PDA

Bekijk Volledige Versie : Steeds meer criminele bendes in Den Haag



super ick
28-09-10, 15:37
Steeds meer criminele bendes in Den Haag
dinsdag 28 september 2010 10:30

Het aantal criminele bendes in Den Haag is de afgelopen jaren fors gestegen. Volgens de gemeente zijn er ook steeds meer 'hinderlijke jeugdgroepen'. Vooral Marokkaans-Nederlandse jongens zijn actief in Haagse bendes.

Steeds meer jeugdbendes in Den Haag
Jeugdbendes

Dat blijkt uit de Inventarisatie Problematische Jeugdgroepen, meldt De Telegraaf.

'Hinderlijk'
Er zijn in Den Haag 79 jeugdgroepen actief, waarvan de helft door de gemeente als hinderlijk worden gezien. In tien gevallen worden ze zelfs beschouwd als crimineel, twee keer zo veel als in 2005.

Volgens een woordvoerder van burgemeester Jozias van Aartsen (VVD) heeft de aanpak van de bendes momenteel de hoogste prioriteit. De groepen houden zich niet alleen bezig met handel in drugs en vermogensdelicten, maar ook met bedreiging en fysiek geweld, zowel tegen burgers als politie.

Marokkanen
In het onderzoek, gedaan in opdracht van de politie Haaglanden, staat verder dat het binnen de zwaardere jeugdbendes voornamelijk gaat om Marokkaanse jongeren.

‘Wat opvalt, is dat binnen de overlastgevende en vooral criminele jeugdgroepen jongeren van Marokkaanse origine sterk oververtegenwoordigd zijn. Van de tien criminele jeugdgroepen bestaan er negen minimaal gedeeltelijk uit Marokkaans-Nederlandse jeugdigen,’ aldus de onderzoekers.

Door Robin van der Kloor

tanger'73
28-09-10, 17:27
Wat opvalt zijn figuren als super, die op de een of andere manier denken dat zulke projecties hier indruk maken. terwijl hier allemaal Nederlanders zitten en zelfs Willem heten.

fisherman1969
28-09-10, 20:05
Wat opvalt zijn figuren als super, die op de een of andere manier denken dat zulke projecties hier indruk maken. terwijl hier allemaal Nederlanders zitten en zelfs Willem heten.

WAT MIJ OPVALT IS DAT DE DOELSTELLING VAN DEZE SITE ,ONDER ANDERE:
HET KONTAKT LEGGEN TUSSEN ALLOCHTONE EN AUTOCHTONE NEDERLANDERS ,ZIJN DOEL IS VOORBIJ GESCHOTEN .
:)

tanger'73
28-09-10, 20:35
WAT MIJ OPVALT IS DAT DE DOELSTELLING VAN DEZE SITE ,ONDER ANDERE:
HET KONTAKT LEGGEN TUSSEN ALLOCHTONE EN AUTOCHTONE NEDERLANDERS ,ZIJN DOEL IS VOORBIJ GESCHOTEN .
:)


Dat contact gaat er zeker niet van komen als sommige figuren hier denken met emotionele chantage allochtonen een slecht gevoel ergens aan willen opdringen. Dit is hier zeker geen verlengstuk van de telegraaf of geenstijl blog.

fisherman1969
28-09-10, 21:26
Dat contact gaat er zeker niet van komen als sommige figuren hier denken met emotionele chantage allochtonen een slecht gevoel ergens aan willen opdringen. Dit is hier zeker geen verlengstuk van de telegraaf of geenstijl blog.

de TELEGRAAF ?? blijkbaar ben je goed op de hoogte ,maar dan moet je wel deTG lezen!!!!
:)

tanger'73
28-09-10, 21:28
de TELEGRAAF ?? blijkbaar ben je goed op de hoogte ,maar dan moet je wel deTG lezen!!!!
:)

Heb het over de telegraaf forum met al die reacties. Die hoef ik zeker niet te lezen. Knip, knap, knee.

John2
28-09-10, 21:36
???

fisherman1969
28-09-10, 21:43
Heb het over de telegraaf forum met al die reacties. Die hoef ik zeker niet te lezen. Knip, knap, knee.

Je leeft je al aardig in je nieuwe rol van ,,OME WILLEM,, knip ,knap knee en daarna naar de film??? van ??? ja juist Ome Willem .
:zwaai:

tanger'73
28-09-10, 21:46
Je leeft je al aardig in je nieuwe rol van ,,OME WILLEM,, knip ,knap knee en daarna naar de film??? van ??? ja juist Ome Willem .
:zwaai:

Je weet toch, je hebt hier geen Marokkanen en zeker geen allochtonen. Maar Nederlanders waarvan sommigen willem heten. En daar moet men het mee doen.

super ick
28-09-10, 22:14
Dat contact gaat er zeker niet van komen als sommige figuren hier denken met emotionele chantage allochtonen een slecht gevoel ergens aan willen opdringen. Dit is hier zeker geen verlengstuk van de telegraaf of geenstijl blog.

Het loopt de spuigaten uit.
Snel meer buurthuizen bouwen.

tanger'73
28-09-10, 22:19
Het loopt de spuigaten uit.
Snel meer buurthuizen bouwen.

Daar heb ik als oerhollandse Nederlander geen oordeel over, want allochtonen zijn mijn beste vrienden.

super ick
29-09-10, 09:25
Daar heb ik als oerhollandse Nederlander geen oordeel over, want allochtonen zijn mijn beste vrienden.

Niet teveel broodjes van je eigen poep eten, Willem.

tanger'73
29-09-10, 12:12
Niet teveel broodjes van je eigen poep eten, Willem.

Deze :vingers: op deze :vingers:, deze :vingers: op deze :vingers:, deze :vingers: op deze :vingers: en zo klim je naar boven.

Soldim
29-09-10, 12:31
Het aantal criminele bendes in Den Haag is de afgelopen jaren fors gestegen.

Zijn er zoveel nieuwe politieke partijen dan?

super ick
29-09-10, 15:41
:maf::maf:
Zijn er zoveel nieuwe politieke partijen dan?

Slinger
29-09-10, 17:06
Daar heb ik als oerhollandse Nederlander geen oordeel over, want allochtonen zijn mijn beste vrienden.

Alle allochtonen?

sjo
29-09-10, 20:03
Daar heb ik als oerhollandse Nederlander geen oordeel over, want allochtonen zijn mijn beste vrienden.

Dus toch een metamorfose. Ik vermoedde het al.......

gr.
sjo

tanger'73
29-09-10, 20:07
Alle allochtonen?

in ieder geval allochtonen die ik als vrienden heb gekozen.

tanger'73
29-09-10, 20:09
Dus toch een metamorfose. Ik vermoedde het al.......

gr.
sjo


ha wat goed van je.

MissH
29-09-10, 21:59
Valt me steeds meer op dat als er iets geplaatst wordt en meteen of een oordeel wordt geveld of meteen AANVALLEN een optie is. Ik persoonlijk vind dat NL te laag zit qua straffen en dat ze alle criminelen zwaarder moeten straffen en als dt nou bv in utrecht marokkaanse jongeren zijn prima maar vergeet ook niet de rechtse nl´se jongeren uit Groningen he... Als we t er dan toch over hebben.. De media liegt er misschien niet om maar ooohhh laat t maar al te graag zien!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
29-09-10, 22:02
Iemand een idee waar die criminele bendes zich mee bezig houden?
Of prikken er hier alleen mensen die in Bloemendaal wonen?

sjo
08-10-10, 18:28
ha wat goed van je.

Hoe kwam dat en waarom ?

gr.
sjo

tanger'73
08-10-10, 18:34
Hoe kwam dat en waarom ?

gr.
sjo


voor jou een vraag, voor mij een weet.

Sousiya1
08-10-10, 20:25
De grootste criminele bende zit in Den Haag op het Binnenhof.....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl