PDA

Bekijk Volledige Versie : Belg zakt 62 keer voor rijexamen



John2
06-09-10, 12:39
Belg zakt 62 keer voor rijexamen
ANP



ZILLEBEKE (ANP) – Een Belg is inmiddels 62 keer gezakt voor zijn theoretisch rijexamen. Marc Martain (43) uit het West-Vlaamse Zillebeke ondernam zes jaar geleden zijn eerste poging. „Ze zouden iets minder streng moeten zijn”, aldus Martain donderdag in de krant Het Laatste Nieuws.

Hij volgde extra lessen en deed zelfs een zogenoemd vertraagd examen waarbij ze de vragen voorlezen. Martain is vastberaden door te gaan tot hij eindelijk slaagt. Bij de overkoepelende organisatie voor examencentra spreken ze over een uitzondering. Bijna 60 procent van de kandidaten slaagt meteen de eerste keer, de rest doorgaans bij de tweede poging.

Voor het praktisch examen heeft Martain minder angst: „Dat zal vlotter gaan. Ik kán met de wagen rijden.” Toen hij dat een keer stiekem deed, werd hij door de politie betrapt.

knuppeltje
06-09-10, 12:41
Met stip nieuws van de dag. :maf2:

Nihad_zina
06-09-10, 14:01
:haha: ik denk dat ik meneer Martain braaf ga opvolgen. :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
06-09-10, 18:07
:haha: ik denk dat ik meneer Martain braaf ga opvolgen. :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Gewoon een rijke vent trouwen met veel geld en een prive chauffeur :hihi:

Nihad_zina
06-09-10, 21:09
Gewoon een rijke vent trouwen met veel geld en een prive chauffeur :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

:hihi: ik wil auto rijden :kwaad: ben het OV helemaal zat!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
06-09-10, 23:58
:hihi: ik wil auto rijden :kwaad: ben het OV helemaal zat!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Daar kan ik me iets bij voorstellen, heel, heel soms moet ik met de trein naar schiphol voor mijn vlucht en ze hebben altijd vertraging en je zit naast iemand die stink een uur in de wind, of er rijdt helemaal niets door een staking.