PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV-aanhang pist op graf Theo van Gogh – Familie woedend



Hatert
13-09-10, 14:41
ma 13 sep 2010, 13:53

Familie Van Gogh boos over Wilders-shirt

AMSTERDAM - Aanhangers van Geert Wilders gebruiken de afbeelding van de vermoorde Theo van Gogh voor de campagne ter promotie van de PVV-voorman.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00761/shirt_wilders_van_g_761406i.jpg

Een Amerikaanse webshop verkoopt voor 16,40 dollar T-shirts met een afbeelding van Theo van Gogh, met daaronder de tekst: 'If I told you the truth about Islam they'd have to kill me'.

Geert Wilders heeft na de commotie de link op zijn website verwijderd.

De opbrengst van de verkoop van deze en andere 'support Geert'-shirts zou naar de verdediging van de PVV-leider gaan in het proces dat het Openbaar Ministerie tegen hem voert.

De familie van Theo van Gogh vindt het verwerpelijk dat Theo gebruikt wordt voor de campagne. In de Volkskrant laat de familie weten geschokt te zijn door de t-shirts.

Wilders laat maandag vlak voor het hervatten van de formatiebesprekingen weten dat „het niet de bedoeling kan zijn dat deze webshop hiervoor T-shirts met een afbeelding van Theo van Gogh aanbiedt. Ik begrijp de reactie van de familie Van Gogh. Ik heb de link naar de webshop op mijn site dan ook onmiddellijk verwijderd.”


Telegraf

tanger'73
13-09-10, 14:50
ronduit walgelijk.

Don Pepe
13-09-10, 15:34
Dit T-shirt met opdruk is inderdaad walgelijk. De topic-titel ook. :boos:

John2
13-09-10, 17:06
Inderdaad walgelijk en onbegrijpelijk?

Hatert
13-09-10, 18:35
Dit T-shirt met opdruk is inderdaad walgelijk. De topic-titel ook. :boos:


http://www.krapuul.nl/nieuws/12471/pvv-aanhang-pist-op-graf-theo-van-gogh-familie-woedend/

super ick
13-09-10, 18:48
Wilders laat maandag vlak voor het hervatten van de formatiebesprekingen weten dat „het niet de bedoeling kan zijn dat deze webshop hiervoor T-shirts met een afbeelding van Theo van Gogh aanbiedt. Ik begrijp de reactie van de familie Van Gogh. Ik heb de link naar de webshop op mijn site dan ook onmiddellijk verwijderd.”
Telegraf

Hoppa ineens is de Telegraaf top! :melig2::melig2::melig2::melig2:

Ik vind dat Wilders er zeer alert en adequaad op gereageerd heeft. Hij toont ook begrip voor de familie van Gogh.

Volgens mij heeft hij er ook niets vanaf geweten. Die heeft echt andere dingen aan zijn hoofd.

John2
13-09-10, 18:54
Vreemd dat ik niets terug vind op de familie-site van Theo?

super ick
13-09-10, 18:56
Vreemd dat ik niets terug vind op de familie-site van Theo?

Jij denkt dat alle Nederlanders forumgeil zijn ofzo?

Ze zitten vast en zeker, wellicht nog deze week bij P&W. Moeten ze wel zeker weten dat ze Wilders 'gedachtengoed' verachten uiteraard.

Vorige week werd zelfs Aantjes er bij gehaald. Dan ben je ver gezonken zeg!

Wiki:

In later jaren zocht Aantjes af en toe de media, waarbij hij zich leek te willen afficheren als een elder statesman. Eén van die optredens, in het programma Klasgenoten, deed zijn reputatie weinig goed, toen één van zijn klasgenoten uit de jaren '30 verklaarde zich te herinneren hoe Aantjes in die tijd met een NSB-speld op de revers over de Lijnbaan paradeerde.

:D:D:D

tanger'73
13-09-10, 18:58
Volgens mij heeft hij er ook niets vanaf geweten. Die heeft echt andere dingen aan zijn hoofd.

Dat kan je wel stellen. Dat wattie aan z'n hoofd heeft is natuurlijk zijn waan van de internationale strijd tegen de islam voortzetten. Daar kan een theo van Gogh op een shirt die islam roept hem echter niet bij helpen.

super ick
14-09-10, 09:09
Dat kan je wel stellen. Dat wattie aan z'n hoofd heeft is natuurlijk zijn waan van de internationale strijd tegen de islam voortzetten. Daar kan een theo van Gogh op een shirt die islam roept hem echter niet bij helpen.

Het is een terrechte zorg. Je moet er alleen geen partij-isseu van maken.

knuppeltje
14-09-10, 09:40
Een en ander was blijkbaar opgezet om er de proceskosten voor Heert (zo spreken ze in Amerika zijn naam uit) mee te kunnen betalen.

Maar daarover zegt die vlaskop liever niets denk ik.

Ik hecht dan ook geen enkele waarde aan zijn excuses.

sanyasan
14-09-10, 09:54
Actually, fresh water is in a short supply. Due to the rapid population increase, fresh water consumption remains great. Besides, with the development of industry, more water is needed. Moreover, a lot of our rivers and lakes have been so polluted that water from them is undrinkable. ugg boots (http://www.ugg4style.com)
ugg Classic Mini (http://www.ugg4style.com/Classic-Mini/View-all-products.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
14-09-10, 10:20
Een en ander was blijkbaar opgezet om er de proceskosten voor Heert (zo spreken ze in Amerika zijn naam uit) mee te kunnen betalen.
Maar daarover zegt die vlaskop liever niets denk ik.
Ik hecht dan ook geen enkele waarde aan zijn excuses.

Wie in Amerika kent Theo van Gogh en wie kent Wilders, wie spreekt er nederlands om deze shirts te kopen om Wilders te sponsoren in Amerika?
Want als je shirts wilt verkopen om enige winst te maken voor de proces kosten en je laat ze maken en bedrukken in Amerika lijkt mij de grootste onzin, want de verzendkosten bedragen 13,50 komt er verpakkingskosten overheen van 1,50 zit je op 15 dollar aan extra kosten, terwijl je hier shirts kunt laten bedrukken in full color voor 1,75 per stuk en komt de zet kosten eenmalig op 12,50?

knuppeltje
14-09-10, 11:16
Wie in Amerika kent Theo van Gogh en wie kent Wilders, wie spreekt er nederlands om deze shirts te kopen om Wilders te sponsoren in Amerika?

Als je ervan uitgaat dat het alleen voor de Amerikaanse markt bestemd zou zijn, misschien wel. Maar dan hadden ze daarvoor wel een portret van een van die omgekomen brandweerlieden genomen toch? Dat zou volgens mij veel beter voor de verkoop daar zijn geweest.

Maar good Sjonny, als je even googled dan kom je er zo achter dat het wel degelijk daarvoor bedoeld was. Maar zwets maar vrolijk verder hoor.

John2
14-09-10, 13:24
Als je ervan uitgaat dat het alleen voor de Amerikaanse markt bestemd zou zijn, misschien wel. Maar dan hadden ze daarvoor wel een portret van een van die omgekomen brandweerlieden genomen toch? Dat zou volgens mij veel beter voor de verkoop daar zijn geweest.

Maar good Sjonny, als je even googled dan kom je er zo achter dat het wel degelijk daarvoor bedoeld was. Maar zwets maar vrolijk verder hoor.

Dat bedoel ik nu ook juist, waarom shirts laten maken door een Amerikaans bedrijf dat door transport 2x zo duur is dan de productie en transport hier in Nederland?
En juist als je google hierop kom je uit op het zelfde verhaaltje een klein stukje in de krant, terwijl dit nieuws zou zijn als Wilder ruzie zou hebben met de familie van Theo van Gogh, geen radio of TV die zich hieraan waagt dus een kull verhaal in de wereld geholpen door iemand?

knuppeltje
14-09-10, 14:58
Dat bedoel ik nu ook juist, waarom shirts laten maken door een Amerikaans bedrijf dat door transport 2x zo duur is dan de productie en transport hier in Nederland?
En juist als je google hierop kom je uit op het zelfde verhaaltje een klein stukje in de krant, terwijl dit nieuws zou zijn als Wilder ruzie zou hebben met de familie van Theo van Gogh, geen radio of TV die zich hieraan waagt dus een kull verhaal in de wereld geholpen door iemand?

Wat een hoop gelul alweer.

Wide-O
14-09-10, 15:36
Hoe kun je "pissen" op het graf van iemand die gecremeerd is?

Hatert is deze week in een "urine" periode? Al dan niet met "zware geweld"?

Ongezond man. Zijn vast pilletjes voor.

tanger'73
14-09-10, 15:44
Het is een terrechte zorg. Je moet er alleen geen partij-isseu van maken.

Heb je hem nu al zien likken, voorheen was hij uiterst anti politiek establishement. Maar nu is hij zelfs niet meer tegen uitbreiding van Europa. Hij heeft het dus uitstekend gedaan, door een aanzienlijk electoraat een worst voor te houden om daarmee zelf helemaal alleen aan de top van datzelfde establishement (dat hij zogenaamd haat) te geraken. Bewijst maar weereens dat je in Nederland met een willekeurig debiele tegenpartij zonder enkele historische grondslag en merites, zomaar via Jan lul een rol van betekenis kunt forceren in onze parlementaire structuur.

Wide-O
14-09-10, 15:53
via Jan lul een rol van betekenis kunt forceren in onze parlementaire structuur.

Ligt dat aan de parlementaire structuur?

http://weblogs.nrc.nl/duitslandkiest/files/2009/09/tegenpartij-197x300.jpg

tanger'73
14-09-10, 15:56
Ligt dat aan de parlementaire structuur?

http://weblogs.nrc.nl/duitslandkiest/files/2009/09/tegenpartij-197x300.jpg


Ha, je komt als geroepen. Wist je dat ze ermee gekapt waren omdat de aanhang opeens groot werd door het verschil tussen satire niet inzag? Dergelijke sentimenet waren er altijd, maar hadden tot aan de dag van vandaag geen uitlaatklep.

Wide-O
14-09-10, 16:03
Ha, je komt als geroepen. Wist je dat ze ermee gekapt waren omdat de aanhang opeens groot werd door het verschil tussen satire niet inzag?

Yup, dat wist ik. Ze waren zich rotgeschrokken eigenlijk. :droef:

Ze maakten een karikatuur, en beseften daarna dat die karikatuur heel veel mensen aansprak.

Ik ging er ook van uit dat 99% van de mensen het ook wel snapten. Which not.

Dat is dan weer de kwetsbaarheid/onmacht van satire. (en ook wel van de democratie...)

En toen was er eigenlijk nog niet zozeer sprake van "moslims". Ergo, de onvrede kwam voor "de vijand".

tanger'73
14-09-10, 16:05
Yup, dat wist ik. Ze waren zich rotgeschrokken eigenlijk. :droef:

Ze maakten een karikatuur, en beseften daarna dat die karikatuur heel veel mensen aansprak.

Dat is dan weer de kwetsbaarheid/onmacht van satire.

En toen was er eigenlijk nog niet zozeer sprake van "moslims". Ergo, de onvrede kwam voor "de vijand".

Kleinzerig Nederland op haar best.

super ick
14-09-10, 16:10
Heb je hem nu al zien likken, voorheen was hij uiterst anti politiek establishement. Maar nu is hij zelfs niet meer tegen uitbreiding van Europa. Hij heeft het dus uitstekend gedaan, door een aanzienlijk electoraat een worst voor te houden om daarmee zelf helemaal alleen aan de top van datzelfde establishement (dat hij zogenaamd haat) te geraken. Bewijst maar weereens dat je in Nederland met een willekeurig debiele tegenpartij zonder enkele historische grondslag en merites, zomaar via Jan lul een rol van betekenis kunt forceren in onze parlementaire structuur.

Hij IS establishment. HIj zit zo'n beetje zijn hele leven in de politiek. Hij vergalt de boel omdat hij de goeden en slechten op 1 hoop veegt. Uitermate onproduktief om de problemen, die er wel degelijk zijn, op te lossen.
Ik ben geen PvdA-er maar je moet wel in contact zijn en blijven als je mensen wilt bewegen.
Soms moet je, sommigen, een trap onder hun reet geven. Misschien is dat het nut van Wilders wel. Dat meer mensen dat in gaan zien. Dat allochtone tokkies aangepakt kunnen worden net als autochtone tokkies. Zonder meteen beschuldigd te worden van racisme, xenofobie, discriminatie, etc.

super ick
14-09-10, 16:16
Een en ander was blijkbaar opgezet om er de proceskosten voor Heert (zo spreken ze in Amerika zijn naam uit) mee te kunnen betalen.

Maar daarover zegt die vlaskop liever niets denk ik.

Ik hecht dan ook geen enkele waarde aan zijn excuses.

Aha het gaat over Geert en ineens kunnen we niet meer zelf denken en geloven we alles wat geschreven wordt?
Die advokaatrekening is volledig afgedekt en dat weet jij ook wel.

Wide-O
14-09-10, 16:17
Kleinzerig Nederland op haar best.

Tsja, als ik je daar gelijk in geef ben ik weer plots "Belg". Ben Nederlander overigens, maar mijn ouders waren economische vluchtelingen. :blowen:

Janmaat werd nog grotendeels weggehoond. (ik was toen "trots op Nederland").

"Onze Pim" iets minder. Tegenwoordig is zo iemand als Wilders blijkbaar "hot", en "incontournable".

Begrijp me niet verkeerd: de eerste de beste die mij vanuit zijn godsdienst iets wil opleggen krijgt een bureaustoel in z'n smoel. Ik eet wel's spek, so sue me. :ego:

Maar ik snap de angst van al dat rechtse gespuis niet zo.

tanger'73
14-09-10, 16:19
Hij IS establishment. HIj zit zo'n beetje zijn hele leven in de politiek. Hij vergalt de boel omdat hij de goeden en slechten op 1 hoop veegt. Uitermate onproduktief om de problemen, die er wel degelijk zijn, op te lossen.
Ik ben geen PvdA-er maar je moet wel in contact zijn en blijven als je mensen wilt bewegen.
Soms moet je, sommigen, een trap onder hun reet geven. Misschien is dat het nut van Wilders wel. Dat meer mensen dat in gaan zien. Dat allochtone tokkies aangepakt kunnen worden net als autochtone tokkies. Zonder meteen beschuldigd te worden van racisme, xenofobie, discriminatie, etc.

trappen en dergelijke meer moet je op straat doen, in Den Haag draagt iedereen een stropdas. Als je verwacht dat zo iemand trappen onder de reet gaat uitdelen of bezem door de stal halen, is eveneens een paard op stal.

Met wattie allemaal uitkraamt als iemand van hetzelfde establishment, is het gewoon een xenofoob en een niet misverstane islamofoob. Naast dat ook nog eens gestoord door in de waan te verkeren een internationale strijd tegen de islam te moeten voeren. Denkt men werkelijk dat zo iemand zijn pensioen of oudedagsvoorziening komt redden, laat staan op straat trappen onder reten komt uitdelen?

tanger'73
14-09-10, 16:26
Janmaat werd nog grotendeels weggehoond. "Onze Pim" iets minder. Tegenwoordig is zo iemand als Wilders blijkbaar "hot", en "incontournable".


Maar ik snap de angst van al dat rechtse gespuis niet zo.

Deze maken kennelijk iets los wat altijd verscholen en opgeborgen zat, maar dat liever niet aan een Janmaat toevertrouwde.

De angst is natuurlijk niet zozeer de economie, werkgelegenheid of welvaart in het algemeen (dat kan ze blijkbaar een worst wezen [want anders stemmen ze niet op dergelijke figuren]). Maar gewoon oprotten met die buitenlanders, want het is al druk genoeg. Helaas kan ik er niks anders van maken.

Wide-O
14-09-10, 17:33
Maar gewoon oprotten met die buitenlanders, want het is al druk genoeg. Helaas kan ik er niks anders van maken.

Ik ook niet.

Zodra de "moslimpartij" evenveel stemmen heeft als Wilders, zal ik mijn best doen om u te bestrijden. Op het gebied van geloof. Maar met woorden.

John2
14-09-10, 18:07
Wat een hoop gelul alweer.
Hoezo gelul, een shirt kost hier in de massa (per stock) 0,90 cent tot 1,10, drukken in full collor 1,75 dan komt een shirt gemiddeld op 2,75.
Verzend kosten van een product per pakket post tot 1 kg kost vanuit Amerika naar Nederland 11 dollar dus 4x de productie prijs.


Hoe kun je "pissen" op het graf van iemand die gecremeerd is?

Hatert is deze week in een "urine" periode? Al dan niet met "zware geweld"?

Ongezond man. Zijn vast pilletjes voor.

Het was ooit een uitspraak van Theo van Gogh tijdens de begravenis van Silvia Millecamp op een persoon die commentaar had op Silvia.

tanger'73
14-09-10, 19:04
Ik ook niet.

Zodra de "moslimpartij" evenveel stemmen heeft als Wilders, zal ik mijn best doen om u te bestrijden. Op het gebied van geloof. Maar met woorden.


Een moslimpartij met een religieuze blik op de samenleving zal er niet van komen, gezien onze seculiere parlementaire democratie.

Partijen als die van een wilders, met alles wattie lult en voorstaat dienen eigenlijk voet bij stuk te houden mocht geloofwaardigheid een rol spelen. Nu het moment is aangebroken alsnog in te schikken, druipt de hypocrisie als nooit tevoren er vanaf, om zo te bekomen net als al die andere partijen (die hij kennelijk zo haat) die eveneens van alles roepen en beloven maar niks waarmaken.

Mocht ik ergens toch een voorkeur hebben, dan liever partijen die enigszins fatsoenlijke dingen roepen, schreeuwen en beloven en zoals gebruikeljk toch niks gebeurt. Dan partijen die hetzelfde uitkramen, maar dan op onfatsoenlijke wijze en er zoals gebruikelijk ook niks gebeurt, dan louter het neveneffect ontstaat dat de samenleving steeds verder uit elkaar drijft.

super ick
15-09-10, 08:39
trappen en dergelijke meer moet je op straat doen, in Den Haag draagt iedereen een stropdas. Als je verwacht dat zo iemand trappen onder de reet gaat uitdelen of bezem door de stal halen, is eveneens een paard op stal.

Met wattie allemaal uitkraamt als iemand van hetzelfde establishment, is het gewoon een xenofoob en een niet misverstane islamofoob. Naast dat ook nog eens gestoord door in de waan te verkeren een internationale strijd tegen de islam te moeten voeren. Denkt men werkelijk dat zo iemand zijn pensioen of oudedagsvoorziening komt redden, laat staan op straat trappen onder reten komt uitdelen?

Trap onder je reet krijgen of geven is beeldspraak Tanger. Zie het als wat konsekwenter aanpakken.
Je hebt gelijk, Wilders is een soort kruisridder aan het worden.

knuppeltje
15-09-10, 09:01
Aha het gaat over Geert en ineens kunnen we niet meer zelf denken en geloven we alles wat geschreven wordt?
Die advokaatrekening is volledig afgedekt en dat weet jij ook wel.

Mafkees, ik kan er ook niets aan doen dat het zo is. Maar hey komt zeker niet in je straatje van pas.

Of jij en Sjonny het leuk vinden of niet, het doel was toch echt om zo geld in te zamelen voor zijn verdediging.

Als je een en ander beter had bijgehouden, dan was je dat niet ontgaan.

knuppeltje
15-09-10, 09:03
Hoezo gelul, een shirt kost hier in de massa (per stock) 0,90 cent tot 1,10, drukken in full collor 1,75 dan komt een shirt gemiddeld op 2,75.
Verzend kosten van een product per pakket post tot 1 kg kost vanuit Amerika naar Nederland 11 dollar dus 4x de productie prijs.

Pleurt op met je gezwets Sjonny.

tanger'73
15-09-10, 12:11
Trap onder je reet krijgen of geven is beeldspraak Tanger. Zie het als wat konsekwenter aanpakken.
Je hebt gelijk, Wilders is een soort kruisridder aan het worden.

Het was al heel lang al afgeschreven, maar nu met de komst van verdwaasde figuren als een wilders, kan wat mij betreft de boel definitief bij het grofvuil.

super ick
15-09-10, 16:34
Mafkees, ik kan er ook niets aan doen dat het zo is. Maar hey komt zeker niet in je straatje van pas.

Of jij en Sjonny het leuk vinden of niet, het doel was toch echt om zo geld in te zamelen voor zijn verdediging.

Als je een en ander beter had bijgehouden, dan was je dat niet ontgaan.

Jaja dat past wel in jou beeld. Nogmaals, als een beetje logisch na kunt denken zou je weten dat die rekening al afgedekt is. Het kost Wilders geen cent.

Maareh, hoezo nu ineens 'jij een Sjonnie'? Maakt het de zaken voor jou een beetje 'behapbaar' om groepjes te maken en die vervolgens tegelijk weg te zetten?

Ga je nu ook beginnen met schelden?

In het topic over die schietpartij in Amsterdam vlieg je me ook direct aan en begin je schelden terwijl je het niet gelezen hebt. Je slaat de plank volledig mis en vervolgens hoor ik niets meer.
Wat dacht je? IK zoek wel een stukje verder en ga gewoon door met op de man spelen?

mark61
15-09-10, 16:52
Een moslimpartij met een religieuze blik op de samenleving zal er niet van komen, gezien onze seculiere parlementaire democratie.

Als je een CDA, CU of SGP hebt zijn moslimvarianten daarvan niet uit te sluiten, die blijken mee te kunnen doen in de seculiere parlementaire democratie, ook in islamitische landen trouwens. Dus dat is het probleem niet.

Ik zou zeggen, de meeste moslims hebben gewoon seculiere opvattingen over politiek. Geen behoefte aan een islamitische partij, hoogstens aan een immigrantenpartij.

mark61
15-09-10, 16:56
Tsja, als ik je daar gelijk in geef ben ik weer plots "Belg". Ben Nederlander overigens, maar mijn ouders waren economische vluchtelingen. :blowen:

Maar ik snap de angst van al dat rechtse gespuis niet zo.

Ik zou het eerder verwend en onredelijk noemen, dan kleinzerig.

Ik denk dat het diep onderbewust is. De moderne wereld is te ingewikkeld, niet meer overzichtelijk; het individu is machteloos. De externe bedreigingen lijken groot en onbedwingbaar.

Nederland was ondanks alles altijd een behoorlijk geïsoleerd land, het buitenland leek ver weg. Nu zijn klimaatverandering en de wereldeconomie en wat niet dichtbij gekomen, en geïncarneerd in De Buitenlander. Burn burn the witch.

John2
15-09-10, 17:20
Mafkees,


Pleurt op met je gezwets Sjonny.

Last van het Mark virus???

tanger'73
15-09-10, 17:43
Als je een CDA, CU of SGP hebt zijn moslimvarianten daarvan niet uit te sluiten, die blijken mee te kunnen doen in de seculiere parlementaire democratie, ook in islamitische landen trouwens. Dus dat is het probleem niet.

Ik zou zeggen, de meeste moslims hebben gewoon seculiere opvattingen over politiek. Geen behoefte aan een islamitische partij, hoogstens aan een immigrantenpartij.


De meeste mensen hebben de associatie bij een moslimpartij, dat die de samenleving wil islamiseren.

super ick
15-09-10, 22:22
De meeste mensen hebben de associatie bij een moslimpartij, dat die de samenleving wil islamiseren.

Een gezond ander geluid zou geen kwaad kunnen. Als de democratie en de grondwet respecteerd worden is er niets ad hand.

mark61
15-09-10, 23:14
De meeste mensen hebben de associatie bij een moslimpartij, dat die de samenleving wil islamiseren.

Tsja. De SGP wil ook de samenleving verreformeren.

tanger'73
16-09-10, 00:06
Een gezond ander geluid zou geen kwaad kunnen. Als de democratie en de grondwet respecteerd worden is er niets ad hand.

Dat moet uiteraard altijd voorop staan, want dat is uiteindelijk wat ons beschaafd laat.

tanger'73
16-09-10, 00:08
Tsja. De SGP wil ook de samenleving verreformeren.


Denk dat ze van dat idee stilletjes aan zijn afgestapt, omdat er geen brood meer in zit.

knuppeltje
16-09-10, 08:29
. Nogmaals, als een beetje logisch na kunt denken zou je weten dat die rekening al afgedekt is. Het kost Wilders geen cent.

Ik neem dus maar aan dat jij en Sjonny de financiën van Geert bijhouden.

Maar of die rekening nu wel of niet is afgedekt, in de berichtgeving in de media werd duidelijk aangegeven dat het de bedoeld was voor de proceskosten van Geert.

Aangezien jullie twee ongetwijfeld de financiële experts van Wilders zijn, weten jullie uiteraard wel beter.

Ik bied dan ook heel nederig mijn excuus aan. :fuckit2:

super ick
16-09-10, 08:44
Ik neem dus maar aan dat jij en Sjonny de financiën van Geert bijhouden.

Maar of die rekening nu wel of niet is afgedekt, in de berichtgeving in de media werd duidelijk aangegeven dat het de bedoeld was voor de proceskosten van Geert.

Aangezien jullie twee ongetwijfeld de financiële experts van Wilders zijn, weten jullie uiteraard wel beter.

Ik bied dan ook heel nederig mijn excuus aan. :fuckit2:

Jank, jank, jank.

Trek de boel maar uit zijn verband, scheer iedereen met een andere mening over 1 kam, probeer ze vervolgens belachelijk te maken, scheld ze uit.

Dat excuus van jou kan je in je reet steken. Dat moest je over een ander onderwerp maken en dat weet je dondersgoed.
Misselijk mannetje.
En dat kinderachtige vingertje kan je bij je excuus steken.

knuppeltje
16-09-10, 08:47
Jank, jank, jank..


:fuckit2: En lees voortaan beter wat er in de media staat.

super ick
16-09-10, 08:48
Dat moet uiteraard altijd voorop staan, want dat is uiteindelijk wat ons beschaafd laat.

Wat moet deze partij dan doen? Moslims onderling zijn behoorlijk verdeeld.
Wat jij voorop stelt slikt een bepaalde catagorie al niet.
Ik denk dat de nationaliteit zwaarder weegt dan het moslim zijn.

John2
16-09-10, 09:01
Ik neem dus maar aan dat jij en Sjonny de financiën van Geert bijhouden.

Maar of die rekening nu wel of niet is afgedekt, in de berichtgeving in de media werd duidelijk aangegeven dat het de bedoeld was voor de proceskosten van Geert.

Aangezien jullie twee ongetwijfeld de financiële experts van Wilders zijn, weten jullie uiteraard wel beter.

Ik bied dan ook heel nederig mijn excuus aan. :fuckit2:

Nee hoor ik weet niets van de financiën van Geert, ik zou het niet eens willen weten.
Maar wat ik wel weet is dat je bij de overheid een collectieve verzekering kunt afsluiten die recht geven op rechtsbijstand, maar dan ben je verplicht om een advocaat te nemen via deze verzekering.
Maar ik denk dat Geert voldoende kapitaal heeft om de ongeveer 20-40.000 euro aan kosten te kunnen dragen en deze kosten kan verhalen op de uitdager als hij de zaak wint, dus ik maak me meer zorgen om de financieën van de uitdager dan die van Geert.:melig2:

John2
16-09-10, 09:19
in de berichtgeving in de media werd duidelijk aangegeven dat het de bedoeld was voor de proceskosten van Geert.


Het stuk werd het eerst geplaatst in de AD en daarna overgenomen door andere media en kranten met de verwijzing naar het AD.
Verder wordt er op de site van de Fam. van Gogh geen melding gemaakt evenals de fansite niet en is het vreemd dat juist de familie het AD opzoekt om dit bekend te maken, omdat juist de Telegraaf de krant was van Theo van Gogh en deze ook nog steeds zijn pagina met de stukjes van Theo sponsort.
Ook de site van Wilders maak totaal geen melding, nog excuses op zijn site, ook niet onder zijn rubriek "nieuws in de media" waar je toch zou verwachten dat zijn excuses zou staan gezien elk woord die Wilders zegt in de media daar direct staat verder kom je op de site van de PVV totaal geen reclame tegen?
En verder kom je op de pagina http://www.wildersproces.nl/ alleen een verzoek tegen voor donatie voor de partij zelf en dat is all?!?!

Ik zie dit stukje dan ook niet meer als een vorm van Hetze tegen Wilders en zijn partij.

mark61
16-09-10, 09:46
Nee hoor ik weet niets van de financiën van Geert, ik zou het niet eens willen weten.
Maar wat ik wel weet is dat je bij de overheid een collectieve verzekering kunt afsluiten die recht geven op rechtsbijstand, maar dan ben je verplicht om een advocaat te nemen via deze verzekering.
Maar ik denk dat Geert voldoende kapitaal heeft om de ongeveer 20-40.000 euro aan kosten te kunnen dragen en deze kosten kan verhalen op de uitdager als hij de zaak wint, dus ik maak me meer zorgen om de financieën van de uitdager dan die van Geert.:melig2:

Imbeciel. Welke 'uitdager'? De NL staat heeft ietsepietsie meer geld dan geertje.

mark61
16-09-10, 09:50
Voor de debielen hier, ik zou zeggen denial freaks :hihi:

All of the profit from your purchase will go to support Geert's defense fund!

http://supportgeert.onlineshirtstores.com/shop

Googelen is erg moeilijk, vooral als je niet wil weten.

mark61
16-09-10, 09:58
Het stuk werd het eerst geplaatst in de AD en daarna overgenomen door andere media en kranten met de verwijzing naar het AD.

Je liegt natuurlijk.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3206492.ece/Wilders_haalt_link_naar_Van_Gogh-shirts_weg.html

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1418867.ece/Wilders_haalt_link_naar_Van_Gogh-shirts_weg

En je eigen plaatselijke sufferdje:

http://www.tctubantia.nl/algemeen/binnenland/7278232/Wilders-haalt-link-naar-Van-Goghshirts-weg.ece

reallife
16-09-10, 09:58
Voor de debielen hier, ik zou zeggen denial freaks :hihi:

All of the profit from your purchase will go to support Geert's defense fund!

http://supportgeert.onlineshirtstores.com/shop

Googelen is erg moeilijk, vooral als je niet wil weten.

Wilde net schrijven dat er pas een reportage over was van de VPRO, over geld, Wilders en zijn fanclub. :duizelig:

mark61
16-09-10, 10:03
Wilde net schrijven dat er pas een reportage over was van de VPRO, over geld, Wilders en zijn fanclub. :duizelig:

Linkse kerk, die liegen alles bij elkaar :ego:

reallife
16-09-10, 10:06
Linkse kerk, die liegen alles bij elkaar :ego:

Die reporter vond ik echt een leuke jongen. Zo cute met zijn lange krullen.
Alsof hij uit de jaren 70 de tv kwam binnenwandelen. Heerlijk :)

knuppeltje
16-09-10, 10:42
John2;4470851]Verder wordt er op de site van de Fam. van Gogh geen melding gemaakt

So what?
Maar je zwetst maar een eind weg als je wilt.


Ik zie dit stukje dan ook niet meer als een vorm van Hetze tegen Wilders en zijn partij.

Gossie, moet ik me daarover verbazen, het zou me sterk lijken als je dat niet deed.
Ach, blijf maar gewoon doorgaan met de paljas uit te hangen Sjonny, maakt het jou wat uit.

knuppeltje
16-09-10, 10:44
Nee hoor ik weet niets ...

Sjonny, wat hebben we dan aan al dat gelul van je?

knuppeltje
16-09-10, 10:46
Linkse kerk, die liegen alles bij elkaar :ego:

Gelukkig krijgen we eindelijk weer een rchts kabinet. :schreeuw:

John2
16-09-10, 11:35
Imbeciel. Welke 'uitdager'? De NL staat heeft ietsepietsie meer geld dan geertje.


Je liegt natuurlijk.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3206492.ece/Wilders_haalt_link_naar_Van_Gogh-shirts_weg.html

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1418867.ece/Wilders_haalt_link_naar_Van_Gogh-shirts_weg

En je eigen plaatselijke sufferdje:

http://www.tctubantia.nl/algemeen/binnenland/7278232/Wilders-haalt-link-naar-Van-Goghshirts-weg.ece

Yep en ze verwijzen allen naar de Trouw.

knuppeltje
16-09-10, 14:26
Yep en ze verwijzen allen naar de Trouw.

Heb je ze eigenlijk wel gelezen Sjonny?


Wilders haalt link naar Van Gogh-shirts weg

DEN HAAG- Geert Widers heeft op zijn website de link verwijderd naar een webshop die T-shirts met de beeltenis van de vermoorde cineast Theo van Gogh daarop. Dat heeft de PVV-voorman maandag bekendgemaakt.

Op de site van de organisatie Support Geert Wilders zijn diverse kledingstukken te koop. De collectie bevat onder meer een T-shirt met de beeltenis van Theo van Gogh en de tekst: If I told you the truth about Islam, they'd have to kill me. De opbrengst van de verkoop van de shirts gaat volgens de website naar de verdediging van Geert Wilders in het proces dat het Openbaar Ministerie tegen hem voert.

De Volkskrant meldde maandagochten dat de familie van de in 2004 vermoorde filmmaker en columnist 'geschokt' was over het shirt en het 'verwerpelijk te vinden dat Van Gogh wordt gebruikt voor de campagne van Wilders.

Niet de bedoeling
De Politicus laat maandag vlak voor het hervatten van de formatiebesprekingen weten dat 'het niet de bedoeling kan zijn dat deze website hiervoor T-shirts met een afbeelding van Theo van Gogh aanbiedt. Ik begrijp de reactie van de familie Van Gogh. Ik heb de link naar de webshop op mijn site dab ook onmiddellijk verwijderd'. (de Volkskrant, volgens de link die Mark hierboven gaf)


Vertel eens Sjonny, hoe kwam die link naar die webshop op de site van control-freak- bijuitstek Geert Wilders terecht?
Volgens mij is er maar een die daarover gaat, en dat is Geert Wilders.
Waarom anders dan om aan de verkoop van die shirts te verdienen zou Wilders die link op zijn website plaatsen?
En waarom heeft Wilders die link op zijn site pas weggehaald nadat de familie van Van Gogh hiertegen protesteerde?
En nu moeten wij zeker maar aannemen dat gekke Geertje die link naar die webshop weghaalde omdat hij een beetje laat begreep - dat het toch eigenlijk niet echt netjes was wat hij had gedaan, maar niet omdat hij was geschrokken van het tumult over zijn smerige lijkenpikkerij natuurlijk?

Overigens, ik ben toch wel benieuwd wie er leiding hebben over de organisatie Support Geert Wilders, en wie er over de besteding van de inkomsten - ook dit lijkenpikkersgeld - gaat, anders dan Geert Wilders.

Waarom ben jij, en anderen hier, eigenlijk zo'n hartstochtelijke fan van dat smerige lijkenpikkertje Sjonny?

En laatste vraag, waar staat in dat artikel de verwijzing naar Trouw?

tanger'73
16-09-10, 16:22
Wat moet deze partij dan doen? Moslims onderling zijn behoorlijk verdeeld.
Wat jij voorop stelt slikt een bepaalde catagorie al niet.
Ik denk dat de nationaliteit zwaarder weegt dan het moslim zijn.


Mensen die democratie en grondrechten niet voorop hebben staan, zullen nooit een politieke partij van de grond krijgen. Denk dat bij een moslimpartij eerder rechtvaardigheid zwaarder zal wegen dan een nationaliteit dat iemand heeft.

super ick
17-09-10, 08:30
:fuckit2: En lees voortaan beter wat er in de media staat.

Denk jij zelf na en neem die berichten met een korreltje zout.
En steek die vinger in je reet.

super ick
17-09-10, 08:31
Mensen die democratie en grondrechten niet voorop hebben staan, zullen nooit een politieke partij van de grond krijgen. Denk dat bij een moslimpartij eerder rechtvaardigheid zwaarder zal wegen dan een nationaliteit dat iemand heeft.

Waarom is die er dan nog niet?

knuppeltje
17-09-10, 09:09
Denk jij zelf na en neem die berichten met een korreltje zout.
En steek die vinger in je reet.

Pleurt op imbeciel.

Het is Wilders zelf die bekend maakte dat hij de link naar die verkoopsite in zijn eigen website heeft verwijderd.

Dat deed hij dus pas nadat de familie Van Gogh ertegen had geprotesteerd.

Jouw schijnheilig gelul over dit onderwerp neem ik dus maar met een hele baal zout.

John2
17-09-10, 09:18
Pleurt op imbeciel.

Het is Wilders zelf die bekend maakte dat hij de link naar die verkoopsite in zijn eigen website heeft verwijderd.

Dat deed hij dus pas nadat de familie Van Gogh ertegen had geprotesteerd.

Jouw schijnheilig gelul over dit onderwerp neem ik dus maar met een hele baal zout.

Op welke site van Wilders heeft deze dan gestaan, op de site van de PVV?

mark61
17-09-10, 09:23
Yep en ze verwijzen allen naar de Trouw.

Imbeciel :haha:

mark61
17-09-10, 09:28
Denk jij zelf na en neem die berichten met een korreltje zout.
En steek die vinger in je reet.

Godallemachtig. Nog te beroerd om zijn ongelijk toe te geven. Waarom doen jullie dat toch, uit je nek zwetsen en het dan stug blijven volhouden, terwijl je toch overduidelijk met je broek op je sokken staat?

Hoe heet jij, lafaard? Waarom noem je je eigen naarm niet, maar die van mij wel, en ontkent vervolgens dat je me bedreigt?

Lowlife

mark61
17-09-10, 09:29
Op welke site van Wilders heeft deze dan gestaan, op de site van de PVV?

Imbeciel, probeer je het nou echt nog allemaal te ontkennen, als het in alle kranten staat? Je bent opeens zo kritisch over bronnen?:haha:

Een aighte imbeciel.

Sjarlus
17-09-10, 09:35
Maar waar gaat de discussie nu eigenlijk over? Of Wilders op het moment dat de familie van Van Gogh begon te klagen al lang wist dat via die site ook shirtjes met Van Gogh verkocht worden? Lijkt me niet hard te maken, tenzij W. het zelf toegeeft.

knuppeltje
17-09-10, 09:42
Maar waar gaat de discussie nu eigenlijk over? Of Wilders op het moment dat de familie van Van Gogh begon te klagen al lang wist dat via die site ook shirtjes met Van Gogh verkocht worden? Lijkt me niet hard te maken, tenzij W. het zelf toegeeft.

Nog al zo'n idioot.

Als Wilders zelf bekend maakt dat hij die link uit zijn eigen website heeft verwijderd, zou Wilders dan niet weten dat die link erin stond?

Als je te lamlendig bent om goed te lezen, stel dan niet zulke stomme vragen.

knuppeltje
17-09-10, 09:43
Op welke site van Wilders heeft deze dan gestaan, op de site van de PVV?

Pleurt op trolly Sjonny, er staat toch duidelijk wat er staat.

Sjarlus
17-09-10, 09:43
Veeg het schuim van je lippen, slik je pilletjes en lees dan mijn post nog een keer. Ik stelde niet dat hij niet wist dat die link op zijn site stond. Is trouwens bij nader inzien wel mogelijk.

John2
17-09-10, 09:45
Imbeciel :haha:

Hoe achterlijk jij bent bewijs jij met grote regelmaat Mark.


Imbeciel, probeer je het nou echt nog allemaal te ontkennen, als het in alle kranten staat? Je bent opeens zo kritisch over bronnen?:haha:

Een aighte imbeciel.

Nee Mark slechts één krant plaatste het artikel en de andere kranten namen het over en ik vroeg op welke site het heeft gestaan namelijk alleen de site van de PVV valt onder de verantwoordelijkheid van Wilders/PVV en zo heb je site's die niet onder zijn verantwoordelijkheid valt zoals:
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

http://www.wilderssecurity.com/

Dus zeg het maar op welke deze reklame voor kwam?

knuppeltje
17-09-10, 09:46
Veeg het schuim van je lippen, slik je pilletjes en lees dan mijn post nog een keer.

:fuckit: Waarom leer jij eindelijk niet eens begrijpend lezen?

Sjarlus
17-09-10, 09:47
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond? Heb je je pilletjes nu al geslikt?

Sjarlus
17-09-10, 09:47
Maar waar gaat de discussie nu eigenlijk over? Of Wilders op het moment dat de familie van Van Gogh begon te klagen al lang wist dat via die site ook shirtjes met Van Gogh verkocht worden? Lijkt me niet hard te maken, tenzij W. het zelf toegeeft.

John2
17-09-10, 09:52
Pleurt op trolly Sjonny, er staat toch duidelijk wat er staat.

PLeur zelf een eind op gek dat je er rond loopt wat staat er duidelijk?

Wel eens gehoord van de reklames die wij sinds kort hier ook hebben en die automatisch zich aanpassen aan de tags in de topic? :zwaai:

knuppeltje
17-09-10, 10:20
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond? Heb je je pilletjes nu al geslikt?

Ach, meneer wilt nu even de naiveling gaan uithangen. Alsof er iets op Wilders zijn website komt te staan wat hij zelf niet weet.
Zullen wel hackers gedaan hebben zeker?

Pleurt op Sjarlus en ga ergens anders zieken en zeiken.

knuppeltje
17-09-10, 10:23
Dus zeg het maar op welke deze reklame voor kwam?

Op zijn eigen site oetlul, en doe niet net alsof je dat niet gelezen hebt.

Iemands persoonlijke website is iets heel anders dan een forumsite. Jouw gezwets over de reklame hier is dan ook uiterst belachelijk.

Joesoef
17-09-10, 10:52
De site van Geert met google ads? :lol:

knuppeltje
17-09-10, 10:54
De site van Geert met google ads? :lol:

Ik zei al, onze trolly sjolly is onverbeterlijk.

Sjarlus
17-09-10, 11:09
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond? Heb je je pilletjes nu al geslikt?
Ach, meneer wilt nu even de naiveling gaan uithangen. Alsof er iets op Wilders zijn website komt te staan wat hij zelf niet weet.
Zullen wel hackers gedaan hebben zeker?

Pleurt op Sjarlus en ga ergens anders zieken en zeiken.
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond?
Trouwens: beweerde Wilders dat hij niet wist dat die link op zijn site stond?

John2
17-09-10, 11:39
Op zijn eigen site oetlul, en doe niet net alsof je dat niet gelezen hebt.

Iemands persoonlijke website is iets heel anders dan een forumsite. Jouw gezwets over de reklame hier is dan ook uiterst belachelijk.

Ok geef mij dan een link naar ZIJN site waar deze reklame zou hebben gestaan?


De site van Geert met google ads? :lol:
Nee niet zijn site maar wel de site die zijn naam draagt zoals deze forum site.

John2
17-09-10, 11:40
Ik zei al, onze trolly sjolly is onverbeterlijk.

Geef mij nu maar de link van zijn site waar deze reklame zou hebben gestaan!!!

tanger'73
17-09-10, 12:08
Waarom is die er dan nog niet?


omdat die er gewoon nog niet is. De moeite niet waard kennelijk, wellicht hebben moslims geen verlangen aan een soorte van sgp bible belt in de Kamer, maar dan namens moslims?

knuppeltje
17-09-10, 12:21
Ok geef mij dan een link naar ZIJN site waar deze reklame zou hebben gestaan?.

Achterlijke trol!

Als Wilders zelf zegt dat hij die link van zijn site heeft gehaal, dan kom jij hier vragen om een link. :fuckit:

knuppeltje
17-09-10, 12:23
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond?
Trouwens: beweerde Wilders dat hij niet wist dat die link op zijn site stond?

:fuckit: Ga ergens anders zeiken en zieken Kareltje.

Sjarlus
17-09-10, 12:31
Maar waar gaat de discussie nu eigenlijk over? Of Wilders op het moment dat de familie van Van Gogh begon te klagen al lang wist dat via die site ook shirtjes met Van Gogh verkocht worden? Lijkt me niet hard te maken, tenzij W. het zelf toegeeft.
Als Wilders zelf bekend maakt dat hij die link uit zijn eigen website heeft verwijderd, zou Wilders dan niet weten dat die link erin stond?
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond?
Pleurt op
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond?
Trouwens: beweerde Wilders dat hij niet wist dat die link op zijn site stond?:fuckit:
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond?

super ick
17-09-10, 12:35
omdat die er gewoon nog niet is. De moeite niet waard kennelijk, wellicht hebben moslims geen verlangen aan een soorte van sgp bible belt in de Kamer, maar dan namens moslims?

Ik denk dat er onvoldoende draagvlak is.

knuppeltje
17-09-10, 12:41
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond?

Zoals ik al zei Kareltje, ga ergens anders zeiken en zieken.

Maar nog een keer voor jou dan, omdat je zo aardig bent.

Wilders verklaart die bewuste link van zijn site te hebben gehaald, na protest van de familie Van Gogh dus.

Nu kom jij mij vragen of Wilders wel bekend was dat die link op zijn eigen site stond, Alsof daar iets opkomt wat Wilders niet weet, laat staan dat hij dat in eerste instantie niet zou willen dat het er staat.

Een van de twee, of je begrijpt er helemaal niets van, om je komt hier alleen maar zeiken en zieken.

Ik ben overtuigd van het laatste, alhoewel ik vermoed dat jij nu weer komt zeiken waarom ik dat vermoed.

knuppeltje
17-09-10, 12:42
Ik denk dat er onvoldoende draagvlak is.

Dat legt hij juist uit.

tanger'73
17-09-10, 12:58
Ik denk dat er onvoldoende draagvlak is.

Er is geen achterban, westerse moslims zijn doorgaans individuele gevallen.

Sjarlus
17-09-10, 12:58
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond?[...]Wilders verklaart die bewuste link van zijn site te hebben gehaald, na protest van de familie Van Gogh dus.

Nu kom jij mij vragen of Wilders wel bekend was dat die link op zijn eigen site stond, Alsof daar iets opkomt wat Wilders niet weet, laat staan dat hij dat in eerste instantie niet zou willen dat het er staat.[...]
Nee, dat vroeg ik niet. Je bent ervan op de hoogte dat ik niet John2 ben?
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond? Beweerde Wilders trouwens zelf dat hij niet wist dat de link op zijn site stond?

super ick
17-09-10, 13:16
Pleurt op imbeciel.

Het is Wilders zelf die bekend maakte dat hij de link naar die verkoopsite in zijn eigen website heeft verwijderd.

Dat deed hij dus pas nadat de familie Van Gogh ertegen had geprotesteerd.

Jouw schijnheilig gelul over dit onderwerp neem ik dus maar met een hele baal zout.

Is het nu echt zo moelijk te geloven dat Wilders niet geweten heeft van die link? Weet Job Cohen het als er morgen een link geplaatst wordt op de site van de PvdA?
Ik snap best dat alles uit de kast haalt om WIlders zwart te maken maar je moet wel realistisch blijven.

En stop met schelden en die kinderachtige middelvingertjes. Gedraag je zoals je je zou gedragen als ik met je aan 1 tafel zit.

tanger'73
17-09-10, 13:24
Ik snap best dat alles uit de kast haalt om WIlders zwart te maken maar je moet wel realistisch blijven.

Het is me geheel ontgaan wat er realistisch aan wilders is, waar sommige mensen zo onvoorwaardelijk voor vallen?

super ick
17-09-10, 15:04
Het is me geheel ontgaan wat er realistisch aan wilders is, waar sommige mensen zo onvoorwaardelijk voor vallen?

Dat is helemaal de vraag niet. Het gaat om een realistische benadering.

pffffff, sinds jij overdags weer eet ben je behoorlijk opstandig.

John2
17-09-10, 15:42
Achterlijke trol!

Als Wilders zelf zegt dat hij die link van zijn site heeft gehaal, dan kom jij hier vragen om een link. :fuckit:
Dat schreef zoals ik al eerder zei de trouw en werd overgenomen door alle andere kranten, maar op de site van PVV/Wilders kom ik het niet tegen dat hij deze link eraf heeft gehaald, net zoals ik niets tegen kom op de site van Theo van Gogh waarvan je mag verwachten dat de familie hier melding van zou maken?
Twitter, facebook, hyves, zijn toch site's waarvan je mag verwachten dat deze direct zouden inhaken op deze gruwel, maar ook daar kom ik niets tegen?
Daarom mijn vraag aan jou op welke site van geert dit zou hebben gestaan, want er zijn nu zo langzame hand een 20 site's die melding maken over geert wilders en de pvv terwijl er maar één site echt van de pvv/wilders is en de overige site's allemaal meedrijven op zijn bekendheid, vandaar mijn vraag, op welke site van wilders, geef me gewoon eens een link!


Zoals ik al zei Kareltje, ga ergens anders zeiken en zieken.
Maar nog een keer voor jou dan, omdat je zo aardig bent.
Wilders verklaart die bewuste link van zijn site te hebben gehaald, na protest van de familie Van Gogh dus.
Nu kom jij mij vragen of Wilders wel bekend was dat die link op zijn eigen site stond, Alsof daar iets opkomt wat Wilders niet weet, laat staan dat hij dat in eerste instantie niet zou willen dat het er staat.
Een van de twee, of je begrijpt er helemaal niets van, om je komt hier alleen maar zeiken en zieken.
Ik ben overtuigd van het laatste, alhoewel ik vermoed dat jij nu weer komt zeiken waarom ik dat vermoed.
Als het zijn eigen site was zoals jij zegt, vind ik dit vreemd want dat is zijn politieke site en daar wordt totaal geen reclame gemaakt.

tanger'73
17-09-10, 17:45
pffffff, sinds jij overdags weer eet ben je behoorlijk opstandig.

Ha daar heb je me, ik kan namelijk de radicaal rechts extremist in mij maar met moeite onderdrukken.

knuppeltje
18-09-10, 10:58
Is het nu echt zo moelijk te geloven dat Wilders niet geweten heeft van die link?

Dat is voor mij totaal onmogelijk.

Een grotere control-freak als Wilders lijkt me nauwelijks denkbaar, en juist hij zou niet weten wat er op zijn eigen wibsite stond.

Blijft lachen met jou.

knuppeltje
18-09-10, 10:59
Nee, dat vroeg ik niet. Je bent ervan op de hoogte dat ik niet John2 ben?
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond? Beweerde Wilders trouwens zelf dat hij niet wist dat de link op zijn site stond?

Kareltje, ga met je lego spelen.

knuppeltje
18-09-10, 11:03
Als het zijn eigen site was zoals jij zegt, vind ik dit vreemd want dat is zijn politieke site en daar wordt totaal geen reclame gemaakt.

Als wilders zegt dat hij die link van zijn site heeft gehaald Sjonny, dan heb ik geen reden om aan te nemen dat hij het over een andere site heeft.

Tenzij jij nu zegt dat Wilders liegt, dan neem ik dat onmiddellijk aan, zo ben ik ook weer. :blowen:

Seif
18-09-10, 11:15
omdat die er gewoon nog niet is. De moeite niet waard kennelijk, wellicht hebben moslims geen verlangen aan een soorte van sgp bible belt in de Kamer, maar dan namens moslims?

Nog niet zo lang geleden wilde men een islamitische partij oprichten. Het laatste wat ik erover hoorde was dat ze op zoek moesten naar een autochtone moslim om de kar te trekken. Want de Marokkanen wilden geen Turk, en de Turken geen Marokkaan. Volgens mij was Mohammed Jabri er ook bij betrokken. Ik weet niet of die nog actief is op dit forum, anders kan hij mischien uitleggen waarom we er niks meer over horen. Zonder zo'n partij is het natuurlijk gissen naar het electorale draagvlak.

tanger'73
18-09-10, 16:49
Nog niet zo lang geleden wilde men een islamitische partij oprichten. Het laatste wat ik erover hoorde was dat ze op zoek moesten naar een autochtone moslim om de kar te trekken. Want de Marokkanen wilden geen Turk, en de Turken geen Marokkaan. Volgens mij was Mohammed Jabri er ook bij betrokken. Ik weet niet of die nog actief is op dit forum, anders kan hij mischien uitleggen waarom we er niks meer over horen. Zonder zo'n partij is het natuurlijk gissen naar het electorale draagvlak.


Een eventuele moslimpartij had zeker een kans gehad met een duwer onder invloed van iemand als een Dyab Abou Jahjah. Een tijdje geleden heeft Jahjah hier eens een schot voor de boeg gegeven, maar merkwaardig genoeg keerden de Marokkanen zich tegen hem. Ron Haleber, weet daar dacht ik alles van? Ze waren volgens hem te religieus geindoctrineerd.

mark61
18-09-10, 17:18
Nog niet zo lang geleden wilde men een islamitische partij oprichten. Het laatste wat ik erover hoorde was dat ze op zoek moesten naar een autochtone moslim om de kar te trekken. Want de Marokkanen wilden geen Turk, en de Turken geen Marokkaan. Volgens mij was Mohammed Jabri er ook bij betrokken. Ik weet niet of die nog actief is op dit forum, anders kan hij mischien uitleggen waarom we er niks meer over horen. Zonder zo'n partij is het natuurlijk gissen naar het electorale draagvlak.

Er zijn er 3 (geweest), maar dat het zo moeizaam verliep is al een indicatie van het gebrek aan belangstelling ervoor. Er zijn trouwens dacht ik wel enquêtes geweest over het onderwerp waaruit bleek dat er weinig animo was, maar ik zou wel moeten gaan zoeken. Het blijkt gewoon dat de overgrote meerderheid van de NL moslims politiek gezien seculier is en in de eerste plaats gewoon aan hun (sociaaleconomische) belangen denkt, zoals de meeste andere mensen ook.

Net zoals er geen islamitische A-omroep is, theoretisch een fluitje van een cent.

Dat is niet verrassend, want de moslims in NL zijn geen dwarsdoorsnede van de bevolking van het land van herkomst; ze hebben in Nederland geen eigen culturele elite, of zelfs maar middenklasse. Die is misschien langzaam aan het ontstaan, maar je ziet dat ehm kandidaatleden van die klasse grotendeels naar het Nederlandse 'trekken', als je me nog kan volgen :)

mark61
18-09-10, 17:26
Een eventuele moslimpartij had zeker een kans gehad met een duwer onder invloed van iemand als een Dyab Abou Jahjah. Een tijdje geleden heeft Jahjah hier eens een schot voor de boeg gegeven, maar merkwaardig genoeg keerden de Marokkanen zich tegen hem. Ron Haleber, weet daar dacht ik alles van? Ze waren volgens hem te religieus geindoctrineerd.

Als er iemand seculier is was DAJJ het wel. Hij is helemaal niet geïnteresseerd in een islamitische partij. Ik denk dat hij in Libanon bij Amal zou thuishoren, de socialistische partij van de sji`ieten. Ik vond hem qua theorie altijd in de war, want hoewel het Arabisch-EL heette, richtte hij zich liever niet op Arabieren alleen, de AEL ook zeker niet, maar waarom staat het dan in je naam?

Voorzover ik het kan beoordelen dacht hij aan een seculiere, progressieve emancipatiebeweging voor immigranten die -eigenlijk toevallig- uit islamitische landen afkomstig zijn.

Heb jij niet dezelfde indruk?

Sjarlus
18-09-10, 17:44
Waar schreef ik dat volgens mij Wilders niet wist dat de link op zijn site stond? Beweerde Wilders trouwens zelf dat hij niet wist dat de link op zijn site stond?
Kareltje[...]
Ik stel mij zo voor dat Wilders niet hoogstpersoonlijk zijn site modereert en hem ook niet dagelijks bekijkt.
Hij was tot het moment van het protest al dan niet op de hoogte van de link naar de shirtjes-site. We weten het niet.
Hij was tot het moment van het protest al dan niet op de hoogte van het feit dat op die site ook shirtjes met Van Gogh erop worden verkocht. We weten het niet.
Om een of andere reden is het van jou (en Mark61?) niet toegestaan om te veronderstellen dat Wilders niet op de hoogte was vóórdat de familie protesteerde.

tanger'73
18-09-10, 18:16
Als er iemand seculier is was DAJJ het wel. Hij is helemaal niet geïnteresseerd in een islamitische partij. Ik denk dat hij in Libanon bij Amal zou thuishoren, de socialistische partij van de sji`ieten. Ik vond hem qua theorie altijd in de war, want hoewel het Arabisch-EL heette, richtte hij zich liever niet op Arabieren alleen, de AEL ook zeker niet, maar waarom staat het dan in je naam?

Voorzover ik het kan beoordelen dacht hij aan een seculiere, progressieve emancipatiebeweging voor immigranten die -eigenlijk toevallig- uit islamitische landen afkomstig zijn.

Heb jij niet dezelfde indruk?

Mijn indruk van Djab Abou Jahjah is een activist, met als doel migranten te verenigen tegen het alsmaar gedemoniseer van deze doelgroep. Hij had voor ogen dat migranten bewust moesten zijn van het feit dat ze burgers waren en geen gasten meer. Je kunt hem in die zin zeker rangschikken onder Arabisch nationalist, sociaal democraat en moslim van cultuur maar minder van geloof.

Hij zou absoluut geen bezwaar hebben gehad tegen een moslimpartij, omdat bij het oprichten van zo'n partij ruimschootst aan zijn doelstellingen ten aanzien van migranten zou zijn voldaan.

super ick
18-09-10, 18:26
Ha daar heb je me, ik kan namelijk de radicaal rechts extremist in mij maar met moeite onderdrukken.

:melig2::melig2::melig2::melig2::melig2:

Seif
18-09-10, 18:44
Als er iemand seculier is was DAJJ het wel. Hij is helemaal niet geïnteresseerd in een islamitische partij. Ik denk dat hij in Libanon bij Amal zou thuishoren, de socialistische partij van de sji`ieten. Ik vond hem qua theorie altijd in de war, want hoewel het Arabisch-EL heette, richtte hij zich liever niet op Arabieren alleen, de AEL ook zeker niet, maar waarom staat het dan in je naam?

Tja, veel Turken en Berbers zijn natuurlijk allergisch voor dat pan-Arabisme van hem. Maar in zijn ogen is het in potentie wel de grootste gemene deler van alle islamitische immigranten hier in Europa.

mark61
18-09-10, 22:51
Tja, veel Turken en Berbers zijn natuurlijk allergisch voor dat pan-Arabisme van hem. Maar in zijn ogen is het in potentie wel de grootste gemene deler van alle islamitische immigranten hier in Europa.

Mja het hinkt dus op twee gedachten. De grootste gemene deler is immigrant zijn, daarna moslim zijn :hihi:

Het geval wil ook dat in zijn België er veel meer Marokkanen zijn dan Turken; hier is dat andersom. Enfin de Marokkanen hebben een inhaalslag gemaakt.

Sjarlus
18-09-10, 23:30
De topictitel is, gezien de herkomst, verrassend accuraat. Wilders komt er niet in voor.

John2
19-09-10, 08:08
Als wilders zegt dat hij die link van zijn site heeft gehaald Sjonny, dan heb ik geen reden om aan te nemen dat hij het over een andere site heeft.
Tenzij jij nu zegt dat Wilders liegt, dan neem ik dat onmiddellijk aan, zo ben ik ook weer. :blowen:
Nee dat ga ik zeker niet zeggen, maar misschien ooit bij je opgekomen dat een journalist een klassieke blunder maakt door twee G. Wilders door elkaar te halen zonder zich ervan te overtuigen dat het de zelfde personen waren?
En dat de rest van de media het klakkeloos overnam omdat het woord Geert Wilders erin voorkwam?
De site waarom het ging heet Wilders Security Forums die ook niets te maken heeft met de beveiliging van Wilders, maar met programma's voor computers.

H.P.Pas
19-09-10, 08:27
Nee dat ga ik zeker niet zeggen, maar misschien ooit bij je opgekomen dat een journalist een klassieke blunder maakt door twee G. Wilders door elkaar te halen zonder zich ervan te overtuigen dat het de zelfde personen waren?


Dat gebeurt al jaren. De echte Wilders is kaalhoofdig maar dat weet bijna niemand.

John2
19-09-10, 08:36
Dat gebeurt al jaren. De echte Wilders is kaalhoofdig maar dat weet bijna niemand.

Die ik ken wel en die heeft zelfs zijn naam al van de deur gehaald.

knuppeltje
19-09-10, 08:40
Dat gebeurt al jaren. De echte Wilders is kaalhoofdig maar dat weet bijna niemand.

En moslim, dat is wel duidelijk.