PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders tegen koranverbranding



HUISBAAS
08-09-10, 19:09
DEN HAAG - Ook PVV-leider Geert Wilders keert zich tegen het voornemen van een Amerikaanse predikant om zaterdag, 11 september, korans te verbranden. ''Slecht plan!'', liet hij woensdag desgevraagd weten via een sms.

http://media.nu.nl/m/m1azv3raxb5m.jpg

Wilders had vanwege formatieverplichtingen geen tijd om er dieper op in te gaan. De Europese Unie, de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton en onder anderen de Amerikaanse generaal David Petraeus, de hoogste NAVO-militair in Afghanistan, hadden de plannen van de predikant van een kleine protestantse kerk in Florida al veroordeeld.

http://s0.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Wilders zelf is zaterdag in New York, precies negen jaar na de terreuraanslag op het World Trade Center. Hij houdt dan een toespraak tijdens een protestbijeenkomst tegen de plannen om een moskee te bouwen nabij Ground Zero.

Holocaust


Volgens de Centrale Raad van de Joden in Duitsland herinnert het plan aan de boekenverbranding in de nazitijd, waar de Holocaust op volgde.
Voorzitter Charlotte Knobloch herinnerde aan een beroemd citaat van de grote negentiende-eeuwse Duitse dichter Heinrich Heine: ''Daar waar men boeken verbrandt, verbrandt men uiteindelijk ook mensen.'' Zij noemde het plan ''verschrikkelijk en walgelijk''.
Een klein centrum in de stad Gainesville, dat zich kerk noemt en naar schatting slechts vijftig leden telt, wil korans gaan verbranden op de zelf uitgeroepen ''Internationale Koranverbrandingsdag''. Het centrum, het protestantse Dove World Outreach Center, ageert al geruime tijd fanatiek tegen de islam en tegen homoseksualiteit.

Islam


Predikant Terry Jones stelt dat de door hem georganiseerde 'Koranverbrandingsdag' is bedoeld ''om hen te herdenken die op gruwelijke wijze werden vermoord op 11 september'' en om ''de radicale elementen binnen de islam'' een waarschuwing te geven.
Zaterdag is het precies negen jaar geleden dat moslimterroristen met gekaapte passagiersvliegtuigen in de Twin Towers van het World Trade Center in New York vlogen en het Pentagon in Washington troffen. Circa drieduizend mensen kwamen om.

Vaticaan


Het Vaticaan noemde de geplande koranverbranding ''een schandalige en ernstige daad''. Volgens het Vaticaan ''heeft elke godsdienst met zijn eigen heilige geschriften, godsdienstige plaatsen en symbolen, recht op respect en bescherming''.
Volgens VN-gezant in Afghanistan Staffan de Mistura betekent vrijheid van meningsuiting niet dat een geloof en miljoenen gelovigen moeten worden beledigd. Het aantal moslims wereldwijd wordt op ongeveer 1,3 miljard geschat. Het is de grootste wereldgodsdienst na het christendom, dat ruwweg 2 miljard gelovigen telt.

Respectloos


Ook in de VS zelf is fel gereageerd op de plannen. Minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton noemde het plan ''respectloos'' en ''schandelijk''. En: ''Onze toewijding tot religieuze tolerantie gaat terug naar het allereerste begin van onze natie.''
Minister van Justitie Eric Holder betitelde het voornemen als ''idioot en gevaarlijk''. Volgens de voorzitter van de Islamitische Maatschappij van Noord-Amerika zijn veel moslims in de VS bang.
Jones en zijn circa vijftig volgelingen willen enkele honderden exemplaren van de koran in brand steken. De brandweer heeft hiervoor geen toestemming gegeven, maar de politie kan pas ingrijpen als de organisatoren de stapel boeken aansteken.
© ANP
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HUISBAAS
08-09-10, 19:10
Wilders die toch er tegen is?? Hmmmzz ben verbaast.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HaasHaas
08-09-10, 19:19
Wilders die toch er tegen is?? Hmmmzz ben verbaast.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)

HUISBAAS die op zen eigen topic reageert? Hmmmmzz ben echt verbaast.
dit is uniek. komt maar eens in de zoveel wilders artikelen voor.

