PDA

Bekijk Volledige Versie : Koranverbranding Florida afgelast



John2
10-09-10, 09:03
Koranverbranding Florida afgelast

donderdag 09 september 2010 | 23:30
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Predikant Terry Jones. ANP

Predikant Terry Jones. ANP

GAINESVILLE (ANP) - De voor zaterdag geplande koranverbranding in de Amerikaanse staat Florida is afgelast. Dit heeft de radicale predikant Terry Jones donderdag bekendgemaakt. De geestelijke zegt dat hij daartoe heeft besloten na overleg met moslimleiders.

Volgens Jones hebben die moslimleiders ermee ingestemd dat een omstreden moskee en islamitisch centrum in New York op een andere lokatie worden gebouwd, op een grotere afstand van Ground Zero waar tot 11 september 2001 het World Trade Center stond.

Bronnen in de omgeving van de New Yorkse imam die de moskee wil laten bouwen, ontkenden even later dat er een akkoord zou zijn over verplaatsing van de lokatie.

John2
10-09-10, 09:04
Bron: http://www.tctubantia.nl/algemeen/buitenland/7261060/Koranverbranding-Florida-afgelast.ece

John2
10-09-10, 09:10
'Koranverbranding slechts uitgesteld'

vrijdag 10 september 2010 | 04:34 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 10 september 2010 | 06:14
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Pastoor Terry Jones overweegt toch door te gaan met de koranverbrandingen. EPA/ANP Photo.

Pastoor Terry Jones overweegt toch door te gaan met de koranverbrandingen. EPA/ANP Photo.

GAINESVILLE/NEW YORK (ANP) - De controversiële Amerikaanse pastoor Terry Jones overweegt zijn plan voor een openbare koranverbranding, die wereldwijd voor veel ophef zorgde, alsnog door te zetten. Dat zei hij donderdag (lokale tijd), enkele uren nadat hij had bekendgemaakt dat hij afzag van de actie.

Jones stelt nu dat de boekverbranding slechts is uitgesteld. De pastoor van een kleine christelijke gemeenschap in Florida had naar eigen zeggen aanvankelijk besloten de actie op zaterdag (11 september) niet door te zetten omdat de bouw van het islamitisch centrum bij Ground Zero in New York niet door zou gaan.

Hij zou het plan hebben afgeblazen na een gesprek met de plaatselijke imam Mohammed Musri. Projectleider en imam Feisal Abdul Rauf ontkende donderdag echter dat de plannen voor het complex zijn veranderd.

Een boze Jones beargumenteerde zijn nieuwe opstelling als volgt: ,,We zijn zeer teleurgesteld en geschokt. Want als dit waar is dan heeft hij (Musri) tegen ons gelogen. Daarom zijn we genoodzaakt onze beslissing te heroverwegen.''

Musri reageerde door te zeggen dat hij helemaal geen toezegging heeft gedaan over een andere locatie van het complex. ,,Jones heeft de verkeerde conclusie getrokken uit onze gesprekken'', aldus Musri tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN. ,,Hij weet best dat we geen deal hadden.''

Musri probeerde als tussenpersoon te fungeren om een gesprek tussen imam Rauf en pastoor Jones te bewerkstelligen. Dit gesprek zou zaterdag plaatsvinden. ,,Ik hoop dat dit nog door kan gaan'', aldus Musri. Ook de organisatie van Jones wil in gesprek treden met Rauf.

De kerk van Jones heeft besloten 24 uur te wachten op de bevestiging van het gesprek met Rauf, alvorens een beslissing over de actie te nemen. Rauf wil op zijn beurt alleen met Jones praten als hij de boekverbranding afblaast.

tanger'73
10-09-10, 13:15
Hij zou het plan hebben afgeblazen na een gesprek met de plaatselijke imam Mohammed Musri. Projectleider en imam Feisal Abdul Rauf ontkende donderdag echter dat de plannen voor het complex zijn veranderd.

Een boze Jones beargumenteerde zijn nieuwe opstelling als volgt: ,,We zijn zeer teleurgesteld en geschokt. Want als dit waar is dan heeft hij (Musri) tegen ons gelogen. Daarom zijn we genoodzaakt onze beslissing te heroverwegen.''

De kerk van Jones heeft besloten 24 uur te wachten op de bevestiging van het gesprek met Rauf, alvorens een beslissing over de actie te nemen. Rauf wil op zijn beurt alleen met Jones praten als hij de boekverbranding afblaast.

welke positie denkt deze geestelijk gestoorde zich aan te meten? Dus als mensen die in hun recht staan niet buigen voor zijn eisen, gaan we dreigen met een publieke boekverbranding? Godallemachtig, in welke middeleeuwse toestanden zijn we nu weer beland?

super ick
10-09-10, 13:30
welke positie denkt deze geestelijk gestoorde zich aan te meten? Dus als mensen die in hun recht staan niet buigen voor zijn eisen, gaan we dreigen met een publieke boekverbranding? Godallemachtig, in welke middeleeuwse toestanden zijn we nu weer beland?

Snap die ophef niet zo. Koran verbranden is ineens nieuws. Als ik mag kiezen tussen 1000 Korans verbranden of 1 mens, kies ik toch voor die boeken.
Het zijn de laatste toch niet? Erg boeiend allemaal.

Of lame raaie, mensen voelen zich beledigd en willen direct represailles?

Soldim
10-09-10, 13:39
Koranverbranding Florida afgelast


Ik zat me net af te vragen, is het verbranden van een Koran erger dan het verbranden van de Amerikaanse vlag? :usa:

tanger'73
10-09-10, 13:52
Snap die ophef niet zo. Koran verbranden is ineens nieuws. Als ik mag kiezen tussen 1000 Korans verbranden of 1 mens, kies ik toch voor die boeken.
Het zijn de laatste toch niet? Erg boeiend allemaal.

Of lame raaie, mensen voelen zich beledigd en willen direct represailles?


anders ik ook niet als je bedenkt wat men allemaal met korans in besloten kring en in het geniep doet. zelf zou ik noch voor mensen, noch voor het verbranden van boeken kiezen. Het eerste is gewoon een misdrijf en het tweede is werk van haatdragende gestoorde gekken.

Die beledigde mensen zijn wat mij betreft net zo gestoord om aan het effect gevolg te geven. zeker volstaat geen kort briefje of mailtje met zorgen omtrent gebrek aan enig fatsoen?

John2
10-09-10, 17:23
welke positie denkt deze geestelijk gestoorde zich aan te meten? Dus als mensen die in hun recht staan niet buigen voor zijn eisen, gaan we dreigen met een publieke boekverbranding? Godallemachtig, in welke middeleeuwse toestanden zijn we nu weer beland?

Goh kun je eindelijk nagaan hoe wij bij het idee kwamen dat Moslims achterlijk waren gezien de massale verbranding van Bijbels en vlaggen in de diverse Moslim countries, waar ze dit heel normaal vinden.

tanger'73
10-09-10, 17:26
Goh kun je eindelijk nagaan hoe wij bij het idee kwamen dat Moslims achterlijk waren gezien de massale verbranding van Bijbels en vlaggen in de diverse Moslim countries, waar ze dit heel normaal vinden.


imbecielen onder elkaar begrijpen elkaar dan ook als geen ander.

super ick
10-09-10, 18:35
anders ik ook niet als je bedenkt wat men allemaal met korans in besloten kring en in het geniep doet. zelf zou ik noch voor mensen, noch voor het verbranden van boeken kiezen. Het eerste is gewoon een misdrijf en het tweede is werk van haatdragende gestoorde gekken.

Die beledigde mensen zijn wat mij betreft net zo gestoord om aan het effect gevolg te geven. zeker volstaat geen kort briefje of mailtje met zorgen omtrent gebrek aan enig fatsoen?

Ik vind het altijd weer frappant om te zien hoe mensen ineens demonstreren in dictaturen waar ze normaal gesproken uiteen geslagen worden.
Erg ongeloofwaardig allemaal.

Het verbranden of verbieden van boeken is een teken van dictatuur. Boekverbranders besmetten zichzelf.

tanger'73
10-09-10, 19:37
Ik vind het altijd weer frappant om te zien hoe mensen ineens demonstreren in dictaturen waar ze normaal gesproken uiteen geslagen worden.
Erg ongeloofwaardig allemaal.

