PDA

Bekijk Volledige Versie : Algeheel boerkaverbod strenger beleid!!!



John2
30-09-10, 06:51
Algeheel boerkaverbod
Door Ruud Mikkers en Wouter de Winther
DEN HAAG - Het aantal immigranten en asielzoekers zal de komende jaren 'zeer substantieel' dalen. Ook wordt er een algeheel verbod op boerka's en andere gelaatsbedekkende kleding ingevoerd en komt er een hoofddoekverbod voor de rechterlijke macht, officieren van justitie en de politie.


Dit zijn enkele van de stevige maatregelen op het gebied van integratie en immigratie, die het rechtse minderheidskabinet van VVD en CDA, met gedoogsteun van de PVV, vandaag presenteert in het concept regeer- en gedoogakkoord.

Volgens ingewijden is eveneens besloten de ww niet te versoberen en het ontslagrecht ongemoeid te laten, al zeggen bronnen rond de formatie dat hierin nog wijzigingen kunnen komen

. In het akkoord staan verder maatregelen om het mishandelen van dieren strenger aan te pakken, een duidelijke wens van de PVV. Ook gaat het nieuwe kabinet proberen om nieuwe afspraken met de Vlaamse overheid te maken om een alternatief te zoeken voor de ontpoldering van de Hedwigepolder in Zeeland. Deze passage kan in goede aarde vallen bij CDA-dissident Koppejan, die zich altijd met hand en tand tegen het verdrinken van de Zeeuwse akkers heeft verzet.

Consumenten moeten straks via een opslag op hun energienota het budget bij elkaar brengen voor subsidies aan windmolens en zonne-energie. De VVD zou zeer te spreken zijn over de strenge integratieplannen voor het nieuwe kabinet, die volgens ingewijden zonder deelname van de PVV waarschijnlijk nooit gelukt waren. Wel moet een nieuw kabinet op het gebied van immigratie nog flink onderhandelen over bestaande verdragen om nieuwe maatregelen mogelijk te maken.

John2
30-09-10, 11:01
Algeheel boerkaverbod
Door Ruud Mikkers en Wouter de Winther
DEN HAAG - Het aantal immigranten en asielzoekers zal de komende jaren 'zeer substantieel' dalen. Ook wordt er een algeheel verbod op boerka's en andere gelaatsbedekkende kleding ingevoerd en komt er een hoofddoekverbod voor de rechterlijke macht, officieren van justitie en de politie.


Dit zijn enkele van de stevige maatregelen op het gebied van integratie en immigratie, die het rechtse minderheidskabinet van VVD en CDA, met gedoogsteun van de PVV, vandaag presenteert in het concept regeer- en gedoogakkoord.

Volgens ingewijden is eveneens besloten de ww niet te versoberen en het ontslagrecht ongemoeid te laten, al zeggen bronnen rond de formatie dat hierin nog wijzigingen kunnen komen

. In het akkoord staan verder maatregelen om het mishandelen van dieren strenger aan te pakken, een duidelijke wens van de PVV. Ook gaat het nieuwe kabinet proberen om nieuwe afspraken met de Vlaamse overheid te maken om een alternatief te zoeken voor de ontpoldering van de Hedwigepolder in Zeeland. Deze passage kan in goede aarde vallen bij CDA-dissident Koppejan, die zich altijd met hand en tand tegen het verdrinken van de Zeeuwse akkers heeft verzet.

Consumenten moeten straks via een opslag op hun energienota het budget bij elkaar brengen voor subsidies aan windmolens en zonne-energie. De VVD zou zeer te spreken zijn over de strenge integratieplannen voor het nieuwe kabinet, die volgens ingewijden zonder deelname van de PVV waarschijnlijk nooit gelukt waren. Wel moet een nieuw kabinet op het gebied van immigratie nog flink onderhandelen over bestaande verdragen om nieuwe maatregelen mogelijk te maken.

Dus de VVD is nog rechtser als de PVV?

tanger'73
30-09-10, 11:15
Nou boerkaverbod voor die paar boerka's over straat is niks. Dat hing al in de lucht. De de rest is ook niks want bij rechtelijke macht en politie hebben moslima's toch niks te zoeken, zelfs niet met kleenex.

RinC
30-09-10, 11:18
Nou boerkaverbod voor die paar boerka's over straat is niks. Dat hing al in de lucht. De de rest is ook niks want bij rechtelijke macht en politie hebben moslima's toch niks te zoeken, zelfs niet met kleenex.



Zaten ze daar zo lang in het hokje te onderhandelen over deze maatregelen? :maf2:

tanger'73
30-09-10, 11:28
Zaten ze daar zo lang in het hokje te onderhandelen over deze maatregelen? :maf2:

Kennelijk, frankrijk heeft ze al helemaal rechts ingehaald en tegelijkertijd bidden ze gewoon in de straten van Parijs en heeft marseille binnenkort een megamoskee. De ene uiterste tegenover de andere uiterste, ja zo gaat dat in een democratische rechtsstaat. Wat ze daar allemaal hebben staan onderhandelen is niet eens een kwartje waard.

IbnRushd
30-09-10, 11:43
De religieuze vrouw die uit haar eigen beweging een niqaab draagt wordt beperkt in haar religieuze vrijheid. Dat staat sowieso vast.

Ben verder benieuwd of andere religieuze symbolen e.d. voor de rechterlijke macht, officieren van justitie en de politie verboden worden. Dat zal vast niet gebeuren, vermoed ik.

Iznogoodh
30-09-10, 11:51
De religieuze vrouw die uit haar eigen beweging een niqaab draagt wordt beperkt in haar religieuze vrijheid. Dat staat sowieso vast.

Ben verder benieuwd of andere religieuze symbolen e.d. voor de rechterlijke macht, officieren van justitie en de politie verboden worden.Die gebruiken geen religieuze symbolen.

IbnRushd
30-09-10, 12:08
Die gebruiken geen religieuze symbolen.

Een kruis(je), keppel(tje), tulband, etc. zijn religieuze symbolen, en die worden vast wel gedragen.

Bart.NL
30-09-10, 12:22
De vrouwen kunnen nu kiezen voor een lichaamsbedekkend clownspak.

Dat is nog niet verboden maar heeft wel het beoogde effect, namelijk het gehele lichaam bedekken.

mark61
30-09-10, 12:23
Zaten ze daar zo lang in het hokje te onderhandelen over deze maatregelen? :maf2:

Ruim 3 maanden over 3 boerka's. Das nog es flitsend formeren.

The_Grand_Wazoo
30-09-10, 12:24
Wat een non-onderwerp

mark61
30-09-10, 12:24
De vrouwen kunnen nu kiezen voor een lichaamsbedekkend clownspak.

Dat is nog niet verboden maar heeft wel het beoogde effect, namelijk het gehele lichaam bedekken.

Das meer wat voor jou. Heb je nou al uitgevogeld wat er nou niet deugde aan mijn posts?

Of was dat gewoon weer zo'n wilderiaanse losse flodder, wat de norm is tegenwoordig?

tanger'73
30-09-10, 17:09
Ruim 3 maanden over 3 boerka's. Das nog es flitsend formeren.


Ja ik wou net zeggen, zijn ze misschien die taliban trauma nog niet overheen? De laatste keer dat ik een boerka heb gezien was weer sinds carnaval vorig jaar.

Eke
30-09-10, 18:28
Een kruis(je), keppel(tje), tulband, etc. zijn religieuze symbolen, en die worden vast wel gedragen.

Heb je dat ooit wel eens gesignaleerd dan, Ibn Rushd ?
Ze hebben hun eigen uniformen, toch ? Dat's allemaal voorgeschreven dracht.

Eke
30-09-10, 18:31
Zaten ze daar zo lang in het hokje te onderhandelen over deze maatregelen? :maf2:

Wat zou er allemaal afgevallen zijn aan voorgestelde ingrepen ?
:maf2:
Maar ja, dit zijn enkele van de stevige maatregelen.

Brother1
30-09-10, 19:18
Slaaat nergens op het gaat achteruit met nederland
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-09-10, 19:47
Slaaat nergens op het gaat achteruit met nederland
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dus een Boerka is volgens jou een vooruitgang voor Nederland???

HaasHaas
30-09-10, 19:51
Hoofdpunten uit het regeerakkoord

<style type="text/css"></style>(Novum) - Een overzicht van de meest opvallende punten uit het regeerakkoord en het gedoogakkoord dat VVD, PVV en CDA donderdag hebben gepresenteerd:
- De lonen van ambtenaren gaan niet omhoog.
- De AOW-leeftijd gaat niet naar 67, maar naar 66 jaar.
- De Tweede Kamer gaat terug van 150 naar honderd leden. De Eerste Kamer gaat van 75 naar vijftig leden.
- Het ontslagrecht wordt niet versoepeld en de ww-uitkering wordt niet ingekort.
- Er komen twaalfduizend medewerkers bij in de ouderenzorg.
- Het aantal politieagenten stijgt met drieduizend. Hieronder zijn vijfhonderd 'animal cops' die moeten optreden tegen dierenmishandeling.
- Er komt een alarmnummer voor dieren in nood: 114, red een dier.
- De politie kan vaker preventief fouilleren. Er komt meer cameratoezicht.
- Goede leraren krijgen beter betaald.
- Tussenuren op school worden verboden.
- Studenten krijgen geen studiefinanciering meer voor de masterfase.
- De maximumsnelheid op snelwegen gaat omhoog van 120 naar 130 kilometer per uur.
- Het dragen van een boerka wordt verboden. Rechters en politieagenten mogen geen hoofddoekje dragen.
- In cafés van minder dan zeventig vierkante meter mag weer worden gerookt.
- Huwelijken tussen neef en nicht worden verboden.
- De minimumleeftijd van importbruiden gaat omhoog van 21 naar 24.
- Illegaal in Nederland zijn wordt strafbaar.
- Wie Nederlander wordt en binnen vijf jaar een zwaar misdrijf pleegt, raakt het Nederlanderschap weer kwijt.
- Er komt geen kilometerheffing.
- Bewoners van verpleeghuizen krijgen recht op een dagelijkse douche.
- Er komen minimumstraffen voor criminelen die herhaaldelijk in de fout gaan.
- Het kabinet staat open voor nieuwe kerncentrales.
- In coffeeshops wordt een pasje vereist.
- Het basispakket van de zorgverzekering wordt kleiner. Hoe is nog niet precies bekend.
- Mogelijk moet er een publiek tv-net verdwijnen.

John2
30-09-10, 20:19
Goede hoofdpunten.

tanger'73
30-09-10, 20:51
Dat wordt weer als vanouds dokken, pappen en nathouden met de nadruk op bezuinigen. Staat niet echt iets indrukwekkends tussen.

super ick
30-09-10, 20:56
Hoofdpunten uit het regeerakkoord
De Tweede Kamer gaat terug van 150 naar honderd leden. De Eerste Kamer gaat van 75 naar vijftig leden.


De opvallendste.

mark61
30-09-10, 21:47
Krankjorem lijstje. Tussenuren verbieden :haha: Ik stel voor dat ze regen verbieden, alsmede storm boven windkracht 5. Het moet afgelopen zijn!

tanger'73
30-09-10, 21:57
Krankjorem lijstje. Tussenuren verbieden :haha: Ik stel voor dat ze regen verbieden, alsmede storm boven windkracht 5. Het moet afgelopen zijn!


'K weet niet wie dat lijstje heeft bedacht, maar denk dat kwa bezuinigen links iets meer had doorgepakt. Die had bijvoorbeeld steevast de aow op 67. Niet echt iets om naar huis te schrijven.

Ismahen
30-09-10, 22:06
Nou ik vind het wel ergens op slaan? Een burka kan gewoon niet, ik houdt er niet van als ik tegen iemand praat die een pet of een zonnebril opheeft, dat is onbeleefd, en een burka is gewoon overdone. Het gaat juist vooruit met Nederland.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-09-10, 22:11
Dat wordt weer als vanouds dokken, pappen en nathouden met de nadruk op bezuinigen. Staat niet echt iets indrukwekkends tussen.
Denk het niet Tanger zelfs ver van dit als je hoorde of de uitleg zag op TV.


Krankjorem lijstje. Tussenuren verbieden :haha: Ik stel voor dat ze regen verbieden, alsmede storm boven windkracht 5. Het moet afgelopen zijn!
Vraag meteen of ze jou ook kunnen verbieden? :hihi:

tanger'73
30-09-10, 22:13
Denk het niet Tanger zelfs ver van dit als je hoorde of de uitleg zag op TV.

wat kan mij die hele tv schelen, ik ga louter af op dit lijstje hier gepost. Bovendien staat er ook in dat ze een publieke zender willen dumpen, daar ga je dan met je tv.

John2
30-09-10, 22:23
wat kan mij die hele tv schelen, ik ga louter af op dit lijstje hier gepost. Bovendien staat er ook in dat ze een publieke zender willen dumpen, daar ga je dan met je tv.

Tja als politiek op TV je niet interesseren moet jij je ook niet met de politiek bemoeien.

tanger'73
30-09-10, 22:26
Tja als politiek op TV je niet interesseren moet jij je ook niet met de politiek bemoeien.


'K lees liever kranten dan kijken naar tv als je het niet erg vindt, waar ik me mee bemoei is niet jouw zaak. Ga snel powned op je tv kijken voor je portie politiek.

Slinger
30-09-10, 22:32
'K lees liever kranten dan kijken naar tv als je het niet erg vindt, waar ik me mee bemoei is niet jouw zaak. Ga snel powned op je tv kijken voor je portie politiek.

Powned is best leuk.

tanger'73
30-09-10, 22:37
Powned is best leuk.


fijn voor je en veel kijkplezier daarbij.

super ick
01-10-10, 09:08
Het zal altijd hetzelfde gelul blijven.

Werkt dit dan komt dat omdat het economisch 'mee' zat,
werkt het niet dan waren de plannen verkeerd, ondoordacht, etc.

Ik vind het wel geinig. Gisteren was het weer 'linkspromotion' bij P&W en dan die zure koppen van Cohen en Pechthold.
Dit kabinet heeft Nederland aan Cohen en de PvdA te danken. Eerst naaide Bos het CDA door ineens het kabinet te laten vallen,
daarna stuurde Cohen, Rutte het bos in toen die een middenkabinet wilde. De drive om samen te gaan werken is mede ontstaan door de houding van de PvdA.
En nu maar orakelen dat het slecht en gevaarlijk voor Nederland is.

H.P.Pas
01-10-10, 09:20
Hoofdpunten uit het regeerakkoord

<style type="text/css"></style>(Novum) - Een overzicht van de meest opvallende punten uit het regeerakkoord en het gedoogakkoord dat VVD, PVV en CDA donderdag hebben gepresenteerd:
- De lonen van ambtenaren gaan niet omhoog.
- De AOW-leeftijd gaat niet naar 67, maar naar 66 jaar.
- De Tweede Kamer gaat terug van 150 naar honderd leden. De Eerste Kamer gaat van 75 naar vijftig leden.
- Het ontslagrecht wordt niet versoepeld en de ww-uitkering wordt niet ingekort.
- Er komen twaalfduizend medewerkers bij in de ouderenzorg.
- Het aantal politieagenten stijgt met drieduizend. Hieronder zijn vijfhonderd 'animal cops' die moeten optreden tegen dierenmishandeling.
- Er komt een alarmnummer voor dieren in nood: 114, red een dier.
- De politie kan vaker preventief fouilleren. Er komt meer cameratoezicht.
- Goede leraren krijgen beter betaald.
- Tussenuren op school worden verboden.
- Studenten krijgen geen studiefinanciering meer voor de masterfase.
- De maximumsnelheid op snelwegen gaat omhoog van 120 naar 130 kilometer per uur.
- Het dragen van een boerka wordt verboden. Rechters en politieagenten mogen geen hoofddoekje dragen.
- In cafés van minder dan zeventig vierkante meter mag weer worden gerookt.
- Huwelijken tussen neef en nicht worden verboden.
- De minimumleeftijd van importbruiden gaat omhoog van 21 naar 24.
- Illegaal in Nederland zijn wordt strafbaar.
- Wie Nederlander wordt en binnen vijf jaar een zwaar misdrijf pleegt, raakt het Nederlanderschap weer kwijt.
- Er komt geen kilometerheffing.
- Bewoners van verpleeghuizen krijgen recht op een dagelijkse douche.
- Er komen minimumstraffen voor criminelen die herhaaldelijk in de fout gaan.
- Het kabinet staat open voor nieuwe kerncentrales.
- In coffeeshops wordt een pasje vereist.
- Het basispakket van de zorgverzekering wordt kleiner. Hoe is nog niet precies bekend.
- Mogelijk moet er een publiek tv-net verdwijnen.

:vreemd:
Hiervan slaat rechts Nederland aan het likkebaarden ?
Geef mijn portie maar aan Fikkie.

Bart.NL
01-10-10, 09:22
Heb je nou al uitgevogeld wat er nou niet deugde aan mijn posts?

Het het is niet zozeer dat er iets niet deugde aan jouw posts. Alleen ze voldoen aan bepaalde kenmerken die door H.P. Pas werden toegedicht aan Islamitische godsdienstfanatici. Dat vond ik wel grappig.

John2
01-10-10, 09:22
Het zal altijd hetzelfde gelul blijven.

Werkt dit dan komt dat omdat het economisch 'mee' zat,
werkt het niet dan waren de plannen verkeerd, ondoordacht, etc.

Ik vind het wel geinig. Gisteren was het weer 'linkspromotion' bij P&W en dan die zure koppen van Cohen en Pechthold.
Dit kabinet heeft Nederland aan Cohen en de PvdA te danken. Eerst naaide Bos het CDA door ineens het kabinet te laten vallen,
daarna stuurde Cohen, Rutte het bos in toen die een middenkabinet wilde. De drive om samen te gaan werken is mede ontstaan door de houding van de PvdA.
En nu maar orakelen dat het slecht en gevaarlijk voor Nederland is.

Eigenlijk is het vreemd dat de allochtonen zich druk maken over dit kabinet CDA/VVD, immers in de jaren 80 toen de meeste gast arbeiders hier kwamen hadden wij ook een CDA/VVD kabinetten :wat?!:

Bart.NL
01-10-10, 09:25
:vreemd:
Hiervan slaat rechts Nederland aan het likkebaarden ?
Geef mijn portie maar aan Fikkie.

Misschien ben je niet rechts genoeg om hiervan te kwijlen.

Ik vind het ook niet echt indrukwekkend, geef ik toe.

knuppeltje
01-10-10, 09:28
En nu maar orakelen dat het slecht en gevaarlijk voor Nederland is.

Slecht wel denk ik.

Een en al boerenbedrog. Er moest hoe dan ook 18 miljard worden bezuinigd, en eigenlijk nog veel meer. De PvdA wilde maar tot 12 gaan, en werd dus opzijgeschoven. En zie - er blijkt nu voorlopig maar hooguit 11 miljard gehaald te kunnen worden, als dat al lukt dan.

Heel gevaarlijk dus. :giechel:

knuppeltje
01-10-10, 09:30
Eigenlijk is het vreemd dat de allochtonen zich druk maken over dit kabinet CDA/VVD, immers in de jaren 80 toen de meeste gast arbeiders hier kwamen hadden wij ook een CDA/VVD kabinetten :wat?!:

Beetje raar gevoel voor humor, maar het is wel waar.

Helaas blijken rechtse tokkies dat alweer vergeten te zijn.

John2
01-10-10, 09:40
Beetje raar gevoel voor humor, maar het is wel waar.

Helaas blijken rechtse tokkies dat alweer vergeten te zijn.

Weinig humor knuppeltje en ik denk dat de meeste rechtse zooi dit ook alweer vergeten is.
Verder is dit kabinet niet anders dan de andere kabinetten die wij gehad hebben, sterker nog, ik hou met dit kabinet mijn standpunt overeind uit de jaren 70 namelijk "naai de overheid voor ze jou naaien".

knuppeltje
01-10-10, 09:51
Weinig humor knuppeltje en ik denk dat de meeste rechtse zooi dit ook alweer vergeten is.
Verder is dit kabinet niet anders dan de andere kabinetten die wij gehad hebben, sterker nog, ik hou met dit kabinet mijn standpunt overeind uit de jaren 70 namelijk "naai de overheid voor ze jou naaien".

:maf2:

tanger'73
01-10-10, 10:21
:vreemd:
Hiervan slaat rechts Nederland aan het likkebaarden ?
Geef mijn portie maar aan Fikkie.

vandaar, geloof me. Rechtsom of linksom, tis daar allemaal een pot nat en altijd zo geweest.

mark61
01-10-10, 10:56
Het het is niet zozeer dat er iets niet deugde aan jouw posts. Alleen ze voldoen aan bepaalde kenmerken die door H.P. Pas werden toegedicht aan Islamitische godsdienstfanatici. Dat vond ik wel grappig.

Je wordt er niet duidelijker op. Het is dus niet zo dat ik loog. Dus sprak ik de waarheid. Dat kan je van gelovigen niet zeggen. Je lult dus uit je nek. Vermoeiend, dit soort non-posts.

John2
01-10-10, 10:59
Slecht wel denk ik.

Een en al boerenbedrog. Er moest hoe dan ook 18 miljard worden bezuinigd, en eigenlijk nog veel meer. De PvdA wilde maar tot 12 gaan, en werd dus opzijgeschoven. En zie - er blijkt nu voorlopig maar hooguit 11 miljard gehaald te kunnen worden, als dat al lukt dan.

Heel gevaarlijk dus. :giechel:

11 miljard was het maar waar ik kan ondanks alle geluiden in de media deze 11 miljard nog niet eens vinden, er wordt een hoop geschreeuwd over bezuinigingen binnen de overheid zelf en bij Jan Modaal die het grootste deel moet dragen, voorlopig zie ik hier alleen maar extra uitgaven.

mark61
01-10-10, 11:00
Het zal altijd hetzelfde gelul blijven.

Werkt dit dan komt dat omdat het economisch 'mee' zat,
werkt het niet dan waren de plannen verkeerd, ondoordacht, etc.

Ik vind het wel geinig. Gisteren was het weer 'linkspromotion' bij P&W en dan die zure koppen van Cohen en Pechthold.
Dit kabinet heeft Nederland aan Cohen en de PvdA te danken. Eerst naaide Bos het CDA door ineens het kabinet te laten vallen,
daarna stuurde Cohen, Rutte het bos in toen die een middenkabinet wilde. De drive om samen te gaan werken is mede ontstaan door de houding van de PvdA.
En nu maar orakelen dat het slecht en gevaarlijk voor Nederland is.

Het is een stupide programma. De wereld heeft grote problemen, maar NL doet de luiken dicht en gaat met zijn ogen dicht en zijn vingers in zijn oren zitten wachten tot het over gaat.

Het is ergens een SP-programma. Links-conservatief. Er wordt niets, maar dan ook niets aangepakt.

Ik heb zelden zo'n stompzinnig programma gezien, links of rechts. Het is geen van beiden. Het is achterlijk. Geen oplossingen voor werkloosheid, en ook niet voor de overheidsfinanciën. Alles wordt uitgesteld.

Iedereen weet dat 67 als pensioenleeftijd nog veel te laag is. Ze schuiven de hete aardappel voor zich uit, zodat een volgend kabinet nog veel harder moet ingrijpen.

knuppeltje
01-10-10, 11:02
11 miljard was het maar waar ik kan ondanks alle geluiden in de media deze 11 miljard nog niet eens vinden, er wordt een hoop geschreeuwd over bezuinigingen binnen de overheid zelf en bij Jan Modaal die het grootste deel moet dragen, voorlopig zie ik hier alleen maar extra uitgaven.

Kijk, dat bedoel ik maar. Als zelfs jij die 11 miljard niet kan vinden, dan vrees ik echt dat het helemaal niets wordt. :mad:

mark61
01-10-10, 11:04
Kijk, dat bedoel ik maar. Als zelfs jij die 11 miljard niet kan vinden, dan vrees ik echt dat het helemaal niets wordt. :mad:

:hihi:

Bart.NL
01-10-10, 12:33
Dus sprak ik de waarheid. Dat kan je van gelovigen niet zeggen.

Mijn punt is hiermee voldoende bewezen.

Bovendien neem je jezelf veel te serieus (vind ik).

tanger'73
01-10-10, 12:37
hete aardappel


iets om je vingers bij af te likken misschien? :jeweetog:

Aït Ayt
01-10-10, 12:39
Het is dus niet zo dat ik loog. Dus sprak ik de waarheid. Dat kan je van gelovigen niet zeggen. Je lult dus uit je nek. Vermoeiend, dit soort non-posts.


dit is dus wat bart.nl bedoelt..

Aït Ayt
01-10-10, 12:45
Ik vind het wel geinig. Gisteren was het weer 'linkspromotion' bij P&W en dan die zure koppen van Cohen en Pechthold.

ach, vanavond wordt het bij p&w rechtspromotion met bleker als gast.. die krijgt volop zendtijd om vlak voor het cda-congres aan de achterban duidelijk te maken dat er vooral ingestemd moet gaan worden met het regeringsakkoord.. op het cda-congres krijgen cda-leden maar 1 minuut spreektijd maar bleker mag vanavond zo'n 30 minuten op nationale tv zijn zegje gaan doen..

John2
01-10-10, 13:18
Bovendien neem je jezelf veel te serieus (vind ik).

Iets wat wij al jaren niet meer doen.

knuppeltje
01-10-10, 14:22
dit is dus wat bart.nl bedoelt..

Dat zal wel, maar alle gelovigen beweren minstens tig dingen waarvoor geen enkel wetenschappelijk bewijs te leveren is.

Ze blijven dus alsmaar halsstarrig liegen. :giechel:

knuppeltje
01-10-10, 14:24
Iets wat wij al jaren niet meer doen.

:giechel:

Oeps, zal ie wel niets van snappen.

John2
01-10-10, 14:58
:giechel:

Oeps, zal ie wel niets van snappen.
Denk het niet dat hij hier iets van snapt, net zoals hij niet snapt dat de NAVO al jaren wordt ingezet voor transport van hulpgoederen en nu weiger om maar enig commentaar te geven.

knuppeltje
01-10-10, 15:26
Denk het niet dat hij hier iets van snapt, net zoals hij niet snapt dat de NAVO al jaren wordt ingezet voor transport van hulpgoederen en nu weiger om maar enig commentaar te geven.

Als ik het niet dacht.

Begrijpend lezen een 2.

mark61
01-10-10, 16:18
iets om je vingers bij af te likken misschien? :jeweetog:

Ze eten alleen de mayonaise op. De beschimmelde aardappels zijn voor de komende generatie.

mark61
01-10-10, 16:18
dit is dus wat bart.nl bedoelt..

Wat bedoelt ie? Wat bedoel jij?

mark61
01-10-10, 16:19
Iets wat wij al jaren niet meer doen.

Gelukkig word jij wijd en zijd serieus genomen. Imbeciel :hihi:

mark61
01-10-10, 16:20
dat de NAVO al jaren wordt ingezet voor transport van hulpgoederen en nu weiger om maar enig commentaar te geven.

Imbeciel.

Aït Ayt
01-10-10, 17:03
Wat bedoelt ie? Wat bedoel jij?

hp pas stelde dat bij moslims de verschillen van inzicht bij anderen onveranderlijk teruggevoerd worden op verachtelijkheid van de ander: hij is of kwaadwillig of slecht geïnformeerd.. aldus hp pas..
bart.nl stelde vervolgens dat dit niet zozeer geldt voor moslims of gelovigen ansich en noemde als voorbeeld dat jij dat ook doet.. en met de vorige reactie (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4493065&postcount=41) die je gaf bevestig je dat bart.nl gelijk heeft..

tanger'73
01-10-10, 17:42
Ze eten alleen de mayonaise op. De beschimmelde aardappels zijn voor de komende generatie.


Een droge aardappel met mayonaise lijkt me zowiezo al vies en niet om te vreten, laat staan de overige kookkunsten van Bruin.

super ick
02-10-10, 10:41
Het is een stupide programma. De wereld heeft grote problemen, maar NL doet de luiken dicht en gaat met zijn ogen dicht en zijn vingers in zijn oren zitten wachten tot het over gaat.


Wellicht is dat wel een goede taktiek. Zoveel kan Nederland niet doen aan de wereldeconomie. Behlave bezuinigen en als het slechter gaat nog meer bezuinigen, en nog meer, en nog meer.
Als het in Duitsland weer een beetje aantrekt gaat Nederland als vanzelf mee.
Als er 1 jaar, 1 procentje meer groei komt dan verwacht is die 18.000.000.000 ineens 15.500.000.000 en als die trend doorzet is die 18.000.000.000 in een paar jaar tijd gehaveert of zelf helemaal weg zonder enige vorm van bezuiniging.


Het is ergens een SP-programma. Links-conservatief. Er wordt niets, maar dan ook niets aangepakt.


Als je het niet wilt lezen, lees je ook niets. Verder niets onverwachts vanuit jou zienswijze. Jij was vooraf zowiezo al tegen geweest. Wat er ook in gestaan had, je had het kut gevonden.


Ik heb zelden zo'n stompzinnig programma gezien, links of rechts. Het is geen van beiden. Het is achterlijk. Geen oplossingen voor werkloosheid, en ook niet voor de overheidsfinanciën. Alles wordt uitgesteld.


Voor Nederland is dat ook het beste. Niet teveel ineens snijden anders maak je de economie kapot en profiteer je ook niet mee als die weer aantrekt.
Werkeloosheid zal er waarschijnlijk niet veel komen. De vergrijzing werkt mee.
Zoveel nieuwe banen hoeven er niet bij te komen. Je zal altijd een groep beroepsuitkeringstrekkers houden. Die gaan nooit werken of je moet ervoor zorgen dat ze echt niet te vreten hebben.


Iedereen weet dat 67 als pensioenleeftijd nog veel te laag is. Ze schuiven de hete aardappel voor zich uit, zodat een volgend kabinet nog veel harder moet ingrijpen.

Hoelang duurt het voor een dergelijke maatregel effect heeft? Ze hebben het over invoering in 2025 of zoiets. Dergelijke lange termijnplanning heeft zeer weinig effect. Zedker als je je bedenkt dat de groei van de afgelopen jaren zich inzette terwijl niemand het verwachtte, de bankwereld ineen stortte terwijl niemand het verwachtte. Ik heb het niet over zgn. zieners die alles jaren vooruit voorspelden, nee diverse economen die het zelfs een week van tevoren nog niet zagen aankomen.
Nu weten ze ineens, uit een spreadsheet te voorspellen hoe we er over pakweg 20 jaar voor staan.
Als Duitsland niest, is Nederland verkouden. 'Wij' zitten niet aan de knoppen.

super ick
02-10-10, 10:49
hp pas stelde dat bij moslims de verschillen van inzicht bij anderen onveranderlijk teruggevoerd worden op verachtelijkheid van de ander: hij is of kwaadwillig of slecht geïnformeerd.. aldus hp pas..
bart.nl stelde vervolgens dat dit niet zozeer geldt voor moslims of gelovigen ansich en noemde als voorbeeld dat jij dat ook doet.. en met de vorige reactie (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4493065&postcount=41) die je gaf bevestig je dat bart.nl gelijk heeft..

Kwartje valt toch niet bij hem. Het is exemplarisch voor dergelijke figuren.
Wat hij hier al af gescholden heeft. De honden lusten er geen brood van.

Je zou er een afstudeerproject van kunnen maken. Net zoiets als het fenomeen van de man die ineens veranderd in een stoer assertief persoon zodra hij in zijn auto stapt. Beetje bovenop de bumper van de voorganger rijden, middelvingertje hier, middelvingertje daar.
Sta je samen ineens voor het rode licht, wil je vragen wat er mis is, gaan ineens alle ramen dicht en de deuren op slot en komt er niet meer uit dan wat gestotter.

Ik denk dat hij op een Katoholieke jongensschool heeft gezeten. Dat daar ergens de stoornissen zijn begonnen.

Lekker anoniem schelden daar geniet hij van. Zodra die anonimiteit weg dreigt te vallen raakt hij enorm in paniek.

knuppeltje
02-10-10, 10:53
Voor Nederland is dat ook het beste. Niet teveel ineens snijden anders maak je de economie kapot en profiteer je ook niet mee als die weer aantrekt.

Maar dat was nu net wat de PvdA en andere partijen wilden. Maar nee, volgens Rutte moest er minimaal 18 miljard bezuinigd worden, en eigenlijk nog meer.

De PvdA wilde in eerste instantie tot zo'n 12 miljard gaan, maar bleek later bereid te zijn Rutte iets tegemoet te komen.

Wat zeggen nu de economen: ze maken gehakt van de plannen van dit kabinet - ze zijn boterzacht, en het moet dus al een wonder zijn dat er 11 miljard gehaald wordt.

Kortom, als er echt bezuinigd moet worden zoals Rutte voorstond, dan had hij veel beter voor Paars-plus kunnen gaan.

mark61
02-10-10, 12:33
hp pas stelde dat bij moslims de verschillen van inzicht bij anderen onveranderlijk teruggevoerd worden op verachtelijkheid van de ander: hij is of kwaadwillig of slecht geïnformeerd.. aldus hp pas..
bart.nl stelde vervolgens dat dit niet zozeer geldt voor moslims of gelovigen ansich en noemde als voorbeeld dat jij dat ook doet.. en met de vorige reactie (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4493065&postcount=41) die je gaf bevestig je dat bart.nl gelijk heeft..

Nee, dat stelde hij niet. Leer begrijpend lezen. Hoewel ik een donkerbruin vermoeden heb dat jij dat wel kan, maar lekker niet doet.

HP Pas stelde niks. Hij citeerde iemand. Die iemand observeerde dat moslims niet kunnen begrijpen dat niet iedereen moslim is; de islam is immer superieur. Als je geen moslim wilt worden ben je gewoon koppig, of anders weet je het nog niet.

Ik bestrijd hier leugens, ik propageer nooit zoveel. Iemand aan wie is aangetoond dat zijn beweringen leugens zijn, maar dan toch voihardt in zijn standpunt is inderdaad kwaadwillig of achterlijk.

Verder nog iets? Achterbakse stoker? Waarom prik jij zelden over het discussie-onderwerp, maar kom je er alleen uit om prikkers te zieken? Jij en superlul en sjonnie en slinger zijn four of a kind.

mark61
02-10-10, 12:41
Wellicht is dat wel een goede taktiek. Zoveel kan Nederland niet doen aan de wereldeconomie. Behlave bezuinigen en als het slechter gaat nog meer bezuinigen, en nog meer, en nog meer.
Als het in Duitsland weer een beetje aantrekt gaat Nederland als vanzelf mee.
Als er 1 jaar, 1 procentje meer groei komt dan verwacht is die 18.000.000.000 ineens 15.500.000.000 en als die trend doorzet is die 18.000.000.000 in een paar jaar tijd gehaveert of zelf helemaal weg zonder enige vorm van bezuiniging.

Als je het niet wilt lezen, lees je ook niets. Verder niets onverwachts vanuit jou zienswijze. Jij was vooraf zowiezo al tegen geweest. Wat er ook in gestaan had, je had het kut gevonden.

Voor Nederland is dat ook het beste. Niet teveel ineens snijden anders maak je de economie kapot en profiteer je ook niet mee als die weer aantrekt.
Werkeloosheid zal er waarschijnlijk niet veel komen. De vergrijzing werkt mee.
Zoveel nieuwe banen hoeven er niet bij te komen. Je zal altijd een groep beroepsuitkeringstrekkers houden. Die gaan nooit werken of je moet ervoor zorgen dat ze echt niet te vreten hebben.

Hoelang duurt het voor een dergelijke maatregel effect heeft? Ze hebben het over invoering in 2025 of zoiets. Dergelijke lange termijnplanning heeft zeer weinig effect. Zedker als je je bedenkt dat de groei van de afgelopen jaren zich inzette terwijl niemand het verwachtte, de bankwereld ineen stortte terwijl niemand het verwachtte. Ik heb het niet over zgn. zieners die alles jaren vooruit voorspelden, nee diverse economen die het zelfs een week van tevoren nog niet zagen aankomen.
Nu weten ze ineens, uit een spreadsheet te voorspellen hoe we er over pakweg 20 jaar voor staan.
Als Duitsland niest, is Nederland verkouden. 'Wij' zitten niet aan de knoppen.

Niks doen en de boel in het honderd laten lopen is geen taktiek, dat is achterlijk.

Bezuinigen in een crisis is dom.

Dit kabinet bezuinigt niet eens echt, het komt met fantasiebezuinigingen, en bezuinigingen die pas lang na dit kabinet gaan tellen.

Het gaat om een vergrote staatsschuld. Die gaat niet weg doordat de economie aantrekt. Jij snapt er echt niks van.

Nope, als er intelligentie bleek uit de maatregelen had ik dat gewoon gezegd. Ik ben niet zoals jij, blind een standpunt innemen en vooral niet naar de feiten kijken.

Ik beoordeel het regeerakkoord vanuit het VVD-standpunt. Vanuit dat standpunt is het regeerakkoord kut.

Nou kom je weer met niet teveel ineens bezuinigen. Je hebt de VVD-verkiezingscampagne gemist?

Het maakt jou ook niet uit hè, je waait met alle winden mee, verandert per uur van standpunt, als je maar achter je clubje aan kan hobbelen. De VVD wilde keihard bezuinigen, nu, en snel.

Het is inderdaad zeer dom om de pensioensleeftijd te verlagen, en ook nog eens uit te stellen.

Oliedom, zeker vanuit VVD-standpunt. Hoewel, kan hun het schelen dat miljoenen AOW-ers straks niet te vreten hebben, ze zijn er toch alleen voor de rijken. Maar voor de PVV aanhang is dit rampzalig.

Wat is het toch dat half Nederland het niet over de feiten wil hebben en niet logisch wil nadenken?

mark61
02-10-10, 12:45
Kwartje valt toch niet bij hem. Het is exemplarisch voor dergelijke figuren.
Wat hij hier al af gescholden heeft. De honden lusten er geen brood van.

Je zou er een afstudeerproject van kunnen maken. Net zoiets als het fenomeen van de man die ineens veranderd in een stoer assertief persoon zodra hij in zijn auto stapt. Beetje bovenop de bumper van de voorganger rijden, middelvingertje hier, middelvingertje daar.
Sta je samen ineens voor het rode licht, wil je vragen wat er mis is, gaan ineens alle ramen dicht en de deuren op slot en komt er niet meer uit dan wat gestotter.

Ik denk dat hij op een Katoholieke jongensschool heeft gezeten. Dat daar ergens de stoornissen zijn begonnen.

Lekker anoniem schelden daar geniet hij van. Zodra die anonimiteit weg dreigt te vallen raakt hij enorm in paniek.

Superlul van het bedreigen van prikkers, het maken van imbeciele anti-moslim en anti-homograpjes, met een moreel oordeel over andere prikkers :haha:

Donder toch op, smeerlap.

Jij bent hier de anonieme lafaard. Wel mijn identiteit onthullen en me bedreigen, maar zelf hardnekkig weigeren je eigen identiteit te onthullen.

Wie is hier de vuile achterbakse lafaard met een grote bek die gauw het raampje dichtdraait? JIJ.

Hoezo raak ik in paniek? Ik prik precies zo door als voorheen. JIJ bent het die hier anoniem vuil zit te spuiten.

Jij bent echt het laagste van het laagste. Helaas exemplarisch voor half Nederland 2010.

John2
02-10-10, 12:56
Jij bent echt het laagste van het laagste.
Stond hij niet op jou schouders in de beerput?:fpuh:

Aït Ayt
02-10-10, 13:20
Nee, dat stelde hij niet. Leer begrijpend lezen. Hoewel ik een donkerbruin vermoeden heb dat jij dat wel kan, maar lekker niet doet.

HP Pas stelde niks. Hij citeerde iemand. Die iemand observeerde dat moslims niet kunnen begrijpen dat niet iedereen moslim is; de islam is immer superieur. Als je geen moslim wilt worden ben je gewoon koppig, of anders weet je het nog niet.

je hebt blijkbaar niet goed opgelet.. eerst citeerde hp pas iemand maar daarna stelde charlus daar een vraag over.. en op die vraag van charlus gaf hp pas dit antwoord (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4489651&postcount=34):
"Het curieuze daaraan is, dat verschillen van inzicht daardoor onveranderlijk teruggevoerd worden op verachelijkheid van de ander: hij is òf kwaadwillig òf slecht geïnformeerd."
dit had betrekking op moslims waarna bart.nl dus volkomen terecht schreef (http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4489686&postcount=36):
"Is dat typisch iets voor Moslims? Ik ken een ander voorbeeld. Zijn naam begint met m en eindigt op 61."


Ik bestrijd hier leugens, ik propageer nooit zoveel. Iemand aan wie is aangetoond dat zijn beweringen leugens zijn, maar dan toch voihardt in zijn standpunt is inderdaad kwaadwillig of achterlijk.

dat maakt jou nou zo'n hardcore fundie.. je bent overtuigd van je eigen gelijk.. elk afwijkende mening veeg je van tafel als zijnde kwaadaardige leugens.. het komt niet eens in je op dat mensen van elkaar van mening kunnen verschillen zonder dat er sprake is van liegen.. in jouw zwart-wit wereld is er immers maar 1 waarheid en die heb jij.. alles wat van jouw waarheid afwijkt zijn kwaadaardige leugens van immorele, achterbakse varkens..

bart.nl sloeg dan ook de spijker op de kop met zijn reactie..


Verder nog iets? Achterbakse stoker? Waarom prik jij zelden over het discussie-onderwerp, maar kom je er alleen uit om prikkers te zieken? Jij en superlul en sjonnie en slinger zijn four of a kind.

en als vanouds zie jij altijd weer kans om in 1 adem door gelijk ook andere prikkers erbij te betrekken in je haat-tirades..

ook nu weer toon je aan dat bart.nl de spijker op de kop sloeg..

John2
02-10-10, 13:34
=mark61;4494534]
Ik bestrijd hier leugens,
Leugens bestrijd je niet met leugens, maar met kennis.
Maar wat is in jou ogen een leugen, als iemand een andere mening heeft dan jou mening?


Verder nog iets? Achterbakse stoker? Waarom prik jij zelden over het discussie-onderwerp, maar kom je er alleen uit om prikkers te zieken? Jij en superlul en sjonnie en slinger zijn four of a kind.
Dus als we niet voldoen aan jou beeld zijn we achterbaks?:vreemd:

Aït Ayt
02-10-10, 13:42
Jij bent hier de anonieme lafaard. Wel mijn identiteit onthullen en me bedreigen, maar zelf hardnekkig weigeren je eigen identiteit te onthullen.

je hebt zelf je identiteit onthuld, slimpie.. je plaatste zelf je voor- en achternaam.. :rolleyes:
en als ik mij niet vergis heeft super ick een kleine 30x aan jou uitgelegd dat hij nimmer de bedoeling had om jou te bedreigen en heeft hij zelfs z'n excuses ervoor aangeboden omdat hij in de gaten had dat jij het wel als een bedreiging had opgevat.. normaal gesproken is het dan zand erover en klaar is kees.. maar niet bij jou.. ziedend van wraak blijf je oude kwesties eindeloos oprakelen.. in wezen ben jij hier degene die bedreigend bezig is doordat je steeds maar kwaadwillend doorgaat met het zoeken van ruzie over kwesties waar de ander al lang en breed excuses voor heeft aangeboden.. overigens snap ik niet dat super ick z'n excuses aanbood voor iets wat jij verkeerd had geïnterpreteerd.. niet hij maar jij had je excuses moeten aanbieden omdat je zo kwaadwillend was om iemand te verdenken van bedreiging terwijl er helemaal geen sprake was van bedreiging..

Aït Ayt
02-10-10, 14:11
Kwartje valt toch niet bij hem. Het is exemplarisch voor dergelijke figuren.
Wat hij hier al af gescholden heeft. De honden lusten er geen brood van.

Je zou er een afstudeerproject van kunnen maken. Net zoiets als het fenomeen van de man die ineens veranderd in een stoer assertief persoon zodra hij in zijn auto stapt. Beetje bovenop de bumper van de voorganger rijden, middelvingertje hier, middelvingertje daar.
Sta je samen ineens voor het rode licht, wil je vragen wat er mis is, gaan ineens alle ramen dicht en de deuren op slot en komt er niet meer uit dan wat gestotter.

Ik denk dat hij op een Katoholieke jongensschool heeft gezeten. Dat daar ergens de stoornissen zijn begonnen.

Lekker anoniem schelden daar geniet hij van. Zodra die anonimiteit weg dreigt te vallen raakt hij enorm in paniek.

het is heel laf ja om anoniem aan de lopende band te schelden en te schreeuwen.. je hebt gelijk met dat voorbeeld van de autobestuurder dat zich het haantje voelt in de auto..
in real life is mark61 zeker en vast te onzeker om zijn mondje te roeren.. het internet is een uitlaatklep om anoniem de opgekropte frustraties eruit te gooien..

super ick
03-10-10, 10:33
Superlul van het bedreigen van prikkers, het maken van imbeciele anti-moslim en anti-homograpjes, met een moreel oordeel over andere prikkers :haha:

Donder toch op, smeerlap.

Jij bent hier de anonieme lafaard. Wel mijn identiteit onthullen en me bedreigen, maar zelf hardnekkig weigeren je eigen identiteit te onthullen.

Wie is hier de vuile achterbakse lafaard met een grote bek die gauw het raampje dichtdraait? JIJ.

Hoezo raak ik in paniek? Ik prik precies zo door als voorheen. JIJ bent het die hier anoniem vuil zit te spuiten.

Jij bent echt het laagste van het laagste. Helaas exemplarisch voor half Nederland 2010.

Flikker toch op stakker.
Op alle vlakken denk jij de wijsheid in pacht te hebben. Iemand hooeft maar een onderwerp aan te snijden of moet er naar jou gewauwel geluisterd worden. Oke een beetje oneens zijn met Mark, dat mag nog net. Maar een compleet andere mening? Dat gaat er absoluut niet in.
Dan wordt je verrot gescholden.

Ik gedraag mij hier zoals ik mij zou gedragen in een persoonlijk gesprek.

Jij botviert je lusten, je frustratie door op anderen te gaan schelden en ze opzettelijk verdacht te maken. Dat is extreem gedrag.

super ick
03-10-10, 15:33
bedreigen

imbeciele

anti-moslim

anti-homograpjes

Donder toch op

smeerlap.

anonieme lafaard

vuile achterbakse lafaard

grote bek

Jij bent echt het laagste van het laagste



:slapen::slapen::slapen::slapen::slapen:

Maak me maar wakker als je wat nieuws te melden hebt.

Huilie, huilie.

John2
03-10-10, 20:01
:slapen::slapen::slapen::slapen::slapen:

Maak me maar wakker als je wat nieuws te melden hebt.

Huilie, huilie.

Winterslaap? :hihi:

super ick
04-10-10, 08:47
Winterslaap? :hihi:

Nee stationairstand. :haha:

John2
04-10-10, 08:56
Nee stationairstand. :haha:
Als een kettingzaag........................?

Marion1
04-10-10, 08:58
Pff Ik ben Nederlandse en binnenkort bekeerd tot de Islam.Als ik al die onzin om me heen zie dan denk ik er wel eens over naar een ander land te gaan.Zelfs mensen om me heen roepen heel hard dat de Islam terroristen voortbrengt en dat Boerka's verboden moeten worden.Oke als Moslims dan hun geloof niet meer mogen uitdragen dan zeg ik''weg met de kerken'' Wij niet dan alle andere geloven ook niet.In dit land word toch alles over een kant gescheerd.
Sorry raak een beetje gefrustreerd van al die Moslim haters in dit land.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
04-10-10, 09:10
Pff Ik ben Nederlandse en binnenkort bekeerd tot de Islam.Als ik al die onzin om me heen zie dan denk ik er wel eens over naar een ander land te gaan.Zelfs mensen om me heen roepen heel hard dat de Islam terroristen voortbrengt en dat Boerka's verboden moeten worden.Oke als Moslims dan hun geloof niet meer mogen uitdragen dan zeg ik''weg met de kerken'' Wij niet dan alle andere geloven ook niet.In dit land word toch alles over een kant gescheerd.
Sorry raak een beetje gefrustreerd van al die Moslim haters in dit land.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Misschien een idee om eens een jaartje te gaan leven als Moslima in Iran?

jang0201
04-10-10, 09:23
Pff Ik ben Nederlandse en binnenkort bekeerd tot de Islam.Als ik al die onzin om me heen zie dan denk ik er wel eens over naar een ander land te gaan.Zelfs mensen om me heen roepen heel hard dat de Islam terroristen voortbrengt en dat Boerka's verboden moeten worden.Oke als Moslims dan hun geloof niet meer mogen uitdragen dan zeg ik''weg met de kerken'' Wij niet dan alle andere geloven ook niet.In dit land word toch alles over een kant gescheerd.
Sorry raak een beetje gefrustreerd van al die Moslim haters in dit land.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Jankerd, waarin mag jij je geloof niet belijden?
Ontken jij dat de Islam terroristen voortbrengt?

Marion1
04-10-10, 09:53
Ik geloof dat ik niet helemaal begrepen word.
Wat ik vervelend vind is dat er zo veel nadruk word gelegd op wat
er word geroepen door mensen die helemaal niet weten wat de Islam inhoud.Door alle aanslagen en dingen die er de afgelopen jaren gebeurd zijn,worden Moslims ineens bestempeld als het kwaad van de wereld.
Het is onwetendheid en dat stoort me enorm,dat ik nu Moslima word wil niet zeggen dat ik ook een terrorist ben,ik word Moslima omdat ik geloof in Allah,maar in dit land lijkt het wel alsof dat niet mag.Al die haat tegen Moslims,dat vind ik bijzonder pijnlijk.
Dat is wat ik bedoel met mijn bericht.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
04-10-10, 11:04
Ik geloof dat ik niet helemaal begrepen word.
Wat ik vervelend vind is dat er zo veel nadruk word gelegd op wat
er word geroepen door mensen die helemaal niet weten wat de Islam inhoud.Door alle aanslagen en dingen die er de afgelopen jaren gebeurd zijn,worden Moslims ineens bestempeld als het kwaad van de wereld.
Het is onwetendheid en dat stoort me enorm,dat ik nu Moslima word wil niet zeggen dat ik ook een terrorist ben,ik word Moslima omdat ik geloof in Allah,maar in dit land lijkt het wel alsof dat niet mag.Al die haat tegen Moslims,dat vind ik bijzonder pijnlijk.
Dat is wat ik bedoel met mijn bericht.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ik begreep jou zeer goed alleen deze uitspraak;

Zelfs mensen om me heen roepen heel hard dat de Islam terroristen voortbrengt en dat Boerka's verboden moeten worden.Oke als Moslims dan hun geloof niet meer mogen uitdragen dan zeg ik''weg met de kerken''
Waarom zouden kerken weg moeten als Moslims wensen om Boerka's te dragen of Moslims vinden dat er aanslagen moeten worden gepleegd in naam van de Islam, jij steekt nu net als anderen je kop in het zand want momenteel wordt 99% van de aanslagen op de mensen gepleegd in naam van Allah en verder kun jij je afvragen of een kleding stuk die je gezichts uitdrukking verbergt thuis hoort in Nederland/Europa?

super ick
04-10-10, 13:34
Ik geloof dat ik niet helemaal begrepen word.
Wat ik vervelend vind is dat er zo veel nadruk word gelegd op wat
er word geroepen door mensen die helemaal niet weten wat de Islam inhoud.Door alle aanslagen en dingen die er de afgelopen jaren gebeurd zijn,worden Moslims ineens bestempeld als het kwaad van de wereld.
Het is onwetendheid en dat stoort me enorm,dat ik nu Moslima word wil niet zeggen dat ik ook een terrorist ben,ik word Moslima omdat ik geloof in Allah,maar in dit land lijkt het wel alsof dat niet mag.Al die haat tegen Moslims,dat vind ik bijzonder pijnlijk.
Dat is wat ik bedoel met mijn bericht.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Is de islam zoals jij die beschrijft al ergens geworteld?

Ik stel die vraag omdat ik diverse moslims hele mooie verhalen over de islam heb horen vertellen. Hoe een maatschappij er volgens de islam uit zou moeten zien. Zo mooi dat ik er zelf graag in zou wonen.

Helaas kan ik niet 1 islamitisch land noemen waar het in de praktijk werkt. In sommige landen scheiden de stromingen binnen de islam juist mensen ipv ze nader tot elkaar te brengen.
Of de afkomst of stam weegt zwaarder dan het gezamenlijke geloof.

Persoonlijk kan een geloof zaligmakend zijn en ik hoop dat jij jou individuele religieuze 'hoogtepunt' zult gaan bereiken in de islam.
Als systeem voor een maatschappij werkt het bewezen niet en komen andersdenkenden er iedere keer bekaaid vanaf. Sterker, ze worden niet zelden gediscrimineerd!

Marion1
05-10-10, 12:17
Laat ik het anders formuleren,misschien dat het dan beter begrepen word.
Waar ik moeite mee heb in dit land is dat er zo veel word geroepen over de Islam wat gewoon niet waar is.
Ik ken geen enkel Moslim die extremistisch is,natuurlijk zijn die er wel,maar de Moslims die ik ken zijn allemaal lieve en goede mensen.Alleen schijnen mensen te vinden dat de Islam slecht is,omdat er een paar anders denkenden tussen zitten die Moslim zijn.
Nu is er in de Katholieke kerk ook een heleboel gebeurt de afgelopen jaren,misschien wel eeuwen.Waar ook veel mensen het slachtoffer van zijn geworden,daar hoor je niemand over.Er staat niemand op om te roepen dat de kerken weg moeten,of Katholiek zijn slecht is.
Alle Moslims worden over 1 kant geschoren in dit land,dat stoort me.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
05-10-10, 12:30
Laat ik het anders formuleren,misschien dat het dan beter begrepen word.
Waar ik moeite mee heb in dit land is dat er zo veel word geroepen over de Islam wat gewoon niet waar is.
Ik ken geen enkel Moslim die extremistisch is,natuurlijk zijn die er wel,maar de Moslims die ik ken zijn allemaal lieve en goede mensen.Alleen schijnen mensen te vinden dat de Islam slecht is,omdat er een paar anders denkenden tussen zitten die Moslim zijn.
Nu is er in de Katholieke kerk ook een heleboel gebeurt de afgelopen jaren,misschien wel eeuwen.Waar ook veel mensen het slachtoffer van zijn geworden,daar hoor je niemand over.Er staat niemand op om te roepen dat de kerken weg moeten,of Katholiek zijn slecht is.
Alle Moslims worden over 1 kant geschoren in dit land,dat stoort me.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Dank voor dit oprechte ander geluid.

John2
05-10-10, 13:14
Laat ik het anders formuleren,misschien dat het dan beter begrepen word.
Waar ik moeite mee heb in dit land is dat er zo veel word geroepen over de Islam wat gewoon niet waar is.
Ik ken geen enkel Moslim die extremistisch is,natuurlijk zijn die er wel,maar de Moslims die ik ken zijn allemaal lieve en goede mensen.Alleen schijnen mensen te vinden dat de Islam slecht is,omdat er een paar anders denkenden tussen zitten die Moslim zijn.
Nu is er in de Katholieke kerk ook een heleboel gebeurt de afgelopen jaren,misschien wel eeuwen.Waar ook veel mensen het slachtoffer van zijn geworden,daar hoor je niemand over.Er staat niemand op om te roepen dat de kerken weg moeten,of Katholiek zijn slecht is.
Alle Moslims worden over 1 kant geschoren in dit land,dat stoort me.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Het grote verschil hierin zit dat elke katholiek deze wandaden in de kerk ook veroordeeld, trek je hiermee een lijn naar de Islam zoekt een Moslim meestal een excuses voor de misdaden gedaan in naam van de Islam.

super ick
05-10-10, 18:44
Laat ik het anders formuleren,misschien dat het dan beter begrepen word.
Waar ik moeite mee heb in dit land is dat er zo veel word geroepen over de Islam wat gewoon niet waar is.
Ik ken geen enkel Moslim die extremistisch is,natuurlijk zijn die er wel,maar de Moslims die ik ken zijn allemaal lieve en goede mensen.Alleen schijnen mensen te vinden dat de Islam slecht is,omdat er een paar anders denkenden tussen zitten die Moslim zijn.
Nu is er in de Katholieke kerk ook een heleboel gebeurt de afgelopen jaren,misschien wel eeuwen.Waar ook veel mensen het slachtoffer van zijn geworden,daar hoor je niemand over.Er staat niemand op om te roepen dat de kerken weg moeten,of Katholiek zijn slecht is.
Alle Moslims worden over 1 kant geschoren in dit land,dat stoort me.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Het is niet waarschijnlijk dat jij in contact komt met die paar (hoop jij, hoop ik) anderdenkende moslims.
Mondiaal gezien zijn het er volgens mij geen 'paar'.

tanger'73
05-10-10, 18:57
Het is niet waarschijnlijk dat jij in contact komt met die paar (hoop jij, hoop ik) anderdenkende moslims.
Mondiaal gezien zijn het er volgens mij geen 'paar'.

Nou als het gros van de moslims wereldwijd zulke verschrikkelijke boemannen waren, dan was de wereld snel vergaan.

super ick
05-10-10, 22:53
Nou als het gros van de moslims wereldwijd zulke verschrikkelijke boemannen waren, dan was de wereld snel vergaan.

Het had er voor mij minder goed uit gezien. Laten we het daar maar op houden.

super ick
05-10-10, 22:56
Nou als het gros van de moslims wereldwijd zulke verschrikkelijke boemannen waren, dan was de wereld snel vergaan.

IK zie zat van die schreeuwlelijkerds met massa's mensen er omheen en hele regio's waar men vlijtig hakt, stokslaagjes en zweepslaagjes geeft.
Het zijn er helaas geen paar.
Daar bedanken wij toch voor?

tanger'73
06-10-10, 01:27
IK zie zat van die schreeuwlelijkerds met massa's mensen er omheen en hele regio's waar men vlijtig hakt, stokslaagjes en zweepslaagjes geeft.
Het zijn er helaas geen paar.
Daar bedanken wij toch voor?


Bazzz, nou ze passen echt niet allemaal in die beeldscherm van je hoor met je opgeblazen gevoel.

super ick
06-10-10, 09:00
Bazzz, nou ze passen echt niet allemaal in die beeldscherm van je hoor met je opgeblazen gevoel.

Dat valt mij nu vaak op.
Die gasten maken wellicht de ergste vorm van antireclame voor de islam. Daar waar je anders (vaak terrecht) scherp en vilein reageerd trek je nu je hete aardappel snel in en heb ik ineens een opgeblazen gevoel.

tanger'73
06-10-10, 10:01
Dat valt mij nu vaak op.
Die gasten maken wellicht de ergste vorm van antireclame voor de islam. Daar waar je anders (vaak terrecht) scherp en vilein reageerd trek je nu je hete aardappel snel in en heb ik ineens een opgeblazen gevoel.

Jij denkt dat 1 miljard moslims door je beeldbuis heen denderen.

John2
06-10-10, 13:22
Jij denkt dat 1 miljard moslims door je beeldbuis heen denderen.
Ik heb meer problemen met de 2-5% van de Moslims die hier extreme gedachten zouden hebben.

super ick
06-10-10, 13:25
Jij denkt dat 1 miljard moslims door je beeldbuis heen denderen.

Nee dat neem jij aan, dat ik dat denk!
2 procent zijn er al 10.000.000 En dat is een voorzichtige schatting. Laat je hetzelfde percentage los op de moslims in Nederland kom je op 15.000.
Procentueel gezien stelt het niets voor maar relatief gezien zijn het er toch veel.

Alertheid is dus geboden, maar je hebt gelijk, aan de andere kant moeten we niet overdrijven.

maryam-861
06-10-10, 13:35
Algeheel boerkaverbod

Door Ruud Mikkers en Wouter de Winther

DEN HAAG - Het aantal immigranten en asielzoekers zal de komende jaren 'zeer substantieel' dalen. Ook wordt er een algeheel verbod op boerka's en andere gelaatsbedekkende kleding ingevoerd en komt er een hoofddoekverbod voor de rechterlijke macht, officieren van justitie en de politie.





Dit zijn enkele van de stevige maatregelen op het gebied van integratie en immigratie, die het rechtse minderheidskabinet van VVD en CDA, met gedoogsteun van de PVV, vandaag presenteert in het concept regeer- en gedoogakkoord.



Volgens ingewijden is eveneens besloten de ww niet te versoberen en het ontslagrecht ongemoeid te laten, al zeggen bronnen rond de formatie dat hierin nog wijzigingen kunnen komen



. In het akkoord staan verder maatregelen om het mishandelen van dieren strenger aan te pakken, een duidelijke wens van de PVV. Ook gaat het nieuwe kabinet proberen om nieuwe afspraken met de Vlaamse overheid te maken om een alternatief te zoeken voor de ontpoldering van de Hedwigepolder in Zeeland. Deze passage kan in goede aarde vallen bij CDA-dissident Koppejan, die zich altijd met hand en tand tegen het verdrinken van de Zeeuwse akkers heeft verzet.



Consumenten moeten straks via een opslag op hun energienota het budget bij elkaar brengen voor subsidies aan windmolens en zonne-energie. De VVD zou zeer te spreken zijn over de strenge integratieplannen voor het nieuwe kabinet, die volgens ingewijden zonder deelname van de PVV waarschijnlijk nooit gelukt waren. Wel moet een nieuw kabinet op het gebied van immigratie nog flink onderhandelen over bestaande verdragen om nieuwe maatregelen mogelijk te maken.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

In frankrijk hebben ze al lang weer een manier om dat verbod te omzeilen.... Tenzij ze in de toekomst ook de witte kapjes voor dokters en gezondheid buiten te gaan verbieden...dus heel simpel ze dragen gewoon een hijaab en dan een mondkapje ,en dan is het weer precies zoals niqaab je ziet alleen de ogen.





Kijk maar eens op youtube : muslim girl takes off niqab
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
06-10-10, 17:17
Ik heb meer problemen met de 2-5% van de Moslims die hier extreme gedachten zouden hebben.


werkelijk, sterkte daarmee.

tanger'73
06-10-10, 17:20
Nee dat neem jij aan, dat ik dat denk!
2 procent zijn er al 10.000.000 En dat is een voorzichtige schatting. Laat je hetzelfde percentage los op de moslims in Nederland kom je op 15.000.
Procentueel gezien stelt het niets voor maar relatief gezien zijn het er toch veel.

Alertheid is dus geboden, maar je hebt gelijk, aan de andere kant moeten we niet overdrijven.


Eerder zeg je dat het gros van de moslims niet bepaald vredelievend zijn. Je denk het niet eens, je bent ervan overtuigd. Die losse cijfers uit je bol kan je beter in je broekzak stoppen, wat moet ik daarmee?

super ick
06-10-10, 17:27
Eerder zeg je dat het gros van de moslims niet bepaald vredelievend zijn. Je denk het niet eens, je bent ervan overtuigd. Die losse cijfers uit je bol kan je beter in je broekzak stoppen, wat moet ik daarmee?

Waar heb ik gezegd 'het gros van de moslims'?

Schreeuwlelijkerds met een massa mensen er omheen maak jij voor het gemak 'het gros van de moslims' van.

Wat is dat toch met jou? Ga je nu weer draaien? Of geef je dit maal je fout toe?

tanger'73
06-10-10, 17:31
Waar heb ik gezegd 'het gros van de moslims'?

Schreeuwlelijkerds met een massa mensen er omheen maak jij voor het gemak 'het gros van de moslims' van.

Wat is dat toch met jou? Ga je nu weer draaien? Of geef je dit maal je fout toe?


Je suggereert het hierboven in antwoord op een reactie van iemand. Dat het mondiaal gezien geen 'Paar' zijn. Bedoel je daarmee iets meer dan 2 tot maximaal 10 of toch maar die 1 miljard?

super ick
06-10-10, 17:50
Je suggereert het hierboven in antwoord op een reactie van iemand. Dat het mondiaal gezien geen 'Paar' zijn. Bedoel je daarmee iets meer dan 2 tot maximaal 10 of toch maar die 1 miljard?

Kijk dat is praten.

Nee ik bedoel niet iets meer dan 2 en ook niet die miljard.
Filmpjes over de fasistische kant van de islam worden hier terrecht geweigerd. Die ken jij ook en ik zie iets meer dan 2 mensen die erbij staan te juichen. Daarnaast hoor ik dergelijke geluiden uit verschillende landen.

Nationaal gezien zijn er ook wel moslims die op mij, als ongelovige schijten en zeggen het liefst de sharia in te voeren. Die neem ik niet serieus.

tanger'73
06-10-10, 18:01
Kijk dat is praten.

Nee ik bedoel niet iets meer dan 2 en ook niet die miljard.
Filmpjes over de fasistische kant van de islam worden hier terrecht geweigerd. Die ken jij ook en ik zie iets meer dan 2 mensen die erbij staan te juichen. Daarnaast hoor ik dergelijke geluiden uit verschillende landen.

Nationaal gezien zijn er ook wel moslims die op mij, als ongelovige schijten en zeggen het liefst de sharia in te voeren. Die neem ik niet serieus.

'K vond het meer sneu dat je een oprechte reactie van iemand met suggestieve zaken meteen om zeep hielp.

super ick
06-10-10, 20:36
'K vond het meer sneu dat je een oprechte reactie van iemand met suggestieve zaken meteen om zeep hielp.

Ik ga mijn interviewtechnieken een beetje aanscherpen. :D sorry

Misschien is het een idee dat ik al mijn reactie eerst op de PM zet naar jou. Dan kan je mij een beetje helpen en de scherpe kantjes eraf 'modereren'.
Wil je dat voor mij doen?