PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Rotterdamse (Turkse) ambtenaar bevriend met jihadisten'



HUISBAAS
26-09-10, 03:56
ROTTERDAM - Een Rotterdamse topambtenaar is bevriend met een Turkse radicaal-islamitische organisatie die de terreurorganisatie Hamas steunt en de jihad verheerlijkt. Dat schrijft De Telegraaf vrijdag. Volgens bronnen op het stadhuis staat de gemeenteambtenaar te boek als 'een man met extreem religieuze opvattingen'.

De vriendschappelijke band met de organisatie zou aan het licht zijn gekomen door de website van de organisatie, waarop de ambtenaar wordt gefeliciteerd met de geboorte van zijn dochter. De site van Haksöz Haber is een platform voor radicale moslims en anti-Israëlische en anti-Amerikaanse geluiden.

Het International Institute for Counter Terrorism omschrijft Haksöz Haber in een rapport in 2005 als een 'Turkstalige jihad-website die het martelaarschap verheerlijkt, oproept tot weerstand tegen de bezettingen in Irak en de Palestijnse gebieden en scènes van martelingen toont in Irak'.

Geschokt
Leefbaar Rotterdam reageert in de krant geschokt op het nieuws over de ambtenaar. "Onvoorstelbaar dat zulke mensen worden aangenomen voor zulke belangrijke posities. Blijkbaar worden ambtenaren niet meer gescreend voordat ze zich mogen bemoeien met belangrijke zaken als integratie", zegt raadslid Anita Fähmel. Zij eist opheldering van het college.

De ambtenaar, die van 2004 tot 2007 op het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid werkte, wil zelf niet reageren in de krant. De gemeente laat weten geen reden te zien aan zijn integriteit te twijfelen. (Novum/AK)

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenla...hadisten.dhtml (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/514485/2010/09/24/Rotterdamse-ambtenaar-bevriend-met-jihadisten.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
26-09-10, 05:10
Zo zie je maar als je Israel steunt en hun `recht op zelfverdediging` steunt is alles koek en ei. Maar als je Moslims steunt in het recht om zich te verdedigen ben je een extremist Jihadist. Als je VS steunt ben je goed als je Taliban steunt slecht. Zoals Bush zei±`Je bent of met ons(ongelovigen) of met de Terroristen(Moslims). Nou Mijn keuze is duidelijk. Dan ben ik maar met de Terroristen hamdullillah!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
26-09-10, 08:14
Hoe zijn ze daar achter gekomen, hebben ze zijn dagboeken gevonden, was hij openhartig tegenover zijn maitresse, waterboarding?

Of was het een paar regels tekst op een internet site. Is dit een voorbeeld van de grondigheid waarmee de aivd te werk gaan (jongens jullie lezen toch mee, leg is ff uit).

abdulhamid
26-09-10, 12:43
Zo zie je maar als je Israel steunt en hun `recht op zelfverdediging` steunt is alles koek en ei. Maar als je Moslims steunt in het recht om zich te verdedigen ben je een extremist Jihadist. Als je VS steunt ben je goed als je Taliban steunt slecht. Zoals Bush zei±`Je bent of met ons(ongelovigen) of met de Terroristen(Moslims). Nou Mijn keuze is duidelijk. Dan ben ik maar met de Terroristen hamdullillah!



salaam alaykoem broeder, ik wilde precies hetzelfde zeggen...

dan noemen ze ons maar extremist, wat zij ons noemen is niet belangrijker dan wat Allah subhana wa teala ons gaat noemen...inchaa'allah krijgen wij dan de beste namen in tegenstelling tot....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
26-09-10, 14:09
Tis me een website: http://www.haksozhaber.net/news_detail.php?id=16924

Uitgebreid verslag van het Bierfestival van Antalya :hihi:

Volgens de Turkse wiki is het nogal een academisch salafistisch gebeuren, anti-imperialistisch, anti-onderdrukking, anti-koloniaal, pro-Koerdisch. Het gaat over massa's en revolutionair. :hihi: Nogal linksig fundigeval. Ziet er niet vreselijk eng uit.

tanger'73
26-09-10, 14:40
ach gut, men is geschokt dat een turkse ambtenaar contacten onderhoud met leden uit zijn eigen achterban.

John2
26-09-10, 14:46
`Je bent of met ons(ongelovigen) of met de Terroristen(Moslims). Nou Mijn keuze is duidelijk. Dan ben ik maar met de Terroristen hamdullillah!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dus elke terrorist is een Moslim of bedoel je elke Moslim moet terrorist zijn/worden?

Salahuddeenalkurdi
26-09-10, 16:55
Dat is de stelling van Bush en co. Een ieder Moslim die durft op te staan tegen de VS en co. is een terrorist. Tegenwoordig woorden ook niet Moslim actievisten enso opgepakt door FBI onder de anti-terreur wet omdat ze tegen de oorlog zijn tegen Moslims of een woord van steun voor hun uitspreken. Net als de Americaanse actievist Rachel nog wat die in Palastina door een Israelische Bulldozer was overgereden en anderen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

TonH
26-09-10, 20:15
Tis me een website: http://www.haksozhaber.net/news_detail.php?id=16924

Uitgebreid verslag van het Bierfestival van Antalya :hihi:

Volgens de Turkse wiki is het nogal een academisch salafistisch gebeuren, anti-imperialistisch, anti-onderdrukking, anti-koloniaal, pro-Koerdisch. Het gaat over massa's en revolutionair. :hihi: Nogal linksig fundigeval. Ziet er niet vreselijk eng uit.

En de burgervader van Antalya die dat dan opent???? :wow:

Ja ja, eens leden van de Centrale Mogendheden, altijd leden van de CM. Proost dan maar he?

mark61
26-09-10, 21:12
En de burgervader van Antalya die dat dan opent???? :wow:

Ja ja, eens leden van de Centrale Mogendheden, altijd leden van de CM. Proost dan maar he?

:hihi: Şerefe! Stin Yamas, of hoe je het hebben wilt, Ygeia mas ofzo.

Ze spraken er wel schande van, dat wel. Vorig jaar had een Turk een Duitser vermoord omdat die avances maakte, staat er ook nog. En ze beweren dat 'dergelijke incidenten' schering en inslag zijn in München :hihi:

TonH
26-09-10, 22:32
:hihi: Şerefe! Stin Yamas, of hoe je het hebben wilt, Ygeia mas ofzo.

Ze spraken er wel schande van, dat wel. Vorig jaar had een Turk een Duitser vermoord omdat die avances maakte, staat er ook nog. En ze beweren dat 'dergelijke incidenten' schering en inslag zijn in München :hihi:

En we weten allemaal wat voor leuke snorrendragende leukerds ooit in bierkelders in München ronddoolden. Zouden daarom Turken zo aan hun snorren hangen? Denk van wel. Leipon, :cola: stin gia mas.