PDA

Bekijk Volledige Versie : Extra politie tijdens Suikerfeest



HUISBAAS
08-09-10, 20:28
De politie gaat de komende dagen in Amsterdam en Rotterdam bij de viering van het Suikerfeest extra surveilleren.

Vooral bij bioscopen wordt meer politie ingezet, na de problemen van de laatste jaren met islamitische jongeren rond het Suikerfeest. In Amsterdam werd vorig jaar een hele bioscoopzaal ontruimd, omdat jongeren met popcorn gooiden en veel lawaai maakten.

Volgens de politie in Amsterdam zijn de meeste jongeren die overlast veroorzaken tussen de twaalf en zestien jaar oud. Daarom geldt voor de bioscopen tijdelijk een minimumleeftijd van zestien jaar.

Moslims vieren met het Suikerfeest het einde van de vastenmaand Ramadan. Het Suikerfeest begint vrijdag, maar vanaf morgen zijn al extra agenten op de been.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Usayma
09-09-10, 07:33
schandalig vind ik de benoeming van deze jongeren ''Islamitische jongeren?'' Weer dat etiketje puur enkel om de islam zwart te maken.(zionistische media)

Slinger
09-09-10, 07:37
schandalig vind ik de benoeming van deze jongeren ''Islamitische jongeren?'' Weer dat etiketje puur enkel om de islam zwart te maken.(zionistische media)

Denk je dat niet-islamitische jongeren ook suikerfeest vieren?

Usayma
09-09-10, 07:46
De inhoud van de islam doet er hier niet toe. Jongeren van maroc afkomst is genoeg. Laat de islam hier buiten.

Slinger
09-09-10, 07:54
De inhoud van de islam doet er hier niet toe. Jongeren van maroc afkomst is genoeg. Laat de islam hier buiten.

Zou de islam niet moeten inspireren tot goed gedrag?

Usayma
09-09-10, 07:58
Islam voor 't leven als ik jou was zou ik me daar ook in gaan verdiepen anders gaat je kontje branden in de hel. Eeuwig!

Slinger
09-09-10, 08:17
Islam voor 't leven als ik jou was zou ik me daar ook in gaan verdiepen anders gaat je kontje branden in de hel. Eeuwig!

Fijn dat je inzicht geeft in de reden waarom je moslim bent. Wat mij betreft, ik kies geen godsdienst uit angst.

John61
09-09-10, 08:53
Islam voor 't leven als ik jou was zou ik me daar ook in gaan verdiepen anders gaat je kontje branden in de hel. Eeuwig!

Waarom moeten sommige gelovigen toch altijd met dit soort kolder aan komen zetten? Waarom ben je zo onzeker?
Geloven uit angst voor de hel, tsja het laat weinig goeds over van jouw manier van geloven.
Volgens mij dient een religie meer als inspiratiebron, magoed een ieder gelooft op eigen wijze. Tis alleen zo ontzettend jammer dat er een aantal zijn die hel en verdoemenis prediken zodra ze een weerwoord krijgen en daardoor eigenlijk niet meer serieus genomen kunnen worden.

H.P.Pas
09-09-10, 09:20
Islam voor 't leven als ik jou was zou ik me daar ook in gaan verdiepen anders gaat je kontje branden in de hel. Eeuwig!

Een mooi geloof.

Ron Haleber
09-09-10, 11:43
Een mooi geloof.

Naar de getuigenis van Usayma.: 'mooi' voor arrogante kwezels
die zich een uitverkoren elite achten...:fuckit2:

De rest van de mensheid stopt hij met zijn 'mooi geloof' in de hel...

Daarbij moeten we dus in een afgod 'geloven' die zich als de Beste ziet...
Alle kenmerken van oplichters dus...
Koop op de markt nooit van die onbetrouwbare 'mooie' figuren. :kalasniko

moos1
09-09-10, 15:45
in dat opengereten kut van je moer zit stront.

Beste usayma, in dit geval is het "de" opengereten kut of het is "die" opengereten kut.
"Dat" opengereten kut is geen goed Nederlands.

Probeer in ieder geval bij scheldpartijen een beetje correct Nederlands te gebruiken? Het staat anders niet zo snugger zie je en dan val je helemaal zo door de mand.

Het is een goedbedoeld advies van me...:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl