PDA

Bekijk Volledige Versie : Palestijnse autoriteit hekelt Iran



Slinger
05-09-10, 08:50
Palestijnse autoriteit hekelt Iran

RAMALLAH - De Iraanse kritiek op het hernieuwde vredesoverleg tussen Israël en de Palestijnen is niet goed gevallen bij de Palestijnse Autoriteit, het officiële bestuur van de Palestijnse gebieden. Een woordvoerder van de Palestijnse Autoriteit heeft zaterdag, via het officiële persbureau Wafa, hard uitgehaald naar Iran.

De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad had zich vrijdag openlijk afgevraagd wie de Palestijnse onderhandelaars bij het vredesoverleg eigenlijk vertegenwoordigen. „Het volk van Palestina en de volken in de regio staan ze niet toe ook maar een vierkante centimeter van Palestijnse land te verkopen”, zei hij in een toespraak. Eerder in de week had Ahmadinejad gezegd dat de Hamasbeweging bij de onderhandelingen betrokken zou moeten zijn, want „zij vertegenwoordigen de Palestijnen het meest”.

Dit was tegen het zere been van de Palestijnse Autoriteit. „Hij die het Iraanse volk niet vertegenwoordigt, die verkiezingen heeft vervalst, de Iraniërs onderdrukt en het gezag heeft gestolen, heeft geen recht om over Palestina en de Palestijnse president te praten”, reageerde woordvoerder Nabil Abu Rdeina. Ahmadinejad werd vorig jaar herkozen in een uiterst tumultueus verlopen verkiezing.

De Palestijnse Autoriteit is het middelpunt van een al jaren durende machtstrijd in de Palestijnse gebieden. De bewegingen Hamas en Fatah claimen beide de werkelijke machthebbers te zijn. Het Westen erkent Mahmoud Abbas van Fatah als president, ook al is zijn termijn al verlopen. Iran steunt de rivaliserende Hamasbeweging.



http://www.telegraaf.nl/buitenland/7563192/__Palestijnse_Autoriteit_hekelt_Iran__.html?sn=bin nenland,buitenland

Usayma
05-09-10, 08:58
Die Abbas straalt geen leiding uit met z'n lompe eendenkop.(puppet)
Palestijnen hebben een sterke onderhandelaar nodig zoals Hamas.

John2
05-09-10, 09:13
Die Abbas straalt geen leiding uit met z'n lompe eendenkop.(puppet)
Palestijnen hebben een sterke onderhandelaar nodig zoals Hamas.

Hamas dood die onderhandeld niet zoals we de laatste 5-6 jaar nog hebben meegemaakt.

Je onderhandeld niet met terroristen, nu niet, daar niet, nooit niet!!!:duim:

Slinger
05-09-10, 09:18
Die Abbas straalt geen leiding uit met z'n lompe eendenkop.(puppet)
Palestijnen hebben een sterke onderhandelaar nodig zoals Hamas.

Wat vind je van deze uitspraak?



„Hij die het Iraanse volk niet vertegenwoordigt, die verkiezingen heeft vervalst, de Iraniërs onderdrukt en het gezag heeft gestolen, heeft geen recht om over Palestina en de Palestijnse president te praten”

Usayma
05-09-10, 09:21
Hamas dood die onderhandeld niet zoals we de laatste 5-6 jaar nog hebben meegemaakt.

Je onderhandeld niet met terroristen, nu niet, daar niet, nooit niet!!!:duim:

wie is hier nou de terrorist, je steelt een land onderdrukt de bevolking waar heb jij 't eigenlijk over en waarom die support voor Pisrael.

Usayma
05-09-10, 09:24
Wat vind je van deze uitspraak?

Iran is een ander verhaal weer.
Dat kunnen we pas bespreken als er een Palestijnse staat wordt uitgeroepen. First in -first out..

Slinger
05-09-10, 09:27
Iran is een ander verhaal weer.
Dat kunnen we pas bespreken als er een Palestijnse staat wordt uitgeroepen. First in -first out..

Je hoeft het niet over Iran te hebben, maar waarom zit je dan in dit topic. Zeg nou eens, vind je Ahmedinejad geen hypocriet?

Usayma
05-09-10, 09:31
Je hoeft het niet over Iran te hebben, maar waarom zit je dan in dit topic. Zeg nou eens, vind je Ahmedinejad geen hypocriet?

totaal niet eerder een rolmodel voor de andere Arabische puppets en staatsleiders die de kont likken van 't zionistische israhel en het westen.

Slinger
05-09-10, 09:34
totaal niet eerder een rolmodel voor de andere Arabische puppets en staatsleiders die de kont likken van 't zionistische israhel en het westen.

Je vindt niet dat hij de verkiezingen heeft gestolen en dat hij zijn volk onderdrukt?

Usayma
05-09-10, 09:40
Je vindt niet dat hij de verkiezingen heeft gestolen en dat hij zijn volk onderdrukt?
Ieder z'n eigen wereldje misschien was het nodig geweest. Iran had op dat moment een sterke leider nodig want de zionisten lagen op de loer. Irak en Afghanistan hadden ze al verovert en Iran was next.

Bush had de verkiezingen ook gestolen in 2001.

Slinger
05-09-10, 09:58
Ieder z'n eigen wereldje misschien was het nodig geweest. Iran had op dat moment een sterke leider nodig want de zionisten lagen op de loer. Irak en Afghanistan hadden ze al verovert en Iran was next.

Bush had de verkiezingen ook gestolen in 2001.

Ik begrijp dat je niet gelooft in democratie, maar wel in een sterke Leider. Saddam paste jou ook wel, denk ik.

Max Stirner
05-09-10, 10:05
Dit was tegen het zere been van de Palestijnse Autoriteit. „Hij die het Iraanse volk niet vertegenwoordigt, die verkiezingen heeft vervalst, de Iraniërs onderdrukt en het gezag heeft gestolen, heeft geen recht om over Palestina en de Palestijnse president te praten”, reageerde woordvoerder Nabil Abu Rdeina.

[/URL]


Juistem.

Overigens luidt het argument altijd dat Iran nooit een oorlog heeft veroorzaakt, ondertussen bemoeien die bejaarde haatkabouters zich overal tegenaan (Palestina, Libanon, Irak etc .....), inclusief wapenleveranties.... heb niet het idee dat dat de vrede en stabiliteit in de regio erg ten goede komt.

Heb er overigens alle vertrouwen in het volk van Iran dit lelijke varkentje vroeg of laat zelf - grondig - gaat wassen.

Usayma
05-09-10, 10:05
Ik begrijp dat je niet gelooft in democratie, maar wel in een sterke Leider. Saddam paste jou ook wel, denk ik.


Saddam, Bin laden, al zarqawi,AJ,H.Nasrallah en nog vele anderen.

Sharon, Blair, Bush pasten jou ook wel, denk ik?

Slinger
05-09-10, 10:10
Saddam, Bin laden, al zarqawi,AJ,H.Nasrallah en nog vele anderen.

Sharon, Blair, Bush pasten jou ook wel, denk ik?

Ik ben inderdaad voor leiders die democratisch gekozen zijn.

Usayma
05-09-10, 10:14
Ik ben inderdaad voor leiders die democratisch gekozen zijn.


Leiders die miljoenen onschuldige burgers hebben uitgeroeid.

Slinger
05-09-10, 10:31
Leiders die miljoenen onschuldige burgers hebben uitgeroeid.

Die tientallen miljoenen hebben gered van dood en onderdrukking, zoals in het Iran van Ahemedinejad gebeurt.

knuppeltje
05-09-10, 11:27
Die tientallen miljoenen hebben gered van dood en onderdrukking, zoals in het Iran van Ahemedinejad gebeurt.

Vertel eens, hoeveel miljoen heeft Ahmedine er laten uitmoorden?

Slinger
05-09-10, 11:41
Vertel eens, hoeveel miljoen heeft Ahmedine er laten uitmoorden?

Moord en onderdrukking door het staatsapparaat is in Iran aan de orde van de dag. Je bent toch niet nu al vergeten wat er vorige zomer rondom de verkiezingen gebeurd is?

knuppeltje
05-09-10, 11:51
Moord en onderdrukking door het staatsapparaat is in Iran aan de orde van de dag. Je bent toch niet nu al vergeten wat er vorige zomer rondom de verkiezingen gebeurd is?

Nee dat ben ik niet, sterker nog, ik was en ben er nog steeds hartgrondig tegen.

Maar ondans dat, vind ik het toch een totaal onzinnige opmerking van je.

Slinger
05-09-10, 11:53
Nee dat ben ik niet, sterker nog, ik was en ben er nog steeds hartgrondig tegen.

Maar ondans dat, vind ik het toch een totaal onzinnige opmerking van je.

:fpotver:

knuppeltje
05-09-10, 11:55
:fpotver:

Ik zie het wel als je nog iets te zeggen hebt.

jongen85
05-09-10, 12:05
goedzo eindelijk iemand die praat
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
05-09-10, 12:07
Hamas dood die onderhandeld niet zoals we de laatste 5-6 jaar nog hebben meegemaakt.

Je onderhandeld niet met terroristen, nu niet, daar niet, nooit niet!!!:duim:

Je liegt.

Dan moet je ook niet met Israeli's onderhandelen.

John2
05-09-10, 12:17
wie is hier nou de terrorist, je steelt een land onderdrukt de bevolking waar heb jij 't eigenlijk over en waarom die support voor Pisrael.
Wat wordt er gestolen en van wie?
Je vergeet één klein detail dat Palestina nog steeds geen land rechten heeft en nog steeds niet het land heeft opgeëist bij de VN die tot op heden de officiele houder is van deze gebieden, maar dat die ene oorlog in 1968 veel zaken heeft veranderd, namelijk het oorlogsrecht en de bezetting van deze gebieden door Israël.
Verder vallen de overige gebieden tot niemandsland en mag iedere burger/land deze gronden claimen tot 6 miles van hun border/landsgrens.
Hoe onmenselijk het ook klinkt en hoe krom het ook is, zolang Palestina niet voldoet aan de eisen destijds gesteld en ondertekend door alle landen in deze gebieden, kan helaas niemand iets doen voor de palestijnse bevolking dan ze te laten overleven.
Ik en velen met mij hopen dan ook dat eindelijk er een vredes verdrag komt, zodat er eindelijk kan worden begonnen met het oprichten tot de Palestijnse staat, zodat deze ook rechten hebben en dan eindelijk officieel een verzoek kan indienen tot terug gave van hun gebieden die ze verloren zijn in een oorlog.
Jij mag dan kiezen voor een land of groep mensen, ik kies voor de internationale wet, de enigste mogelijkheid die uitkomst kan bieden voor dit probleem.


Saddam, Bin laden, al zarqawi,AJ,H.Nasrallah en nog vele anderen.

Sharon, Blair, Bush pasten jou ook wel, denk ik?
Dus jij kiest voor de terroristen die miljoenen onschuldige burgers op hun geweten hebben, staat je netjes als inwoner van Europa.


Nee dat ben ik niet, sterker nog, ik was en ben er nog steeds hartgrondig tegen.

Maar ondans dat, vind ik het toch een totaal onzinnige opmerking van je.

Je erkend moord en doodslag en toch vind je de opmerking hierover onzinnig?

John2
05-09-10, 12:21
Je liegt.

Dan moet je ook niet met Israeli's onderhandelen.

Israël is een staat.
Hamas nog steeds een terroristische organisatie, wat ze zelfs de laatste dagen weer hebben bewezen en nog steeds de gouden regel binnen de VN, "met terroristen onderhandel je niet en hierop is geen uitzondering" en dan mag je heel hard schreeuwen dat ik lieg en gewoon bij je eigen leugens blijven die iedere dag 20-30 levens kosten in deze gebieden.

mark61
05-09-10, 12:34
Israël is een staat.
Hamas nog steeds een terroristische organisatie, wat ze zelfs de laatste dagen weer hebben bewezen en nog steeds de gouden regel binnen de VN, "met terroristen onderhandel je niet en hierop is geen uitzondering" en dan mag je heel hard schreeuwen dat ik lieg en gewoon bij je eigen leugens blijven die iedere dag 20-30 levens kosten in deze gebieden.

En staten hebben een vrijbrief voor terrorisme. Oh I see.

Bron voor je volgende leugen?

John2
05-09-10, 13:06
=mark61;4453753]En staten hebben een vrijbrief voor terrorisme. Oh I see.

Nee zeker niet, sterker nog staten worden er voor afgerekend.


Bron voor je volgende leugen?
Bekijk eens de video die ik vandaag geplaatste.

Usayma
05-09-10, 13:18
http://ifamericansknew.com/download/checkpoint_syndrome.pdf

John2
05-09-10, 13:42
http://ifamericansknew.com/download/checkpoint_syndrome.pdf

Dan ga je naar een anti-Israël site en dan kom je met een passage uit een boek?

Hoe dom ben je dan of wens je alleen maar te polariseren?

aboenoeh
05-09-10, 15:12
Israël is een staat.



Hamas nog steeds een terroristische organisatie, wat ze zelfs de laatste dagen weer hebben bewezen en nog steeds de gouden regel binnen de VN, "met terroristen onderhandel je niet en hierop is geen uitzondering" en dan mag je heel hard schreeuwen dat ik lieg en gewoon bij je eigen leugens blijven die iedere dag 20-30 levens kosten in deze gebieden.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Vanuit juridisch standpunt kan men het begrip Staat definiëren als "geheel van instellingen en regels die het gemeenschapsleven van een groep individuen in een vastgelegd territorium bepalen". Een politicologische definitie luidt: "een gecentraliseerde organisatie die in een afgebakend territorium beschikt over een overwicht aan machtsmiddelen".



hisrael heeft geen vaste grenzen en kan dus niet gezien worden als een staat



gaza kan gezien worden als en staat want het gemeenschapsleven van gaza ligt vastgelegd territorium :wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
05-09-10, 16:18
Vanuit juridisch standpunt kan men het begrip Staat definiëren als "geheel van instellingen en regels die het gemeenschapsleven van een groep individuen in een vastgelegd territorium bepalen". Een politicologische definitie luidt: "een gecentraliseerde organisatie die in een afgebakend territorium beschikt over een overwicht aan machtsmiddelen".



hisrael heeft geen vaste grenzen en kan dus niet gezien worden als een staat



gaza kan gezien worden als en staat want het gemeenschapsleven van gaza ligt vastgelegd territorium :wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik zie dat jij het graag wenst om te draaien, mag van mij ook, laten we het dan houden dat het beiden geen staten zijn en dat er dan het recht van de sterkste geld, deal?!?!

aboenoeh
05-09-10, 16:51
Ik zie dat jij het graag wenst om te draaien, mag van mij ook, laten we het dan houden dat het beiden geen staten zijn en dat er dan het recht van de sterkste geld, deal?!?!

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums




dat er dan het recht van de sterkste geld



alsof dat nu niet het geval is

en dat noemen de westelingen de enige democratische staat in de regio
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
05-09-10, 17:05
Israël is een staat.

Hamas nog steeds een terroristische organisatie, wat ze zelfs de laatste dagen weer hebben bewezen en nog steeds de gouden regel binnen de VN, "met terroristen onderhandel je niet en hierop is geen uitzondering" en dan mag je heel hard schreeuwen dat ik lieg en gewoon bij je eigen leugens blijven die iedere dag 20-30 levens kosten in deze gebieden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums

daarom dat ze nu smeekend op de knieen de taliban vragen om te onderhandelen voor een eventuele............................

en daarom dat ze de taliban geld bieden om niet beschoten te worden omdat de europeanen de lijkzakken die teug worden gestuurd niet kunnen aanzien
laat me niet machen sukkel
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
05-09-10, 17:23
daarom dat ze nu smeekend op de knieen de taliban vragen om te onderhandelen voor een eventuele............................

en daarom dat ze de taliban geld bieden om niet beschoten te worden omdat de europeanen de lijkzakken die teug worden gestuurd niet kunnen aanzien
laat me niet machen sukkel
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Er wordt daar getracht op enigzins humane wijze iets op te bouwen. Dat het een naieve gedachte is, is inmiddels velen duidelijk.
Dat heeft niets te maken met zwakte zoals jij probeert te impliceren. Als het om vernietiging gaat had er ook een atoombom gegoiid kunnen worden.
Snel klaar.
Beter nadenken voor je iets zegt.

aboenoeh
05-09-10, 17:45
Er wordt daar getracht op enigzins humane wijze iets op te bouwen. Dat het een naieve gedachte is, is inmiddels velen duidelijk.



Dat heeft niets te maken met zwakte zoals jij probeert te impliceren. Als het om vernietiging gaat had er ook een atoombom gegoiid kunnen worden.



Snel klaar.



Beter nadenken voor je iets zegt.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op www.maroc.nl/forums



Er wordt daar getracht op enigzins humane wijze het hachtje van jullie mannen te redden zeker
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
05-09-10, 23:39
Er wordt daar getracht op enigzins humane wijze het hachtje van jullie mannen te redden zeker
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Lezen Aboetje,

Als 'we' bang zijn voor ons hachje kunnen 'we' er toch een A-bom opgooien? Het doel is niet vernietiging.

Usayma
06-09-10, 00:43
Get the fuck out of palestine u filthy zionist jew and stop bitchin'!

super ick
06-09-10, 15:55
Get the fuck out of palestine u filthy zionist jew and stop bitchin'!

Heb je het tegen mij aanhanger van het geloof van vrede?

Ik heb geen flikker met Israel te maken en die Palestijnen boeien me helemaal niet.
Jij ligt er ook geen minuut echt wakker van. Je gebruikt ze om je smerige geweten een beetje op te schonen.

Usayma
07-09-10, 01:48
Heb je het tegen mij aanhanger van het geloof van vrede?

Ik heb geen flikker met Israel te maken en die Palestijnen boeien me helemaal niet.
Jij ligt er ook geen minuut echt wakker van. Je gebruikt ze om je smerige geweten een beetje op te schonen.

heb je 't tegen mij beter spreek je voor jezelf tis voor ons wel duidelijk hoe jijdenkt over mensen die onderdrukt dagelijks worden vernederd en vermoord.
Ja je ligt er niet wakker van als jij het maar goed hebt, vuile egoïst. Daarentegen lig ik er degelijk wel wakker van als m'n broeders en zusters het leven onmogelijk wordt gemaakt door het lafste volk vernederd.