PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV stijgt met stip in de peilingen en is nu de grootste



John2
06-09-10, 11:52
PVV geert wilders heeft wederom 3 zetels gewonnen in de laatste peilingen van Maurice de Hond, hierdoor komen ze op 34 zetels komen 5 meer als PvdA en VVD en 19 meer als het CDA.

https://n8.noties.nl/v/get.php?a=peil.nl&f=voorkeur.jpg&cache=0

fisherman1969
06-09-10, 13:03
PVV geert wilders heeft wederom 3 zetels gewonnen in de laatste peilingen van Maurice de Hond, hierdoor komen ze op 34 zetels komen 5 meer als PvdA en VVD en 19 meer als het CDA.

https://n8.noties.nl/v/get.php?a=peil.nl&f=voorkeur.jpg&cache=0

Tja wat moet ik daarop nu zeggen ??
Vind je het gek als je onze nieuwe lijstaanvoerders van TOPIC,s leest ,
o.a Abdoeltje,Hatert enz je zou haast denken dat ze door Wilders gesponsert
worden , want die vaart o.a door dit soort (MOSLIMS) er wel bij!
Zoals ik al eerder heb gezegd .
:aanwal:

Nihad_zina
06-09-10, 13:59
dat is toch supergaaf voor mr wilders.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
06-09-10, 15:05
Tja wat moet ik daarop nu zeggen ??
Vind je het gek als je onze nieuwe lijstaanvoerders van TOPIC,s leest ,
o.a Abdoeltje,Hatert enz je zou haast denken dat ze door Wilders gesponsert
worden , want die vaart o.a door dit soort (MOSLIMS) er wel bij!
Zoals ik al eerder heb gezegd .
:aanwal:

Wist niet dat maurice de hond zijn peilingen deed op basis van ansaar en maroc.nl? Het zijn gewoon weer een stelletje zwevers c.q maatschappelijk gefrustreerden die zoals gebruikelijk nog nooit een moslim hebben gezien, laat staan ooit mee gecommuniceerd.

Nihad_zina
06-09-10, 15:15
:haha:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
06-09-10, 18:28
Wist niet dat maurice de hond zijn peilingen deed op basis van ansaar en maroc.nl? Het zijn gewoon weer een stelletje zwevers c.q maatschappelijk gefrustreerden die zoals gebruikelijk nog nooit een moslim hebben gezien, laat staan ooit mee gecommuniceerd.

Uhhh, Wilders groeit en wij zijn de klos???

moos1
06-09-10, 20:34
Wilders lacht zich helemaal rot. Hoe meer er tegen hem geageerd wordt, hoe groter hij wordt....:gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
06-09-10, 20:55
Wilders lacht zich helemaal rot. Hoe meer er tegen hem geageerd wordt, hoe groter hij wordt....:gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja ik heb al vele voorbeelden gegeven , maar vertel dat maar eens aan mensen die gillen en krijzen dat het WESTEN niet deugd maar er maar al te graag wonen!
:aanwal:

moos1
06-09-10, 21:15
vertel dat maar eens aan mensen die gillen en krijzen dat het WESTEN niet deugd maar er maar al te graag wonen!

Ja, zo hypocriet als de neten.... het westen helemaal verrot schelden maar wel de ruif volvreten..... dat kun je toch niet serieus nemen? Gewoon lachwekkende zielige figuren zijn dat die hun hand op moeten houden bij het westen....:gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
06-09-10, 22:06
Ja, zo hypocriet als de neten.... het westen helemaal verrot schelden maar wel de ruif volvreten..... dat kun je toch niet serieus nemen? Gewoon lachwekkende zielige figuren zijn dat die hun hand op moeten houden bij het westen....:gniffel:



ooit zij een wijze man



om een natie onderuit te krijgen moet je van binnenuit zwakte verkrijgen:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
06-09-10, 22:13
Wilders lacht zich helemaal rot. Hoe meer er tegen hem geageerd wordt, hoe groter hij wordt....:gniffel:



de wereld lacht zich met nederland verrot

hoe meer zetels voor wilder hoe meer de wereld nederlanders zien als achterlijk :gniffel::gniffel::gniffel:



Elsbeth Etty: ‘Wilders is schande die Nederland bespaard moet blijven’



” Het is nog moeilijk wennen aan de gedachte dat voor het eerst in de geschiedenis een extreem-rechtse partij de grootste van Nederland kan worden.Daarom is het niet alleen moeilijk te wennen aan de gedachte dat de PVV de grootste partij kan worden, die gedachte is zelfs onverdraaglijk.

Als de democratie levensvatbaar wil blijven, moet zij strijdbaar zijn. Dat wil zeggen dat onder geen enkele voorwaarde een partij deel mag krijgen aan de regeringsmacht die artikel 1 van de Grondwet niet respecteert.

De verwerkelijking van dit programmapunt van de PVV, in wezen haar enige programmapunt, komt neer op de afschaffing van een fundament van de rechtsstaat waarmee de democratie zichzelf om zeep zou helpen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die zich, meer dan over iets anders, zorgen maakt over de mogelijkheid van een electorale versplintering die erop uitdraait dat de PVV straks als grootste eindigt. Dat zou een schande zijn voor Nederland en een ramp voor de democratie.




Als de democratie levensvatbaar wil blijven, moet zij strijdbaar zijn. Dat wil zeggen dat onder geen enkele voorwaarde een partij deel mag krijgen aan de regeringsmacht die artikel 1 van de Grondwet niet respecteert.

De verwerkelijking van dit programmapunt van de PVV, in wezen haar enige programmapunt, komt neer op de afschaffing van een fundament van de rechtsstaat waarmee de democratie zichzelf om zeep zou helpen



go wilders go.....:hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
06-09-10, 23:43
Uhhh, Wilders groeit en wij zijn de klos???

Alleen gasten die zich bij een wilders een klos voelen, zijn de klos.

John2
06-09-10, 23:50
ooit zij een wijze man
om een natie onderuit te krijgen moet je van binnenuit zwakte verkrijgen:hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ach zolang we nog varkens fokken en mogen eten hier valt het nog wel mee en mijn hond thuis beschermt me wel tegen het tuig, verder zal mijn handel alleen maar groeien in de electronische beveiliging, dus blijf nog even rustig je gang gaan, ik leef ervan. :cola:


de wereld lacht zich met nederland verrot
hoe meer zetels voor wilder hoe meer de wereld nederlanders zien als achterlijk :gniffel::gniffel::gniffel:
go wilders go.....:hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Vreemd want sinds de verkiezingen zijn geweest is onze export enorm gestegen, verder kom ik maandelijks in het buitenland en iedereen weet dat ik kom uit Nederland, maar er is nog niemand geweest die mij aansprak over Wilders, ja eentje, die vroeg me of Wilders inderdaad de Moslims uit Nederland wilde hebben en toen ik nee zei, zei deze man Jammer, maar volgens mij was dat een Servier en die kun je niet serieus nemen met moslims.:fuckit2:

MissH
06-09-10, 23:51
Hoe meer discussies hoe beter voor hem, hoe meer haat jegens hem hoe beter voor hem. Dus laten we gewoon lekker slim ons eigen leventje lekker verder leiden en die man gewoon zn ding laten doen. I´m not scared!:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
07-09-10, 00:07
verder kom ik maandelijks in het buitenland en iedereen weet dat ik kom uit Nederland, maar er is nog niemand geweest die mij aansprak over Wilders, ja eentje, die vroeg me of Wilders inderdaad de Moslims uit Nederland wilde hebben en toen ik nee zei, zei deze man Jammer, maar volgens mij was dat een Servier en die kun je niet serieus nemen met moslims.:fuckit2:

Verhip, zelf kom ik regelmatig in Duitsland en dan krijg ik te horen of Duitsland zich moet opmaken voor het deporteren van haar moslims richting nieuw op te zetten concentratiekampen in Nederland. Maarja, het was een Duitser en die kun je met Nederlanders niet serieus nemen.

tanger'73
07-09-10, 00:15
Hoe meer discussies hoe beter voor hem, hoe meer haat jegens hem hoe beter voor hem. Dus laten we gewoon lekker slim ons eigen leventje lekker verder leiden en die man gewoon zn ding laten doen. I´m not scared!:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Da's dan ook het beste wat je kunt doen en ook van je wordt verwacht. Het vertrouwen in de rechtsstaat en de Grondwet is vooralsnog groot genoeg. Je dient je pas zorgen maken als de NSB uniformen uit de kast worden getrokken en er op straat hevig gemarcheerd wordt.

illmatik
07-09-10, 08:58
Wilders is nergens anders goed voor dan als meetinstrument voor domheid. Wat dat betreft maak ik me zorgen over de toename daarvan.

Usayma
07-09-10, 09:51
PVV geert wilders heeft wederom 3 zetels gewonnen in de laatste peilingen van Maurice de Hond, hierdoor komen ze op 34 zetels komen 5 meer als PvdA en VVD en 19 meer als het CDA.

https://n8.noties.nl/v/get.php?a=peil.nl&f=voorkeur.jpg&cache=0

gehehe jij zal nu vast wel in je handjes wrijven vuile smicht. Hoe voorzichtig je ook bent om je niet te laten kennen wie je bent. Mensen als jij kijk ik zo doorheen geld ook voor die andere bashers en haters zoals die dickhead en slingerjood.
Proficiat we zullen zien wat ie waar kan maken als die middeleeuwse hoer aan de macht komt.

Carolus1
07-09-10, 09:58
Verhip, zelf kom ik regelmatig in Duitsland en dan krijg ik te horen of Duitsland zich moet opmaken voor het deporteren van haar moslims richting nieuw op te zetten concentratiekampen in Nederland.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)
Alles goed en wel, maar dan wel tegen een fikse huurprijs. In harde Deutschmark wel te verstaan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Fibonaci
07-09-10, 10:21
Tja wat moet ik daarop nu zeggen ??
Vind je het gek als je onze nieuwe lijstaanvoerders van TOPIC,s leest ,
o.a Abdoeltje,Hatert enz je zou haast denken dat ze door Wilders gesponsert
worden , want die vaart o.a door dit soort (MOSLIMS) er wel bij!
Zoals ik al eerder heb gezegd .
:aanwal:Diep in hun hart weten niet-westerse allochtonen dat het ook goed is voor hen, die Wilders, hoewel ik niet op hem gestemd heb.

Ik heb joods gestemd:fpotver::)

Wilders geeft nl geen zier om het milieu.

John2
07-09-10, 16:00
Verhip, zelf kom ik regelmatig in Duitsland en dan krijg ik te horen of Duitsland zich moet opmaken voor het deporteren van haar moslims richting nieuw op te zetten concentratiekampen in Nederland. Maarja, het was een Duitser en die kun je met Nederlanders niet serieus nemen.
Dit zegt dan meer over jou en je vrienden en mensen waarmee je omgaat dan over Wilders.
Zelfs op diverse vergaderingen op internationaal niveau komt hij niet aan de orde, het zijn alleen de mensen met onderbuik gevoelens die steeds weer Wilders naar boven brengen.
Nogmaals Tanger prijs hem de hemel in want wie hoog vliegt moet laag vallen.


gehehe jij zal nu vast wel in je handjes wrijven vuile smicht. Hoe voorzichtig je ook bent om je niet te laten kennen wie je bent. Mensen als jij kijk ik zo doorheen geld ook voor die andere bashers en haters zoals die dickhead en slingerjood.
Proficiat we zullen zien wat ie waar kan maken als die middeleeuwse hoer aan de macht komt.
Vertle als jij mij denk te kennen wat zijn mijn achtergronden wat is mijn beroep en op welke partij stem ik altijd en neem ik deel als bestuurslid?

tanger'73
07-09-10, 19:55
Dit zegt dan meer over jou en je vrienden en mensen waarmee je omgaat dan over Wilders.
Zelfs op diverse vergaderingen op internationaal niveau komt hij niet aan de orde, het zijn alleen de mensen met onderbuik gevoelens die steeds weer Wilders naar boven brengen.
Nogmaals Tanger prijs hem de hemel in want wie hoog vliegt moet laag vallen.

Het populisme in nederland komt in de buitenlandse pers ruimschoots aan bod. Je hebt gelijk dat het op vergaderingen niet voorkomt, omdat wilders geen vergaderpunt betreft. Het zijn juist alleen de mensen met onderbuik die een wilders mogelijk maken.

aboenoeh
07-09-10, 21:58
Ach zolang we nog varkens fokken en mogen eten hier valt het nog wel mee en mijn hond thuis beschermt me wel tegen het tuig, verder zal mijn handel alleen maar groeien in de electronische beveiliging, dus blijf nog even rustig je gang gaan, ik leef ervan. :cola:







Vreemd want sinds de verkiezingen zijn geweest is onze export enorm gestegen, verder kom ik maandelijks in het buitenland en iedereen weet dat ik kom uit Nederland, maar er is nog niemand geweest die mij aansprak over Wilders, ja eentje, die vroeg me of Wilders inderdaad de Moslims uit Nederland wilde hebben en toen ik nee zei, zei deze man Jammer, maar volgens mij was dat een Servier en die kun je niet serieus nemen met moslims.:fuckit2:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

als ik zo uw posten door lees ben je wel alles geweest
overal aangestrand
en heb je met iedereen over alles gesproken


verder kom ik maandelijks in het buitenland

ge weet toch dat friesland niet het buitenland is:hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
07-09-10, 22:37
Het populisme in nederland komt in de buitenlandse pers ruimschoots aan bod. Je hebt gelijk dat het op vergaderingen niet voorkomt, omdat wilders geen vergaderpunt betreft. Het zijn juist alleen de mensen met onderbuik die een wilders mogelijk maken.
inderdaad het onderbuik gevoel.



ge weet toch dat friesland niet het buitenland is:hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je bent nog dommer dan dom want je hebt ook een Friesland in het Noorden van Duitsland.:jammer:

Usayma
08-09-10, 09:50
Dit zegt dan meer over jou en je vrienden en mensen waarmee je omgaat dan over Wilders.
Zelfs op diverse vergaderingen op internationaal niveau komt hij niet aan de orde, het zijn alleen de mensen met onderbuik gevoelens die steeds weer Wilders naar boven brengen.
Nogmaals Tanger prijs hem de hemel in want wie hoog vliegt moet laag vallen.


Vertle als jij mij denk te kennen wat zijn mijn achtergronden wat is mijn beroep en op welke partij stem ik altijd en neem ik deel als bestuurslid?


Kan me niet schelen wie of wat je bent aan de hand van je posts constateer ik dat je niet deugd. Verder in gesprek met jou heeft dus ook geen nut.

John2
08-09-10, 10:01
Kan me niet schelen wie of wat je bent aan de hand van je posts constateer ik dat je niet deugd. Verder in gesprek met jou heeft dus ook geen nut.

Als verdere gesprekken geen nut meer hebben, wat wil je dan wat is het vervolg dan van jou daad, dat ik ook niet meer open moet staan voor jou argumentering, of dat ik jou moet laten doorgaan met oproepen tot geweld of demolisatie?:jammer:

knuppeltje
08-09-10, 11:32
als ik zo uw posten door lees ben je wel alles geweest
overal aangestrand
en heb je met iedereen over alles gesproken.

Jij moet je eens leren te gedragen lelijke domme puber. :fpotver:

Onze Sjonny is een echte wereldburger. Hij reist dan ook heel de wereld af, en kent en spreekt iedereen, en is overal kin aan huis. Een beetje groot kind, maar wat maakt het uit. Hij is dan ook bevriend met alle groten der aarde. Laatst zat ik in de kroeg naar het nieuws te kijken - ging over Obama - vraagt iemand: wie is die neger eigenlijk naast Sjonny?
Zijn toposgrafische kennis is daardoor dan ook exemplarisch. Hij weet letterlijk waar alle steden beneden of boven de evenaar liggen, en wat de kortste afstanden ertussen zijn. Vraag maar wat je hierover weten wilt, voor onze Sjonny is dat geen enkel probleem, hij tovert je het allemaal zo voor je ogen.
Vroeger, als mensen met een probleem zaten, dan raadpleegden ze de Viva, of de Margriet. Dat is allemaal niet meer nodig. Sinds onze Sjonny online is, is hij de meest betrouwbare vraagbak voor iedereen die erin geloven wilt. Voor hen is hij nog betrouwbaarder dan Google of Wikipedia, zelfs de oerdegelijke Britannica is er niets bij.

Kortom, doe er je voordeel mee. :maf2:

John2
08-09-10, 11:39
Jij moet je eens leren te gedragen lelijke domme puber. :fpotver:

Onze Sjonny is een echte wereldburger. Hij reist dan ook heel de wereld af, en kent en spreekt iedereen, en is overal kin aan huis. Een beetje groot kind, maar wat maakt het uit. Hij is dan ook bevriend met alle groten der aarde. Laatst zat ik in de kroeg naar het nieuws te kijken - ging over Obama - vraagt iemand: wie is die neger eigenlijk naast Sjonny?
Zijn toposgrafische kennis is daardoor dan ook exemplarisch. Hij weet letterlijk waar alle steden beneden of boven de evenaar liggen, en wat de kortste afstanden ertussen zijn. Vraag maar wat je hierover weten wilt, voor onze Sjonny is dat geen enkel probleem, hij tovert je het allemaal zo voor je ogen.
Vroeger, als mensen met een probleem zaten, dan raadpleegden ze de Viva, of de Margriet. Dat is allemaal niet meer nodig. Sinds onze Sjonny online is, is hij de meest betrouwbare vraagbak voor iedereen die erin geloven wilt. Voor hen is hij nog betrouwbaarder dan Google of Wikipedia, zelfs de oerdegelijke Britannica is er niets bij.

Kortom, doe er je voordeel mee. :maf2:

Nee die heb ik helaas nog niet mogen ontmoeten, maar vond hem leuk gevonden. :hihi:
Al voel ik een twijveling in jou woorden knuppeltje.;)

Joesoef
08-09-10, 11:53
Wtf is demolisatie ??

mark61
08-09-10, 12:32
Wtf is demolisatie ??

Dat is wanneer een mol zich verpopt tot een skunk.

reallife
08-09-10, 12:41
als ik zo uw posten door lees ben je wel alles geweest
overal aangestrand
en heb je met iedereen over alles gesproken





Hij heeft een virtuele reis om de wereld gemaakt in 80 dagen. :zozo:

John2
08-09-10, 14:46
Wtf is demolisatie ??
Kijk Mark gaf al het antwoord.

Dat is wanneer een mol zich verpopt tot een skunk.
Dank je Mark.:zozo:

knuppeltje
08-09-10, 15:22
Wtf is demolisatie ??

Sjonny die ondergronds gaat.

John2
08-09-10, 19:26
Sjonny die ondergronds gaat.

Hoezo krijgen we een kern aanval van Iran?