John2
08-09-10, 19:31
[SIZE=2]
[B]Respectloos
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

En het bouwen van een Moskee op een gedenkwaardige plaats?

fisherman1969
08-09-10, 19:47
Wilders die toch er tegen is?? Hmmmzz ben verbaast.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Het schijnt dat jij dacht dat Wilders voor de verbranding van de KORAN is?
Integendeel hij wil in geen geval de Nazie ,s nadoen die bepaalde boeken gingen verbrandden
Wel ishij is tegen de bouw van de Moskee in de omgeving van
de plaats waar de TWIN TOWERS ooit stonden.
Trouwens hij is tegen alle nieuw te bouwen Moskee,s in de E.U :aanwal:

Joesoef
08-09-10, 19:57
En het bouwen van een Moskee op een gedenkwaardige plaats?


Vuile smiecht dat je er bent, dat islamitisch centrum komt op een plek 2 blokken verderop.

HUISBAAS
08-09-10, 19:59
HUISBAAS die op zen eigen topic reageert? Hmmmmzz ben echt verbaast.
dit is uniek. komt maar eens in de zoveel wilders artikelen voor.
__________________


Asalaam aleykoum,

Aangezien hij eens een keer iets zinnigs eindelijk meedeelt dacht ik bij mezelf laat ik eens maar op wilders gaan reageren aangezien ik dat nooit doe en toch wel iets positiefs is :haha:.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
08-09-10, 20:25
Vuile smiecht dat je er bent, dat islamitisch centrum komt op een plek 2 blokken verderop.

140 meter verder dan ground zero, en wat eerder een moskee in dit gebouw werd genoemd wordt nu al gereduceerd tot een gebedsruimte?
Maar ok een Islamitisch gebouw, bij ground zero is dat respectvol?
Zullen we op de Grebbenberg ook maar een duits infocentrum opzetten?
Of in Palestina een Joods toeristen bureau?
Leger des heils laten collecteren met de strijdkreet in Mecca?

Ik weet nog dat vorig jaar Moslims uit Enschede kwamen collecteren in Hengelo voor een nieuwe Moskee in Enschede en dat de Moslim gemeente hier er schande over sprak.
Sommige dingen doe je niet en ik verwacht de zelfde problemen als destijds in Beslan met de moskee die moest worden geplaatst.
En hoe het daar is na de aanslagen weten we denk ik wel, zoals momenteel in heel rusland een hetze aan de gang is tegen de Moslims en er zelfs doden vallen.
Dan is mijn vraag hoever denkt de Islam te kunnen gaan met het testen van de grenzen van tolerantie?

Joesoef
08-09-10, 20:28
Maar ok een Islamitisch gebouw, bij ground zero is dat respectvol?

Alle moslims zijn terroristen, alle duitsers zijn fout, alle vvd stemmers rijden bmw?

fisherman1969
08-09-10, 21:46
140 meter verder dan ground zero, en wat eerder een moskee in dit gebouw werd genoemd wordt nu al gereduceerd tot een gebedsruimte?
Maar ok een Islamitisch gebouw, bij ground zero is dat respectvol?
Zullen we op de Grebbenberg ook maar een duits infocentrum opzetten?
Of in Palestina een Joods toeristen bureau?
Leger des heils laten collecteren met de strijdkreet in Mecca?

Ik weet nog dat vorig jaar Moslims uit Enschede kwamen collecteren in Hengelo voor een nieuwe Moskee in Enschede en dat de Moslim gemeente hier er schande over sprak.
Sommige dingen doe je niet en ik verwacht de zelfde problemen als destijds in Beslan met de moskee die moest worden geplaatst.
En hoe het daar is na de aanslagen weten we denk ik wel, zoals momenteel in heel rusland een hetze aan de gang is tegen de Moslims en er zelfs doden vallen.
Dan is mijn vraag hoever denkt de Islam te kunnen gaan met het testen van de grenzen van tolerantie?

Ik moet eerlijk zijn , hier valt ook wat voor te zeggen !
Er zullen genoeg mensen zijn de het provocerend vinden.
Ondanks het feit dat er ook Moslims de dood vonden bij deze aanslag ,en niet te vergeten de juichende massa,s Moslims in heel de Wereld die het maar wat prachtig vonden dat AMERIKA in het hart was getroffen.
En de reactie,s daarop weten we onderhand ook wel.
De U.S.A laat onaangekondigde en laffe aanvallen niet toe , dat wisten we al van PEARL HARBOUR

Van een andere kant kun je het ook een soort van toenaderings /verontschuldigings poging noemen , de bouw van de Moskee/gebedsruimte bedoel ik.
Het is maar hoe je het bekijkt .

tanger'73
08-09-10, 21:56
Hij had dan ook liever gezien dat ze volgens zijn idee verscheurd werden.

John2
08-09-10, 22:26
Alle moslims zijn terroristen, alle duitsers zijn fout, alle vvd stemmers rijden bmw?

Dat zei ik niet, ik vroeg alleen of het toonde van respect naar de nabestaanden, het is niet de vraag wie er goed of fout is.
Duitsers zullen nooit een informatie centrum bouwen in de omgeving van een erebegraafplaats, Majoor Boshard zou nooit de strijdkreet verkopen in de buurt van een moskee, politie zal nooit voor de deur van een cafe een alcohol controle beginnen, het zijn stilzwijgende afspraken van respect van een onderlinge verstandhouding tussen diverse partijen, breek je een ongeschreven rule dan krijg je een actie-reactie die misschien niet meer te stoppen is.

En om terug te komen op jou vraag of alle Moslims terroristen zijn?
Deze vraag is ooit eens gesteld door een Moslima aan een Imam tijdens een bijeenkomst van samen op weg, waarop de Imam antwoorden "Neen zeker niet, maar tegenwoordig lijkt het wel dat iedere terrorist een Moslim moet zijn"
Na mijn vraag om uitleg vertelde hij mij dat hij zich schaamde dat iedere terrorist de naam van de Islam misbruikt en hierdoor de Moslims schade toebrengt en wantrouwen geeft naar de buitenwereld.

John2
08-09-10, 22:37
Ik moet eerlijk zijn , hier valt ook wat voor te zeggen !
Er zullen genoeg mensen zijn de het provocerend vinden.
Ondanks het feit dat er ook Moslims de dood vonden bij deze aanslag ,en niet te vergeten de juichende massa,s Moslims in heel de Wereld die het maar wat prachtig vonden dat AMERIKA in het hart was getroffen.
En de reactie,s daarop weten we onderhand ook wel.
De U.S.A laat onaangekondigde en laffe aanvallen niet toe , dat wisten we al van PEARL HARBOUR
Van een andere kant kun je het ook een soort van toenaderings /verontschuldigings poging noemen , de bouw van de Moskee/gebedsruimte bedoel ik.
Het is maar hoe je het bekijkt .
In 2007 toen ik voor het eerst van het plan hoorde leek het mij ook een goed plan en een poging tot verbroedering tussen twee culturen.
Alleen zijn de plannen nadien zo vaak veranderd dat ik nu mijn twijfel heb over de opzet, zeker nadat de organisatie van de nabestaanden, protesteerden tegen de bouw van een Islamitisch trefpunt op een plaats waar restanten liggen van ongeveer 600 slachtoffers die nooit zijn terug gevonden omdat hun lichamen totaal verdampt zijn door de hoge temperaturen en juist deze mensen bezoeken bijna iedere dag deze plaats, omdat dit de enigste houvast is met hun dierbaren die daar op die dag het leven lieten, en juist deze groep mensen zijn er zwaar op tegen.
Mensen die het heel zwaar hebben na deze aanslagen en dan vind ik dat je daar respect voor moet hebben en dat hun mening zwaarder mag wegen dan dit gebouw of welk gebouw dan ook.

Fibonaci
08-09-10, 22:52
Je kunt de koran en de Islam democratisch verbieden, maar dat is wat anders, daarvoor zul je een meerderheid moeten vinden en die is er (nog) niet.

tanger'73
08-09-10, 23:14
Je kunt de koran en de Islam democratisch verbieden, maar dat is wat anders, daarvoor zul je een meerderheid moeten vinden en die is er (nog) niet.


Goh, dus mensen met een Koran op zak of de islam belijden kunnen voortaan een boete krijgen?

Wide-O
09-09-10, 06:33
Voorbeeldig man (http://www.cbsnews.com/8301-31727_162-20015716-10391695.html?tag=contentMain;contentBody) ook, die Terry Jones... :argwaan:

Fibonaci
09-09-10, 07:09
Goh, dus mensen met een Koran op zak of de islam belijden kunnen voortaan een boete krijgen?De kans acht ik niet uitgesloten, gezien het fascistoïde karakter van Islam.