Het verbranden of verbieden van boeken is een teken van dictatuur. Boekverbranders besmetten zichzelf.


Ergens wel zielig, als mensen zich elders opgehitst voelen door provocatie. Maar dat komt ook omdat beiden van nature een gevoelige snaar bezitten voor middeleeuwse taferelen.

Sjarlus
10-09-10, 19:46
En dan nu de afgelastingen voor deze week:

Koranverbranding Florida afgelast[...]

[...]de radicale predikant Terry Jones[...]
Terry Jones :hihi:

Wide-O
10-09-10, 21:00
Terry Jones :hihi:

Nee, niet die. :hihi:

Terry Jones2 zeg maar.

John2
10-09-10, 21:18
En dan nu de afgelastingen voor deze week:


Terry Jones :hihi:


Nee, niet die. :hihi:

Terry Jones2 zeg maar.

Always look on the bright side of live. :wohaa:

super ick
11-09-10, 13:37
Ergens wel zielig, als mensen zich elders opgehitst voelen door provocatie. Maar dat komt ook omdat beiden van nature een gevoelige snaar bezitten voor middeleeuwse taferelen.

Ach ja, hardliners willen het graag tot een soort clash tussen christendom en islam maken, of vrijheid en islam.

Ik zie het als een clash tussen hardliners. Die kneus uit de V.S. heeft, heb ik gelezen maar niet onderzocht, iets van 50 volgers!
In arme landen gaan mensen altijd de straat wel op als er een kopje soep met een broodje geserveerd wordt.

Een moslim uit mijn kennissenkring zei dat zij haar koran altijd in de fik steekt als er bv. een vlek in zit. Volgens haar is hij dan niet meer rein en zij prefereerd dat boven prullenbak of oud-papier.
Als we nu eens stellen dat die koran's, in handen van de mallot ook niet meer rein zijn is het problem opgelost en ruimt hij ze op een correcte manier op.

cummonisto
11-09-10, 14:35
Een religie oorlog, dat is wat de christenhonden willen.

Fibonaci
11-09-10, 15:53
Een religie oorlog, dat is wat de christenhonden willen.Ik heb meer de indruk dat mossels er wel zin an hebben. Maar ja wat wil je, het is hen als huis van Islam opgedragen om tegen het huis van oorlog te strijden.

bushra1
11-09-10, 16:20
Erg toevallig dat het zogenaamd op 11 september wilde doen.

Aandacht trekker!
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

bushra1
11-09-10, 16:21
Erg toevallig dat hij het zogenaamd op 11 september wilde doen.

Aandacht trekker!
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

bushra1
11-09-10, 16:22
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
11-09-10, 16:28
Een religie oorlog, dat is wat de christenhonden willen.

Heb je een enquette gehouden? Of is het een hersenspinsel?

John2
11-09-10, 18:23
Een religie oorlog, dat is wat de christenhonden willen.
Denk eerder de Islamvarkens met hun provocatie, kijk nu ook eens na pakistan eerst smeken ze om geld omdat ze verzuipen nu vervloeken ze het westen weer, het stelletje zielige figuren.


Heb je een enquette gehouden? Of is het een hersenspinsel?
Voor een hersenspinsel heb je hersenen nodig en die heeft hij niet!!!

cummonisto
11-09-10, 21:21
Denk eerder de Islamvarkens met hun provocatie, kijk nu ook eens na pakistan eerst smeken ze om geld omdat ze verzuipen nu vervloeken ze het westen weer, het stelletje zielige figuren.


Voor een hersenspinsel heb je hersenen nodig en die heeft hij niet!!!

De christenhonden zijn begonnen met onderdrukken en kwetsen van moslims en niet andersom.

En wat betreft hersenen daar heb je gelijk in,als ik hersenen had dan was ik niet hier bij deze haat site waar de hongerige aasgieren op de loer staan.

Curieus
11-09-10, 21:31
De christenhonden zijn begonnen met onderdrukken en kwetsen van moslims en niet andersom.

En wat betreft hersenen daar heb je gelijk in,als ik hersenen had dan was ik niet hier bij deze haat site waar de hongerige aasgieren op de loer staan.


nou, niet zo schelden joh : laat zien dat je een beter & beschaafder humaner persoon bent daarentegen :zoals Bertrand Russell 's zei met betrekking tot moslims in vergelijking met christenen in de middle_eeuwen in diens boek :

"Geschiedenis van de westerse filosofie " bijvoorbeeld ...

christenen bewijzen telkens & weer dat ze heel "verlicht" zouden zijn joh :lol: al gaat het hier om een gek priester :

zie wat ie had uitgespookd in Duitsland :

P.S.: Je hebt gelijk wat betreft het feit dat deze site wordt geinfecteerd door & besmet met veel ordiniare haatzaaiers , dat wel , helaas !

John2
11-09-10, 22:13
De christenhonden zijn begonnen met onderdrukken en kwetsen van moslims en niet andersom.

En wat betreft hersenen daar heb je gelijk in,als ik hersenen had dan was ik niet hier bij deze haat site waar de hongerige aasgieren op de loer staan.

Nog voordat er een Christenen aanwezig was in Irak, Iran, Pakistan, Afghanistan roeiden de Moslims elkaar uit, het is makkelijk altijd een ander op de schuld te geven.

SimpleWay_Muslima
11-09-10, 22:36
Dat soort mensen GEWOON NIET SERIEUS NEMEN! ZONDE VAN JE TIJD:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
11-09-10, 23:39
Een moslim uit mijn kennissenkring zei dat zij haar koran altijd in de fik steekt als er bv. een vlek in zit. Volgens haar is hij dan niet meer rein en zij prefereerd dat boven prullenbak of oud-papier.
Als we nu eens stellen dat die koran's, in handen van de mallot ook niet meer rein zijn is het problem opgelost en ruimt hij ze op een correcte manier op.

Exact, Korans in handen van zo'n malloot zijn er bij gebaat als ze in de fik vliegen. Dan kan hij er in ieder geval niks anders mee doen, mocht zijn zieke brein iets anders opborrelen.

super ick
12-09-10, 09:15
Exact, Korans in handen van zo'n malloot zijn er bij gebaat als ze in de fik vliegen. Dan kan hij er in ieder geval niks anders mee doen, mocht zijn zieke brein iets anders opborrelen.

De verbranding gaat niet meer door.
Nu zouden weldenkenden zich dus eigenlijk echt zorgen moeten maken.
Wat gaat er nu gebeuren met die korans?

Usayma
12-09-10, 09:21
De christenhonden zijn begonnen met onderdrukken en kwetsen van moslims en niet andersom.

En wat betreft hersenen daar heb je gelijk in,als ik hersenen had dan was ik niet hier bij deze haat site waar de hongerige aasgieren op de loer staan.


Dat probeer ik hier ook duidelijk te maken maar voordat je 't beseft heb je een ban van 2 weken.

H.P.Pas
12-09-10, 09:33
Dat probeer ik hier ook duidelijk te maken maar voordat je 't beseft heb je een ban van 2 weken.

Tsk. Een hemeltergende misdaad tegen de mensheid, laat dat duidelijk zijn.

Slinger
12-09-10, 11:01
nou, niet zo schelden joh : laat zien dat je een beter & beschaafder humaner persoon bent daarentegen :zoals Bertrand Russell 's zei met betrekking tot moslims in vergelijking met christenen in de middle_eeuwen in diens boek :

"Geschiedenis van de westerse filosofie " bijvoorbeeld ...

christenen bewijzen telkens & weer dat ze heel "verlicht" zouden zijn joh :lol: al gaat het hier om een gek priester :

zie wat ie had uitgespookd in Duitsland :

P.S.: Je hebt gelijk wat betreft het feit dat deze site wordt geinfecteerd door & besmet met veel ordiniare haatzaaiers , dat wel , helaas !

Hoor wie het zegt!

mark61
12-09-10, 15:09
Koranverbranding Florida afgelast

donderdag 09 september 2010 | 23:30
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Predikant Terry Jones. ANP

Predikant Terry Jones. ANP

GAINESVILLE (ANP) - De voor zaterdag geplande koranverbranding in de Amerikaanse staat Florida is afgelast. Dit heeft de radicale predikant Terry Jones donderdag bekendgemaakt. De geestelijke zegt dat hij daartoe heeft besloten na overleg met moslimleiders.

Volgens Jones hebben die moslimleiders ermee ingestemd dat een omstreden moskee en islamitisch centrum in New York op een andere lokatie worden gebouwd, op een grotere afstand van Ground Zero waar tot 11 september 2001 het World Trade Center stond.

Bronnen in de omgeving van de New Yorkse imam die de moskee wil laten bouwen, ontkenden even later dat er een akkoord zou zijn over verplaatsing van de lokatie.

Je moet je wel verwant voelen aan hem, net zo'n kwaadaardige fantast en leugenaar als jij.

mark61
12-09-10, 15:11
Snap die ophef niet zo. Koran verbranden is ineens nieuws. Als ik mag kiezen tussen 1000 Korans verbranden of 1 mens, kies ik toch voor die boeken.
Het zijn de laatste toch niet? Erg boeiend allemaal.

Of lame raaie, mensen voelen zich beledigd en willen direct represailles?

Moejje es aankondigen 1000 bijbels te gaan verbranden in de VS, kijken wat er dan gebeurt.

cummonisto
12-09-10, 15:11
Dat probeer ik hier ook duidelijk te maken maar voordat je 't beseft heb je een ban van 2 weken.
ik weet t, ze hebben een keer mijn IP geblokkeerd en een keer verbannen naar Seberie.maar ik ben een soort onkruid die blijft terugkomen.

mark61
12-09-10, 15:14
Goh kun je eindelijk nagaan hoe wij bij het idee kwamen dat Moslims achterlijk waren gezien de massale verbranding van Bijbels en vlaggen in de diverse Moslim countries, waar ze dit heel normaal vinden.

Bron, gestoorde leugenaar.

mark61
12-09-10, 15:14
imbecielen onder elkaar begrijpen elkaar dan ook als geen ander.

Terry is zijn neefje.

mark61
12-09-10, 15:16
De christenhonden zijn begonnen met onderdrukken en kwetsen van moslims en niet andersom.

Nou nee. Ze hebben allebei een lange geschiedenis van Unfug.

mark61
12-09-10, 15:18
Nog voordat er een Christenen aanwezig was in Irak, Iran, Pakistan, Afghanistan roeiden de Moslims elkaar uit, het is makkelijk altijd een ander op de schuld te geven.

Het lult maar door. Er waren christenen in alle genoemde landen voor de komst van de islam.

Slinger
12-09-10, 15:19
Bron, gestoorde leugenaar.

Het is gewoon waar. Iedereen die de afgelopen twintig jaar, zeg maar vanaf Rushdie, het wereldnieuws heeft gevolgd heeft talloze vlagverbrandingen kunnen aanschouwen.

cummonisto
12-09-10, 15:21
Als ik hier schrijf vrede vrede voor ieder mens op deze fucking world zal niemand op reageren.dan maar oorlog

mark61
12-09-10, 15:57
Het is gewoon waar. Iedereen die de afgelopen twintig jaar, zeg maar vanaf Rushdie, het wereldnieuws heeft gevolgd heeft talloze vlagverbrandingen kunnen aanschouwen.

Ja hèhè, boeien. Ik wil graag een bron over massale bijbelverbrandingen.

Dat weet jij ook wel, achterbakse.

Slinger
12-09-10, 16:26
Ja hèhè, boeien. Ik wil graag een bron over massale bijbelverbrandingen.

Dat weet jij ook wel, achterbakse.

Dat doet Hamas in Gaza.

John2
12-09-10, 16:41
Ja hèhè, boeien. Ik wil graag een bron over massale bijbelverbrandingen.

Dat weet jij ook wel, achterbakse.
Onder anderen Hamas in 2005, maar ook in Algerije, in Irak, Iran komen regelmatig bijbel verbrandingen voor en zelfs het doden van Christenen achtelijke mongool!!!

tanger'73
12-09-10, 16:45
Terry is zijn neefje.


En welke verwantschap heeft deze in zijn bloedlijn?

YouTube - Nancy Pelosi Supports Mosque at Ground Zero too...

H.P.Pas
12-09-10, 16:53
Dat doet Hamas in Gaza.

Baptisten in de USA. (http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/religion/6346662/North-Carolina-church-plans-Halloween-Bible-burning.html)


Marc Grizzard, of Amazing Grace Baptist Church in Canton, North Carolina, says that the first King James translation of the Bible is the only true declaration of God’s word, and that all others are “satanic”.
Pastor Grizzard and 14 other members of the church plan to burn copies of the other “perversions” of Scripture on Halloween, 31 October.

mark61
12-09-10, 16:56
Onder anderen Hamas in 2005, maar ook in Algerije, in Irak, Iran komen regelmatig bijbel verbrandingen voor en zelfs het doden van Christenen achtelijke mongool!!!

Ik vroeg om een bron, leugenaar. Niet schelden met een edel volk, heb ik je al 20 keer verteld.

Je liegt. Klaar.

Wide-O
12-09-10, 17:04
Baptisten in de USA. (http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/religion/6346662/North-Carolina-church-plans-Halloween-Bible-burning.html)

Gelijk hebben ze. :blowen:

Wel grappig natuurlijk dat die "definitieve" bijbel tot stand kwam door een homo (http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_relationships_of_James_I_of_England). :argwaan:

tanger'73
12-09-10, 17:26
:hihi:Terry Jones

Kun je nagaan als zoiets groot kan worden uit welke hol bijvoorbeeld een wilders is gekropen.

mark61
12-09-10, 17:30
Kun je nagaan als zoiets groot kan worden uit welke hol bijvoorbeeld een wilders is gekropen.

Terry Jones (http://nl.wikipedia.org/wiki/Terry_Jones)

tanger'73
12-09-10, 17:37
Terry Jones (http://nl.wikipedia.org/wiki/Terry_Jones)

uiteraard mijn welgemeende respect voor deze terry jones.

mark61
12-09-10, 17:41
uiteraard mijn welgemeende respect voor deze terry jones.

:hihi: Daar ging het grapje om, je hebt wel eens twee mensen met dezelfde naam. En geheel andere bezigheden.

tanger'73
12-09-10, 17:47
:hihi: Daar ging het grapje om, je hebt wel eens twee mensen met dezelfde naam. En geheel andere bezigheden.


Dat was me eerlijk gezegd niet opgevallen. Misschien is het wel mijn leeftijd?

mark61
12-09-10, 17:49
Dat was me eerlijk gezegd niet opgevallen. Misschien is het wel mijn leeftijd?

Geeft niet, heb ik ook wel es :hihi:

super ick
12-09-10, 18:58
Moejje es aankondigen 1000 bijbels te gaan verbranden in de VS, kijken wat er dan gebeurt.

Er zijn al diverse keren bijbels verbrand en kerken vernietigd in het M.O.

Glas plas was in de V.S.

super ick
12-09-10, 19:11
Ik vroeg om een bron, leugenaar. Niet schelden met een edel volk, heb ik je al 20 keer verteld.

Je liegt. Klaar.

Diverse verbrandingen van Koran en bijbel. 3 minuten werk.

In Gaza
http://www.associatedcontent.com/article/285123/christians_in_gaza_fear_for_their_lives.html?cat=9

In de V.S.
http://www.foxnews.com/us/2009/10/22/pastor-host-halloween-bible-burning-event/
http://www.youtube.com/watch#!v=KQcqvv8noNI&feature=related
YouTube - Symbolic Expression: Koran Burning

Noorwegen
http://www.liveleak.com/view?i=78a_1281210607

Pakistan
http://www.linkedpk.com/vidfeeder_view.php?id=Tphs6iiuoGQ

Korea
http://www.youtube.com/watch#!v=_kZ59kV4JuY&feature=related


Jij bent slim genoeg om te weten dat het waar is wat er gezegd wordt. Natuurlijk worden er bijbels verbrand in het M.O.

Wide-O
12-09-10, 19:55
Ondertussen heeft de Westboro Baptist Church zowel een koran als een amerikaanse vlag verbrand (http://www.godhatesfags.com/#).

Iedereen blij. :duizelig:

super ick
13-09-10, 09:13
Ondertussen heeft de Westboro Baptist Church zowel een koran als een amerikaanse vlag verbrand (http://www.godhatesfags.com/#).

Iedereen blij. :duizelig:

Ik begrijp die hele ophef niet. Het gaat om de inhoud. Geloof hoort in je hart te zitten.
Goddelijkheid toekennen aan wat papier snap ik geen snars van. Het zijn allemaal dezelfde korans. Vergeet je hem, is hij vies of oud. Koop een nieuwe.

Het gaat om de intentie en niet om papier of het wel of niet aanwezig zijn van een stukje huid om het kopje van je lul.

Amen.

knuppeltje
13-09-10, 09:47
Moejje es aankondigen 1000 bijbels te gaan verbranden in de VS, kijken wat er dan gebeurt.

Moet je eens met twee in Portugal doen.

mark61
13-09-10, 09:50
Jij bent slim genoeg om te weten dat het waar is wat er gezegd wordt. Natuurlijk worden er bijbels verbrand in het M.O.

Dit soort flauwekul is geen zinnige reactie op wat ik stel.

tanger'73
13-09-10, 10:01
Jij bent slim genoeg om te weten dat het waar is wat er gezegd wordt. Natuurlijk worden er bijbels verbrand in het M.O.

'K snap het niet zo goed, hangt er misschien een soorte van gezegende waas om boeken heen, dat je dat met zelfs je leven moet koesteren? wat doen we bijvoorbeeld met een braille bijbel of een communistische bijbel?

H.P.Pas
13-09-10, 10:04
'K snap het niet zo goed, hangt er misschien een soorte van gezegende waas om boeken heen, dat je dat met zelfs je leven moet koesteren? wat doen we bijvoorbeeld met een braille bijbel of een communistische bijbel?

Mag ik een download deleten ?
Zo ja, mag ik hem ook scratchen ?
Hier zou ik graag een fawa over zien.

John2
14-09-10, 08:27
Ik vroeg om een bron, leugenaar. Niet schelden met een edel volk, heb ik je al 20 keer verteld.

Je liegt. Klaar.
Er is er een die moedwillig liegt in een poging een andere onderuit te halen, jij speelt ieder keer op de man en niet op het onderwerp en neemt niet de moeite je te verdiepen in een discussie laat staan dat jij komt met een zinnig antwoord, het enigste wat jij kunt is schelden en provoceren, op deze site in de discussie ben jij de zwakste schakel.


Diverse verbrandingen van Koran en bijbel. 3 minuten werk.
In Gaza
http://www.associatedcontent.com/article/285123/christians_in_gaza_fear_for_their_lives.html?cat=9

In de V.S.
http://www.foxnews.com/us/2009/10/22/pastor-host-halloween-bible-burning-event/
http://www.youtube.com/watch#!v=KQcqvv8noNI&feature=related
YouTube - Symbolic Expression: Koran Burning (http://www.youtube.com/watch?v=82RXDQ4bXJA)

Noorwegen
http://www.liveleak.com/view?i=78a_1281210607

Pakistan
http://www.linkedpk.com/vidfeeder_view.php?id=Tphs6iiuoGQ

Korea
http://www.youtube.com/watch#!v=_kZ59kV4JuY&feature=related


Jij bent slim genoeg om te weten dat het waar is wat er gezegd wordt. Natuurlijk worden er bijbels verbrand in het M.O.
Dat jij nog een moeite doet om voor Mark het zooitje bij elkaar te googelen, ik ben dit stadium al voorbij en bevalt mij goed. :hihi:


Dit soort flauwekul is geen zinnige reactie op wat ik stel.
Jij vraagt om wat jij krijgt Marksky.


'K snap het niet zo goed, hangt er misschien een soorte van gezegende waas om boeken heen, dat je dat met zelfs je leven moet koesteren? wat doen we bijvoorbeeld met een braille bijbel of een communistische bijbel?

Staat er in de Koran niet het zelfde als in de bijbel Tanger dat wij afstand moeten nemen van aardse bezittingen?
En wat bedoel jij met de communistische bijbel?
Communistische standpunten of de bijbel van de Orthodoxe kerk?