PDA

Bekijk Volledige Versie : Ook kindermisbruik in "prinsenschool"



HUISBAAS
29-09-10, 19:05
Zelfs op de meest elitaire school van België, de abdijschool Zevenkerken, werden kinderen misbruikt, zo schrijven zaterdag de kranten van Corelio. De kranten baseren zich op het getuigenis van de nu 39-jarige Laurent Gossieaux, ex-leerling van het internaat. Zijn verhaal "wordt door verschillende andere oud-leerlingen bevestigd".

Zevenkerken, nabij Brugge, is de school van/voor België's "upper class". Onder anderen de prinsen Filip en Laurent liepen er school.
Voor het misbruik in de school wordt een zekere Jef D. met de vinger gewezen, die 18 jaar lang als opvoeder in Zevenkerken werkte. Volgens Gossieaux waren diens pedofiele handelingen een "publiek geheim". (belga/mvdb)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HUISBAAS
29-09-10, 19:06
Ik begin al die christelijke kinderfeestjes steeds beter te begrijpen,...met pasen eieren zoeken,..... kerstballen in de boom,....de zak van sinterklaas....allemaal onder 't mom van "goed heilig"
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ahlam851
29-09-10, 19:50
Ik begin al die christelijke kinderfeestjes steeds beter te begrijpen,...met pasen eieren zoeken,..... kerstballen in de boom,....de zak van sinterklaas....allemaal onder 't mom van "goed heilig"

Mensen die in staat zijn om zoiets te doen zijn gewoon psychisch niet in orde en moeten hulp zoeken.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
29-09-10, 22:22
Ik begin al die christelijke kinderfeestjes steeds beter te begrijpen,...met pasen eieren zoeken,..... kerstballen in de boom,....de zak van sinterklaas....allemaal onder 't mom van "goed heilig"
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Altijd nog beter dan de Islamitische feesten waar altijd doden bij vallen.:maf2: