci
03-09-10, 10:13
Nee, tijdens de vredesbesprekingen gaat Hamas fijn even een aantal joden doodschieten, met andere woorden, met die gasten valt niet te lullen.

knuppeltje
03-09-10, 10:33
Alweer gehuichel over die zogenaamde bereidheid van Israël.

O ze zijn zo bereid om dat akkoord te sluiten, alleen zal dat nooit of te nimmer gebeuren, dat zou tot een levensvatbare Palestijnse staat moeten leiden. Dan kunnen de zionistiche kolonisten in de bezette gebieden niet meer verder gaan met het bouwen aan een Eretz Israël, waar alleen joden het voor het zeggen hebben, en de Palestijnen slechts een marginaal bestaan zullen leiden, als ze al niet verdreven zijn. Mwa, dat hebben de meeste nu ook al, maar sommigen hier doen alsof ze dat blijkbaar nog steeds niet door hebben.
Bij Hamas weten ze donders goed waar het allemaal op uit zal draaien, ook al plegen ze voor altijd geen enkele aanslag meer.

Wanneer stoppen julie dwazen eindelijk eens met dit ontstellend gehuichel.

John2
03-09-10, 10:35
Nee, tijdens de vredesbesprekingen gaat Hamas fijn even een aantal joden doodschieten, met andere woorden, met die gasten valt niet te lullen.

Eigenlijk begrijpelijk, namelijk als er vrede komt in deze regio, wordt er ook onderzoeken gedaan naar Hamas en massagraven in de Palestijnse gebieden, tevens zal er worden gevraagd om uitlevering van Hamas leiders die zich schuldig maken/maakten aan misdrijf tegen de mensheid en terrorisme.
Want ook dit is één van de punten van onderhandeling voor vrede.

Fibonaci
03-09-10, 10:44
Eigenlijk begrijpelijk, namelijk als er vrede komt in deze regio, wordt er ook onderzoeken gedaan naar Hamas en massagraven in de Palestijnse gebieden, tevens zal er worden gevraagd om uitlevering van Hamas leiders die zich schuldig maken/maakten aan misdrijf tegen de mensheid en terrorisme.
Want ook dit is één van de punten van onderhandeling voor vrede.Dictatoren hebben oorlog nodig om te overleven.

John2
03-09-10, 10:58
Alweer gehuichel over die zogenaamde bereidheid van Israël.

O ze zijn zo bereid om dat akkoord te sluiten, alleen zal dat nooit of te nimmer gebeuren, dat zou tot een levensvatbare Palestijnse staat moeten leiden. Dan kunnen de zionistiche kolonisten in de bezette gebieden niet meer verder gaan met het bouwen aan een Eretz Israël, waar alleen joden het voor het zeggen hebben, en de Palestijnen slechts een marginaal bestaan zullen leiden, als ze al niet verdreven zijn. Mwa, dat hebben de meeste nu ook al, maar sommigen hier doen alsof ze dat blijkbaar nog steeds niet door hebben.
Bij Hamas weten ze donders goed waar het allemaal op uit zal draaien, ook al plegen ze voor altijd geen enkele aanslag meer.

Wanneer stoppen julie dwazen eindelijk eens met dit ontstellend gehuichel.
*Ik zal stoppen op het moment dat Hamas stopt met het vermoorden van onschuldige burger, zowel in Israël als wel in hun eigen Palestijnse gebieden.
*Ik zal stoppen wanneer het bekend is waar de 6500 locale medewerkers van de VN zijn gebleven.
*Ik zal stoppen wanneer we weten waar de 680 Christelijke gezinnen zijn gebleven die in de zuidelijke kampen zaten.
*Ik zal stoppen wanneer we weten waar de 168 Artsen zijn gebleven die zijn afgevoerd.
Totaal worden er naar schatting sinds 2005 meer dan 250.000 burgers vermist in de Palestijnse gebieden die zaten in de vluchtelingen kampen, tevens worden er 7328 Palestijnse burgers vermist die gevangen zaten op grond van verraad.


Dictatoren hebben oorlog nodig om te overleven.

Inderdaad.

knuppeltje
03-09-10, 12:44
*Ik zal stoppen op het moment....

Sjonny, er is hier geen mens die nog gelooft dat jij ooit zal stoppen met je gefantaseer, gedraai, gelieg en gehuichel.

Knoop dat eindelijk eens in je oren.

Fibonaci
03-09-10, 12:57
Sjonny, er is hier geen mens die nog gelooft dat jij ooit zal stoppen met je gefantaseer, gedraai, gelieg en gehuichel.

Knoop dat eindelijk eens in je oren.Fantasie, daar voor moet je bij den profeet zijn. Een wrang soort fantasie overigens.

John2
03-09-10, 13:13
Sjonny, er is hier geen mens die nog gelooft dat jij ooit zal stoppen met je gefantaseer, gedraai, gelieg en gehuichel.

Knoop dat eindelijk eens in je oren.

Welke fantasie, welk gedraai, welk gehuichel en welk gelieg knuppeltje?
Jij demoniseert mijn schrijven hier en doet een poging om mij zwart te praten tegenover de rest, net als jou vriendje in crime Mark.
Iets wat jou nog Mark niet lukt of zal lukken, alleen vraag ik me af waarom?
Omdat ik jarenlang werkzaam ben geweest voor diverse instellingen en hierdoor veel ellende heb gezien in deze landen, en dan nog waarom jalouzie?
Jongen ik zou direct met je willen ruilen en eens zien hoe jij zou reageren op het terrorisme als jij vrienden en collega's moet missen die ineens spoorloos verdwijnen gewoon, omdat zij zich inzetten voor de burgers in het land.

In mijn ogen ben jij net als velen die hier lopen te schelden niet meer dan een salon activist die vanachter zijn computertje veilig thuis proberen mee te praten over de problemen in de wereld en hier afgaan wat de opinie schrijft in de media, waardoor ze geen beeld meer kunnen vormen voor de werkelijkheid wat er speelt in de wereld en de probleem gebieden.

Maar wat mij betreft mag jij doorgaan met demoniseren van mij als persoon en het verkrachten van topic's zonder in te gaan op het nieuws dat ik schrijf, maar je kunt ook eens je vakantie nuttig besteden en eens in deze landen gaan kijken hoe de mensen daar leven.:fpotver:

John2
03-09-10, 13:15
Fantasie, daar voor moet je bij den profeet zijn. Een wrang soort fantasie overigens.


En bij deze salon-activisten die nog nooit geweld van dichtbij hebben gemaakt dan hooguit een relletje in hun straat of vechtpartij als ze uitgaan en zelfs dan kijken ze nog toe op afstand in angst een klap of een dreun op te lopen.

knuppeltje
03-09-10, 14:35
Fantasie, daar voor moet je bij den profeet zijn. Een wrang soort fantasie overigens.


Die is dus al eeuwen dood, als hij bestaan heeft tenminste, maar dat is zelfs niet zeker.

Voorlopig tonen jij en onze Sjonny dat jullie over meer dan genoeg fantasie te beschikken.

Onze Sjonny draait en liegt er ook nog eens naar hartelust op los.

knuppeltje
03-09-10, 14:40
alleen vraag ik me af waarom?:

Waarom je zo draait, liegt en huichelt, dat vraagt niemand hier zich nog af Sjonny.

Gewoon een questie van gestesgesteldheid.

Slinger
03-09-10, 14:56
Alweer gehuichel over die zogenaamde bereidheid van Israël.

O ze zijn zo bereid om dat akkoord te sluiten, alleen zal dat nooit of te nimmer gebeuren, dat zou tot een levensvatbare Palestijnse staat moeten leiden. Dan kunnen de zionistiche kolonisten in de bezette gebieden niet meer verder gaan met het bouwen aan een Eretz Israël, waar alleen joden het voor het zeggen hebben, en de Palestijnen slechts een marginaal bestaan zullen leiden, als ze al niet verdreven zijn. Mwa, dat hebben de meeste nu ook al, maar sommigen hier doen alsof ze dat blijkbaar nog steeds niet door hebben.
Bij Hamas weten ze donders goed waar het allemaal op uit zal draaien, ook al plegen ze voor altijd geen enkele aanslag meer.

Wanneer stoppen julie dwazen eindelijk eens met dit ontstellend gehuichel.

Denying the obvious, het hoort bij Hmasfanatici als jij.

John2
03-09-10, 15:02
Waarom je zo draait, liegt en huichelt, dat vraagt niemand hier zich nog af Sjonny.

Gewoon een questie van gestesgesteldheid.

Aan mijn geestelijke bekwaamheid mankeert niets knuppeltje, maar aan personen die terreur in welke vorm dan ook goedpraten zitten meer mankementen in het verstand dan iemand met een geestelijke beperking.

knuppeltje
03-09-10, 15:36
Denying the obvious, het hoort bij .....

Duidelijk bij mensen zoals jij.

knuppeltje
03-09-10, 15:36
Aan mijn geestelijke bekwaamheid mankeert niets knuppeltje, maar aan personen die terreur in welke vorm dan ook goedpraten zitten meer mankementen in het verstand dan iemand met een geestelijke beperking.

:zozo:

John2
03-09-10, 16:20
:zozo:waarom huil jij mee met de wolven had jou toch iets wijzer geacht Knuppeltje

super ick
03-09-10, 16:42
Waarom je zo draait, liegt en huichelt, dat vraagt niemand hier zich nog af Sjonny.

Gewoon een questie van gestesgesteldheid.

Of alle cijfers van John kloppen heb ik niet gecheckt. Ik kan mij ook nog voorstellen dat de daden van Hamas tegen Israel wel in jou denkbeeld passen.

Feit is dat Hamas de mensenrechten niet respecteerd. Voor andersdenkenden is absoluut geen plaats. Zij zijn verjaagd, gemarteld, vermoord, geintimideerd.
Keur je dat ook goed of zie je dat door de vingers?

John2
03-09-10, 17:37
Of alle cijfers van John kloppen heb ik niet gecheckt. Ik kan mij ook nog voorstellen dat de daden van Hamas tegen Israel wel in jou denkbeeld passen.

Feit is dat Hamas de mensenrechten niet respecteerd. Voor andersdenkenden is absoluut geen plaats. Zij zijn verjaagd, gemarteld, vermoord, geintimideerd.
Keur je dat ook goed of zie je dat door de vingers?

Cijfers zijn heel makkelijk te checken via de site van de VN gewoon de standen in de vluchtelingen kampen vergelijken.

mark61
03-09-10, 19:28
Waar blijkt dat uit, leugenaar?

Uit welk ranzig vod heb je dit nou weer gehaald, imbeciel?

BRON BRON BRON Ben je achterlijk ofzo?

mark61
03-09-10, 19:31
*Ik zal stoppen op het moment dat Hamas stopt met het vermoorden van onschuldige burger, zowel in Israël als wel in hun eigen Palestijnse gebieden.
*Ik zal stoppen wanneer het bekend is waar de 6500 locale medewerkers van de VN zijn gebleven.
*Ik zal stoppen wanneer we weten waar de 680 Christelijke gezinnen zijn gebleven die in de zuidelijke kampen zaten.
*Ik zal stoppen wanneer we weten waar de 168 Artsen zijn gebleven die zijn afgevoerd.
Totaal worden er naar schatting sinds 2005 meer dan 250.000 burgers vermist in de Palestijnse gebieden die zaten in de vluchtelingen kampen, tevens worden er 7328 Palestijnse burgers vermist die gevangen zaten op grond van verraad.

Bron, imbeciele leugenaar?

David vs Goliath
03-09-10, 19:37
Da's geen vrede wat er wordt gekookt in de VS , idioot :

That's the US _isreali version of ...peace = unacceptable :

They want the surrender of the palestinians , in order to strip them off of more of their legetimate rights ...

The only answer is ....armed & other resistance :

17 years of negociations had brought only misery, destruction , humuliation ...for the palestinians :

These "negociations " will fail too :

Just read my lips ; moron :

They will be a failure again ...

Hamas is right to resume its attacks against israel :

let's hope to see some more of those deadly Hamas attacks against the israeli occuppation ...untill israel gets out of the occuppied territories ...

Armed & other resistance is an internationally recognised human right against the occupation ...any occuppation for that matter ...

By the way : israel is doomed to ...vanish & disappear ...

Don Pepe
03-09-10, 19:37
Waar blijkt dat uit, leugenaar?

Uit welk ranzig vod heb je dit nou weer gehaald, imbeciel?

BRON BRON BRON Ben je achterlijk ofzo?

:zozo: Voor een man van bijna 50 heb je wel erg veel temperament. Maar besef eens dat niets zwart/wit is in het leven. Alles is grijs.

Sallahddin
03-09-10, 19:40
By the way : israel is doomed to ...vanish & disappear ...

That's right ...

Don Pepe
03-09-10, 19:41
That's right ...

Praat je tegen jezelf? Of lijkt dat maar zo? ;)

(leen)
03-09-10, 19:45
Zal echt niet alleen aan hamas liggen,joden zijn er net zo slecht,
en zolang ze beiden menen alleenrecht te hebben zal er niets veranderen.
Er is gewoon geen oplossing,jammer.

John2
03-09-10, 23:16
Bron, imbeciele leugenaar?
Zeg Eikeltje denk je zo de wedstrijd te winnen, mongool :fuckit2:

John2
03-09-10, 23:22
Waar blijkt dat uit, leugenaar?

Uit welk ranzig vod heb je dit nou weer gehaald, imbeciel?

BRON BRON BRON Ben je achterlijk ofzo?

Doe eens een keertje normaal, toon eens een beetje respect.

super ick
04-09-10, 00:59
Doe eens een keertje normaal, toon eens een beetje respect.

Ja het gescheld gaat weer beginnen. Volgens mij is het de broer van Schaap.

super ick
04-09-10, 01:01
Waar blijkt dat uit, leugenaar?

Uit welk ranzig vod heb je dit nou weer gehaald, imbeciel?

BRON BRON BRON Ben je achterlijk ofzo?

Schei toch eens uit met schelden, Tokkie!

Feit is dat Hamas eigen mensen vermoord, marteld, intimideert en verdrijft.
Dat keur je goed?

knuppeltje
04-09-10, 10:17
waarom huil jij mee met de wolven had jou toch iets wijzer geacht Knuppeltje

Sjonny, laat dat denken maar aan anderen over, dat lijkt me in jou geval veel beter.

knuppeltje
04-09-10, 11:03
Of alle cijfers van John kloppen heb ik niet gecheckt. Ik kan mij ook nog voorstellen dat de daden van Hamas tegen Israel wel in jou denkbeeld passen.

Feit is dat Hamas de mensenrechten niet respecteerd. Voor andersdenkenden is absoluut geen plaats. Zij zijn verjaagd, gemarteld, vermoord, geintimideerd.
Keur je dat ook goed of zie je dat door de vingers?

Ik geloof niet dat voor jou zoiets als oorzaak en gevolg een onbekend iets is.

Ik keur geen enkele misdaad goed. Dat gezegd hebbend, is het voor mij totaal absurd om alleen maar de gevolgen te veroordelen, zonder iets aan de oorzaak te willen doen.

De oorzaak voor dit conflikt is de kolonisatie van Palestijnse gronden, met daarop alles wat daarop aanwezig is, en de verdrijving en marginaliasering van de Palestijnen, wat al decennia aan de gang is.

Als er dan over schenden van mensenrechten gesproken moet worden..., kolonialist gaat altijd gepaard met grove schending van mensenrechten.

Het is ook nog eens absurd om alleen dat verjagen, martelen en vermoorden van andersdenkenden aan te kaarten, gezien het feit dat dit nu juist onderdeel is geweest, en nog steeds is, van het zionistische plan om tot verwezelijking van de zionistische droom, een Eretz Israëel voor de joden en niemand anders, te komen. En niets is hen daarbij te dol. Desnoods vermoorden ze er hun eigen eerste minister voor.

Nogmaals, ik keur geen enkele misdaad goed, vooral geen misdaden begaan door een regering van een zogenaamde democratie, en zeker niet als die voor mensen zulke gevolgen hebben als voor de Palestijnen bijvoorbeeld.

Dat alles gezegd hebbende, blijft het voor mij nog steeds totaal hypocriet om misdaden van verzetsbewegingen uit onze eigen geschiedenis goed te praten, wat in onze cultuur toch een algemeen goed is, en de misdaden van de verzetsgroep 'Hamas' constant wel aan te klagen.

Voor de bekende verkiezingen, werd Hamas zeer beslist uitgenodigd om daaraan mee te doen. Blijkbaar was Hamas toen geen terroristische organisatie. Op de zelfde dag dat Hamas de verkiezing glansrijk won, was Hamas dat opeens wel.

De hypocrieten waren blijkbaar wel heel hard geschrokken van dit succes, zeker nadat de Internationale waarnemers deze verkiezing als democratisch verlopend hadden verklaard.

De hypocrieten gingen er achteraf voor het gemak er ook maar aan voorbij dat die uitnodiging alleen maar was ingegeven om zo een wig tussen de PLO en Hamas te drijven, niet om een betrouwbare gesprekspartner te vinden in een vredesproces.

Dat de PLO zich hier niet bij wilde neerleggen, en daarnaar handelde, vergeten de hypocrieten ook het liefst.

Kortom, elke misdaad is er voor mij een teveel. Maar zolang er niets wordt gedaan aan de achterliggende oorzaak zoals ik die heb geschetst, verwacht ik niet dat er ooit een einde aan komt.

Jij kunt van mij van alles verwachten, maar niet dat ik zó stom ben.

knuppeltje
04-09-10, 11:05
:zozo: Voor een man van bijna 50 heb je wel erg veel temperament. Maar besef eens dat niets zwart/wit is in het leven. Alles is grijs.

Tja, jij bent dat van jezelf gewend natuurlijk.

mark61
04-09-10, 11:21
Schei toch eens uit met schelden, Tokkie!

Feit is dat Hamas eigen mensen vermoord, marteld, intimideert en verdrijft.
Dat keur je goed?

Hoe heet jij? Waarom durf je je naam niet te zeggen, maar wel die van mij?

En leer meteen even spellen.

Onder de omstandigheden is focussen op wat Hamas allemaal wel niet doet pervers.

Tis net of je Auschwitz observeert en dan roept: 'oooh, zie je dat, die ene jat een stuk brood van die andere.'

mark61
04-09-10, 11:22
Ja het gescheld gaat weer beginnen. Volgens mij is het de broer van Schaap.

Volstrekt immorele, liegende varkens krijgen terug wat ze geven.

De waarheid interesseert jullie geen ruk.

mark61
04-09-10, 11:24
Doe eens een keertje normaal, toon eens een beetje respect.

Respect voor een leugenachtig varken als jij? Waarom in godsnaam?

Met droge ogen valse, achterbakse leugens en laster ventileren, zoals jij doet, is vele malen erger dan schelden. Het feit dat jij dat niet vindt zegt precies hoe verdorven jij bent.

Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen? Omdat je weet dat je liegt.

Schaamteloos gewoon.

mark61
04-09-10, 11:25
Ja het gescheld gaat weer beginnen. Volgens mij is het de broer van Schaap.

Hoe heet jij, achterbakse lafaard? Waarom durf jij je eigen naam niet te geven, maar wel met de mijne te smijten?

Nog nooit zo'n lafaard meegemaakt.

mark61
04-09-10, 11:27
:zozo: Voor een man van bijna 50 heb je wel erg veel temperament. Maar besef eens dat niets zwart/wit is in het leven. Alles is grijs.

Voor een man van wat is het, 55, liegt John2 er schaamteloos op los. Jij kent hem nog niet; hij liegt en fantaseert er hier nu al jaren op los. Het is bij zo'n hoeveelheid natuurlijk pathologisch; toch is hij niet zo ziek dat hij niet weet dat hij liegt en fantaseert. Ik haat zulke types.

Slinger
04-09-10, 11:37
Hoe heet jij? Waarom durf je je naam niet te zeggen, maar wel die van mij?

En leer meteen even spellen.

Onder de omstandigheden is focussen op wat Hamas allemaal wel niet doet pervers.

Tis net of je Auschwitz observeert en dan roept: 'oooh, zie je dat, die ene jat een stuk brood van die andere.'

Weer een vergelijking met Auschwitz, hoewel jij dondersgoed weet dat het niet opgaat. Kwaadaardig dus.

John2
04-09-10, 12:47
Praat je tegen jezelf? Of lijkt dat maar zo? ;)
Doen gekken altijd om hun gelijk te krijgen of om hun zelf te overtuigen van het gelijk.


Sjonny, laat dat denken maar aan anderen over, dat lijkt me in jou geval veel beter.
Dat zou ik graag doen, maar dan krijg je geschiedvervalsing door personen zoals jij en Mark.


Respect voor een leugenachtig varken als jij? Waarom in godsnaam?
Met droge ogen valse, achterbakse leugens en laster ventileren, zoals jij doet, is vele malen erger dan schelden. Het feit dat jij dat niet vindt zegt precies hoe verdorven jij bent.
Waarom geef je geen antwoord op mijn vragen? Omdat je weet dat je liegt.
Schaamteloos gewoon.
Zolang jij blijft schelden en op de man spelen beantwoord ik jou vragen niet, aan de andere kant ben je dom want als je even zou googlen zou je de antwoorden krijgen.


Voor een man van wat is het, 55, liegt John2 er schaamteloos op los. Jij kent hem nog niet; hij liegt en fantaseert er hier nu al jaren op los. Het is bij zo'n hoeveelheid natuurlijk pathologisch; toch is hij niet zo ziek dat hij niet weet dat hij liegt en fantaseert. Ik haat zulke types.
Hoe weet jij dat een andere mij niet kent, Mark je toont weer overtuigend hier op de site dat jij bevooroordeeld bent en niet objectief kunt denken, laat staan iets beoordelen.

knuppeltje
04-09-10, 13:26
Dat zou ik graag doen, maar dan krijg je geschiedvervalsing door personen zoals jij en Mark.

Sjonny, als het weer niet zo bdroevens was van je, zou ik er hard om kunnen lachen.

John2
04-09-10, 13:46
Sjonny, als het weer niet zo bdroevens was van je, zou ik er hard om kunnen lachen.

Gewoon doen, immers lachen lucht op en dat doe ik ook regelmatig op sommige stukjes.
Het is beter om ergens over te lachen dan tegen een muur op te vliegen knuppeltje.

super ick
06-09-10, 00:37
Ik geloof niet dat voor jou zoiets als oorzaak en gevolg een onbekend iets is.

Ik keur geen enkele misdaad goed. Dat gezegd hebbend, is het voor mij totaal absurd om alleen maar de gevolgen te veroordelen, zonder iets aan de oorzaak te willen doen.

De oorzaak voor dit conflikt is de kolonisatie van Palestijnse gronden, met daarop alles wat daarop aanwezig is, en de verdrijving en marginaliasering van de Palestijnen, wat al decennia aan de gang is.

Als er dan over schenden van mensenrechten gesproken moet worden..., kolonialist gaat altijd gepaard met grove schending van mensenrechten.

Het is ook nog eens absurd om alleen dat verjagen, martelen en vermoorden van andersdenkenden aan te kaarten, gezien het feit dat dit nu juist onderdeel is geweest, en nog steeds is, van het zionistische plan om tot verwezelijking van de zionistische droom, een Eretz Israëel voor de joden en niemand anders, te komen. En niets is hen daarbij te dol. Desnoods vermoorden ze er hun eigen eerste minister voor.

Nogmaals, ik keur geen enkele misdaad goed, vooral geen misdaden begaan door een regering van een zogenaamde democratie, en zeker niet als die voor mensen zulke gevolgen hebben als voor de Palestijnen bijvoorbeeld.

Dat alles gezegd hebbende, blijft het voor mij nog steeds totaal hypocriet om misdaden van verzetsbewegingen uit onze eigen geschiedenis goed te praten, wat in onze cultuur toch een algemeen goed is, en de misdaden van de verzetsgroep 'Hamas' constant wel aan te klagen.

Voor de bekende verkiezingen, werd Hamas zeer beslist uitgenodigd om daaraan mee te doen. Blijkbaar was Hamas toen geen terroristische organisatie. Op de zelfde dag dat Hamas de verkiezing glansrijk won, was Hamas dat opeens wel.

De hypocrieten waren blijkbaar wel heel hard geschrokken van dit succes, zeker nadat de Internationale waarnemers deze verkiezing als democratisch verlopend hadden verklaard.

De hypocrieten gingen er achteraf voor het gemak er ook maar aan voorbij dat die uitnodiging alleen maar was ingegeven om zo een wig tussen de PLO en Hamas te drijven, niet om een betrouwbare gesprekspartner te vinden in een vredesproces.

Dat de PLO zich hier niet bij wilde neerleggen, en daarnaar handelde, vergeten de hypocrieten ook het liefst.

Kortom, elke misdaad is er voor mij een teveel. Maar zolang er niets wordt gedaan aan de achterliggende oorzaak zoals ik die heb geschetst, verwacht ik niet dat er ooit een einde aan komt.

Jij kunt van mij van alles verwachten, maar niet dat ik zó stom ben.

Je kunt er een mooi verhaal van maken. Uiteraard begin je weet behoorlijk uit te wijden over de daden/politiek van Israel.
Dat vroeg ik jou niet. Palestijnen zijn schuldig aan wat ze elkaar aandoen. Ik heb het over de daden van hamas, gericht tegen de eigen mensen. Ik heb het over ordinaire moord en onderdrukking.
Vervolgens heb jij het over een wig drijven? Blijven proberen op alle mogelijke manieren de bal elders neer te leggen. ALLES wat hen overkomt is de schuld van Israel. Het zijn mensenrechtenschenders en moordenaars. Precies die woorden die jij ook van toepassing vind op Israel.
Enige hypocrisie is jou ook niet vreemd.

John2
06-09-10, 10:07
Je kunt er een mooi verhaal van maken. Uiteraard begin je weet behoorlijk uit te wijden over de daden/politiek van Israel.
Dat vroeg ik jou niet. Palestijnen zijn schuldig aan wat ze elkaar aandoen. Ik heb het over de daden van hamas, gericht tegen de eigen mensen. Ik heb het over ordinaire moord en onderdrukking.
Vervolgens heb jij het over een wig drijven? Blijven proberen op alle mogelijke manieren de bal elders neer te leggen. ALLES wat hen overkomt is de schuld van Israel. Het zijn mensenrechtenschenders en moordenaars. Precies die woorden die jij ook van toepassing vind op Israel.
Enige hypocrisie is jou ook niet vreemd.

Superdick het is onmogelijk om hen te tonen dat Hamas dag in dag uit misdaden begaat tegen de mensheid, je kunt hun beelden tonen, je kunt hen documenten tonen of je kunt hun heel simpel de vraag stellen waarom hamas nog steeds wordt gezien als terroristische organisatie.
Je kunt zelfs zover gaan om mensen uit te nodigen om mee te gaan, zoals ik ooit gedaan heb in 2005, zodat ze met eigen ogen kunnen zien wat hamas uitricht in de door hun gecontroleerde gebieden, je kunt foto's tonen, maar niets helpt.
Salon activisten die niet over een grens kunnen kijken blijven het geweld van Hamas ontkennen, zodat ze later kunnen zeggen "dit wisten we niet", terwijl er toch regelmatig op deze site is aangegeven, maar ook in de media dat Hamas misdaden pleegt tegen de mensheid.
Hiermee zijn personen die dit ontkennen medeverantwoordelijk en medeplichtig aan deze misdaden.

knuppeltje
06-09-10, 10:12
Ik blijf het altijd fassinerend vinden hoe de grootste hypocrieten anderen daarvoor kunnen uitmaken.

Er moet iets in hun genen zitten, of in hun drinkwater, kan ook natuurlijk.
Maar het blijft verbazen hoe rekbaar hun geweten is.

Fibonaci
06-09-10, 11:06
Superdick het is onmogelijk om hen te tonen dat Hamas dag in dag uit misdaden begaat tegen de mensheid, je kunt hun beelden tonen, je kunt hen documenten tonen of je kunt hun heel simpel de vraag stellen waarom hamas nog steeds wordt gezien als terroristische organisatie.
Je kunt zelfs zover gaan om mensen uit te nodigen om mee te gaan, zoals ik ooit gedaan heb in 2005, zodat ze met eigen ogen kunnen zien wat hamas uitricht in de door hun gecontroleerde gebieden, je kunt foto's tonen, maar niets helpt.
Salon activisten die niet over een grens kunnen kijken blijven het geweld van Hamas ontkennen, zodat ze later kunnen zeggen "dit wisten we niet", terwijl er toch regelmatig op deze site is aangegeven, maar ook in de media dat Hamas misdaden pleegt tegen de mensheid.
Hiermee zijn personen die dit ontkennen medeverantwoordelijk en medeplichtig aan deze misdaden.Wir haben es nicht gewusst.

John2
06-09-10, 11:41
Ik blijf het altijd fassinerend vinden hoe de grootste hypocrieten anderen daarvoor kunnen uitmaken.