Usayma
09-09-10, 07:15
Stelletje kuddedieren geloven in alles wat ze horen en lezen. Deze man is zeer gevaarlijk als ie aan de macht komt het eerste wat ie gaat doen is gaskamers bouwen voor moslims.
In deze politieke stunt trap ik dus niet in.

H.P.Pas
09-09-10, 09:16
Voorbeeldig man (http://www.cbsnews.com/8301-31727_162-20015716-10391695.html?tag=contentMain;contentBody) ook, die Terry Jones... :argwaan:

Hij heeft zich in het verleden ook al een naam als anti-homo activist gemaakt.
Van reli-freaks verlos ons o Heer.

mark61
09-09-10, 09:50
En het bouwen van een Moskee op een gedenkwaardige plaats?

Dubbele leugen.

Hem blijven herhalen maakt hem niet waar.

Je bent een achterbaks, kwaadaardig varken.

knuppeltje
09-09-10, 09:52
De kans acht ik niet uitgesloten, gezien het fascistoïde karakter van Islam.


Aldus onze huis-geloofswaanzinnige leuteraar.

Soldim
09-09-10, 09:57
Aldus onze huis-geloofswaanzinnige leuteraar.

Ach, hij lijkt me iemand die wel het een en ander af weet van fascistische denkbeelden. De zijne komen uit sprookjes-boek Bijbel, de andere uit sprookjes-boek Koran.

mark61
09-09-10, 09:58
In 2007 toen ik voor het eerst van het plan hoorde leek het mij ook een goed plan en een poging tot verbroedering tussen twee culturen.
Alleen zijn de plannen nadien zo vaak veranderd

Gewoon doorgaan met liegen.

Je ging mij nog een bron geven voor je bewering dat de club is opgericht in Marokko met steun van SA.

Toen jij van het plan hoorde... Je liegt, ten eerste dateert het plan van 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Park51#cite_note-62, ten tweede, anders had je meteen wel een topic erover geopend, gezien je haatcampagne sinds je het wel weet.

mark61
09-09-10, 10:00
140 meter verder dan ground zero, en wat eerder een moskee in dit gebouw werd genoemd wordt nu al gereduceerd tot een gebedsruimte?
Maar ok een Islamitisch gebouw, bij ground zero is dat respectvol?
Zullen we op de Grebbenberg ook maar een duits infocentrum opzetten?
Of in Palestina een Joods toeristen bureau?

Vuile imbeciel, hiermee zeg je dat de islam en 1 miljard moslims schuldig zijn aan 9/11.

Jah ik heb het al honderd keer gezegd maar ik kan dit smerige gelieg en gefantaseer niet laten passeren.

Joesoef
09-09-10, 10:42
Majoor Boshard zou nooit de strijdkreet verkopen in de buurt van een moskee


Idioot.

knuppeltje
09-09-10, 11:00
John2;4459377]140 meter verder dan ground zero, en wat eerder een moskee in dit gebouw werd genoemd wordt nu al gereduceerd tot een gebedsruimte?Maar ok een Islamitisch gebouw, bij ground zero is dat respectvol?

Niet zo hardnekkig liegen Sjonny, het is altijd al een islamitisch center met daarin ook een gebedsruimte geweest, en dat is nog steeds zo.


Zullen we op de Grebbenberg ook maar een duits infocentrum opzetten?

Wat heeft een en ander in godsnaam met de tweede oorlog te maken?
Hebben de Amerikaanse moslims die torens soms opgeblazen, of al die andere moslims wereldwijd, in plaats van een stel gestoorden? Hebben de moslims met bruut oorlogsgeweld Amerika overvallen zoals de Duitsers de rest van Europa destijds?


Of in Palestina een Joods toeristen bureau?

Kunnen ze dan wel zien hoe het Israëlische leger en de kolonisten daar huishouden.


Leger des heils laten collecteren met de strijdkreet in Mecca?

Voor iemand die zo graag verderfelijke godsdienstonvrijheid van de islam propageert, moet dat toch een heel aanlokkend idee zijn.


zoals momenteel in heel rusland een hetze aan de gang is tegen de Moslims

Een hetze waaraan jij op deze manier naar hartelust meedoet.


Dan is mijn vraag hoever denkt de Islam te kunnen gaan met het testen van de grenzen van tolerantie?

De vraag is welke rechtvaardiging - en waarop - je van anderen eist, om zelf tolerant te kunnen genoemd te kunnen worden, hypocriete flikker.

John2
09-09-10, 11:20
Dubbele leugen.
Hem blijven herhalen maakt hem niet waar.
Je bent een achterbaks, kwaadaardig varken.
Dat weet ik Mark in jou ogen ben ik dat, maar met schelden kom je geen stap verder, ik antwoorde in deze topic over respect en gaf hier enkele voorbeelden over respect naar elkaar toe, maar waarschijnlijk heb nog jij nog deze Imam in New York van enig respect betuigd.


=mark61;4460368]Gewoon doorgaan met liegen.
Je ging mij nog een bron geven voor je bewering dat de club is opgericht in Marokko met steun van SA.
Waar vloog die beste man afgelopen maand heen?


Toen jij van het plan hoorde... Je liegt, ten eerste dateert het plan van 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Park51#cite_note-62, ten tweede, anders had je meteen wel een topic erover geopend, gezien je haatcampagne sinds je het wel weet.
Onzin Mark 2005 was hiervan al sprake, althans toen bestonden er al tekeningen van het gebouw.


Vuile imbeciel, hiermee zeg je dat de islam en 1 miljard moslims schuldig zijn aan 9/11.
Jah ik heb het al honderd keer gezegd maar ik kan dit smerige gelieg en gefantaseer niet laten passeren.
Nogmaals nee Mark dat niet en zouden er geen miljoenen Moslims hebben gejuicht na de aanslagen, zouden denk ik ook de nabestaanden er niet zo een probleem mee hebben, maar wie is nu al de beelden vergeten die de wereld overgingen met Moslims die uitbundig feest vieren als een actie, dan kun je als reactie wantrouwen en grote weerstand verwachten op een bouw van een Islamitisch centrum op deze plek.


Idioot.
Waar je dus nu blijk van geeft dat Moslims geen respect kennen.

knuppeltje
09-09-10, 11:24
John2;4459678] het is niet de vraag wie er goed of fout is.

Dat is nu net de enige relevante vraag Sjonny.

Jij houdt natuurlijk niet van die vraag, want jij vindt het blijkbaar gewoon heel fout. Maar ergens vind je het moeilijk om dat gewoon recht voor z'n raap te zeggen.


Duitsers zullen nooit een informatie centrum bouwen in de omgeving van een erebegraafplaats,

Dat kun jij nu wel zeggen, maar van de concentratiekampen hebben ze juist wel heel bewust informatiecentra gemaakt. Gelukkig wel dus.
Jij gaat me toch niet vertellen Sjonny, dat ze daar niet echt heel veel mensen hebben begraven?


Majoor Boshard zou nooit de strijdkreet verkopen in de buurt van een moskee,

Daar heb jij natuurlijk een heel betrouwbare bron voor, maar die was je natuurlijk even vergeten te vermelden. Kan gebeuren Sjonny, geeft niet. :maf2:


politie zal nooit voor de deur van een cafe een alcohol controle beginnen,

Een paar straten verder weer wel Sjonny. En vaak, zoals ik dikwijls heb gezien, nog veel dichter bij de kroeg, dan dat islamic center van Ground Zero.


het zijn stilzwijgende afspraken van respect van een onderlinge

Heel wazig gedoe, en wat zijn in godsnaam ongeschreven rules? De onderbuikgevoelens van de zwijgende massa?


En om terug te komen op jou vraag of alle Moslims terroristen zijn?
Deze vraag is ooit eens gesteld door een Moslima aan een Imam tijdens een bijeenkomst van samen op weg, waarop de Imam antwoorden "Neen zeker niet, maar tegenwoordig lijkt het wel dat iedere terrorist een Moslim moet zijn"

Volgens Wilders en co zeer zeker, en jou verdenk ik er ook langzamerhand van.


Na mijn vraag om uitleg vertelde hij mij dat hij zich schaamde dat iedere terrorist de naam van de Islam misbruikt en hierdoor de Moslims schade toebrengt en wantrouwen geeft naar de buitenwereld.

En?

Blijkbaar een nog niet echt geëmancipeerde moslim. Ik had je gezegd: sodemieter op oetlul, waarom moet ik verantwoording afleggen voor andere moslims, vraag ik jou dat ook voor al die duizenden kinderverkrachtingen door al die christelijke priesters van jullie?

Pleurt op stuk hypocriet. zou ik dan nog zeggen.

John2
09-09-10, 11:37
=knuppeltje;4460465]Niet zo hardnekkig liegen Sjonny, het is altijd al een islamitisch center met daarin ook een gebedsruimte geweest, en dat is nog steeds zo.

Obama spreekt over een Moskee en een Islamitisch centrum nabij ground zero;
http://www.youtube.com/watch?v=CpSGwwU7Qn0

Gisteren sprak de Imam nog over een Islamitisch centrum en een Moskee bij ground zero (http://edition.cnn.com/2010/US/09/09/new.york.islamic.center.imam/index.html?hpt=T1#fbid=417aOkUcfJz&wom=false)



Wat heeft een en ander in godsnaam met de tweede oorlog te maken?
Hebben de Amerikaanse moslims die torens soms opgeblazen, of al die andere moslims wereldwijd, in plaats van een stel gestoorden? Hebben de moslims met bruut oorlogsgeweld Amerika overvallen zoals de Duitsers de rest van Europa destijds?
Nee Knuppel, het ging om respect om waarden naar elkaar toe en gaf slechts enkele voorbeelden die ook ondenkbaar waren, verder vind ik de Impact van een aanslag in vredestijd groter dan het geweld in een oorlog.


Kunnen ze dan wel zien hoe het Israëlische leger en de kolonisten daar huishouden.
Dom antwoord knuppeltje.



Voor iemand die zo graag verderfelijke godsdienstonvrijheid van de islam propageert, moet dat toch een heel aanlokkend idee zijn.
Een hetze waaraan jij op deze manier naar hartelust meedoet.
Ik had het hier niet over Godsdiensten, maar over respect naar elkaar toe, ik liet juist de menselijke waarden spreken en niet de waarden van de bijbel of koran.


De vraag is welke rechtvaardiging - en waarop - je van anderen eist, om zelf tolerant te kunnen genoemd te kunnen worden, hypocriete flikker.
Keer op keer wordt de tolerantie van het westen gemeten door de Islam, het begint met een verzoek, dan wordt het een eis, en daarna een dreigement, zoals ik ook in de nieuwe topic aangeeft waar deze Imam nu al dreigt als de Moskee wordt afgewezen.

HaasHaas
09-09-10, 11:47
Asalaam aleykoum,

Aangezien hij eens een keer iets zinnigs eindelijk meedeelt dacht ik bij mezelf laat ik eens maar op wilders gaan reageren aangezien ik dat nooit doe en toch wel iets positiefs is :haha:.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)

salaam wara7matou allah,

ach wilders, uitspraken van wilders zijn net als een natte scheet. het eerste wat je dan moet doen is rennen naar de wc of de douche om je te reinigen.

knuppeltje
09-09-10, 11:50
John2;4460544]Obama spreekt over een Moskee en een Islamitisch centrum nabij ground zero;

En Sjonny?

Voor moslims heet een gebedsruimte: moskee. Ik kan er ook niets aan doen dat dat zo is. Alleen gaat het dit keer om een relatief kleine gebedsruimte in een islamitisch center.
Dat is heel wat anders dan jij heel de tijd met vooropgezette bedoelingen suggereert.



Nee Knuppel, ......

Jawel Sjonny, je haalde er een hele hoop dingen bij die er niets aan bijdragen.


Dom antwoord knuppeltje.

Laten we zeggen dat ik dit van jou totaal niet vreemd vind.


Ik had het hier niet over Godsdiensten,

Maar al de tijd leuter je over de islam, maar dat is geen godsdienst natuurlijk.


waar deze Imam nu al dreigt als de Moskee wordt afgewezen.

Alleen voor zwakken van geest is waarschuwen, al dan niet terecht, hetzelfde als dreigen.
Voor sommigen is het zelfs blijkbaar al niet eens mogelijk om te begrijpen wat ze op een forum plaatsen.

John2
09-09-10, 12:19
=knuppeltje;4460524]Dat is nu net de enige relevante vraag Sjonny.
Jij houdt natuurlijk niet van die vraag, want jij vindt het blijkbaar gewoon heel fout. Maar ergens vind je het moeilijk om dat gewoon recht voor z'n raap te zeggen.
Dan zou ik toch deze vraag niet naar voren brengen?



Dat kun jij nu wel zeggen, maar van de concentratiekampen hebben ze juist wel heel bewust informatiecentra gemaakt. Gelukkig wel dus.
Jij gaat me toch niet vertellen Sjonny, dat ze daar niet echt heel veel mensen hebben begraven?

Wat is het verschil tussen herbegraven op een ere begraafplaats of het verschil tussen een plek waar nog menselijke resten liggen waar de nebestaanden zich druk om maken?


Daar heb jij natuurlijk een heel betrouwbare bron voor, maar die was je natuurlijk even vergeten te vermelden. Kan gebeuren Sjonny, geeft niet. :maf2:

Misschien de bijbel?


Heel wazig gedoe, en wat zijn in godsnaam ongeschreven rules? De onderbuikgevoelens van de zwijgende massa?
Als jij niet weet wat ongeschreven regels zijn heeft het dan nog wel enige nut om een discussie met jou aan te gaan over normen en waarden?


Volgens Wilders en co zeer zeker, en jou verdenk ik er ook langzamerhand van.
Natuurlijk kerel, makkelijk om direct iemand te vergelijken met een ander als je geen antwoord weet op een stelling of een mededeling.


Blijkbaar een nog niet echt geëmancipeerde moslim. Ik had je gezegd: sodemieter op oetlul, waarom moet ik verantwoording afleggen voor andere moslims, vraag ik jou dat ook voor al die duizenden kinderverkrachtingen door al die christelijke priesters van jullie?
De moslims zouden zich openlijk kunnen distantiëren van geweld en terrorisme en niet zoals nu steeds een reden zoeken voor dit geweld.


En Sjonny?
Voor moslims heet een gebedsruimte: moskee. Ik kan er ook niets aan doen dat dat zo is. Alleen gaat het dit keer om een relatief kleine gebedsruimte in een islamitisch center.
Dat is heel wat anders dan jij heel de tijd met vooropgezette bedoelingen suggereert.

Dan is dus de straat ook een moskee want regelmatig zie je ook moslims bidden op straat? :fuckit2:

Joesoef
09-09-10, 12:21
Waar je dus nu blijk van geeft dat Moslims geen respect kennen.


Idioot.

mark61
09-09-10, 12:39
Dat weet ik Mark in jou ogen ben ik dat, maar met schelden kom je geen stap verder, ik antwoorde in deze topic over respect

Liegen, en volharden in je leugen, is het grootste gebrek aan respect.

Gewoon weer je litanie aan allang effectief weersproken leugens herhalen.

Ik scheld niet, ik constateer dat je een gestoorde, immorele leugenaar bent. Heel simpel. Ga naar een psychiater.

mulan
09-09-10, 12:44
De kans acht ik niet uitgesloten, gezien het fascistoïde karakter van Islam.


Maar goed dat jij geen fascistische taal uitslaat.

@ bericht..Wilders is alleen teleurgesteld dat een idioot in de VS hem voor is geweest..hij wilde zo'n gezellige verbrandingsdag op zijn naam hebben staan en hij had het uiteraard groots aangepakt..live televisie als hij een lucifer aansteekt en heldhaftig rondkijkt..oh well..nu zal hij iets anders moeten bedenken.

mark61
09-09-10, 12:59
Maar goed dat jij geen fascistische taal uitslaat.

De regel is dat op blauwe posts niet gereageerd hoeft te worden, dat is het label voor totaal geschift. Ik weet niet hoe sjonny dat omzeild heeft.

knuppeltje
09-09-10, 13:09
John2;4460602]Dan zou ik toch deze vraag niet naar voren brengen?

Sjonny, als er iemand dergelijke stomme vragen stelt, dan ben jij het wel.


Misschien de bijbel?

Dat is jouw uiterst betrouwbare bron voor jouw bewering omtrend Boshart?
Bizarder kun je het niet krijgen. :fuckit2:


Als jij niet weet wat ongeschreven regels zijn ......

Moet voor jou toch geen kunst zijn Sjonny, om die in dit geval even uit te leggen.


Natuurlijk kerel, makkelijk om direct iemand te vergelijken

Welnee, je hoeft hier alleen maar te lezen wat je te vertellen hebt, dat is meer dan genoeg.


De moslims zouden zich openlijk kunnen distantiëren van geweld

Dat kunnen allemaal als ze dat willen, maar ik zal ze er niet om vragen. Net zomin als ik christenen vraag om verantwoording af te leggen voor de misdaden van hun pedo-priesters, en voor hen die die altijd de hand boven het hoofd hielden, en daarmee hun vervolging tegenhielden.

Maar wat let jou als christen om dat wel te doen?

Overigens, vele moslims hebben zich altijd tegen terrorisme gekeerd.


Dan is dus de straat ook een moskee want regelmatig zie je ook moslims bidden op straat?

Christenen heb ik dat heel veel zien doen, denk maar aan processies en bedevaarten.
Joden doen dat ook wel.
Dus wat is je punt?

tanger'73
09-09-10, 13:20
De kans acht ik niet uitgesloten, gezien het fascistoïde karakter van Islam.



De kans is groter dat jij wordt opgenomen in een gesticht, dan dat de Koran en islam wordt verboden.

tanger'73
09-09-10, 13:29
dat is het label voor totaal geschift.

Dat kan je in beide gevallen wel stellen. Geschifter bestaat haast niet.

John2
09-09-10, 13:45
Idioot.
Gebrek aan woorden Joesoef of ben je de pesterijen van de lagere school nog niet ontstegen?


Liegen, en volharden in je leugen, is het grootste gebrek aan respect.
Gewoon weer je litanie aan allang effectief weersproken leugens herhalen.
Ik scheld niet, ik constateer dat je een gestoorde, immorele leugenaar bent. Heel simpel. Ga naar een psychiater.
In jou bekrompen geest Mark en door het eeuwige schelden heb jij niet eens meer door en weet jij het verschil niet eens meer.



Sjonny, als er iemand dergelijke stomme vragen stelt, dan ben jij het wel.
Dat is jouw uiterst betrouwbare bron voor jouw bewering omtrend Boshart?
Bizarder kun je het niet krijgen. :fuckit2:
Moet voor jou toch geen kunst zijn Sjonny, om die in dit geval even uit te leggen.
Welnee, je hoeft hier alleen maar te lezen wat je te vertellen hebt, dat is meer dan genoeg.
Dat kunnen allemaal als ze dat willen, maar ik zal ze er niet om vragen. Net zomin als ik christenen vraag om verantwoording af te leggen voor de misdaden van hun pedo-priesters, en voor hen die die altijd de hand boven het hoofd hielden, en daarmee hun vervolging tegenhielden.
Maar wat let jou als christen om dat wel te doen?
Overigens, vele moslims hebben zich altijd tegen terrorisme gekeerd.
Christenen heb ik dat heel veel zien doen, denk maar aan processies en bedevaarten.
Joden doen dat ook wel.
Dus wat is je punt?
Jij sleept er weer eens van alles bij, ik stelde gewoon iets aan de kaak over respect zoals in de topicstart werd gesteld en vroeg of ten opzichte van de nabestaanden respectvol is om een Islam gebouw te bouwen op of rond ground zerro en dan zeg ik van niet, en hierbij gaf ik enkele voorbeelden.
Kan het nog erger maken met de volgende stelling die ik hoorde van een nabestaande

Ground zero;

Een aanslag in naam van de Islam / Een gebouw in naam van de Islam.
Zwart / Wit

tanger'73
09-09-10, 13:54
Jij sleept er weer eens van alles bij, ik stelde gewoon iets aan de kaak over respect zoals in de topicstart werd gesteld en vroeg of ten opzichte van de nabestaanden respectvol is om een Islam gebouw te bouwen op of rond ground zerro en dan zeg ik van niet, en hierbij gaf ik enkele voorbeelden.
Kan het nog erger maken met de volgende stelling die ik hoorde van een nabestaande

Ground zero;

Een aanslag in naam van de Islam / Een gebouw in naam van de Islam.
Zwart / Wit


het is onrespectvol om new yorkse moslimgemeenschap te criminaliseren voor een aanslag waar ze niks mee te maken hebben en die onthouden van een actief religieus en maatschappelijk leven. Bovendien voldoet alles aan de regels en eisen, dus oprotten met al dat ruis.