PDA

Bekijk Volledige Versie : Christenen woedend om speelgoed



HUISBAAS
17-09-10, 13:19
Christenen in het hele land steigeren om een actie van supermarktketen C1000. Die geeft Dungans uit; een soort flippo's met magische wezens die door kinderen kunnen worden verzameld. De schijfjes zouden occult zijn en onverantwoord als speelgoed.

Een supermarkt in Veenendaal heeft inmiddels al besloten om de Dungans in de ban te doen, meldt De Telegraaf vandaag. Christenen roepen elkaar via e-mail op om de schijfjes niet aan te nemen. Vooral de televisiereclame wordt als schokkend ervaren. "Kinderen veranderen in de Dungan-karakter, de demon die ze hebben gekozen. Deze kwade geesten gaan vechten, door de kinderen heen. Het is walgelijk", aldus de eigenaren van een christelijke website.

Powned
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
17-09-10, 14:51
Christenen in het hele land steigeren om een actie van supermarktketen C1000. Die geeft Dungans uit; een soort flippo's met magische wezens die door kinderen kunnen worden verzameld. De schijfjes zouden occult zijn en onverantwoord als speelgoed.

Een supermarkt in Veenendaal heeft inmiddels al besloten om de Dungans in de ban te doen, meldt De Telegraaf vandaag. Christenen roepen elkaar via e-mail op om de schijfjes niet aan te nemen. Vooral de televisiereclame wordt als schokkend ervaren. "Kinderen veranderen in de Dungan-karakter, de demon die ze hebben gekozen. Deze kwade geesten gaan vechten, door de kinderen heen. Het is walgelijk", aldus de eigenaren van een christelijke website.

Powned
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Oeps, nu moet C1000 oppassen want die kan leiden tot bomaanslagen op C1000 en C1000 vlaggen verbranden.
Onze christelijke fundies kunnen nu heel aggressief worden als er niet naar ze geluisterd wordt :).
Wie weet een christelijke fatwa dat men niet meer bij C1000 kan kopen.
Ja, je weet waar fundimatelisme kan toe leiden

fisherman1969
17-09-10, 19:13
Oeps, nu moet C1000 oppassen want die kan leiden tot bomaanslagen op C1000 en C1000 vlaggen verbranden.
Onze christelijke fundies kunnen nu heel aggressief worden als er niet naar ze geluisterd wordt :).
Wie weet een christelijke fatwa dat men niet meer bij C1000 kan kopen.
Ja, je weet waar fundimatelisme kan toe leiden

Vreselijk voor al die Christenen ,dat duivelse speelgoed .!
Verbieden die zooi !
:melig2:

John2
17-09-10, 19:28
Oeps, nu moet C1000 oppassen want die kan leiden tot bomaanslagen op C1000 en C1000 vlaggen verbranden.
Onze christelijke fundies kunnen nu heel aggressief worden als er niet naar ze geluisterd wordt :).
Wie weet een christelijke fatwa dat men niet meer bij C1000 kan kopen.
Ja, je weet waar fundimatelisme kan toe leiden
Ik als Christenen ben al aan het aftellen C1000, C999, C998 :hihi:


Vreselijk voor al die Christenen ,dat duivelse speelgoed .!
Verbieden die zooi !
:melig2:
Ik als Christenen zie het gewoon als een waarschuwing van God om niet naar AH te gaan!!! :ego:

HaasHaas
17-09-10, 19:36
lees ik het nou goed? zijn onze christenen nou verontwaardigd omdat het woord christenen in de titel staat? :maf:

fisherman1969
17-09-10, 19:49
lees ik het nou goed? zijn onze christenen nou verontwaardigd omdat het woord christenen in de titel staat? :maf:

Hoe kom je daar nu bij??
Ik moet er alleen maar om lachen en bovendien ben ik geen Christen meer , erger nog ik ben renegaat (afvallige) en geloof in een bovennatuurlijk wezen .
Net zo als alle gelovigen dat doen, met dit verschil ik heb geen geloof nodig snap je ?
Voor het geval je het niet begrijpt ,ik hoef geen mens in de haren te vliegen omdat ik niet aan een geloof gebonden ben .
Zover je kunt terug kijken in de geschieddenis ontstaat 90% van de oorlogen om een of ander geloof ,en staan mensen klaar om elkaar te vermoorden !
Dus verontwaardigd ?? dat laat ik over aan de ,,gelovigen,,:jeweetog:
waarom he ?

John2
17-09-10, 19:52
lees ik het nou goed? zijn onze christenen nou verontwaardigd omdat het woord christenen in de titel staat? :maf:

Ja wij Christenen zijn woedend wij koken, de hel is er niets bij. :hihi:

moos1
17-09-10, 20:09
Oeps, ben benieuwd wanneer Christelijke voorgangers met bedreigingen gaan komen en wanneer de eerste C1000 vestiging in vlammen opgaat.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

StevieK
18-09-10, 12:40
Oeps, ben benieuwd wanneer Christelijke voorgangers met bedreigingen gaan komen en wanneer de eerste C1000 vestiging in vlammen opgaat.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja, schuld van de westerse media, want die laten op TV zien hoe anderen dat op de wereld doen :) :)

HaasHaas
18-09-10, 13:00
Hoe kom je daar nu bij??
Ik moet er alleen maar om lachen en bovendien ben ik geen Christen meer , erger nog ik ben renegaat (afvallige) en geloof in een bovennatuurlijk wezen .
Net zo als alle gelovigen dat doen, met dit verschil ik heb geen geloof nodig snap je ?
Voor het geval je het niet begrijpt ,ik hoef geen mens in de haren te vliegen omdat ik niet aan een geloof gebonden ben .
Zover je kunt terug kijken in de geschieddenis ontstaat 90% van de oorlogen om een of ander geloof ,en staan mensen klaar om elkaar te vermoorden !
Dus verontwaardigd ?? dat laat ik over aan de ,,gelovigen,,:jeweetog:
waarom he ?

hoe ik daar aan kom? het staat toch in de titel? :jeweetog:

wat ik dan niet zo goed begrijp is waarom jij gelijk in de defensieve modus gaat. heb ik dan gezegd dat jij verontwaardigd bent? 'onze christenen' is een heel ruim begrip dat uit miljoenen christenen bestaat. misschien wel meer als we wereldwijd gaan tellen.

nee ik grap natuurlijk :o

(leen)
18-09-10, 13:02
Ja, schuld van de westerse media, want die laten op TV zien hoe anderen dat op de wereld doen :) :)

Nee niet de schuld van de westerse media,
Het is de schuld van de anderen,
die de schuld krijgen van de media die op hun beurt weer de schuld krijgen van de c-1000 fundies die weer de schuld geven aan de dungans die niemand de schuld geven.

Ik stel dan ook voor dat er op korte termijn rituele c-1000 folderverbrandingen komen,dat zal ze leren die c-1000's!

HaasHaas
18-09-10, 13:06
Ja wij Christenen zijn woedend wij koken, de hel is er niets bij. :hihi:

ja toch :jeweetog:
nog even en al die christenen smelten van woede achter die pc terwijl ze naar hun e-mail grijpen.

Beste Johannes, Marius, Chatarina, en al die andere die ik in men CC en BCC heb genoemd waar ik de naam niet zo goed van ken,

wat ik daar zo juist in een artikel las joh, echt, niet normaal, God behoede ons als hij het ook leest. Hij zal ons op zondagmorgen met bliksemschichten slaan!

C1000 wil allerlei boze demons en duivels aan onze kinderen verkopen zodat zij niet meer in God zullen geloven. En dat we ze zondagmorgen niet meer mee kunnen nemen naar de zondagsdienst.

Ik zeg jullie, we moeten C1000 boycotten, net als die gekke moslims dat doen bij bepaalde Joodse producten in de supermarkt.

Dat is wat we moeten doen.
Met Goddelijke groeten,

Martinus

StevieK
18-09-10, 13:14
Nee niet de schuld van de westerse media,
Het is de schuld van de anderen,
die de schuld krijgen van de media die op hun beurt weer de schuld krijgen van de c-1000 fundies die weer de schuld geven aan de dungans die niemand de schuld geven.

Ik stel dan ook voor dat er op korte termijn rituele c-1000 folderverbrandingen komen,dat zal ze leren die c-1000's!


Volkomen met je eens, dit moeten we niet toleren, C1000 moet doen wij wij willen, gaat het niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Ik zal binnenkort een oproep plaatsen

Joesoef
18-09-10, 13:16
Die dingen zijn hotstuff, je hebt ze in vele soorten. Heb met twee verschillende producenten gesproken die ze online willen gaan verkopen. Snap niet wat er aan is maar er is een flink belegde boterham mee te verdienen.

reallife
18-09-10, 14:18
Christenen in het hele land steigeren om een actie van supermarktketen C1000. Die geeft Dungans uit; een soort flippo's met magische wezens die door kinderen kunnen worden verzameld. De schijfjes zouden occult zijn en onverantwoord als speelgoed.

Een supermarkt in Veenendaal heeft inmiddels al besloten om de Dungans in de ban te doen, meldt De Telegraaf vandaag. Christenen roepen elkaar via e-mail op om de schijfjes niet aan te nemen. Vooral de televisiereclame wordt als schokkend ervaren. "Kinderen veranderen in de Dungan-karakter, de demon die ze hebben gekozen. Deze kwade geesten gaan vechten, door de kinderen heen. Het is walgelijk", aldus de eigenaren van een christelijke website.

Powned
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Snap het niet, als je iets niet wilt zeg je toch gewoon, 'nee, dank u geen interesse.'

Tegenwoordig is alles gelijk een drama. :jammer:

(leen)
18-09-10, 14:29
Volkomen met je eens, dit moeten we niet toleren, C1000 moet doen wij wij willen, gaat het niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Ik zal binnenkort een oproep plaatsen

In navolging van deze actie gekant tegen de c-1000 wil ik ook dat de a.h.
en de super preventief gestraft worden,
Dit alvast om te voorkomen dat deze markten met een dergelijk artikel komen!
Zijn de supermarkten nou helemaal knettergek geworden,

Het lijkt wel of ze ons willen gaan manipuleren via de gungans,

ik ben er van overtuigd dat er nanotechnologie in de kern van gungans verstopt zit om onze kinderen te manipuleren.

Wedden dat er binnen afzienbare tijd een gedachtengolfmanipulatiemeter (3x woordwaarde) te koop komt?

fisherman1969
18-09-10, 14:36
In navolging van deze actie gekant tegen de c-1000 wil ik ook dat de a.h.
en de super preventief gestraft worden,
Dit alvast om te voorkomen dat deze markten met een dergelijk artikel komen!
Zijn de supermarkten nou helemaal knettergek geworden,

Het lijkt wel of ze ons willen gaan manipuleren via de gungans,

ik ben er van overtuigd dat er nanotechnologie in de kern van gungans verstopt zit om onze kinderen te manipuleren.

Wedden dat er binnen afzienbare tijd een gedachtengolfmanipulatiemeter (3x woordwaarde) te koop komt?

:D:D:D

roos83
18-09-10, 14:49
Wat een DRAMA..:eek:..die kinderen die zn duncan hebben veranderen toch niet echt in een monster of een kwade geest?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moos1
18-09-10, 15:00
Wat een DRAMA..:eek:..die kinderen die zn duncan hebben veranderen toch niet echt in een monster of een kwade geest?

Tuurlijk wel, ik heb er net een paar gezien hier bij het winkelcentrum.
De embulance kwam er net aan om ze op te halen en te behandelen.

Die christenen zijn niet voor niets zo woest.
Hun kinderen vallen ten prooi aan satan door een stukje karton/plastic.

Ik zou ook woedend zijn wanneer de C1000 mijn kind zou willen betoveren.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HaasHaas
18-09-10, 15:00
Wat een DRAMA..:eek:..die kinderen die zn duncan hebben veranderen toch niet echt in een monster of een kwade geest?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)

tuurlijk wel, ben je nou helemaal door de rozen besnuffeld!
wanneer die kinderen slapen zullen de duncans tot leven komen en zullen zij, ja zij, die duncans, de kinderen manipuleren tot duivels gebroed!
ze zullen het christendom vervloeken en ons in diepe kuilen begraven!

John2
18-09-10, 15:39
Wat een DRAMA..:eek:..die kinderen die zn duncan hebben veranderen toch niet echt in een monster of een kwade geest?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

O nee, dan moet je die kleine monstertjes eens zien bij de C1001 die daar de deur blokkeren om nog meer van die duncans te krijgen.
Wij Christenen kunnen het nog niet bewijzen maar volgens ons zit er coke aan die dingen die onze kinderen verslaaft maken aan de C1001.
Branden moeten ze in de hel het tuig van de richel. (kom ik zo een beetje extreem over?);)

roos83
18-09-10, 19:31
Nou we toch bezig zijn met ons fantasie te verbreden, het zou toch wat zijn als een paar kinderen de C1000 overvallen, verkleed in monsters genaamd duncans.... C1000 zou in het vervolg wel na denken wat voor rage ze op de markt brengen toch? :D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

moos1
18-09-10, 19:35
Nou we toch bezig zijn met ons fantasie te verbreden, het zou toch wat zijn als een paar kinderen de C1000 overvallen, verkleed in monsters genaamd duncans.... C1000 zou in het vervolg wel na denken wat voor rage ze op de markt brengen toch? :D
Ik denk het niet.
Ik denk dat die kinderen aan een uitgebreid prychologisch onderzoek onderworpen zullen worden.

Je bent al niet goed bij hoofd wanneer je een overval pleegt.... laat staan wanneer je dan ook nog gelooft dat duncanmonsters echt bestaan.
Zulke lui horen in het gesticht thuis.

Je zou dus kunnen zeggen dat C1000 een prima manier gevonden heeft om de geschiften van de geestelijk gezonden te kunnen onderscheiden.
:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl