PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen in Discotheek



BtjeuutUtrecht
13-09-10, 22:04
Hoi allemaal,

Ik wou hier even iets kwijt.

Wie dit gaat lezen: Ik wil geen haat zaaien, geen mensen kwetsen, het is puur mijn eigen beleving. Ik heb verder geen problemem met Marokkanen enzo! ;)

Ik kom vaak in discotheek de Rumours in Amersfoort. Nu ik daar zo gezellig met mijn vrienden op zaterdag avond sta, wordt ik vaak lastig gevallen door Marokkanen :S Ik heb er gauw een confrontatie mee.

NU is het zo dat zij tegen de muur met een groepje, een beetje wijs staan te kijken. EN af en toe moeten ze met dat hele groepje echt even laten merken dat ze er zijn, en lopen dan al beukend zonder pardon door iedereen heen. Vervolgens als er iemand iets van zegt is het GELIJK ruzie.

Nogmaals, ik heb over het algemeen echt niks tegen Marokkanen! Maar dit is toch iets wat mij echt, echt heeel erg opvalt. Ik heb er ook wel eens ruzie gehad met gewoon Nederlandse jeugd hoor. Maar toch het opgelade sfeertje wat er hangt, is toch echt steeds door hun. ( zijn steeds andere hoor)

Nu zou ik wel eens van Marokkanen willen horen: HOE zit dit? WAAROM doen ze dit? WELKE instelling hebben ze nou? VINDEN ze dit belangrijk om stoer te doen?


Groetjes,

Btje Uut Utrecht

Peace

barfly
13-09-10, 22:14
Hoi allemaal,

Ik wou hier even iets kwijt.

Wie dit gaat lezen: Ik wil geen haat zaaien, geen mensen kwetsen, het is puur mijn eigen beleving. Ik heb verder geen problemem met Marokkanen enzo! ;)

Ik kom vaak in discotheek de Rumours in Amersfoort. Nu ik daar zo gezellig met mijn vrienden op zaterdag avond sta, wordt ik vaak lastig gevallen door Marokkanen :S Ik heb er gauw een confrontatie mee.

NU is het zo dat zij tegen de muur met een groepje, een beetje wijs staan te kijken. EN af en toe moeten ze met dat hele groepje echt even laten merken dat ze er zijn, en lopen dan al beukend zonder pardon door iedereen heen. Vervolgens als er iemand iets van zegt is het GELIJK ruzie.

Nogmaals, ik heb over het algemeen echt niks tegen Marokkanen! Maar dit is toch iets wat mij echt, echt heeel erg opvalt. Ik heb er ook wel eens ruzie gehad met gewoon Nederlandse jeugd hoor. Maar toch het opgelade sfeertje wat er hangt, is toch echt steeds door hun. ( zijn steeds andere hoor)

Nu zou ik wel eens van Marokkanen willen horen: HOE zit dit? WAAROM doen ze dit? WELKE instelling hebben ze nou? VINDEN ze dit belangrijk om stoer te doen?


Groetjes,

Btje Uut Utrecht

Peace


Je moet gewoon de grootste ongelofelijk op z'n neus meppen en dan zijn ze allemaal tam.

Ghaniangirl
13-09-10, 22:14
ja weet ik veel?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

SimpleWay_Muslima
13-09-10, 22:25
Ik denk persoonlijk dat die lui geen leven hebben, aandacht te kort komen, stoerwillen doen om meer aanzien enz. Ik walg van zulke jongens!



Geen respect!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Khadija.K
14-09-10, 07:42
Usayma spreekt nml uit ervaring;)

John2
14-09-10, 08:08
Usayma spreekt nml uit ervaring;)

Vandaar huilend op de trap.

super ick
14-09-10, 08:24
VINDEN ze dit belangrijk om stoer te doen?[/B]


Ja, ies koeltoer.
Wat kijk je naar mij, kankerklootzzzak.
Komt het je bekend voor?

John2
14-09-10, 08:33
Ja, ies koeltoer.
Wat kijk je naar mij, kankerklootzzzak.
Komt het je bekend voor?

Kwam ik jou vannacht tegen toen ik de hond uitliet?:zwaai:

Je zei trouwens tegen mij;
WAT WAT WAT Jonge WAT WAAROM jij kijk naar mij kankerlijer klootzak kaaskop.
:hihi:
Ik denk dat we allemaal wel eens zo een opgefokt inteelt marokkaantje zijn tegen gekomen in het wild.

Sousiya1
14-09-10, 08:41
Waarom?



Omdat er geen marokkaanse politie is.....meppen die handel! :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
14-09-10, 09:06
Kwam ik jou vannacht tegen toen ik de hond uitliet?:zwaai:

Je zei trouwens tegen mij;
WAT WAT WAT Jonge WAT WAAROM jij kijk naar mij kankerlijer klootzak kaaskop.
:hihi:
Ik denk dat we allemaal wel eens zo een opgefokt inteelt marokkaantje zijn tegen gekomen in het wild.

Nooit persoonlijk meegemaakt maar dat heeft een speciale reden.
Ik heb een dochter die ik altijd opgehaald heb als zij uitging. Ik heb die hangende ettertjes wekelijks meegemaakt. Heb er tussen gestaan en gezien hoe zij leeftijdgenoten probeerden te intimideren.
Altijd net op het randje als er toezicht is. De volgende dag hoorde ik dan dat er weer een jochie klappen had gekregen.

Khadija.K
14-09-10, 11:17
Waarom?



Omdat er geen marokkaanse politie is.....meppen die handel! :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Die zijn er in Rotterdam degelijk wel,ik ken ze

Sousiya1
14-09-10, 12:55
Die zijn er in Rotterdam degelijk wel,ik ken ze

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Ik bedoel niet de Nederlandse Marokkanen die bij de politie werken ....



Ik bedoel de Gendarme van Marokko...:auw:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Khadija.K
14-09-10, 13:24
Ja,das ander koek

John2
14-09-10, 13:34
Nooit persoonlijk meegemaakt maar dat heeft een speciale reden.
Ik heb een dochter die ik altijd opgehaald heb als zij uitging. Ik heb die hangende ettertjes wekelijks meegemaakt. Heb er tussen gestaan en gezien hoe zij leeftijdgenoten probeerden te intimideren.
Altijd net op het randje als er toezicht is. De volgende dag hoorde ik dan dat er weer een jochie klappen had gekregen.
Jammer voor de jongeren die wel de klappen krijgen.
Aan de andere kant een goede zaak dat jij je dochter weg brengt cq ophaalt al is het belachelijk dat dit tegenwoordig nodig is.
Mijn zoon heeft nu gelukkig spierkracht genoeg om hem alleen te laten uitgaan en heeft de souplesse om de zwakkeren te beschermen, maar als je ziet wat we hier na een weekend in beslag nemen aan wapens, zou ik hem liever vast knoppen aan de tafelpoot.

Khadija.K
14-09-10, 13:38
Jammer voor de jongeren die wel de klappen krijgen.
Aan de andere kant een goede zaak dat jij je dochter weg brengt cq ophaalt al is het belachelijk dat dit tegenwoordig nodig is.
Mijn zoon heeft nu gelukkig spierkracht genoeg om hem alleen te laten uitgaan en heeft de souplesse om de zwakkeren te beschermen, maar als je ziet wat we hier na een weekend in beslag nemen aan wapens, zou ik hem liever vast knoppen aan de tafelpoot.

Heel begrijpelijk,John

super ick
14-09-10, 15:58
Jammer voor de jongeren die wel de klappen krijgen.
Aan de andere kant een goede zaak dat jij je dochter weg brengt cq ophaalt al is het belachelijk dat dit tegenwoordig nodig is.
Mijn zoon heeft nu gelukkig spierkracht genoeg om hem alleen te laten uitgaan en heeft de souplesse om de zwakkeren te beschermen, maar als je ziet wat we hier na een weekend in beslag nemen aan wapens, zou ik hem liever vast knoppen aan de tafelpoot.

Ik heb het geluk dat ik enige bekendheid geniet in mijn woonplaats. :melig2:
Dat is een voordeel.

Joesoef
14-09-10, 16:01
Wil de echte marokkaan opstaan?

John2
14-09-10, 19:11
Heel begrijpelijk,John
Dank je voor het begrip.


Ik heb het geluk dat ik enige bekendheid geniet in mijn woonplaats. :melig2:
Dat is een voordeel.
Ja, misschien ik zie het meer als een nadeel want als je dan ook ooit eens iemand een klap voor zijn kanis geeft, staat de volgende dag de krant er vol mee.
Maar inderdaad heeft het ook zijn voordelen, ik ga nu naar de zitplaats voetbal kijken..............TWENTE!!!!:wohaa: