PDA

Bekijk Volledige Versie : De Westerse vrouw: Ik ben zo vrij... ?!



aboenoeh
15-09-10, 12:23
Circa 100 jaar geleden was het in bepaalde landen legaal, dat een man zijn vrouw verkocht. Die landen zullen we de namen X en Y noemen . Die vrouw mocht verkocht worden, want tenslotte werd ze beschouwd als de huisraad (zoals een kast of stoel ) van de man.

De laatste verkoopsdatum was in het jaar 1815 . Moesten we nu in dat verdrag de naam van ene Ahmed vinden , die zijn vrouw -laat ons zeggen - voor 20 dinar verkocht had aan een andere man die Hasan heet . In Iran, Afghanistan of Turkije misschien? Wie zou het dan verwonderen ? Het was dan tenslotte het bewijs voor hetgeen we allang wisten. De vrouw in de Islam is toch de slavin van haar man. Haar onderdrukking is ons toch bekend gemaakt door publicaties en mediaberichten. Maar, had men nu in dat verdrag gelezen dat een zekere Henry Cook uit Engeland zijn vrouw voor 1 shilling had verkocht aan een man die John Earl heet , dan... ja... wat dan ?

Dan zou men tenminste zeer verrast zijn, want een vrouw uit het Westen is toch vrij en gelijk voor de wet. Men zou het wegpraten met het feit dat het toch in 1800 was en dat het gebeurde in de middeleeuwen.

Het beeld van de vrouw in de Islam en de vrouw in het Westen wordt in de media als 2 tegenpolen beschreven. De Islamitische vrouw is onder haar sluier een onderdrukte en ongelijkrechtig wezen dat moet bevrijd worden van haar tirannieke man. De westerlingen moeten haar helpen om de sprong te maken uit dat religieuze gedoe te stappen en haar zo te maken als haar Westerse zuster. Op alle gebied vrij, geëmancipeerd en heeft gelijke rechten op alle vlakken.

Laten we echter eens een blik werpen in die Westerse geest- en cultuurverhalen. Hier stoten we direct op ervaringen en voorstellingen die de Westerse vrouw tot nu toe nog hedendaags met zich meedraagt.

Vanaf het begin der kerkelijke tijden is al Eva de schuldige van de verdrijving uit het paradijs. Dat is dus een vrouwelijke erfzonde !

In het jaar 500 kwam het consul van Macon samen om "de waarheid over de vrouw " te vinden. Zou een vrouw immers een bezit hebben over haar ziel ? Ze kwamen immers tot besluit dat alle vrouwen, behalve Maria, moeder van Jezus, een verdorven ziel bezaten, die voor eeuwig in de hel zijn plaats zou vinden. Zo bestempelde ook de kerkvaders de vrouwen als duivels, die de mannen van de hemelpoort naar de hel zouden leiden. In 581 werd op het kerkconsul vastgesteld dat de vrouw niet behoorde tot het menselijke ras, want ze was alleen geschapen om de man te dienen. En ook de tussen haakjes ‘heilige Thomas', Thomas van Aquin, gaf in de bijbel 1: 30 aan ; De vrouw staat ergens tussen man, mens en dier. De vrouw die in die tijd een beetje slim was en een beetje wist over bvb : geneesmiddelen, werd direct aanzien als een heks en werd op de brandstapel gezet. En de zogenaamde ‘kuisheidsregel' wordt nu als een episodeverschijnsel aangezien. Na dat Romeinse recht werd de vrouw als onbekwaam beschouwd om welke eigen zaak te runnen evenals kinderen en geestesziekten.

De man had het recht om zijn vrouw te verkopen, te verstoten, te slaan en te doden. Eigendommen en politieke stemrechten werden daar ook onder mee bestempeld. (Vrouwen kregen pas in 1948 stemrecht in het parlement en de senaat, daarvoor hadden ze alleen stemrecht bij de gemeenteraads*verkiezingen)

Deze instelling zette zich in de moderne wetten voort. Tot in 1942 bleef de vrouw onbekwaam om handel te drijven.

De Duitse universiteiten werden voor de vrouwen pas geopend in 1908. En hedendaags is 40% van de vrouwen student, maar toch zijn er maar 5,5% vrouwen aangesteld als professor.

En hoe ziet het vrouwengezelschap er nu in het jaar 2000 uit ? Zijn wij zo vrij ?

Voor veel vrouwen houd die vrijheid ‘s avonds al op. Geweld tegen vrouwen. Verkrachting en aanranding, heel dikwijls niet door vreemden, maar door eigen man, vader of broers of schoonfamilie. Onderzoek heeft uitgewezen dat 72% van de vrouwen seksueel lastiggevallen wordt op haar werk. Een op de drie vrouwen worden door haar man geslagen. Dit is toch een duidelijk samenhang van het hedendaagse geweld en de vroegere wetten op de vrouwen.

Als je een blik op de media werpt zie je al genoeg. Het ideaalbeeld van de vrouw. Ze moet jong, slank en als het ook nog mogelijk is blond zijn. Heel weinig vrouwen evenaren dit beeld, maar proberen door alle soorten diëten en dergelijke er toch zo uit te zien. Geen enkele vrouwenblad dat je leest bevat geen dieetmiddeltje. Het aantal vrouwen met eetstoornissen blijft dan ook stijgen. Een op de tien vrouwen lijdt aan anorexia of bolemie.

De industrie vaart er ondertussen wel bij. Hun cijfers stijgen in hoge lijnen. Cosmeticabedrijven, schoonheidsoperaties en de modewereld halen er profijt uit.

Een vrouw wordt gebruikt als een industrieel object en ze wordt te koop aangeboden op de markt. Kan je dat allemaal als vrijheid beschouwen ?

Hetzelfde onder welke reclame van auto's tot en met zeep. Overal hoort er een naakte of een halfnaakte vrouw bij. Welke boodschap brengt dat over?! Een westerse vrouw is een seksobject, men mag haar nemen, gebruiken en bezitten. En hoe staat het met het zelfrespect?! Wie kent het niet? Het gezegde : ‘ Ik ben maar een huisvrouw' ? Ze schamen zich omdat ze thuis blijven om voor hun kinderen te zorgen, te poetsen, te koken , te strijken en te zorgen voor het welzijn van hun gezin. Een job die je kan vergelijken met een manager. Maar neen, weer voor dat ideaalbeeld gaan ze nog bijwerken. Al moeten ze ergens nog w.c.'s gaan poetsen. En als ze dan nog een goede positie hebben, dan hebben ze nog 30% minder loon dan hun mannelijke collega's! Kan de doorsnee westerse vrouw die altijd voor haar gezin gezorgd heeft later nog van een mooie oude dag genieten, omgeven van haar kinderen??? NEEN!!! Ze vereenzaamt langzaam. Want een oude vrouw is onproductief. Ze krijgen 60% minder pensioen. En 4/5 van de personen die op de OCMW staan zijn vrouwen.

Vrijheid in de Kapitalistische Westerse gezelschap is vooral de vrijheid van de sterkste. De man ! De vrouw is zwak en wordt onderdrukt en uitgebuit. Men wil, zonder rekenschap te geven aan anderen, van het leven genieten. Genieten is in het Westen synoniem voor consumeren, dat de mensen verslaafd en kapot maakt. Daarvan zijn ze zichzelf zelfs niet bewust van. De vrouw is het offer van die vrijheid.

Ik ben zo vrij...is in de realiteit niets anders dan, ik ben zo vrij om mij op alle gebieden te laten uitbuiten.

De onder haar sluier Islamitische onderdrukte vrouw met haar tirannieke man, waar ze de slaaf van is. O, charme die moet gered worden door haar Westerse zuster
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moos1
15-09-10, 17:25
Ik ben zo vrij...is in de realiteit niets anders dan, ik ben zo vrij om mij op alle gebieden te laten uitbuiten.
Precies... je slaat de spijker op de kop.

Een westerse vrouw heeft de KEUS om zich al of niet te laten "uitbuiten".... en.... "een keus hebben" = vrijheid....

Goed gedaan jochie... je snapt het....:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
15-09-10, 17:38
Voor veel vrouwen houd die vrijheid ‘s avonds al op. Geweld tegen vrouwen. Verkrachting en aanranding, heel dikwijls niet door vreemden, maar door eigen man, vader of broers of schoonfamilie. Onderzoek heeft uitgewezen dat 72% van de vrouwen seksueel lastiggevallen wordt op haar werk. Een op de drie vrouwen worden door haar man geslagen. Dit is toch een duidelijk samenhang van het hedendaagse geweld en de vroegere wetten op de vrouwen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)


Dit percentage geldt niet alleen voor Europese vrouwen maar vrouwen over de gehele wereld, ook islamitische.

moos1
15-09-10, 17:45
ik weet het:D:D

het doet pijn om op deze manier te weten te komen dat je niets anders bent dan een dwijl in dit vrije westen:hihi::wijs:

Ik heb te vroeg gejuigd.... je snapt het concept "vrijheid" duidelijk niet....:(
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
15-09-10, 17:46
Dit percentage geldt niet alleen voor Europese vrouwen maar vrouwen over de gehele wereld, ook islamitische.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

men heeft het hier over de vrouw in het westen
over andere: bewijzen graag
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
15-09-10, 17:53
Ik heb te vroeg gejuigd.... je snapt het concept "vrijheid" duidelijk niet....:(




je snapt het concept "vrijheid" duidelijk niet...



ik heb in ieder geval geen blanke superieuriteitsgevoel waardoor westerlingen blind zijn voor andermans begrip van vrijheid.



het westers concept moet gelden over heel de wereld en een ander is achterlijk en onderdrukkend.



ewel jullie concept word meer en meer verworpen door de niet blanke werelbevolking



ge zult er aan moeten wennen:wijs::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
15-09-10, 17:59
men heeft het hier over de vrouw in het westen
over andere: bewijzen graag
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)


Welke vrouw durft is dat kut land van een sa nu aangifte te doen van verkrachting.

moos1
15-09-10, 17:59
ik heb in ieder geval geen blanke superieuriteitsgevoel waardoor westerlingen blind zijn voor andermans begrip van vrijheid.

het westers concept moet gelden over heel de wereld en een ander is achterlijk en onderdrukkend.

ewel jullie concept word meer en meer verworpen door de niet blanke werelbevolking

ge zult er aan moeten wennen:wijs::wijs:
Je opent een topic over de onvrijheid van westerse vrouwen en dan begin je over een blank superioriteitsgevoel.

Die link mag je mij even verduidelijken. Ik zie namelijk niet in wat "onvrijheid van westerse vrouwen" te maken heeft met een blank superioriteitsgevoel.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
15-09-10, 20:45
ik heb in ieder geval geen blanke superieuriteitsgevoel waardoor westerlingen blind zijn voor andermans begrip van vrijheid.

het westers concept moet gelden over heel de wereld en een ander is achterlijk en onderdrukkend.

ewel jullie concept word meer en meer verworpen door de niet blanke werelbevolking

ge zult er aan moeten wennen[/QUOTE]

[QUOTE=moos]Je opent een topic over de onvrijheid van westerse vrouwen en dan begin je over een blank superioriteitsgevoel.

Die link mag je mij even verduidelijken. Ik zie namelijk niet in wat "onvrijheid van westerse vrouwen" te maken heeft met een blank superioriteitsgevoel.

de link tussen de topic en superioriteitdgevoel maak je zelf
een conversatie bestaat namelijk uit meer dan ...................................warever

ik heb u al te veel verduidelijkt
aan uw domheid kan je op latere leeftijd niet veel meer doen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John61
15-09-10, 20:59
Fijn dat jet het ons mededeelt. Heb het meteen aan mijn vrouw laten lezen. Ze is totaal verrast, ze was hier niet ens van op de hoogte.... kun je nagaan hoe de vrouwen hier gehersenspoeld zijn. Ze weten zelfs niet beter.

Gelukkig dat het in oorden als SA, Afghanistan stukken beter is. Wanneer vertrek je ook alweer?

moos1
15-09-10, 21:03
ik heb in ieder geval geen blanke superieuriteitsgevoel waardoor westerlingen blind zijn voor andermans begrip van vrijheid.



het westers concept moet gelden over heel de wereld en een ander is achterlijk en onderdrukkend.



ewel jullie concept word meer en meer verworpen door de niet blanke werelbevolking



ge zult er aan moeten wennen







de link tussen de topic en superioriteitdgevoel maak je zelf

een conversatie bestaat namelijk uit meer dan ...................................warever



ik heb u al te veel verduidelijkt

aan uw domheid kan je op latere leeftijd niet veel meer doen



Tsja, als je zelf niet een weet wat je nu eigenlijk zegt en bedoelt dan houdt natuurlijk alles op.... :zwaai:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
15-09-10, 22:28
ewel jullie concept word meer en meer verworpen door de niet blanke werelbevolking
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zozo spreek je nu ook al namens alle niet blanken?
Neem jij niet een beetje teveel hooi op je vork in deze vlaag van hoogmoedswaanzin?

naam
16-09-10, 07:13
[QUOTE=aboenoeh]



Tsja, als je zelf niet een weet wat je nu eigenlijk zegt en bedoelt dan houdt natuurlijk alles op.... :zwaai:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hij bedoelt waarschijnlijk vrij omdat mooie vrouwen wanneer ze een hoofddoek of burka aan hebben geen last hebben van geile mannetjes zoals hijzelf.

super ick
16-09-10, 08:39
[quote=moos1;4470260]

Hij bedoelt waarschijnlijk vrij omdat mooie vrouwen wanneer ze een hoofddoek of burka aan hebben geen last hebben van geile mannetjes zoals hijzelf.

Dat is de echte reden achter het hoofddoek/sluier/boerka/nikaab-gebod.
Een diskwalifikatie van de moslimman. Pak de vrouwen in dan worden ze zo min mogelijk lastig gevallen.

Zanjabeel
16-09-10, 10:02
Door het blanke superioriteitsgevoel is ook de arrogantie ontstaan dat de blanke man denkt een copyright te hebben op het begrip vrijheid.

En al die arme westerse vrouwen die eraan onderdoor gaan, zelfs hun garderobe en het getal op de weegschaal wordt bepaald door de (in dit geval homoseksuele) man, want zij bepalen het modebeeld. Na jullie eigen vrouwen kapot te hebben gemaakt (van het vroegere "onmens" zonder enkele recht tot nu een uitgebuite lustobject), o wacht dat is vrijheid hé, ze hebben de keus.....wilt men de moslima hetzelfde lot doen ondergaan.

Het is ook eigenlijk wel triest voor de westerse vrouw, zij betekende niets in haar eigen beschaving dat zij haar bh moest verbranden om gelijke rechten te hebben als de man en om als mens gezien/gewaardeerd en geaccepteerd te worden. En nu moet ze eraan geloven want, werk je maar te pletter tot je 65ste en daarnaast mag je ook voor je kinderen zorgen (die je op je oude dag eens per maand op zullen zoeken als je geluk hebt). En dan moet ze ook nog naar de sportschool om koste wat het kost dat maatje 36 dat ook weer door de (homoseksuele) man is bepaald te behouden en ook moet ze carrière maken etc. etc. etc. En een groot deel van deze vrouwen die dit allemaal niet kunnen bijbenen vallen dan ook in allerlei soorten complexen en depressief en proppen zichzelf vol met medicatie om nog een beetje normaal te kunnen functioneren onder het oog van de wereld en anderen gaan aan de drank, tis de ene burnout na de andere.

Ik als moslima vraag u de blanke man mij uw begrip van vrijheid te besparen ik pas dank u hartelijk.

Mvg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HaasHaas
16-09-10, 10:21
YouTube - Phineas & Ferb - Je Kan Doen Wat Je Wil/You Can Do What You Want [Dutch][HD][CC]

naam
16-09-10, 10:46
Door het blanke superioriteitsgevoel is ook de arrogantie ontstaan dat de blanke man denkt een copyright te hebben op het begrip vrijheid.

En al die arme westerse vrouwen die eraan onderdoor gaan, zelfs hun garderobe en het getal op de weegschaal wordt bepaald door de (in dit geval homoseksuele) man, want zij bepalen het modebeeld. Na jullie eigen vrouwen kapot te hebben gemaakt (van het vroegere "onmens" zonder enkele recht tot nu een uitgebuite lustobject), o wacht dat is vrijheid hé, ze hebben de keus.....wilt men de moslima hetzelfde lot doen ondergaan.

Het is ook eigenlijk wel triest voor de westerse vrouw, zij betekende niets in haar eigen beschaving dat zij haar bh moest verbranden om gelijke rechten te hebben als de man en om als mens gezien/gewaardeerd en geaccepteerd te worden. En nu moet ze eraan geloven want, werk je maar te pletter tot je 65ste en daarnaast mag je ook voor je kinderen zorgen (die je op je oude dag eens per maand op zullen zoeken als je geluk hebt). En dan moet ze ook nog naar de sportschool om koste wat het kost dat maatje 36 dat ook weer door de (homoseksuele) man is bepaald te behouden en ook moet ze carrière maken etc. etc. etc. En een groot deel van deze vrouwen die dit allemaal niet kunnen bijbenen vallen dan ook in allerlei soorten complexen en depressief en proppen zichzelf vol met medicatie om nog een beetje normaal te kunnen functioneren onder het oog van de wereld en anderen gaan aan de drank, tis de ene burnout na de andere.

Ik als moslima vraag u de blanke man mij uw begrip van vrijheid te besparen ik pas dank u hartelijk.

Mvg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja natuurlijk, het ligt aan de homo's. Wat een negatief vrouwbeeld heb je.

Werken kan ook leuk zijn en goed voor je eigen ontwikkeling; misschien een keer proberen?
Van werken krijg je niet automatisch een burn out, zeker vrouwen niet.

Heb jij een gewichtsprobleem? Projecteer je eigen frustraties niet op alle vrouwen.

Zanjabeel
16-09-10, 12:26
Ja natuurlijk, het ligt aan de homo's. Wat een negatief vrouwbeeld heb je.







Heb jij een gewichtsprobleem? Projecteer je eigen frustraties niet op alle vrouwen.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Suggereer jij hiermee dat een vrouw met een maatje meer een " probleem" heeft. Het is er wel goed ingeprent :haha:



Het feit dat de man (homoseksueel of niet) het vrouwbeeld in het westen bepaald is pas negatief te noemen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
16-09-10, 17:45
Suggereer jij hiermee dat een vrouw met een maatje meer een " probleem" heeft. Het is er wel goed ingeprent :haha:



Het feit dat de man (homoseksueel of niet) het vrouwbeeld in het westen bepaald is pas negatief te noemen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Jij beweert dat een vrouw maat 36 moet hebben, niet ik.

De man bepaalt helemaal het vrouwbeeld niet. Jijzelf bepaalt het vrouwbeeld en dat is niet rooskleurig. Vrouwen zijn voor jou kennelijk een lustobject.

Jijzelf hebt een negatief beeld van vrouwen en wat zij wel of niet kunnen.
Volgens je eigen redenatie zijn vrouwen niet in staat te werken, krijgen ze een burn-out en worden ze depressief als ze aan een carrière beginnen.
Niet mijn ervaring trouwens, ben het niet met je eens. Vrouwen zijn goed in staat voor zichzelf te zorgen en carriere te maken. Sterker nog het zijn over het algemeen betere managers dan mannen.
In jou ogen kunnen ze dat niet, je verwacht weinig van vrouwen.
Mannen kunnen kennelijk wel werken, carrière maken etc zonder een burn out?
Mannen mogen wel dik worden en onaantrekkelijk zijn voor vrouwen. Mannen zijn geen lustobject voor vrouwen. Waarom maak je vrouwen zo klein.

John61
16-09-10, 17:49
Waarom maak je vrouwen zo klein.

In sommige culturen wordt dat er van jongs af aan ingeprent. Tegelijkertijd vertellen ze de meiden/vrouwen dat ze kostbare diamanten zijn en dat het ter hun bescherming is.

moos1
16-09-10, 17:52
Door het blanke superioriteitsgevoel is ook de arrogantie ontstaan dat de blanke man denkt een copyright te hebben op het begrip vrijheid.



En al die arme westerse vrouwen die eraan onderdoor gaan, zelfs hun garderobe en het getal op de weegschaal wordt bepaald door de (in dit geval homoseksuele) man, want zij bepalen het modebeeld. Na jullie eigen vrouwen kapot te hebben gemaakt (van het vroegere "onmens" zonder enkele recht tot nu een uitgebuite lustobject), o wacht dat is vrijheid hé, ze hebben de keus.....wilt men de moslima hetzelfde lot doen ondergaan.



Het is ook eigenlijk wel triest voor de westerse vrouw, zij betekende niets in haar eigen beschaving dat zij haar bh moest verbranden om gelijke rechten te hebben als de man en om als mens gezien/gewaardeerd en geaccepteerd te worden. En nu moet ze eraan geloven want, werk je maar te pletter tot je 65ste en daarnaast mag je ook voor je kinderen zorgen (die je op je oude dag eens per maand op zullen zoeken als je geluk hebt). En dan moet ze ook nog naar de sportschool om koste wat het kost dat maatje 36 dat ook weer door de (homoseksuele) man is bepaald te behouden en ook moet ze carrière maken etc. etc. etc. En een groot deel van deze vrouwen die dit allemaal niet kunnen bijbenen vallen dan ook in allerlei soorten complexen en depressief en proppen zichzelf vol met medicatie om nog een beetje normaal te kunnen functioneren onder het oog van de wereld en anderen gaan aan de drank, tis de ene burnout na de andere.



Ik als moslima vraag u de blanke man mij uw begrip van vrijheid te besparen ik pas dank u hartelijk.



Mvg





Wanneer je nu eens het woordje "moet" vervangt door "mag" en het dan nog eens leest......misschien..... heeeeeeeeel mischien snap je dan wat vrijheid is.

succes :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Olive Yao
16-09-10, 18:17
Door het blanke superioriteitsgevoel is ook de arrogantie ontstaan dat de blanke man denkt een copyright te hebben op het begrip vrijheid.

(...)

Ik als moslima vraag u de blanke man mij uw begrip van vrijheid te besparen ik pas dank u hartelijk.

Het begrip vrijheid betekent : geen externe bepaling.

Die betekenis is niet "arrogant" en heeft niets te maken met "blank superioriteitsgevoel".

:student: Het gaat niet om de betekenis van het begrip vrijheid, maar om concrete vrijheden die mensen al of niet hebben.

Welke concrete vrijheden mis je die je wel graag zou willen hebben?

Van mijn kant verzeker ik je dat ik concrete vrijheden die ik heb niet zou willen missen.

Don Pepe
16-09-10, 18:25
Door het blanke superioriteitsgevoel is ook de arrogantie ontstaan dat de blanke man denkt een copyright te hebben op het begrip vrijheid.

En al die arme westerse vrouwen die eraan onderdoor gaan, zelfs hun garderobe en het getal op de weegschaal wordt bepaald door de (in dit geval homoseksuele) man, want zij bepalen het modebeeld. Na jullie eigen vrouwen kapot te hebben gemaakt (van het vroegere "onmens" zonder enkele recht tot nu een uitgebuite lustobject), o wacht dat is vrijheid hé, ze hebben de keus.....wilt men de moslima hetzelfde lot doen ondergaan.

Het is ook eigenlijk wel triest voor de westerse vrouw, zij betekende niets in haar eigen beschaving dat zij haar bh moest verbranden om gelijke rechten te hebben als de man en om als mens gezien/gewaardeerd en geaccepteerd te worden. En nu moet ze eraan geloven want, werk je maar te pletter tot je 65ste en daarnaast mag je ook voor je kinderen zorgen (die je op je oude dag eens per maand op zullen zoeken als je geluk hebt). En dan moet ze ook nog naar de sportschool om koste wat het kost dat maatje 36 dat ook weer door de (homoseksuele) man is bepaald te behouden en ook moet ze carrière maken etc. etc. etc. En een groot deel van deze vrouwen die dit allemaal niet kunnen bijbenen vallen dan ook in allerlei soorten complexen en depressief en proppen zichzelf vol met medicatie om nog een beetje normaal te kunnen functioneren onder het oog van de wereld en anderen gaan aan de drank, tis de ene burnout na de andere.

Ik als moslima vraag u de blanke man mij uw begrip van vrijheid te besparen ik pas dank u hartelijk.

Mvg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Heb je iets tegen homoseksuele mannen? Of lijkt dat zo?

Je zou trouwens een stuk geloofwaardiger overkomen als jij voor jezelf sprak en niet namens een groep vrouwen waar jij schijnbaar niets mee hebt.

Zou je namelijk zeggen: "Ik ben Moslima, draag hoofddoek en wijde jurken en voel me helemaal happy met mijn maatje 44 want dan kan ik namelijk alles eten wat ik lekker vind en hoef ik mijn haren niet zo uitgebreid te verzorgen, dan maak je een punt en ben je geloofwaardig. Ieder zijn ding en voor iedereen respect, maar vooral niet voor anderen gaan praten. Beloofd? :0

aboenoeh
16-09-10, 19:46
Heb je iets tegen homoseksuele mannen? Of lijkt dat zo?



Je zou trouwens een stuk geloofwaardiger overkomen als jij voor jezelf sprak en niet namens een groep vrouwen waar jij schijnbaar niets mee hebt.



Zou je namelijk zeggen: "Ik ben Moslima, draag hoofddoek en wijde jurken en voel me helemaal happy met mijn maatje 44 want dan kan ik namelijk alles eten wat ik lekker vind en hoef ik mijn haren niet zo uitgebreid te verzorgen, dan maak je een punt en ben je geloofwaardig. Ieder zijn ding en voor iedereen respect, maar vooral niet voor anderen gaan praten. Beloofd? :0
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)
homo zijn is een ziekte
en een ziekte moet behandels worden zoals een gekke of een pedofiel behandeld moet worden

dat de geloofwaardigheid van de westerse beterweters wat betreft de vrouw niet word gewardeerd door de niet blanke wereldburger is niet omdat ze niet voor hun eigen spreken

maar omdat ze er zelf niets van bakken
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
16-09-10, 20:28
[QUOTE=Joesoef;4469864]Welke vrouw durft is dat kut land van een sa nu aangifte te doen van verkrachting.[/QUOT

Die vrouw zou wel gek zijn om voor haar ,,eigen steniging ,, te vragen :jeweetog:

Don Pepe
16-09-10, 20:45
homo zijn is een ziekte
en een ziekte moet behandels worden zoals een gekke of een pedofiel behandeld moet worden

dat de geloofwaardigheid van de westerse beterweters wat betreft de vrouw niet word gewardeerd door de niet blanke wereldburger is niet omdat ze niet voor hun eigen spreken

maar omdat ze er zelf niets van bakken
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Het eerste deel berijp ik. Het is triest dat je zo denkt maar ok. Zolang jij deze "ziekte" tolereerd moeten we dat accepteren

Van het tweede deel kan ik geen brood bakken. Denk nog eens goed na wat je eigenlijk zeggen wilt en probeer het nogeens in goed nederlands. In engels mag trouwens ook als jij dat beter beheerst.

aboenoeh
16-09-10, 20:52
Het eerste deel berijp ik. Het is triest dat je zo denkt maar ok. Zolang jij deze "ziekte" tolereerd moeten we dat accepteren







Van het tweede deel kan ik geen brood bakken. Denk nog eens goed na wat je eigenlijk zeggen wilt en probeer het nogeens in goed nederlands. In engels mag trouwens ook als jij dat beter beheerst.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



aantwaareps bruinwaarker:gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
17-09-10, 21:14
Een jong islamitisch koppel zit op de bus.
Zei een christenen
ik begrijp niet hoe een man zijn vrouw kan doe verhullen in een doek. kijk......hij wees naar de vrouw naast hem;zij is open, vrij en geniet van het leven.
De moslim zij niets en keek uit het raam.
Even later stopt de bus bij een halte.
Moslim vroeg aan de christen.
Waarom zijn die wagens daar bedekt met een waterdicht doek??
Christen antwoord: omdat ze waardevol zijn en niet beschadigt of vernield wensen te zijn.
Moslim;en waarom zijn die bussen niet bedekt
Christen; omdat ze openbaar vervoer zijn iedereen gebruikt ze
wat is uw punt??
Zegt de moslim;mijn vrouw is voor mij waardevol,ik hou van haar, maak me zorgen om haar en mijn eer zou me niet toelaten dat iedereen haar aanstaard. daarom draagt ze een hoofdoek
uw vrouw is het openbaar vervoer.iedereen gebruikt haar, ze is beschadigt,niets meer waard, waardoor het u niet kan schelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
17-09-10, 21:37
=Zanjabeel;4470920]Door het blanke superioriteitsgevoel is ook de arrogantie ontstaan dat de blanke man denkt een copyright te hebben op het begrip vrijheid.
Wat is in jou ogen een superioriteitsgevoel, is dit te wijten aan een ras of geloof?


En al die arme westerse vrouwen die eraan onderdoor gaan, zelfs hun garderobe en het getal op de weegschaal wordt bepaald door de (in dit geval homoseksuele) man, want zij bepalen het modebeeld.
Homoseksuele man, waarom moet het een homo zijn die het modebeeld bepaald?


Na jullie eigen vrouwen kapot te hebben gemaakt (van het vroegere "onmens" zonder enkele recht tot nu een uitgebuite lustobject), o wacht dat is vrijheid hé, ze hebben de keus.....wilt men de moslima hetzelfde lot doen ondergaan.
Vreemd want het zijn juist de gewone mannen die weten dat een vrouw in een kort rokje je alleen maar naar mag kijken, het zijn juist vaak die pubers uit noorden van afika die denken dat het hoeren zijn en hierdoor een vrouw dekwalificeren tot een tweederangs burger.


Het is ook eigenlijk wel triest voor de westerse vrouw, zij betekende niets in haar eigen beschaving dat zij haar bh moest verbranden om gelijke rechten te hebben als de man en om als mens gezien/gewaardeerd en geaccepteerd te worden. En nu moet ze eraan geloven want, werk je maar te pletter tot je 65ste en daarnaast mag je ook voor je kinderen zorgen (die je op je oude dag eens per maand op zullen zoeken als je geluk hebt). En dan moet ze ook nog naar de sportschool om koste wat het kost dat maatje 36 dat ook weer door de (homoseksuele) man is bepaald te behouden en ook moet ze carrière maken etc. etc. etc. En een groot deel van deze vrouwen die dit allemaal niet kunnen bijbenen vallen dan ook in allerlei soorten complexen en depressief en proppen zichzelf vol met medicatie om nog een beetje normaal te kunnen functioneren onder het oog van de wereld en anderen gaan aan de drank, tis de ene burnout na de andere.
Ik zie het je bent dik en te lui om te werken?


Ik als moslima vraag u de blanke man mij uw begrip van vrijheid te besparen ik pas dank u hartelijk.
Mvg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Wij althans ik legt u niets op.

fisherman1969
17-09-10, 22:03
Heb je iets tegen homoseksuele mannen? Of lijkt dat zo?

Je zou trouwens een stuk geloofwaardiger overkomen als jij voor jezelf sprak en niet namens een groep vrouwen waar jij schijnbaar niets mee hebt.

Zou je namelijk zeggen: "Ik ben Moslima, draag hoofddoek en wijde jurken en voel me helemaal happy met mijn maatje 44 want dan kan ik namelijk alles eten wat ik lekker vind en hoef ik mijn haren niet zo uitgebreid te verzorgen, dan maak je een punt en ben je geloofwaardig. Ieder zijn ding en voor iedereen respect, maar vooral niet voor anderen gaan praten. Beloofd? :0

Dat zou haar sieren , als ze de waarheid zou zeggen , dat ze gelukkig is met leven in een soort dwangbuis .
Het gekke is dat ik genoeg Moslima,s zie die zich aanpassen en modern gekleed gaan met of zonder hoofddoekje ,en heb nog niet een stel gezien die ik ken , waarvan ik weet dat hun man meerdere vrouwen heeft !
En als je al vrouwen ziet die nooit anders dragen dan lange jurk en hoofdoekje dan zijn het over het algemeen oudere vrouwen ,vaak die vrouwen die hier het langst wonen en het slechtse Nederlands spreken.
Voor hun is de tijd stil blijven staan voor hun dochters/kleindochters gelukkig niet ,hoewel uitzonderingen de regel vormen .

super ick
17-09-10, 22:18
mijn eer zou me niet toelaten dat iedereen haar aanstaard. daarom draagt ze een hoofdoek
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Volkomen gestoord.

Wel eerlijk om de kern van alle narigheid rondom vrouwen in je cultuur zo bloot te leggen zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Vrouwen moeten ver gaan om de eer van de man te waarborgen.
Wat helemaal ontzettend krom is, is dat gedeelte van die 'eerzame' mannen die proberen alles wat 2 benen heeft te naaien, ook diezelfde eeronzin toepassen op hun vrouw.

moos1
17-09-10, 22:26
Een jong islamitisch koppel zit op de bus.
Zei een christenen
ik begrijp niet hoe een man zijn vrouw kan doe verhullen in een doek. kijk......hij wees naar de vrouw naast hem;zij is open, vrij en geniet van het leven.
De moslim zij niets en keek uit het raam.
Even later stopt de bus bij een halte.
Moslim vroeg aan de christen.
Waarom zijn die wagens daar bedekt met een waterdicht doek??
Christen antwoord: omdat ze waardevol zijn en niet beschadigt of vernield wensen te zijn.
Moslim;en waarom zijn die bussen niet bedekt
Christen; omdat ze openbaar vervoer zijn iedereen gebruikt ze
wat is uw punt??
Zegt de moslim;mijn vrouw is voor mij waardevol,ik hou van haar, maak me zorgen om haar en mijn eer zou me niet toelaten dat iedereen haar aanstaard. daarom draagt ze een hoofdoek
uw vrouw is het openbaar vervoer.iedereen gebruikt haar, ze is beschadigt,niets meer waard, waardoor het u niet kan schelen.

Ik snap het niet helemaal.
Ik zal het wel mis hebben maar wordt een vrouw hier nu vergeleken met "bezit"?

Tevens wordt er gezegd dat iedere auto die niet bedekt is = openbaar vervoer?
Dat verklaart wel de vele autodiefstallen :vrede:

Ik heb trouwens nog nooit een auto gezien met een hoofddoek?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
18-09-10, 08:26
Ik heb trouwens nog nooit een auto gezien met een hoofddoek?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Jawel dat heet cabriolet. Die gaat zomers heerlijk af. Lekker de wind door je haren.

John61
18-09-10, 08:57
Een jong islamitisch koppel zit op de bus.
Zei een christenen
ik begrijp niet hoe een man zijn vrouw kan doe verhullen in een doek. kijk......hij wees naar de vrouw naast hem;zij is open, vrij en geniet van het leven.
De moslim zij niets en keek uit het raam.
Even later stopt de bus bij een halte.
Moslim vroeg aan de christen.
Waarom zijn die wagens daar bedekt met een waterdicht doek??
Christen antwoord: omdat ze waardevol zijn en niet beschadigt of vernield wensen te zijn.
Moslim;en waarom zijn die bussen niet bedekt
Christen; omdat ze openbaar vervoer zijn iedereen gebruikt ze
wat is uw punt??
Zegt de moslim;mijn vrouw is voor mij waardevol,ik hou van haar, maak me zorgen om haar en mijn eer zou me niet toelaten dat iedereen haar aanstaard. daarom draagt ze een hoofdoek
uw vrouw is het openbaar vervoer.iedereen gebruikt haar, ze is beschadigt,niets meer waard, waardoor het u niet kan schelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Dus in jouw ogen is de vrouw geen persoon maar een voorwerp.

Een voorwerp, gekocht door de man (bruidsschat), en vervolgens afgedekt, wachtend tot haar eigenaar haar wil gebruiken.

Mwah, ik vermoed dat de meeste vrouwen er de voorkeur aangeven om als mens gezien te worden. En het zien van de haren maakt een vrouw niet tot een mens zonder respect. Zij is dan net zo respectvol als wanneer je de haren niet ziet.

Jij hebt een verschrikkelijk laag beeld van vrouwen en indirect ook van mannen. Want die kunnen zich niet beheersen als zede haren van vrouwen zien.

In een aantal culturen wordt het hoog tijd dat de opvoeding van de jongetjes eens stevig wordt aangepakt. Niets geen prinsjes, maar leren, werken en respect hebben voor zowel man als vrouw, hetero als homo. En vrouwen niet uitsluitend als gebruiksvoorwerp zien!

En zolang dit niet wordt aangepakt, is het niets en wordt het niets met de integratie! Hoeveel geld de overheid er ook inpompt.

(leen)
18-09-10, 09:09
Zegt de moslim;mijn vrouw is voor mij waardevol,ik hou van haar, maak me zorgen om haar en mijn eer zou me niet toelaten dat iedereen haar aanstaard. daarom draagt ze een hoofdoek
uw vrouw is het openbaar vervoer.iedereen gebruikt haar, ze is beschadigt,niets meer waard, waardoor het u niet kan schelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Jouw vrouw, Jouw eer, wat blijft er over van de vrouw?

Vrouwen die geen hoofddoek dragen zijn ook nog eens publiek bezit,
Wat dus zo goed als alle westerlingen zijn en 80% van de moslima's..

moos1
18-09-10, 11:04
Jouw vrouw, Jouw eer, wat is er over van de vrouw?

Vrouwen die geen hoofddoek dragen zijn ook nog eens publiek bezit,
Wat dus zo goed als alle westerlingen zijn en 80% van de moslima's

Het valt mij op dat in islam mannen kennelijk bepalen wat een vrouw van zichzelf behoort te vinden.
Vrouwen komen niet aan bod. Ze hebben niets over zichzelf te bepalen. Ze hebben niets in te brengen en zijn volkomen afhankelijk van de grillen van mannen.

Een man zijn "eer" hangt af van het gedrag van een vrouw.
Wat zegt dat over die "mannelijke eer"?
Die bestaat kennelijk niet.
De man in islam is dus "eerloos" tenzij hij een vrouw (moeder, vrouw, zuster, dochter) heeft die voor hem zijn "eer" kan bepalen.

Mannen bepalen dat vrouwen zonder hoofddoek "publiek bezit" zijn waar iedere man overheen mag. Of de vrouw het daar nu mee eens is of niet...doet uiteraard niet ter zake.
Dat verklaart natuurlijk wel het (wan)gedrag van bepaalde mannen/jongens naar westerse vrouwen toe; er wordt ze geleerd dat een vrouw met haar op het hoofd=openbaar bezit.
In feite zou je dus kunnen zeggen dat vrouwenhaar een soort van pavlov effect heeft op sommige moslimmammen?

Dat moslims de westerse vrouw zien als "onvrij" kan ik, gezien wat ik geleerd heb over de positie van de moslima) alleen maar beschouwen als een groot compliment.
:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
18-09-10, 11:05
homo zijn is een ziekte
en een ziekte moet behandels worden zoals een gekke of een pedofiel behandeld moet worden

dat de geloofwaardigheid van de westerse beterweters wat betreft de vrouw niet word gewardeerd door de niet blanke wereldburger is niet omdat ze niet voor hun eigen spreken

maar omdat ze er zelf niets van bakken
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Kan jij me uitleggen waarom Homosexueel een ziekte is.

Weetje een homostel kan gelukkig geen kinderen verwekken, zij zorgen er tenminste voor dat er geen overbevolking komt.

Vele Hetereosexuelen gaan er als konijnen oplos bij een vrouw om maar zoveel mogelijk kinderen te krijgen, of een een goede toekomst voor de kinderen is weggelegd dat is niet belang. Ze willen van de kinderen genieten en zoveel mogelijk, want misschien kunnen ze dan werk krijgen om tenslotte voor hun oude dag te zorgen : Hoe meer kinderen deste beter is je zekerheid voor je oude dag.

Maar dat snap jij niet, want je kan ook niet uitleggen met eigen worden en geen copy/paste waarom de homosexueel een ziekte is.
Omdat ie zich voelt aangetrokken tot hetzelfde geslacht om dat dat een gevoel is.
Als je wilt zeggen dat het een afwijking in de gene is dan ben ik met je eens.
Maar iedereen heeft een afwijking, jouw afwijking is dat je helemaal gefrusteerd tegen het westen bent, hij zal waarschijnlijk je hele leven beheersen, volgens mij ben je dan ook ziek. Want jij kweekt alleen maar haat en geen liefde. Dat is ook ziek.
Mensen die losse handjes hebben zijn ook ziek, want als je maar iets verkeerd zegt dan moet er gelijk geslagen worden.
Mensen die zichzelf opblazen en andere onschuldige meenemen zijn ook ziek, een gezonde geest doet zoiets niet.
Niemand is perfect, neen jij ook niet, we tolereren je omdat je niemand direct kwaad doet. Schelden enzo, dat mag je doen.

Even voor de duidelijkheid, dit voorafgaandeheeft niets met geloof te maken, ik duid hier op de mens algemeen

Kan jij mij vertellen wat jij persoonlijk door een homo is aangedaan.


Maar,........
Homos zijn volgens de geloven slecht,omdat homostellen geen kinderen voortbrengen, een geloof heeft nazaten nodig, Dus er moet flink geproduceert worden en omdat homos dat niet doen zijn homos slecht. Gewoon logisch denken.

Pedos, ja dat is ook een defekt in de genen, die gevoelens zijn niet vaak te verdringen, vaak castratie dmv van medicatie of andere kan helpen.
Dat een pedo pedo gevoelens heeft daar kan ie niet aan doen, maar als hij zijn gevoelens niet kan onderdrukken dan moet ie hulp zoek, wilt hij die hulp niet dan zal ie de gevolgen moeten inzien. Pedos die hun gevoelens niet kunnen beheersen kunnen schade aan andere aanbrengen.


Wat bedoel jij met gekken, bedoel je daar verstandelijke gehandicapten mee, deze zijn zo geboren, ja ook door een gene gebrek. Dat deze vaak medicijnen moeten slikken heeft met andere zaken te maken, zij zijn niet de genezen, de maatschappij heeft ook de plicht om voor deze te zorgen, dit getuigt ook door de vele tehuizen,centra's etc die we hier in het verderfelijke westen hebben.
Heb je ooit wel eens zo'n tehuis bezocht??, het zal goed voor je zijn. Dan leer je een beetje meer de waarde het leven te waarderen.
\
Betreft bruinwerker, in een antwoord dat je aan een ander geeft, ; de meeste mannen die een relatie hebben en nog niet getrouwd zijn nemen bij zijn parter vaker de achterdeur omdat de voordeur opslot is en nog niet geopendmag worden

StevieK
18-09-10, 11:21
Een jong islamitisch koppel zit op de bus.
Zei een christenen
ik begrijp niet hoe een man zijn vrouw kan doe verhullen in een doek. kijk......hij wees naar de vrouw naast hem;zij is open, vrij en geniet van het leven.
De moslim zij niets en keek uit het raam.
Even later stopt de bus bij een halte.
Moslim vroeg aan de christen.
Waarom zijn die wagens daar bedekt met een waterdicht doek??
Christen antwoord: omdat ze waardevol zijn en niet beschadigt of vernield wensen te zijn.
Moslim;en waarom zijn die bussen niet bedekt
Christen; omdat ze openbaar vervoer zijn iedereen gebruikt ze
wat is uw punt??
Zegt de moslim;mijn vrouw is voor mij waardevol,ik hou van haar, maak me zorgen om haar en mijn eer zou me niet toelaten dat iedereen haar aanstaard. daarom draagt ze een hoofdoek
uw vrouw is het openbaar vervoer.iedereen gebruikt haar, ze is beschadigt,niets meer waard, waardoor het u niet kan schelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Als ik een auto BEZIT omdat ik niet wil dat deze beschadigt of vuil wordt als gevolg van oa weersinvloeden dan zal ik mijn auto afschermen of eventueel in de garage zetten. Want als ik mijn auto verkoop dan wordt de waarde alleen maar minder.
Ja, vanuit jouw zienswijze hab je gelijk. Je moet je BEZIT beschermen want anders zou het bij een toekomstige verkoop wel minder waarde hebben.

StevieK
18-09-10, 11:24
Mannen bepalen dat vrouwen zonder hoofddoek "publiek bezit" zijn waar iedere man overheen mag. Of de vrouw het daar nu mee eens is of niet...doet uiteraard niet ter zake.
Dat verklaart natuurlijk wel het (wan)gedrag van bepaalde mannen/jongens naar westerse vrouwen toe; er wordt ze geleerd dat een vrouw met haar op het hoofd=openbaar bezit.

__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

1:0 voor Moos

Joesoef
18-09-10, 11:37
Een jong islamitisch koppel zit op de bus.
Zei een christenen
ik begrijp niet hoe een man zijn vrouw kan doe verhullen in een doek. kijk......hij wees naar de vrouw naast hem;zij is open, vrij en geniet van het leven.
De moslim zij niets en keek uit het raam.
Even later stopt de bus bij een halte.
Moslim vroeg aan de christen.
Waarom zijn die wagens daar bedekt met een waterdicht doek??
Christen antwoord: omdat ze waardevol zijn en niet beschadigt of vernield wensen te zijn.
Moslim;en waarom zijn die bussen niet bedekt
Christen; omdat ze openbaar vervoer zijn iedereen gebruikt ze
wat is uw punt??
Zegt de moslim;mijn vrouw is voor mij waardevol,ik hou van haar, maak me zorgen om haar en mijn eer zou me niet toelaten dat iedereen haar aanstaard. daarom draagt ze een hoofdoek
uw vrouw is het openbaar vervoer.iedereen gebruikt haar, ze is beschadigt,niets meer waard, waardoor het u niet kan schelen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)



Vrouwen zijn een ding blijkt uit deze gestoorde retoriek. Nogal een contradictie gezien de topictitel. Ach, de enige tieten die deze knul gezien heeft zijn van zijn zuster.

Olive Yao
18-09-10, 11:40
Vrouwen zijn een ding blijkt uit deze gestoorde retoriek. Nogal een contradictie gezien de topictitel. Ach, de enige tieten die deze knul gezien heeft zijn van zijn zuster.

Als dit wsdb was zou er nu waarschijnlijk om foto's gevraagd worden?

H.P.Pas
18-09-10, 12:19
Ach, de enige tieten die deze knul gezien heeft zijn van zijn zuster.

Door het sleutelgat ?

moos1
18-09-10, 12:20
Door het sleutelgat ?

Als ze daar doorheen passen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
18-09-10, 18:20
Als ik een auto BEZIT omdat ik niet wil dat deze beschadigt of vuil wordt als gevolg van oa weersinvloeden dan zal ik mijn auto afschermen of eventueel in de garage zetten.

Je kunt er ook lekker van genieten en hem dan maar een keertje meer wassen.

StevieK
18-09-10, 19:49
Je kunt er ook lekker van genieten en hem dan maar een keertje meer wassen.

Ja, maar ik heb meerdere auto's. :)

moos1
18-09-10, 19:58
Ja, maar ik heb meerdere auto's. :)



Da's lastiger wassen.

Maar anderen hebben meerdere vrouwen die gewassen moeten worden en ik denk niet dat daar een geschikte wasstraat voor is.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
18-09-10, 20:20
Dus in jouw ogen is de vrouw geen persoon maar een voorwerp.

Een voorwerp, gekocht door de man (bruidsschat), en vervolgens afgedekt.

Mwah, ik vermoed dat de meeste vrouwen er de voorkeur aangeven om als mens gezien te worden. En het zien van de haren maakt een vrouw niet tot iets zonder waarde.

Jij hebt een verschrikkelijk laag beeld van vrouwen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

wees eerlijk man, en stop met dat gezijk over een laag beeld van een vrouw te hebben:hihi:
welke waarde heeft een vrouw als iedereen op haar heeft gekropen zoals het bij jullie meestal het geval is.

ben je blij telkens de verlodderde ouwe hoe..... te krijgen????
zulke vrouwen zullen blij zijn na hun cariere als straatvod en oen te vinden als u die voor haar moet gaan werken.
dat moos haar toekomst verdedigen verbaast me dan ook niet.

heb verschillende westerse colega,s gehad die me de oor af klaagde over de lelijke doos die ze thuis hebben ,en die hem leeg plunderd.
ze is het allemaal niet waard vriend maar ze heeft me bij men kl....
zeggen ze dan.

over een voorwerp gesproken
bij jullie komt een vrouw niet eens in de buurt van en voorwerp te zijn.
ze word beschouwd als een lok middel
en muizen val
en lok middel om een voorwerp verkocht te krijgen.


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/4/15/14/media_xl_925019.jpg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
18-09-10, 20:39
Dat zou haar sieren , als ze de waarheid zou zeggen , dat ze gelukkig is met leven in een soort dwangbuis .
Het gekke is dat ik genoeg Moslima,s zie die zich aanpassen en modern gekleed gaan met of zonder hoofddoekje ,en heb nog niet een stel gezien waarvan ik weet dat hun man geen meerdere vrouwen heeft !
En als je al vrouwen ziet die nooit anders dragen dan lange jurk en hoofdoekje dan zijn het over het algemeen oudere vrouwen ,vaak die vrouwen die hier het langst wonen en het slechtse Nederlands spreken.
Voor hun is de tijd stil blijven staan voor hun dochters/kleindochters gelukkig niet ,hoewel uitzonderingen de regel vormen .
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)


Het gekke is dat ik genoeg Moslima,s zie die zich aanpassen en modern gekleed gaan En als je al vrouwen ziet die nooit anders dragen dan lange jurk en hoofdoekje dan zijn het over het algemeen oudere vrouwen ,vaak die vrouwen die hier het langst wonen en het slechtse Nederlands spreken.
:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi:
uit welk boeregat komp jij seg :hihi::hihi::hihi:

http://www.elsevier.nl/upload/6b89a76b-60df-490a-adeb-26ddee844606_0_moslima2610.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=xyKHn-phxlQ&feature=related
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
18-09-10, 20:46
Jouw vrouw, Jouw eer, wat is er over van de vrouw?



Vrouwen die geen hoofddoek dragen zijn ook nog eens publiek bezit,

Wat dus zo goed als alle westerlingen zijn en 80% van de moslima's

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)




en 80% van de moslima's



uw natte droom:hihi::hihi::hihi:



Met lede ogen ziet de westerling aan hoe in de straten van hun steden steeds meer jonge meiden hun haren bedekken. Met name in de volkswijken is de hoofddoek in opkomst, maar ook onder de Europe is dat het geval. „Voor mij is de hoofddoek een symbool van onderworpenheid, een teken van achteruitgang”, vertelt ze. „Maar voor deze vrouwen is de hoofddoek een stil teken van protest, tegen de westerse politiek ten aanzien van Irak, Palestina en Afghanistan, maar ook tegen het Tunesische regime. Zelfs als ze niet politiek actief zijn, drukt het dragen van de hijab voor deze vrouwen een gevoel van onrechtvaardigheid uit”, legt ze uit.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
18-09-10, 20:49
Jouw vrouw, Jouw eer, wat is er over van de vrouw?

Vrouwen die geen hoofddoek dragen zijn ook nog eens publiek bezit,
Wat dus zo goed als alle westerlingen zijn en 80% van de moslima's
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)


en 80% van de moslima's

uw natte droom:hihi::hihi::hihi:

Met lede ogen ziet de westerling aan hoe in de straten van hun steden steeds meer jonge meiden hun haren bedekken. Met name in de volkswijken is de hoofddoek in opkomst, meer dan de helft van de europese moslima,s dragen de hoofddoek voor deze vrouwen is de bedekking een religieuze plicht ,maar ook een stil teken van protest, tegen de westerse politiek ten aanzien van Irak, Palestina en Afghanistan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moos1
18-09-10, 20:55
aboenoeh: welke waarde heeft een vrouw als iedereen op haar heeft gekropen zoals het bij jullie meestal het geval is.

En zie hier de waarde van de vrouw in islam...... neukgerei... :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
18-09-10, 20:56
wees eerlijk man, en stop met dat gezijk over een laag beeld van een vrouw te hebben:hihi:
welke waarde heeft een vrouw als iedereen op haar heeft gekropen zoals het bij jullie meestal het geval is.

ben je blij telkens de verlodderde ouwe hoe..... te krijgen????
zulke vrouwen zullen blij zijn na hun cariere als straatvod en oen te vinden als u die voor haar moet gaan werken.
dat moos haar toekomst verdedigen verbaast me dan ook niet.

heb verschillende westerse colega,s gehad die me de oor af klaagde over de lelijke doos die ze thuis hebben ,en die hem leeg plunderd.
ze is het allemaal niet waard vriend maar ze heeft me bij men kl....
zeggen ze dan.

over een voorwerp gesproken
bij jullie komt een vrouw niet eens in de buurt van en voorwerp te zijn.
ze word beschouwd als een lok middel
en muizen val
en lok middel om een voorwerp verkocht te krijgen.


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/4/15/14/media_xl_925019.jpg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dit verklaard bijna alles , de jongentjes zoals jij , zijn van de verdervelijke westerlijken hoeren afhangkelijk of ze mastruburen zich het apezuur ,
En als ze eenmaal getrouwd zijn hebben ze aan een vrouw niet genoeg ,
De Profeet zelf had ook meerdere vrouwen , DAT WAS IN DIE TIJD MOGELIJK *), hierbij een lijstje van zijn officieele vrouwen.


Khadijah bint Khuwaylid trouwde in 595 na Chr.; weduwe; stierf in 619
Sawada bint Zama trouwde snel na 619; weduwe; stierf na Mohammed
Aïsja trouwde op zesjarige leeftijd circa 622; huwelijk werd pas op latere leeftijd geconsummeerd ; stierf na Mohammed circa 678
Hafsa bint Umar trouwde tussen circa 624-625; weduwe, politiek huwelijk; stierf na Mohammed
Zaynab bint Khuzayma trouwde circa tussen 626-627; weduwe; stierf kort daarna
Umm Salama Hind bint Abi Umayya trouwde in 626; weduwe; stierf na Mohammed
Zaynab bint Jahsh trouwde circa tussen 625-627; weduwe en gescheiden; stierf na Mohammed
Juwayriya bint al-Harith trouwde circa tussen 627-628; weduwe, waarschijnlijk politiek huwelijk; stierf na Mohammed
Umm Habibah trouwde in 629; weduwe, politiek huwelijk; stierf na Mohammed
Safiyya bint Huyayy trouwde in 629; weduwe, gevangengenomen tijdens een veldslag; stierf na Mohammed
Maymuna bint al-Harith trouwde in 629; weduwe; stierf na Mohammed
Maria al-Qibtiyya; Egyptische (naam verwijst naar "Maria de Koptische"); ze was als slavin gegeven aan Mohammed door de heerser van Egypte. Velen beweerden dat ze slavin bleef; anderen beweerden dat ze toch deels vrijheid verkreeg; getrouwd circa tussen 628-629; ze was de moeder van Mohammeds enige zoon Ibrahim, die maar kort geleefd had en stierf in 630; stierf na Mohammed

*) Hier is het om voorde hand liggende reden verboden.
zo nu jij weer .
En dan nog dit voor elke vrouw die meerdere mannen heeft gehad om wat voor reden ook is nog geen hoer !!
Je zal maar weduwe worden op je twintigste.:jeweetog:

(leen)
18-09-10, 21:37
uw natte droom:hihi::hihi::hihi:

Met lede ogen ziet de westerling aan hoe in de straten van hun steden steeds meer jonge meiden hun haren bedekken. Met name in de volkswijken is de hoofddoek in opkomst, meer dan de helft van de europese moslima,s dragen de hoofddoek voor deze vrouwen is de bedekking een religieuze plicht ,maar ook een stil teken van protest, tegen de westerse politiek ten aanzien van Irak, Palestina en Afghanistan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Geen idee waar jij jonge meiden vandaan haalt die hun haren bedekken,
Het zal wel in jou volkswijkje zijn,
beetje stad heeft idd een wijkje voor jou soort.

btw;


Een jong islamitisch koppel zit op de bus.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hadden ze het niet koud?:lole:

super ick
18-09-10, 22:07
welke waarde heeft een vrouw als iedereen op haar heeft gekropen zoals het bij jullie meestal het geval is.


Helemaal niets, die kan je net zo goed stenigen. Weg ermee. Hoer.

John61
18-09-10, 23:27
wees eerlijk man, en stop met dat gezijk over een laag beeld van een vrouw te hebben:hihi:
welke waarde heeft een vrouw als iedereen op haar heeft gekropen zoals het bij jullie meestal het geval is.

ben je blij telkens de verlodderde ouwe hoe..... te krijgen????
zulke vrouwen zullen blij zijn na hun cariere als straatvod en oen te vinden als u die voor haar moet gaan werken.
dat moos haar toekomst verdedigen verbaast me dan ook niet.

heb verschillende westerse colega,s gehad die me de oor af klaagde over de lelijke doos die ze thuis hebben ,en die hem leeg plunderd.
ze is het allemaal niet waard vriend maar ze heeft me bij men kl....
zeggen ze dan.

over een voorwerp gesproken
bij jullie komt een vrouw niet eens in de buurt van en voorwerp te zijn.
ze word beschouwd als een lok middel
en muizen val
en lok middel om een voorwerp verkocht te krijgen.


http://www.hln.be/static/FOTO/pe/4/15/14/media_xl_925019.jpg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je hebt in ieder geval een hele grote duim........een hele grote mond, dus verder zal je niet veel voorstellen. Jammer joh.

naam
19-09-10, 07:49
uw natte droom:hihi::hihi::hihi:

Met lede ogen ziet de westerling aan hoe in de straten van hun steden steeds meer jonge meiden hun haren bedekken. Met name in de volkswijken is de hoofddoek in opkomst, meer dan de helft van de europese moslima,s dragen de hoofddoek voor deze vrouwen is de bedekking een religieuze plicht ,maar ook een stil teken van protest, tegen de westerse politiek ten aanzien van Irak, Palestina en Afghanistan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik kan mij goed voorstellen dat moslimas met Jou in de buurt een hoofddoek dragen. Je ziet vrouwen als iets om te neuken hé gele beer. Zodra jij haar ziet ben je niet meer te houden.

StevieK
19-09-10, 08:40
Ik kan mij goed voorstellen dat moslimas met Jou in de buurt een hoofddoek dragen. Je ziet vrouwen als iets om te neuken hé gele beer. Zodra jij haar ziet ben je niet meer te houden.

Dan loopt de testeronspiegel op en is ie niet meer te houden, en vlucht dan gauw in een hoekie met een fotoboekie om zijn overdruk aan te passen.

Volgens mij heeft die jochie zo'n grote waffel en nog nooit een vrouw in het echt naakt gezien, want dan mag ie ook nog niet. Hij zal wel niet getrouwd zijn dus geslachtgemeenschap zal ie ook nog niet met een vrouw gehad hebben. Ja en als dan het eten voor gehouden wordt en je mag niet happen, ja dat kan dab resulteren in een gedrag wat ie nu uitdraagt.


Vrouwen zijn volgens hem een bezit, een ding snap ik niet, ze willen zoveel mogelijk verschillende vrouwen hebben, dat is normaal, maar andersom is ze een hoer.

Hoe noem je dan een man die het met vele vrouwen doet.

(leen)
19-09-10, 08:53
Hoe noem je dan een man die het met vele vrouwen doet.

Expert in tijdelijke huwelijken.

Poosje gebruiken,als je er zat van bent even vermelden dat je wilt scheiden,
later ontkennen dat er ooit een huwelijk was,
vrouwtje gaat dan doood wegens overspel,voila,en wat nou alimentatie?

Gelukkig zijn dezelfde rechten er ook voor moslima's,nu nog ff uitvoeren..

Joesoef
19-09-10, 09:45
Expert in tijdelijke huwelijken.

Poosje gebruiken,als je er zat van bent even vermelden dat je wilt scheiden,
later ontkennen dat er ooit een huwelijk was,
vrouwtje gaat dan doood wegens overspel,voila,en wat nou alimentatie?

Gelukkig zijn dezelfde rechten er ook voor moslima's,nu nog ff uitvoeren..


:maf3:

super ick
19-09-10, 09:51
gele beer

Wel bruine beer en zwarte beer gevonden. Maar niets over een gele beer.

fisherman1969
19-09-10, 13:23
:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi:
uit welk boeregat komp jij seg :hihi::hihi::hihi:

http://www.elsevier.nl/upload/6b89a76b-60df-490a-adeb-26ddee844606_0_moslima2610.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=xyKHn-phxlQ&feature=related
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Verder geen commentaar nodig dunkt mij !
Dit is zeker wat jij bedoeld met je ,,gehuchtje ,, zonder hoofddoekje lopen =

http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/09/foto_zonder_hoofddoek_zweepsla.html
P.S JE HEBT ZEKER DIVERSE ZWEEPJES IN HUIS ??:p

fisherman1969
19-09-10, 13:32
uw natte droom:hihi::hihi::hihi:

Met lede ogen ziet de westerling aan hoe in de straten van hun steden steeds meer jonge meiden hun haren bedekken. Met name in de volkswijken is de hoofddoek in opkomst, meer dan de helft van de europese moslima,s dragen de hoofddoek voor deze vrouwen is de bedekking een religieuze plicht ,maar ook een stil teken van protest, tegen de westerse politiek ten aanzien van Irak, Palestina en Afghanistan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja dat zien we in Teheran ook. :p
Gevolg doodsangst voor jonge vrouwen ,gedwongen om hoofddoekje te dragen !
Hier een willekeurig kommentaar op de geselingen en andere martel praktijken !
:Tsja, ophanging omdat ze geen hoofddoek droeg ofzoiets. Het is triest, en dat soort momenten denk ik altijd graag aan het feit dat zo'n rechter of magistraat of welke lul die straf verzonnen heeft, waarschijnlijk zelf het hardst zou gillen en krijsen en janken als hij door de beul het schavot wordt opgesleept. En als hij dan eenmaal hangt dat hij ligt te spartelen als een klein bebaard vies speenvarkentje , dat zijn urine al verliest en zijn laatse beetje stront laat lopen.

Eke
19-09-10, 23:48
De laatste verkoopsdatum was in het jaar 1815 .__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hoezo 100 jaar geleden ? Reken eens na , Aboenoeh !
Wie is de schrijver eigenlijk van dit wankele stukje ?

In mijn optiek is het smakeloos om rivaliteit tussen Westerse vrouwen en Moslima's (al dan niet Westers)aan te wakkeren. Dat is wat dit stukje beoogt.

mark61
20-09-10, 07:24
wees eerlijk man, en stop met dat gezijk over een laag beeld van een vrouw te hebben

Varkentje, geen vrouw zal ooit iets met jou te maken willen hebben. Weet je moeder dat je hier zo stoer zit te doen? Anders kreeg je een paar flinke klappen.

Wat een site, dat ansaar. Verder van de islam dan dit kan je haast niet komen.

reallife
20-09-10, 09:05
Hoezo 100 jaar geleden ? Reken eens na , Aboenoeh !
Wie is de schrijver eigenlijk van dit wankele stukje ?

In mijn optiek is het smakeloos om rivaliteit tussen Westerse vrouwen en Moslima's (al dan niet Westers)aan te wakkeren. Dat is wat dit stukje beoogt.

Zonde van je energie om hier serieus op in te gaan Eke. Het gaat hem niet om de boodschap maar om de aandacht die hij krijgt ;)

Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk.

Eke
20-09-10, 09:32
Zonde van je energie om hier serieus op in te gaan Eke. Het gaat hem niet om de boodschap maar om de aandacht die hij krijgt ;)

Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk.


Reallife, thnx :)

fisherman1969
20-09-10, 14:03
Zonde van je energie om hier serieus op in te gaan Eke. Het gaat hem niet om de boodschap maar om de aandacht die hij krijgt ;)

Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk.

Ben het wel met je eens , maar dan moeten we ook allemaal meedoen.
Zo gauw dit net van de pot getrokken jongentje ,weer een haat Topic plaatst zou het motto moeten zijn : niet op reageren .


:)

Eke
20-09-10, 16:28
Ben het wel met je eens , maar dan moeten we ook allemaal meedoen.
Zo gauw dit net van de pot getrokken jongentje ,weer een haat Topic plaatst zou het motto moeten zijn : niet op reageren .


:)


De reden dat ik niet regelmatig reageer is dat ik momenteel niet zoveel tijd heb,Fisherman, maar in principe heb ik er geen enkel probleem mee als Aboenoeh topics plaatst die hij belangwekkend vind. Waarom zou ik ? Vrijheid van meningsuiting :)

Je moest eens weten wat voor dommigheid er over moslima's in de wereld wordt gebracht.
Maar het mag dus wel benoemd worden..als iets van elke kant rammelt.


Ik bedankte Reallife omdat ze me hielp te herinneren dat er nog meer "reallife werk" ligt te wachten en ben dus vlot aan de slag gegaan.Voor zover er niet weer andere dingen tussen kwamen. :hihi:

De naaimachine staat nog aan....... groetjes , tot schrijfs !

reallife
20-09-10, 19:38
.


Ik bedankte Reallife omdat ze me hielp te herinneren dat er nog meer "reallife werk" ligt te wachten en ben dus vlot aan de slag gegaan.Voor zover er niet weer andere dingen tussen kwamen. :hihi:

De naaimachine staat nog aan....... groetjes , tot schrijfs !

Vond mezelf al zo vrijpostig :o

Mijn moeder doet dat ook zo graag, kleding zelf maken :) Af en toe kijk ik haar eens lief aan en dan maakt ze ook nog wat voor mij. Ik heb er geen geduld voor. Ja één keer vind ik het leuk. Twee keer ook nog wel maar daarna heb ik het wel weer gezien :hihi:

fisherman1969
20-09-10, 21:17
De reden dat ik niet regelmatig reageer is dat ik momenteel niet zoveel tijd heb,Fisherman, maar in principe heb ik er geen enkel probleem mee als Aboenoeh topics plaatst die hij belangwekkend vind. Waarom zou ik ? Vrijheid van meningsuiting :)

Je moest eens weten wat voor dommigheid er over moslima's in de wereld wordt gebracht.
Maar het mag dus wel benoemd worden..als iets van elke kant rammelt.


Ik bedankte Reallife omdat ze me hielp te herinneren dat er nog meer "reallife werk" ligt te wachten en ben dus vlot aan de slag gegaan.Voor zover er niet weer andere dingen tussen kwamen. :hihi:

De naaimachine staat nog aan....... groetjes , tot schrijfs !

Als er over Moslima,s spottend en onwaar wordt geschreven dan haak ik ook daar op in.
Maar je hebt gelijk laat hem maar gaan vrijheid blijheid !
:)

Eke
21-09-10, 17:16
Vond mezelf al zo vrijpostig :o

:

leuk juist juist !

Eke
21-09-10, 17:18
Als er over Moslima,s spottend en onwaar wordt geschreven dan haak ik ook daar op in.

:)

Dat weet ik van je. Je probeert eerlijk en onpartijdig te reageren !!!!

indoboy
21-09-10, 18:22
Mijn boodschap aan mijn beste broeders en zusters in Islam:



Alvorens jullie reageren op het commentaar en de kritiek van de mensen die het niet met dit artikel eens zijn adviseer ik jullie om eerst de nodige kennis op te doen van de islam en wat de islam over dit standpunt zegt,



Ik verzoek jullie dan ook niet te komen met persoonlijke meningen maar met Ahadith (verhalen over de profeet Mohammed (saws)(vrede en zegeningen zijn met hem)) en Ayat (verzen uit de Koran).



En pas op met wat je zegt!

Ik weet uit ervaring dat een groot gedeelte van alle mensen die vragen stellen over islam dit slechts en alleen doen om dit tegen jou te gebruiken in het geval zij het er niet mee eens zijn.



De vijand van kennis is niet onwetendheid,

Maar de illusie van kennis,



Steven Hawking




Oorspronkelijk geplaatst door aboenoeh



(...) westerse beterweters (...)






Oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao



Ik weet inderdaad veel meer van levens- en wereldbeschouwing af dan Mohammed, zoals velen met mij.



Zoals deze persoon die denkt meer te weten over levens- en wereldbeschouwing dan Mohammed (saws).



Ik bedoel, kom op?:haha:



Met alle respect naar u Olive Yao maar ik zal even vrij zijn om Bernard Shaw winnaar van de Nobelprijs van literatuur te citeren;



"Hij moet de Redder van de mensheid genoemd worden.

Indien een man als hij de alleenheerschappij van de moderne wereld zou bezitten, dan zou hij succesvol zijn in het oplossen van alle problemen op een manier die vrede en geluk zou brengen - dit geloof ik waarlijk."



Bron: The genuine Islaam, Singapore, Vol. 1 No. X 1936.



Inderdaad, dit gaat over onze geliefde Profeet Mohammed (saws), dus voor degene die het beter denken te weten dan de laatste Profeet van Allah (swt), doe uzelf en mij een lol, doen het niet.:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moos1
21-09-10, 18:27
Alvorens jullie reageren op het commentaar en de kritiek van de mensen die het niet met dit artikel eens zijn adviseer ik jullie om eerst de nodige kennis op te doen van de islam en wat de islam over dit standpunt zegt,
Ik denk eerlijk gezegd dat het wellicht handiger zal zijn om eens wat kennis op te doen over het leven van westerse vrouwen?

Dat is tenslotte het onderwerp.
Ik zie niet in wat kennis van islam te maken heeft met westerse vrouwen?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

indoboy
21-09-10, 19:55
Ik denk eerlijk gezegd dat het wellicht handiger zal zijn om eens wat kennis op te doen over het leven van westerse vrouwen?

Dat is tenslotte het onderwerp.
Ik zie niet in wat kennis van islam te maken heeft met westerse vrouwen?

Ik lever geen kritiek op het artikel over de westerse vrouw, ik lever kritiek op de moslima's die reageren op het commentaar dat geleverd wordt op het artikel,

Aangezien er 9 van de 10 keer gereageerd wordt (door mensen die het niet met het artikel eens zijn) met argumentering over de levenswijze van de islamitische vrouw (om de zogenaamde "Vrijheid" van de westerse vrouw te verdedigen), en hier meerdere malen op wordt gereageerd (door Moslima's (mijn lieve zusjes)) met hun persoonlijke mening, mijn commentaar was dus gericht op deze moslima's en staat buiten het artikel.

Verder bestaat 95% van het artikel uit statistieken en feiten, dat betekent dat als het artikel op de waarheid gebaseerd is er wel degelijk kennis is opgedaan over het leven van de gemiddelde Westerse vrouw,

En aangezien ik me hier verschrikkelijk aan irriteer wil ik graag iedereen verzoeken om niet de ander woorden in de mond te leggen en elkaars levenswijze met verschrikkelijk domme opmerkingen over borsten en sleutelgaten beledigen (Gadverdamme wat kinderachtig en laag).
Ik bedoel we zijn tenslotte allemaal volwassen toch? (hoop ik dan)
Bij voorbaat dank.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moos1
21-09-10, 20:17
Beste Indoboy, wat is een "gemiddelde westerse vrouw"?

Ik ken heel veel westerse vrouwen (ik ben er zelf 1, mijn moeder was er 1 etc) en ik ken niet 1 westerse vrouw die voldoet aan de beschrijving zoals die gegeven wordt in dit stuk en zoals (naar ik geleerd heb) de gangbare gedeachtes zijn zijn over "westerse vrouwen".



Ik heb ook gemerkt dat (de meeste) moslims totaal niet geïntersseerd zijn in de waarheid betreffende de westerse vrouw.

Ik heb ook de filmpjes gezien op youtube van islamitische geleerden die uitleggen hoe een westerse vrouw in elkaar zit en hoe ze moet leven als een genruiksvoorwerp dat te allen tijde zomaar op straat als een hoer gebruikt kan worden. Ook heb ik begrepen dat de islamitische visie mbr westerse vrouwen inhoudt dat westerse vrouwen een dergelijk leven ook ambieren.....en dat blijkt dan doordat westerse vrouwen het wagen hun hoofdhaar te tonen.



Wanneer dan westerse vrouwen ageren tegen dergelijke walgelijke beschuldigingen krijgen we eklen wscheldwoorden en verwensingen naar ons hoofd.



Dergelijke topics zijn walgelijk. Vooral gezien het feit dat moslims geen bal afweten van kafir. Moslims gaan niet met kafir om, zijn totaal niet geïnteresseerd in het leven van kafir maar hebben wel de waarheid in pacht over diezelfde kafir.



Kennis over hoe kafir leven haal je niet uit de koran of uit preken van een imam in verweggistan die nog nooit een westerse vrouw in levende lijve gezien heeft maar enkel door direct contact met kafir.



Daarom zit ik op islamitische fora en praat ik met mijn buurvrouw (in burka) om een eerlijk beeld te krijgen en niet af te gaan op "van horen zeggen".



Ik zou het zeer prettig vinden wanneer moslims ook eens de moeite zouden nemen om te ontdekken wat over kafir(hoeren) gezegd wordt ook werkelijk waar is.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

indoboy
21-09-10, 21:33
Beste Indoboy, wat is een "gemiddelde westerse vrouw"?
Ik ken heel veel westerse vrouwen (ik ben er zelf 1, mijn moeder was er 1 etc) en ik ken niet 1 westerse vrouw die voldoet aan de beschrijving zoals die gegeven wordt in dit stuk en zoals (naar ik geleerd heb) de gangbare gedeachtes zijn zijn over "westerse vrouwen".

Ik heb ook gemerkt dat (de meeste) moslims totaal niet geïntersseerd zijn in de waarheid betreffende de westerse vrouw.
Ik heb ook de filmpjes gezien op youtube van islamitische geleerden die uitleggen hoe een westerse vrouw in elkaar zit en hoe ze moet leven als een genruiksvoorwerp dat te allen tijde zomaar op straat als een hoer gebruikt kan worden. Ook heb ik begrepen dat de islamitische visie mbr westerse vrouwen inhoudt dat westerse vrouwen een dergelijk leven ook ambieren.....en dat blijkt dan doordat westerse vrouwen het wagen hun hoofdhaar te tonen.

Wanneer dan westerse vrouwen ageren tegen dergelijke walgelijke beschuldigingen krijgen we eklen wscheldwoorden en verwensingen naar ons hoofd.

Dergelijke topics zijn walgelijk. Vooral gezien het feit dat moslims geen bal afweten van kafir. Moslims gaan niet met kafir om, zijn totaal niet geïnteresseerd in het leven van kafir maar hebben wel de waarheid in pacht over diezelfde kafir.

Kennis over hoe kafir leven haal je niet uit de koran of uit preken van een imam in verweggistan die nog nooit een westerse vrouw in levende lijve gezien heeft maar enkel door direct contact met kafir.

Daarom zit ik op islamitische fora en praat ik met mijn buurvrouw (in burka) om een eerlijk beeld te krijgen en niet af te gaan op "van horen zeggen".

Ik zou het zeer prettig vinden wanneer moslims ook eens de moeite zouden nemen om te ontdekken wat over kafir(hoeren) gezegd wordt ook werkelijk waar is.

Oke nou in dat geval ben ik blij u te kunnen vertellen dat u met mij heel goed kunt praten aangezien ik 16 jaar door het leven ben gegaan als kafir:D
Alle vrouwen in mijn familie inclusief mijn moeder zijn een westerse vrouwen,
Ik heb om het zacht uit te drukken meer dan genoeg kennis over de westerse of om het nog beter te stellen de Niet-Islamitische vrouw.

Dat oelema (islamitische geleerden) oordelen over iets waarover zij niet bevoegd zijn om te oordelen staat buiten de islam en wat deze ons leert.

U zal in het vervolg toch echt moeten leren kijken naar wat de islam ons moslims leert en niet naar de daden van enkele moslims of enkele groepen moslims.

Als een PVV'er een racist is maakt dit de PVV een racistische partij?
Nee en zo geld het ook voor Islam en als een moslim zijn vrouw slaat wil niet zeggen dat de Islam een Vrouwen slaande Religie is.

Ik kan u vertellen dat ik het niet eens ben met wat sommige moslims doen door over andere mensen te oordelen laat staan door mensen uit te schelden.
Dit is ook niet wat de Islam ons leert, zoals vaker gezegd is de islam een religie van vrede.
Het klopt dat dit veelal niet gepraktiseerd wordt in dit betreur ik dan ook ten zeerste.
De Islam leert ons moslims dan ook om ELK mens (jood christen atheïst noem maar op) met respect te behandelen en vriendelijk met hen om te gaan, tenslotte zijn we allemaal schepselen van Allah (swt).
Islam verbiedt ons om over mensen te oordelen zonder hier duidelijk bewijs voor te hebben en uit te schelden voor keuzes die zij maken.


Als ik u van foute informatie heb verschaft vraag ik u en Allah (swt) mij te vergeven.


:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
21-09-10, 22:58
Beste Indoboy, wat is een "gemiddelde westerse vrouw"?
Ik ken heel veel westerse vrouwen (ik ben er zelf 1, mijn moeder was er 1 etc) en ik ken niet 1 westerse vrouw die voldoet aan de beschrijving zoals die gegeven wordt in dit stuk en zoals (naar ik geleerd heb) de gangbare gedeachtes zijn zijn over "westerse vrouwen".

Ik heb ook gemerkt dat (de meeste) moslims totaal niet geïntersseerd zijn in de waarheid betreffende de westerse vrouw.
Ik heb ook de filmpjes gezien op youtube van islamitische geleerden die uitleggen hoe een westerse vrouw in elkaar zit en hoe ze moet leven als een genruiksvoorwerp dat te allen tijde zomaar op straat als een hoer gebruikt kan worden. Ook heb ik begrepen dat de islamitische visie mbr westerse vrouwen inhoudt dat westerse vrouwen een dergelijk leven ook ambieren.....en dat blijkt dan doordat westerse vrouwen het wagen hun hoofdhaar te tonen.

Wanneer dan westerse vrouwen ageren tegen dergelijke walgelijke beschuldigingen krijgen we eklen wscheldwoorden en verwensingen naar ons hoofd.

Dergelijke topics zijn walgelijk. Vooral gezien het feit dat moslims geen bal afweten van kafir. Moslims gaan niet met kafir om, zijn totaal niet geïnteresseerd in het leven van kafir maar hebben wel de waarheid in pacht over diezelfde kafir.

Kennis over hoe kafir leven haal je niet uit de koran of uit preken van een imam in verweggistan die nog nooit een westerse vrouw in levende lijve gezien heeft maar enkel door direct contact met kafir.

Daarom zit ik op islamitische fora en praat ik met mijn buurvrouw (in burka) om een eerlijk beeld te krijgen en niet af te gaan op "van horen zeggen".

Ik zou het zeer prettig vinden wanneer moslims ook eens de moeite zouden nemen om te ontdekken wat over kafir(hoeren) gezegd wordt ook werkelijk waar is.



waar haal je die info vandaan meid

de meeste moslims gaan wel met kafir om en hebben die ook zeker in de familie en dus weten ze wel degelijk hoe ze in elkaar zitten

wat je vaak ziet is dat de bekeerde vrouwen juist de meeste afstand van de kafir nemen en zich strikt aan islamitische regels houden juist omdat ze weten hoe het voelde toen ze nog kafir waren
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
21-09-10, 23:18
En ik kan het beamen !:D



(man zijnde dan he):hihi:









ben je ook bekeerd ?

ik ben bekeerd alhamdullilah maar ik weet maar al te goed hoe ik er nu aan toe was zonder islam :D



er is onder de islamitische jeugd ook een soort islamhype aan de gang en het praktiseren komt gelukkig steeds meer terug naar boven



je ziet t overal om je heen.. ook de ergste straatratjes onder de turken en marokkanen etc. (die we nu veel zien) worden op latere leeftijd vaak opeens de beste moslims :)



door de zonden zelf te hebben begaan merken ze achteraf wel waarom het eigenlijk haram was
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

indoboy
22-09-10, 00:40
ben je ook bekeerd ?

Na3am Elhamdolillah:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
22-09-10, 03:00
Na3am Elhamdolillah:D

Hoezo "ook" ben jij ook bekeerd dan?



jep, hamdullilah wel ja :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

indoboy
22-09-10, 03:39
jep, hamdullilah wel ja :hihi:



hoe kwam je erop ?



Alhamdolillah Rabbi Al 3lamien.



Hoe bedoel je hoe kwam je erop?

om me naar Islam te bekeren oela?



Mag ik vragen hoelang je nu Insh'Allah ta3ela moslima bent?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
22-09-10, 03:42
Alhamdolillah Rabbi Al 3lamien.

Hoe bedoel je hoe kwam je erop?
om me naar Islam te bekeren oela?

Mag ik vragen hoelang je nu Insh'Allah ta3ela moslima bent?



ja hoe kwam je erop om tot islam te bekeren of om je erin te gaan verdiepen

uhm ik ben nu 19 en was bekeerd op begin 14 dus iets van 5 en half jaar en hoelang jij ?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

indoboy
22-09-10, 03:52
ja hoe kwam je erop om tot islam te bekeren of om je erin te gaan verdiepen

uhm ik ben nu 19 en was bekeerd op begin 14 dus iets van 5 en half jaar en hoelang jij ?

Macha'Allah Azza wa Djall,

wauw wat jong zeg, ik ben jaloers!

ik ben sinds 22 december 2009 bekeerd dus dat maakt nu precies 9 maanden:D

Allahu Akbar.

En mijn verhaal hoe ik naar Islam ben gekomen is tamelijk lang.
Ik ga nu Insh'Allah ta3ela naar moskee en daarna slapen,
Insh'Allah ta3ela vertel ik het je morgen.

Moge Allah Azza wa Djall over je waken, Amien ya Rabbi Al 3lamien.

Salamoe 3likoum wara7matullahi ta3ela wa barakatu.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
22-09-10, 04:16
Macha'Allah Azza wa Djall,

wauw wat jong zeg, ik ben jaloers!

ik ben sinds 22 december 2009 bekeerd dus dat maakt nu precies 9 maanden:D

Allahu Akbar.

En mijn verhaal hoe ik naar Islam ben gekomen is tamelijk lang.
Ik ga nu Insh'Allah ta3ela naar moskee en daarna slapen,
Insh'Allah ta3ela vertel ik het je morgen.

Moge Allah Azza wa Djall over je waken, Amien ya Rabbi Al 3lamien.

Salamoe 3likoum wara7matullahi ta3ela wa barakatu.




ja kwas wel jong maar liep er vroeg tegenaan via internet, voor mij voelt het eigenlijk niet als een bekering omdat ik er net als geboren moslims mee door mn puberteit en al ben heen gegaan en kon meevasten en bedekken etc. van gewenste leeftijd :hihi:
het is nu echt gewoon standaard iets dat in me zit en bij alles wat ik hoor of zie betrek ik islam er gelijk bij (best een grote obsessie)

maar mashaAllah ben benieuwd naar je verhaal, hoe oud was je toen je bekeerde ?
kvind t wel extreem goed van je dat je al zoveel weet over islam in 9 maanden tijd en dat je ook naar de moskee gaat bij het fajr gebed !!


ik doe het altijd thuis want voel me niet op mn gemak in de soort van moskee hier en is ook best nog ver :gniffel:
maar tis hier nu ook tijd dus ik lees je verhaal morge wel inshaAllah

wa aleykum salaam wa rahmatullahi wa barakatuh :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
22-09-10, 07:28
[...]ik ben nu 19 en was bekeerd op begin 14 dus iets van 5 en half jaar en hoelang jij ?
Valt me niks tegen. Ik had de gemiddelde leeftijd van Ansaarleden op 13 ingeschat.

Joesoef
22-09-10, 07:46
Valt me niks tegen. Ik had de gemiddelde leeftijd van Ansaarleden op 13 ingeschat.


Wat ben jij mild op de vroege morgen, je wordt oud!

moos1
22-09-10, 08:44
Oke nou in dat geval ben ik blij u te kunnen vertellen dat u met mij heel goed kunt praten aangezien ik 16 jaar door het leven ben gegaan als kafir:D
Alle vrouwen in mijn familie inclusief mijn moeder zijn een westerse vrouwen,
Ik heb om het zacht uit te drukken meer dan genoeg kennis over de westerse of om het nog beter te stellen de Niet-Islamitische vrouw.
Er zijn veel bekeerden. Ik vraag mij echter af waarom die "bekeerden", die dus uit ervaring weten hoe het zit met westerse vrouwen, geen enkele moeite doen om die rare verhaaltjes die over westerse vrouwen de ronde doen recht te zetten?
Nee, vaak doen ze er zelfs een schepje bovenop door de westerse vrouw als nog verderflijker neer te zetten.

Buiten dat vind ik de term "DE westserse vrouw" nogal misplaatst. Er bestaat geen "DE westerse vrouw", iedere vrouw is een individu. Er bestaan gen regeltjes waar een westerse vrouw zich aan heeft te houden; die regeltjes bepaalt ze zelf. "DE" slaat dus helemaal nergens op.


Dat oelema (islamitische geleerden) oordelen over iets waarover zij niet bevoegd zijn om te oordelen staat buiten de islam en wat deze ons leert.

U zal in het vervolg toch echt moeten leren kijken naar wat de islam ons moslims leert en niet naar de daden van enkele moslims of enkele groepen moslims.
Ik heb begrepen dat de geleerden het voorbeeld zijn voor de volgelingen. Ik kijk naar daden van mensen en niet naar "wat ze eigenlijk hadden moeten doen". Dat laatste heeft namelijk niemand iets aan; daden is wat telt.

Ik denk dan ook dat het beeld dat veel (jonge) moslims hebben van westerse vrouwen gevoed wordt door topics als deze en de absurde uitspraken van "geleerden".
Wanneer jonge mannen hun leven lang horen dat vrouwen zonder hoofddoek hoeren zijn en dat alle westerse vrouwen gebruiksvoorwerpen zijn dan verbaast het mij niet dat er geen greinte respect is voor westerse vrouwen en dat verkrachting van westerse vrouwen/meisjes helemaal niet erg is; ze vragen er om.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
22-09-10, 09:14
Schrijf er een boek over.

Misschien is 'van hoer naar hoofddoek' een leuke titel.

Eke
22-09-10, 11:27
Schrijf er een boek over.

Misschien is 'van hoer naar hoofddoek' een leuke titel.




Mss is het boek "Tien tellen nadenken voordat ik grappig ben " iets voor jou om te schrijven, ouwe kickbokser.;)

super ick
22-09-10, 11:38
Mss is het boek "Tien tellen nadenken voordat ik grappig ben " iets voor jou om te schrijven, ouwe kickbokser.;)

Ik zou wel willen maar voel die humoraanvallen nooit vooraf aankomen. :turkije:

Mantha-Moslim
22-09-10, 14:59
Er zijn veel bekeerden. Ik vraag mij echter af waarom die "bekeerden", die dus uit ervaring weten hoe het zit met westerse vrouwen, geen enkele moeite doen om die rare verhaaltjes die over westerse vrouwen de ronde doen recht te zetten?
Nee, vaak doen ze er zelfs een schepje bovenop door de westerse vrouw als nog verderflijker neer te zetten.

Buiten dat vind ik de term "DE westserse vrouw" nogal misplaatst. Er bestaat geen "DE westerse vrouw", iedere vrouw is een individu. Er bestaan gen regeltjes waar een westerse vrouw zich aan heeft te houden; die regeltjes bepaalt ze zelf. "DE" slaat dus helemaal nergens op.


Ik heb begrepen dat de geleerden het voorbeeld zijn voor de volgelingen. Ik kijk naar daden van mensen en niet naar "wat ze eigenlijk hadden moeten doen". Dat laatste heeft namelijk niemand iets aan; daden is wat telt.

Ik denk dan ook dat het beeld dat veel (jonge) moslims hebben van westerse vrouwen gevoed wordt door topics als deze en de absurde uitspraken van "geleerden".
Wanneer jonge mannen hun leven lang horen dat vrouwen zonder hoofddoek hoeren zijn en dat alle westerse vrouwen gebruiksvoorwerpen zijn dan verbaast het mij niet dat er geen greinte respect is voor westerse vrouwen en dat verkrachting van westerse vrouwen/meisjes helemaal niet erg is; ze vragen er om.




De Quran en Mohammed vzmh zijn het voorbeeld van de moslims en iedere moslim kan zelf kiezen of ie het wel of niet met een ''geleerde'' eens is behalve als hij met feiten uit de Quran of hadith zelf komt

Als je naar de daden van mensen kijkt en niet naar wat ze eigenlijk hadden moeten doen moetje ook niet komen met termen als jonge moslims.. dat telt dan niet meer mee want ze handelen niet als moslims..

ik ben het er trouwens wel mee eens dat sommige geleerden het teveel op anderen steken door steeds hun dit hun dat te roepen terwijl we eigenlijk naar onszelf moeten kijken
ik weet dat ze het als voorbeeld willen gebruiken dat het nadelig is enzo maar dat kunnen ze ook doen door een moslima aan te halen die gezondigd heeft (dat word ook steeds vaker gedaan gelukkig)

ongelovige vrouwen verkrachten ? :eek:
seks of lichamelijk contact is niet toegestaan buiten het huwelijk, sommige moslims geven vrouwen nog geen eens een hand.. kzie het niet gebeuren dat ze ze dan wel gaan verkrachten

ben jij daar bang voor als je naast een man met een baardje staat die verder niet eens naar jouw kijkt dat hij je dan opeens gaat verkrachten :hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sjo
22-09-10, 21:54
ja kwas wel jong maar liep er vroeg tegenaan via internet, voor mij voelt het eigenlijk niet als een bekering omdat ik er net als geboren moslims mee door mn puberteit en al ben heen gegaan en kon meevasten en bedekken etc. van gewenste leeftijd :hihi:
het is nu echt gewoon standaard iets dat in me zit en bij alles wat ik hoor of zie betrek ik islam er gelijk bij (best een grote obsessie)[/URL]

Nou zie je dus zelf hoe levensgevaarlijk dat internet is voor pubers.

gr.
sjo

indoboy
22-09-10, 23:46
Oke nu ga ik overall even direct op in,

Oorspronkelijk geplaatst door moos
Er zijn veel bekeerden. Ik vraag mij echter af waarom die "bekeerden", die dus uit ervaring weten hoe het zit met westerse vrouwen, geen enkele moeite doen om die rare verhaaltjes die over westerse vrouwen de ronde doen recht te zetten?
Nee, vaak doen ze er zelfs een schepje bovenop door de westerse vrouw als nog verderflijker neer te zetten.


Klopt, maar aangezien bekeerlingen vaak de Islam tot op de letter volgen zijn wij bang om ook maar de kleinste leugen te vertellen.
Dan zal er misschien wel een kern van waarheid in zitten in wat wij zeggen of niet?

Woont u in een grote stad? dan adviseer ik u om een na 12 het centrum in te gaan en een goed te kijken,
Wat u daar zal vinden zal u namelijk schokken; meiden van van 12 Dronken, Rokend, kleding alsof ze op de wallen werken,
(omdat we het nu over vrouwen hebben zal ik het hierbij laten maar natuurlijk vind ik het van de jongens precies hetzelfde.
Met zelf respect lager dan de grond, geen greintje fatsoen.
en dat wordt later een goede moeder?

geeft u daar zelf maar antwoord op.


Buiten dat vind ik de term "DE westserse vrouw" nogal misplaatst. Er bestaat geen "DE westerse vrouw", iedere vrouw is een individu. Er bestaan gen regeltjes waar een westerse vrouw zich aan heeft te houden; die regeltjes bepaalt ze zelf. "DE" slaat dus helemaal nergens op.

Vertel mij aub iets wat ik NIET weet voortaan.

De niet Islamitisch praktiserende vrouw, zo beter?
het verandert het onderwerp helaas niet en we hebben het nog steeds over dezelfde groep mensen, de naam is totaal niet relevant.[/U]



Ik heb begrepen dat de geleerden het voorbeeld zijn voor de volgelingen. Ik kijk naar daden van mensen en niet naar "wat ze eigenlijk hadden moeten doen". Dat laatste heeft namelijk niemand iets aan; daden is wat telt.

Fout, De Profeet Mohammed (saws) dient het voorbeeld te zijn van elke moslim,
Nu zijn er helaas al rond de 70 stromingen in de Islam de die niet meer doen zoals hen voorgeschreven is.

Oke van mij mag u daar naar kijken, maar dan is mijn advies aan uw nooit een uitspraak te doen over de Islam maar over individuen en hun daden, en dan ook het feit dat zij moslim zijn totaal erbuiten laten.

Aangezien zij niet handelen naar hetgeen dat hun is voorgeschreven (Islam) dient u ook hetgeen dat hun is voorgeschreven NIET mee te rekenen in uw oordeel over hun handelen:)


Ik denk dan ook dat het beeld dat veel (jonge) moslims hebben van westerse vrouwen gevoed wordt door topics als deze en de absurde uitspraken van "geleerden".
Wanneer jonge mannen hun leven lang horen dat vrouwen zonder hoofddoek hoeren zijn en dat alle westerse vrouwen gebruiksvoorwerpen zijn dan verbaast het mij niet dat er geen greinte respect is voor westerse vrouwen en dat verkrachting van westerse vrouwen/meisjes helemaal niet erg is; ze vragen er om.


Denk er maar op los, ook al bent u er 100% van overtuigd verandert dit de waarheid van het onderwerp niet,
Probeer dus niet te denken, probeer te weten.

Vraag aan u, wie heeft u verteld dat:
Jonge mannen hun hele leven lang te horen krijgen dat vrouwen zonder hoofddoek hoeren zijn?
En dat zij te horen krijgen dat alle westerse vrouwen gebruiksvoorwerpen zijn?
En dat verkrachting van westerse vrouwen/meisjes helemaal niet erg is; ze vragen er om?

Als u ELKE Jonge moslim man dit gevraagd zou hebben, bestaat de mogelijkheid dat dit waar is.
Echter;
Klopt hier niks van!



Even iets persoonlijks,
Als u hier komt om beschuldigingen te maken over jonge mannen en wat u denk dat hun denkwijze is,
doe het aub ergens anders.

En als u daarmee klaar bent en een keertje misschien een beetje informatie opdoen over Islam zonder dat iedereen de hele tijd de vinger naar elkaar loopt te wijzen, Dan heet ik u van harte welkom:D

Als ik een heel sterk huis bouw op een slechte fundering en ik ga stenen op dit huis gooien wat gebeurt er dan?
Dan zal dit huis uiteindelijk omvallen.

En als ik heel sterk huis bouw op een goede fundering en ik ga stenen op dit huis gooien?
Dan gebeurt er niks!

Ik ben het huis en de Islam is mijn fundering, en de Islam is de beste fundering!

Discussie? Ik zou er niet aan beginnen.:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
23-09-10, 05:37
Schrijf er een boek over.

Misschien is 'van hoer naar hoofddoek' een leuke titel.


Stoer.


Jij houdt van provoceren, waar hoop jij op, conflicten? Er is niet eens een reden voor.

moos1
23-09-10, 06:13
ben jij daar bang voor als je naast een man met een baardje staat die verder niet eens naar jouw kijkt dat hij je dan opeens gaat verkrachten :hihi::hihi:
En dit is dan weer het enige dat er komt.
Een man met een baardje zal mij inderdaad niet aankijken.... ik schijn behoorlijk minachtend te kunnen kijken....hij zal mij al helemaal niets doen omdat ik geen onderdanige houding heb.....:D

Enige inhoudelijke reactie blijft achterwege...of het moet zijn.... "mensen die dat doen zijn geen moslims..want... het mag niet".

Dan zijn mensen die door rood rijden dus geen Nederlandanders,....want... het mag niet.

Ik geef het op en trek mijn eigen conclusies.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
23-09-10, 07:24
Klopt, maar aangezien bekeerlingen vaak de Islam tot op de letter volgen zijn wij bang om ook maar de kleinste leugen te vertellen.
Dan zal er misschien wel een kern van waarheid in zitten in wat wij zeggen of niet?



Het kan ook gewoon domheid zijn. Waarom zijn bekeerlingen zo bang?



Woont u in een grote stad? dan adviseer ik u om een na 12 het centrum in te gaan en een goed te kijken,
Wat u daar zal vinden zal u namelijk schokken; meiden van van 12 Dronken, Rokend, kleding alsof ze op de wallen werken,
(omdat we het nu over vrouwen hebben zal ik het hierbij laten maar natuurlijk vind ik het van de jongens precies hetzelfde.
Met zelf respect lager dan de grond, geen greintje fatsoen.
en dat wordt later een goede moeder?


Ik woon in Amsterdam, ik ken het beeld niet wat jij schetst.
Kom jij wel eens in de grote stad, het klinkt namelijk erg cliché.




De niet Islamitisch praktiserende vrouw, zo beter?
het verandert het onderwerp helaas niet en we hebben het nog steeds over dezelfde groep mensen, de naam is totaal niet relevant.


Wat is jouw beeld van de niet praktiserende vrouw? Zijn die allemaal hetzelfde?
Wat vind je van een vrouw zonder hoofddoek?



Oke van mij mag u daar naar kijken, maar dan is mijn advies aan uw nooit een uitspraak te doen over de Islam maar over individuen en hun daden, en dan ook het feit dat zij moslim zijn totaal erbuiten laten.

Zelf heb je het over de westerse vrouw als groep. Wat is het verschil?




Discussie? Ik zou er niet aan beginnen.:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Waarom zit je dan op een discussieforum? :maf2:

Joesoef
23-09-10, 09:30
Woont u in een grote stad? dan adviseer ik u om een na 12 het centrum in te gaan en een goed te kijken,
Wat u daar zal vinden zal u namelijk schokken; meiden van van 12 Dronken, Rokend, kleding alsof ze op de wallen werken,


Ik woon al tig jaar hartje centrum tussen alle uitgaansgebieden. Het beeld wat jij schets heb ik nog nooit gezien, nog nooit.

mark61
23-09-10, 11:22
Discussie? Ik zou er niet aan beginnen.:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Nee, dat blijkt wel. Je komt op een discussieforum leugens ophangen en vervolgens wil je er niet over praten :hihi: En dan roepen dat je zó vroom bent dat je noooooit zou liegen.

Je bent een grapje. Ietwat sneu, maar toch, een grapje.

Iznogoodh
23-09-10, 12:53
Ik ben zo vrij...is in de realiteit niets anders dan, ik ben zo vrij om mij op alle gebieden te laten uitbuiten.
l[/URL]Met vrijheid moet je kunnen omgaan. Alleen labiele mensen laten zich gek maken of zoeken heil in strakke regeltjes uit de 7e eeuw. Hoeren vind je ook in Mekka.

IslamicRose
23-09-10, 16:25
:stoned: ...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mantha-Moslim
23-09-10, 22:00
En dit is dan weer het enige dat er komt.

Een man met een baardje zal mij inderdaad niet aankijken.... ik schijn behoorlijk minachtend te kunnen kijken....hij zal mij al helemaal niets doen omdat ik geen onderdanige houding heb.....:D



Enige inhoudelijke reactie blijft achterwege...of het moet zijn.... "mensen die dat doen zijn geen moslims..want... het mag niet".



Dan zijn mensen die door rood rijden dus geen Nederlandanders,....want... het mag niet.



Ik geef het op en trek mijn eigen conclusies.







je zal mij nooit horen zeggen dat iemand wel of geen moslim is, ik zei alleen dat als je werkelijk alleen naar de daden van mensen wilt kijken en niet naar wat ze eigenlijk hadden moeten doen.. ja dan hoef je natuurlijk datgene wat ze eigenlijk hadden moeten doen er ook niet bij te betrekken



nogmaals het is haram om iemand te verkrachten dus dat zal zoiezo niet gebeuren ookal zag je er nog zo ''onderdanig'' uit, een onderdanige houding is meestal ook geen reden of excuus om iemand zomaar te verkrachten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

indoboy
24-09-10, 00:47
Het kan ook gewoon domheid zijn. Waarom zijn bekeerlingen zo bang?


Ja laten we gaan gokken wat het is:jammer:

Waarom nou gelijk oordelen over een groep mensen?
Is dat dan wat men verstandig noemt?
Waarom bang als ik vragen mag?




Ik woon in Amsterdam, ik ken het beeld niet wat jij schetst.

Kom jij wel eens in de grote stad, het klinkt namelijk erg cliché.


Oke, Ik wel,

Ik probeer er tegenwoordig weg te blijven.







Wat is jouw beeld van de niet praktiserende vrouw? Zijn die allemaal hetzelfde?

Wat vind je van een vrouw zonder hoofddoek?

Mijn beeld van de niet praktiserende vrouw is een vrouw die de Islam niet gepraktiseerd, lijkt me vrij simpel.
Nee maar ze zijn in 1 ding allemaal hetzefde, ze practiseren de Islam niet.

Een vrouw zonder hoofddoek is een een vrouw die de verplichten van Allah (swt) niet nakomt en ik VIND niks van haar.






Zelf heb je het over de westerse vrouw als groep. Wat is het verschil?

Oke, kijk nog een keer goed naar citaat die u aanhaalt, en kijk daarna nog eens goed naar de vraag die u stelt.

En vraag het dan nog een keertje wat duidelijker, ik kan er geen ei van bakken namelijk.





Waarom zit je dan op een discussieforum? :maf2:

Om te discussiëren?
Mijn advies is alleen doe het niet:)







Ik woon al tig jaar hartje centrum tussen alle uitgaansgebieden. Het beeld wat jij schets heb ik nog nooit gezien, nog nooit.







Oke, Ik wel, enkele van mijn klasgenoten ook.
Deze en ook andere klasgenoten zijn het over 1 ding eens.
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren :haha: (Allemaal volbloed Hollandse niet moslims.)
Ik ben het daarover niet met ze eens.



Nee, dat blijkt wel. Je komt op een discussieforum leugens ophangen en vervolgens wil je er niet over praten :hihi:



Je bent een grapje. Ietwat sneu, maar toch, een grapje.






Wat ben ik blij dat ik jou heb om het me te vertellen!:hihi:

Vertel een Mark, waarom beschuldig jij mij van liegen?

Och ik ben zo sneu, heb medelijden:haha:




En dit is dan weer het enige dat er komt.
Een man met een baardje zal mij inderdaad niet aankijken.... ik schijn behoorlijk minachtend te kunnen kijken....hij zal mij al helemaal niets doen omdat ik geen onderdanige houding heb.....:D

Enige inhoudelijke reactie blijft achterwege...of het moet zijn.... "mensen die dat doen zijn geen moslims..want... het mag niet".

Dan zijn mensen die door rood rijden dus geen Nederlandanders,....want... het mag niet.

Ik geef het op en trek mijn eigen conclusies.

Krijg ik nog Reactie?

Ik zou het niet adviseren, Eigen conclusies trekken.
Zal waarschijnlijk problemen veroorzaken,
Plus, het is gewoon dom.

Ajuu:)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John61
24-09-10, 05:37
[U]

Ik wel, enkele van mijn klasgenoten ook.
Deze en ook andere klasgenoten zijn het over 1 ding eens.
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren :haha: (Allemaal volbloed Hollandse niet moslims.)
Ik ben het daarover niet met ze eens.

Ajuu:)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Beseffen jullie wel dat dit soort denkbeelden nederlandse ouders nooit zal overhalen om te kiezen voor een gemengde school maar voor een witte school. Gewoon om hun dochters te beschermen.

Mijn vrouw werkt in het onderwijs en zij weet dat er om deze reden veel ouders zijn die voor de witte school gaan. En ergens kan ik ze geen ongelijk geven. Ouders nemen niet graag risico met hun kinderen.......en zolang er geen respect is voor de nederlandse kinderen, hoef je het ook niet terug te verwachten als je dit soort onzin staat te bleren.

Sjarlus
24-09-10, 07:27
[...]Een vrouw zonder hoofddoek is een een vrouw die de verplichten van Allah (swt) niet nakomt en ik VIND niks van haar.[...]
Je vindt van haar dat ze haar plichten t.o.v. Allah niet nakomt.

Sjarlus
24-09-10, 07:29
[...]nogmaals het is haram om iemand te verkrachten dus dat zal zoiezo niet gebeuren[...]
Iets wat haram is, kan niet gebeuren. Ja hoor. Geloof je't zelf?

Mantha-Moslim
24-09-10, 23:27
Iets wat haram is, kan niet gebeuren. Ja hoor. Geloof je't zelf?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



ik bedoelde dat het niet zal gebeuren dat een praktiserende moslim die niet eens iemand een hand geeft of nakijkt iemand gaat zitten verkrachten omdat dat haram is

als ik het wat onduidelijk over liet komen bij deze:

sorry ;)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sjarlus
25-09-10, 00:26
[...]ik bedoelde dat het niet zal gebeuren dat een praktiserende moslim die niet eens iemand een hand geeft of nakijkt iemand gaat zitten verkrachten omdat dat haram is

als ik het wat onduidelijk over liet komen bij deze:

sorry ;)
Daar weet jij niets van. Die praktiserende moslim is ook maar een mens. Misschien slaat hij eerder aan het verkrachten door gefrustreerdheid, maar ook los daarvan valt er weinig over te zeggen. In Pakistan worden jongetjes veelvuldig verkracht door koranleraren op de madrassa's. Ongetwijfeld geven deze leraren vrouwen geen hand.

indoboy
25-09-10, 06:32
Beseffen jullie wel dat dit soort denkbeelden nederlandse ouders nooit zal overhalen om te kiezen voor een gemengde school maar voor een witte school. Gewoon om hun dochters te beschermen.

Mijn vrouw werkt in het onderwijs en zij weet dat er om deze reden veel ouders zijn die voor de witte school gaan. En ergens kan ik ze geen ongelijk geven. Ouders nemen niet graag risico met hun kinderen.......en zolang er geen respect is voor de nederlandse kinderen, hoef je het ook niet terug te verwachten als je dit soort onzin staat te bleren.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)


Oke, nou was bedoelde ik te zeggen dat mijn klas uit alleen Nederlanders bestaat,
En dat het overgrote gedeelte van deze Nederlanders van mening is dat Alle vrouwen hoeren zijn, (zelfs hun eigen moeders:kweetnie:)
Dan heb ik goed een idee voor die ouders, laat hun dochters zich bedekken:hijaab:, dat zal ze pas beschermen!


Haha hey john ik zal jou wat vertellen,
Ik zit in een klas met misschien wel 20 Nederlandse jongens en de hele dag doe ik niks anders dan "dit soort onzin bleren" (Islam verkondigen).
Ze vinden mij een idioot omdat;
Ik 5 keer per dag bidt en vrouwen geen hand geef,
omdat ik geen sigaretje meer rook en geen biertje meer drink,
omdat hoe weinig ik ook heb ik altijd alles deel,
omdat ik troep van de straat opruim en zij het op de grond gooien,
omdat ik op mijn taal let en constant lopen te schelden,
omdat ik als ze mij uitdagen, uitschelden, belachelijk maken of mij uitlachen ik simpelweg mij rug naar hun keer.

Maar stuk voor stuk hebben ze respect voor mij en waar ik in geloof.:D



Het klopt dat ouders niet graag risico nemen met hun kinderen.
Wel geven ze hun kinderen een enorme vrijheid op een leeftijd waarop ze geen idee hebben hoe ze hiermee om moeten gaan en op die manier in contact komen met verkeerde dingen zoals slechte vrienden, drugs en criminaliteit,

Mij als kind zijnde is het ook overkomen en daarom is mijn advies aan alle ouders die het beste willen voor hun kind:
Wees streng en consequent, jij weet wat het beste is voor je kind, hij niet.
Met streng bedoel dat hij zich aan regels, wetten en normen en waarden dient te houden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
25-09-10, 08:38
:maf:

naam
25-09-10, 16:45
Ja laten we gaan gokken wat het is:jammer:

Waarom nou gelijk oordelen over een groep mensen?
Is dat dan wat men verstandig noemt?
Waarom bang als ik vragen mag?




Ja, waarom oordelen over de westerse vrouw en waarom vind je dat die erbij lopen als hoeren. Kennelijk vind je dat ook van mijn vrouw, die heeft namelijk geen hoofddoek op.
En waarom ben je bang, daar heb je nog geen antwoord op gegeven?






Oke, Ik wel,

Ik probeer er tegenwoordig weg te blijven.





Nou ik nog steeds en jij hebt er kennelijk helemaal geen beeld van want wat je schetst klopt niet. Tenzij jij vind dat iedere vrouw zonder hoofddoek eruit ziet als een hoer.






[U]Mijn beeld van de niet praktiserende vrouw is een vrouw die de Islam niet gepraktiseerd, lijkt me vrij simpel.
Nee maar ze zijn in 1 ding allemaal hetzefde, ze practiseren de Islam niet.

Een vrouw zonder hoofddoek is een een vrouw die de verplichten van Allah (swt) niet nakomt en ik VIND niks van haar.




Jawel, je hebt beweert dat die erbij lopen als hoeren. En je vindt dat zij de verplichtingen van Allah niet nakomen. Bovendien ik ken zat moslima's die zonder hoofddoek zich ook goed moslim voelen.





Oke, kijk nog een keer goed naar citaat die u aanhaalt, en kijk daarna nog eens goed naar de vraag die u stelt.

En vraag het dan nog een keertje wat duidelijker, ik kan er geen ei van bakken namelijk.



Welke vraag, die over waarom je bang bent en dat je daarom niet liegt?
Kennelijk heb je geen geweten en lieg je alleen niet omdat je bang bent. Zwak.



Om te discussiëren?
Mijn advies is alleen doe het niet:)



Je wilt alleen met jezelf discussiëren zoals Sallah. Mijn advies is maak ook een andere nick aan en ga je gang, reageer alleen op de eigen geprik.








Oke, Ik wel, enkele van mijn klasgenoten ook.
Deze en ook andere klasgenoten zijn het over 1 ding eens.
Alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren :haha: (Allemaal volbloed Hollandse niet moslims.)
Ik ben het daarover niet met ze eens.



Op wat voor school zit jij?

John61
25-09-10, 17:32
Oke, nou was bedoelde ik te zeggen dat mijn klas uit alleen Nederlanders bestaat,
En dat het overgrote gedeelte van deze Nederlanders van mening is dat Alle vrouwen hoeren zijn, (zelfs hun eigen moeders:kweetnie:)
Dan heb ik goed een idee voor die ouders, laat hun dochters zich bedekken:hijaab:, dat zal ze pas beschermen!


Haha hey john ik zal jou wat vertellen,
Ik zit in een klas met misschien wel 20 Nederlandse jongens en de hele dag doe ik niks anders dan "dit soort onzin bleren" (Islam verkondigen).
Ze vinden mij een idioot omdat;
Ik 5 keer per dag bidt en vrouwen geen hand geef,
omdat ik geen sigaretje meer rook en geen biertje meer drink,
omdat hoe weinig ik ook heb ik altijd alles deel,
omdat ik troep van de straat opruim en zij het op de grond gooien,
omdat ik op mijn taal let en constant lopen te schelden,
omdat ik als ze mij uitdagen, uitschelden, belachelijk maken of mij uitlachen ik simpelweg mij rug naar hun keer.

Maar stuk voor stuk hebben ze respect voor mij en waar ik in geloof.:D



Het klopt dat ouders niet graag risico nemen met hun kinderen.
Wel geven ze hun kinderen een enorme vrijheid op een leeftijd waarop ze geen idee hebben hoe ze hiermee om moeten gaan en op die manier in contact komen met verkeerde dingen zoals slechte vrienden, drugs en criminaliteit,

Mij als kind zijnde is het ook overkomen en daarom is mijn advies aan alle ouders die het beste willen voor hun kind:
Wees streng en consequent, jij weet wat het beste is voor je kind, hij niet.
Met streng bedoel dat hij zich aan regels, wetten en normen en waarden dient te houden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat kun jij goed verhaaltjes verzinnen.