PDA

Bekijk Volledige Versie : Pro-zionisten Nederland loopt weg voor de waarheid



HUISBAAS
25-09-10, 14:56
New York, 24 sept. De Iraanse president Ahmadinejad heeft zich gisteren in de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in New York opnieuw de woede op de hals gehaald van een aantal westerse landen.

Zijn opmerking dat de Amerikaanse regering volgens de meeste mensen achter de de terreuraanslagen van 11 september 2001 zat, leidde tot het weglopen de delegaties van de Verenigde Staten en enkele tientallen bondgenoten, waaronder Nederland.

Ook vorig jaar liepen de vertegenwoordigers van een aantal landen weg tijdens de speech van de Iraanse president. Toen gebeurde dat nadat hij Israël „onmenselijke politiek jegens de Palestijnen” en het bedrijven van „genocide” had verweten.

Gisteren zei Ahmadinejad dat er drie theorieën zijn over de aanslagen van 9/11, waaronder de opvatting dat de Amerikaanse regering er destijds een impuls mee wilde geven aan de kwakkelende economie. Ook zou ze er haar greep op het Midden-Oosten mee hebben willen vergroten, om zo „het zionistische regime” te helpen. Een woordvoerder van de Amerikaanse missie bij de VN noemde de uitspraken „weerzinwekkend en misleidend”.

NRC
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
25-09-10, 18:31
Huisbaas en de waarheid.

sjo
26-09-10, 00:09
Huisbaas en de waarheid.

Kom op nou Mark. Als ik geen zin heb reageer ik gewoon niet.

gr.
sjo

ronald
26-09-10, 00:20
Waarheid.... :maf2:

knuppeltje
26-09-10, 10:00
Kenmerk van huisbazen is dat ze altijd liegen.

John2
26-09-10, 10:10
Kenmerk van huisbazen is dat ze altijd liegen.

En zaken verdraaien.

knuppeltje
26-09-10, 10:12
En zaken verdraaien.

Altijd al gedacht dat jij huisbaas was.

Dat is dus niet hetzelfde als thuis baas.

Joesoef
26-09-10, 10:16
Lekker, staat goed op je cv. Een modje met antisemitische koppen. Leuk als je subsidie gaat aanvragen.

Ga dr vanuit dat mn berichtje op asnaar wordt gewist.

mark61
26-09-10, 10:43
Kom op nou Mark. Als ik geen zin heb reageer ik gewoon niet.

gr.
sjo

Bondigheid voor alles.