PDA

Bekijk Volledige Versie : Zelfs joodse vrouwen bekeren zich tot de Islam



aboenoeh
16-09-10, 20:20
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS51z1F7kZwnrUrgXsyEzrqBHdGajsRA 779kR0RWBMvMZgc59k&t=1&usg=__67NVkSWx56XyaawJcSJrJ5qey_E=



Een 19-jarig Joods meisje in de stad Karmail, ten noorden van Israel, heeft de Islam omarmd en besloten heeft de hoofddoek te dragen. De krant citeert de woorden van het meisje: “Datgene wat ik heb gedaan, zal ongetwijfeld een hoop pijn en woede teweegbrengen bij de joden.” Zij gaat verder met haar verhaal en zegt:



“Ik ben als Joodse geboren en mijn voorouders zijn vermoord gedurende de Holocaust. Velen zien mij nu als een ‘bedriegster’ en denken dat ik vast en zeker bezeten ben. Anderen vragen zich weer af hoe ik dit heb kunnen doen en afstand heb kunnen nemen van het Jodendom. En of ik niet ben vergeten wat mijn voorouders hebben meegemaakt?”



De krant wees erop dat zij nu de Islamitische Voorschriften in acht neemt en volledig afstand heeft genomen van het Jodendom. Zo loopt zij nu gesluierd rond en leest zij veelvuldig de Koran. Haar bekering is een ramp voor haar familie. Haar vader is rechts-extreem en zijn gedachtegoed staat haaks op dat van de Arabieren. Ook heeft zij het volgende te kennen gegeven:



“Vanaf mijn dertiende levensjaar begon ik aandacht te schenken aan de Koran. Ik had vele vragen waar ik een antwoord op wilde, maar waar ik binnen mijn geloof geen antwoord op kon krijgen. Nadat ik voor het eerst de moskee binnentrad, trof ik een innerlijke rust en schoonheid. Ik kreeg op al mijn vragen een antwoord binnen de Islam.”



Verder zegt zij: “De frustratie sloeg bij mijn ouders toe, wat ik wel enigszins kon begrijpen. Zij hadden het gevoel dat ik hun geloof had bedrogen. Desondanks neem ik geen afstand van mijn ouders. Zij dienen zich aan te passen aan mijn nieuwe situatie en mij te begrijpen.”



Zij heeft geprobeerd om haar moeder de Islam binnen te leiden, maar zij weigerde.



Campagne die de joden voeren om de acceptatie van de Islam tegen te gaan



Een zionistische krant vertelde dat Israel haar uiterste best doet om Joodse jongeren, die buiten Israel wonen, te adviseren om niet te trouwen met niet-Joodse meisjes. De krant voegt hieraan toe: “Sommige Israëlische elites hebben scherpe kritiek geuit op deze campagne die de regering voert. Volgens hen is dit een vorm van racisme.”



Vele joden verlaten hun geloof




http://www.youtube.com/watch?v=1G64rX3AxQU&feature=related



Het Joodse agentschap was verantwoordelijk voor de situatie van de Joden in het buitenland. Vijftig procent van de Joodse jongeren hebben afstand genomen van hun geloof na het huwen met een niet-joodse. Daarnaast hebben nieuwsbronnen verwezen naar het feit dat honderden joden in Israel de Islam hebben omarmd. De krant “Ma’ariv” heeft te kennen gegeven dat honderden joden in Israël naar het Ministerie van Justitie zijn gegaan om hun godsdienst te verlaten en zich te bekeren tot de Islam. Daarnaast beschikt de krant over feiten en cijfers die erop wijzen dat honderden Joden moslim zijn geworden. Dit is een veelvoorkomend fenomeen in de afgelopen vijf jaar



http://www.elmundo.es/accesible/elmundo/2010/08/19/orienteproximo/125598436.html
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John61
16-09-10, 20:46
Als we jou serieus nemen heeft de moslimman het nog druk met het onderhouden van al die westerse en joodse vrouwen die zich bekeren tot islam.

Don Pepe
16-09-10, 20:49
Zou niet moeten kunnen. Vind je wel? :)

aboenoeh
16-09-10, 20:55
Als we jou serieus nemen heeft de moslimman het nog druk met het onderhouden van al die westerse en joodse vrouwen die zich bekeren tot islam.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

en vrouw verwacht onderhouden te worden inplaats van in het uitsel raam geplaatst te worden voor jan en alleman :wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Don Pepe
16-09-10, 21:09
en vrouw verwacht onderhouden te worden inplaats van in het uitsel raam geplaatst te worden voor jan en alleman :wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

De keuze tussen de hoer spelen of gestenigd te worden. Is dat voor jouw het verschil tussen de Islam en het Christendom? Nee, natuurlijk niet. Nou dan lul niet zo dom! :mad:

aboenoeh
16-09-10, 21:20
De keuze tussen de hoer spelen of gestenigd te worden. Is dat voor jouw het verschil tussen de Islam en het Christendom? Nee, natuurlijk niet. Nou dan lul niet zo dom! :mad:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



owla owla owla christendom ???????



IK DENK DAT HET CHRISTENDOM WAT BETREFT STENIGEN BRUTALER TE WERK GAAT DAN DE ISLAM.

in het christendom mogende kinderen ook mee in het putje



vraag me om bewijzen aub aub aub:hihi::hihi::hihi:pleeeeeeeeas

donpipî pleas
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

H.P.Pas
16-09-10, 21:20
Omgaan met een trol

Trol! Niet voeren a.u.b.!Een trol blijft alleen actief als hij wordt gevoed. Met het voeden van een trol wordt bedoeld: in de discussie meegaan, reageren op wat de trol argumenteert of beweert. Dat houdt de onrust immers op gang! Hoe meer er gereageerd wordt, des te "dikker" wordt een trol. Negeer hen of draai hun wijzigingen terug, maar communiceer niet met hen, tenzij ze hun gedrag veranderen. Het kost soms moeite, maar bedenk: een trol is het prototype van de aandachtstrekker, en alle aandacht moedigt alleen maar aan tot meer trollen. Werk daar niet aan mee! Trollen houden van lange discussies, ook over trollen zelf. Het is zelfs veelvuldig voorgekomen dat een trol juist anderen van trollen beschuldigde.

Een probleem in dit verband is wel dat een gebruiker zich maar moeilijk tegen de beschuldiging van trolgedrag kan verdedigen als ook zijn verweer automatisch als trolgedrag wordt aangemerkt. Houd daarom een open blik en beschouw een dergelijk verweer niet a priori als ongegrond (zie ook Wikipedia:Ga uit van goede wil).

Een trol verdwijnt indien hij onvoldoende wordt gevoed. Een trol die niet wordt gevoed met discussies, vermagert, zal het nog een aantal keren proberen, maar uiteindelijk verdwijnen. Nogmaals, het is het trolgedrag dat onwelkom is; als dat ophoudt, kan de persoon een goede collega zijn.

In de omgang geldt dan ook in Wikipedia, nieuwsgroepen, chatboxen en forums: Don't feed the Trolls, ofwel: Trol! Niet voeren a.u.b..


Toch ?

Don Pepe
16-09-10, 21:24
Toch ?

Maar zo kan ik behalve aboenoeh nog wel een aantal noemen. Maar ach, verontwaardiging is ook een vorm van vermaak. In elk geval soms. Toch?

fisherman1969
16-09-10, 21:28
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS51z1F7kZwnrUrgXsyEzrqBHdGajsRA 779kR0RWBMvMZgc59k&t=1&usg=__67NVkSWx56XyaawJcSJrJ5qey_E=



Een 19-jarig Joods meisje in de stad Karmail, ten noorden van Israel, heeft de Islam omarmd en besloten heeft de hoofddoek te dragen. De krant citeert de woorden van het meisje: “Datgene wat ik heb gedaan, zal ongetwijfeld een hoop pijn en woede teweegbrengen bij de joden.” Zij gaat verder met haar verhaal en zegt:



“Ik ben als Joodse geboren en mijn voorouders zijn vermoord gedurende de Holocaust. Velen zien mij nu als een ‘bedriegster’ en denken dat ik vast en zeker bezeten ben. Anderen vragen zich weer af hoe ik dit heb kunnen doen en afstand heb kunnen nemen van het Jodendom. En of ik niet ben vergeten wat mijn voorouders hebben meegemaakt?”



De krant wees erop dat zij nu de Islamitische Voorschriften in acht neemt en volledig afstand heeft genomen van het Jodendom. Zo loopt zij nu gesluierd rond en leest zij veelvuldig de Koran. Haar bekering is een ramp voor haar familie. Haar vader is rechts-extreem en zijn gedachtegoed staat haaks op dat van de Arabieren. Ook heeft zij het volgende te kennen gegeven:



“Vanaf mijn dertiende levensjaar begon ik aandacht te schenken aan de Koran. Ik had vele vragen waar ik een antwoord op wilde, maar waar ik binnen mijn geloof geen antwoord op kon krijgen. Nadat ik voor het eerst de moskee binnentrad, trof ik een innerlijke rust en schoonheid. Ik kreeg op al mijn vragen een antwoord binnen de Islam.”



Verder zegt zij: “De frustratie sloeg bij mijn ouders toe, wat ik wel enigszins kon begrijpen. Zij hadden het gevoel dat ik hun geloof had bedrogen. Desondanks neem ik geen afstand van mijn ouders. Zij dienen zich aan te passen aan mijn nieuwe situatie en mij te begrijpen.”



Zij heeft geprobeerd om haar moeder de Islam binnen te leiden, maar zij weigerde.



Campagne die de joden voeren om de acceptatie van de Islam tegen te gaan



Een zionistische krant vertelde dat Israel haar uiterste best doet om Joodse jongeren, die buiten Israel wonen, te adviseren om niet te trouwen met niet-Joodse meisjes. De krant voegt hieraan toe: “Sommige Israëlische elites hebben scherpe kritiek geuit op deze campagne die de regering voert. Volgens hen is dit een vorm van racisme.”



Vele joden verlaten hun geloof




http://www.youtube.com/watch?v=1G64rX3AxQU&feature=related



Het Joodse agentschap was verantwoordelijk voor de situatie van de Joden in het buitenland. Vijftig procent van de Joodse jongeren hebben afstand genomen van hun geloof na het huwen met een niet-joodse. Daarnaast hebben nieuwsbronnen verwezen naar het feit dat honderden joden in Israel de Islam hebben omarmd. De krant “Ma’ariv” heeft te kennen gegeven dat honderden joden in Israël naar het Ministerie van Justitie zijn gegaan om hun godsdienst te verlaten en zich te bekeren tot de Islam. Daarnaast beschikt de krant over feiten en cijfers die erop wijzen dat honderden Joden moslim zijn geworden. Dit is een veelvoorkomend fenomeen in de afgelopen vijf jaar



http://www.elmundo.es/accesible/elmundo/2010/08/19/orienteproximo/125598436.html
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Honderden Joden zijn Moslim geworden !??????????
Zou ik ook doen als je bedenkt hoeveel haat je toegewenst wordt als JOOD , slim hoor dan wordt je in elk geval niet vermoord als de Moslims evt
de macht krijgen *),en nu is er ook niks aande hand want democratie laat je vrij om je eigen geloof te kiezen .
Wat dat betreft waren de Nazie slimmer: als Jood mocht je in het leger als eerste het mijnen veld in :jeweetog:


*)
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...wJcSJrJ5qey_E=
Kijk maar naar de haat die de van de man op de foto uitstraalt!!!!!!
door jou geplaatst n.b :gniffel:

moos1
16-09-10, 22:00
en vrouw verwacht onderhouden te worden inplaats van in het uitsel raam geplaatst te worden voor jan en alleman :wijs:

Nee hoor... een vrouw onderhoud zichzelf en laat zich niet betalen middels kost en inwoning.... :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

ronald
16-09-10, 22:50
Zelfs joodse vrouwen bekeren zich tot de Islam

Bron?

Ik weet wel dat er Israelische joodse vrouwen zijn die Moslim worden. Meestal ingepalmd door een loverboy opdat hij zo gemakkelijk een ID kan krijgen en eenmaal onder de plak van de schoonfamilie wordt het veegje zijn wel erg vervelend als manlief ook nog eens andere vrouwen blijkt te hebben eb zij haar dienst eigenlijk heeft bewezen. Soms worden ze door haar eigen familie terug ontvoerd en daar zijn ze maar al te blij om. De kinderen zijn een probleem. Ze zijn joods vanwege hun joodse moeder en Moslim vanwege hun vader. Diegenen die ik ken zijn enigszins verscheurd ook al wonen ze niet meer in Palestijnse gebieden maar bv hier in Nederland of bij moeders familie.

Mantha-Moslim
17-09-10, 03:42
laat iedereen gewoon zelf kiezen :gniffel:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
17-09-10, 05:10
Dit soort bekeringen zijn totaal oninteressant. Lekker boeie wat die vrouwen doen.

Als gekke geert zich bekeerd tot de islam, dan is het interessant.

John2
17-09-10, 09:15
Toch ?

Of zoals sommige van zijn racistische stukken gewoon melden;
De oprichter van de site Mohammed zou zich er mee gaan bemoeien, maar zolang er alleen hier wordt geklaagd kan de officiele instanties er niets mee.

Iemke de Leeuw van Nuansa is belast met opsporing van overtredingen op maroc.nl en adviseer dan ook om haar te mailen met een link naar het stukje want voor een bijzondere opsporing beambte is het onmogelijk om alle stukjes in de gaten te houden.

Kennisconsulente Nuansa
[email protected]
Mevrouw I de Leeuw
[email protected]

(leen)
17-09-10, 09:55
Nee hoor... een vrouw onderhoud zichzelf en laat zich niet betalen middels kost en inwoning.... :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

En hoeft zich ook niet te delen met andere vrouwen binnen het huwelijk,

knuppeltje
17-09-10, 10:29
En hoeft zich ook niet te delen met andere vrouwen binnen het huwelijk,

Dat is nogal betrekkelijk geloof ik.

Als ik wel ben ingelicht, dan steekt de Nederlandse man na de geslachtsdaad een shekkie op, kleed zich aan en rijdt op de fiets naar huis. :blowen:

(leen)
17-09-10, 10:37
Dat is nogal betrekkelijk geloof ik.

Als ik wel ben ingelicht, dan steekt de Nederlandse man na de geslachtsdaad een shekkie op, kleed zich aan en rijdt op de fiets naar huis. :blowen:

Misschien, maar dan weten ze het thuis niet:fparty:
In het andere geval kan je zien/horen of je die avond gedeeld word:jeweetog:

knuppeltje
17-09-10, 10:50
Misschien, maar dan weten ze het thuis niet:fparty:
In het andere geval kan je zien/horen of je die avond gedeeld word:jeweetog:

Het eerste hoop je natuurlijk.

Gedeelde vreugd is...

John61
17-09-10, 12:51
Het eerste hoop je natuurlijk.

Gedeelde vreugd is...

Wie weet zijn die moslimmannen met meerdere vrouwen wel heel slecht in bed en zijn z'n vrouwen dolblij als ie bij de ander de nacht doorbrengt...:melig2:
zolang hij z'n loonzakje maar inlevert....

fisherman1969
17-09-10, 13:03
Honderden Joden zijn Moslim geworden !??????????
Zou ik ook doen als je bedenkt hoeveel haat je toegewenst wordt als JOOD , slim hoor dan wordt je in elk geval niet vermoord als de Moslims evt
de macht krijgen *),en nu is er ook niks aande hand want democratie laat je vrij om je eigen geloof te kiezen .
Wat dat betreft waren de Nazie slimmer: als Jood mocht je in het leger als eerste het mijnen veld in :jeweetog:


*)
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...wJcSJrJ5qey_E=
Kijk maar naar de haat die de van de man op de foto uitstraalt!!!!!!
door jou geplaatst n.b :gniffel:

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS51z1F7kZwnrUrgXsyEzrqBHdGajsRA 779kR0RWBMvMZgc59k&t=1&usg=__67NVkSWx56XyaawJcSJrJ5qey_E=

fisherman1969
17-09-10, 13:12
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS51z1F7kZwnrUrgXsyEzrqBHdGajsRA 779kR0RWBMvMZgc59k&t=1&usg=__67NVkSWx56XyaawJcSJrJ5qey_E=



Een 19-jarig Joods meisje in de stad Karmail, ten noorden van Israel, heeft de Islam omarmd en besloten heeft de hoofddoek te dragen. De krant citeert de woorden van het meisje: “Datgene wat ik heb gedaan, zal ongetwijfeld een hoop pijn en woede teweegbrengen bij de joden.” Zij gaat verder met haar verhaal en zegt:



“Ik ben als Joodse geboren en mijn voorouders zijn vermoord gedurende de Holocaust. Velen zien mij nu als een ‘bedriegster’ en denken dat ik vast en zeker bezeten ben. Anderen vragen zich weer af hoe ik dit heb kunnen doen en afstand heb kunnen nemen van het Jodendom. En of ik niet ben vergeten wat mijn voorouders hebben meegemaakt?”



De krant wees erop dat zij nu de Islamitische Voorschriften in acht neemt en volledig afstand heeft genomen van het Jodendom. Zo loopt zij nu gesluierd rond en leest zij veelvuldig de Koran. Haar bekering is een ramp voor haar familie. Haar vader is rechts-extreem en zijn gedachtegoed staat haaks op dat van de Arabieren. Ook heeft zij het volgende te kennen gegeven:



“Vanaf mijn dertiende levensjaar begon ik aandacht te schenken aan de Koran. Ik had vele vragen waar ik een antwoord op wilde, maar waar ik binnen mijn geloof geen antwoord op kon krijgen. Nadat ik voor het eerst de moskee binnentrad, trof ik een innerlijke rust en schoonheid. Ik kreeg op al mijn vragen een antwoord binnen de Islam.”



Verder zegt zij: “De frustratie sloeg bij mijn ouders toe, wat ik wel enigszins kon begrijpen. Zij hadden het gevoel dat ik hun geloof had bedrogen. Desondanks neem ik geen afstand van mijn ouders. Zij dienen zich aan te passen aan mijn nieuwe situatie en mij te begrijpen.”



Zij heeft geprobeerd om haar moeder de Islam binnen te leiden, maar zij weigerde.



Campagne die de joden voeren om de acceptatie van de Islam tegen te gaan



Een zionistische krant vertelde dat Israel haar uiterste best doet om Joodse jongeren, die buiten Israel wonen, te adviseren om niet te trouwen met niet-Joodse meisjes. De krant voegt hieraan toe: “Sommige Israëlische elites hebben scherpe kritiek geuit op deze campagne die de regering voert. Volgens hen is dit een vorm van racisme.”



Vele joden verlaten hun geloof




http://www.youtube.com/watch?v=1G64rX3AxQU&feature=related



Het Joodse agentschap was verantwoordelijk voor de situatie van de Joden in het buitenland. Vijftig procent van de Joodse jongeren hebben afstand genomen van hun geloof na het huwen met een niet-joodse. Daarnaast hebben nieuwsbronnen verwezen naar het feit dat honderden joden in Israel de Islam hebben omarmd. De krant “Ma’ariv” heeft te kennen gegeven dat honderden joden in Israël naar het Ministerie van Justitie zijn gegaan om hun godsdienst te verlaten en zich te bekeren tot de Islam. Daarnaast beschikt de krant over feiten en cijfers die erop wijzen dat honderden Joden moslim zijn geworden. Dit is een veelvoorkomend fenomeen in de afgelopen vijf jaar



http://www.elmundo.es/accesible/elmundo/2010/08/19/orienteproximo/125598436.html
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Kattepis vergeleken met dit:
2 million ethnic Muslims adopted baptism in Russia while only 2,5 thousand Russians converted to Islam - expert

Moscow, November 1, Interfax - The number of ethnic Muslims in Russia who adopted Christianity is 2 million, while the number of the Orthodox who have been converted to Islam is only 2,5 thousand, stated Roman Silantyev, executive secretary of the Inter-religious Council in Russia.

‘Christianization happens not so much as a result of some purposeful missionary activity (in which only Protestants are engaged) as under the influence of Russian culture which has express Christian roots’, Silantyev said in a interview published this week by the Itogi weekly.

According Silantyev, the converts are predominantly Muslims by birth, while ‘those who really confess Islamic values and attend mosque on a regular basis rarely change their faith’.

‘The assimilation of ethnic and religious minorities is an inevitable process in any society. In Russia it is accelerated due to extremist activities’, the Islamic researcher believes.

For instance, he says, as a result of what happened in Beslan, the proportion of Muslims in North Ossetia has decreased at least by 30%, while in Beslan itself, where Muslims had comprised from 30 to 40% of the population, their number has decreased at least by half.


en dit:
http://www.beliefnet.com/story/139/story_13903_1.html

Nog meer ?? Geen punt hoor zotteke !
bron :dezelfde die jij aan boort :gniffel:

aboenoeh
17-09-10, 20:33
En hoeft zich ook niet te delen met andere vrouwen binnen het huwelijk,

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



maar wel met alle mannen van de wereld:hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
17-09-10, 20:37
Wie weet zijn die moslimmannen met meerdere vrouwen wel heel slecht in bed en zijn z'n vrouwen dolblij als ie bij de ander de nacht doorbrengt...:melig2:



zolang hij z'n loonzakje maar inlevert....

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



iedereen weet dat de blanke zatte man niets te bieden heeft in bed ,daarom dat hun vrouwen masaal gaan voor zuiders kleur:wijs::vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
17-09-10, 21:13
Russia while only 2,5 thousand Russians converted to Islam - expert

In Rusland 2500 russen die overstappen naar de Islam?
Dit kan alleen als je woont in de deel republieken, toch niet in Moscow of Sank Petersbourg.
Alles wordt namelijk in je binnenlands-paspoort bijgeschreven en zou je veel problemen geven zeker nu er een haat in Rusland is ontstaan door de aanslagen van de afgelopen maand waar weer enkele honderden mensen de dood vonden.
Heel veel Moslims worden gearresteerd om niets momenteel, gewoon uit pesterij en ze worden massaal ontslagen bij (overheids)bedrijven of speciale regels opgelegd.
Ik zou nu niet graag als Moslim in Rusland willen verblijven, zeker niet na de aanslagen van de afgelopen tijd.

fisherman1969
17-09-10, 22:43
maar wel met alle mannen van de wereld:hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Zo ga je weer op die toer zonder met bewijzen te komen ???

Dan kan ik het beter;het ging ook niet altijd over rozen hoor !
over kopen gesproken ......

Hoe rijker hoe meer vrouwen , wat jij ook niet weet of wil weten is dat vroeger hele harems werden verzopen in de Bosporus (omdat er ,,gelogen ,, was ) door een van de odalisken , wat inhield dat de stakker een onschuldig schimmeltje had in d,r vagina ,dat betekende de marteldood van haar en tientallen van haar lotgenoten !! 280was het grootse aantal in een keer !! je mag als Sulthan geen ricico lopen snap je ?
Geen probleem overigens want de harem was zo weer aangevuld !

Ik citeer : ze werden VERMOORD daarna (sommigen overle
efden de wurging) in zakken gestopt die dicht genaaid werden en verzwaard de BOSPERUS in gegooid werden wie beschrijft de angst van deze kinderen (want dat waren ze vaak nog hooguit 16a 17 jaar ) eerst in een bootje het geklots van het water dan het besef wat er met hun ging gebeuren !
NIET WAAR ??
ISBN 902283995 8 blz 82 en 83.
het origineel verslag is...
Ook te vinden in het Topkapi museum te Istanboel

Zo ga nu maar weer spittenen googlen hoe je de ingekankerde haat t.o.v
wat jou soort het ,,westen,, en westerse gewoontes noemt .
Met verknipte topics tracht te bewijzen en zo veel mogelijk de boel zwart te maken.
Doe maar gewoon !er is al ellende zat op deze wereld dank zij typetjes zoals jij!
:zwaai:

P.s genoeg om over na te denken.