PDA

Bekijk Volledige Versie : Evidence proves 9/11 story is a lie



Wizdom
10-09-10, 22:18
'Evidence proves 9/11 story is a lie'

Fri Sep 10, 2010 6:44PM

Important evidence has emerged showing the official story the American public has been fed about the 9/11 attacks is a 'lie,' a group of architects and engineers say.

YouTube - Architects and Engineers 'Evidence proves 9/11 story is a lie' Fri Sep 10, 2010

A day before the ninth anniversary of the September 11, 2001 attacks, Architects and Engineers for 9/11 Truth say evidence regarding the destruction of the World Trade Center towers has emerged that show pre-set explosives were used in the demolition of the buildings.

Gregg Roberts, who is a member of the non-profit organization disputing the results of official investigations into the September 11 attacks, says the “official story is a lie, it is a fraud.”

According to experts, the Twin Towers suffered total destruction within 10-14 seconds in near free fall accelerations which can only occur as a result of pre-set demolition explosives.

“There had to be explosives, there is no other way for the building to come symmetrically straight down... like a tree if you cut into the tree it falls to the side, that you cut,” said Steven Dusterwald, another member of the truth seeking organization.
The group also asserts that molten metal was found after the 9/11 inquiry.

“Jet fuel and office fires cannot melt iron or steel. They don't even get half as hot as that and so something else was there, very energetic material that had to be placed throughout the buildings,” Roberts said.

“Once we take the blinders off, we can see. There are very few people in America who have taken the blinders off. So we are assisting people by showing them the evidence,” said founder of Architects and Engineers for 9/11 Truth Richard Gage.

“The 600 architects I represent are most concerned about the freefall collapse of [World Trade Center] Building 7, the third skyscraper [that was] not hit by an airplane to fall on the afternoon of 9/11...the whole building is destroyed in 6.5 seconds,” the American Free Press quoted Gage as saying.

World Trade Center 7 reportedly collapsed about eight hours after the main World Trade Center towers fell.

The new evidence makes void the official story line that 19 al-Qaeda terrorists hijacked four commercial airliners and crashed into the twin towers of the World Trade Center in New York City.

The Architects and Engineers for 9/11 Truth group is calling on US Attorney General Eric Holder to request a federal grand jury investigation into this alleged cover-up, which Gage calls the “largest crime of the century.”

“If there is a responsible party,” former US Senator Mike Gravel told Press TV, “it ends with [former US President George W.] Bush and it comes down to [Former Vice President Dick] Cheney and then it comes down to the military and the various bureaucracies. No question that this kind of activity goes to the very top.”

RBK/HGH/MMN

John2
10-09-10, 23:00
Begin je weer een uitvlucht te zoeken?
Er ken dat het gebeurd is en leer ervan!

Fibonaci
11-09-10, 08:20
Begin je weer een uitvlucht te zoeken?
Er ken dat het gebeurd is en leer ervan!men denkt dat de gravitatiekracht niet loodrecht naar beneden wijst.:fplayer:

Curieus
11-09-10, 12:30
'Evidence proves 9/11 story is a lie'

Fri Sep 10, 2010 6:44PM

Important evidence has emerged showing the official story the American public has been fed about the 9/11 attacks is a 'lie,' a group of architects and engineers say.

YouTube - Architects and Engineers 'Evidence proves 9/11 story is a lie' Fri Sep 10, 2010 (http://www.youtube.com/watch?v=nqSNHPTbuDI)

A day before the ninth anniversary of the September 11, 2001 attacks, Architects and Engineers for 9/11 Truth say evidence regarding the destruction of the World Trade Center towers has emerged that show pre-set explosives were used in the demolition of the buildings.

Gregg Roberts, who is a member of the non-profit organization disputing the results of official investigations into the September 11 attacks, says the “official story is a lie, it is a fraud.”

According to experts, the Twin Towers suffered total destruction within 10-14 seconds in near free fall accelerations which can only occur as a result of pre-set demolition explosives.

“There had to be explosives, there is no other way for the building to come symmetrically straight down... like a tree if you cut into the tree it falls to the side, that you cut,” said Steven Dusterwald, another member of the truth seeking organization.
The group also asserts that molten metal was found after the 9/11 inquiry.

“Jet fuel and office fires cannot melt iron or steel. They don't even get half as hot as that and so something else was there, very energetic material that had to be placed throughout the buildings,” Roberts said.

“Once we take the blinders off, we can see. There are very few people in America who have taken the blinders off. So we are assisting people by showing them the evidence,” said founder of Architects and Engineers for 9/11 Truth Richard Gage.

“The 600 architects I represent are most concerned about the freefall collapse of [World Trade Center] Building 7, the third skyscraper [that was] not hit by an airplane to fall on the afternoon of 9/11...the whole building is destroyed in 6.5 seconds,” the American Free Press quoted Gage as saying.

World Trade Center 7 reportedly collapsed about eight hours after the main World Trade Center towers fell.

The new evidence makes void the official story line that 19 al-Qaeda terrorists hijacked four commercial airliners and crashed into the twin towers of the World Trade Center in New York City.

The Architects and Engineers for 9/11 Truth group is calling on US Attorney General Eric Holder to request a federal grand jury investigation into this alleged cover-up, which Gage calls the “largest crime of the century.”

“If there is a responsible party,” former US Senator Mike Gravel told Press TV, “it ends with [former US President George W.] Bush and it comes down to [Former Vice President Dick] Cheney and then it comes down to the military and the various bureaucracies. No question that this kind of activity goes to the very top.”

RBK/HGH/MMN

9/11 is THE biggest lie of the century of course : a fabrication in order to revive the dead western modernism proven fundamentally wrong by anti_Eurocentrism nihillistic post_modernism : the latter as the logical conclusion of modernism = Eurocentrism = "enlightenment" , in order therefore to hide all those ideological moral ethical political economical & other western bankrupcies from the watching public eye , in order to stop muslims' awakening ,............all for power & domination purposes = a sophisticated distraction then ..........

Curieus
11-09-10, 12:36
Think, guys , do not let others do just that for u :

The future will be remembering the 9/11 as THE biggest lie ever :

read what even Robert Fisk said about it once in his following article :

"Even i question the 'truth' about 9/11 !"

Go to the independent & search for that article among the articles of Fisk there :

No time to give u the direct link, sorry !

Curieus
13-09-10, 12:53
Interessant info ...

Bart.NL
13-09-10, 13:50
Al lang bekend: Wetenschappelijk bewijs voor nano-explosieven in WTC gebouwen, maar hier is het nog een keer.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=13049

Carolus1
13-09-10, 15:36
Al lang bekend: Wetenschappelijk bewijs voor nano-explosieven in WTC gebouwen, maar hier is het nog een keer.







Active Thermitic Material Discovered in Dust from the 9/11 World Trade Center Catastrophe (http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=13049)

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Overal aangebracht door nano-joden, opererend in nanotechnologisch ontwikkelde onzichtsbaarheidsmantels.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
13-09-10, 15:52
Al lang bekend: Wetenschappelijk bewijs voor nano-explosieven in WTC gebouwen, maar hier is het nog een keer.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=13049


Nano-explosieven nog wel. dat moet wel ernstig zijn!

Bart.NL
13-09-10, 15:55
Overal aangebracht door nano-joden, opererend in nanotechnologisch ontwikkelde onzichtsbaarheidsmantels.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nu je het er toch over hebt:

http://www.heraldscotland.com/five-israelis-were-seen-filming-as-jet-liners-ploughed-into-the-twin-towers-on-september-11-2001-1.829220

Bart.NL
13-09-10, 15:57
Nano-explosieven nog wel. dat moet wel ernstig zijn!

Het is maar wetenschappelijk bewijs dus hecht er niet teveel belang aan.

Slinger
13-09-10, 17:24
Het is maar wetenschappelijk bewijs dus hecht er niet teveel belang aan.

Vertel eens, wat zijn nano-explosieven, en hoe gevaarlijk zijn ze? Of heb jij ook geen idee?

Bart.NL
13-09-10, 18:58
Vertel eens, wat zijn nano-explosieven, en hoe gevaarlijk zijn ze? Of heb jij ook geen idee?

Ik ben er niet bekend mee. Dus blijft het voor mij lastig om daarmee het inzakken van de torens te verklaren. Voor WTC 1 en 2 kan ik me voorstellen dat de inslagen van de vliegtuigen genoeg waren om de torens in te laten zakken.

Het is een uitgebreid rapport. Dan blijft nog de vraag, hoe komt het spul daar? Dus wat mij betreft meer vragen dan antwoorden.

Carolus1
13-09-10, 19:18
Ik ben er niet bekend mee. Dus blijft het voor mij lastig om daarmee het inzakken van de torens te verklaren. Voor WTC 1 en 2 kan ik me voorstellen dat de inslagen van de vliegtuigen genoeg zijn.

Het is een uitgebreid rapport. Dan blijft nog de vraag, hoe komt het spul daar? Dus wat mij betreft meer vragen dan antwoorden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)
IJzeroxide(roest) en aluminium (uit het chemisch circus van elke middelbare school) zijn natuurlijk ontzaglijk zeldzame componenten. Vooral als ijzer en aluminium aan extreem hoge temperaturen en verpulvering zijn blootgesteld moet je natuurlijk niet verwachten dat je dat vindt in de puinhopen.:moe:
Ben blij dat je zelf toegeeft dat je er geen bal verstand van hebt.
Nu nog even een simpel scheikundeboekje raadplegen en je weet weer wat meer over het verschijnsel ongelooflijke kul.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Bart.NL
13-09-10, 19:40
IJzeroxide(roest) en aluminium (uit het chemisch circus van elke middelbare school) zijn natuurlijk ontzaglijk zeldzame componenten. Vooral als ijzer en aluminium aan extreem hoge temperaturen en verpulvering zijn blootgesteld moet je natuurlijk niet verwachten dat je dat vindt in de puinhopen.:moe:
Ben blij dat je zelf toegeeft dat je er geen bal verstand van hebt.
Nu nog even een simpel scheikundeboekje raadplegen en je weet weer wat meer over het verschijnsel ongelooflijke kul.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik ben geen chemicus dus mijn dank is groot voor deze info.

Voor mij is de juistheid van de informatie zeer belangrijk voor het onderzoek waar ik mee bezig ben.

n.b. Het is wel merkwaardig dat een wetenschappelijk blad zich leent voor zoiets.

ronald
13-09-10, 20:07
Bewijs....:maf: .....wat is een kinderhand toch snel gevuld. Tenzij je natuurlijk een groot kind bent en gelooft in grote sprookjes, ja...dan wil je eigenlijk iets anders duidelijk maken.

3adoowna amreeka
13-09-10, 20:17
Screw this sh*t, da's dikke zever. 9/11 was met volle trots het werk van de mujahideen. Pak aan!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

MissH
13-09-10, 20:20
Meid hahaha jammer joh dat je droom in duigen valt! :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
13-09-10, 20:20
Het is maar wetenschappelijk bewijs dus hecht er niet teveel belang aan.


Hoor je het eens van deze Nederlandse explosieven expert en hij is notabene geen moslim.


YouTube - Jowenko WTC7 Demolition Interviews, 1 of 3

Bart.NL
13-09-10, 20:26
Bewijs....:maf: .....wat is een kinderhand toch snel gevuld. Tenzij je natuurlijk een groot kind bent en gelooft in grote sprookjes, ja...dan wil je eigenlijk iets anders duidelijk maken.

Laten we het maar niet hebben over sprookjesboeken en geloof :jeweetog:.

Met wetenschap kun je van alles "bewijzen" als je maar de juiste feiten selecteert en weglaat. In ieder geval laat ik me overtuigen door argumenten.

John2
13-09-10, 20:29
Al lang bekend: Wetenschappelijk bewijs voor nano-explosieven in WTC gebouwen, maar hier is het nog een keer.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=13049

Nano techniek en dan een explosie met een oranje vlam, natuurlijk, jongen steek het gas even aan.:zwaai:

Abdelouahed2
13-09-10, 20:35
Meid hahaha jammer joh dat je droom in duigen valt! :hihi:


Haha,

nee maar echt joh, die is echt gek.
meskiena ieder bericht gaat over haar grote held ossama.

ze is net als hem, hij stuurt mensen die zich moeten opblazen tussen onschuldige mensen, maar zonder enig positief resultaat.
en zij voert de jihad veilig achter haar computer zo kan haar niks overkomen:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Bart.NL
13-09-10, 20:36
Hoor je het eens van deze Nederlandse explosieven expert en hij is notabene geen moslim.

YouTube - Jowenko WTC7 Demolition Interviews, 1 of 3 (http://www.youtube.com/watch?v=k3DRhwRN06I)

Ik heb al diverse experts gehoord die elkaar tegenspreken. Op zich vind ik het verhaal van Carolus de beste verklaring voor het vinden van die stof.

De eenvoudigste verklaring is vaak de juiste.

Er zijn veel vreemde toevallen rond 9/11. Dat zou iedereen aan het denken moeten zetten.

tanger'73
13-09-10, 20:46
Ik heb al diverse experts gehoord die elkaar tegenspreken. Op zich vind ik het verhaal van Carolus de beste verklaring voor het vinden van die stof.

De eenvoudigste verklaring is vaak de juiste.

Er zijn veel vreemde toevallen rond 9/11. Dat zou iedereen aan het denken moeten zetten.

Mij maakt het niet uit, maar als ik zie dat deze explosievenexpert na het zien van de beelden helemaal verbijsterd is, spreekt dat voor mij boekdelen. Een Amerikaanse overheid met een ruime geschiedenis aan leugens, bedrog en misleiding, die geloof ik al helemaal niet.

Bart.NL
13-09-10, 21:00
Mij maakt het niet uit, maar als ik zie dat deze explosievenexpert na het zien van de beelden helemaal verbijsterd is, spreekt dat voor mij boekdelen. Een Amerikaanse overheid met een ruime geschiedenis aan leugens, bedrog en misleiding, die geloof ik al helemaal niet.

Als ik de overheid van de VS zonder meer zou geloven, zou ik geen aandacht aan die theorie hebben besteed. Je hoeft alleen maar te denken aan de massa vernietigingswapens in Irak.

De aanwezigheid van de stof was het enige "bewijs" waarop de controlled demolition theorie steunde. De rest is speculatie. Als dat "bewijs" een andere verklaring heeft, dan heb je geen bewijs.

Uiteindelijk gaat het om feiten en bewijs en niet om meningen van "experts". Als er verder geen resten van explosieven zijn gevonden, dan is deze theorie puur speculatie.

MissH
13-09-10, 21:01
Haha,

nee maar echt joh, die is echt gek.
meskiena ieder bericht gaat over haar grote held ossama.

ze is net als hem, hij stuurt mensen die zich moeten opblazen tussen onschuldige mensen, maar zonder enig positief resultaat.
en zij voert de jihad veilig achter haar computer zo kan haar niks overkomen:hihi:



Haha nou inderdaaaad zeg ik schrok echt van haar. Dat is toch echt niet waar de islam voor staat. En ze is overtuigddd joh dat wil je niet eens weten. Nou hopelijk blijft ze het lekker achter de pc´tje zeggen ipv van ergens anders. :eek:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
13-09-10, 21:11
Als ik de overheid van de VS zonder meer zou geloven, zou ik geen aandacht aan die theorie hebben besteed. Je hoeft alleen maar te denken aan de massa vernietigingswapens in Irak.

De aanwezigheid van de stof was het enige "bewijs" waarop de controlled demolition theorie steunde. De rest is speculatie. Als dat "bewijs" een andere verklaring heeft, dan heb je geen bewijs.

Uiteindelijk gaat het om feiten en bewijs en niet om meningen van "experts". Als er verder geen resten van explosieven zijn gevonden, dan is deze theorie puur speculatie.


Ben erzelf al ruimschoots over uit dat het controlled en uitgedacht is, ook gezien al dat puin zonder onafhankelijk onderzoek allemaal ergens over china verstrooid ligt en al die gebruikelijke geheimhoudingen rondom deze bewuste casus belli.

ronald
13-09-10, 21:12
Laten we het maar niet hebben over sprookjesboeken en geloof :jeweetog:.

Met wetenschap kun je van alles "bewijzen" als je maar de juiste feiten selecteert en weglaat. In ieder geval laat ik me overtuigen door argumenten.
Raar. Waarom breng je nu geloof in deze discussie?

Met wetenschap kun je idd veel meer dan alleen bewijzen. Als je met een of andere theorie komt van een historische gebeurtenis dan is er toch geen engel, fee, kabouter of weet ik veel die daar de hand in had maar puur menselijke planning, bemoeienis en handelen zijn actief geweest? Wil je iets bewijzen kom dan met echt compleet bewijs zonder een eigen complottheorie. Deze ligt voor een groot deel boven menselijke waarnemingen en dus wordt het sprookjes-achtig.

Bart.NL
13-09-10, 21:49
Raar. Waarom breng je nu geloof in deze discussie?

Met wetenschap kun je idd veel meer dan alleen bewijzen. Als je met een of andere theorie komt van een historische gebeurtenis dan is er toch geen engel, fee, kabouter of weet ik veel die daar de hand in had maar puur menselijke planning, bemoeienis en handelen zijn actief geweest? Wil je iets bewijzen kom dan met echt compleet bewijs zonder een eigen complottheorie. Deze ligt voor een groot deel boven menselijke waarnemingen en dus wordt het sprookjes-achtig.

Het hangt er sterk vanaf hoe je feiten interpreteert. Vooraleerst is het belangrijk om vast te stellen wat de feiten zijn. Als een wetenschappelijk tijdschrift meldt dat er explosief materiaal is gevonden, is dat mogelijk interessant.

Niet iedereen kent de Lavon affaire maar ik wel. Dus ik weet waartoe inlichtendiensten in staat zijn. Om dan te zeggen dat ik met bewijs moet komen over wat inlichtingendiensten hebben gedaan, is ronduit lachwekkend.

The Lavon Affair was a plan to discredit Egypt's government, then headed by Gamal Abdel Nasser, by bombing theaters, post offices and U.S. and British institutions, and making it seem as though Egypt was behind the bombings. The plan involved the killing of British and US citizens and then putting the blame on Egypt.

http://www.haaretz.com/print-edition/news/mi-figures-out-what-went-wrong-in-lavon-affair-55-years-later-1.4385

John2
13-09-10, 22:36
Nano techniek en dan een explosie met een oranje vlam, natuurlijk, jongen steek het gas even aan.:zwaai:

Gasper het spookje was weer bezig zag ik en er verdwenen weer eens een stukje vandaar de herhaling.

http://www.globalresearch.ca/globaloutlook/truth911.html
http://www.globalresearch.ca/coverStoryPictures/13049.jpg

Zie jij enige overeenkomsten tussen de beide vlammen, dan zal ik het proberen uit te leggen.
Vermoedelijk liep er gas van een andere verdieping naar deze etage en er onstond een brandje die door gebrek aan zuurstof klein bleef tot er een raam springt en je een backdraft krijgt zoals je ziet in beide foto's de ontbranding van licht ontvlambaar materiaal die als een wolk voort rolt.
Een explosie met explosieven is een vlam geel achtig zoals in deze foto.
http://www.nps.nl/nps/hetklokhuis/breakingnews/images/titelplaatjes/explosie-explosie.jpg
Of met een hoogwaardig explosief (nitraat houdend)
http://miekjesmijmeringen.punt.nl/upload/explosie.jpg

illmatik
13-09-10, 22:38
Dus Mohammed Atta cs. waren helemaal niet nano?

Bar
14-09-10, 11:37
Dus Mohammed Atta cs. waren helemaal niet nano?
Op mijn tennisracket staat ook iets over nanotechnologie.
Voortaan maar een beetje voorzichtiger meppen.

Bar
14-09-10, 11:51
Hoor je het eens van deze Nederlandse explosieven expert en hij is notabene geen moslim.


YouTube - Jowenko WTC7 Demolition Interviews, 1 of 3 (http://www.youtube.com/watch?v=k3DRhwRN06I)
Zelden zo'n warrige zwamneus gehoord.
Met dertig man een heftig brandend gebouw ingaan om springladingen aan te brengen! Zot.