PDA

Bekijk Volledige Versie : Laatste nieuws moskee



John2
13-09-10, 08:11
More mosque revelations

Comments: 51 More Print So now it transpires that a key money- man behind the proposed Ground Zero mosque is a one-time supporter of a group shut down by the feds because it was a front for Hamas.

No wonder the mosque's principal imam, Feisal Abdul Rauf, refuses to discuss the project's finances.

Or, for that matter, refuses to speak harshly of Hamas -- an Iranian cat's-paw that's long been one of the deadliest Islamist terrorist organizations operating in the Mideast.

It was reported last night that Hisham Elzanaty -- an Egyptian-born businessman from Long Island -- provided a big chunk of the $4.8 million needed to buy the building that will be demolished to make way for the mosque.


AFP/Getty Images
Feisal Abdul Rauf
Among other things, Elzanaty runs a Bronx-based medicial supply company that had to refund more than $300,000 in Medicaid payments in 2004-2005.

In 1999, he donated thousands to the Holy Land Foundation, later shuttered by the feds because of its Hamas ties.

All of this is, as they say, enough to give one pause.

But we doubt it will truly surprise any among the 71 percent of New Yorkers found this week by Quinnipiac University pollsters to oppose the mosque.

Mayor Mike and others think they are bigots, but most seem to have asked -- and answered to their own satisfaction -- a fair question:

How close to the scene of that deadly Islamist attack on America is too close to build a mosque?

Answer: The proposed site was close enough to have been hit by a landing-gear assembly from one of the crashed airliners on 9/11 -- and that's way too close.

They're also nervous about the project's backers -- even before Elzanaty popped up -- deciding that, with those folks involved, anywhere might be too close.

As The Post reported yesterday, Rauf has been catching iffy tax breaks since 1998 for an organization run from his wife's Upper West Side apartment.

How'd he do it? By telling the IRS the one-bedroom digs were actually a mosque where 500 people prayed daily.

These are only the latest revelations about the mosque's backers, who've run up a cumulative record of petty crime, slumlording and tax-scamming.

And that's being generous.

Rauf, who's due back in New York this weekend after a long trip abroad, has plenty of explaining to do to the people he's been thumbing in the eye for weeks.

First there is Elzanaty's role, of course.

Then there's the elephant in the room: Whence the $100 million needed for the mosque?

And then there is this.

At a forum in Dubai on Tuesday, Rauf appeared to call the 71 percent of New Yorkers who oppose his project religious "extremists."

"The battlefront . . . is not between Muslims and non-Muslims," he said. "It is between moderates [and] extremists and radicals of all faith traditions."

We'd guess 71 percent of New Yorkers would include a representative cross-section of "all faith traditions."

Are they "extremists" for opposing the mosque?

New Yorkers hardly ever agree on any thing -- but they agree it's inappropriate.

Are they "radicals?"

If Rauf thinks so, then New York ain't the town for him.

Nor is there room for his mosque at Ground Zero.




Read more: http://www.newyorkpost.com/p/news/opinion/editorials/more_mosque_revelations_yMtNnRzphiKKAGJQAksoQN#ixz z0zOJWmUDj

John2
13-09-10, 08:12
An Egyptian-born businessman who lives on Long Island — and who once gave thousands of dollars to a Hamas front group — is a major investor in the proposed mosque near Ground Zero, it was reported last night, in the first disclosure of the money behind the controversial project.

Hisham Elzanaty was a “significant investor” in developer Sharif el-Gamal’s $4.8 million purchase of the former Burlington Coat Factory building, where the mosque and Islamic cultural center will be built, the donor’s lawyer, Wolodymyr Starosolsky, told Fox 5 News.

El-Gamal himself has refused to disclose where he got the money to buy the building in July 2009. Elzanaty owns a $2million home in Roslyn Heights, and operates medical companies out of a building in The Bronx. He also owns the New York Neuro and Rehab Center in Morningside Heights.


WNYW-TV
Hisham Elzanaty
see more videos
State records show he was ordered to repay $331,000 after an audit revealed Medicaid had overpaid him in 2004-2005.

Elzanaty didn’t return calls last night. Starosolsky would not discuss the Fox 5 report with The Post.

Shortly after the Burlington building was acquired, Elzanaty also co-signed a $39million mortgage so that el-Gamal’s company, Soho Properties, could buy a $45.7million building in Chelsea from developer Stei k ff money man,” a source told The Post.

In 1999, he donated $6,000 to the Texas-based Holy Land Foundation for Relief and Development, which was later shut down because of its ties to terrorism.

The foundation was the largest Islamic charity in the US until the feds froze its assets and designated it a terrorist organization following an FBI probe after 9/11.

In 2008, five of its leaders were convicted of providing material support to Hamas.

Elzanaty’s contribution to the Holy Land Foundation was uncovered by the DCbased Investigative Project on Terror.

Elzanaty believed he was spending $500 a month to help orphans, his lawyer told The Post.

In 2002, Elzanaty was quoted in Newsday complaining about what he called a double standard regarding charities.

“When you see people surrounded by tanks and F-16s, you ask how we can help,” he told the paper. “But you don’t want years later to have a knock on the door and someone asking: Why did you donate money?”

In 1999, Elzanaty’s parents were killed in the crash of Egyptian Air Flight 990 into the Atlantic Ocean off Nantucket. Investigators concluded the flight was deliberately crashed by the first officer, with all 217 on board perishing.

[email protected]



Read more: http://www.newyorkpost.com/p/news/local/manhattan/hamas_mosque_funder_20SK5PAdX8QluWLGYG6BKK#ixzz0zO LSomCp

Joesoef
13-09-10, 08:18
Een opinie stuk in de rechtse versie van de Telegraaf. Boeiend!

mark61
13-09-10, 08:32
Waarom moet jij van alle Amerikaanse media die je kan lezen de slechtere versie van de Telegraaf uitkiezen?

Omdat jouw vooringenomen mening er zo mooi in wordt verwoord?

HET GAAT NIET OM EEN MOSKEE

Hoeveel duizend keer moet ik jou dat vertellen, gore leugenaar?

John2
13-09-10, 08:44
Waarom moet jij van alle Amerikaanse media die je kan lezen de slechtere versie van de Telegraaf uitkiezen?

Omdat jouw vooringenomen mening er zo mooi in wordt verwoord?

HET GAAT NIET OM EEN MOSKEE

Hoeveel duizend keer moet ik jou dat vertellen, gore leugenaar?

Nou omdat jij mij laatst vroeg om bronnen en ik die toen nog niet kon geven maar nu wel???

Joesoef
13-09-10, 08:44
Nou omdat jij mij laatst vroeg om bronnen en ik die toen nog niet kon geven maar nu wel???

Welke bron?

super ick
13-09-10, 08:48
Pfffffff wat een gezeik over die moskee. Er zijn nu al 6 topics over geopend.
Kan dat niet in 1 topic? Of nummer ze.
Moskee G.Z. 1
Moskee G.Z. 2
Dan blijft het tenminste overzichtelijk.

John2
13-09-10, 08:51
Welke bron?

Toen ik stelde dat er een onderzoek liep naar geldstromingen binnen deze organisatie schreeuwde onze Mark direct BRON hij schreef het woord zelfs 3x meende ik.

John2
13-09-10, 08:53
Pfffffff wat een gezeik over die moskee. Er zijn nu al 6 topics over geopend.
Kan dat niet in 1 topic? Of nummer ze.
Moskee G.Z. 1
Moskee G.Z. 2
Dan blijft het tenminste overzichtelijk.

Je hebt gelijk sorry.

Joesoef
13-09-10, 09:45
Toen ik stelde dat er een onderzoek liep naar geldstromingen binnen deze organisatie schreeuwde onze Mark direct BRON hij schreef het woord zelfs 3x meende ik.


Bron is één rechts dagblad.

mark61
13-09-10, 09:48
Nou omdat jij mij laatst vroeg om bronnen en ik die toen nog niet kon geven maar nu wel???

Welke bron?

mark61
13-09-10, 09:49
Toen ik stelde dat er een onderzoek liep naar geldstromingen binnen deze organisatie schreeuwde onze Mark direct BRON hij schreef het woord zelfs 3x meende ik.

En dan kom je met een vod, en beweert vervolgens dat het de NYT is. Dit keer neem ik aan dat het je stompzinnigheid is, en niet je leugenachtigheid.

John2
13-09-10, 10:15
Bron is één rechts dagblad.
Nee hoor er zijn diverse bronnen.


Welke bron?
Één rechts dagblad volgens Jozef.

Joesoef
13-09-10, 10:17
Nee hoor er zijn diverse bronnen.


De NYT, de NYT en de NYT.

knuppeltje
13-09-10, 10:18
Nee hoor er zijn diverse bronnen.


Één rechts dagblad volgens Jozef.

Geef er even nog een paar serieuze bij Sjonny. :lachu:

John2
13-09-10, 10:28
Geef er even nog een paar serieuze bij Sjonny. :lachu:
http://www.kansascity.com wel zelf even zoeken op de site aub.:zwaai:

knuppeltje
13-09-10, 10:32
http://www.kansascity.com wel zelf even zoeken op de site aub.:zwaai:

Nondeju, heb ik die gemist?

Moet mij weer gebeuren.

mark61
13-09-10, 10:33
Dat is serieus omdat?

Omdat het in jouw straatje te pas komt?

John2
13-09-10, 10:36
Nondeju, heb ik die gemist?

Moet mij weer gebeuren.
Ach zo erg is het nou ook weer niet, maak er aub geen trauma van. :lachu:


Dat is serieus omdat?

Omdat het in jouw straatje te pas komt?
Wat is mijn straatje Mark, waarom probeer jij steeds weer iemand een stempel op te drukken of hem te plaatsen in een hokje, ben jij geboren in Pakistan?

Joesoef
13-09-10, 10:44
Waar blijven die bronnen nu.....

John2
13-09-10, 10:52
Waar blijven die bronnen nu.....

Reageer eens inhoudelijk op deze zware aantijging door de N.Y. Times.

Joesoef
13-09-10, 10:54
Reageer eens inhoudelijk op deze zware aantijging door de N.Y. Times.

Kletskoek. Ik kan ook van alles verzinnen.


Maar Sjon, jij had toch meerdere bronnen?

mark61
13-09-10, 10:59
Reageer eens inhoudelijk op deze zware aantijging door de N.Y. Times.

Nou doe je het gvd weer. Welke krant precies?

Imbeciel.

mark61
13-09-10, 11:01
Wat is mijn straatje Mark,

Jouw islamofobe straatje. Voor de 60.000ste keer: het gaat niet om een moskee, zoals jij zo graag zegt elke keer. Dus zoek je net zo lang tot je een ranzig blaadje kan vinden waarin ze hetzelfde doen als jij.

Ga iemand anders lopen zieken met je gore fantasie en leugens.

Wide-O
13-09-10, 11:12
HET GAAT NIET OM EEN MOSKEE


Dat is zo, maar zou dat eigenlijk verschil mogen uitmaken? Stel nou dat het wel een moskee is, zou ik dan plots tegen moeten zijn?

Snap je wat ik bedoel?

knuppeltje
13-09-10, 11:15
Dat is zo, maar zou dat eigenlijk verschil mogen uitmaken? Stel nou dat het wel een moskee is, zou ik dan plots tegen moeten zijn?

Snap je wat ik bedoel?

Tja, de hysterie is nu al groot.

Maar het zou niets uit moeten maken, en eigenlijk zou het een geweldige kans zijn.

John2
13-09-10, 11:26
http://www.thenewstribune.com/2010/09/07/1331829/imam-delivers-remarks-on-ny-mosque.html

http://www.thenewstribune.com/2010/09/08/1333486/ap-exclusive-backers-of-nyc-mosque.html#storylink=mirelated
http://www.bnd.com/2010/09/07/1391483/imam-delivers-remarks-on-ny-mosque.html

En verder mag je zelf even googlen
AP Exclusive: Backers of NYC mosque appear divided By DAVID B. CARUSO - Associated Press Writer

Joesoef
13-09-10, 11:33
http://www.thenewstribune.com/2010/09/07/1331829/imam-delivers-remarks-on-ny-mosque.html

http://www.thenewstribune.com/2010/09/08/1333486/ap-exclusive-backers-of-nyc-mosque.html#storylink=mirelated
http://www.bnd.com/2010/09/07/1391483/imam-delivers-remarks-on-ny-mosque.html

En verder mag je zelf even googlen
AP Exclusive: Backers of NYC mosque appear divided By DAVID B. CARUSO - Associated Press Writer


Kan je ook aangeven waar dat staat onderzoek naar, illegale transacties, dubieuze financiering, geldstromen?

mark61
13-09-10, 11:38
Dat is zo, maar zou dat eigenlijk verschil mogen uitmaken? Stel nou dat het wel een moskee is, zou ik dan plots tegen moeten zijn?

Snap je wat ik bedoel?

Ik snap je prima. Voor mij maakt het ook geen verschil.

Maar ik gebruik het als symbool van de hysterie en desinformatie. Lid 2 van de kreet is altijd 'op' Ground Zero.

Vervolgens is 'twee blokken' te dichtbij, maar dan wil ik wel weten wat wel kan. Is daar al een enquête over? Hoeveel % van de Newyorkers wil 3, 4, 5 blokken, niet op het eiland, niet binnen een straal van 5, 10 mijl rond NYC? :hihi:

mark61
13-09-10, 11:40
http://www.thenewstribune.com/2010/09/07/1331829/imam-delivers-remarks-on-ny-mosque.html

In wanhoop googel je maar snel ff wat, maar waar zijn je debiele beschuldigingen nou?

En waar is je NYT? Nergens.

Slinger
13-09-10, 11:42
Jouw islamofobe straatje. Voor de 60.000ste keer: het gaat niet om een moskee, zoals jij zo graag zegt elke keer. Dus zoek je net zo lang tot je een ranzig blaadje kan vinden waarin ze hetzelfde doen als jij.

Ga iemand anders lopen zieken met je gore fantasie en leugens.

Het is wel een moskee.

http://www.nytimes.com/2010/08/04/nyregion/04mosque.html?_r=1

mark61
13-09-10, 11:45
Het is wel een moskee.

http://www.nytimes.com/2010/08/04/nyregion/04mosque.html?_r=1

Het is geen moskee.

Ik beweer niet dat als iets in de NYT staat, het dan ook een heilige waarheid is.

De NYT is inderdaad niet meer wat het geweest is. Ik dacht dat ze mea culpa hadden gedaan en hun leven zouden beteren, maar nee dus.

Dat jij vindt dat je zo wel hebt aangetoond dat het om een moskee gaat zegt alleen iets over jouw leugenachtigheid.

John2
13-09-10, 11:50
Kan je ook aangeven waar dat staat onderzoek naar, illegale transacties, dubieuze financiering, geldstromen?

http://search.fbi.gov/result.html?cx=004748461833896749646%3Ae41lgwqry7w&cof=FORID%3A10%3BNB%3A1&ie=UTF-8&q=fraud+mosque&sa=Search&siteurl=www.fbi.gov%252F#979

Joesoef
13-09-10, 11:55
http://search.fbi.gov/result.html?cx=004748461833896749646%3Ae41lgwqry7w&cof=FORID%3A10%3BNB%3A1&ie=UTF-8&q=fraud+mosque&sa=Search&siteurl=www.fbi.gov%252F#979


Volgens de fbi is er niets vreemds of verdachts aan de hand.

Sjon, je hebt een ziekelijke neiging tot het trekken van aandacht. Eerst iets beweren en vervolgens je 'bewijs' bij elkaar googelen.

Wide-O
13-09-10, 11:56
Tja, de hysterie is nu al groot.


Psies. Maar zou die dan nog groter zijn?


niet binnen een straal van 5, 10 mijl rond NYC? :hihi:

En mogen er dan minaretten op of niet? :blowen:

knuppeltje
13-09-10, 11:59
Het is wel een moskee.

http://www.nytimes.com/2010/08/04/nyregion/04mosque.html?_r=1

Achterlijke godsdienstwaanzinnige.

Als noemt iemand in dat artikel het een moskee, dan is het daarom nog steeds geen moskee.

Wide-O
13-09-10, 12:04
Als noemt iemand in dat artikel het een moskee, dan is het daarom nog steeds geen moskee.

Volgens de Standaard (kwaliteitskrant) is het een moskee die door Obama zelf gebouwd wordt op Ground Zero. :ego:

knuppeltje
13-09-10, 12:04
Psies. Maar zou die dan nog groter zijn?



En mogen er dan minaretten op of niet? :blowen:


Zou zomaar kunnen, maar dan nog dient de onderbuik van de heffe des volks niet als maatstaf te dienen.

Ik heb er al heel wat hele mooie bij gezien, spuglelijke ook.

Shit, mooi is een subjectief iets.

Heb ik weer.

Doe er er maar een hele grote fallus op.

knuppeltje
13-09-10, 12:06
Volgens de Standaard (kwaliteitskrant) is het een moskee die door Obama zelf gebouwd wordt op Ground Zero. :ego:

Kan er iets heel moois verricht worden.

Misschien bouwt hij dan zo'n mooi zandkasteelmoskee als in Djenné.

John2
13-09-10, 12:11
Het is wel een moskee.

http://www.nytimes.com/2010/08/04/nyregion/04mosque.html?_r=1

Volgens de advocaat van de gemeente new york ook.


Het is geen moskee.

Ik beweer niet dat als iets in de NYT staat, het dan ook een heilige waarheid is.

De NYT is inderdaad niet meer wat het geweest is. Ik dacht dat ze mea culpa hadden gedaan en hun leven zouden beteren, maar nee dus.

Dat jij vindt dat je zo wel hebt aangetoond dat het om een moskee gaat zegt alleen iets over jouw leugenachtigheid.

Statement from Pubic Advocate de Blasio on CB 1 Vote in Support of Muslim Community Center
May 26, 2010

**FOR IMMEDIATE RELEASE**

Contact: Matthew Wing
212-669-4193/917-601-1572

“Preventing a mosque from being built near ground zero would violate the values of our City and our Country. I commend Community Board 1 for supporting this project despite the harsh rhetoric from opponents, especially Tea Party leader Mark Williams. Giving in to the politics of discrimination that people like Mr. Williams embrace would only give comfort to terrorist organizations that seek to divide our nation.”

Slinger
13-09-10, 12:13
Het is geen moskee.

Ik beweer niet dat als iets in de NYT staat, het dan ook een heilige waarheid is.

De NYT is inderdaad niet meer wat het geweest is. Ik dacht dat ze mea culpa hadden gedaan en hun leven zouden beteren, maar nee dus.

Dat jij vindt dat je zo wel hebt aangetoond dat het om een moskee gaat zegt alleen iets over jouw leugenachtigheid.

De NYT weet eht in elk geval beter dan jij.

Het is een religieus centrum met meerdere functies, maar alle functies die een moskee normaliter heeft zitten er ook in. Dus het is wel een moskee.

Joesoef
13-09-10, 12:18
Volgens de advocaat van de gemeente new york ook.



Statement from Pubic Advocate de Blasio on CB 1 Vote in Support of Muslim Community Center
May 26, 2010

**FOR IMMEDIATE RELEASE**

Contact: Matthew Wing
212-669-4193/917-601-1572

“Preventing a mosque from being built near ground zero would violate the values of our City and our Country. I commend Community Board 1 for supporting this project despite the harsh rhetoric from opponents, especially Tea Party leader Mark Williams. Giving in to the politics of discrimination that people like Mr. Williams embrace would only give comfort to terrorist organizations that seek to divide our nation.”


Weet je wel wat daar staat?

Slinger
13-09-10, 12:23
Achterlijke godsdienstwaanzinnige.

Als noemt iemand in dat artikel het een moskee, dan is het daarom nog steeds geen moskee.

Als de wereld zegt dat iets zwart is, en Knuppeltje zegt dat het groen is, dan is het groen, wat jij Knuppeltje?

:usa:

mark61
13-09-10, 12:27
Volgens de Standaard (kwaliteitskrant) is het een moskee die door Obama zelf gebouwd wordt op Ground Zero. :ego:

Geven ze in de Wetstraat ook al Theepartijtjes?

knuppeltje
13-09-10, 12:30
Als de wereld zegt dat iets zwart is, en Knuppeltje zegt dat het groen is, dan is het groen, wat jij Knuppeltje?

:usa:

Weet jij veel?

Vandaag staat er in de krant dat erfelijke bijziendheid met rasse schrede oprukt.
Misschien hebben al diegene die jij bedoelt daarvan wel last.

mark61
13-09-10, 12:33
De NYT weet eht in elk geval beter dan jij.

Het is een religieus centrum met meerdere functies, maar alle functies die een moskee normaliter heeft zitten er ook in. Dus het is wel een moskee.

Wat weten ze beter dan ik? Waar baseer je dat op?

Je lult uit je nek. Er zit normaal een zwembad en een auditorium in een moskee? YMCA en JCC's zijn ook kerken en synagogen?

Dus als je in een ziekenhuis kan bidden, dan is het een kerk? Dat 'dus' van jou is imbeciel.

Je bent een kwaadaardige leugenaar.

mark61
13-09-10, 12:34
Als de wereld zegt dat iets zwart is, en Knuppeltje zegt dat het groen is, dan is het groen, wat jij Knuppeltje?

:usa:

Wie is 'de wereld'? Jij en je wereldwijde islamofobe leugenaarvriendjes?

John2
13-09-10, 12:39
Weet je wel wat daar staat?

O ja dat weet ik wel, vrij vertaald staat er "Het verhinderen van een moskee die word gebouwd dichtbij ground zero zou de waarden van onze Stad en ons Land overtreden. Ik beveel Communautaire Raad voor het steunen van dit project ondanks de protesten van tegenstanders", ben dan ook benieuwd als het geen Moskee zou worden genoemd of het dan nog door de raad zou komen?

Sterker nog is het geen Moskee dan heeft het geen rechts gronden als het gaat om vrijheden van religie in Amerika.:gniffel:

mark61
13-09-10, 12:43
O ja dat weet ik wel, vrij vertaald staat er "Het verhinderen van een moskee die word gebouwd dichtbij ground zero zou de waarden van onze Stad en ons Land overtreden. Ik beveel Communautaire Raad voor het steunen van dit project ondanks de protesten van tegenstanders", ben dan ook benieuwd als het geen Moskee zou worden genoemd of het dan nog door de raad zou komen?

Sterker nog is het geen Moskee dan heeft het geen rechts gronden als het gaat om vrijheden van religie in Amerika.:gniffel:

Godallemachtig, je kent niet eens Engels? Je strompelt over internet met vertaalmachines?

En dan maar imbeciel fantaseren en liegen, en alles wat met moslims en de islam te maken heeft verdacht lopen maken?

Godallemachtig, je bent dus superimbeciel.

John2
13-09-10, 12:55
=mark61;4465358] YMCA en JCC's zijn ook kerken en synagogen?

Bouwen deze ook 13 etage's of zijn dit verenigingen zoals het C.J.V en het C.J.M.V in Nederland welke een onderdeel zijn van YMCA?


Dus als je in een ziekenhuis kan bidden, dan is het een kerk? Dat 'dus' van jou is imbeciel.

Ja, althans hier in mijn plaats wel, ze hebben zelfs naast de kerk een stilte ruimte voor andere mensen die niet geloven of even willen uitwijken in de kerk.


Je bent een kwaadaardige leugenaar.
Ken een grotere die ik hier net antwoord geeft.


Godallemachtig, je kent niet eens Engels? Je strompelt over internet met vertaalmachines?
En dan maar imbeciel fantaseren en liegen, en alles wat met moslims en de islam te maken heeft verdacht lopen maken?
Godallemachtig, je bent dus superimbeciel.
Uhhh, het past niet in jou straatje en je begint weer te schelden?
Klopte het wat daar staat JA of NEE, klopte wat deze advocaat stelt JA of NEE, is de term Moskee bewust gekozen om te vallen onder de wet religie JA of NEE, beantwoord gewoon even deze simpele vragen Mark, althans als je dit nog kunt???

Joesoef
13-09-10, 13:00
Klopte het wat daar staat JA of NEE, klopte wat deze advocaat stelt JA of NEE, is de term Moskee bewust gekozen om te vallen onder de wet religie JA of NEE, beantwoord gewoon even deze simpele vragen Mark, althans als je dit nog kunt???



Nee nee nee. Clown, beetje door googel laten vertalen :hihi:

Slinger
13-09-10, 13:05
Wat weten ze beter dan ik? Waar baseer je dat op?

Je lult uit je nek. Er zit normaal een zwembad en een auditorium in een moskee? YMCA en JCC's zijn ook kerken en synagogen?

Dus als je in een ziekenhuis kan bidden, dan is het een kerk? Dat 'dus' van jou is imbeciel.

Je bent een kwaadaardige leugenaar.

Er zit in elk geval een moskee in, dus kunnen we veilig zeggen dat er een moskee wordt gebouwd.

John2
13-09-10, 13:08
Nee nee nee. Clown, beetje door googel laten vertalen :hihi:
Kijk komt er weer eentje met vooroordelen door te vertellen dat ik met behulp van een vertaal site engelse teksten moet vertalen en geeft weer geen antwoord door een simpele nee/nee/nee te stellen, dus kunnen we hiervan uitgaan dat de gemeente New York zijn werk niet naar behoren heeft gedaan?

Slinger
13-09-10, 13:10
Wie is 'de wereld'? Jij en je wereldwijde islamofobe leugenaarvriendjes?

In elk geval niet jij en die paar andere hamasknuffelaars.

Joesoef
13-09-10, 13:18
dus kunnen we hiervan uitgaan dat de gemeente New York zijn werk niet naar behoren heeft gedaan?

Nee, in tegendeel.

John2
13-09-10, 13:39
Nee, in tegendeel.

Nee vond ik ook gezien het 342 pagina's grote stuk wat op tafel lag en waar deze advocaat de aandacht op vestigde en zei "Preventing a mosque from being built near ground zero" en niet " Islamic meeting centre" kunnen we er dan ook van uit gaan dat het gaat om een Moskee en dat het wettelijk ook niets in de weg staat om deze Moskee/Gebouw te bouwen.

Maar zoals ik ook al eerder aangaf, zijn er ook nog menselijke gevoelens in het spel waardoor je twee partijen krijgt voor- en tegenstanders die elkaar het vuur aan de schenen legt en gezien alle commotie die nu al is ontstaan het een verkeerde keuze is geweest om op die plaats een Islamitisch huis te bouwen, zeker gezien de bedoelingen die deze Imam had met dit gebouw.

Ik kijk dan bewust niet naar misleiding of valse voorlichting, maar puur naar menselijke reacties die deze oproepen en dan kan ik alleen maar zeggen dat het doel is gemist en ik gezien de goede bedoelingen van deze Imam het raadzaam vind om deze Moskee/gebouw niet te bouwen op deze plek wil hij zijn geloofwaardigheid niet op het spel zetten.

Joesoef
13-09-10, 13:45
Maar zoals ik ook al eerder aangaf, zijn er ook nog menselijke gevoelens in het spel waardoor je twee partijen krijgt voor- en tegenstanders die elkaar het vuur aan de schenen legt en gezien alle commotie die nu al is ontstaan het een verkeerde keuze is geweest om op die plaats een Islamitisch huis te bouwen, zeker gezien de bedoelingen die deze Imam had met dit gebouw.

Ik kijk dan bewust niet naar misleiding of valse voorlichting, maar puur naar menselijke reacties die deze oproepen en dan kan ik alleen maar zeggen dat het doel is gemist en ik gezien de goede bedoelingen van deze Imam het raadzaam vind om deze Moskee/gebouw niet te bouwen op deze plek wil hij zijn geloofwaardigheid niet op het spel zetten.


Liegen kan je als de beste Sjon, jij begon over vastgoed fraude en financiering door terroristische organisaties.

John2
13-09-10, 13:52
Liegen kan je als de beste Sjon, jij begon over vastgoed fraude en financiering door terroristische organisaties.

Ja klopt en daarvoor gaf ik jou een link naar de FBI alleen Mark je holmaatje begon weer eens te krijsen dat het geen Moskee was vandaar mijn stukje over de advocaat van de gemeente tijdens de behandeling van deze stukken.

Joesoef
13-09-10, 14:00
Ja klopt en daarvoor gaf ik jou een link naar de FBI

Jaja. jij gaf die link van de fbi site in de hoop dat ergens iets zou staan over fraude en terroristische financiering. Maar.... dr stond niets daar over.

Jouw hele intentie was het 'aantonen' van fraude en terroristische financiering van het islamitische centrum vlak bij groudzero. Je vergat alleen dat zoeken op google via google translate zo zijn grenzen kent. Eerst iets beweren en vervolgens er achter komen dat je die bewering niet waar kan maken.
Liegen kan je als de beste.

John2
13-09-10, 14:10
Jaja. jij gaf die link van de fbi site in de hoop dat ergens iets zou staan over fraude en terroristische financiering. Maar.... dr stond niets daar over.

Jouw hele intentie was het 'aantonen' van fraude en terroristische financiering van het islamitische centrum vlak bij groudzero. Je vergat alleen dat zoeken op google via google translate zo zijn grenzen kent. Eerst iets beweren en vervolgens er achter komen dat je die bewering niet waar kan maken.
Liegen kan je als de beste.

Mosque grond zero geeft inderdaad niet weer in de zoekfunctie van de FBI zoek maar eens als de link niet rechtstreeks werkt naar Mosque New York dan kom je de geldschieters tegen en hun verdenkingen onderzoeken en fraudes, hier kom je een naam tegen die je ook weer tegen komt en deze naam in combinatie met nearly ground zerro of adres kom je een eind.

Joesoef
13-09-10, 14:44
en deze naam in combinatie met nearly ground zerro of adres kom je een eind.


:lol:

mark61
13-09-10, 14:49
Bouwen

Meer leugens, meer gelul.

mark61
13-09-10, 14:52
Mosque grond zero

Je beweert dus eerst, smerig achterbaks varken, zomaar iets negatiefs over het centrum in NY, en als je dan naar bronnen wordt gevraagd begin je in blinde paniek met onzinnige links en nog meer gelul te smijten.

Imbeciele imbeciel :hihi:

mark61
13-09-10, 14:52
:lol:

Die is echt grappig ja :hihi:

mark61
13-09-10, 14:53
Er zit in elk geval een moskee in, dus kunnen we veilig zeggen dat er een moskee wordt gebouwd.

Nee, er zit geen moskee in.

Gewoon blijven liegen joh.

mark61
13-09-10, 14:54
In elk geval niet jij en die paar andere hamasknuffelaars.

Je liegt.

tanger'73
13-09-10, 14:55
:lol:


heb de van mecklenburg vorpommern onlangs nog ergens zien aanmeren.

Joesoef
13-09-10, 14:57
Mosque grond zero



Imbeciele imbeciel :hihi:


:jeweetog:

mark61
13-09-10, 14:58
heb de van mecklenburg vorpommern onlangs nog ergens zien aanmeren.

Luxor, schat ik.

Night boat to Cairo, om met Madness te spreken.

YouTube - Madness "Nightboat to Cairo"

U ziet sjonnie links in beeld

tanger'73
13-09-10, 15:04
Luxor, schat ik.

Night boat to Cairo, om met Madness te spreken.

YouTube - Madness "Nightboat to Cairo" (http://www.youtube.com/watch?v=4EW3hhL7FyA&ob=av2e)

U ziet sjonnie links in beeld


hahahahaha, ja echt schitterend, samen met baggy trousers rakelt het fijne herinneringen op. :haha:

Don Pepe
13-09-10, 15:23
Ik heb deze discussie de afgelopen 24 uur niet meer gevolgt. Maar is het nu wel of geen Moskee? :bril:

Slinger
13-09-10, 15:24
Nee, er zit geen moskee in.

Gewoon blijven liegen joh.

Zullen we afspreken dat iedereen zelf mag weten of hij vindt dat er een moskee in zit?

Ik vind van wel.

John2
13-09-10, 19:06
Zullen we afspreken dat iedereen zelf mag weten of hij vindt dat er een moskee in zit?

Ik vind van wel.
Iedereen spreek van een Moskee behalve de enkele idioten hier op maroc.nl die leven in hun eigen denk wereldje, scheldende op de mensen die het niet met hun eens zijn als een stel pubers van de van de lagere school.

Joesoef
13-09-10, 19:19
http://inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2010/08/Park51-1.jpg


Leuk gebouw eigenlijk. Ze zijn alleen vergeten om er een minaret op te zetten ;).

mark61
13-09-10, 19:22
Leuk gebouw eigenlijk. Ze zijn alleen vergeten om er een minaret op te zetten.

Niet zeiken, een gebouw is een moskee als een kwaadaardige randdebiel vindt dat het een moskee is. Dat is het enige criterium. We verzinnen tegenwoordig onze eigen woordbetekenissen.

tanger'73
13-09-10, 19:46
http://inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2010/08/Park51-1.jpg


Leuk gebouw eigenlijk. Ze zijn alleen vergeten om er een minaret op te zetten ;).

Een hele verbetering in tegenstelling met dat bouwvallige gevel daarvoor. Maar wie daar een moskee in kan ontdekken, heeft last van hartritmestoornis.

John2
14-09-10, 08:05
http://inhabitat.com/wp-content/blogs.dir/1/files/2010/08/Park51-1.jpg


Leuk gebouw eigenlijk. Ze zijn alleen vergeten om er een minaret op te zetten ;).
Als je de beide foto's bekijkt zie je dat het gebouw op een verkeerde locatie is in geplakt of er is een ontzettende slechte architect aan het werk geweest.


Een hele verbetering in tegenstelling met dat bouwvallige gevel daarvoor. Maar wie daar een moskee in kan ontdekken, heeft last van hartritmestoornis.
Tanger als het geen Moskee is of laat ik het anders stellen als de Moskee geen hoofddoel is, kunnen ze dan aanspraak maken op vrijheid van Religie waar zowel de Imam als wel de burgemeester als de president het op gooit?

knuppeltje
14-09-10, 09:00
Als je de beide foto's bekijkt zie je dat het gebouw op een verkeerde locatie is in geplakt of er is een ontzettende slechte architect aan het werk geweest.


Tanger als het geen Moskee is of laat ik het anders stellen als de Moskee geen hoofddoel is, kunnen ze dan aanspraak maken op vrijheid van Religie waar zowel de Imam als wel de burgemeester als de president het op gooit?


Sjonny, je gaat toch niet vertellen dat je architectuur hebt gestudeert hè?

Ook al maken ze er een hoerentent van, dan nog kunnen ze daarop aanspraak maken, zolang dat in de grondwet staat Sjonny.

Zelfs als dat er niet in zou staan, dan kunnen ze er minstens aanspraak op maken dat het erin komt staan.

Kortom Sjonny, je gelul is weer zo dom dat het stuitend is.

John2
14-09-10, 10:34
=knuppeltje;4466769]Sjonny, je gaat toch niet vertellen dat je architectuur hebt gestudeert hè?
Nee gelukkig niet, maar in mijn huidige functie kom ik dagelijks tekeningen en prospectussen tegen en zoals deze computer animatie is gemaakt, komt deze direct voor problemen te staan als de verhoudingen kloppen.


Ook al maken ze er een hoerentent van, dan nog kunnen ze daarop aanspraak maken, zolang dat in de grondwet staat Sjonny.

Ja maar de burgemeester, de president en deze Imam spraken niet over een hoeren tent maar over een Moskee, misschien dat jij er weinig verschil in ziet, maar deze woorden zou ik toch niet verantwoordelijk voor willen zijn.


Zelfs als dat er niet in zou staan, dan kunnen ze er minstens aanspraak op maken dat het erin komt staan.
Natuurlijk, moet kunnen met Obama als Islam-lover om de grondwet te veranderen.


Kortom Sjonny, je gelul is weer zo dom dat het stuitend is.

Bron???

knuppeltje
14-09-10, 11:01
John2;4466906]Nee gelukkig niet, maar in mijn huidige functie kom ik dagelijks tekeningen en prospectussen tegen en zoals deze computer animatie is gemaakt, komt deze direct voor problemen te staan als de verhoudingen kloppen.

Sjonny, jouw huidige functie bestaat blijkbaar alleen uit de godsganse dag hier onzin uitkramen. Jij kunt dus nergens anders tijd voor hebben, duidelijk niet eens om fatsoenlijk te googlen.


Ja maar de burgemeester, ....

Zwets maar lustig verder Sjonny.

John2
14-09-10, 11:55
Sjonny, jouw huidige functie bestaat blijkbaar alleen uit de godsganse dag hier onzin uitkramen. Jij kunt dus nergens anders tijd voor hebben, duidelijk niet eens om fatsoenlijk te googlen.



Zwets maar lustig verder Sjonny.

Weinig respect zie ik.

tanger'73
14-09-10, 15:50
Tanger als het geen Moskee is of laat ik het anders stellen als de Moskee geen hoofddoel is, kunnen ze dan aanspraak maken op vrijheid van Religie waar zowel de Imam als wel de burgemeester als de president het op gooit?

Zeg, is een bedrijf, school of ziekenhuis met een bidruimte ook een moskee?

super ick
14-09-10, 15:55
hahahahaha, ja echt schitterend, samen met baggy trousers rakelt het fijne herinneringen op. :haha:

One step beyond

John2
14-09-10, 18:14
Zeg, is een bedrijf, school of ziekenhuis met een bidruimte ook een moskee?

Nee, dus kunnen we er dan van uitgaan dat de Imam, de President en Burgemeester zich ook niet meer kunnen beroepen op Godsdienstvrijheid maar gewoon moet vallen onder het reguliere ondernemen met alle tegenvallende wetten van dien?

tanger'73
14-09-10, 19:12
Nee, dus kunnen we er dan van uitgaan dat de Imam, de President en Burgemeester zich ook niet meer kunnen beroepen op Godsdienstvrijheid maar gewoon moet vallen onder het reguliere ondernemen met alle tegenvallende wetten van dien?


sorry, maar vroeger had ik zitten piekeren of ik met mijn studie toch liever richting psychiatrie op moest.