Er moet iets in hun genen zitten, of in hun drinkwater, kan ook natuurlijk.
Maar het blijft verbazen hoe rekbaar hun geweten is.
Is een overheid die terrorisme goedkeurd te tolereren?

moeder Abu Hamid, alias Umm Yusef, de moeder van Jozef. Op de dag dat de Palestijnse president Abbas in Washington vriendelijk glimlachend de hand schudde van zijn gastheer Obama en de Israëlische premier Netanyahu, gaf zijn minister van Gevangeniszaken Issa Karake de onderscheiding 'Schild van Vastbeslotenheid en Opoffering' aan moeder Hamid. Vier van haar zonen zitten in Israëlische gevangenissen wegens betrokkenheid bij dodelijke terreuraanslagen[/LIST]codex/*.*/ op Israëli's. Een vijfde zoon is omgekomen in gevechten met Israëlische soldaten. Volgens minister Karake is het gezin Hamid ,,een model van wilskracht en van de strijd voor de onafhankelijkheid van Palestina''Bron: http://www.nd.nl/artikelen/2010/september/03/een-voorbeeldige-moeder-en-praten-over-vrede

Of toestaat kinderen te trainen als militairen?
http://xandernieuws.punt.nl/upload/moslim-zelfmoordterroristen_02.jpg

Die burgers laat demonstreren met bomgordels?
http://brabosh.files.wordpress.com/2009/04/hamas.jpg?w=449&h=299[LIST]

Burgers met raketwerpers laat schieten?

http://wnd.com/images2/rocketgaza.jpg

Burgers bommen laten maken in huizen, ziekenhuizen, Moskeeën en als het mis gaat dat het dan goed misgaat?
Codex://*.* VN-rapport20050626002.jpg
http://www.p10k.net/Images/terror_victims_palestine.jpg
Codex/out

Moet ik je ook foto's tonen waar kinderen worden gebruikt als menselijk schild of waar Hamas terroristen gebruik maken van voertuigen van de VN/UN en het rodekruis waardoor twee jaar geleden medewerkers omkwamen van het Rodekruis en VN, omdat Israël 2x de verkeerde wagen beschoten?

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42586000/jpg/_42586249_redcrescent_afp_416.jpg

http://cache.daylife.com/imageserve/06dj98a0A94pI/610x.jpg

http://i.ytimg.com/vi/sRmYYSp0-B8/0.jpg

Of hun eigen burgers dood???

Codex://VN20090126002/volkskrant.002.jpg

http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00090/Hevige_Palestijnse_s_90149a.jpg

Codex/out

Je vraagt maar hoor en ik toon ze jou wel.

John2
06-09-10, 11:43
Wir haben es nicht gewusst.


Zou dit excuses nog kunnen gelden, nu de media door internet zo snel is geworden?

Fibonaci
06-09-10, 12:12
Zou dit excuses nog kunnen gelden, nu de media door internet zo snel is geworden?Wie een oog hebbe die ziet, en wie niet doof is hore, maar ja, het is maar net wat je wil zien en horen.

John2
06-09-10, 12:22
Wie een oog hebbe die ziet, en wie niet doof is hore, maar ja, het is maar net wat je wil zien en horen.



Ja vaak is het hier Horen, Zien en zwijgen als het gaat om terrorisme in naam van de Islam, en eigenlijk is dit ook begrijpelijk, ik zou mij ook schamen indien er aanslagen worden gepleegd in naam van het Christendom.
Maar ik zou er wel over praten en het veroordelen.

knuppeltje
06-09-10, 12:28
John2;4455204]Is een overheid die terrorisme goedkeurd te tolereren?
Bron: http://www.nd.nl/artikelen/2010/september/03/een-voorbeeldige-moeder-en-praten-over-vrede

Of toestaat kinderen te trainen als militairen?


Dat is zo wie zo wat Israël doet. De kolonisten hun terreurden laten plegen, en hun kinderen leren omgaan met vuurwapens.

Het enige dat jij toont is een totaal absurde vooringenomenheid.

super ick
06-09-10, 12:42
Dat is zo wie zo wat Israël doet. De kolonisten hun terreurden laten plegen, en hun kinderen leren omgaan met vuurwapens.

Het enige dat jij toont is een totaal absurde vooringenomenheid.

Geachte Knuppel,

Ik stel jou een gerichte vraag en krijg een inhoudloos antwoord. Ik ben het grotendeels eens met jou stelling t.o.v. Israel.
Ik vind jou t.o.v. Hamas hypocriet. Je maakt je er veel minder druk over.

Adolf Hitler zorgde ook erg goed voor zijn herdershond Blondie. Hij is echter nooit erelid geworden van de kynologenclub. Dat komt omdat 1 raakvlak (in jou geval de gedeelde afkeer/haat jegens Israel) nooit mag betekenen dat je met mensenrechtschnders een soort verbondenheid hebt.

super ick
06-09-10, 12:47
Superdick het is onmogelijk om hen te tonen dat Hamas dag in dag uit misdaden begaat tegen de mensheid, je kunt hun beelden tonen, je kunt hen documenten tonen of je kunt hun heel simpel de vraag stellen waarom hamas nog steeds wordt gezien als terroristische organisatie.
Je kunt zelfs zover gaan om mensen uit te nodigen om mee te gaan, zoals ik ooit gedaan heb in 2005, zodat ze met eigen ogen kunnen zien wat hamas uitricht in de door hun gecontroleerde gebieden, je kunt foto's tonen, maar niets helpt.
Salon activisten die niet over een grens kunnen kijken blijven het geweld van Hamas ontkennen, zodat ze later kunnen zeggen "dit wisten we niet", terwijl er toch regelmatig op deze site is aangegeven, maar ook in de media dat Hamas misdaden pleegt tegen de mensheid.
Hiermee zijn personen die dit ontkennen medeverantwoordelijk en medeplichtig aan deze misdaden.

Er is duidelijk sprake van blindheid of een dubbele agenda. Met Hamas zou je niets te maken moeten willen hebben.
Verantwoordelijk en zelfs medeplichtig verklaren gaat mij veel te ver. We zitten slechts individueel wat te oreren op een onbeduidend forum en hebben geen enkele invloed op de gebeurtenissen. Of je nu voor of tegen bent.
Pas als je individuele mening de daden van Hamas in stand zou houden of beinvloeden kan je spreken van medeplichtigheid of schuld.

Fibonaci
06-09-10, 12:54
Ja vaak is het hier Horen, Zien en zwijgen als het gaat om terrorisme in naam van de Islam, en eigenlijk is dit ook begrijpelijk, ik zou mij ook schamen indien er aanslagen worden gepleegd in naam van het Christendom.
Maar ik zou er wel over praten en het veroordelen.Jezus heeft ook nooit zo'n gewelddadig voorbeeld gegeven tov Mohammed, die als een soort regressie volledig teruggrijpt op de oudste boeken van de Bijbel.

Waar het daar gaat over de verovering en verdediging van Israël, gaat het bij de Mohammedanen om de verovering en "verdediging" van de gehele aarde.

knuppeltje
06-09-10, 13:06
Geachte Knuppel,

Ik stel jou een gerichte vraag en krijg een inhoudloos antwoord. Ik ben het grotendeels eens met jou stelling t.o.v. Israel.
Ik vind jou t.o.v. Hamas hypocriet. Je maakt je er veel minder druk over.

Adolf Hitler zorgde ook erg goed voor zijn herdershond Blondie. Hij is echter nooit erelid geworden van de kynologenclub. Dat komt omdat 1 raakvlak (in jou geval de gedeelde afkeer/haat jegens Israel) nooit mag betekenen dat je met mensenrechtschnders een soort verbondenheid hebt.

Zeg maar gewoon knuppeltje, dat is goed genoeg, meer hoeft niet. :maf2:

Verder heb je voor iemand die zelden inhoudelijk op vragen ingaat nogal behoorlijk kapsones.

Met je Adolf bewijs je weer eens dat je goed in staat bent om er van alles bij te sleuren, terwijl het nergens op slaat.

Kortom, zwakzinnig gelul.

Ook je opmerking dat ik de misdaden van Hamas minder erg zou vinden dan die van Israël, is zonder meer kortzichtig gelul. Waarom lees jij niet beter wat ik hier pen? Is dat leesblindheid, of gewoon onwil?
Hoe dan ook, zolang Israël zo door gaat, dan zal de ellende alleen maar groter worden. Wie dat niet ziet is ofwel heel dom, kortzichtig of gewoon kwaadwillend.

Kies zelf maar.

John2
06-09-10, 13:09
Dat is zo wie zo wat Israël doet. De kolonisten hun terreurden laten plegen, en hun kinderen leren omgaan met vuurwapens.

Het enige dat jij toont is een totaal absurde vooringenomenheid.

Is dit zo Knuppeltje, dat jij zelfs zo blind bent dat je een ander land beschuldigd op de foto's die ik je toonde, ik had het niet over een strijd tussen twee gebieden, maar puur over het geweld wat HAMAS zijn eigen burgers aandoet, misschien is het voor jou een idee om eens contact op te nemen, met organisatie's die daar zitten en indien je wenst kan ik jou enige mail-adressen geven van oud medewerkers van 1. het rode kruis, 2. VN-food and care, 3. Artsen en oud collega's van mij, ik heb hiervoor hun toestemming nodig, maar kan het hun vragen?


Er is duidelijk sprake van blindheid of een dubbele agenda. Met Hamas zou je niets te maken moeten willen hebben.
Verantwoordelijk en zelfs medeplichtig verklaren gaat mij veel te ver. We zitten slechts individueel wat te oreren op een onbeduidend forum en hebben geen enkele invloed op de gebeurtenissen. Of je nu voor of tegen bent.
Pas als je individuele mening de daden van Hamas in stand zou houden of beinvloeden kan je spreken van medeplichtigheid of schuld.
Ok, maar waarom als je ergens het niet mee eens bent, je geluid alleen te laten horen op een site als deze?
Je kunt bijvoorbeeld consulaten aanschrijven, maar ook regeringen en media op de hoogte stellen van wandaden tegen de mensheid.
Zorg er dan wel voor dat je goede bronnen bezit die ze kunnen checken.
Ron doet dit ook regelmatig en Mark kom ik ook regelmatig tegen in publieke zaken, dit zijn mensen die net als ik hun ingangen kunnen gebruiken om iets wereldkundig te maken.
Zo is bijvoorbeeld de film van de VARA over Hamas niet uit het niets ontstaan.

Met alleen een storting op giro 555 kom je er tegenwoordig niet meer mee, geef overheden het gevoel dat je over hun schouders meekijkt, dit helpt een burger meer dan die 5 euro die wordt gestort.

knuppeltje
06-09-10, 13:13
Jezus heeft ook nooit zo'n gewelddadig voorbeeld gegeven tov Mohammed, die als een soort regressie volledig teruggrijpt op de oudste boeken van de Bijbel.

Pleurt toch op met je jezus.

Als die al zou hebben bestaan, wat nog nooit wetenschappelijk is bewezen - ook niet van Mohammed -, dan zou die zich denk ik afkeren van dergelijke godsdienstwaanzinnigen als jij, als hij zo vredelievend zou zijn als dat jij hier constant roeptoetert.

John2
06-09-10, 13:17
=Fibonaci;4455429]Jezus heeft ook nooit zo'n gewelddadig voorbeeld gegeven tov Mohammed, die als een soort regressie volledig teruggrijpt op de oudste boeken van de Bijbel.

Inderdaad, maar wij mensen hebben van God dan ook hersenen gekregen om zelf beslissingen te mogen nemen waardoor wij zelf verantwoordelijk zijn voor onze daden en God zichzelf heeft ingedekt door zijn alwetenheid hoe wij mensen reageren.


Waar het daar gaat over de verovering en verdediging van Israël, gaat het bij de Mohammedanen om de verovering en "verdediging" van de gehele aarde.
Absurte gedachten van de Islamieten, immers alleen de brenger van het goede zal de wereld beheersen, nog niet eens veroveren, maar beheersen.
Toch het kwaad zal een poging doen om de wereld en de mens te overheersen en hem proberen te verleiden tot het kwaad.
Ik weet niet of dit ook in de Koran staat en of in de Bijbel die hier wordt gebruikt, maar in de Bijbel van 500 NChr wordt hierover een melding gemaakt.

knuppeltje
06-09-10, 13:19
Is dit zo Knuppeltje, ..

Denken?

Och, meneer ziet natuurlijk nooit het 8uur journaal, leest nooit de krant, en ziet natuurlijk nooit een docu.

Het bezwaar van dat aankomen van die foto's van je, ligt voor mij niet in het feit of ze waarheidsgetrouw zijn of niet.

Mijn bezwaar ligt in het feit dat jij er constant jouw eenzijdige kijk op het hele verhaal mee verdedigt.

Kortom, dat je dit uit louter blinde vooringenomenheid doet.

John2
06-09-10, 14:15
Denken?

Och, meneer ziet natuurlijk nooit het 8uur journaal, leest nooit de krant, en ziet natuurlijk nooit een docu.

Het bezwaar van dat aankomen van die foto's van je, ligt voor mij niet in het feit of ze waarheidsgetrouw zijn of niet.

Mijn bezwaar ligt in het feit dat jij er constant jouw eenzijdige kijk op het hele verhaal mee verdedigt.

Kortom, dat je dit uit louter blinde vooringenomenheid doet.
Nee knuppeltje, ook ik lees kranten en volg de media, alleen kan ik geen enkele respect opbrengen voor terroristische organisatie's, zeker niet als hiernaast ook nog eens kinderen en moeders dag in dag uit worden bedreigd in hun doen en laten.
En hoezo eenzijdige kijk en verdediging, als ik alleen al kijk naar de palestijnse/Israelische strijd die nu al jaren aan de gang zijn waar beide partijen over de schreef gaan en zich schuldig maken aan geweld of buitensporig geweld tegen de mensheid, zie ik dat er bij één partij mensen worden vervolgd en worden gestraft en waarbij de bevolking ook spreekt over schande en mishandeling, maar aan de andere kant zie ik een partij die zijn gang kan gaan en wordt heilig verklaard voor zijn wandaden tegen de mensheid en een bevolking ziet die staat te juichen bij doden aan de andere zijde, dan wordt het moeilijk om onpartijdig te blijven al probeer ik het steeds weer en het als zaak voor zaak te bezien.
Mijn hoop is dan ook dat er zeer snel vrede wordt gesloten en er onderzoek kan worden gestart naar de dossiers die bij ons bekend zijn waaronder meer als 250.000 vermissingen van personen.

knuppeltje
06-09-10, 16:04
John2;4455626]Nee knuppeltje, ook ik lees kranten en volg de media

Blijkbaar ben je daar zo gestoord van geworden dat je het maar vanuit een gezichtspunt kunt bezien.

Ok, ik begrijp dat ook veel te ingewikkeld voor je is.

super ick
06-09-10, 16:38
Zeg maar gewoon knuppeltje, dat is goed genoeg, meer hoeft niet. :maf2:

Toen ik mezelf terug las vond ik het ook teveel eer.


Verder heb je voor iemand die zelden inhoudelijk op vragen ingaat nogal behoorlijk kapsones.

Dat is jou oordeel. Daar heb je recht op.


Met je Adolf bewijs je weer eens dat je goed in staat bent om er van alles bij te sleuren, terwijl het nergens op slaat.

Er is geen sprake van bewijs. Ik maak een vergelijking.
Andere vergelijking m.b.t. jou houding t.o.v. Hamas. Neem Wilders. Die wordt om 1 standpunt tot op zijn schoenen afgefakkeld. Nergens enige nuance of instemming over zijn verkieizingsprogramma op een ander vlak dan de islam.
En dan maakt Wilders zich niet schuldig aan moord, marteling en mishandeling.
Ik kan maar 1 ding concluderen. Als het tegen Israel is dan hanteer jij een dubbele moraal! Hamas zou jij tot op de schoenen af moeten fakkelen.


Ook je opmerking dat ik de misdaden van Hamas minder erg zou vinden dan die van Israël, is zonder meer kortzichtig gelul. Waarom lees jij niet beter wat ik hier pen? Is dat leesblindheid, of gewoon onwil?


Ik zeg nergens dat je ze minder erg vind. Ik zeg dat je een dubbele moraal hanteert.


Hoe dan ook, zolang Israël zo door gaat, dan zal de ellende alleen maar groter worden. Wie dat niet ziet is ofwel heel dom, kortzichtig of gewoon kwaadwillend.


Kortzichtigheid en kwaadwillendheid is in deze van toepassing op jou houding. Wederom geef je, met een omweggetje de schuld aan Israel voor het vermoorden en martelen van het eigen volk. Tereur noem je dat! Hamas is daar verantwoordelijk voor, niet Israel. Dat ligt in het radicale islamitische gedachtengoed. Of zie de paralellen met soortgelijke radicaal islamitische tereurorganisaties niet?
De enige reden waarom jij steeds begripvol bent is de afkeer die je met Hamas deelt tegen Israel.

super ick
06-09-10, 17:05
Hoe heet jij, achterbakse lafaard? Waarom durf jij je eigen naam niet te geven, maar wel met de mijne te smijten?

Nog nooit zo'n lafaard meegemaakt.

Aguttegut,

Nog steeds overstuur of wil je een ijsje en blijf je daarom zo zeuren?

John2
06-09-10, 19:19
Blijkbaar ben je daar zo gestoord van geworden dat je het maar vanuit een gezichtspunt kunt bezien.

Ok, ik begrijp dat ook veel te ingewikkeld voor je is.

Jij leest niet wat een ander schrijft of je begrijpt de problemen niet en roept net als Hamas dat de andere gestoord is, dit is zo'n standaard uitdrukking van mensen die geweld goedkeuren van iemand omdat ze het niet kunnen overzien.

Fibonaci
07-09-10, 11:24
Pleurt toch op met je jezus.

Als die al zou hebben bestaan, wat nog nooit wetenschappelijk is bewezen - ook niet van Mohammed -, dan zou die zich denk ik afkeren van dergelijke godsdienstwaanzinnigen als jij, als hij zo vredelievend zou zijn als dat jij hier constant roeptoetert.De zin geurt naar verknipping.

knuppeltje
07-09-10, 11:26
De zin geurt naar verknipping.


Ach gut toch, zeker weer niets tegenin te brengen.

Fibonaci
07-09-10, 11:50
Ach gut toch, zeker weer niets tegenin te brengen.Knuppeltje tegen eigen hoofd, bedoel je?

knuppeltje
07-09-10, 12:15
Knuppeltje tegen eigen hoofd, bedoel je?


Het wordt er weer niet beter op.

John2
07-09-10, 16:45
Ach gut toch, zeker weer niets tegenin te brengen.

Jij wel op mijn punten dan?